Vanaf de dag van afkondiging hebben ze geen inkomsten meer. Lijkt me een goede reden om niet af te wachten en gelijk te kijken wat er kan worden gedaan om de impact zo laag mogelijk te houden. Zeker als je dat combineert met een premier die al aangegeven heeft de economie te willen steunen,13art schreef op maandag 16 maart 2020 @ 08:26:
[...]
[...]
Maar geef het bedrijf de kans om zelf met een passende oplossing te komen. Om nou meteen op de dag van de afkondiging van het sluiten meteen maar geld terug te gaan eisen..... Naar mijn idee weinig inlevend en tegen het asociale aan.
Abonnementen lopen daar gewoon door dus vanaf de dag van afkondiging heeft de sportschool nog iig een groot deel van zijn inkomsten en die zullen dus wat meer tijd hebben om dingen te regelen. Daarnaast kunnen die nog dingen als remote lessen verzinnen om door te draaien. Remote eten wordt echter wat lastigerBij ons heeft de sportschool middels een schrijven laten weten op zoek te gaan naar een passende oplossing. Dat wacht ik rustig af.
Inderdaad, jij hebt nog inkomen. Dan kun je makkelijk over anderen die plotseling geen inkomen hebben zeggen dat ze rustig aan moeten doen, maar vind je dat dan ook niet weinig inlevend en tegen het asociale aan? Het lijkt me juist goed om de impact zo snel mogelijk duidelijk te krijgen zodat er ook goede maatregelen genomen kunnen worden.We moeten dit toch met zijn allen dragen vind ik. Ik heb nog inkomen, dus zo'n financiële ramp is een paar weken niet naar de sportschool kunnen gaan niet. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze via social media mensen gaan ondersteunen in het thuis sporten. Kortom rustig afwachten maar op wat er komen gaat.
[removed]