Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-06 11:46

Animal Crossing: New Horizons

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_p5nrziu8jJNGfCrsc1rvuZIfk=/i/2002842378.png

Het is het vijfde en nieuwste spel in de Animal Crossing-reeks, waarin de speler leeft op een tropisch eiland, samen met antropomorfe dieren. Doel van het spel is om de omstandigheden op het eiland te verbeteren.
De grootste verandering in New Horizons ten opzichte van andere delen is dat de speler nu een eigen eiland opbouwt. Zo kan een speler nu zelf gereedschap maken met gevonden voorwerpen, zoals hout of steen. Hiermee kan de speler eigen meubels bouwen. Ook past het spel zich aan op beslissingen die de speler maakt. Een andere verandering is dat spelers voorwerpen nu overal in het speelveld kunnen plaatsen, waardoor het volgens de website Techradar enigszins lijkt op de Harvest Moon-serie.

Bron: Wikipedia

Trailer

Nieuwe features

Eiland aanpassen
Je kunt het eiland zelf aanpassen. Dit is inclusief wegen, bruggen, stukken land (waar water is) en kliffen

4 spelers co-op
Het is mogelijk om met maximaal 4 spelers gelijktijdig op een Switch systeem te spelen

Crafting
Meubels, gereedschap, kleding en dergelijk kan zelf gebouwd worden met grondstoffen

Nook Miles
Met de nieuwe Nook Miles worden dagelijkse activiteiten beloond met een nieuwe valuta. Met de Nook Miles kan o.a. nieuwe DIY recepten gekocht worden

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SI30V1I.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ph9ao4R.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H48Ubaw.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t5DwfWK.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jB3vtv9.png

Video's

Animal Crossing: New Horizons Direct 2.20.2020

Animal Crossing: New Horizons Gameplay

Handige Links & Tools

Turnip prijzen voorspellers:

Social

Voor het delen van Friendcodes

Discord voor o.a. ruilen, verkoop, en het delen van Dodo codes:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 30% gewijzigd door DutchOx op 30-04-2020 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:30

g0tanks

Moderator CSA
Ga ik dit spel leuk vinden als ik Stardew Valley ook tof vind? :)

Ik begrijp dat de tijd gekoppeld is aan de echte tijd en niet een aparte in-game kalender. Betekent het dat ik dit spel dagelijks moet bijhouden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
Ik heb zelf geen Stardew Valley gespeeld, dat durf ik dus niet te zeggen.

Klopt inderdaad. Bij voorgaande delen was dagelijks bijhouden niet nodig. Langere tijd niet spelen betekende alleen wel op den duur een land vol met onkruid, en verloop van bewoners. Ik verwacht dat het met New Horizons niet veel anders zal zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOx op 24-02-2020 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:44

koelebobes

Wen BTC €100K

TS dankjewel ik was na de Nintendo Direct al op zoek naar een topic maar kon hem niet vinden.

Voor mij is dit de eerste Animal Crossing game sinds Wild Word op de DS die ik dagelijks uren heb gespeeld. Deze game stond totaal niet op mijn radar tot de direct van vorige week. De aankondiging dat de kaarten van new leaf werken in deze game heeft mij meteen Mathilda laten bestellen ( nu maar hopen dat ze in mijn stadje wil blijven )

Ik kan echt niet wachten op deze game

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

g0tanks schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:17:
Ga ik dit spel leuk vinden als ik Stardew Valley ook tof vind? :)

Ik begrijp dat de tijd gekoppeld is aan de echte tijd en niet een aparte in-game kalender. Betekent het dat ik dit spel dagelijks moet bijhouden?
Stardew is stressvoller en dat wil vooral wat zeggen over AC.

Waar je in Stardew nog iets van doelen hebt is daar in AC praktisch niks meer van over.
Stardew "moet" je nog je crops bijhouden, AC doesn't care. Als jij alleen maar wil vissen of ouwehoeren met bewoners kan dat prima.
Daarnaast is AC gekoppeld aan de kalender, waar je met Stardew kan gaan slapen om een nieuwe dag te beginnen. In AC had ik vaak het gevoel om klaar te zijn voor vandaag, waar je in Stardew de neiging hebt om dag na dag te spelen

Ik denk dat als je Stardew leuk vind AC ook wel leuk gaat vinden maar het moet je liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nadat ik de direct heb gezien is dit wel een instant buy voor mij, lekker relaxend een eilandje bouwen :D Heb er zin in.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Met het veranderen van het landschap en het toevoegen van bruggen heb ik alvast mijn huisplot uitgetekend.. Ik hoop dat het allemaal kan :P In Animal Crossing Wild World had ik het grootste huis wat er was. Klopt het trouwens dat in Wild World het hoogste wat je bij buren kon bereiken dat ze je hun foto gaven ? Is daar ondertussen al wat nieuws voor ?

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:28
koelebobes schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:08:
Met het veranderen van het landschap en het toevoegen van bruggen heb ik alvast mijn huisplot uitgetekend.. Ik hoop dat het allemaal kan :P In Animal Crossing Wild World had ik het grootste huis wat er was. Klopt het trouwens dat in Wild World het hoogste wat je bij buren kon bereiken dat ze je hun foto gaven ? Is daar ondertussen al wat nieuws voor ?
De laatste versie had dat ook als top, een foto.
Zelf kijk ik nogal uit naar de game, heerlijk om ff voldoening te krijgen uit menial tasks.
Ik was met de direct al bijzonder tevreden dat QR codes uit oude games terug ingescanned kunnen worden.
Heb namelijk nog een hoop paden in new leaf die ik maar wat graag overneem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Akaendra schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:34:
[...]

De laatste versie had dat ook als top, een foto.
Zelf kijk ik nogal uit naar de game, heerlijk om ff voldoening te krijgen uit menial tasks.
Ik was met de direct al bijzonder tevreden dat QR codes uit oude games terug ingescanned kunnen worden.
Heb namelijk nog een hoop paden in new leaf die ik maar wat graag overneem :)
Ik heb de vorige games niet meer gespeeld, weet niet waarom deze mij nu zo aantrekt maar ik zit op dit moment op een punt waar ik rustig wil gamen en wat relaxend zoek.
Ik zal de Amiibo Mathilda kaart trouwens niet meteen gebruiken ik wacht even tot mijn dorpje een beetje gesetteld is. Verder vraag ik mij af gaan bewoners ALTIJD een keer weg of als je ze tevreden houd gaan ze dan nooit ? :'(

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
koelebobes schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:22:
[...]

Ik heb de vorige games niet meer gespeeld, weet niet waarom deze mij nu zo aantrekt maar ik zit op dit moment op een punt waar ik rustig wil gamen en wat relaxend zoek.
Ik zal de Amiibo Mathilda kaart trouwens niet meteen gebruiken ik wacht even tot mijn dorpje een beetje gesetteld is. Verder vraag ik mij af gaan bewoners ALTIJD een keer weg of als je ze tevreden houd gaan ze dan nooit ? :'(
Voor zover in Wild World en New Leaf gaan ze uiteindelijk wel weg, je kunt er alleen voor zorgen dat ze niet weggaan. Als je niet doet dan gaan ze gewoon weg. Vroeger zaten bewoners die net weg waren in een bepaalde onzichtbaar algoritme waardoor je dus bewoners kon 'ruilen' zodra iemand dan in je dorpje kwam via wifi dan ging je laatste ex-bewoner wonen in het dorpje van degene die via wireless op bezoek was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Akaendra schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:58:
[...]

Voor zover in Wild World en New Leaf gaan ze uiteindelijk wel weg, je kunt er alleen voor zorgen dat ze niet weggaan. Als je niet doet dan gaan ze gewoon weg. Vroeger zaten bewoners die net weg waren in een bepaalde onzichtbaar algoritme waardoor je dus bewoners kon 'ruilen' zodra iemand dan in je dorpje kwam via wifi dan ging je laatste ex-bewoner wonen in het dorpje van degene die via wireless op bezoek was gekomen.
Mathilda was mijn favoriete bewoner en inderdaad nadat ze bij mij wegging nadat ze mij haar foto gaf ging ze naar vriend van mij dus ik kan bevestigen dat het algoritme bestaat :'( :'(

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Heb de game ook in pre-order staan, heb vroeger New Leaf echt helemaal suf gespeeld.. dagen lang naar het andere eiland om te vissen/beetles te vangen om zo mijn huis volledig af te betalen.

Ben benieuwd naar deze versie, het ziet er in ieder geval weer erg interessant uit, lekker zonder al te veel na te denken rond het eiland lopen en bewoners helpen.

Mijn vorige fout was met New Leaf, dat mijn vriendin de 'hoofdbewoner' was en alle aanpassingen kon doen.. maar ze speelde nooit, dus kon elke keer tussen de accounts schakelen als er een aanpassing gedaan moest worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

koelebobes schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:22:
[...]
Verder vraag ik mij af gaan bewoners ALTIJD een keer weg of als je ze tevreden houd gaan ze dan nooit ? :'(
In New Leaf is het in ieder geval zo dat je ze nog kan 'overtuigen' om te blijven als ze vertellen dat ze weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
En een gameplay video :)

Animal Crossing: New Horizons Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik kan niet wachten haha. Nog een weekje en dan is het zover. Ik heb er zo’n zin in. Ik zag ook dat de stylus werkt op animal crossing dus ik ben benieuwd hoe nauwkeurig ik leuke dingen kan tekenen/designen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-06 14:32
Zelf heb ik de limited Edition switch in bestelling staan ter vervanging voor mijn launch model. En verder ook de fysieke game. Heb veel zin in de launch komende vrijdag :) Hoop alleen dat ik de switch een beetje bijtijds op kan halen... Heb er nu al zin in :) Heb alle Animal Crossing games helemaal grijs gespeeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 851729

Besteld bij bol.com hopelijk op release dag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 14:44
Nog maar 5 dagen. Ein-de-lijk. Erg benieuwd ook naar de limited edition Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 15:41
De Game Mania heeft het volgende bekend gemaakt over a.s. vrijdag via Twitter:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ETOwk9QXkAIi8ff?format=jpg&name=small

Ik heb al meer dan twee maanden een pre-order staan in Rotterdam dus ik denk dat ik vrijdag gewoon naar Rotterdam ga om het spel te halen. Ik ben niet van de downloads, een fysiek doosje is voor mij een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 851729 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 22:38:
Besteld bij bol.com hopelijk op release dag binnen.
Yep, nog geen berichten over vertraging, gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
Ik heb mijn pre-order bij Wehkamp staan, tot zover geen berichten over vertraging. Houden zo!

Dit is wel een van de spellen die ik liever fysiek heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:37
Ik ben toch zo benieuwd wat ik van het spel ga vinden. Ik heb een Switch gekocht voor mijn zoontje van zes en Animal Crossing ook gelijk gekocht voor een mooie prijs. Iedereen is zo lovend en hyped erover, wat ik lees op Reddit en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
Zojuist de review bekeken van Nintendo Life, en het spel krijgt daar een 10/10.

Met New Horizons kan je zelf de uiterlijk van je character bepalen ipv met het vragen systeem. Verder zijn de mogelijkheden veel uitgebreider dan ik verwacht had, samen met het Nook Miles systeem denk ik ook dat ik dit spel veel langer blijf spelen.

Animal Crossing: New Horizons Review

Nog even geduld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 851729

Heb ergens gezien dat je ook vallende sterren kunt bemachtigen, ik heb geen idee hoe dit zou werken! Maar het klinkt super tot!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

vinom schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:45:
Ik ben toch zo benieuwd wat ik van het spel ga vinden. Ik heb een Switch gekocht voor mijn zoontje van zes en Animal Crossing ook gelijk gekocht voor een mooie prijs. Iedereen is zo lovend en hyped erover, wat ik lees op Reddit en hier.
Wees gewaarschuwd. Animal Crossing is niet voor iedereen. De hype is ook bij mij real, maar ik zou het spel weinig mensen in mijn omgeving aanraden.

Animal Crossing heeft geen doel. Sure, kunt je huis uitbreiden als je wil, hoeft niet. Je kunt het museum vullen als je wil, hoeft ook niet. Alles mag, niks moet.

Een dag in real life is een dag in Animal Crossing. Wil je alle bugs vangen en sommige bugs komen alleen maar in de herfst voor? Dan mag je een half jaar wachten totdat het herfst is (als je niet cheat). Ben je benieuwd naar het kerst event? Sure, je weet wanneer het 25 december is. Speel je die dag niet, pech, mag je een jaar wachten.

Het is extreem laid back, maar de meeste gehoorde kritiek is dan ook dat er niet echt een doel is en men niet weet wat te doen.

Dit is meer een spel wat je iedere dag een half uurtje speelt, dan een spel wat je twee weken lang uren achter elkaar kan spelen.

Stardew Valley is vergelijkbaar maar daar loopt de in-game tijd niet gelijk met de real-life tijd, dus daar kun je wel relatief snel alle events zien en hoef je niet een half jaar te wachten tot het herfst is. Stardew Valley heeft ook meer doelstellingen met duidelijkere rewards. Voor sommige werkt dat veel beter, andere vinden Stardew Valley te "verplichtend".

Wat jou ligt zul je zelf moeten ervaren denk ik.

Desalniettemin, hyped!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19

fub

Hier een Twitter-thread over de Nederlandse localisatie. Lijkt dus ook prima in het Nederlands te spelen te zijn voor diegenen die dat liever hebben of het Engels onvoldoende beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Net een SMSje gehad van mijn Gamemania, kan morgen mijn exemplaar komen ophalen. 2 dagen te vroeg, wellicht net nog voordat alle winkels dichtmoeten ofzo. Who knows.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Akaendra schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:20:
Net een SMSje gehad van mijn Gamemania, kan morgen mijn exemplaar komen ophalen. 2 dagen te vroeg, wellicht net nog voordat alle winkels dichtmoeten ofzo. Who knows.
Klopt. Ze gaan donderdag dicht en hebben toestemming van Nintendo om de game, mits je een pre order hebt, vervroegd te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een overzicht van de laatste ontwikkelingen betreft het delen van een Switch en eiland? Daar was nogal wat ophef over maar heb laatste nieuws niet meegekregen.

Wij hebben een Switch. Mijn account heeft NSO, dat van mijn vrouw niet.

Kunnen wij beide een eigen eiland aanmaken?
Als we samen op een eiland moeten spelen zit je elkaar dan in de weg? Is er zoiets als een "master" account welke alle mogelijkheden heeft en waar een tweede speler beperkt is?

In principe ben ik niet tegen eiland delen maar dan moeten we wel beide de volledige ervaring krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Cyrax0508 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:29:
[...]

Klopt. Ze gaan donderdag dicht en hebben toestemming van Nintendo om de game, mits je een pre order hebt, vervroegd te verkopen.
Ik heb ook een sms'je ontvangen! Ben er wel heel erg blij mee, nu alleen hopen dat de ophaalsms vroeg verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Ik heb de hele dag de tijd morgen. Werk thuis dus dat komt goed uit. Even Odyssey mee en ik betaal € 25,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:37
Mooi, veel plezier ermee allemaal! Ik moet nog wachten tot de 20e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
Ik vraag mij af of opstarten mogelijk is. Kans is groot dat net als de download versie deze vergrendeld is tot 20 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Laatst online: 11-06 19:36
Hoe zit het bij gamemania en de verzendoptie? Als ik hun nieuwsbericht lees denk ik te begrijpen dat ze mijn pre-order dus wel vandaag (of morgen) versturen, waardoor deze dan minimaal 1 dag eerder dan de officiële release date op de mat ligt.
Alle klanten die een pre-order via de webshop geplaatst hebben zullen hun exemplaar van Animal Crossing: New Horizons en/of DOOM Eternal op woensdag of ten laatste donderdag via thuislevering ontvangen.
Heeft iemand hier opheldering over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 15:02
Hopelijk kan ik hem hier ergens in de VS ook eerder vinden. Vroeger zo gigantisch veel tijd in WIld World gestoken en met het hele Corona gedoe is dit de perfecte game om lekker op de bank te spelen. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06-2020
Hier is hij aan het installeren. Over een paar minuten kan ik dus beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 21:52
Ik ga zo ook even naar de GM. Benieuwd in hoeverre ze maatregelen hebben getroffen qua afstand e.d. (dat er überhaupt mensen in de rij staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
Bij CDkeys staat de key ook gewoon op beschikbaar voor 46 euro..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shutdown
Wij kunnen aan de slag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCsQfWfQyVwfaGVWDMWMpHLRQXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FHNLwm1Df4ToYu9bBZIcFUHK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 20:57
Jammer dat niet alle winkels meegaan moet helaas nog wachten tot vrijdag vrees ik of Nedgame moet ook eerder gaan versturen.

Iedereen die hem eerder heeft veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 21:38
Is er al een grote fruit trade voorgesteld?

Je moet ze natuurlijk allemaal hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 20:43

Neoz

Neoz & Hobbes

Rare vraag wellicht maar is de game volledig in het Engels of is hij ook in het Nederlands ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 20:57
Neoz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:28:
Rare vraag wellicht maar is de game volledig in het Engels of is hij ook in het Nederlands ?
Hij kan in Engels en Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
Neoz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:28:
Game is in het Nederlands, inclusief wat meligheid.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:10
Dutchone schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:16:
Is er al een grote fruit trade voorgesteld?

Je moet ze natuurlijk allemaal hebben :+
Je kan ze in deze AC ook allemaal zelf krijgen door met nook miles onbewoonde eilanden te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
De Game Mania-winkels in Belgie gaan toch sluiten vandaag. Ik hoop niet dat hetzelfde zal gebeuren hier in NL.
Bron: https://twitter.com/GameManiaBE/status/1240192414389764096

[ Voor 23% gewijzigd door VirinR op 18-03-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Flamesz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:30:
[...]

Je kan ze in deze AC ook allemaal zelf krijgen door met nook miles onbewoonde eilanden te bezoeken.
O echt? Ik heb mij zelf zo veel mogelijk blank gehouden, lekker zelf alles ontdekken.

Dat is iets minder logistiek intens dan vroeger, ik was vroeger helemaal blij als iemand mij een nieuwe fruit gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:10
Volgens mij kan je niet al vanaf het begin eilanden gaan touren, en kan je het ook niet zo gemakkelijk achter elkaar doen als met het eiland in New Leaf. Dus je mag nog steeds blij zijn als iemand je een nieuw stuk fruit geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSellis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-06 17:21
VirinR schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:33:
De Game Mania-winkels in Belgie gaan toch sluiten vandaag. Ik hoop niet dat hetzelfde zal gebeuren hier in NL.
Bron: https://twitter.com/GameManiaBE/status/1240192414389764096
In Nederland ook helaas, vanaf 19/3: https://www.gamemania.nl/...iting-winkels-coronavirus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Flamesz schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:04:
Volgens mij kan je niet al vanaf het begin eilanden gaan touren, en kan je het ook niet zo gemakkelijk achter elkaar doen als met het eiland in New Leaf. Dus je mag nog steeds blij zijn als iemand je een nieuw stuk fruit geeft :)
Nook Miles verzamelen gaat toch best snel begreep ik?

quote]Dutchone schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:53:
[...]

O echt? Ik heb mij zelf zo veel mogelijk blank gehouden, lekker zelf alles ontdekken.

Dat is iets minder logistiek intens dan vroeger, ik was vroeger helemaal blij als iemand mij een nieuwe fruit gaf.
[/quote]

Je kunt daar niet alleen fruit maar ook crafting spul vinden en mogelijk een dier die je dan uit kunt nodigen voor jouw eiland.

[ Voor 36% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-03-2020 10:53 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsMH
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-03 20:43
Ik realiseer me dat mensen nu net pas de game in handen beginnen te krijgen, maar vroeg mij af of het volgende over gedeelde/multiplayer ervaring in één huis bekend is. Situatie is als volgt; ik heb een Switch, en vriendin heeft een Switch Lite. Stel wij kopen één kopie:
  • Per Switch is één eiland, stel wij willen allebei op de TV spelen, dus allebei maken we een karakter aan op de default Switch, is dit een normale manier van spelen? Ik verwacht dat je bijvoorbeeld wel samen bijdraagt aan eiland-progressie (museum e.d.), maar kan je wel beiden een eigen huis en 'relaties' met bewoners opbouwen, dus een eigen 'story' spelen waarbij je ook local co-op met dezelfde personages kan doen?
  • Wat gebeurt er als we vervolgens de cartridge/download op de Lite laden? Dan maakt deze een nieuw eiland aan op de Lite zo ver ik begrijp, maar wat gebeurt er als je vervolgens de game opstart met een van onze accounts, die beide NSO hebben? Maakt deze dan een nieuw personage? Hoe conflicteert dat met je andere Switch?
  • In het geval we voor een downloadbare versie gaan, is het dan mogelijk om met twee tegelijk deze versie te spelen (een op de Switch, de ander op de Lite), of moeten we hem in dat geval twee keer aanschaffen? Dit met gedachte op soepelere local wireless multiplayer, ipv local co-op op een scherm.
Veel speel-plezier voor iedereen die hem al in huis heeft! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Zojuist de game opgehaald. Even in de Switch gestopt (moet ook gewerkt worden) maar ik heb nog geen update? Ik las iets over een directe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 20:13

PBP

Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:22:
Zojuist de game opgehaald. Even in de Switch gestopt (moet ook gewerkt worden) maar ik heb nog geen update? Ik las iets over een directe update?
Later vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Ik schreeuw dus weer voordat ik geslagen word :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Laatst online: 11-06 19:36
smiba schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:59:
Hoe zit het bij gamemania en de verzendoptie? Als ik hun nieuwsbericht lees denk ik te begrijpen dat ze mijn pre-order dus wel vandaag (of morgen) versturen, waardoor deze dan minimaal 1 dag eerder dan de officiële release date op de mat ligt.

[...]

Heeft iemand hier opheldering over?
Zonet verzendbevestiging gehad, ziet er naar uit dat ik m morgen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48

KRAI.7

Bwoah...

Hallo allemaal! M’n vriendin is ook geïnteresseerd in dit spel. Ze had in een review alleen gehoord iets in de trend van ‘kijk elke dag naar de voortgang/vorderingen in het spel’.

Ze zei hierop dat ze er niet op zit te wachten om letterlijk elke dag aandacht aan het spel te moeten besteden. De vraag is nu even (iets wat ik niet zo snel kan vinden op internet): wat gebeurt er als je een paar dagen of zelfs een week niets doet in/aan het spel? Kan je dan weer ‘overnieuw’ beginnen of...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ThijsMH schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:39:
Ik realiseer me dat mensen nu net pas de game in handen beginnen te krijgen, maar vroeg mij af of het volgende over gedeelde/multiplayer ervaring in één huis bekend is. Situatie is als volgt; ik heb een Switch, en vriendin heeft een Switch Lite. Stel wij kopen één kopie:
  • Per Switch is één eiland, stel wij willen allebei op de TV spelen, dus allebei maken we een karakter aan op de default Switch, is dit een normale manier van spelen? Ik verwacht dat je bijvoorbeeld wel samen bijdraagt aan eiland-progressie (museum e.d.), maar kan je wel beiden een eigen huis en 'relaties' met bewoners opbouwen, dus een eigen 'story' spelen waarbij je ook local co-op met dezelfde personages kan doen?
  • Wat gebeurt er als we vervolgens de cartridge/download op de Lite laden? Dan maakt deze een nieuw eiland aan op de Lite zo ver ik begrijp, maar wat gebeurt er als je vervolgens de game opstart met een van onze accounts, die beide NSO hebben? Maakt deze dan een nieuw personage? Hoe conflicteert dat met je andere Switch?
  • In het geval we voor een downloadbare versie gaan, is het dan mogelijk om met twee tegelijk deze versie te spelen (een op de Switch, de ander op de Lite), of moeten we hem in dat geval twee keer aanschaffen? Dit met gedachte op soepelere local wireless multiplayer, ipv local co-op op een scherm.
Veel speel-plezier voor iedereen die hem al in huis heeft! :9
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Voor mijn vrouw is dit de eerste keer, dus wil haar eigenlijk de volle ervaring gunnen. Ik heb geen idee wat er gebeurd als zij de tweede speler is op mijn eiland. Is dat een andere ervaring dan als ik de tweede speler ben?
KRAI.7 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:
Hallo allemaal! M’n vriendin is ook geïnteresseerd in dit spel. Ze had in een review alleen gehoord iets in de trend van ‘kijk elke dag naar de voortgang/vorderingen in het spel’.

Ze zei hierop dat ze er niet op zit te wachten om letterlijk elke dag aandacht aan het spel te moeten besteden. De vraag is nu even (iets wat ik niet zo snel kan vinden op internet): wat gebeurt er als je een paar dagen of zelfs een week niets doet in/aan het spel? Kan je dan weer ‘overnieuw’ beginnen of...?
Er groeit wat onkruid op je eiland (dat groeit iedere dag maar loopt aardig uit de hand als je lang genoeg weg blijft :P ). Verder kan het zijn dat de eilandbewoners wat commentaar hebben dat je zolang weg geweest bent. Verder verandert er niks als je lang niet speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
KRAI.7 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:

Nee hoor, dat hoeft niet. Dan is er misschien wat meer onkruid, of de bewoners zijn boos/teleurgesteld of hebben je gemist. Je hoeft niets overnieuw te beginnen.

Ik heb ooit een AC jaren niet aangeraakt en toen weer eens aangeslingerd. Er was bijna niemand meer, alles was overwoekerd met onkruid enzo. Erg grappig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:20
Het valt wel mee, er zal alleen wat meer onkruid zijn maar dat zal na één week nog niet belachelijk veel zijn.
Verder heeft het niet echt impact op de game als je om de paar dagen/weken speelt

Er zijn wel speciale events, zoals feestdagen, waarvoor je uiteraard wel op bepaalde dagen het spel moet spelen. Elke zaterdagavond speelt bijvoorbeeld K.K. Slider een liedje,(die je kan krijgen om in je eigen huis af te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown
Aan het begin van het spel zet je je tent op en later kun je een huis kopen. Dit huis wordt pas de volgende dag geplaatst. Ik wou dus dat ik de tijd vooruit kon spoelen :D

Edit: Je kunt niet vanaf het begin naar een ander eiland vliegen. Je kunt het reisbureau wel bezoeken, maar ze kunnen nog niks voor je betekenen.

[ Voor 31% gewijzigd door Shutdown op 18-03-2020 14:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flapperbol
Time travelen kan wel, maar is stom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:22:
De update is woensdag 6 pm PT, dat is bij ons donderdag ochtend om 2 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Is deze game ook al in andere winkels gespot? Kan mij niet voorstellen dat als gamemania al een afspraak met Nintendo heeft deze dan alleen voor hun een uitzondering is gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Er is geen afspraak tussen ze hoorde ik. Maar vanwege dat ze dicht gaan verkopen ze toch. De consequenties nemen ze voor lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi1986 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:42:
Is deze game ook al in andere winkels gespot? Kan mij niet voorstellen dat als gamemania al een afspraak met Nintendo heeft deze dan alleen voor hun een uitzondering is gemaakt
Gokje, ik ken de details van de deals niet, maar ik denk dat het iets als volgt is.
GameMania zet pre-orders uit, Nintendo maakt de deal dat ze exemplaren opsturen voor de pre-orders en dat GameMania die pas hoeft te betalen als het exemplaar die dag verkocht wordt. GameMania hoeft zo niet enorme bedragen vooraf over te maken (de hoeveelheden special edition switches die er stond waren beangstigend) en Nintendo heeft een beter beeld van dag 1 verkopen. Vandaar ook altijd een leuke pre-order bonus. Hoe meer mensen pre-orderen hoe lager de kans dat je te veel inkoopt.

GameMania heeft Nintendo opgebeld en gezegd "wij gaan sluiten, als wij niet leveren dan gaan ze naar concurrenten die goedkoper zijn, waar mogen we ze naar terug sturen?". Denk dat Nintendo eieren voor zijn geld gekozen heeft en bij uitzondering de uitgifte heeft toegestaan. Anders raken niet pre-order voorraden snel op en is iedereen ontevreden, terwijl Nintendo een berg aan exemplaren terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Anoniem: 604938 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:00:
[...]

Gokje, ik ken de details van de deals niet, maar ik denk dat het iets als volgt is.
GameMania zet pre-orders uit, Nintendo maakt de deal dat ze exemplaren opsturen voor de pre-orders en dat GameMania die pas hoeft te betalen als het exemplaar die dag verkocht wordt. GameMania hoeft zo niet enorme bedragen vooraf over te maken (de hoeveelheden special edition switches die er stond waren beangstigend) en Nintendo heeft een beter beeld van dag 1 verkopen. Vandaar ook altijd een leuke pre-order bonus. Hoe meer mensen pre-orderen hoe lager de kans dat je te veel inkoopt.

GameMania heeft Nintendo opgebeld en gezegd "wij gaan sluiten, als wij niet leveren dan gaan ze naar concurrenten die goedkoper zijn, waar mogen we ze naar terug sturen?". Denk dat Nintendo eieren voor zijn geld gekozen heeft en bij uitzondering de uitgifte heeft toegestaan. Anders raken niet pre-order voorraden snel op en is iedereen ontevreden, terwijl Nintendo een berg aan exemplaren terug krijgt.
Voor de pre-orders begrijp ik het maar ze hebben gisteren het bericht via alle kanalen verspreid waardoor er veel kopers na het bericht bij gamemania besteld hebben wat dus geen pre-order meer is en de game vervolgens morgen geleverd krijgen.

Dus zou je kunnen zeggen dat gamemania het corona bericht als mooie reclame gebruikt heeft aangezien het de kopers van andere winkels weg neemt.

Het was eerlijker geweest als ze elke pre order geplaatst voor hun corona bericht hadden uitgeleverd en de rest pas op vrijdag zouden leveren middels verzending

[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 18-03-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik ben ook benieuwd hoe dat shared island is. Ik wil heel graag mn eigen eiland en zelf over de progressie gaan. Tentje hier, uiteindelijke (eventuele) koffiehuis daar. In hoeverre kan een tweede speler de progressie beinvloeden? Het lijkt me erg leuk als mn zoontje van 5 mee kan doen, maar ik wil niet hebben dat als ie alleen is mn halve eiland omkapt haha. Dat komt in geen enkel review of info naar voren.

[ Voor 19% gewijzigd door Mauz1978 op 18-03-2020 17:08 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mauz1978 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:07:
Ik ben ook benieuwd hoe dat shared island is. Ik wil heel graag mn eigen eiland en zelf over de progressie gaan. Tentje hier, uiteindelijke (eventuele) koffiehuis daar. In hoeverre kan een tweede speler de progressie beinvloeden? Het lijkt me erg leuk als mn zoontje van 5 mee kan doen, maar ik wil niet hebben dat als ie alleen is mn halve eiland omkapt haha. Dat komt in geen enkel review of info naar voren.
Er is geen optie niet te delen. Je moet delen. Een eiland per console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 22:28
Per console of per account? Als het per console is dan zijn er hier nog 2 hooligans die op het eiland zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dit kom ik op Nintendo Life tegen:

Please note: only one island can exist per Nintendo Switch console, irrespective of the number of user accounts registered to or copies of the game used on one console.

Hopelijk veranderen ze dat nog in een update want als je bv verschillende stijlen wilt kan dat niet zonder elke keer je eiland te verbouwen. En als meerdere personen van dezelfde Switch gebruik maken gaat dat ook niet werken.
Ze maken fantastische games bij Nintendo maar hebben toch ook regelmatig last van een kronkel daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Gisteren de game bij Game Mania opgehaald.

De avond is echt voorbij gevlogen! Wat heb ik een lol gehad zeg. Fantastische game, het gaat zo relaxed allemaal, echt heerlijk. Zit echt goed in elkaar, ziet er fantastisch uit en speelt goed.

Ik zeg het niet snel, maar deze komt in mijn persoonlijke top 3 op de Switch. Dat kan ik nu al zeggen.

@Lekker ventje:

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Het slaat helemaal nergens op wat ze doen. Zo zie je dat briljant zijn heel dicht bij gek zijn ligt. Ze maken echt een fantastische game maar leggen de speler ook allerlei limieten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Toevoeging van die Nook Miles geeft je ook dingen om naartoe te werken.
Ik heb vooralsnog geen uurlijke muziekswitches, maar die lekkere gitaar voor zover kan ik wel hebben wat mij betreft :)

Museum unlocked, tent afbetaald etc etc. Vanavond weer verder in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
Ik moet nog even geduld hebben :o

(Alvast) veel speel plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Laatst online: 11-06 14:44
Is de downloadcode per Nintendo account (zodat je wel op meerdere consoles kan installeren) of echt beperkt tot een console? Wel essentieel, aangezien ik naast mijn Switch Lite inmiddels ook weer een gewone Switch heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
derKaiser29 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:17:
Is de downloadcode per Nintendo account (zodat je wel op meerdere consoles kan installeren) of echt beperkt tot een console? Wel essentieel, aangezien ik naast mijn Switch Lite inmiddels ook weer een gewone Switch heb....
Als je op beide dezelfde games te zien krijgt onder jouw account dan zou je AC ook op beide moeten krijgen. Denk alleen wel dat je verschillende voortgangen gaat krijgen omdat er geen cloudsave is. Er wordt dus niet gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 13:44
Lekker Ventje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:28:
Dit kom ik op Nintendo Life tegen:

Please note: only one island can exist per Nintendo Switch console, irrespective of the number of user accounts registered to or copies of the game used on one console.

Hopelijk veranderen ze dat nog in een update want als je bv verschillende stijlen wilt kan dat niet zonder elke keer je eiland te verbouwen. En als meerdere personen van dezelfde Switch gebruik maken gaat dat ook niet werken.
Ze maken fantastische games bij Nintendo maar hebben toch ook regelmatig last van een kronkel daar.
:o Ik heb hem gekocht voor (primair) mijn vrouw en onze kinderen. We hebben 1 Switch - ik weet nu al dat er mensen gefrustreerd gaan raken :F

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48

KRAI.7

Bwoah...

Doordat ik van m'n stagebedrijf ook thuis moet werken nu heeft m'n vriendin een thuiswerkmenu opgesteld waar ik elke dag uit kan kiezen, supergrappig haha (ja, ik weet hoe ik m'n eigen brood moet smeren :> ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cX8MR6lGBS_Ysk5r20cMs--Ues=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lDTOlhMvHb3eAIgEnHGWp4zF.jpg?f=fotoalbum_medium

Omdat ze ook eigenlijk bijna altijd de was, koken e.d. doet doordat ik veel weg ben heb ik haar als dank en blijk van waardering Animal Crossing: New Horizons gegeven. Ze was/is helemaal blij! Jammer dat ze hem morgen pas kan spelen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Laatst online: 30-03 15:47
KRAI.7 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:01:
Doordat ik van m'n stagebedrijf ook thuis moet werken nu heeft m'n vriendin een thuiswerkmenu opgesteld waar ik elke dag uit kan kiezen, supergrappig haha (ja, ik weet hoe ik m'n eigen brood moet smeren :> ).

[Afbeelding]

Omdat ze ook eigenlijk bijna altijd de was, koken e.d. doet doordat ik veel weg ben heb ik haar als dank en blijk van waardering Animal Crossing: New Horizons gegeven. Ze was/is helemaal blij! Jammer dat ze hem morgen pas kan spelen... |:(
Je hebt een goed voor elkaar! Je moet ons toch even uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen :p Ik wil ook wel zo keuze menu O-)

Zelf heb ik hem ook gekocht voor mijn vriendin, maar nog geen verzend bevestiging gekregen :| . Ach, als die er maar voor dr verjaardag is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaydenjarno
KRAI.7 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:01:

[Afbeelding]

heeft ze nog een zus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even over het eiland delen:

De hoofdbewoner bepaalt waar het museum komt te staan. Andere bewoners kunnen dat event niet triggeren.

Zorgde voor wat verwarring hier in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 604938 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:27:

De hoofdbewoner bepaalt waar het museum komt te staan. Andere bewoners kunnen dat event niet triggeren.

dit maakt t wel allemaal lastig voor multi user switches...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19

fub

Anoniem: 604938 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:27:

En degene die het spel als eerste opstart is de hoofdbewoner? Of is dat te kiezen en te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Mensen met een fysieke versie kunnen al spelen. Mensen met de digitale (zoals ik) moeten nog even wachten helaas.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

fub schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:09:
[...]

En degene die het spel als eerste opstart is de hoofdbewoner? Of is dat te kiezen en te wisselen?
Diegene die als eerste start is hoofdbewoner. Ik heb geen optie gevonden om dat te wisselen. Al kan ik me voorstellen dat dat later komt, maar ga er maar niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Bij de Mediamarkt is de game volgens de website af te halen in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
net toevallig langs een intertoys geweest maar nog geen spel te vinden. Nu is de intertoys niet vaak snel dus verbaasd me niks. Maar de Nedgames echt pas vanaf morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Mensen die hem bij Allyourgames besteld hebben krijgen hem vandaag binnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 19-03-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Shrimp Tabasco schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:30:
Mensen met een fysieke versie kunnen al spelen. Mensen met de digitale (zoals ik) moeten nog even wachten helaas.
Achja, als je hem bij dezelfde plek hebt gehaald als ik scheelt het zo'n €20 met de fysieke versie.
Dan zijn die paar uurtjes extra wachten het wel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
@Flapperbol , waar heb je ‘m gevonden voor €40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Anoniem: 604938 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:30:
[...]

Diegene die als eerste start is hoofdbewoner. Ik heb geen optie gevonden om dat te wisselen. Al kan ik me voorstellen dat dat later komt, maar ga er maar niet van uit.
Behalve het plaatsen van het museum, welke andere beperkingen heeft de 2e gebruiker? Is het spel als 2e gebruiker net zo leuk als het spel van de hoofdgebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Flapperbol schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:38:
[...]

Achja, als je hem bij dezelfde plek hebt gehaald als ik scheelt het zo'n €20 met de fysieke versie.
Dan zijn die paar uurtjes extra wachten het wel waard ;)
Nope, gewoon bij de Nintendo store zelf. Heb wel heel even gezocht of ik hem ergens goedkoper kon vinden maar zag zo gauw niet heel veel verschil. Wel wat muntjes gehad die ik gelijk gebruikt heb voor korting op een jaar abo Nintendo online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
TWCRay schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:44:
@Flapperbol , waar heb je ‘m gevonden voor €40?
Ik had hem zelf voor €42 bij Gamivo, maar een paar dagen geleden was hij €35 bij CDKeys.com

Op dit moment nog steeds wel voor ca €45 te krijgen bij verschillende sites als je een coupon gebruikt
(Gamivo: AKS3, Eneba: AKS6ENEBA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
Ik zie het, dank je @Flapperbol , echter zijn het EN, FR etc versies. Voor mijn zoon zou NL fijn zijn, voor mezelf zou het een makkelijke keuze zijn (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
TWCRay schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:57:
Ik zie het, dank je @Flapperbol , echter zijn het EN, FR etc versies. Voor mijn zoon zou NL fijn zijn, voor mezelf zou het een makkelijke keuze zijn (y)
Zolang je de EU versie haalt kan je hem gewoon in het Nederland spelen :) (mits je Switch op NL staat)
Edit: sterker nog, volgens mij zou je zelfs de USA versie in het Nederlands kunnen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Flapperbol op 19-03-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Flapperbol schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:52:
[...]

Ik had hem zelf voor €42 bij Gamivo, maar een paar dagen geleden was hij €35 bij CDKeys.com

Op dit moment nog steeds wel voor ca €45 te krijgen bij verschillende sites als je een coupon gebruikt
(Gamivo: AKS3, Eneba: AKS6ENEBA)
Netjes, dat zijn goede deals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
Oh top! Dan zal ik zo meteen ‘m bestellen

Edit: 45€ bij Eneba, besteld, dank!

[ Voor 32% gewijzigd door TWCRay op 19-03-2020 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22

NoTimeRemains

I know

Mensen kan ik met een Flimsy Axe een boom om choppen? Ik heb er volgens mij nu 4 axes tegen dezelfde boom aan geklapt maar die gaat maar niet om...

Gaat dat maar eens per dag omdat ik geen wood meer van die boom krijg?

[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-03-2020 22:24 ]

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Scoep schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:49:
[...]

Behalve het plaatsen van het museum, welke andere beperkingen heeft de 2e gebruiker? Is het spel als 2e gebruiker net zo leuk als het spel van de hoofdgebruiker?
Bij het starten krijgt de hoofdbewoner ook de mogelijkheid om de eerste twee NPC bewoners te plaatsen. De tweede speler kan dit niet. Weet nog niet of een tweede speler nieuwe bewoners kan uitnodigen.

Verder zijn wij nog niks tegen gekomen wat beide spelers niet kunnen doen. Ik verwacht dat als het gemeentehuis er komt de eerste speler wat meer kan doen (vlag, "dorpsdeuntje" en misschien het plaatsen van bruggen enzo).

Denk wel dat het spel voor een tweede speler net zo leuk is verder.

Je moet natuurlijk wel beetje communiceren. Als de ene speler het leuk vind om alle bomen om te hakken en de tweede niet, dan wordt het lastig. Maar betreft gameplay zijn de verschillen vooralsnog minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
NoTimeRemains schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:05:
Mensen kan ik met een Flimsy Axe een boom om choppen? Ik heb er volgens mij nu 4 axes tegen dezelfde boom aan geklapt maar die gaat maar niet om...

Gaat dat maar eens per dag omdat ik geen wood meer van die boom krijg?
3 wood per boom, met die flimsy axe kun je nog niets omhakken nee. Zodra je ver genoeg bent kun je met Nook miles de Pretty Good tools DIY kopen, dan kun je de normale axe zoals iedereen die ken maken, of een Stone axe. (gewoon meer swings dan een flimsy axe).

Mijn museum wordt vandaag verbouwd dus ik moet ff wachten met spul doneren tot morgen :D
Sowieso wil ik mijn huis verplaatsen op het moment dat ik dat kan en alles tot mijn beschikking heb. een Mountain mansion met uitzicht op het strand klinkt wel heel lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Anoniem: 604938 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:58:
[...]

Bij het starten krijgt de hoofdbewoner ook de mogelijkheid om de eerste twee NPC bewoners te plaatsen. De tweede speler kan dit niet. Weet nog niet of een tweede speler nieuwe bewoners kan uitnodigen.

Verder zijn wij nog niks tegen gekomen wat beide spelers niet kunnen doen. Ik verwacht dat als het gemeentehuis er komt de eerste speler wat meer kan doen (vlag, "dorpsdeuntje" en misschien het plaatsen van bruggen enzo).

Denk wel dat het spel voor een tweede speler net zo leuk is verder.

Je moet natuurlijk wel beetje communiceren. Als de ene speler het leuk vind om alle bomen om te hakken en de tweede niet, dan wordt het lastig. Maar betreft gameplay zijn de verschillen vooralsnog minimaal.
Heel erg bedankt voor je antwoord!! En hoe zit het met opeenvolgend spelen op dezelfde dag? Dus als speler 1 al gespeeld heeft vandaag en alles verzameld heeft, kan speler 2 dan vandaag ook dingen verzamelen? Of zijn deze spullen al weg?
Pagina: 1 2 ... 57 Laatste