Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtops1977
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 08:28
Donaldinho schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:59:
Waarom heb je geen gezins abonnnement nintendo online?
tja net verlengd met een jaar voor idd 1 persoon :F
omdat de 3 dames niks online doen...maar toen kwam animal crossing :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:24
Sja. Omzetten naar family dan.

Heb je al een individueel lidmaatschap, maar wil je liever overstappen naar een familielidmaatschap? Vanaf 1 oktober 2019 gelden de resterende dagen van je individuele lidmaatschap als korting* wanneer je een familielidmaatschap koopt.** Meer informatie, zoals het kortingsbedrag, wordt later bekendgemaakt op de pagina met productinformatie.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensnellenber
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-05-2021
Hallo allemaal,

Ik heb 2 vragen over de voortgang van het spel:

1. Ik heb de campingplaats klaar en het lijkt nu alsof ik een verzoek van tom nook krijg; "onkruid wieden, bloemen planten en buitendecoraties plaatsen". Ik vind het nogal een vage opdracht..hoeveel onkruid, hoeveel bloemen en hoeveel 'verschillende' buitendecoraties?? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan er niks over vinden..
2. Ik heb gemerkt dat de buitenmeubels van de 1e 3 bewoners gewoon blijven staan. Betekend dit dat ik ze zelf weer kan oppakken en zelf gebruiken en/of verkopen of krijg ik dan boze bewoners?
Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
@rubensnellenber

Exacte getallen vind ik ook nergens.
https://holdtoreset.com/a...ow-to-complete-project-k/

Ik neem aan dat 10 á 20 bloemen plannen en 5 á 10 dingen buiten neerzetten wel voldoende is voor deze opdracht.

Uiteindelijk wil je waarschijnlijk naar een 5-sterren eiland, als je een begin maakt daarvoor dan heb je dit ook zo geregeld. Daar zijn wel veel guides voor te vinden.

Het antwoord op vraag 2. is inderdaad dat je dit probleemloos kunt verkopen, er is dan niemand boos of teleurgesteld. Wel ga je op termijn ook de voortuinen van je medebewoners leuk maken, dus dan is dit al een begin. (bovendien zijn 't ook buitendecoraties zoals voor vraag 1.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Zou mijn naam uit het bestandje in de openingspost gehaald kunnen worden? Krijg nog geregeld vriendschapsverzoeken terwijl ik dit spel al zeker een jaar niet meer speel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
@Robbdie is verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36
Ben vandaag weer eens begonnen met dit spel. Is er iemand die dit spel nog speelt?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
pinokkia schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:42:
Ben vandaag weer eens begonnen met dit spel. Is er iemand die dit spel nog speelt?
Ben vandaag toevallig opnieuw begonnen, moet nog wel even nintendo online weer activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
dragoncry schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:35:
[...]

Ben vandaag toevallig opnieuw begonnen, moet nog wel even nintendo online weer activeren
Mocht je nog iets nodig hebben stuur me maar dm. Ben meestal in avond weer ff dit spel aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElizaMay5
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-12-2021
HOI!

Ik speel ook nog bijna dagelijks, heb nu ook een Switch Lite aangeschaft dus twee eilanden. oOo
(Ik speel op eiland 1 samen met mijn zoon van 8, maar die vind alles stom en sloopt het weer...)
Heb moeite om medespelers te vinden waar ik het overige fruit en bloemen bij kan verkrijgen, en daarnaast als buildingbuddy of eilandfanaat.
Eeuwig op reis met de Tom Nook miles bon naar dezelfde eilanden bezorgd me niet de dingen die ik nog nodig heb. Dat begint me te vervelen, net als het duffe commentaar van Isabelle...
Wie wil kan me een dm sturen voor de friendcode!

Groeten, Liz

[ Voor 5% gewijzigd door ElizaMay5 op 20-06-2021 15:37 . Reden: avg info correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
pinokkia schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:06:
[...]

Mocht je nog iets nodig hebben stuur me maar dm. Ben meestal in avond weer ff dit spel aan het spelen.
Dank je, kom zeker een keer langs, eerst even orde op zaken stellen.
Welk fruit heb je? perziken hier.
ElizaMay5 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:28:
HOI!

Ik speel ook nog bijna dagelijks, heb nu ook een Switch Lite aangeschaft dus twee eilanden. oOo
(Ik speel op eiland 1 samen met mijn zoon van 8, maar die vind alles stom en sloopt het weer...)
Heb moeite om medespelers te vinden waar ik het overige fruit en bloemen bij kan verkrijgen, en daarnaast als buildingbuddy of eilandfanaat.
Eeuwig op reis met de Tom Nook miles bon naar dezelfde eilanden bezorgd me niet de dingen die ik nog nodig heb. Dat begint me te vervelen, net als het duffe commentaar van Isabelle...
Wie wil kan me een dm sturen voor de friendcode!

Groeten, Liz
Dat gaat met de lage activiteit ook hier een uitdaging worden al is het wel gezellig om elkaar eens te bezoeken :) (overigens vind je op de nook eilanden maar 1 ander soort fruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
dragoncry schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:03:
[...]

Dank je, kom zeker een keer langs, eerst even orde op zaken stellen.
Welk fruit heb je? perziken hier.

[...]

Dat gaat met de lage activiteit ook hier een uitdaging worden al is het wel gezellig om elkaar eens te bezoeken :) (overigens vind je op de nook eilanden maar 1 ander soort fruit)
Ik heb alle fruit op mijn eiland. Mocht je komen dan leg ik alle fruit voor je klaar en diy’s die ik nog over heb. (Helaas niet meer zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
pinokkia schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:16:
[...]

Ik heb alle fruit op mijn eiland. Mocht je komen dan leg ik alle fruit voor je klaar en diy’s die ik nog over heb. (Helaas niet meer zoveel)
Dank je, ga eerst zorgen dat ik het fruit ook weer kan planten :9,
Volgens mij was dat vlak nadat Blathers zijn tent heeft gebouwd (dat zou vandaag moeten zijn)
en moet ook nog zorgen dat het vliegveld open gaat.

DIY's zijn welkom, maar heb niets om te ruilen momenteel, misschien wachten tot er wat te ruilen valt, dat maakt het voor jou ook wat interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Als mensen me willen helpen, ik speel het spel al nagenoeg sinds launch, maar Redd wil maar niet komen met nieuwe art. Vandaag is er er weer, met bijna iets nieuws. Als mensen Redd op hun eiland hebben met interesante dingen, hou ik me aanbevolen, eventueel in ruil tegen iets anders.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@dragoncry

Heb ook veel diy’s zelf. Maar mis de meest moeilijke verkrijgbare diy’s. Ook heb ik gekruiste bloemen. Die mag je ook hebben. Laat me tzt weten wanneer je wilt komen. Ik hoef er niet voor terug te hebben. Tenzij het jou wel lukt om blauwe rozen te kweken. Ben vanaf begin al aan het proberen te kweken. Maar geen resultaat.

[ Voor 188% gewijzigd door pinokkia op 21-06-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Nou, de schep is binnen, net als de springstok,

Volgens mij verkopen de Nook's rozen, dus kan proberen wat te kweken, heb je al geprobeerd een andere speler de bloemen water te laten geven, dit boost de spawnrate voor kruisbloemen aanzienlijk.
Blauwe rozen zijn wel extreem lastig, met maar 25% kans volgens deze guide:
  1. Breed white rose seeds to grow purple roses.
  2. Breed the purple roses from Step 1 with yellow rose seeds to grow white roses.
  3. Breed the purple roses from Step 1 with the white roses from Step 2 to grow new purple roses.
  4. Breed the new purple roses from Step 3 with yellow rose seeds to test if they are good or bad. Bad purple roses will spawn white roses 100% of the time. Good purple roses will spawn both yellow roses and white roses.
  5. Breed the good purple roses from Step 4 to grow special white roses.
  6. Breed red rose seeds to grow black roses.
  7. Breed the black roses from Step 6 with the special white roses from Step 5 to grow hybrid red roses.
  8. Breed the hybrid red roses from Step 7 with the special white roses from Step 5 to grow orange roses.
  9. Breed the orange roses from Step 8 with the special white roses from Step 5 to grow special red roses.
  10. Breed the special red roses from Step 9 to grow blue roses. Blue roses will spawn 25% of the time.
Eens zien of het gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrouw
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik ben weer opnieuw begonnen. Voor mijn gevoel loop ik steeds op het zelfde punt vast. Wanneer ik het eiland kan veranderen, heb ik steeds te weinig geld om de huizen enz te verplaatsen. Waardoor ik dan na een tijdje toch besluit om opnieuw te beginnen. Want het duurt mij anders te lang...
Wat ik doe is,
Spul wat ik niet leuk vind verkopen
Fruit verkopen
Diepzeedieren verkopen aan.
Dubbele forsielen verkopen.
Insecten en vis verkoop ik aan Flick en C.J.
Sla ook steen elke dag.
Knollen is een drama bij mij, dus dat doe ik nooit meer.
Elke dag geldboom laten groeien.
Ben gister weer opnieuw begonnen. Wil het dit keer anders doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
@Vrouw

Uiteraard zijn Knollen wel de manier naar snel geld. Geen idee of de turnip-exchanges nog populair zijn, maar daar zijn dagelijks goede prijzen te vinden.

Fruit is behoorlijk lucratief. Met name het fruit dat niet standaard op je eiland te vinden is. Kokosnoten ook wel, maar minder, met een flinke boomgaard kun je goed geld verdienen.

Opnieuw beginnen omdat het anders te lang duurt lijkt me ook niet echt opschieten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrouw
Ik dacht dat de knollen ook alleen handig was als je vrienden hebt. Mijn vrienden spelen geen animal crossing.
Maar zal eens kijken na die turnip-exchanges.

Hoe zit het het met pompoenen? Verdient dat leuk? Dat heb ik nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Vrouw schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:31:
Ik dacht dat de knollen ook alleen handig was als je vrienden hebt. Mijn vrienden spelen geen animal crossing.
Maar zal eens kijken na die turnip-exchanges.

Hoe zit het het met pompoenen? Verdient dat leuk? Dat heb ik nog nooit gedaan.
Geen idee wat de pompoenen doen, maar een rondje zwemmen levert gemiddeld 20-30.000 bels op,
Vissen is minder maar op een goede dag kun je 15-20.000 wel halen per run.

Knollen zijn leuk in een kleine community, zoals het eerder hier was, op de exchanges word vaak een hoge entry fee gevraagd en zijn de wachttijden niet grappig meer. lijkt niet meer aan de orde : https://turnip.exchange/islands

Eerder maakte ik wel gebruik van knollen, maar op mijn huidige eiland heb ik dat nog niet gedaan (ook niet nodig gehad), mijn huis is nu 3 keer uitgebouwd, en heb voldoende geld om wat aanpassingen te doen. Het kost alleen wat tijd per dag om e.e.a te vangen en te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrouw
Zo te lezen is er toch hoop om het zonder de knollen te doen.
Ben nooit zo goed in om zulk site in de gaten te houden...
Maar het wordt gewoon wat vaker zwemmen en betere vissen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:02
Vrouw schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:18:
Zo te lezen is er toch hoop om het zonder de knollen te doen.
Ben nooit zo goed in om zulk site in de gaten te houden...
Wat ik aan kan raden, mocht je zelf knollen willen kopen, is de prijs bijhouden op deze website. Op zondag koop je knollen en vul je de aankoopprijs is. Vervolgens moet je op maandag en dinsdag 's ochtends en 's middags de prijzen opvragen bij Timmy en Tommy, en de website geeft aan wanneer er een piek te verwachten is. Op het aangegeven moment de knollen verkopen, en je optimaliseert de winst (voor je eigen eiland). De prijzen en winst veranderen per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Zijn er nog meer mensen waar ik naartoe kan gaan om weer ideeën op te doen? Vind het wel leuk om naar andere medetweakers hun mooie eilanden te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
Hierbij de voorlopige planning, zo is het nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JIbQbsLcpg90qZnnFCiqXR-wS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYB4JsTTSgtfEJM5eB2BoQ9V.jpg?f=fotoalbum_large

En zo moet het ongeveer worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEWz9pSQsuLIhwP1rYKjgbENdBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8IqVJRHWtZCCEucoY7hZSiGs.jpg?f=fotoalbum_large

Op plek 1 : rust tuin (japans/bamboe thema)
Op plek 2 : Boomgaard met fruitbomen
Op plek 3 : Beach resort
Boven het museum een restaurant plein, verder nog even kijken wat ik aan items geregeld krijg en daar mee de rest invullen, verder zo weinig mogelijk aanpassen aan de rivieren/meren. Maar goed, eerst maar eens meer bewoners regelen en zorgen voor 3 sterren :9

Hier is de editor die ik gebruikt heb: https://eugeneration.github.io/HappyIslandDesigner/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim gijoe
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo allemaal, vrij nieuwe speler hiero met vragen die waarschijnlijk nogal noob-ish gaan klinken! Sinds een half jaartje hebben we een Switch in huis en mijn eigen serieuze game-ervaring was nog met de Super Nintendo (op was PC spellen in de tussentijd na)......
Heb al geprobeerd het e.e.a. op te zoeken, maar heb helaas geen tijd om 221 pagina's terug te lezen.

1. Mijn jongste zoontje heeft ACNH gekocht en is daar mee gestart, mijn andere zoon en ikzelf zijn later ook begonnen. Ik las ergens dat mijn jongste (als "hoofdspeler") dus de enige is die het verhaalgebeuren krijgt voorgeschoteld met de hoofdlijnen?
Ik had bijvoorbeeld als eerste mijn huisje gemaakt met een uitgebreidere opslag, maar de jongste die minder ver was qua Klingels/Nooks/bouwen kreeg als enige de vraag om insecten in te leveren en om de winkel van Tom/Timmy/Tommy uit te gaan breiden.....

2. Wij spelen offline en als ik dan zo'n reisbon koop ga ik steeds naar hetzelfde eiland, klopt dat? Beetje saai vind ik, die omgeving ken ik nu wel. Of kan je later in het spel ook naar andere eilanden toe?

3. Wat levert het online spelen verder nog toe behalve het kunnen bezoeken van eilanden van andere spelers? Ik las dat je dan nog andere planten/fruit kan krijgen, maar wat is verder de meerwaarde?

4. Ik probeerde te dromen, maar ook dat schijnt alleen online te kunnen plaatsvinden. Wat leveren de dromen je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:04
Tim gijoe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:57:
Hallo allemaal, vrij nieuwe speler hiero met vragen die waarschijnlijk nogal noob-ish gaan klinken! Sinds een half jaartje hebben we een Switch in huis en mijn eigen serieuze game-ervaring was nog met de Super Nintendo (op was PC spellen in de tussentijd na)......
Heb al geprobeerd het e.e.a. op te zoeken, maar heb helaas geen tijd om 221 pagina's terug te lezen.

1. Mijn jongste zoontje heeft ACNH gekocht en is daar mee gestart, mijn andere zoon en ikzelf zijn later ook begonnen. Ik las ergens dat mijn jongste (als "hoofdspeler") dus de enige is die het verhaalgebeuren krijgt voorgeschoteld met de hoofdlijnen?
Ik had bijvoorbeeld als eerste mijn huisje gemaakt met een uitgebreidere opslag, maar de jongste die minder ver was qua Klingels/Nooks/bouwen kreeg als enige de vraag om insecten in te leveren en om de winkel van Tom/Timmy/Tommy uit te gaan breiden.....

2. Wij spelen offline en als ik dan zo'n reisbon koop ga ik steeds naar hetzelfde eiland, klopt dat? Beetje saai vind ik, die omgeving ken ik nu wel. Of kan je later in het spel ook naar andere eilanden toe?

3. Wat levert het online spelen verder nog toe behalve het kunnen bezoeken van eilanden van andere spelers? Ik las dat je dan nog andere planten/fruit kan krijgen, maar wat is verder de meerwaarde?

4. Ik probeerde te dromen, maar ook dat schijnt alleen online te kunnen plaatsvinden. Wat leveren de dromen je op?
Helemaal geen probleem!
1. De hoofdspeler (eerste speler) heeft de touwtjes in handen en zeggenschap over het eiland. Die taken zijn inderdaad nodig om te doen om wat progressie in het spel / verhaal te krijgen.

2. De eilanden verschillen wel van elkaar; maar er zitten kansen aan verbonden. Kleine kans dat je meteen op een zeldzaam eiland komt bijvoorbeeld.

3. Ander fruit is meer waard dan het fruit wat normaal op je eiland groeit. Dit kun je voor meer verkopen (250 klingels vs 100 normaal). Tevens kun je op zondag knollen kopen op je eigen eiland en verkopen op een ander eiland (waar prijzen soms wel 600 kunnen zijn ipv rond de 130). Turnip exchange is hier handig voor.

4. In dromen kun je andere eilanden bezoeken zonder dat je erheen hoeft te vliegen en heb je ook geen interactie gelijkertijd met andere spelers.

Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim gijoe
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20-07-2021
Locolau schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:21:
[...]
Helemaal geen probleem!
1. De hoofdspeler (eerste speler) heeft de touwtjes in handen en zeggenschap over het eiland. Die taken zijn inderdaad nodig om te doen om wat progressie in het spel / verhaal te krijgen.

2. De eilanden verschillen wel van elkaar; maar er zitten kansen aan verbonden. Kleine kans dat je meteen op een zeldzaam eiland komt bijvoorbeeld.

3. Ander fruit is meer waard dan het fruit wat normaal op je eiland groeit. Dit kun je voor meer verkopen (250 klingels vs 100 normaal). Tevens kun je op zondag knollen kopen op je eigen eiland en verkopen op een ander eiland (waar prijzen soms wel 600 kunnen zijn ipv rond de 130). Turnip exchange is hier handig voor.

4. In dromen kun je andere eilanden bezoeken zonder dat je erheen hoeft te vliegen en heb je ook geen interactie gelijkertijd met andere spelers.

Veel plezier!
Alvast bedankt voor deze reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Tim gijoe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:57:

1. Dat klopt, voor een 2e, 3e en 4e speler is de verhaallijn minder aanwezig en krijg je alleen de opdrachten mee waaraan je kunt meewerken.

2. Het is niet steeds het zelfde eiland, er zijn er meer :
https://wuffs.org/acnh/mysterytour.html

3. het verzamelen van dingen is een van de grootste tijdverdrijven in AC, het bezoeken van andere eilanden zorgt dat je sneller zeldzame spullen kunt verzamelen, waaronder fruit, meubels en kleding, ook krijg je Nook miles voor bepaalde behaalde doelen, het kopen/verkopen van knollen is vaak ook lucratiever op andere eilanden.

4. Je kunt eilanden van anderen bezoeken zonder dat deze online zijn, en alleen dat, er is geen interactie mogelijk (je kunt niets oppakken/kopen) meer info vind je hier:
https://www.polygon.com/a...te-luna-dreaming-sleeping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wat leuk, een AC topic! :) Ik speel het nu ook een tijdje. Ben nu bezig om een 3-rate eiland te krijgen (sinds vandaag is het een 2-rate geworden, dus het vordert!). Ben wel benieuwd wat jullie precies doen met bomen; hoeveel bomen laten jullie precies staan op jullie eiland? En hoeveel met eigen fruit, hoeveel met tropisch fruit, hoeveel zonder fruit etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Mogelijks is de vraag al gepasseerd, maar zoeken levert niet direct een duidelijk antwoord. Mijn excuses als dat het geval is, ik vind het niet.

Mijn zoon en dochter spelen tot nu toe samen op één eiland, op één switch (van mijn zoon), dus local co-op. Nu is er een tweede switch in huis (van mijn vrouw) en mijn dochter zou die willen gebruiken om op dezelfde manier verder te spelen (zodat ze niet steeds op de TV moeten spelen, en het dus meer stiekem kunnen doen zonder dat wij het weten :+). Of vooral omdat ze dan niet meer zo afhankelijk is van haar broer.

Is dat überhaupt mogelijk?

(Ik ken het spel zelf niet, mij lijkt het voordeliger dat ze elk een eigen eiland hebben maar zo heeft ze het niet begrepen, ze wil haar huidige voortgang niet verliezen. Dus als er een andere manier is om haar voortgang “mee te nemen”, dan is dat misschien ook interessant. Of als iemand me kan helpen andere argumenten te vinden om haar te overtuigen?)

Ik neem aan dat we het spel sowieso 2 keer moeten aankopen (fysieke aankoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Je kan geloof ik niet het eiland dupliceren naar de nieuwe Switch. Je kunt het wel verplaatsen, maar dan gaat de zoon mee en is het van zijn Switch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
nokie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:58:
Mogelijks is de vraag al gepasseerd, maar zoeken levert niet direct een duidelijk antwoord. Mijn excuses als dat het geval is, ik vind het niet.

Mijn zoon en dochter spelen tot nu toe samen op één eiland, op één switch (van mijn zoon), dus local co-op. Nu is er een tweede switch in huis (van mijn vrouw) en mijn dochter zou die willen gebruiken om op dezelfde manier verder te spelen (zodat ze niet steeds op de TV moeten spelen, en het dus meer stiekem kunnen doen zonder dat wij het weten :+). Of vooral omdat ze dan niet meer zo afhankelijk is van haar broer.

Is dat überhaupt mogelijk?

(Ik ken het spel zelf niet, mij lijkt het voordeliger dat ze elk een eigen eiland hebben maar zo heeft ze het niet begrepen, ze wil haar huidige voortgang niet verliezen. Dus als er een andere manier is om haar voortgang “mee te nemen”, dan is dat misschien ook interessant. Of als iemand me kan helpen andere argumenten te vinden om haar te overtuigen?)

Ik neem aan dat we het spel sowieso 2 keer moeten aankopen (fysieke aankoop).
Bij mij heb ik ook 2 Nintendo Switch. Als ieder een eigen eiland wilt zoals bij mij geval is. Dan heb je 2 x fysiek het spel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
@Locolau Dankje, dan gaat het niet werken wat ze willen.

@pinokkia dat had ik verwacht, inderdaad. Ze verwachtte geen eigen eiland, maar als wat ze wil niet kan moeten we eens zien. En ze kunnen ook gewoon verder spelen zoals nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:23

fub

pinokkia schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:40:
Bij mij heb ik ook 2 Nintendo Switch. Als ieder een eigen eiland wilt zoals bij mij geval is. Dan heb je 2 x fysiek het spel nodig.
Dat is natuurlijk alleen nodig als je tegelijk wil kunnen spelen. Volgens mij kan je prima de cart uit de ene Switch halen en die in de andere Switch stoppen. De save-games staan toch op de Switch zelf, toch? Dan kan je dus met 1 aankoop wel op twee Switches spelen.
Maar inderdaad: elke Switch is z'n eigen eiland, en eilanden kunnen niet gedupliceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Animal Crossing Direct aangekondigd. In November komt er nieuwe content aan. Iets met uitbreiding van het museum enzo :9

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 24-09-2021 00:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
@nokie

Sowieso is er een tweede game nodig, mag ook een download zijn.

Hier kun je lezen over de mogelijkheden:
https://www.nintendo.nl/S...ew-Horizons--1879834.html

Ik denk dat je dochter wel haar poppetje mee kan nemen (en misschien wat klingels en spullen), maar dat ze wel op een nieuw eiland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
@RudolfR Dankje, die had ik nog niet gevonden, daarmee kunnen we wel aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
De nieuwe Animal Crossing direct is 15 oktober 16h NL tijd en duurt 20 minuten.

De stream is hier:
YouTube: Animal Crossing: New Horizons Direct 10.15.2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Gezien die 20 min verwacht ik een grote update/uitbreiding.

Wat verwachten jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:37
Toen ze de direct aankondigden tijdens de vorige direct werd de muziek van The Roost gedraaid, dus dat zal er wel in zitten. Best gek dat het nu pas komt want er waren volgens mij al meer dan een jaar geleden hints voor gevonden door dataminers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog een uurtje tot de Direct live gaat. Ben heel erg benieuwd :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:56
Heeeeeele vette update. Er komt ook een DLC uit. Heel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:21
Vind de dlc wel erg duur

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
€25 voor een bijna volledige game toch? Dat is toch niet zo duur. Maar prijzen verschillen voor iedereen. Hij zit gratis bij de dure versie van NSO...

Ik kijk er erg naar uit, ziet er goed uit! En de gratis update zeker welkom ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Locolau op 15-10-2021 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

Gezien hoeveel content? Er is altijd wel iets te klagen he ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Straks met de DLC heeft deze game enorm veel content.Nooit gedacht dat ik zo'n groot liefhebber van AC zou worden.

De game ziet er op mijn nieuwe Switch Oled prachtig uit trouwens.Sowieso vind ik deze game heerlijk om in handheld-mode te spelen. :)

[ Voor 37% gewijzigd door jori040 op 16-10-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
NoTimeRemains schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

Gezien hoeveel content? Er is altijd wel iets te klagen he ...
Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Klopt, je hebt gelijk. Voor de hoeveelheid valt het mee.
Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.

Wat had er volgens jou dan meer in deze uitbreiding moeten zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
jori040 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 15:04:
[...]

Er zullen van een hoop mensen zijn die nu wel klaar zijn met AC maar zij die wel verder/meer willen met deze DLC zal van die 25 Euro niet wakker liggen als je bedenkt wat voor leuke uren dat weer gaat opleveren.

Wat had er volgens jou dan meer in deze uitbreiding moeten zitten ?
? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Maikjuh schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

? Ik zeg toch dat ik het achteraf gezien niet duur vindt voor de hoeveelheid content? Was niet sarcastisch bedoeld hoor…
Sorry dan heb ik niets gezeged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
DLC content best wel flex. zeker die dividers etc voor thuisgebruik is zeker niet mis.
Eindelijk een update die me doet terugkomen naar het spel. Zit ook al wat te denken over veranderingen aan mijn eiland omdat wat dingetjes niet leuk/outdated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:49
Vond het ook een interessante update en ga deze week een nieuw eiland starten. Twijfel nog om de DLC te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Kan iemand mij een beetje helpen? Mijn zoontje speelt Animal Crossing en wil graag naar een "ver eiland". Ik heb inmiddels een Family account voor elkaar met Nintendo Online enz, maar nu loopt ie weer vast :X Je moet in dit spel een Dodo code hebben (ik denk van iemand anders?) of vrienden worden met iemand?

Hoe makkelijk kan hij naar een ander eiland en zitten daar risico's aan vast om hem dit te laten doen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:45

B2

wa' seggie?

JB schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:06:
Kan iemand mij een beetje helpen? Mijn zoontje speelt Animal Crossing en wil graag naar een "ver eiland". Ik heb inmiddels een Family account voor elkaar met Nintendo Online enz, maar nu loopt ie weer vast :X Je moet in dit spel een Dodo code hebben (ik denk van iemand anders?) of vrienden worden met iemand?

Hoe makkelijk kan hij naar een ander eiland en zitten daar risico's aan vast om hem dit te laten doen?
Via de sites Dodocodes.nl en Dodocodes.com kun je codes ‘vinden’ van andere willekeurige personen die hun eiland hebben open gezet (voor een bepaalde tijd).

Het kan volgens mij ook als je vrienden met andere Animal Crossing spelers bent, maar dat weet ik niet precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Je kunt ook met Nook Miles naar Mystery Islands gaan, daar zitten bewoners en dan heb je niet iemand nodig om toe te voegen, maar daar zitten geen andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Locolau schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:20:
Je kunt ook met Nook Miles naar Mystery Islands gaan, daar zitten bewoners en dan heb je niet iemand nodig om toe te voegen, maar daar zitten geen andere spelers.
Dat vind ik interessant. Zeker voor mijn zoontje. Is dat ook via dat reisbureau? Want daar zag ik alleen online of lokaal icm dodo codes of vrienden.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
@JB

Ja, ook via het reisbureau, maar daar heb je wel Nook Miles Tickets voor nodig, die kun je kopen met Nook Miles bij de automaat in het gemeentehuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik speel al een hele tijd animal crossing, maar hoe komen julle aan die puppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Angie79 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:21:
Ik speel al een hele tijd animal crossing, maar hoe komen julle aan die puppies.
Die waren in Nooks te koop tijdens december / voor Kerst, elke dag was er dan een ander item te koop in het speciale hokje voor feestdagen spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:21

Mauz1978

Console War Veteran

De 2.0 update is onverwachts uit! Ben m nu aan het updaten. Snel een bakkie bij Brewster voor de ochtend begint ;)

Zie ook: nieuws: Nintendo brengt onverwachts 2.0-update van Animal Crossing uit

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mauz1978 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:20:
De 2.0 update is onverwachts uit! Ben m nu aan het updaten. Snel een bakkie bij Brewster voor de ochtend begint ;)

Zie ook: nieuws: Nintendo brengt onverwachts 2.0-update van Animal Crossing uit
Ik ga hem eens proberen weer, ziet er leuk uit weer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Brewster’s cafe erbij kost dus 2 dagen haha. Verder hoop nieuwe dingen al, dit wordt wederom een timesink :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vooral blij met sommige nieuwe Nook Mile items
dingen zoals Pergola's enzo en zeker die bloembakken. Kan ik mijn 300k nook miles nog tenminste ergens aan uitgeven :D

Moet ook nog wat viswerk doen vanavond voor wat DIY kookrecepten, en verdergaan met de overhaul van mijn eiland.
even wachten nog op Veggies, heb voor Redd gekozen op Harv's eiland ipv Leif, maar Leif gaat de volgende zijn gezien die vegetable starters verkoopt (en gisteren nog op mijn eiland geweest is).

Denk dat ik wel weer wat uurtjes meega, zeker als de DLC morgen ook nog komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28
Hoe krijg ik nu weer een accent van een muur af? Met geen mogelijkheid krijg ik meer de gehele woonkamer van hetzelfde printje voorzien? Ik kan wel een andere wallpaper kiezen maar dan wordt of alleen de accent muur aangepast of alle 3 de andere muren maar nooit allemaal. De controls zijn echt super onduidelijk soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Let op! Zodra je op Harvey’s eiland een donatie voltooid, kunnen de andere winkels/standhouders geen donatie meer krijgen. Dat is wel belangrijk als je een bepaalde winkel meteen wil hebben ;)…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Akaendra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:59:
Vooral blij met sommige nieuwe Nook Mile items
dingen zoals Pergola's enzo en zeker die bloembakken. Kan ik mijn 300k nook miles nog tenminste ergens aan uitgeven :D
Er zijn ook een toffe items bij Nooks Shoppings bijgekomen. Ik zag in een stream al een jacht op een trailer voorbij komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Kaasje123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:35:
Hoe krijg ik nu weer een accent van een muur af? Met geen mogelijkheid krijg ik meer de gehele woonkamer van hetzelfde printje voorzien? Ik kan wel een andere wallpaper kiezen maar dan wordt of alleen de accent muur aangepast of alle 3 de andere muren maar nooit allemaal. De controls zijn echt super onduidelijk soms.
Heel makkelijk. Met x plaats je het erop en eraf. Y doet de hele muur.
kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Hier wat stress bij de kinderen. Ze zitten op verso 2.0, maar kunnen ze kunnen in de “Be a Chef! DIY Recipes+“ nergens kopen… moet je daar nog wat anders voor doen?
Die zou je voor nookmiles kunnen kopen. Maar ik zie dat mijn zoon andere dingen kan kopen dan ik, waaronder een tuinschuur (waarvan ik vermoed dat het je toegang geeft buiten tot al je spullen). Die kan ik helaas nu nog niet kopen. Wellicht varieert het per inwoner?

[ Voor 35% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Let op mensen. Er zit een bug in de DLC waardoor je savegame corrupt kan raken. Bug komt voor wanneer je de huisjes van je villagers wilt aanpassen (nna je harde werk op het vakantieeiland).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:36
kw_nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21
scraemus schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:10:
[...]

Volgens mij maken de bewoners die chef recipes? En je kan pas recipes krijgen wanneer K.K. geweest is (dus 3 sterren eiland)...
Dat is het waarschijnlijk. Ze zijn een maand geleden opnieuw begonnen. Het eiland is nu nog maar 1 ster…

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:19
Hey ik heb wat hulp nodig. Mijn dochter speelt dit spel en ik heb daar zelf dus niet te veel verstand van. Ze heeft de happy home paradise gekocht. Maar ze krijgt geen belletje van Tom Nook. Jullie een idee wat ze moet doen om dat belletje te krijgen?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:31:
Hey ik heb wat hulp nodig. Mijn dochter speelt dit spel en ik heb daar zelf dus niet te veel verstand van. Ze heeft de happy home paradise gekocht. Maar ze krijgt geen belletje van Tom Nook. Jullie een idee wat ze moet doen om dat belletje te krijgen?
Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.
Geen idee hoe ver ze is in de game maar de 3 ster rating is het grote struikelblok hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]

Die krijg je pas nadat K.K. Slider is geweest (Eiland met 3 sterren). Veel dingen unlocken pas na dat punt.
Geen idee hoe ver ze is in de game maar de 3 ster rating is het grote struikelblok hierin.
Thanks! Nu uitzoeken hoe ze dus een 3 sterren eiland voor elkaar krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]

Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
Akaendra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:59:
[...]

Dat is redelijk simpel. Isabelle kan je zeggen hoe het ervoor staat en wat je moet doen (vaak wat items/bomen/bloemen planten)
Snap ik, maar ik ken het spel zelf nauwelijks. Ik ga er wel uitkomen zo te zien. Dank voor je tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:54:
[...]

Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
scraemus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
[...]

Ik heb geen 3 sterren eiland (want overnieuw begonnen) maar kan wel naar de Happy Home DLC vliegen... Ik las hier en daar wel dat er een actieve internet connectie voor nodig is, misschien dat iets wat er speelt?
Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.

Ik las net nog ergens anders dat je 'The building for Resident Services must be built'. Heb jij die dan wel. Want dochterlief volgens mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
SonOfSam schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:39:
[...]

Oh das interessant. Nee volgens mij is de internet connect zelf geen probleem. De DLC was zojuist daarvoor gedownload.

Ik las net nog ergens anders dat je 'The building for Resident Services must be built'. Heb jij die dan wel. Want dochterlief volgens mij niet.
Ja ik heb inderdaad al wel de building for Resident Services en niet meer de tent, dus dat zou dan best eens kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel jammer dat het topic niet zo loopt, zelfs niet na de DLC

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Mars18 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:23:
Wel jammer dat het topic niet zo loopt, zelfs niet na de DLC
Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
scraemus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:29:
[...]

Een wat actiever deel (mijzelf inclusief) zit op de discord genoemd in het begin topic...
Daar zit ik ook :)

Eindelijk kunst gekocht en gedoneerd aan het museum, hopelijk komt de koffie bar nu snel.

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:32
Ola, heeft iemand hier een beetje fijne turnipprijzen? Ik heb belachelijk veel turnips liggen, maar steevast belachelijk lage turnipprijzen van onder de 50 bels :D

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:24
Je kan naar https://turnip.exchange/ gaan en iemand bezoeken die wel hoge prijzen heeft. Soms moet je een kleine fee (geld, nmt, recipes) betalen. Dan met vol inventory vliegen en profit

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:32
Ah, dank voor de tip. Het is vandaag wederom dramatisch. 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Hoi allemaal. Ik schop dit even omhoog, is het handig om zelf hoofdbewoner te zijn of dit over te laten aan je kind? Ze is 8. Het is mij niet helemaal duidelijk hoeveel dit uitmaakt. :)

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Staat vrij veel over in dit topic.

De hoofdbewoner moet de belangrijkste achievements halen, dat is niet heel moeilijk. Het spelplezier voor de niet-hoofdbewoner is wel iets minder, maar scheelt m.i. niet de wereld verschil (= gebaseerd op vorig jaar, maar geloof niet dat het gewijzigd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Zo ver ik het nu begrijp zou zij alle missies moeten doen om het eiland verder te brengen en ben ik er meer dan om hout te hakken en m'n eigen huisje te decoreren, zij zal alles qua eiland moeten doen? Het spijt me ik heb echt geen zin om 224 pagina's door te spitten :D maar bedankt voor de hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
@MPC60

Gelukkig heeft dit forum een zoekfunctie.
De officiële term is eerder 'eiland woordvoerder' of in het engels 'island representative'.

Daarop krijg ik deze informatie:
https://www.ign.com/wikis...zons/Island_Sharing_Guide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
MPC60 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:54:
Zo ver ik het nu begrijp zou zij alle missies moeten doen om het eiland verder te brengen en ben ik er meer dan om hout te hakken en m'n eigen huisje te decoreren, zij zal alles qua eiland moeten doen? Het spijt me ik heb echt geen zin om 224 pagina's door te spitten :D maar bedankt voor de hulp!
Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.
Het is dan al vrij snel, zij moet alles doen, ik kan niet eens een brug aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik heb bedacht haar hoofdbewoner te laten zijn, als het niet opschiet kan ik nog altijd op haar account inloggen en het zelf doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Mars18 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:01:
[...]

Ik ben medebewoner, mijn vrouw is hoofdbewoner.
Het is dan al vrij snel, zij moet alles doen, ik kan niet eens een brug aanvragen
Klinkt als de normale situatie hier thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElizaMay5
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-12-2021
Ja, herkenbaar. Ik was eerst hoofdbewoner, mijn zoontje heeft inmiddels een ander eiland uitgekozen met zichzelf als hoofdbewoner, nu heb ik nog niets eens een schep, ladder of springstok ;w
Gelukkig heb ik mijn Switchlite nog...

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
Nu al 2 uur aan het kloten, dus hopelijk iemand die hier de oplossing heeft (als die er überhaupt is).

Ik heb een (normale) Switch en speel daar sinds de release zo nu en dan Animal Crossing op. Nou heb ik zelf NSO en ben ik de hoofdbewoner. Ik heb 2 dochters waarvoor ik voor beiden een profiel op de Switch heb aangemaakt. Ze lopen dan ook beiden op "mijn" eiland rond.

Nu krijgen ze beiden voor kerst een Switch Lite met Animal Crossing downloadcode (iets met lockdown, vakantie afgeblazen enz. dus dit jaar maar eens extra verwennen). Nu wil ik dat ze beiden op hun eigen Switch op hetzelfde eiland verder kunnen spelen.

Ik heb hun profielen al aan een nieuwe, eigenlijk Nintendo-account gekoppeld. Op de nieuwe Switches heb ik mijn eigen account gekoppeld en de nieuwe accounts van de meiden.

Maar hoe krijg ik nou voor elkaar dat wanneer ik of zij op de nieuwe Switch Lites weer naar het oude eiland kunnen? Zonder dat het eiland op de oude Switch niet meer speelbaar is?

Ik maak al gebruik van een eiland back-up op de oude Switch en hoopte dat mijn eigen eiland automatisch zou laden als ik Animal Crossing op de nieuwe Switch zou opstarten, maar ik krijg gewoon steeds de incheckbalie met Tommy en Timmy.

• Locolau
Er kan meer 1 eiland per Switch systeem bestaan geloof ik. En dat eiland kan maar op 1 systeem bestaan.
Je kunt het eiland naar de ene of naar de ander verplaatsen.

Denk het handigste om beide overnieuw beginnen en wat spulletjes overbrengen? Of eentje laten verder spelen (eiland verplaatsen) en de ander opnieuw.

[ Voor 28% gewijzigd door Locolau op 23-12-2021 12:02 ]

• KlaasjeNL
Locolau schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:01:
Er kan meer 1 eiland per Switch systeem bestaan geloof ik. Je kunt het eiland naar de ene of naar de ander verplaatsen.

Beste is beide overnieuw te halen beginnen en wat spulletjes overbrengen?
Dankje, ik ben er ook bang voor. Kom inderdaad niet verder dan dat een eiland maar op 1 systeem als hoofdeiland te benaderen is. Ze moeten dus "verhuizen". Wel weer typisch Nintendo om dat het zo omslachtig te maken ipv de data van de eilanden gewoon in de cloud op te slaan en real time benaderbaar te maken zodat je ze vanaf elk systeem kan benaderen, afhankelijk van welke account je gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:56

vhal

ಠ_ಠ

Wij hebben dit spel sinds het weekend ook op de Switch. Het ziet er leuk uit maar ik vind het bij vlagen wel onduidelijk wat je nou precies moet doen om in het begin 'verder' te komen. Daarnaast vind ik het een miskleun om per Switch slechts 1 eiland te hebben. Waarom kan dat nou niet anders? Mijn vrouw/dochter hebben toch een andere kijk hoe ze het eiland inrichten dan wat ik zou willen zien :P

Daarnaast zie ik het nog wel gebeuren dat mijn vrouw dit spel vaker gaat spelen maar dan heeft ze mogelijk het 'probleem' dat ze geen hoofdbewoner is en dus afhankelijk is van de progressie van deze speler :X

[ Voor 23% gewijzigd door vhal op 29-12-2021 15:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Hendry Scholing schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:19:
[...]

Zie het vanuit de positieve kant.. ze kunnen nu precies inrichten naar eigen wens en jullie kunnen met z'n 3en bij elkaar op de koffie gaan en jij kunt ze wat spulletjes achterlaten op de nieuwe eilanden om een snellere opstart te hebben. Veel plezier met spelen!
Het "probleem" is dat ze 7 en 4 jaar zijn, dus zelf een eiland maken en opdrachtjes uitvoeren die Nook je geeft om verder te komen, is vooral bij de kleinste niet te doen. Die wil nu steeds naar mijn eiland om in het museum rond te dwalen. Maar als ze dan op mijn eiland rondhangt, kan ik weer niet verder met het uitbouwen.

Ik begrijp het hele idee van een eiland per Switch-systeem hoor, maar voor mijn gevoel weegt het "gevoel" van die ervaring in de verste verte niet op tegen het ongemak dat dat geeft als je meerdere Switches en accounts hebt. Zeker ook omdat je een eiland niet kan bezoeken als de ander de Switch uit heeft staan, terwijl het eiland in feite gewoon in de cloud is opgeslagen. Het zou dan logischer zijn als je dat eiland ook kan bezoeken als de eigenaar er niet is en het huisje van die eigenaar bijvoorbeeld op slot zit. En dat de eigenaar bezoekers bijvoorbeeld kan whitelisten die altijd op zijn/haar eiland mogen komen, ongeacht of hij/zij zelf online of aanwezig is.
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste