tja net verlengd met een jaar voor idd 1 persoonDonaldinho schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:59:
Waarom heb je geen gezins abonnnement nintendo online?

omdat de 3 dames niks online doen...maar toen kwam animal crossing

tja net verlengd met een jaar voor idd 1 persoonDonaldinho schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:59:
Waarom heb je geen gezins abonnnement nintendo online?
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ben vandaag toevallig opnieuw begonnen, moet nog wel even nintendo online weer activerenpinokkia schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:42:
Ben vandaag weer eens begonnen met dit spel. Is er iemand die dit spel nog speelt?
Mocht je nog iets nodig hebben stuur me maar dm. Ben meestal in avond weer ff dit spel aan het spelen.dragoncry schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Ben vandaag toevallig opnieuw begonnen, moet nog wel even nintendo online weer activeren
[ Voor 5% gewijzigd door ElizaMay5 op 20-06-2021 15:37 . Reden: avg info correctie ]
Dank je, kom zeker een keer langs, eerst even orde op zaken stellen.pinokkia schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:06:
[...]
Mocht je nog iets nodig hebben stuur me maar dm. Ben meestal in avond weer ff dit spel aan het spelen.
Dat gaat met de lage activiteit ook hier een uitdaging worden al is het wel gezellig om elkaar eens te bezoekenElizaMay5 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:28:
HOI!
Ik speel ook nog bijna dagelijks, heb nu ook een Switch Lite aangeschaft dus twee eilanden.![]()
(Ik speel op eiland 1 samen met mijn zoon van 8, maar die vind alles stom en sloopt het weer...)
Heb moeite om medespelers te vinden waar ik het overige fruit en bloemen bij kan verkrijgen, en daarnaast als buildingbuddy of eilandfanaat.
Eeuwig op reis met de Tom Nook miles bon naar dezelfde eilanden bezorgd me niet de dingen die ik nog nodig heb. Dat begint me te vervelen, net als het duffe commentaar van Isabelle...
Wie wil kan me een dm sturen voor de friendcode!
Groeten, Liz
Ik heb alle fruit op mijn eiland. Mocht je komen dan leg ik alle fruit voor je klaar en diy’s die ik nog over heb. (Helaas niet meer zoveel)dragoncry schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:03:
[...]
Dank je, kom zeker een keer langs, eerst even orde op zaken stellen.
Welk fruit heb je? perziken hier.
[...]
Dat gaat met de lage activiteit ook hier een uitdaging worden al is het wel gezellig om elkaar eens te bezoeken(overigens vind je op de nook eilanden maar 1 ander soort fruit)
Dank je, ga eerst zorgen dat ik het fruit ook weer kan plantenpinokkia schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Ik heb alle fruit op mijn eiland. Mocht je komen dan leg ik alle fruit voor je klaar en diy’s die ik nog over heb. (Helaas niet meer zoveel)
Make lovecraft not warcraft.
[ Voor 188% gewijzigd door pinokkia op 21-06-2021 15:44 ]
Geen idee wat de pompoenen doen, maar een rondje zwemmen levert gemiddeld 20-30.000 bels op,Vrouw schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:31:
Ik dacht dat de knollen ook alleen handig was als je vrienden hebt. Mijn vrienden spelen geen animal crossing.
Maar zal eens kijken na die turnip-exchanges.
Hoe zit het het met pompoenen? Verdient dat leuk? Dat heb ik nog nooit gedaan.
Wat ik aan kan raden, mocht je zelf knollen willen kopen, is de prijs bijhouden op deze website. Op zondag koop je knollen en vul je de aankoopprijs is. Vervolgens moet je op maandag en dinsdag 's ochtends en 's middags de prijzen opvragen bij Timmy en Tommy, en de website geeft aan wanneer er een piek te verwachten is. Op het aangegeven moment de knollen verkopen, en je optimaliseert de winst (voor je eigen eiland). De prijzen en winst veranderen per week.Vrouw schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:18:
Zo te lezen is er toch hoop om het zonder de knollen te doen.
Ben nooit zo goed in om zulk site in de gaten te houden...
Helemaal geen probleem!Tim gijoe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:57:
Hallo allemaal, vrij nieuwe speler hiero met vragen die waarschijnlijk nogal noob-ish gaan klinken! Sinds een half jaartje hebben we een Switch in huis en mijn eigen serieuze game-ervaring was nog met de Super Nintendo (op was PC spellen in de tussentijd na)......
Heb al geprobeerd het e.e.a. op te zoeken, maar heb helaas geen tijd om 221 pagina's terug te lezen.
1. Mijn jongste zoontje heeft ACNH gekocht en is daar mee gestart, mijn andere zoon en ikzelf zijn later ook begonnen. Ik las ergens dat mijn jongste (als "hoofdspeler") dus de enige is die het verhaalgebeuren krijgt voorgeschoteld met de hoofdlijnen?
Ik had bijvoorbeeld als eerste mijn huisje gemaakt met een uitgebreidere opslag, maar de jongste die minder ver was qua Klingels/Nooks/bouwen kreeg als enige de vraag om insecten in te leveren en om de winkel van Tom/Timmy/Tommy uit te gaan breiden.....
2. Wij spelen offline en als ik dan zo'n reisbon koop ga ik steeds naar hetzelfde eiland, klopt dat? Beetje saai vind ik, die omgeving ken ik nu wel. Of kan je later in het spel ook naar andere eilanden toe?
3. Wat levert het online spelen verder nog toe behalve het kunnen bezoeken van eilanden van andere spelers? Ik las dat je dan nog andere planten/fruit kan krijgen, maar wat is verder de meerwaarde?
4. Ik probeerde te dromen, maar ook dat schijnt alleen online te kunnen plaatsvinden. Wat leveren de dromen je op?
Alvast bedankt voor deze reactie!Locolau schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:21:
[...]
Helemaal geen probleem!
1. De hoofdspeler (eerste speler) heeft de touwtjes in handen en zeggenschap over het eiland. Die taken zijn inderdaad nodig om te doen om wat progressie in het spel / verhaal te krijgen.
2. De eilanden verschillen wel van elkaar; maar er zitten kansen aan verbonden. Kleine kans dat je meteen op een zeldzaam eiland komt bijvoorbeeld.
3. Ander fruit is meer waard dan het fruit wat normaal op je eiland groeit. Dit kun je voor meer verkopen (250 klingels vs 100 normaal). Tevens kun je op zondag knollen kopen op je eigen eiland en verkopen op een ander eiland (waar prijzen soms wel 600 kunnen zijn ipv rond de 130). Turnip exchange is hier handig voor.
4. In dromen kun je andere eilanden bezoeken zonder dat je erheen hoeft te vliegen en heb je ook geen interactie gelijkertijd met andere spelers.
Veel plezier!
1. Dat klopt, voor een 2e, 3e en 4e speler is de verhaallijn minder aanwezig en krijg je alleen de opdrachten mee waaraan je kunt meewerken.Tim gijoe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:57:
Hallo allemaal, vrij nieuwe speler hiero met vragen die waarschijnlijk nogal noob-ish gaan klinken! Sinds een half jaartje hebben we een Switch in huis en mijn eigen serieuze game-ervaring was nog met de Super Nintendo (op was PC spellen in de tussentijd na)......
Heb al geprobeerd het e.e.a. op te zoeken, maar heb helaas geen tijd om 221 pagina's terug te lezen.
1. Mijn jongste zoontje heeft ACNH gekocht en is daar mee gestart, mijn andere zoon en ikzelf zijn later ook begonnen. Ik las ergens dat mijn jongste (als "hoofdspeler") dus de enige is die het verhaalgebeuren krijgt voorgeschoteld met de hoofdlijnen?
Ik had bijvoorbeeld als eerste mijn huisje gemaakt met een uitgebreidere opslag, maar de jongste die minder ver was qua Klingels/Nooks/bouwen kreeg als enige de vraag om insecten in te leveren en om de winkel van Tom/Timmy/Tommy uit te gaan breiden.....
2. Wij spelen offline en als ik dan zo'n reisbon koop ga ik steeds naar hetzelfde eiland, klopt dat? Beetje saai vind ik, die omgeving ken ik nu wel. Of kan je later in het spel ook naar andere eilanden toe?
3. Wat levert het online spelen verder nog toe behalve het kunnen bezoeken van eilanden van andere spelers? Ik las dat je dan nog andere planten/fruit kan krijgen, maar wat is verder de meerwaarde?
4. Ik probeerde te dromen, maar ook dat schijnt alleen online te kunnen plaatsvinden. Wat leveren de dromen je op?
Bij mij heb ik ook 2 Nintendo Switch. Als ieder een eigen eiland wilt zoals bij mij geval is. Dan heb je 2 x fysiek het spel nodig.nokie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:58:
Mogelijks is de vraag al gepasseerd, maar zoeken levert niet direct een duidelijk antwoord. Mijn excuses als dat het geval is, ik vind het niet.
Mijn zoon en dochter spelen tot nu toe samen op één eiland, op één switch (van mijn zoon), dus local co-op. Nu is er een tweede switch in huis (van mijn vrouw) en mijn dochter zou die willen gebruiken om op dezelfde manier verder te spelen (zodat ze niet steeds op de TV moeten spelen, en het dus meer stiekem kunnen doen zonder dat wij het weten). Of vooral omdat ze dan niet meer zo afhankelijk is van haar broer.
Is dat überhaupt mogelijk?
(Ik ken het spel zelf niet, mij lijkt het voordeliger dat ze elk een eigen eiland hebben maar zo heeft ze het niet begrepen, ze wil haar huidige voortgang niet verliezen. Dus als er een andere manier is om haar voortgang “mee te nemen”, dan is dat misschien ook interessant. Of als iemand me kan helpen andere argumenten te vinden om haar te overtuigen?)
Ik neem aan dat we het spel sowieso 2 keer moeten aankopen (fysieke aankoop).
Dat is natuurlijk alleen nodig als je tegelijk wil kunnen spelen. Volgens mij kan je prima de cart uit de ene Switch halen en die in de andere Switch stoppen. De save-games staan toch op de Switch zelf, toch? Dan kan je dus met 1 aankoop wel op twee Switches spelen.pinokkia schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:40:
Bij mij heb ik ook 2 Nintendo Switch. Als ieder een eigen eiland wilt zoals bij mij geval is. Dan heb je 2 x fysiek het spel nodig.
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 24-09-2021 00:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
[ Voor 13% gewijzigd door Locolau op 15-10-2021 18:01 ]
Gezien hoeveel content? Er is altijd wel iets te klagen he ...Maikjuh schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:34:
Vind de dlc wel erg duur
This is the Way.
[ Voor 37% gewijzigd door jori040 op 16-10-2021 12:02 ]
Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.NoTimeRemains schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Gezien hoeveel content? Er is altijd wel iets te klagen he ...
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.
? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…jori040 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.
Wat had er volgens jou dan meer in deze uitbreiding moeten zitten ?
Sorry dan heb ik niets gezeged.Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…
Mijn boefje is liev!
Via de sites Dodocodes.nl en Dodocodes.com kun je codes ‘vinden’ van andere willekeurige personen die hun eiland hebben open gezet (voor een bepaalde tijd).JB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:06:
Kan iemand mij een beetje helpen? Mijn zoontje speelt Animal Crossing en wil graag naar een "ver eiland". Ik heb inmiddels een Family account voor elkaar met Nintendo Online enz, maar nu loopt ie weer vastJe moet in dit spel een Dodo code hebben (ik denk van iemand anders?) of vrienden worden met iemand?
Hoe makkelijk kan hij naar een ander eiland en zitten daar risico's aan vast om hem dit te laten doen?
Dat vind ik interessant. Zeker voor mijn zoontje. Is dat ook via dat reisbureau? Want daar zag ik alleen online of lokaal icm dodo codes of vrienden.Locolau schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:20:
Je kunt ook met Nook Miles naar Mystery Islands gaan, daar zitten bewoners en dan heb je niet iemand nodig om toe te voegen, maar daar zitten geen andere spelers.
Mijn boefje is liev!
Die waren in Nooks te koop tijdens december / voor Kerst, elke dag was er dan een ander item te koop in het speciale hokje voor feestdagen spullen.Angie79 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:21:
Ik speel al een hele tijd animal crossing, maar hoe komen julle aan die puppies.
Something under the bed is drooling
Ik ga hem eens proberen weer, ziet er leuk uit weerMauz1978 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:20:
De 2.0 update is onverwachts uit! Ben m nu aan het updaten. Snel een bakkie bij Brewster voor de ochtend begint![]()
Zie ook: nieuws: Nintendo brengt onverwachts 2.0-update van Animal Crossing uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er zijn ook een toffe items bij Nooks Shoppings bijgekomen. Ik zag in een stream al een jacht op een trailer voorbij komenAkaendra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:59:
Vooral blij met sommige nieuwe Nook Mile items
dingen zoals Pergola's enzo en zeker die bloembakken. Kan ik mijn 300k nook miles nog tenminste ergens aan uitgeven
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heel makkelijk. Met x plaats je het erop en eraf. Y doet de hele muur.Kaasje123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:35:
Hoe krijg ik nu weer een accent van een muur af? Met geen mogelijkheid krijg ik meer de gehele woonkamer van hetzelfde printje voorzien? Ik kan wel een andere wallpaper kiezen maar dan wordt of alleen de accent muur aangepast of alle 3 de andere muren maar nooit allemaal. De controls zijn echt super onduidelijk soms.
Die zou je voor nookmiles kunnen kopen. Maar ik zie dat mijn zoon andere dingen kan kopen dan ik, waaronder een tuinschuur (waarvan ik vermoed dat het je toegang geeft buiten tot al je spullen). Die kan ik helaas nu nog niet kopen. Wellicht varieert het per inwoner?kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?
[ Voor 35% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2021 15:38 ]
Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?
Dat is het waarschijnlijk. Ze zijn een maand geleden opnieuw begonnen. Het eiland is nu nog maar 1 ster…scraemus schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:10:
[...]
Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:31:
Hey ik heb wat hulp nodig. Mijn dochter speelt dit spel en ik heb daar zelf dus niet te veel verstand van. Ze heeft de happy home paradise gekocht. Maar ze krijgt geen belletje van Tom Nook. Jullie een idee wat ze moet doen om dat belletje te krijgen?
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.
Geen idee hoe ver ze is in de game maar de 3 ster rating is het grote struikelblok hierin.
Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...
Snap ik, maar ik ken het spel zelf nauwelijks. Ik ga er wel uitkomen zo te zien. Dank voor je tijd!Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:59:
[...]
Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)
Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...
Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.scraemus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
[...]
Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?
Ja ik heb inderdaad al wel de building for Resident Services en niet meer de tent, dus dat zou dan best eens kunnen kloppen.SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:39:
[...]
Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.
Ik las net nog ergens anders dat je 'The building for Resident Services must be built'. Heb jij die dan wel. Want dochterlief volgens mij niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...Mars18 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:23:
Wel jammer dat het topic niet zo loopt, zelfs niet na de DLC
Daar zit ik ookscraemus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:29:
[...]
Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...
[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2021 15:03 ]
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Dom having fun. #AnimalCrossing #ACNH #NintendoSwitch pic.twitter.com/C5Y0ZKSJLm
— Thomas Thiele (@TCThiele) 24 november 2021
Make lovecraft not warcraft.
Xbox: SendexNL
Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.MPC60 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:54:
Zo ver ik het nu begrijp zou zij alle missies moeten doen om het eiland verder te brengen en ben ik er meer dan om hout te hakken en m'n eigen huisje te decoreren, zij zal alles qua eiland moeten doen? Het spijt me ik heb echt geen zin om 224 pagina's door te spittenmaar bedankt voor de hulp!
Klinkt als de normale situatie hier thuisMars18 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:01:
[...]
Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.
Het is dan al vrij snel, zij moet alles doen, ik kan niet eens een brug aanvragen
[ Voor 28% gewijzigd door Locolau op 23-12-2021 12:02 ]
Dankje, ik ben er ook bang voor. Kom inderdaad niet verder dan dat een eiland maar op 1 systeem als hoofdeiland te benaderen is. Ze moeten dus "verhuizen". Wel weer typisch Nintendo om dat het zo omslachtig te maken ipv de data van de eilanden gewoon in de cloud op te slaan en real time benaderbaar te maken zodat je ze vanaf elk systeem kan benaderen, afhankelijk van welke account je gebruikt.Locolau schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:01:
Er kan meer 1 eiland per Switch systeem bestaan geloof ik. Je kunt het eiland naar de ene of naar de ander verplaatsen.
Beste is beide overnieuw te halen beginnen en wat spulletjes overbrengen?
Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!
[ Voor 23% gewijzigd door vhal op 29-12-2021 15:07 ]
Het "probleem" is dat ze 7 en 4 jaar zijn, dus zelf een eiland maken en opdrachtjes uitvoeren die Nook je geeft om verder te komen, is vooral bij de kleinste niet te doen. Die wil nu steeds naar mijn eiland om in het museum rond te dwalen. Maar als ze dan op mijn eiland rondhangt, kan ik weer niet verder met het uitbouwen.Hendry Scholing schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:19:
[...]
Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq