This is the Way.
De game ziet er op mijn nieuwe Switch Oled prachtig uit trouwens.Sowieso vind ik deze game heerlijk om in handheld-mode te spelen.
[ Voor 37% gewijzigd door jori040 op 16-10-2021 12:02 ]
Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.NoTimeRemains schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Gezien hoeveel content? Er is altijd wel iets te klagen he ...
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.
Wat had er volgens jou dan meer in deze uitbreiding moeten zitten ?
? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…jori040 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.
Wat had er volgens jou dan meer in deze uitbreiding moeten zitten ?
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Sorry dan heb ik niets gezeged.Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…
Eindelijk een update die me doet terugkomen naar het spel. Zit ook al wat te denken over veranderingen aan mijn eiland omdat wat dingetjes niet leuk/outdated zijn.

Hoe makkelijk kan hij naar een ander eiland en zitten daar risico's aan vast om hem dit te laten doen?
Mijn boefje is liev!
Via de sites Dodocodes.nl en Dodocodes.com kun je codes ‘vinden’ van andere willekeurige personen die hun eiland hebben open gezet (voor een bepaalde tijd).JB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:06:
Kan iemand mij een beetje helpen? Mijn zoontje speelt Animal Crossing en wil graag naar een "ver eiland". Ik heb inmiddels een Family account voor elkaar met Nintendo Online enz, maar nu loopt ie weer vastJe moet in dit spel een Dodo code hebben (ik denk van iemand anders?) of vrienden worden met iemand?
Hoe makkelijk kan hij naar een ander eiland en zitten daar risico's aan vast om hem dit te laten doen?
Het kan volgens mij ook als je vrienden met andere Animal Crossing spelers bent, maar dat weet ik niet precies.
Dat vind ik interessant. Zeker voor mijn zoontje. Is dat ook via dat reisbureau? Want daar zag ik alleen online of lokaal icm dodo codes of vrienden.Locolau schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:20:
Je kunt ook met Nook Miles naar Mystery Islands gaan, daar zitten bewoners en dan heb je niet iemand nodig om toe te voegen, maar daar zitten geen andere spelers.
Mijn boefje is liev!
Ja, ook via het reisbureau, maar daar heb je wel Nook Miles Tickets voor nodig, die kun je kopen met Nook Miles bij de automaat in het gemeentehuis.
Die waren in Nooks te koop tijdens december / voor Kerst, elke dag was er dan een ander item te koop in het speciale hokje voor feestdagen spullen.Angie79 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:21:
Ik speel al een hele tijd animal crossing, maar hoe komen julle aan die puppies.
Zie ook: nieuws: Nintendo brengt onverwachts 2.0-update van Animal Crossing uit
Something under the bed is drooling
Ik ga hem eens proberen weer, ziet er leuk uit weerMauz1978 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:20:
De 2.0 update is onverwachts uit! Ben m nu aan het updaten. Snel een bakkie bij Brewster voor de ochtend begint![]()
Zie ook: nieuws: Nintendo brengt onverwachts 2.0-update van Animal Crossing uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dingen zoals Pergola's enzo en zeker die bloembakken. Kan ik mijn 300k nook miles nog tenminste ergens aan uitgeven
Moet ook nog wat viswerk doen vanavond voor wat DIY kookrecepten, en verdergaan met de overhaul van mijn eiland.
even wachten nog op Veggies, heb voor Redd gekozen op Harv's eiland ipv Leif, maar Leif gaat de volgende zijn gezien die vegetable starters verkoopt (en gisteren nog op mijn eiland geweest is).
Denk dat ik wel weer wat uurtjes meega, zeker als de DLC morgen ook nog komt
Er zijn ook een toffe items bij Nooks Shoppings bijgekomen. Ik zag in een stream al een jacht op een trailer voorbij komenAkaendra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:59:
Vooral blij met sommige nieuwe Nook Mile items
dingen zoals Pergola's enzo en zeker die bloembakken. Kan ik mijn 300k nook miles nog tenminste ergens aan uitgeven
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heel makkelijk. Met x plaats je het erop en eraf. Y doet de hele muur.Kaasje123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:35:
Hoe krijg ik nu weer een accent van een muur af? Met geen mogelijkheid krijg ik meer de gehele woonkamer van hetzelfde printje voorzien? Ik kan wel een andere wallpaper kiezen maar dan wordt of alleen de accent muur aangepast of alle 3 de andere muren maar nooit allemaal. De controls zijn echt super onduidelijk soms.
Die zou je voor nookmiles kunnen kopen. Maar ik zie dat mijn zoon andere dingen kan kopen dan ik, waaronder een tuinschuur (waarvan ik vermoed dat het je toegang geeft buiten tot al je spullen). Die kan ik helaas nu nog niet kopen. Wellicht varieert het per inwoner?kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?
[ Voor 35% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2021 15:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?
Dat is het waarschijnlijk. Ze zijn een maand geleden opnieuw begonnen. Het eiland is nu nog maar 1 ster…scraemus schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:10:
[...]
Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:31:
Hey ik heb wat hulp nodig. Mijn dochter speelt dit spel en ik heb daar zelf dus niet te veel verstand van. Ze heeft de happy home paradise gekocht. Maar ze krijgt geen belletje van Tom Nook. Jullie een idee wat ze moet doen om dat belletje te krijgen?
Geen idee hoe ver ze is in de game maar de 3 ster rating is het grote struikelblok hierin.
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.
Geen idee hoe ver ze is in de game maar de 3 ster rating is het grote struikelblok hierin.
Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...
Snap ik, maar ik ken het spel zelf nauwelijks. Ik ga er wel uitkomen zo te zien. Dank voor je tijd!Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:59:
[...]
Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)
Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...
Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.scraemus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
[...]
Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?
Ik las net nog ergens anders dat je 'The building for Resident Services must be built'. Heb jij die dan wel. Want dochterlief volgens mij niet.
Ja ik heb inderdaad al wel de building for Resident Services en niet meer de tent, dus dat zou dan best eens kunnen kloppen.SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:39:
[...]
Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.
Ik las net nog ergens anders dat je 'The building for Resident Services must be built'. Heb jij die dan wel. Want dochterlief volgens mij niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...Mars18 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:23:
Wel jammer dat het topic niet zo loopt, zelfs niet na de DLC
Daar zit ik ookscraemus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:29:
[...]
Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...
Eindelijk kunst gekocht en gedoneerd aan het museum, hopelijk komt de koffie bar nu snel.
[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2021 15:03 ]
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Dom having fun. #AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/C5Y0ZKSJLm
— Thomas Thiele (@TCThiele) 24 november 2021
Make lovecraft not warcraft.
Xbox: SendexNL
De hoofdbewoner moet de belangrijkste achievements halen, dat is niet heel moeilijk. Het spelplezier voor de niet-hoofdbewoner is wel iets minder, maar scheelt m.i. niet de wereld verschil (= gebaseerd op vorig jaar, maar geloof niet dat het gewijzigd is).
Gelukkig heeft dit forum een zoekfunctie.
De officiële term is eerder 'eiland woordvoerder' of in het engels 'island representative'.
Daarop krijg ik deze informatie:
https://www.ign.com/wikis...zons/Island_Sharing_Guide
Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.MPC60 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:54:
Zo ver ik het nu begrijp zou zij alle missies moeten doen om het eiland verder te brengen en ben ik er meer dan om hout te hakken en m'n eigen huisje te decoreren, zij zal alles qua eiland moeten doen? Het spijt me ik heb echt geen zin om 224 pagina's door te spittenmaar bedankt voor de hulp!
Het is dan al vrij snel, zij moet alles doen, ik kan niet eens een brug aanvragen
Klinkt als de normale situatie hier thuisMars18 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:01:
[...]
Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.
Het is dan al vrij snel, zij moet alles doen, ik kan niet eens een brug aanvragen

Gelukkig heb ik mijn Switchlite nog...
Ik heb een (normale) Switch en speel daar sinds de release zo nu en dan Animal Crossing op. Nou heb ik zelf NSO en ben ik de hoofdbewoner. Ik heb 2 dochters waarvoor ik voor beiden een profiel op de Switch heb aangemaakt. Ze lopen dan ook beiden op "mijn" eiland rond.
Nu krijgen ze beiden voor kerst een Switch Lite met Animal Crossing downloadcode (iets met lockdown, vakantie afgeblazen enz. dus dit jaar maar eens extra verwennen). Nu wil ik dat ze beiden op hun eigen Switch op hetzelfde eiland verder kunnen spelen.
Ik heb hun profielen al aan een nieuwe, eigenlijk Nintendo-account gekoppeld. Op de nieuwe Switches heb ik mijn eigen account gekoppeld en de nieuwe accounts van de meiden.
Maar hoe krijg ik nou voor elkaar dat wanneer ik of zij op de nieuwe Switch Lites weer naar het oude eiland kunnen? Zonder dat het eiland op de oude Switch niet meer speelbaar is?
Ik maak al gebruik van een eiland back-up op de oude Switch en hoopte dat mijn eigen eiland automatisch zou laden als ik Animal Crossing op de nieuwe Switch zou opstarten, maar ik krijg gewoon steeds de incheckbalie met Tommy en Timmy.
Je kunt het eiland naar de ene of naar de ander verplaatsen.
Denk het handigste om beide overnieuw beginnen en wat spulletjes overbrengen? Of eentje laten verder spelen (eiland verplaatsen) en de ander opnieuw.
[ Voor 28% gewijzigd door Locolau op 23-12-2021 12:02 ]
Dankje, ik ben er ook bang voor. Kom inderdaad niet verder dan dat een eiland maar op 1 systeem als hoofdeiland te benaderen is. Ze moeten dus "verhuizen". Wel weer typisch Nintendo om dat het zo omslachtig te maken ipv de data van de eilanden gewoon in de cloud op te slaan en real time benaderbaar te maken zodat je ze vanaf elk systeem kan benaderen, afhankelijk van welke account je gebruikt.Locolau schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:01:
Er kan meer 1 eiland per Switch systeem bestaan geloof ik. Je kunt het eiland naar de ene of naar de ander verplaatsen.
Beste is beide overnieuw te halen beginnen en wat spulletjes overbrengen?
Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!
Daarnaast zie ik het nog wel gebeuren dat mijn vrouw dit spel vaker gaat spelen maar dan heeft ze mogelijk het 'probleem' dat ze geen hoofdbewoner is en dus afhankelijk is van de progressie van deze speler

[ Voor 23% gewijzigd door vhal op 29-12-2021 15:07 ]
Het "probleem" is dat ze 7 en 4 jaar zijn, dus zelf een eiland maken en opdrachtjes uitvoeren die Nook je geeft om verder te komen, is vooral bij de kleinste niet te doen. Die wil nu steeds naar mijn eiland om in het museum rond te dwalen. Maar als ze dan op mijn eiland rondhangt, kan ik weer niet verder met het uitbouwen.Hendry Scholing schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:19:
[...]
Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!
Ik begrijp het hele idee van een eiland per Switch-systeem hoor, maar voor mijn gevoel weegt het "gevoel" van die ervaring in de verste verte niet op tegen het ongemak dat dat geeft als je meerdere Switches en accounts hebt. Zeker ook omdat je een eiland niet kan bezoeken als de ander de Switch uit heeft staan, terwijl het eiland in feite gewoon in de cloud is opgeslagen. Het zou dan logischer zijn als je dat eiland ook kan bezoeken als de eigenaar er niet is en het huisje van die eigenaar bijvoorbeeld op slot zit. En dat de eigenaar bezoekers bijvoorbeeld kan whitelisten die altijd op zijn/haar eiland mogen komen, ongeacht of hij/zij zelf online of aanwezig is.
https://www.polygon.com/a...te-luna-dreaming-sleeping
Ha, zit in zelfde schuitje denk ikvhal schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:00:
Wij hebben dit spel sinds het weekend ook op de Switch. Het ziet er leuk uit maar ik vind het bij vlagen wel onduidelijk wat je nou precies moet doen om in het begin 'verder' te komen.
Zelf heb ik met twee dingen moeite: enerzijds het inrichten van mijn huis (why bother?) en anderzijds de inrichting van het eiland. Dat laatste is vooral keuze stress... ik moet drie nieuwe bewoners voorzien van een huis, en dan moet je even kiezen WAAR... hier twijfel ik dan erg of de keuze wel slim is met oog op wat mogelijk allemaal nog gaat komen.
Maar zoals ik zei: het lijkt er op dat het spel zich aanpast dus ik zie wel wat komen gaat.
Afgelopen zondagochtend voor het eerst 'knollen' gekocht en ik ontdekte laatste dagen dat er op reddit hele threads zijn waar je invites kan aanvragen bij mensen waar ze voor dikke winst verkocht worden... Heb ik geprobeerd; en kwam op een bi-zar druk en volgebouwd eiland aan... als je dat ziet dan is er nog VEEL te doen op mijn eilandje hahaha...
Inrichten van je eiland kan je een hogere beoordeling van je eiland krijgen, vanaf 1 tot 5 sterren. Hoe meer sterren, hoe meer features je daarbij krijgt en dingen vrijspeelt.
Hier kan je ook kijken voor je eigen knolprijzen;
https://turnipprophet.io/
Hier kan je andere eilanden zien die hogere knolprijzen inkopen (daar kan je dus verkopen).
https://turnip.exchange/ (kan ook via reddit).
Niet via de normale manier. Er is wel de mogelijkheid om custom wegen aan te leggen wanneer de zusjes aanwezig zijn op jouw eiland. Je kunt dan een custom design maken/downloaden en die overal op de grond leggen (wel een naar karwei maar het is mogelijk) waar je wilt.mikkelnl schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:28:
Ik mis een beetje de optie om wegen aan te leggen, als ik het goed begrijp volgt dat binnenkort (na dat concert toch?) en dat concert is momenteel het doel geloof ik. Daarbij heb ik nu voor het eerst te horen gekregen dat mijn eiland die rating heeft (1 ster...) en dat ik "dingen moet neerzetten en planten". Prima, maar het liefst leg ik al een beetje een wegen net aan, maar dat kan nog niet, klopt dat?
Ik speel sinds vrijdag AC samen met mijn zoon. Vroeger heel veel op de DS gespeeld, en besloten om samen dit spel te gaan doen op de Switch.
Speelt echt als vanouds, met nog veel meer te doen dan op de DS.
Wat ik wel jammer vind, is dat je soms daadwerkelijk de klok rond moet wachten alvorens iets vrij te spelen zoals je huis, een schep ... dat zorgt er bij ons voor dat je soms niets meer te doen hebt. Dat vissen gaat ook wel tegenstaan na een tijdje hahah!
Zijn nu bij dag 3, eindelijk een huis, de schep en springstok wat er wel voor zorgt dat we wat meer kunnen doen gelukkig.
Al met al wel echt een top spel!
Dat heeft er bij mij in ieder geval voor gezorgd dat het een gewoonte werd: elke dag effe het eiland op om de boel netjes te houden en uit te bouwen. Sinds launch nog geen dag gemist.lifeguard schreef op zondag 6 maart 2022 @ 10:54:
Wat ik wel jammer vind, is dat je soms daadwerkelijk de klok rond moet wachten alvorens iets vrij te spelen zoals je huis, een schep ... dat zorgt er bij ons voor dat je soms niets meer te doen hebt. Dat vissen gaat ook wel tegenstaan na een tijdje hahah!
Op een gegeven moment krijg je de Nook Miles Plus, en als je je dan afvraagt wat je zou moeten doen, dan heb je daar suggesties voor dingen om te doen waar je ook nog een beloning voor krijgt.
Oh maar die plus miles hebben we al. dus die doen we ook.fub schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:45:
[...]
Dat heeft er bij mij in ieder geval voor gezorgd dat het een gewoonte werd: elke dag effe het eiland op om de boel netjes te houden en uit te bouwen. Sinds launch nog geen dag gemist.
Op een gegeven moment krijg je de Nook Miles Plus, en als je je dan afvraagt wat je zou moeten doen, dan heb je daar suggesties voor dingen om te doen waar je ook nog een beloning voor krijgt.
Vond de overgang van dag 2 naar 3 te lang duren eigenlijk. Nu is er zat te doen.

on the internet nobody knows you're a potato
ik heb helaas alleen kersen, sinaasappels en perziken.. ik dacht door bomen te planten in de lente dat er dan nieuwe soorten vruchten zouden groeien maar tot nu toe nog geen succesdragoncry schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:22:
Heb nog peren nidig, is er iemand bij wie ik er een paar zou mogen ophalen?
Ben intussen voorzien, en heb (over 3 dagen) alle soorten fruit,pixelbitty schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:46:
[...]
ik heb helaas alleen kersen, sinaasappels en perziken.. ik dacht door bomen te planten in de lente dat er dan nieuwe soorten vruchten zouden groeien maar tot nu toe nog geen succes
je bent welkom om eens wat te komen ophalen, mocht je dat willen
oh ja heel graag!!!dragoncry schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:48:
[...]
Ben intussen voorzien, en heb (over 3 dagen) alle soorten fruit,
je bent welkom om eens wat te komen ophalen, mocht je dat willen

Ik doe nog wel even een berichtje als alles volgroeid is
En wat je met die gyroids moet, weet ik ook niet. Die zitten allemaal in mijn opslag
Op verre eilanden vind je slechts één andere soort fruit en soms kokosnoten.
Voor de andere soorten zul je op visite moeten bij anderen.
Gyroids, zijn die niet gewoon om te verzamelen? (Zoals ongeveer alles in de game ...
Je bent welkom om eens de rest van de fruitsoorten op te komen halen, gyroids zijn om te verzamelen, ze dienen verder geen praktisch nut naast dat ze geluiden makenDharma123 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 19:14:
Hallo, nieuw hier! Ik ben al een tijdje aan het spelen, maar ik kom niet verder dan 2 soorten fruit. Kun je die ergens kweken, kopen of moet je daarvoor perse naar een eiland van een andere speler?
En wat je met die gyroids moet, weet ik ook niet. Die zitten allemaal in mijn opslag
Oh fijn! En ehm, hoe doe ik dat?dragoncry schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:12:
[...]
Je bent welkom om eens de rest van de fruitsoorten op te komen halen, gyroids zijn om te verzamelen, ze dienen verder geen praktisch nut naast dat ze geluiden maken
Je hebt hiervoor een nintendo online abbo nodig,
Maar ik kan je voorzien van een dodo-code die je kan ingeven als je bij je vliegveld kiest voor reizen naar een eiland dat ver weg ligt, we zullen hier wat voor moeten afspreken qua datum/tijd
Wel heel toevallig dat we nu ineens een droombed per post krijgen in de week dat er ook een gratis proefperiode voor Nintendo online is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zonder internet kan je ten hoogste twee soorten fruit krijgen. Er is het fruit op je eigen eiland (bij mij appel), en een 'zuster-fruit' dat je af en toe op Nook Miles eilanden tegen komt (bij mij perzik). De anderen zal je nooit tegenkomen. Als je alle soorten fruit wil hebben, dan zal je dus online moeten gaan en iemand vinden die z'n fruit met jou wil delen.Gonadan schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:22:
Euh, moet je internet hebben om alle fruit te krijgen? Ik heb één keer kersen op een nook miles eiland gevonden, verder alleen stoelen appelen. Dacht dat het een kwestie van tijd zou zijn voordat je weer wat anders tegen komt.
Ik kan het online nergens terugvinden, weet iemand hoe dit zit?
Do other users on the same island get their own set of islands in the Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC?
If users on the same island have an active membership for Nintendo Switch Online + Expansion Pack, or have purchased the DLC separately (please see question 20), they will have access to their own islands in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC since the save data and progress for Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise is separate for each player on the island.
https://en-americas-suppo...nd-version-2.0.0-faq#s3q3
Dus als ik het goed begrijp moet je de DLC kopen en dan heeft iedereen zijn eigen resort. Dat klinkt wel oke.jagana schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:43:
Volgens de Nintendo website is het:
Do other users on the same island get their own set of islands in the Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC?
If users on the same island have an active membership for Nintendo Switch Online + Expansion Pack, or have purchased the DLC separately (please see question 20), they will have access to their own islands in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise DLC since the save data and progress for Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise is separate for each player on the island.
https://en-americas-suppo...nd-version-2.0.0-faq#s3q3
Het alternatief van iedereen maar volwaardig lid maken zit ik nog steeds wat tegenaan te hikken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.visitsealife....nintendo-animal-crossing/
Grappig!
[ Voor 34% gewijzigd door Locolau op 10-07-2024 11:34 ]
Screenshot:
/f/image/nTFdBGekwP88ZA3c0eij8i40.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Mog op 22-08-2024 12:27 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Denken jullie dat ACNH een goed te spelen is door een kleine meid van 6,5 jaar? Of is het nog te complex qua besturing etc.?
Met wat uitleg is het prima te spelen voor haar denk ik wanneer je al een eiland dat wat verder is hebt enzo. Maar in haar uppie echt progressie maken word lastig denk ik voor die leeftijd. iig mijn dochter kan dat nietPdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:00:
De feestdagen komen er weer aan.
Denken jullie dat ACNH een goed te spelen is door een kleine meid van 6,5 jaar? Of is het nog te complex qua besturing etc.?
Platformers (Mario etc.) kan de mijne juist niet goed, maar games als Paw Patrol waarbij springen etc. nog niet echt aan de orde is speelt ze al wel met gemak.Ricmaniac schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:44:
[...]
Met wat uitleg is het prima te spelen voor haar denk ik wanneer je al een eiland dat wat verder is hebt enzo. Maar in haar uppie echt progressie maken word lastig denk ik voor die leeftijd. iig mijn dochter kan dat nietdie is bijna 6 maar die is eigenlijk alleen kapabel voor platformer games
Heeft de game ook local coöp? Anders is dat wellicht een optie.
Ja, maar daar moet je je niet te veel van voorstellen: de tweede speler kan eigenlijk niks voor zichzelf doen.PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:06:
[...]
Heeft de game ook local coöp? Anders is dat wellicht een optie.
En let op: elk eiland heeft een 'hoofdbewoner' die verantwoordelijk is voor bepaalde voortgang in de ontwikkeling van het eiland. Dat kan geen andere speler doen.
Maar kan die wel mee bouwen/resources verzamelen? Want dan speel ik gewoon als “hulpje” met haar mee.fub schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Ja, maar daar moet je je niet te veel van voorstellen: de tweede speler kan eigenlijk niks voor zichzelf doen.
En let op: elk eiland heeft een 'hoofdbewoner' die verantwoordelijk is voor bepaalde voortgang in de ontwikkeling van het eiland. Dat kan geen andere speler doen.
Er zijn een hoop restricties aan: alles wat het 'hulpje' doet verschijnt in de recycle box, en hulpjes kunnen niet bij hun inventory. Zie: https://www.howtogeek.com...-with-one-switch-console/PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:24:
Maar kan die wel mee bouwen/resources verzamelen? Want dan speel ik gewoon als “hulpje” met haar mee.
Qua besturing is dat prima te doen, maar je zal er wel veel bij moeten zijn en uitleggen. Wij hadden al een eiland van mijn vriendin waar ze dan gewoon op rond kon lopen en ook een huisje bouwen en vissen vangen en dergelijke, dat vond ze wel leuk.PdeBie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:00:
De feestdagen komen er weer aan.
Het is echter pas écht aangeslagen op het moment dat ze zelfstandig teksten kon gaan lezen en daarmee de bedoeling van NPC's en het spel veel meer kon volgen. Een in-game hulpje stelt niet zoveel voor, ze gaat meer hebben aan iemand die ernaast zit en dingen uitlegt.
Dus te spelen zeker, maar goed te spelen denk ik nog wat vroeg voor.
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 21-10-2024 11:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn vrouw was ooit begonnen aan ACNH en uiteindelijk de interesse verloren. Nu zag ik dat het museum nog een hoop dingen mist en leek het mij leuk om deze compleet te maken, echter..
Iemand een idee waarom ik geen één kever te zien krijg? Heb op het eigen eiland alle palmbomen verplaatst naar één kant van het strand en heb daarbij ook die buizen gebruikt, geen succes..
Ik timetravel naar de tijden dat ze beschikbaar zouden zijn, maar zie er geen één? Op zoek gegaan en de tip gevonden om met nookmiles naar een ander eiland te gaan om daar alles te verbouwen, zodat er alleen kevers zouden komen..
Nu krijg ik wel de spinnen, maar wederom geen één kever? Wat doe ik fout? Speel nu al dagen en ook op normale bomen of stronken zitten er geen?
De enige die ik heb is de mestkever, maar deze kroop achter sneeuwballen aan en zat dus niet in een boom..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Sta je wel ingesteld in de juiste hemisfeer? De game verschilt daarin.BTFD schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:36:
Vraagje,
Mijn vrouw was ooit begonnen aan ACNH en uiteindelijk de interesse verloren. Nu zag ik dat het museum nog een hoop dingen mist en leek het mij leuk om deze compleet te maken, echter..
Iemand een idee waarom ik geen één kever te zien krijg? Heb op het eigen eiland alle palmbomen verplaatst naar één kant van het strand en heb daarbij ook die buizen gebruikt, geen succes..
Ik timetravel naar de tijden dat ze beschikbaar zouden zijn, maar zie er geen één? Op zoek gegaan en de tip gevonden om met nookmiles naar een ander eiland te gaan om daar alles te verbouwen, zodat er alleen kevers zouden komen..
Nu krijg ik wel de spinnen, maar wederom geen één kever? Wat doe ik fout? Speel nu al dagen en ook op normale bomen of stronken zitten er geen?
De enige die ik heb is de mestkever, maar deze kroop achter sneeuwballen aan en zat dus niet in een boom..
Heb inmiddels wel de boktor op de stronken, dus deze spawnen wel, alleen niks in de bomen, hoe rustig ik ook loop..
Update:
Tip gekregen om het Cache geheugen eens te legen en dit was de oplossing! Wellicht van het pad af vanwege het vele schuiven met jaargetijden

[ Voor 43% gewijzigd door BTFD op 28-10-2024 09:57 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ben op het punt waar ik nog wat klompjes ijzer moet inleveren voor het maken van de winkel. Verder moet ik nog 1 ding inleveren bij blather zodat die gaat upgraden.
Verder ben ik vandaag via reddit naar een eiland van iemand anders geweest waar ik wat kokosnoten en ander spul heb gevonden wat ik zelf niet heb. Hier op mijn eigen eiland wat gaten gegraven en de vruchten gepoot.
Wil niet zeggen dat het eiland vooruit gaat. Maar wel dat ik steeds meer gewassen krijg wat ik kan gebruiken. Qua "mooiheid" zit ik nog op nivo 0. Plant de bomen random op het eiland.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Elke dag geven we kadootjes aan de bewoners waar we nog geen foto van hebben. Alleen Canberra hebben we gehouden, die is vanaf het begin bij ons. En de rest kan wieberen zodra we allebei hun foto hebben. Even spieken op de spreadsheet waar we het op bijhouden: we hebben nu van 197 villagers de foto.
Soms vraag ik me af of het weer leuk zou zijn om vanaf nul te beginnen, maar eerst maar eens "uitspelen" en van iedereen de foto bemachtigen.
We zijn nu alleen nog op zoek naar 3 fruit soorten (sinaasappels, kersen en perzikken). Na 20+ bezoekjes met Dodo airlines en Kapp'n ben ik online gaan zoeken hoe we hier aan konden komen. Blijkbaar moeten we die krijgen door met anderen online te spelen.
Is er hier misschien iemand die mijn dochter aan deze 3 fruit soorten kan helpen?
Kersen heb ik voldoende op mijn eiland. Verder heb ik een aantal perzikbomen geplant. Je mag altijd een kijkje komen nemen en meenemen wat je nodig hebt. Ik ben pas net begonnen dus stel je er niet te veel van voor. Voeg me toe en meld je even als je online bent.denyos schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:20:
Mijn dochter speelt het spel ook al 2 jaar maar sinds deze week is ze stuk actiever met het verbeteren van haar eiland ipv alleen maar omkleden en tekeningen maken
We zijn nu alleen nog op zoek naar 3 fruit soorten (sinaasappels, kersen en perzikken). Na 20+ bezoekjes met Dodo airlines en Kapp'n ben ik online gaan zoeken hoe we hier aan konden komen. Blijkbaar moeten we die krijgen door met anderen online te spelen.
Is er hier misschien iemand die mijn dochter aan deze 3 fruit soorten kan helpen?
SW-6269-6474-1699
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal