Ik kan knollen kopen voor 107, dat is een redelijk normale prijs toch?
Of het een normale prijs is weet ik niet, eerste keer dat ik ze kan kopen vandaag is 97. Anderen kunnen hier vast een beter antwoord op geven.FranticDJ schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:23:
Ik kan knollen kopen voor 107, dat is een redelijk normale prijs toch?
Al begreep ik wel van m'n vriendin dat ze bij haar voor 101 gekocht werden afgelopen week.
Knollen worden altijd voor een prijs tussen de 90 en 110 verkocht
Ah
Naja gisteren waren ze te verkopen voor 40 op mijn eiland

Ik moet een brug maken maar daar voor heb je 4x boomstampalenset nodig. Weet iemand wat dit is en waar ik het kan vinden?
Die moet je zelf maken, als het goed is heeft Tom Nook dat recept aan je geleerd.ChevelleK schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:05:
Ik moet een brug maken maar daar voor heb je 4x boomstampalenset nodig. Weet iemand wat dit is en waar ik het kan vinden?
Aan iedereen, ik verdrink in de dubbele DIY recepten. Als mensen langs willen komen om ze te leren, stuur me een privébericht.
[ Voor 16% gewijzigd door Flamesz op 24-08-2020 11:11 ]
Mijn Dodo-code is 02WL4
Naam eiland; Hawaia
E-mail voegt niets toe, behalve kans op spam...
Naam eiland; Hawaia
E-mail voegt niets toe, behalve kans op spam...
[ Voor 36% gewijzigd door Bart ® op 24-08-2020 11:52 ]
laat het even weten als je het niet luktChevelleK schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:05:
Er is wel een ding, je knollen zijn wel "spilled" als je die hebt liggen.NoTimeRemains schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:11:
[...]
Animal Crossing geeft je geen straf als je Time Travelled. Dat is gewoon een legitieme manier om te spelen. Veel mensen vinden het een no-no maar zolang niemand mijn Switch en het spel heeft betaalt doe ik er mee wat IK wil.
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
kan je wel mieren vangenMarinusvw schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:56:
[...]
Er is wel een ding, je knollen zijn wel "spilled" als je die hebt liggen.
Als ik het goed begrijp (heb wat rond gezocht) dan krijg je van een nieuw geplante (met een scheut) bamboe boom maar 1 nieuwe scheut en daarna niks meer ?? Da's nogal een verschil met New Leaf ...
Inderdaad deze geeft 1x een scheut en dan houdt het op...Goner schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:14:
Als ik het goed begrijp (heb wat rond gezocht) dan krijg je van een nieuw geplante (met een scheut) bamboe boom maar 1 nieuwe scheut en daarna niks meer ?? Da's nogal een verschil met New Leaf ...
Als je een brug wilt bouwen, doneren je eilandbewoners ook? Want daar zinspelen ze wel op..
@FranticDJ
Vriendschappen met eilandbewoners (en de bijbehorende vriendschapspunten) leveren ook geld op voor de bruggen, maar zet niet echt zoden aan de dijk.
https://www.reddit.com/r/...elp_with_bridge_payments/
Vriendschappen met eilandbewoners (en de bijbehorende vriendschapspunten) leveren ook geld op voor de bruggen, maar zet niet echt zoden aan de dijk.
https://www.reddit.com/r/...elp_with_bridge_payments/
Hmm. thanks dan betaal ik hem zelf wel af haha.. Als het echt substantieel zou zijn...
Wij zitten een beetje op een dood punt nu. We moeten nog 1 fossiel vinden, maar dat is al een tijdje zo. Het opgraven begint er dan ook minder leuk van te worden. De vissen hebben we zo'n beetje allemaal gevangen wat er te vangen valt. Net als de zeedieren en de insecten. Oftewel: we lopen een beetje doelloos rond nu. Ik hoop dat er snel nieuwe vissen en insecten komen, dan hebben we in ieder geval weer iets om naar de jagen...
Life is what happens while you're busy making other plans
@frumper
Gelukkig is het bijna september; dan zijn er weer nieuwe beesten te vangen.
Bovendien komt de herfst er ook aan.
Welk fossiel moet je nog? Misschien kan ik (of iemand anders) je eraan helpen?
Welk fossiel moet je nog? Misschien kan ik (of iemand anders) je eraan helpen?
Mis alleen nog de golden stag, giraffe stag en de horned hercules. De andere augustus bugs afgelopen week aan de lopende band binnen geharkt.
Nintendo speler sinds '94.
Ik heb een heel aantal recepten op het strand links van de luchthaven neergelegd. Wat in de winkel te koop is mag je kopen. Rondkijken mag, maar denk aub om de bloemen. Eiland blijft tot ongeveer 20:30 open.
Dodo code
Dodo code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Vandaag nieuw (voor mij dan) ; Salmon, Red Dragonfly en Monarch Butterfly.RudolfR schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:04:
En acorns en pine cones.
Jullie kunnen buurten met dodocode 1281m
Voeg me anders even toe als vrienden, lijkt me leuk en zelf weet ik niet hoe dat moet 😊
Eiland is dicht.
Tommy en Timmy zijn bereid om 507 bells voor een turnip te betalen.
Er liggen recepten bij de uitgang van de luchthaven.
Het staat je vrij spullen in de winkels te kopen en rond te kijken op het eiland en in de huizen.
Aurora maakt log decorative shelves.
Mocht je fruit missen er staat een boomgaard op het onderste niveau ten noorden van het museum en Lucky zijn huis. Er ligt ook nog iets op de grond dat mensen eerder niet meegenomen hebben.
Het staat je vrij spullen in de winkels te kopen en rond te kijken op het eiland en in de huizen.
Mocht je fruit missen er staat een boomgaard op het onderste niveau ten noorden van het museum en Lucky zijn huis. Er ligt ook nog iets op de grond dat mensen eerder niet meegenomen hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door NoEinstein op 02-09-2020 18:56 ]
Ik ga eens langskomen, ingame name is Thomas (van Interland). Moet je iets hebben in ruil?NoEinstein schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:25:
Dodo code
***members only***
Dank je welNoEinstein schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:58:
Nee, alle pixels zijn gratis 🙂
Indien iemand de basiskleuren rozen in de shop of Leif zou hebben en ik even mag langs komen vandaag mag hij/zij me steeds een PM sturen.
bedankt @NoEinstein
bedankt @NoEinstein
[ Voor 10% gewijzigd door tuxken op 07-09-2020 12:24 ]
Ik heb voor de mensen heel veel dubbele diy’s. Dus voor wie graag zijn diy compleet wil maken kan me een dm sturen. Als enigste dat ik vraag of mensen mijn plantjes water willen geven.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hebben jullie je eiland "open" staan met die Dream world iets?
Zijn hier ook nadelen aan om dit te doen of niet
Ik zie geen nadelen. Je kan tijdens je bezoek aan een ander eiland geen fruit 'stelen' of items kopen of bv bloemen vernietigen.PuddingNL schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:11:
Hebben jullie je eiland "open" staan met die Dream world iets?
Voordeel is dat andere eiland niet online moet zijn.
Voor zover ik weet kan je je code maar 1x per dag uploaden. Code kan je nadien sharen ( staat ook in je passport )
[ Voor 4% gewijzigd door tuxken op 15-09-2020 13:19 . Reden: typo ]
Hallo mensen,
ik ben sinds een week ACNH aan het spelen en ik ben nu zo ver dat ik ook bij andere rond wil kijken en fruit uit wil wisselen en/of als dat zich voor doet de prijs te delen die timmy en tommy bieden voor de knollen.
Zelf heb ik alleen kokosnoten en appels.
Hoor graag wie er vrienden wil worden of alleen een bezoek wil brengen.
Ik wil ook natuurlijk van alles geven/ruilen als ik iets heb wat je nog wil hebben.
ik ben sinds een week ACNH aan het spelen en ik ben nu zo ver dat ik ook bij andere rond wil kijken en fruit uit wil wisselen en/of als dat zich voor doet de prijs te delen die timmy en tommy bieden voor de knollen.
Ik wil ook natuurlijk van alles geven/ruilen als ik iets heb wat je nog wil hebben.
Je bent welkom:Thingking schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:12:
Hallo mensen,
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- NAC Breda -
Fall update
Er zijn ten minste 45 nieuwe items in deze update!
[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 26-09-2020 09:51 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoi allemaal!!
Al een aantal weken loop ik vast met bruggen bouwen op mijn animal crossing eilandje. Ik heb namelijk nooit de 'boomstampalenset' gekregen en heb hem nu nog steeds niet terwijl ik wel al het brugbouwpakket heb gekregen! Ik heb al van alles geprobeerd: alle pakketten gekocht in de winkel, andere eilandbewoners cadeau's gegeven, gezocht naar flessenpost op het strand maar helaas heb ik de boomstampalenset nog steeds niet gekregen. Is dit een foutje in het spel of gaat dit nog komen?
Al een aantal weken loop ik vast met bruggen bouwen op mijn animal crossing eilandje. Ik heb namelijk nooit de 'boomstampalenset' gekregen en heb hem nu nog steeds niet terwijl ik wel al het brugbouwpakket heb gekregen! Ik heb al van alles geprobeerd: alle pakketten gekocht in de winkel, andere eilandbewoners cadeau's gegeven, gezocht naar flessenpost op het strand maar helaas heb ik de boomstampalenset nog steeds niet gekregen. Is dit een foutje in het spel of gaat dit nog komen?
Volgens mij zou je die tegen die tijd wel moeten hebben inderdaad. Ik kan eventueel kijken of ik er eentje voor je kan maken zodat je in ieder geval verder kunt, mocht je dat willen.MiGente schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:44:
Hoi allemaal!!
Ja dat zou heel fijn zijn!!djmaster329 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:49:
[...]
Volgens mij zou je die tegen die tijd wel moeten hebben inderdaad. Ik kan eventueel kijken of ik er eentje voor je kan maken zodat je in ieder geval verder kunt, mocht je dat willen.
Eigenaardig, die zou je vanaf het begin al moeten hebben als ik dit filmpje mag geloven:
YouTube: How to get Log Stakes for Bridge Construction Kit | Animal Crossing ...
Of:
YouTube: How to get Log Stakes for Bridge Construction Kit | Animal Crossing ...
Of:
https://primagames.com/ti...mal-crossing-new-horizonsThe good news is that the Log Stakes DIY Recipe can't be missed. It's one of the recipes you have access to as soon as you can make use of DIY Workbenches, and can be found under the Housewares tab in the DIY Recipes book on your Nook Phone. A single Log Stake requires 3 Wood (not hardwood or softwood, just plain old Wood) to make, which you can harvest from trees with your trusty Axe. From there, take the materials back to the closest DIY Workbench and whip up as many as you need. (If you're looking to speed up the process, check out this weird trick we found.)
Waar kan je de steur vangen? Bij de monding van de rivier toch... Al zo veel zalm dat ik vraag of het wel echt de goede plek is
Ja, op dezelfde plek als de zalmen, maar de zalmen zijn redelijk common, dus die zul je vaker vinden dan de steurLocolau schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:31:
Waar kan je de steur vangen? Bij de monding van de rivier toch... Al zo veel zalm dat ik vraag of het wel echt de goede plek is
we spelen thuis met zijn drietjes, en ik ben de enige die de steur tot nu toe gevangen heeft... ik vang sneller een coelacant dan een steur...
hmmm gister en vandaag dezelfde prijs voor turnips in de ochtend en de middag...
en nog laag ook... 67 vs 52.
Dat wordt dus even een betere deal zoeken denk ik
en nog laag ook... 67 vs 52.
Dat wordt dus even een betere deal zoeken denk ik
Ik ben nieuw, zowel op Switch als op Animal Crossing. vroeger speelde ik dat op de Nintendo DS, maar dan spreken we over meer dan 10 jaar geleden....
Ik had graag mensen toegevoegd om op bezoek te gaan.
Wie mag ik toevoegen aub?
Mijn Doco is nu 3H934
thx!
Mijn Doco is nu 3H934
thx!
Vraagje, kan iemand mij helpen met wat perziken?
Heb nooit wat met ruilen gedaan (behalve met een vriend), maar wil nu een boomgaard opzetten, dus dan wil ik hem maar wel compleet hebben.
Ik betaal je met alle plezier 100k of fossielen/items die ik over heb.
Heb nooit wat met ruilen gedaan (behalve met een vriend), maar wil nu een boomgaard opzetten, dus dan wil ik hem maar wel compleet hebben.
Ik betaal je met alle plezier 100k of fossielen/items die ik over heb.
@Kasparov
Ik denk dat als je hier een dodo plaatst er wel iemand is die jou een paar perziken wil komen brengen.
Ik denk dat als je hier een dodo plaatst er wel iemand is die jou een paar perziken wil komen brengen.
@Kasparov
Wat RudolfR zegt inderdaad. Mn wederhelft heeft er zat, mag je zo hebben maar ze moet wel bij jou kunnen komen of andersom
Wat RudolfR zegt inderdaad. Mn wederhelft heeft er zat, mag je zo hebben maar ze moet wel bij jou kunnen komen of andersom
Goed plan, mijn Dodo code is CLGB9.
Als iemand een paar perziken zou kunnen langs brengen, dan zou ik dankbaar zijn.
Bij de ingang heb ik wat geld als vergoeding liggen en nog twee recepten die ik dubbel heb en niet verkocht heb.
Verder zijn de winkels langs het pad rechts van het gemeentehuis, mocht je nog iets willen kopen.
EDIT: code
Als iemand een paar perziken zou kunnen langs brengen, dan zou ik dankbaar zijn.
Bij de ingang heb ik wat geld als vergoeding liggen en nog twee recepten die ik dubbel heb en niet verkocht heb.
Verder zijn de winkels langs het pad rechts van het gemeentehuis, mocht je nog iets willen kopen.
EDIT: code
[ Voor 5% gewijzigd door Kasparov op 04-10-2020 20:37 ]
Helaas, na 7,5 uur nog geen perziken. Andere keer beter.
Wel gezellig bezoek op het eiland gehad.
Goedemorgen,
Het spel maar eens aangeschaft.
Is het mogelijk alles te krijgen door offline te spelen of moet er echt met “vrienden/ vreemden gespeeld worden.
Om het meeste uit de game te halen.
Heb namelijk geen switch online
Tips en tricks voor deze beginner zijn van harte welkom
Vriendelijke groet
Is het mogelijk alles te krijgen door offline te spelen of moet er echt met “vrienden/ vreemden gespeeld worden.
Vriendelijke groet
Als je later vandaag even je eiland openzet hop ik wel even langs met een perzik in de rugtas.. heb gister je bericht even gemist.. of kijk even in het friendscode linkje: daar staat mijn code wel in om toe te voegenKasparov schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:24:
Helaas, na 7,5 uur nog geen perziken. Andere keer beter.
"alles krijgen" wordt lastig in je eentje. Bepaalde varianten van spullen kom je niet (of zelden?) tegen in je eigen shop.Aai21 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:27:
Goedemorgen,
Vriendelijke groet
Ook exotisch fruit verzamelen gaat lastig (je krijgt wel 'ns wat via de post, maar dat is sporadisch)
Het verhaal uitspelen lukt ook prima zonder hulp van buitenaf.
Alles krijgen heb ik overdreven.RudolfR schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
"alles krijgen" wordt lastig in je eentje. Bepaalde varianten van spullen kom je niet (of zelden?) tegen in je eigen shop.
Ook exotisch fruit verzamelen gaat lastig (je krijgt wel 'ns wat via de post, maar dat is sporadisch)
Het verhaal uitspelen lukt ook prima zonder hulp van buitenaf.
Maar dat je wel een beetje een aardig eilandwaardig eiland kan bouwen zonder hulp.
Dat kan prima zonder online hoor! Enige wat je mist zijn 2 of 3 fruitsoorten denk ik...Aai21 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:46:
[...]
Alles krijgen heb ik overdreven.
Maar dat je wel een beetje een aardig eilandwaardig eiland kan bouwen zonder hulp.
Je standaard fruit heb je, en je komt er een tegen op een eiland met je NMT bonnen.
Verder kun je volgens mij alles gewoon offline doen.
Meeste is al beantwoord, maar als je mij persoonlijk vraagt naar "om het meeste uit de game te halen" dan is switch online wel een toevoeging om dit te bereiken. Maar ook hier.. ook zonder prima te spelenAai21 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:27:
Goedemorgen,
Vriendelijke groet
Dank je wel, heb je een invite gestuurd.Hendry Scholing schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Als je later vandaag even je eiland openzet hop ik wel even langs met een perzik in de rugtas.. heb gister je bericht even gemist.. of kijk even in het friendscode linkje: daar staat mijn code wel in om toe te voegen
Top, als jij je eiland open zet voor vrienden, slinger ik de switch aan en kom ik je zo met perzikjes bezoeken
Hij staat open, je bent van harte welkom.Hendry Scholing schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Top, als jij je eiland open zet voor vrienden, slinger ik de switch aan en kom ik je zo met perzikjes bezoeken
Mijn dochter van 10 is net begonnen met Animal Crossing. Om een beetje doelloos rondlopen te voorkomen zou ze graag willen weten wat ze nou moet doen. Ik heb al wel Deze guide gevonden voor de eerste stappen, maar niet echt een fijne Nederlandstalige uitgebreide ‘walk-through’.
Is zoiets er uberhaupt?
Is zoiets er uberhaupt?
Hoi allemaal, ik heb sinds augustus dit super gave spel. Alleen nu moet ik een dienblad hebben om een keuken te maken. Op Google kan ik het niet vinden. Weten jullie hier iets van af.? Gr Rebecca
@Rebel1990
Bedoel je deze:
https://gamewith.net/anim...rizons/article/show/17264
Daar heb je een snijplank (cutting board) voor nodig.
Of welke bedoel je:
https://villagerdb.com/search?game=nh&q=kitchen+diy ?
Bedoel je deze:
https://gamewith.net/anim...rizons/article/show/17264
Daar heb je een snijplank (cutting board) voor nodig.
Of welke bedoel je:
https://villagerdb.com/search?game=nh&q=kitchen+diy ?
Hoi hoi, ik speel het spel al een tijdje maar ben sinds kort ook online. Ik heb mijn code toegevoegd bij de friendscode lijst.
Wie komt mijn eiland bezoeken 😀
Ben op zoek naar appels, peren en perziken
Wie komt mijn eiland bezoeken 😀
Ben op zoek naar appels, peren en perziken
Ik ben ook nieuw online en wil je wel toevoegen.Ons Moe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:00:
Ik ben nieuw, zowel op Switch als op Animal Crossing. vroeger speelde ik dat op de Nintendo DS, maar dan spreken we over meer dan 10 jaar geleden....
Mijn Doco is nu 3H934
thx!
Mijn dodo code is nu 4502NKasparov in "[Switch] Animal Crossing: New Horizons"
[ Voor 8% gewijzigd door Kevka01 op 09-10-2020 18:24 ]
Kan iemand mij helpen om aan kersen te komen? Is het laatste fruit dat ik nog moet hebben.. heb talloze Nook mile tickets verbrand maar tevergeefs..
Tickets gaan je niet helpen. Stuur me maar een PM om vandaag af te spreken.PuddingNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:26:
Kan iemand mij helpen om aan kersen te komen? Is het laatste fruit dat ik nog moet hebben.. heb talloze Nook mile tickets verbrand maar tevergeefs..
Code is F30R3
Moet niets hebben maar als je mijn rode rozen en purpere bloemen even water kan geven zou het welkom zijn.
kan zijn dat ik soms niet aanwezig ben maar fruitbomen staan achteraan aan rechter zijde. Neem maar je tijd om rond te kijken
Moet niets hebben maar als je mijn rode rozen en purpere bloemen even water kan geven zou het welkom zijn.
kan zijn dat ik soms niet aanwezig ben maar fruitbomen staan achteraan aan rechter zijde. Neem maar je tijd om rond te kijken
[ Voor 1% gewijzigd door tuxken op 12-10-2020 16:00 . Reden: Typo ]
Het wil bij ons niet vlotten met het kweken van hybrids. Is er iemand die een van de volgende hybrids heeft en deze zou willen missen?
Paarse pansies, groene mums, zwarte cosmos, paarse hyacinths, blauwe roses, paarse windflowers.
En als het mogelijk is van elke soort 5 tot 10 stuks. Maar alle beetje helpen..
Geen probleem om ervoor te betalen in keiharde bells of goederen...
En voorzien, thanks!
Paarse pansies, groene mums, zwarte cosmos, paarse hyacinths, blauwe roses, paarse windflowers.
En als het mogelijk is van elke soort 5 tot 10 stuks. Maar alle beetje helpen..
Geen probleem om ervoor te betalen in keiharde bells of goederen...
En voorzien, thanks!
[ Voor 3% gewijzigd door Teleluvr op 18-10-2020 12:48 ]
Ben nog op zoek naar 1 fossiel
Indien iemand me wil helpen mag hij me steeds een pm sturen
- Spinosaurus ( Skull )
Indien iemand me wil helpen mag hij me steeds een pm sturen
- Spinosaurus ( Skull )
[ Voor 23% gewijzigd door tuxken op 28-10-2020 08:26 ]
Hey ik ben nieuw! Heeft iemand een dodo code voor mij zodat ik op bezoek kan ? Ik ben opzoek naar fruit
WelkomThysja schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:53:
Hey ik ben nieuw! Heeft iemand een dodo code voor mij zodat ik op bezoek kan ? Ik ben opzoek naar fruit
Hey! Ik ben nieuw hier... speel nu een paar dagen AC. Wat een super leuk spel! Hier lees ik heel veel tips, top man! Maar zie dat er al een paar dagen niks meer gepost wordt... is nog actief toch? Of spelen jullie geen AC meer 🤔
De grootste hype is er nu wel uit, helaas. Zo nu en dan speel ik weer een paar dagen heel actief, en dan weer een aantal weken helemaal niet.YLL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:27:
Hey! Ik ben nieuw hier... speel nu een paar dagen AC. Wat een super leuk spel! Hier lees ik heel veel tips, top man! Maar zie dat er al een paar dagen niks meer gepost wordt... is nog actief toch? Of spelen jullie geen AC meer 🤔
Erg vermakelijk spel, en bij alle updates leeft de community weer een beetje op, maar er is niet genoeg te doen om echt jarenlang fulltime te spelen
@YLL
In de startpost staat een linkje naar een Discord-server, daar wordt ook nog volop AC gespeeld.
In de startpost staat een linkje naar een Discord-server, daar wordt ook nog volop AC gespeeld.
@oon en @RudulfR
Bedankt voor jullie reacties! Heel lang getwijfeld of ik dit spel wel of niet moet aanschaffen.. haha nu een beetje te laat
Speel samen met mijn zoontje van 6, ben benieuwd hoe lang hij het nog leuk vindt.
Ik zou even uitzoeken hoe zon discord-server werkt... ben nogal een nieuweling hierin. zal leuk zijn om op bezoek te kunnen gaan/bezoekers te krijgen..
Bedankt voor jullie reacties! Heel lang getwijfeld of ik dit spel wel of niet moet aanschaffen.. haha nu een beetje te laat
Ik zou even uitzoeken hoe zon discord-server werkt... ben nogal een nieuweling hierin. zal leuk zijn om op bezoek te kunnen gaan/bezoekers te krijgen..
Je bent nooit te laat voor dit spel! Het kost letterlijk tijd om dingen gedaan te krijgen, gaat soms wel een nacht over en pas na 11 maanden spelen komen er weer dingen vrij die er niet eerder waren, of nieuwe updates.YLL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:24:
@oon en @RudulfR
Bedankt voor jullie reacties! Heel lang getwijfeld of ik dit spel wel of niet moet aanschaffen.. haha nu een beetje te laatSpeel samen met mijn zoontje van 6, ben benieuwd hoe lang hij het nog leuk vindt.
Waarschijnlijk zijn de updates die nu geweest zijn (pasen, zomer, Halloween / herst) nog wat klein, omdat ze hopelijk spullen tot volgend jaar deze tijd bewaren. Er komt binnenkort weer een update.
Welkom.YLL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:27:
Zoals reeds vermeld. Veel spelers zijn nog actief maar in het forum wordt zeer weinig gepost.
Denk dat de meeste spelers sedert release spelen en enkel nog eens inloggen bij een update.
Zelf herbegin ik steeds een nieuw eiland na enkele maanden.
Ik denk vooral dat het dit forum is waar niet veel gepost word. ken genoeg mensen die veel spelen nog inclusief mijzelf maar post hier ook zo goed als nooit.
Zit in facebook groep voor animal crossing en die is nog wel erg actief ook.
Zit in facebook groep voor animal crossing en die is nog wel erg actief ook.
Ik denk dat de veel hier nog af en toe speelt. Maar er is geen reden meer om dagelijks hier nieuwe berichten erover te plaatsen. Ik speel zelf elke dag eventjes om m'n takenlijstje af te werken.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 03-11-2020 13:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga lekker uitproberen. Ben nog druk jullie voorgaande post aan het lezen.... heel veel tips en tricks
Plaatsen jullie nog steeds jullie dodo code hier? Heb geen switch vrienden in m'n vrienden/familie kring.
Plaatsen jullie nog steeds jullie dodo code hier? Heb geen switch vrienden in m'n vrienden/familie kring.
Neen. Tot ik geld genoeg heb gebruik ik turnip exchange. Werkt goed.YLL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:14:
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga lekker uitproberen. Ben nog druk jullie voorgaande post aan het lezen.... heel veel tips en tricks![]()
Nadien doe ik geen aan-en verkoop meer van knollen
https://turnip.exchange/
In de openingspost staan de vrienden codes.
Ik ben op zoek naar perziken en kersen.
Zoals ik vermoedde gaat het niet echt helpen om telkens naar eilanden te vliegen.
Meestal kom ik daar ook sinaasappels tegen
Is er iemand die mij kan helpen hieraan?
Zoals ik vermoedde gaat het niet echt helpen om telkens naar eilanden te vliegen.
Meestal kom ik daar ook sinaasappels tegen
2250 WP Zuid PVoutput
Is heb perziken en kersen voor jeMdO82 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:37:
Ik ben op zoek naar perziken en kersen.
Meestal kom ik daar ook sinaasappels tegen![]()
Ik zal je vanavond wel een PM sturen als ik thuis benLynox schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:56:
[...]
Is heb perziken en kersen voor jeLaat maar even weten wanneer je langs wilt komen, dan zet ik de poort voor je open. Kan zijn dat ik dan AFK ben, want werk.
2250 WP Zuid PVoutput
November/december update:
Extra info over de save-game transfer functie die toegevoegd wordt (via Nintendo of America):
Extra info over de save-game transfer functie die toegevoegd wordt (via Nintendo of America):
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 17-11-2020 15:34 ]
Helaas kan je niet zien of je een normale boom hebt of een fruitboom.
Kan je volgend mij alleen zien als je deze uitgraafd.
Heeft iemand misschien nog appels voor mij?
Dan heb ik volgens mij alle fruitsoorten
2250 WP Zuid PVoutput
Stuur me maar een pm voor je appelsMdO82 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:19:
Helaas kan je niet zien of je een normale boom hebt of een fruitboom.
Hallo allemaal !
Ik heb gisteren animal crossing aangeschaft en ben op zoek naar vrienden om eilanden te bezoeken en spulletjes/fruit uit te wisselen. Wie mag ik toevoegen met die dodo code ?☺️ En waar kan ik die van mezelf vinden ?
Alvast bedankt 🤩
Ik heb gisteren animal crossing aangeschaft en ben op zoek naar vrienden om eilanden te bezoeken en spulletjes/fruit uit te wisselen. Wie mag ik toevoegen met die dodo code ?☺️ En waar kan ik die van mezelf vinden ?
Alvast bedankt 🤩
Je kan vrienden toevoegen via https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage ( staat in de openingspost )MEW92 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:37:
Hallo allemaal !
Alvast bedankt 🤩
Dit is de nintendo friend code.
De dodo code maak je aan bij de receptie van je luchthaven. Deze is tijdelijk en kan je sharen met iemand om je eiland te bezoeken. En omgekeerd kan je een ander eiland bezoeken via een gekregen code.
Hoihoi! Ik speel al een lange tijd acnh maar bijna niemand in mijn omgeving heeft het🥲 Iemand die het tof vind vrienden te worden en stuff te ruilen? 😊🤎
Mocht je een bezoekje willen brengen. Stuur me maar een berichtje via de Nintendo switch bij de Animal crossing game. Mijn SW code kan je vinden bij https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage.Debbiever schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:00:
Hoihoi! Ik speel al een lange tijd acnh maar bijna niemand in mijn omgeving heeft het🥲 Iemand die het tof vind vrienden te worden en stuff te ruilen? 😊🤎
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hoi allemaal,
Ik ben druk bezig met het spel, en heb alle fruit beschikbaar. Vraag naar mijn friend code.
Groetjes Manon
Ik ben druk bezig met het spel, en heb alle fruit beschikbaar. Vraag naar mijn friend code.
Groetjes Manon
vanaf wanneer valt er eigk sneeuw? Ik moet die dung beetle nog
This is the Way.
@NoTimeRemains
Er valt soms al (natte) sneeuw. Volgens mij is het vanaf 11 december overal wit op de eilanden.
Er valt soms al (natte) sneeuw. Volgens mij is het vanaf 11 december overal wit op de eilanden.
Waar kan je het spel aan een goede prijs vinden? Nintendo eShop wel erg duur.
Nog aan het kijken voor de fysieke versie of de download-versie. Hoe groot is die laatste ongeveer?
Nog aan het kijken voor de fysieke versie of de download-versie. Hoe groot is die laatste ongeveer?
[ Voor 39% gewijzigd door Hurtebise op 08-12-2020 10:46 ]
Nintendo Games zijn over het algemeen wel duur...Hurtebise schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:45:
Waar kan je het spel aan een goede prijs vinden? Nintendo eShop wel erg duur.
Hier kan je de prijzen en aanbiedingen van Animal Crossing vinden: https://www.dekudeals.com/items/animal-crossing-new-horizons
Tip(je) ; er zijn weer wat Seasonal specials bij de Nook Shopping. Aurora Wall en Midwinter sweater ... (weet niet of iedereen dat in de gaten houdt, ik vergeet het regelmatig)