pinokkia schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:13:
[...] ohh tof! Ik weet alleen niet zo goed hoe dat werkt. Ben namelijk nog geen lid van die groep, want ben nog niet toegelaten 😊
Mocht je een bezoekje willen brengen. Stuur me maar een berichtje via de Nintendo switch bij de Animal crossing game. Mijn SW code kan je vinden bij https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage.
Hier ook sinds 5 december aan de slag met ACNH. Erg vermakelijk tot nu toe en echt een spel wat je tussendoor even kunt spelen. Er is echt een hoop te ontdekken!
Graag hulp. Ons zoontje van 7 heeft een nintendo switch lite gekregen van de sint met animal crossing erbij. voor naar een ander eiland te gaan wordt er naar een vriendenlijst gevraagd maar die is leeg of een dodocode maar die heeft hij niet. hoe kan hij toch naar een ander eiland?
Vrienden moet je inderdaad via je Switch toevoegen. Dodo code moet van een andere spelers krijgen.Verbraecken schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:29:
Graag hulp. Ons zoontje van 7 heeft een nintendo switch lite gekregen van de sint met animal crossing erbij. voor naar een ander eiland te gaan wordt er naar een vriendenlijst gevraagd maar die is leeg of een dodocode maar die heeft hij niet. hoe kan hij toch naar een ander eiland?
Er blijven dan nog twee opties over:
- Koop Nook Miles tickets in de nook computer en ga naar een mystery island
- Ga slapen in Bed en praat met Luna om naar een droom (naar iemands eiland) te gaan om te bekijken. Je dan alleen niks meenemen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Net spel gespeeld, maar het lukt ons niet om te gaan slapen. Elke keer op de L gedrukr als we in de tent staan maar er gebeurt niks. Kan iemand ons helpen?
@Jessica88
Moet je niet gewoon tegen het bed aanlopen om te gaan slapen? Indrukken van L heeft toch geen functie?
Of moet je het 'bed' nog zelf plaatsen?
https://www.ign.com/wikis...on_the_Island_.28Day_0.29
Moet je niet gewoon tegen het bed aanlopen om te gaan slapen? Indrukken van L heeft toch geen functie?
Of moet je het 'bed' nog zelf plaatsen?
https://www.ign.com/wikis...on_the_Island_.28Day_0.29
At this point, you’ll be free to socialize or simply turn in. Be sure to talk to Tom Nook before leaving to get your sleeping cot, and unpack the radio and lantern when you enter your tent. When next you wake, the island will move at real time according to your Switch’s internal clock!
[ Voor 72% gewijzigd door RudolfR op 16-12-2020 20:09 ]
@Jessica88 Je moet in ieder geval je bed plaatsen. Dan kun je er tegenaan lopen waarop je gaat liggen op het bed. Dan kun je wel gaan slapen.
Kopen bij de winkel of zelf maken met een recept ...
Je krijgt toch een camping bed als je je eerste tentje ktijgt ??
Je krijgt toch een camping bed als je je eerste tentje ktijgt ??
[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 17-12-2020 10:38 ]
Wij kregen een zaklamp en een radio toen wr de tent hadden opgezet
@Jessica88
Kijk even deze video (of speel het begin opnieuw)
YouTube: Animal Crossing: New Horizons First 30 Minutes
Dan zie je vast wanneer je het kampeerbed krijgt. Ik denk dat je 'm gewoon al bij je hebt.
https://www.en.magicgamew...orizons-how-to-use-a-cot/
Kijk even deze video (of speel het begin opnieuw)
YouTube: Animal Crossing: New Horizons First 30 Minutes
Dan zie je vast wanneer je het kampeerbed krijgt. Ik denk dat je 'm gewoon al bij je hebt.
https://www.en.magicgamew...orizons-how-to-use-a-cot/
When you start the game and progress through Tom Nook’s tasks, he will give you a Sleeping Cot to put down in your tent.
To place the Cot, simply go into your inventory (X) and select the Sleeping Cot (which will appear as a leaf icon). If you then wish to move the Cot, you can either pick it up (Y) or move it by standing still, holding A, and then moving with R in the direction of choice.
To use the Cot in New Horizons, simply walk towards it with L until your character gets in and lays down. To leave the Cot, use L to move in the direction which gets your character out of the Cot.
[ Voor 56% gewijzigd door RudolfR op 17-12-2020 13:50 ]
Dit soort spam is ongewenst.
[ Voor 89% gewijzigd door Bart ® op 18-12-2020 07:26 ]
Ola even een vraagje!
Mijn dochter heeft dit spel gekocht maar is de jongste in huis. Nu is zij dus de baas van het eiland(zelf betaald) dus vind dat logisch. Echter had ik al gelezen dat zij dan alleen keuzes mag maken over het verloop van het spel.
Nu is ze zover dat ze 3 huizen moet bouwen met inrichting. Alleen daar moet aardig wat voor verzameld worden. Klopt het dat haar zussen en ik hierbij ook niet kunnen helpen? Als in meubels maken, of spullen voor het huis verzamelen?
Groetjes Frank
Mijn dochter heeft dit spel gekocht maar is de jongste in huis. Nu is zij dus de baas van het eiland(zelf betaald) dus vind dat logisch. Echter had ik al gelezen dat zij dan alleen keuzes mag maken over het verloop van het spel.
Nu is ze zover dat ze 3 huizen moet bouwen met inrichting. Alleen daar moet aardig wat voor verzameld worden. Klopt het dat haar zussen en ik hierbij ook niet kunnen helpen? Als in meubels maken, of spullen voor het huis verzamelen?
Groetjes Frank
Zelfde dilemma hierSn0ww0w schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:57:
Ola even een vraagje!
Groetjes Frank
Laatste huisje heb ik gewoon als haar gedaan, anders duurde het zo lang
Mijn 7 jarige dochter vraagt telkens als ze de reclame ziet op televisie over dit spel. Maar gaat dit niet te moeilijk zijn voor haar?
Denk het niet. Mijn zoontje is 8 en speelt het graag. Gewoon even op weg helpen, je kunt het ook samen doen met 2 joycons.Tchite schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:39:
Mijn 7 jarige dochter vraagt telkens als ze de reclame ziet op televisie over dit spel. Maar gaat dit niet te moeilijk zijn voor haar?
Zolang ze nederlands kan lezen en het geduld heeft om lekker te ontdekken zal het geen probleem zijn. Het mooie aan de game is juist dat je lekker kunt doen waar je zelf zin in hebt. Al zijn er welke bepaalde stappen nodig om bepaalde dingen te unlocken. Maar niks heeft haast.Tchite schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:39:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hey
Ik vrees dat ik het moment om een bijl te verkrijgen heb gemist (om dieren te tonen). Andere manier om aan de bijl te geraken?Ik heb ondertussen als de kaarten om stevige tools te maken...
Bedankt!
Ik vrees dat ik het moment om een bijl te verkrijgen heb gemist (om dieren te tonen). Andere manier om aan de bijl te geraken?Ik heb ondertussen als de kaarten om stevige tools te maken...
Bedankt!
Je kan hem ook in nooks winkeltje kopen.idril83 schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:03:
Hey
Bedankt!
Life is what happens while you're busy making other plans
Dankjewel voor je reactie.
Heb het gevonden. Mijn dochter is hoofdspeler en zij moest het eerst vrij spelen voor de bijl in het winkeltje kwam.
Wel vervelend dat de eerste op het eiland soms de enige is die bepaalde dingen kan...
Heb het gevonden. Mijn dochter is hoofdspeler en zij moest het eerst vrij spelen voor de bijl in het winkeltje kwam.
Wel vervelend dat de eerste op het eiland soms de enige is die bepaalde dingen kan...
Schiet nog niet op met de festive diy’s. Tot nu toe alleen twee kransjes voor op de deur. Iemand wat over?
Nintendo speler sinds '94.
Ik wil bij vrienden op bezoek en heb op de Nook telefoon de vrienden app. Met een dodo code ben ik al op bezoek geweest op verschillende eilanden. Vrienden heb ik op de Switch toegevoegd, maar er verschijnen geen vrienden in de vrienden app in het spel.
Wat moet ik doen? ben ik iets vergeten?
Wat moet ik doen? ben ik iets vergeten?
@2345IK
Die vriendenapp toont op de eerste tab alleen de beste vrienden; een speciaal niveau binnen AC om vrienden ook powertools (schep + bijl) te laten gebruiken op jouw eiland.
Zijn ze ook niet zichtbaar op de andere tabbladen?
Die vriendenapp toont op de eerste tab alleen de beste vrienden; een speciaal niveau binnen AC om vrienden ook powertools (schep + bijl) te laten gebruiken op jouw eiland.
Zijn ze ook niet zichtbaar op de andere tabbladen?
Wie er geintereseerd is kan bij mij sinasappels krijgen.
Hallo, weet iemand hoe ik een paarse annemoon krijg? Volgens het overzicht blauw + roze, maar krijg van alles behalve paars 🤔🥴. Heb volgens mij inmiddels alle combi’s geprobeerd maar helaas ....
@Kevka01
Die zijn ook knap lastig:
https://game8.co/games/An...-Horizons/archives/286601
Steps to breed Purple Windflowers
1 Gather some White and Red Windflowers.
2 Make some Blue Hybrid Windflowers by cross pollinating two White windflowers.
3 Cross Pollinate the Red Hybrid and Blue Hybrid windflowers to create Red Hybrid Windflowers.
4 Use the Red Hybrid Windflowers to make Purple Windflowers.
Die zijn ook knap lastig:
https://game8.co/games/An...-Horizons/archives/286601
Steps to breed Purple Windflowers
1 Gather some White and Red Windflowers.
2 Make some Blue Hybrid Windflowers by cross pollinating two White windflowers.
3 Cross Pollinate the Red Hybrid and Blue Hybrid windflowers to create Red Hybrid Windflowers.
4 Use the Red Hybrid Windflowers to make Purple Windflowers.
@rudolfR thnx ga ik dat eens proberen! Fingers crossed
Iemand die mij kan helpen aan een witte annemoon ?
2250 WP Zuid PVoutput
Klopt. Toen wij hier achter kwamen zijn wij direct op nieuw begonnen. Met mama als eerste bewoner.idril83 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:08:
Dankjewel voor je reactie.
Dit is ook een ontwerp fout van Nintendo als je het mij vraagt.
/Edit is er hier ook een lijst waar je prijzen van knollen kan neer zetten? Sommige eilanden zijn extreem duur en sommige extreem goedkoop. Zou wel handig zijn om wat extra geld te verdienen.
[ Voor 15% gewijzigd door loki504 op 14-01-2021 14:49 ]
@loki504
Er is geen lijst met Turnip-prijzen op het forum, daarvoor is de prijs iets veranderlijk.
(alhoewel er in het verleden wel goede prijzen gepost zijn...)
Op de NinTweakers-discord komen wel eens goede prijzen voorbij.
Misschien kun je hier iemand vinden om op bezoek te gaan:
https://turnip.exchange/
Er is geen lijst met Turnip-prijzen op het forum, daarvoor is de prijs iets veranderlijk.
(alhoewel er in het verleden wel goede prijzen gepost zijn...)
Op de NinTweakers-discord komen wel eens goede prijzen voorbij.
Misschien kun je hier iemand vinden om op bezoek te gaan:
https://turnip.exchange/
Ik heb voor het eerst in mijn 56 jarig leven een spelcomputer aangeschaft. Een Nintendo Switch met Animal Crossing New Horizons. Hartstikke leuk! Het maakt de lockdown een beetje draaglijker.
Ik ben begin dit jaar begonnen en ben nu zover dat ik op bezoek wil bij anderen. In mijn omgeving ken ik niemand die ook een Nintendo heeft, helaas. Ben denk ik ook wel met mijn leeftijd een uitzondering. Misschien kan ik hier vrienden vinden. Als ik wil reizen vraagt ie een dodo code. Kan iemand mij die geven? Alvast dankjewel.
Ik ben begin dit jaar begonnen en ben nu zover dat ik op bezoek wil bij anderen. In mijn omgeving ken ik niemand die ook een Nintendo heeft, helaas. Ben denk ik ook wel met mijn leeftijd een uitzondering. Misschien kan ik hier vrienden vinden. Als ik wil reizen vraagt ie een dodo code. Kan iemand mij die geven? Alvast dankjewel.
@AagjeT
Dodo Codes zijn een speciale manier om op bezoek te gaan buiten vrienden (en friendcodes) om.
Als je je poort openzet kun je ervoor kiezen om dit met een dodocode te doen (en voor vrienden/beste vrienden of wildvreemden). Handig voor een ruilactie, bijvoorbeeld.
In de startpost staat wel een lijst met friendcodes. Daar kun je jezelf aan toevoegen. Je kunt ook even op de Nintendo Discord komen buurten, daar zitten nog wel wat fanatieke animal crossers.
Evt. kun je daar je eigen dodo delen en vragen of er mensen willen komen buurten en zodoende nieuwe vrienden maken.
Dodo Codes zijn een speciale manier om op bezoek te gaan buiten vrienden (en friendcodes) om.
Als je je poort openzet kun je ervoor kiezen om dit met een dodocode te doen (en voor vrienden/beste vrienden of wildvreemden). Handig voor een ruilactie, bijvoorbeeld.
In de startpost staat wel een lijst met friendcodes. Daar kun je jezelf aan toevoegen. Je kunt ook even op de Nintendo Discord komen buurten, daar zitten nog wel wat fanatieke animal crossers.
Evt. kun je daar je eigen dodo delen en vragen of er mensen willen komen buurten en zodoende nieuwe vrienden maken.
Hoi RudolfR,
Hartelijk dank voor je reactie. Ik begrijp dat dodo voor vreemden is, buiten vrienden om. Voor mij is eerlijk gezegd iedereen in deze gamewereld nog vreemd😃, maar ik begin dan maar via de friendcodes hier 👈. Moet het nog wel verder uitzoeken. Ik heb drie - vier keer je bericht gelezen om het een beetje te plaatsen🤪, maar het begint me te dagen. Het is voor de jongere waarschijnlijk peace of cake, maar ik heb zelf gewoon nooit eerder gegamed. Er gaat ook echt een heel andere wereld voor mij open, waardoor het me nu denk ik nog relatief veel tijd kost 🤦🏽♀️. Nintendo discord, is een ander spelsysteem denk ik, is me nog een brug of wat te ver. Ben op mijn manier lekker bezig zo en ik krijg ook steeds te horen dat ik mijn appels 🍎 op een ander eiland voor hogere prijzen kan verkopen. Hoe dan haha. Kom ik nog wel achter 👍🏼
Hartelijk dank voor je reactie. Ik begrijp dat dodo voor vreemden is, buiten vrienden om. Voor mij is eerlijk gezegd iedereen in deze gamewereld nog vreemd😃, maar ik begin dan maar via de friendcodes hier 👈. Moet het nog wel verder uitzoeken. Ik heb drie - vier keer je bericht gelezen om het een beetje te plaatsen🤪, maar het begint me te dagen. Het is voor de jongere waarschijnlijk peace of cake, maar ik heb zelf gewoon nooit eerder gegamed. Er gaat ook echt een heel andere wereld voor mij open, waardoor het me nu denk ik nog relatief veel tijd kost 🤦🏽♀️. Nintendo discord, is een ander spelsysteem denk ik, is me nog een brug of wat te ver. Ben op mijn manier lekker bezig zo en ik krijg ook steeds te horen dat ik mijn appels 🍎 op een ander eiland voor hogere prijzen kan verkopen. Hoe dan haha. Kom ik nog wel achter 👍🏼
Iemand die dit toevallig al geprobeerd heeft?
Je character/huisje migreren naar andere Switch > Je eiland verwijderen > character/huisje terug migreren naar je eigen switch > character/huisje (incl alle diy etc..) op schoon eiland???
Zou wel willen weten of dit kan.
Je character/huisje migreren naar andere Switch > Je eiland verwijderen > character/huisje terug migreren naar je eigen switch > character/huisje (incl alle diy etc..) op schoon eiland???
Zou wel willen weten of dit kan.
Ik zou denken dat als je migreert naar een Switch waar geen eiland (meer) op staat dat je migreert inclusief eiland. Zeker voor de hoofdbewoner.
Een tweede bewoner kan misschien vertrekken naar z'n eigen eiland.
Een tweede bewoner kan misschien vertrekken naar z'n eigen eiland.
En daarbij ook dit nieuws:
https://www.twitter.com/N...tatus/1354074264874463236
Animal Crossing Sanrio Collaboration Pack wordt opnieuw uitgebracht voor New Horizons en komt ook naar het westen. Dus 6 nieuwe villagers met elk furniture in een bepaald thema.
Animal Crossing Sanrio Collaboration Pack wordt opnieuw uitgebracht voor New Horizons en komt ook naar het westen. Dus 6 nieuwe villagers met elk furniture in een bepaald thema.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 26-01-2021 18:55 ]
Volgens mij is dit een heruitgave van een pack uitgebracht voor ACNL. Dus je kunt die villagers niet uitnodigen om op je eiland te komen wonen. Je kunt enkel een poster van ze krijgen. Helaas.Zeror schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:55:
En daarbij ook dit nieuws:
Ik hoor verschillende berichten erover, misschien dat ze het bij de volgende update toevoegen - zou leuk zijn. Maar het is zeker niet bevestigd nog.lamoreas schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:10:
[...]
Volgens mij is dit een heruitgave van een pack uitgebracht voor ACNL. Dus je kunt die villagers niet uitnodigen om op je eiland te komen wonen. Je kunt enkel een poster van ze krijgen. Helaas.
Hoi animal crossers!
Ik ben pas nieuw met animal crossing, zo heb ik mijn huisje gebouwd, inmiddels de fossielen ingeleverd zodat hopelijk morgen het museum staat.
Nu moet ik 30 ijzerklompjes doneren voor een winkel. Maar ik heb heb er pas 5 verzameld in de uren dat ik gespeeld heb, nu Ben ik twee keer naar een eiland gevlogen met een Nook ticket om dat ik die tip ergens las, geen ijzerklompje gevonden.. bovendien kan ik ook nog niet op de hoger gelegen delen (geen ladder ofzo). Iemand tips hoe ik verder kom?
Hoeveel levels gereedschap zijn er eigenlijk? Had stevig gereedschap gekocht en gemaakt maar de bijl is ansich nog redelijk snel kapot gegaan...
Ik ben pas nieuw met animal crossing, zo heb ik mijn huisje gebouwd, inmiddels de fossielen ingeleverd zodat hopelijk morgen het museum staat.
Nu moet ik 30 ijzerklompjes doneren voor een winkel. Maar ik heb heb er pas 5 verzameld in de uren dat ik gespeeld heb, nu Ben ik twee keer naar een eiland gevlogen met een Nook ticket om dat ik die tip ergens las, geen ijzerklompje gevonden.. bovendien kan ik ook nog niet op de hoger gelegen delen (geen ladder ofzo). Iemand tips hoe ik verder kom?
Hoeveel levels gereedschap zijn er eigenlijk? Had stevig gereedschap gekocht en gemaakt maar de bijl is ansich nog redelijk snel kapot gegaan...
Jip, maar die is in een keer altijd kapot toch?RudolfR schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:20:
@Chrosser
Heb je ook geprobeerd om met een schep tegen een steen te rammen?
Geen fruit eten voor je dit doet dan kan je met de juiste timing 8 keer slaanChrosser schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:39:
[...]
Jip, maar die is in een keer altijd kapot toch?
https://www.polygon.com/a...o-find-iron-nuggets-rocks
thnx dat wist ik niet!tuxken schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:49:
[...]
Geen fruit eten voor je dit doet dan kan je met de juiste timing 8 keer slaan
https://www.polygon.com/a...o-find-iron-nuggets-rocks
Hoe kan je een brug verplaatsen of afbreken.
Alexandra 50 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:46:
Alexandra 50 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:46:
Alexandra 50 in "[Switch] Animal Crossing: New Horizons"Alexandra 50 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:46:
Ik wel !!
Zijn er hier ook al mensen met een ijzeren-houten-ladenkast? Zo ja, dan zou ik die graag bij iemand willen ophalen.
Deze game bloed helaas langzaam dood. De updates zijn niet interessant genoeg om mensen te doen blijven spelen. Ook de discord is redelijk stil. Erg jammer het was een fantastisch spel.
Hmm, dat is wat kort door de bocht. Ik zie zelf wel gezellige activiteit op Discord, meer dan op het forum hier. Maar het is maar waar je zelf waarde aan hecht en wat je met het spel doet.
Hallo
Ik heb een vraag mij dochter wil een ladder hebben maar hoe kom je daar aan. Hij zit niet in flessen post en kan hem ook niet kopen in de geld automaat en bij Timmy kan je hem ook niet kopen.
Ik heb een vraag mij dochter wil een ladder hebben maar hoe kom je daar aan. Hij zit niet in flessen post en kan hem ook niet kopen in de geld automaat en bij Timmy kan je hem ook niet kopen.
@Dennis 35 Jullie spelen waarschijnlijk nog niet zo lang. Je moet opdrachten voor Tom Nook uitvoeren en dan krijg je het recept van hem.
Mochten jullie eerder een ladder willen hebben en heb je Nintendo Online dan wil ik wel een ladder maken en mijn eiland openstellen zodat je ook mijn dubbele recepten kan leren en indien nodig al het fruit dat je mist kan plukken zodat jullie zelf die fruitbomen hebben.
Mochten jullie eerder een ladder willen hebben en heb je Nintendo Online dan wil ik wel een ladder maken en mijn eiland openstellen zodat je ook mijn dubbele recepten kan leren en indien nodig al het fruit dat je mist kan plukken zodat jullie zelf die fruitbomen hebben.
Klopt ze doet het niet zo lang dit spel. Mn dochter zegt dat tom nook alleen maar over het huis praat en dat je jou tent/huis moet afbetalen. En hoe krijg je een nooks hoek daar heeft ze het ook over. Ik zou het allemaal niet weten hoe het werkt heb me niet verdiept in dit spel😂 maar ze is te jong om zelf op een forum te mogen.
Dat zijn inderdaad de dingen die je volgens het ign artikel dat ik vond moet afronden (het was te lang geleden voor mij om het me te herinneren).
De tent betaal je af door klingels (heet het geloof ik in het Nederlands) te betalen aan Tom. Die verdien je door bijvoorbeeld de schelpen die je op het strand vind, de vissen of insecten die je vangt of het fruit dat groeit op je eiland aan een van de neefjes van Tom Nook, in zijn tent, te verkopen. Als je genoeg verkocht hebt wordt Nooks Hoek vanzelf gebouwd door de neefjes.
De tent betaal je af door klingels (heet het geloof ik in het Nederlands) te betalen aan Tom. Die verdien je door bijvoorbeeld de schelpen die je op het strand vind, de vissen of insecten die je vangt of het fruit dat groeit op je eiland aan een van de neefjes van Tom Nook, in zijn tent, te verkopen. Als je genoeg verkocht hebt wordt Nooks Hoek vanzelf gebouwd door de neefjes.
Iemand interesse om wat fruit met mij te delen?
Ik heb zelf alleen perziken en kersen, zou graag wat meer fruitsoorten hebben. 😊
Ik heb zelf alleen perziken en kersen, zou graag wat meer fruitsoorten hebben. 😊
Die Mario update is echt geweldig!
Mijn zoontje is ondertussen halve Mario levels aan het maken op zijn eiland
Zelf vind ik die buizen erg makkelijk... zo kun je in no-time van het ene punt op je eiland naar een ander punt gaan. Top update
Mijn zoontje is ondertussen halve Mario levels aan het maken op zijn eiland
Zelf vind ik die buizen erg makkelijk... zo kun je in no-time van het ene punt op je eiland naar een ander punt gaan. Top update
Life is what happens while you're busy making other plans
Is er een manier om te zien wanneer je voor het laatst gespeeld hebt ?? Kan wel zien hoeveel uur er gespeeld is, maar niet wanneer de laatste keer was.
Ben ergens voor Kerstmis gestopt, de balen van de sneeuwballen en andere dingen te doen. Wil weer oppakken en met wat sprongen vooruit naar nu. Evt. Newyear en dat soort gebeurtenissen inhalen.
Ben ergens voor Kerstmis gestopt, de balen van de sneeuwballen en andere dingen te doen. Wil weer oppakken en met wat sprongen vooruit naar nu. Evt. Newyear en dat soort gebeurtenissen inhalen.
Hallo
Is er iemand die puppies zou willen ruilen? Zelf heb ik beige en zwart en ik wil ook graag de andere kleuren. Ruilen tegen wat anders kan ook natuurlijk.
Bedankt!
Is er iemand die puppies zou willen ruilen? Zelf heb ik beige en zwart en ik wil ook graag de andere kleuren. Ruilen tegen wat anders kan ook natuurlijk.
Bedankt!
Ik geloof dat dit alleen kan als je destijds de Ouderlijk Toezicht app aan je Switch gekoppeld hebt.Goner schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:01:
Is er een manier om te zien wanneer je voor het laatst gespeeld hebt ?? Kan wel zien hoeveel uur er gespeeld is, maar niet wanneer de laatste keer was.
Hallo,
Ik wil heel graag ander fruit op mijn eiland krijgen. Ik heb sinaasappels, peren en kokosnoten. Kan iemand mij vertellen hoe ik ander fruit kan krijgen? Ik las ook iets over een fruitmand van Isabelle?
Groetjes,
Suus
Ik wil heel graag ander fruit op mijn eiland krijgen. Ik heb sinaasappels, peren en kokosnoten. Kan iemand mij vertellen hoe ik ander fruit kan krijgen? Ik las ook iets over een fruitmand van Isabelle?
Groetjes,
Suus
@suusdelft
Dat kan via een bezoek aan een andere speler; lokaal of online.
Een heel enkele keer krijg je ander fruit via de post.
Op mysterie-eilanden ga je helaas geen ander fruit vinden.
De fruitmand van Isabelle is gewoon een item/meubelstuk, of misschien een DIY-recept (en dan heb je waarschijnlijk fruit nodig om 't te maken), maar zeker niets waar je fruitsoorten kunt uithalen.
Dat kan via een bezoek aan een andere speler; lokaal of online.
Een heel enkele keer krijg je ander fruit via de post.
Op mysterie-eilanden ga je helaas geen ander fruit vinden.
De fruitmand van Isabelle is gewoon een item/meubelstuk, of misschien een DIY-recept (en dan heb je waarschijnlijk fruit nodig om 't te maken), maar zeker niets waar je fruitsoorten kunt uithalen.
Goedemiddag allemaal, nadat ik 30 keer met een boom miles bon eilanden heb bezocht, kwam ik erachter dat ik op die manier geen nieuw fruit kon krijgen... Is er iemand met wie ik zou kunnen ruilen / zou kunnen bezoeken. Ik heb al kersen en perziken. Ben nog op zoek naar de andere soorten fruit
Stuur maar een DM dan kan je langskomenSfyri schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:
Goedemiddag allemaal, nadat ik 30 keer met een boom miles bon eilanden heb bezocht, kwam ik erachter dat ik op die manier geen nieuw fruit kon krijgen... Is er iemand met wie ik zou kunnen ruilen / zou kunnen bezoeken. Ik heb al kersen en perziken. Ben nog op zoek naar de andere soorten fruit
2250 WP Zuid PVoutput
Ben nu ook sinds een paar dagen weer actief. Daarvoor een hele tijd niet gespeeld. Toch eventjes vals gespeeld en iets terug in de tijd gegaan om die perfecte sneeuwpoppen te maken voor die recepten.
Nu nog even dat dans festival gebeuren doen van februari en dan ga ik gewoon weer in realtime verder. Voel me best slecht hierbij want was altijd anti-timetravel
Maar mijn fomo got the better of me I guess
Nu nog even dat dans festival gebeuren doen van februari en dan ga ik gewoon weer in realtime verder. Voel me best slecht hierbij want was altijd anti-timetravel
Ik heb van alles wel wat fruit als je wil. Stuur maar een DM!Sfyri schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:
Als er meer mensen zijn die alle soorten fruit willen verzamelen kan ik wel een keertje mijn eiland opengooien met een Dodo Code zodat jullie kunnen plukken in de boomgaard waar ik ze allemaal heb staan.
Has wares if you have coin 💰
Iemand misschien een van onderstaande DIY?
Apple dress
Aries rocking chair
Asteroid
Astronaut suit
Autumn wall
bamboo partition
bamboo stopblock
bamboo wall
basket pack
big festive tree
birdcage
birdhouse
blossom-viewing lantern
blue rose crown
bone doorplate
bonfire
boomerang
brick fence
brick oven
brick well
brown herringbone wall
bunny day arch
bunny day bag
bunny day fence
bunny day glowy garland
bunny day merry christmas
bunny day table
bunny day vanity
bunny day wand
bunny day wreath
cancer table
capricorn ornament
cherry-blossom bonsai
cherry-blossom branches
cherry-blossom clock
cherry-blossom flooring
cherry-blossom pochette
cherry-blossom pond stone
cherry-blossom umbrella
cherry-blossom petal pile
cherry-blossom trees wall
chic cosmos wreath
chic mum crown
chic rose crown
chic windflower wreath
chocolate herringbone wall
colored-leaves flooring
cool hyacinth wreath
cool pansy crown
cool pansy wreath
cool windflower crown
cosmos crown
cosmos wand
crescent-moon chair
crewed spaceship
cute rose crown
dark cosmos crown
dark lily crown
dark lily wreath
dark rose wreath
dark tulip crown
dark tulip wreath
egg party dress
egg part hat
falling-snow wall
fancy lily wreath
festive rug
festive top set
firewood
flat garden rock
forest flooring
frozen table
fruit wreath
garbage-heap flooring
garbage-heap wall
gemini closet
gold rose crown
gold rose wreath
gold-armor shoes
gold-screen wall
golden axe
golden casket
golden dung beetle
golden gears
golden net
golden rod
golden shovel
golden slingshot
golden wand
golden watering can
holiday candle
hyacinth crown
hyacinth wreath
illuminated snowflakes
illuminated tree
iron doorplate
iron wall rack
ironwood diy workbench
jingle wall
juicy-apple tv
leaf stool
lily crown
lunar rover
maple-leaf pochette
maple-leaf pond stone
maple-leaf umbrella
mermaid fence
mermaid rug
moon
mum crown
mush table
mushroom wand
natural mum wreath
nova light
orange hat
ornament mobile
pansy crown
pear hat
pear wall
purple hyacinth crown
purple hyacinth wreath
rose wand
rose wreath
sakura-wood flooring sakura-wood wall
sauna heater
scattered papers
shell stool
simple mum crown
sky-egg outfit
sky-egg shell
sky-egg shoes
snazzy pansy wreath
space shuttle
stacked magazines
starry wall
stone lion -dog
stone-egg shell
straw fence
summer-shell rug
tabletop festive tree
tire stack
traditional straw coat
trash bags
tree's bounty big tree
tulip crown
tulip suprise box
tulip wreath ukulele
water-egg outfit
water-egg shell
water-egg shoes
wedding fence
wedding wand
windflower wand
windflower wreath
wobbling zipper toy
wooden table
wooden-knot wall
wooden-mosaic wall
wooden-plank sign
Apple dress
Aries rocking chair
Asteroid
Astronaut suit
Autumn wall
bamboo partition
bamboo stopblock
bamboo wall
basket pack
big festive tree
birdcage
birdhouse
blossom-viewing lantern
blue rose crown
bone doorplate
bonfire
boomerang
brick fence
brick oven
brick well
brown herringbone wall
bunny day arch
bunny day bag
bunny day fence
bunny day glowy garland
bunny day merry christmas
bunny day table
bunny day vanity
bunny day wand
bunny day wreath
cancer table
capricorn ornament
cherry-blossom bonsai
cherry-blossom branches
cherry-blossom clock
cherry-blossom flooring
cherry-blossom pochette
cherry-blossom pond stone
cherry-blossom umbrella
cherry-blossom petal pile
cherry-blossom trees wall
chic cosmos wreath
chic mum crown
chic rose crown
chic windflower wreath
chocolate herringbone wall
colored-leaves flooring
cool hyacinth wreath
cool pansy crown
cool pansy wreath
cool windflower crown
cosmos crown
cosmos wand
crescent-moon chair
crewed spaceship
cute rose crown
dark cosmos crown
dark lily crown
dark lily wreath
dark rose wreath
dark tulip crown
dark tulip wreath
egg party dress
egg part hat
falling-snow wall
fancy lily wreath
festive rug
festive top set
firewood
flat garden rock
forest flooring
frozen table
fruit wreath
garbage-heap flooring
garbage-heap wall
gemini closet
gold rose crown
gold rose wreath
gold-armor shoes
gold-screen wall
golden axe
golden casket
golden dung beetle
golden gears
golden net
golden rod
golden shovel
golden slingshot
golden wand
golden watering can
holiday candle
hyacinth crown
hyacinth wreath
illuminated snowflakes
illuminated tree
iron doorplate
iron wall rack
ironwood diy workbench
jingle wall
juicy-apple tv
leaf stool
lily crown
lunar rover
maple-leaf pochette
maple-leaf pond stone
maple-leaf umbrella
mermaid fence
mermaid rug
moon
mum crown
mush table
mushroom wand
natural mum wreath
nova light
orange hat
ornament mobile
pansy crown
pear hat
pear wall
purple hyacinth crown
purple hyacinth wreath
rose wand
rose wreath
sakura-wood flooring sakura-wood wall
sauna heater
scattered papers
shell stool
simple mum crown
sky-egg outfit
sky-egg shell
sky-egg shoes
snazzy pansy wreath
space shuttle
stacked magazines
starry wall
stone lion -dog
stone-egg shell
straw fence
summer-shell rug
tabletop festive tree
tire stack
traditional straw coat
trash bags
tree's bounty big tree
tulip crown
tulip suprise box
tulip wreath ukulele
water-egg outfit
water-egg shell
water-egg shoes
wedding fence
wedding wand
windflower wand
windflower wreath
wobbling zipper toy
wooden table
wooden-knot wall
wooden-mosaic wall
wooden-plank sign
Update time! 1 jaar Animal Crossing New Horizons
Beschikbaar vanaf 18 maart:- 1st Anniversary Cake (na de update in je mailbox)
- Release Sanrio Collaboration Pack (was al bekend)
- Super Mario 35th Anniversary items (zijn al ingame)
- Custom Design Pro Editor + (+50 designs slots bij zowel normal als pro design mode) en voegt customization voor umbrellas, small flags, uchiwa and photo stands (nieuw item!) toe.
- Custom Design Portal (die in Able Sisters staat) nu ook al NookPhone App.
- Nieuwe Seasonal items: Aprils Fools Day en Prom-themed fashion items
Nieuwe diensten:
- Island Tour Creator - Webservice om een reisflyer te maken van je eiland.
- Build-A-Bear Animal Crossing - AC themes pluches van hoogwaardige kwaliteit
- Update NookLink mobiele telefoon app: Nook Points sparen voor aanschaf exclusieve NookLink items.
(https://www.nintendo.com/...ons-delivers-new-content/)
(https://twitter.com/anima...71808775523405829/photo/1)
(https://twitter.com/anima...71808787200405510/photo/1) <---- PS: Katrina is coming...
Dank voor het aanbod @maridude ! Ik heb al van @MdO82 de overige stukken fruit gehad. Nu komt er eindelijke wat schot in mijn beginnende eilandje.maridude schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:26:
[...]
Ik heb van alles wel wat fruit als je wil. Stuur maar een DM!
Voor iedereen de tip om zich aan te sluiten op de discord. Wordt volgens mij neer geruild en gedaan dan hiet!
@JDdeV1992 Ik zou mij graag willen aansluiten. Waar vind ik de Discordnaam?
Je kan een link onderaan de start post van dit topic vinden.
Sinds gisteren is er een site door nintendo gelanceerd waarmee je je eigen eiland kan showen als trailer. Je kunt ook posters maken. Zie hier mijn Eiland trailer:
De site werkt alleen in portrait modus, maar het werkt verder wel goed, je kunt het hier https://www.tanuki-kaihatsu.com/en_US/maker/index.html allemaal invoeren (gewoon van Nintendo zelf). Have fun!
De site werkt alleen in portrait modus, maar het werkt verder wel goed, je kunt het hier https://www.tanuki-kaihatsu.com/en_US/maker/index.html allemaal invoeren (gewoon van Nintendo zelf). Have fun!
Something under the bed is drooling
Dat is wel vet gedaan. Ook eens kijken 
pff wel een beetje gedoe vind ik
het werkt bij nintendo altijd allemaal zo omslachtig om dingen te uploaden / over te zetten naar je telefoon.
Maargoed het is gelukt.
pff wel een beetje gedoe vind ik
Maargoed het is gelukt.
[ Voor 68% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2021 10:31 ]
Laat maar zien, ik ben wel benieuwdRicmaniac schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:39:
Dat is wel vet gedaan. Ook eens kijken
pff wel een beetje gedoe vind ikhet werkt bij nintendo altijd allemaal zo omslachtig om dingen te uploaden / over te zetten naar je telefoon.
Maargoed het is gelukt.
Ik dacht dat het gelukt was maar toch niet .. kan uiteindelijk niet mijn videos selecteren om toe te voegen in de trailer. heel vaag.. toen dacht ik oke dan doe ik dat via twitter. Er staat letterlijk bij dat je videos kan selecteren als ze minstens 10 seconden of langer zijn. Maar ook via die twitter manier zie ik alleen screenshots.
Ah laat maar ik moest ze nog "bewaren als video" na het downloaden op mijn device.
Maar dit is wat ik bedoel met omslachtig
[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2021 12:15 ]
Ja klopt, handig is anders. Ik werk ook met ipad only, dus moet dan weer een shortcut gebruiken om de video’s op mn ipad te krijgen en zo. Maar het resultaat is leuk, en ben nog steeds benieuwd naar die van jou en anderenRicmaniac schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:56:
[...]
Ik dacht dat het gelukt was maar toch niet .. kan uiteindelijk niet mijn videos selecteren om toe te voegen in de trailer. heel vaag.. toen dacht ik oke dan doe ik dat via twitter. Er staat letterlijk bij dat je videos kan selecteren als ze minstens 10 seconden of langer zijn. Maar ook via die twitter manier zie ik alleen screenshots.
Ah laat maar ik moest ze nog "bewaren als video" na het downloaden op mijn device.
Maar dit is wat ik bedoel met omslachtigen waarom maken ze niet gewoon een desktop website die het ook kan. Waarom alleen maar telefoon
Oh god haha als je alles dus in het nederlands is die trailer voice ook nederlands.
Verwacht er bij mij niet veel van hoor het is maar een test video met iets snels opgezet.
Verwacht er bij mij niet veel van hoor het is maar een test video met iets snels opgezet.
Als je een DM stuurt kan je langskomen!Sfyri schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:
Laatst hoorde ik dat iemand zelf met twee poppetjes speelt op een eiland.
Nu vraag ik mij af wat, kan een tweede speler allemaal doen? Bvb als speler 1 ochtends hout heeft gehakt en geld uit de steen heeft gehaalt, kan de tweede speler dat dan avond ook nog een keer doen?
Nu vraag ik mij af wat, kan een tweede speler allemaal doen? Bvb als speler 1 ochtends hout heeft gehakt en geld uit de steen heeft gehaalt, kan de tweede speler dat dan avond ook nog een keer doen?
@Vrouw
Volgens mij niet. Die informatie wordt bijgehouden in de boom en de steen, dus dat lukt maar één keer per dag. Ook kan de tweede speler het verhaal niet spelen en geen bruggen bouwen.
Wel kan een 2e speler een eigen huis kopen/afbetalen en vissen/insecten/fossielen verzamelen en inleveren bij het museum. En kleding/items en DIYs verzamelen.
Volgens mij niet. Die informatie wordt bijgehouden in de boom en de steen, dus dat lukt maar één keer per dag. Ook kan de tweede speler het verhaal niet spelen en geen bruggen bouwen.
Wel kan een 2e speler een eigen huis kopen/afbetalen en vissen/insecten/fossielen verzamelen en inleveren bij het museum. En kleding/items en DIYs verzamelen.
Dank voor de uitleg. Weet ik nu dat ik het niet een tweede poppetje hoef te maken.RudolfR schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:37:
@Vrouw
Dacht als dat wel allemaal zou kunnen is het wel interessant.
Niet helemaal waar. De tweede speler kan ook geld halen uit 1 steen en materialen uit 1 steen (dus niet alle stenen). Van het hout weet ik het niet. Bomen omhakken kan natuurlijk altijd. 
Tweede speler is handig als je bijvoorbeeld Redd op bezoek hebt en die heeft twee objecten die je wil hebben. Dan kan de tweede speler het tweede object aanschaffen. Ik had een tweede speler om een "piratenhuis" te maken met alle spullen van Gulivarrr erin.
De tweede speler kan verder alles. Ik dacht wel dat beslissingen over de lay-out van het eiland zoals de huizen van villagers verplaatsen alleen door de eerste speler kunnen worden gedaan. Eigen huis verplaatsen kan weer wel dacht ik.
Tweede speler is handig als je bijvoorbeeld Redd op bezoek hebt en die heeft twee objecten die je wil hebben. Dan kan de tweede speler het tweede object aanschaffen. Ik had een tweede speler om een "piratenhuis" te maken met alle spullen van Gulivarrr erin.
De tweede speler kan verder alles. Ik dacht wel dat beslissingen over de lay-out van het eiland zoals de huizen van villagers verplaatsen alleen door de eerste speler kunnen worden gedaan. Eigen huis verplaatsen kan weer wel dacht ik.
Ben gister opnieuw begonnen. Daarom dacht ik aan de mevrouw die met twee poppetjes speelt.lamoreas schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:27:
Niet helemaal waar. De tweede speler kan ook geld halen uit 1 steen en materialen uit 1 steen (dus niet alle stenen). Van het hout weet ik het niet. Bomen omhakken kan natuurlijk altijd.
Tweede speler is handig als je bijvoorbeeld Redd op bezoek hebt en die heeft twee objecten die je wil hebben. Dan kan de tweede speler het tweede object aanschaffen. Ik had een tweede speler om een "piratenhuis" te maken met alle spullen van Gulivarrr erin.![]()
Als ik jou bericht lees, kan het wel handig zijn.
Kun je de tweede speler makkelijk en zonder gevolgen wissen, wanneer je het zat bent?
Deze week ook volledig herbegonnen met een nieuw eiland. Indien iemand vanavond online is waar ik de ontbrekende fruit soorten kan plukken mag hij me een PM sturen.
@Vrouw
Volgens mij wel, je bent dan natuurlijk wel het huis + inhoud kwijt van die speler. Maar pin me er niet op vast. Voor de zekerheid zou ik even zoeken op Internet voor je dat doet.
In het begin is het wel lastiger spelen als je alles nog moet opbouwen. De eerste speler is dan in de lead. Nook communiceert alleen met de eerste speler. Dus de tweede speler kan dan alleen bijdragen.
Bij Gulivar en Gulivarrr kan je overigens ook met beide spelers langs.
Volgens mij wel, je bent dan natuurlijk wel het huis + inhoud kwijt van die speler. Maar pin me er niet op vast. Voor de zekerheid zou ik even zoeken op Internet voor je dat doet.
In het begin is het wel lastiger spelen als je alles nog moet opbouwen. De eerste speler is dan in de lead. Nook communiceert alleen met de eerste speler. Dus de tweede speler kan dan alleen bijdragen.
Bij Gulivar en Gulivarrr kan je overigens ook met beide spelers langs.
@lamoreas
Dat een tweede speler minder kan, is niet erg. Lijkt mij wel handig dat het wat kan bijdragen.
Ga het gewoon proberen. Als het niet bevalt, kan ik het tweede poppetje wissen.
En dat het huis dan weg is, is ook niet erg
Dat een tweede speler minder kan, is niet erg. Lijkt mij wel handig dat het wat kan bijdragen.
Ga het gewoon proberen. Als het niet bevalt, kan ik het tweede poppetje wissen.
En dat het huis dan weg is, is ook niet erg
Zijn er mensen die 'Sory of seasons : Pioneers of Olive Town' spelen en zo ja wat is jullie ervaring. Is in dezelfde stijl als acnh. Reviews zijn gemengd.
Ik heb deze gekocht op gevoel. Helaas heb ik nog iets te veel backlog aan games.tuxken schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:09:
Zijn er mensen die 'Sory of seasons : Pioneers of Olive Town' spelen en zo ja wat is jullie ervaring. Is in dezelfde stijl als acnh. Reviews zijn gemengd.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb perzik en kersen als je wilt.tuxken schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:53:
Deze week ook volledig herbegonnen met een nieuw eiland. Indien iemand vanavond online is waar ik de ontbrekende fruit soorten kan plukken mag hij me een PM sturen.
Bij deze dus ook gelijk een oproepje. Ik zoek de andere soorten fruit nog. En vooral ook bamboe, want ik heb veel DIY recepten, maar geen bamboe.
[ Voor 19% gewijzigd door Bianca op 10-04-2021 12:36 ]
Ik heb alle soorten fruit op mijn eiland staan, en ook bamboe. Ik heb helaas geen tijd vandaag om mijn eiland open te gooien, maar morgenmiddag en -avond wel. Mocht er voor die tijd nog niemand anders gereageerd hebben, dan ben je morgen bij mij welkomBianca schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:35:
[...]
Bij deze dus ook gelijk een oproepje. Ik zoek de andere soorten fruit nog. En vooral ook bamboe, want ik heb veel DIY recepten, maar geen bamboe.
[ Voor 34% gewijzigd door HappyPinguin op 11-04-2021 09:08 . Reden: Quote toegevoegd ]
Stuur maar een PM voor de Dodo code als iemand langs wilt komen voor fruit of bamboe.
Edit: Er is net iemand langs geweest, dus fruit ophalen lukt niet meer. Bamboe wel.
Edit: Er is net iemand langs geweest, dus fruit ophalen lukt niet meer. Bamboe wel.
[ Voor 33% gewijzigd door HappyPinguin op 12-04-2021 16:18 ]
Ik ben inmiddels al voorzien, maar bedankt voor het aanbod.HappyPinguin schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:17:
Stuur maar een PM voor de Dodo code als iemand langs wilt komen voor fruit of bamboe.
In een datamine zijn hints gevonden voor een nieuwe Amiibo card serie voor Animal Crossing New Horizons.
Check:
Check:
hoi een vraagje
heb dit spel aangeschaft voor mijn dochter en vrouw
nu heb ik mijn switch 4 namen gegeven waarvan die van mij een online lidmaatschap heeft en die andere 3 hebben geen nintendo en online lidmaatschap
moet mijn dochter (hoofdpersoon voor dit spel) dan onder mijn naam het spel starten ivm online gebeuren?
en kan mijn vrouw dan niet online omdat ze op haar eigen naam de spel start?
of hoe moet ik dit zien??
greeetz
heb dit spel aangeschaft voor mijn dochter en vrouw
nu heb ik mijn switch 4 namen gegeven waarvan die van mij een online lidmaatschap heeft en die andere 3 hebben geen nintendo en online lidmaatschap
moet mijn dochter (hoofdpersoon voor dit spel) dan onder mijn naam het spel starten ivm online gebeuren?
en kan mijn vrouw dan niet online omdat ze op haar eigen naam de spel start?
of hoe moet ik dit zien??
greeetz
Waarom heb je geen gezins abonnnement nintendo online?
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”