Hier uit het midden van het land kan ik zeggen dat het super meevalt. Ik was gisteren twee keer bij de Jumbo, geen wachtrij (moest wel even karretje pakken) en vrijwel alles op voorraad. Sowieso mijn dagelijke boodschappen. Wel wat minder tomaten viel me op, maar sowieso zijn er wel eens schappen bijna leeg. Mensen houden wel goed afstand, dat is netjes. Geen aangst bij mij hoor wat betreft de voedselvoorziening op korte termijn.Erapaz schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:32:
[...]
En de winkels zijn dicht/leeg? Dat is dus ook mijn angst. Je ziet het hier ook al gebeuren. Online bestellen duurt meer dan een week, in de winkels mag maar een maximaal aantal bezoekers en is veel uitverkocht. Dan sta je dus heel lang in de rij en kan je niet krijgen wat je nodig hebt (mijn vrouw volgt een streng dieet wegens voedselallergie van de baby). Dan kan iedereen wel roepen dat je niet moet hamsteren, maar een voorraadje is bijna noodzakelijk.
Overigens had de AH vanochtend alleen nog 24 rol verpakkingen die ook nog in de bonus zijn (2e halve prijs). Dan loop je dus als toiletpapier hamsteraar door de winkel als je even TP gaat halen.
Ik zie wel dat mijn post eigenlijk voor NL is bedoeld itt dit topic
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 26-03-2020 09:40 ]