Dat laatste kan via droomadressen. Je kan je eiland opslaan en mensen kunnen die dan bezoeken als ze de code hebben.
https://www.polygon.com/a...te-luna-dreaming-sleeping
https://www.polygon.com/a...te-luna-dreaming-sleeping
Ha, zit in zelfde schuitje denk ikvhal schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:00:
Wij hebben dit spel sinds het weekend ook op de Switch. Het ziet er leuk uit maar ik vind het bij vlagen wel onduidelijk wat je nou precies moet doen om in het begin 'verder' te komen.
Niet via de normale manier. Er is wel de mogelijkheid om custom wegen aan te leggen wanneer de zusjes aanwezig zijn op jouw eiland. Je kunt dan een custom design maken/downloaden en die overal op de grond leggen (wel een naar karwei maar het is mogelijk) waar je wilt.mikkelnl schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:28:
Ik mis een beetje de optie om wegen aan te leggen, als ik het goed begrijp volgt dat binnenkort (na dat concert toch?) en dat concert is momenteel het doel geloof ik. Daarbij heb ik nu voor het eerst te horen gekregen dat mijn eiland die rating heeft (1 ster...) en dat ik "dingen moet neerzetten en planten". Prima, maar het liefst leg ik al een beetje een wegen net aan, maar dat kan nog niet, klopt dat?
Dat heeft er bij mij in ieder geval voor gezorgd dat het een gewoonte werd: elke dag effe het eiland op om de boel netjes te houden en uit te bouwen. Sinds launch nog geen dag gemist.lifeguard schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:54:
Wat ik wel jammer vind, is dat je soms daadwerkelijk de klok rond moet wachten alvorens iets vrij te spelen zoals je huis, een schep ... dat zorgt er bij ons voor dat je soms niets meer te doen hebt. Dat vissen gaat ook wel tegenstaan na een tijdje hahah!
Oh maar die plus miles hebben we al. dus die doen we ook.fub schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:45:
[...]
Dat heeft er bij mij in ieder geval voor gezorgd dat het een gewoonte werd: elke dag effe het eiland op om de boel netjes te houden en uit te bouwen. Sinds launch nog geen dag gemist.
Op een gegeven moment krijg je de Nook Miles Plus, en als je je dan afvraagt wat je zou moeten doen, dan heb je daar suggesties voor dingen om te doen waar je ook nog een beloning voor krijgt.
on the internet nobody knows you're a potato
ik heb helaas alleen kersen, sinaasappels en perziken.. ik dacht door bomen te planten in de lente dat er dan nieuwe soorten vruchten zouden groeien maar tot nu toe nog geen succesdragoncry schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:22:
Heb nog peren nidig, is er iemand bij wie ik er een paar zou mogen ophalen?
Ben intussen voorzien, en heb (over 3 dagen) alle soorten fruit,pixelbitty schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:46:
[...]
ik heb helaas alleen kersen, sinaasappels en perziken.. ik dacht door bomen te planten in de lente dat er dan nieuwe soorten vruchten zouden groeien maar tot nu toe nog geen succes
oh ja heel graag!!!dragoncry schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:48:
[...]
Ben intussen voorzien, en heb (over 3 dagen) alle soorten fruit,
je bent welkom om eens wat te komen ophalen, mocht je dat willen
Ik doe nog wel even een berichtje als alles volgroeid is
Je bent welkom om eens de rest van de fruitsoorten op te komen halen, gyroids zijn om te verzamelen, ze dienen verder geen praktisch nut naast dat ze geluiden makenDharma123 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:14:
Hallo, nieuw hier! Ik ben al een tijdje aan het spelen, maar ik kom niet verder dan 2 soorten fruit. Kun je die ergens kweken, kopen of moet je daarvoor perse naar een eiland van een andere speler?
En wat je met die gyroids moet, weet ik ook niet. Die zitten allemaal in mijn opslag
Oh fijn! En ehm, hoe doe ik dat?dragoncry schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:12:
[...]
Je bent welkom om eens de rest van de fruitsoorten op te komen halen, gyroids zijn om te verzamelen, ze dienen verder geen praktisch nut naast dat ze geluiden maken
Je hebt hiervoor een nintendo online abbo nodig,
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zonder internet kan je ten hoogste twee soorten fruit krijgen. Er is het fruit op je eigen eiland (bij mij appel), en een 'zuster-fruit' dat je af en toe op Nook Miles eilanden tegen komt (bij mij perzik). De anderen zal je nooit tegenkomen. Als je alle soorten fruit wil hebben, dan zal je dus online moeten gaan en iemand vinden die z'n fruit met jou wil delen.Gonadan schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:22:
Euh, moet je internet hebben om alle fruit te krijgen? Ik heb één keer kersen op een nook miles eiland gevonden, verder alleen stoelen appelen. Dacht dat het een kwestie van tijd zou zijn voordat je weer wat anders tegen komt.
Dus als ik het goed begrijp moet je de DLC kopen en dan heeft iedereen zijn eigen resort. Dat klinkt wel oke.jagana schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:43:
Volgens de Nintendo website is het:
Do other users on the same island get their own set of islands in the Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC?
If users on the same island have an active membership for Nintendo Switch Online + Expansion Pack, or have purchased the DLC separately (please see question 20), they will have access to their own islands in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC since the save data and progress for Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise is separate for each player on the island.
https://en-americas-suppo...nd-version-2.0.0-faq#s3q3
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 34% gewijzigd door Locolau op 10-07-2024 11:34 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Mog op 22-08-2024 12:27 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Met wat uitleg is het prima te spelen voor haar denk ik wanneer je al een eiland dat wat verder is hebt enzo. Maar in haar uppie echt progressie maken word lastig denk ik voor die leeftijd. iig mijn dochter kan dat nietPdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:00:
De feestdagen komen er weer aan.
Denken jullie dat ACNH een goed te spelen is door een kleine meid van 6,5 jaar? Of is het nog te complex qua besturing etc.?
Platformers (Mario etc.) kan de mijne juist niet goed, maar games als Paw Patrol waarbij springen etc. nog niet echt aan de orde is speelt ze al wel met gemak.Ricmaniac schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:44:
[...]
Met wat uitleg is het prima te spelen voor haar denk ik wanneer je al een eiland dat wat verder is hebt enzo. Maar in haar uppie echt progressie maken word lastig denk ik voor die leeftijd. iig mijn dochter kan dat nietdie is bijna 6 maar die is eigenlijk alleen kapabel voor platformer games
Ja, maar daar moet je je niet te veel van voorstellen: de tweede speler kan eigenlijk niks voor zichzelf doen.PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:06:
[...]
Heeft de game ook local coöp? Anders is dat wellicht een optie.
Maar kan die wel mee bouwen/resources verzamelen? Want dan speel ik gewoon als “hulpje” met haar mee.fub schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Ja, maar daar moet je je niet te veel van voorstellen: de tweede speler kan eigenlijk niks voor zichzelf doen.
En let op: elk eiland heeft een 'hoofdbewoner' die verantwoordelijk is voor bepaalde voortgang in de ontwikkeling van het eiland. Dat kan geen andere speler doen.
Er zijn een hoop restricties aan: alles wat het 'hulpje' doet verschijnt in de recycle box, en hulpjes kunnen niet bij hun inventory. Zie: https://www.howtogeek.com...-with-one-switch-console/PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:24:
Maar kan die wel mee bouwen/resources verzamelen? Want dan speel ik gewoon als “hulpje” met haar mee.
Qua besturing is dat prima te doen, maar je zal er wel veel bij moeten zijn en uitleggen. Wij hadden al een eiland van mijn vriendin waar ze dan gewoon op rond kon lopen en ook een huisje bouwen en vissen vangen en dergelijke, dat vond ze wel leuk.PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:00:
De feestdagen komen er weer aan.
Denken jullie dat ACNH een goed te spelen is door een kleine meid van 6,5 jaar? Of is het nog te complex qua besturing etc.?
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 21-10-2024 11:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Sta je wel ingesteld in de juiste hemisfeer? De game verschilt daarin.BTFD schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:36:
Vraagje,
Mijn vrouw was ooit begonnen aan ACNH en uiteindelijk de interesse verloren. Nu zag ik dat het museum nog een hoop dingen mist en leek het mij leuk om deze compleet te maken, echter..
Iemand een idee waarom ik geen één kever te zien krijg? Heb op het eigen eiland alle palmbomen verplaatst naar één kant van het strand en heb daarbij ook die buizen gebruikt, geen succes..
Ik timetravel naar de tijden dat ze beschikbaar zouden zijn, maar zie er geen één? Op zoek gegaan en de tip gevonden om met nookmiles naar een ander eiland te gaan om daar alles te verbouwen, zodat er alleen kevers zouden komen..
Nu krijg ik wel de spinnen, maar wederom geen één kever? Wat doe ik fout? Speel nu al dagen en ook op normale bomen of stronken zitten er geen?
De enige die ik heb is de mestkever, maar deze kroop achter sneeuwballen aan en zat dus niet in een boom..
[ Voor 43% gewijzigd door BTFD op 28-10-2024 09:57 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kersen heb ik voldoende op mijn eiland. Verder heb ik een aantal perzikbomen geplant. Je mag altijd een kijkje komen nemen en meenemen wat je nodig hebt. Ik ben pas net begonnen dus stel je er niet te veel van voor. Voeg me toe en meld je even als je online bent.denyos schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:20:
Mijn dochter speelt het spel ook al 2 jaar maar sinds deze week is ze stuk actiever met het verbeteren van haar eiland ipv alleen maar omkleden en tekeningen maken
We zijn nu alleen nog op zoek naar 3 fruit soorten (sinaasappels, kersen en perzikken). Na 20+ bezoekjes met Dodo airlines en Kapp'n ben ik online gaan zoeken hoe we hier aan konden komen. Blijkbaar moeten we die krijgen door met anderen online te spelen.
Is er hier misschien iemand die mijn dochter aan deze 3 fruit soorten kan helpen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq