Even een teken van leven hiero, ik heb nog niets gelezen dus geen idee hoeveel ik gemist heb maar hierbij even snel een berichtje/toelichting:
Begin jan. sleutel huis gekregen en vanaf dag 1 liep de planning vd verbouwing volledig uit de rails (lang leve verborgen gebreken), dat was blijkbaar nog niet genoeg want een paar weken daarna maakte ik een combinatie tussen voet en aanrechtblad (stom, dom, dom, auw) waardoor ook de afslag ziekenhuis en OK genomen moest worden...
Gelukkig had mijn zoon ivm de verbouwing al het pakketjes versturen opgepakt maar helaas had ik hierdoor zelf geen tijd en energie meer over om de achterstand op forum, mail en github etc. aandacht te geven. Excuses voor iedereen die gewacht heeft en nog wacht op antwoord, ik pak dit zsm op.
1,5 week geleden verhuisd en nog ff van baan gewisseld, nu begint alles weer een beetje te landen gelukkig! Gisteren de eerste dingen op GH opgepakt, ga nu de andere dingen regelen.
Mocht iets haast hebben, stuur even een mailtje of een whatsapp berichtje mag natuurlijk ook! Eventuele retouren etc. die uit termijnen zijn gelopen, geen zorgen, dat komt sowieso goed!
Thanks alvast voor jullie begrip!