Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Scoep schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:35:
[...]

Heel erg bedankt voor je antwoord!! En hoe zit het met opeenvolgend spelen op dezelfde dag? Dus als speler 1 al gespeeld heeft vandaag en alles verzameld heeft, kan speler 2 dan vandaag ook dingen verzamelen? Of zijn deze spullen al weg?
Als de eerste speler al het fruit en fossielen verzameld heeft de tweede niks meer. Vissen, insecten en schelpen verzamelen kan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Anoniem: 604938 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:58:
[...]

Bij het starten krijgt de hoofdbewoner ook de mogelijkheid om de eerste twee NPC bewoners te plaatsen. De tweede speler kan dit niet. Weet nog niet of een tweede speler nieuwe bewoners kan uitnodigen.

Verder zijn wij nog niks tegen gekomen wat beide spelers niet kunnen doen. Ik verwacht dat als het gemeentehuis er komt de eerste speler wat meer kan doen (vlag, "dorpsdeuntje" en misschien het plaatsen van bruggen enzo).

Denk wel dat het spel voor een tweede speler net zo leuk is verder.

Je moet natuurlijk wel beetje communiceren. Als de ene speler het leuk vind om alle bomen om te hakken en de tweede niet, dan wordt het lastig. Maar betreft gameplay zijn de verschillen vooralsnog minimaal.
Local coop merken we dat als je samen speelt, je een leider en een volger hebt. De leider kan alles, de volger niet heel veel: hij kan niet vissen, netjes of katapulten gebruiken. Alles wat de volger verzamelt komt niet in zijn zakken, maar in de kist bij Nook. Coop valt me zo wel enigszins tegen.

*edit* blijkbaar was het gelocked want nu kan het wel.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:47
Ik heb nog nooit naar de switch omgekeken maar ik schrik me dood van de bedragen. Zie ook dat de consoles en veel games vaak uitverkocht zijn. Wat is er met die hype?
Animal crossing lijkt mijn vriendin dus heel leuk, die zag dit op tv langskomen, vandaar mijn interesse in de switch. Maar kanonnen die prijzen houden me eigenlijk wel even tegen zeg..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Korkss schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:07:
Ik heb nog nooit naar de switch omgekeken maar ik schrik me dood van de bedragen. Zie ook dat de consoles en veel games vaak uitverkocht zijn. Wat is er met die hype?
Animal crossing lijkt mijn vriendin dus heel leuk, die zag dit op tv langskomen, vandaar mijn interesse in de switch. Maar kanonnen die prijzen houden me eigenlijk wel even tegen zeg..
Als het overal is uitverkocht en de games ook, kan je niet echt spreken van een hype, maar een blijkbaar zeer gewild en goed product. Dat weet nintendo ook en daardoor zijn de prijzen vaak zo vast. Of het hoog is, is relatief. De Nintendo games van ‘ vroegah’ waren soms ook 120 gulden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Alright, ik heb nu een ruim uur gespeeld en het is toch wel addictive. Nook Miles zijn een groot pluspunt ieder geval. Het is mij alleen nog niet duidelijk wat er allemaal kan. Ik heb wat vissen en vlinder gevangen, maar wat moet ik daar mee in het begin? Mijn inventory zit al vol op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:19
vinom schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:55:
Alright, ik heb nu een ruim uur gespeeld en het is toch wel addictive. Nook Miles zijn een groot pluspunt ieder geval. Het is mij alleen nog niet duidelijk wat er allemaal kan. Ik heb wat vissen en vlinder gevangen, maar wat moet ik daar mee in het begin? Mijn inventory zit al vol op die manier.
Geef er 5 aan Nook, dan kun je namelijk een tent gaan plaatsen voor het museum dat komen gaat. Eerste Nook Miles kun je alleen gebruiken voor je tent af te betalen, daarna unlock je meer spul en meer dingen om te doen om meer miles te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Lekker Ventje schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:28:
Dit kom ik op Nintendo Life tegen:

Please note: only one island can exist per Nintendo Switch console, irrespective of the number of user accounts registered to or copies of the game used on one console.

Hopelijk veranderen ze dat nog in een update want als je bv verschillende stijlen wilt kan dat niet zonder elke keer je eiland te verbouwen. En als meerdere personen van dezelfde Switch gebruik maken gaat dat ook niet werken.
Ze maken fantastische games bij Nintendo maar hebben toch ook regelmatig last van een kronkel daar.
Maar werkt met 2 profielen op je Switch wel gewoon dat je apart kan spelen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Akaendra schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:57:
[...]

Geef er 5 aan Nook, dan kun je namelijk een tent gaan plaatsen voor het museum dat komen gaat. Eerste Nook Miles kun je alleen gebruiken voor je tent af te betalen, daarna unlock je meer spul en meer dingen om te doen om meer miles te krijgen.
Tent had ik inderdaad staan, maar nog niet afbetaald. Daar zal ik eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Slasher schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:01:
[...]

Maar werkt met 2 profielen op je Switch wel gewoon dat je apart kan spelen?
Ja, maar wel op hetzelfde eiland. Als jij sochtends alle appels verzamelt, is er niks voor de 2e speler over ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:26
Zeer gemiste kans dat er per console dus maar 1 eiland is. Ik en mijn vriendin waren aan het overwegen om een switch te halen met deze game. Buiten de exorbitante prijzen van deze toch wel verouderde console helpt dit ook weer niet echt mee ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ShininNL schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:11:
Zeer gemiste kans dat er per console dus maar 1 eiland is. Ik en mijn vriendin waren aan het overwegen om een switch te halen met deze game. Buiten de exorbitante prijzen van deze toch wel verouderde console helpt dit ook weer niet echt mee ;w
Groot minpunt inderdaad, waarom niet gewoon 1 eiland per profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 15:37
Er zitten redelijk veel beperkingen aan een "tweede" profiel die speelt op het eiland van de "eerste" speler. Erg jammer dat ze daar geen rekening mee houden en idd het lukt ze ook nog om op deze sneaky manier extra console te verkopen (zie hierboven).

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Furfoot schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:47:
Er zitten redelijk veel beperkingen aan een "tweede" profiel die speelt op het eiland van de "eerste" speler. Erg jammer dat ze daar geen rekening mee houden en idd het lukt ze ook nog om op deze sneaky manier extra console te verkopen (zie hierboven).
Echt belachelijk, alsof je nog even 200 euro gaat uitgeven om als 2e speler het spel kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Slasher schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 14:51:
[...]

Echt belachelijk, alsof je nog even 200 euro gaat uitgeven om als 2e speler het spel kunt spelen.
Op de 3ds hadden ze ons zover gekregen... die was alleen iets betaalbaarder dan de switch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-07 14:44
Hoe meer ik lees over deze game hoe interessanter het klinkt. Blijf alleen aan het twijfelen of ik voor fysiek of digitaal wil gaan.

Digitaal heeft als voordeel dat de game altijd te spelen is, en vooral omdat wat ik lees deze game echt bedoelt is om in korte sessies te spelen. En digitaal is ie via bepaalde sites voor bijna 20 euro goedkoper te vinden.

Echter is het natuurlijk de vraag of ik de game echt zo interessant vind. Voor hetzelfde geld gaat het me ontzettend tegenvallen. In dat geval zou fysiek een veel betere uitkomst zijn, omdat ik de game dan weer zou kunnen doorverkopen naar iemand die er wel interesse in heeft.

Kijkend naar mijn laatste paar aankopen de afgelopen maanden merk ik dat ik al veel games na een korte speeltijd aan de kant heb gelegd, dus misschien dat fysiek wel een betere optie is. Maar dan zit ik weer te denken aan de prijs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-06 23:10
Raxious schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:01:
Hoe meer ik lees over deze game hoe interessanter het klinkt. Blijf alleen aan het twijfelen of ik voor fysiek of digitaal wil gaan.

Digitaal heeft als voordeel dat de game altijd te spelen is, en vooral omdat wat ik lees deze game echt bedoelt is om in korte sessies te spelen. En digitaal is ie via bepaalde sites voor bijna 20 euro goedkoper te vinden.

Echter is het natuurlijk de vraag of ik de game echt zo interessant vind. Voor hetzelfde geld gaat het me ontzettend tegenvallen. In dat geval zou fysiek een veel betere uitkomst zijn, omdat ik de game dan weer zou kunnen doorverkopen naar iemand die er wel interesse in heeft.

Kijkend naar mijn laatste paar aankopen de afgelopen maanden merk ik dat ik al veel games na een korte speeltijd aan de kant heb gelegd, dus misschien dat fysiek wel een betere optie is. Maar dan zit ik weer te denken aan de prijs :')
Mogelijkheid om hem bij iemand te lenen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:12

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Lees verschillende reviews en lees hier ook mee, maar ben er nog niet helemaal uit waarom dit nou echt een leuk spel zou zijn. Games zoals Stardew Valley en Yonder vind ik erg leuk, maar om nou een veelvoud aan geld uit te geven aan Animal Crossing.. sterke twijfels nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-07 14:44
NyceNL schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:06:
[...]

Mogelijkheid om hem bij iemand te lenen misschien?
Geen mensen die ik ken die de game hebben gekocht, en gezien de release vandaag is denk ik ook niet dat er mensen al direct de game willen aanbieden ter leen ;)

Zit hem echt in de prijs, vind ik het waard om nu 20e goedkoper te krijgen, direct speelbaar maar geen verdere waarde meer heeft. Of bestel ik hem, kan ik morgen pas spelen maar kan ik de game op een later moment wss voor 40e weer doorverkopen (mocht ik de game niks vinden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

tuinïnen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:52:
Lees verschillende reviews en lees hier ook mee, maar ben er nog niet helemaal uit waarom dit nou echt een leuk spel zou zijn. Games zoals Stardew Valley en Yonder vind ik erg leuk, maar om nou een veelvoud aan geld uit te geven aan Animal Crossing.. sterke twijfels nog.
Tja ik kwam helemaal niet in Stardew Valley. Ik heb meerdere serieuze pogingen gedaan, maar was totaal niet mijn spel. Animal crossing kan ik weer niet wegleggen... Ben zelfs nu bang dat ik sommige dingen te snel doe, want ik wil er volop van genieten.

PS. @hierboven - ik denk niet dat iemand een game op launchday te leen geeft. Maar Animal Crossing is ook wel een game die waardevast blijft. Op digitale codes na zal je niet onder de 40 euro voor fysiek vinden...

[ Voor 14% gewijzigd door Mauz1978 op 20-03-2020 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Okay. Vandaag aan het spelen geweest. M'n dochter (8 ) is ook helemaal enthusiast. Erg leuke game. Maar WIE DE FUCK heeft bedacht dat je samen met 1 eiland moet doen? Ben er gewoon chagerijnig over; heb het spel vooral gekocht om samen (maar dus wel apart) met m'n eigen dochter te spelen...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:17

On_E

Housemusic

Museum en huis in aantocht, vliegticket en tool ring binnen, volgens mij zit de eerste dag er nu wel op. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:02
Dit houd dan natuurlijk ook in dat de 2e (en 3e) speler veel minder spullen hebben om te craften?
Ik wil het spel echt graag kopen maar speel samen met 2 kids op de Switch. Op deze manier is er voor hun (of voor mij) niet veel aan natuurlijk.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kapitein Merijn schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:27:
[...]

Dit houd dan natuurlijk ook in dat de 2e (en 3e) speler veel minder spullen hebben om te craften?
Ik wil het spel echt graag kopen maar speel samen met 2 kids op de Switch. Op deze manier is er voor hun (of voor mij) niet veel aan natuurlijk.
Hoop dat ze daar wel een patch voor uit gaan brengen anders laat ik hem voorbijgaan denk ik. Hoe graag ik hem ook wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-07 15:45
Mijn game blijft oneindig laden als ik niet verbonden ben met het internet, dit is niet de bedoeling neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-07 11:30
Zat al heel de dag te twijfelen om dit spel toch maar eens te halen (Stardew en My time in Portia vind ik wel leuk), maar als mijn vriendin mee kijkt en het ook leuk vind dan moet ze het dus met mijn keuzes doen? Wat een vage beslissing is dat!. Bij elk ander spel op de Switch geeft een spel gewoon een nieuwe save bij een 2e profiel :? Beetje jammer van zo'n ontwikkelaar.

Dit samen met de twijfel of dit een game voor mij is (een demo zou zo handig zijn voor zo'n afwijkende game 8)7 ) zorgt er dat ik het spel voorlopig maar niet koop.

Zoveel reviews gekeken en geen één die het benoemd. Ook het missen van cloud saven vinden ze blijkbaar niet belangrijk.Alsof niemand zijn Switch mee op trips neemt |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 21-03-2020 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aai21
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10-2020
Goedemorgen,
Zit er aan te denken om deze game aan te schaffen.
Puur omdat het voor mij ontspannend overkomt!
Is dit ook aan te raden om eens half a uurtje per dag te doen?
Ben niet iemand die bijvoorbeeld 3 uur per dag gamed.
Gewoon af en toe ff kwartiertje erbij pakken en dan beetje rond banjeren op het eiland.
Of mis ik dan teveel dingen die ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Aai21 De game is daar prima geschikt voor. Je doet in je eigen tempo allemaal, nergens zit druk achter.

Mijn zoontje van 6 en ik zijn wel helemaal weg ervan. Gaan teveel uurtjes naartoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 15:37
Het geeft wel weer hoe weinig je eigenlijk aan reviews hebt.

Het punt van een enkel eiland per console is geen technische belemmering maar een duidelijke keuze van Nintendo geweest (Een gemodde Switch kan dit namelijk al omzeilen).

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ben er ook helemaal weg van. Er is dan ook zoveel te doen haha. Ik vind coop spelen echt beperkend, de ‘volger’ is echt flink in het nadeel, maar gelukkig kan je snel switchen tussen leider en volger. Maar we delen nu met zijn drieen een eiland (ik mn vrouw en een kind van 5 - die het denk ik wel qua spel het snel zat zal zijn, maar het samenspelen vindt hij leuk) en dat is wel krap hoor.

Met de 3ds hadden we nog elk onze eigen versie maar dat was iets betaalbaarder. 300+ euro voor een nieuwe switch en nog eens animal crossing erbij is wel iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:02
Toch maar gezwicht en gekocht op Eneba voor ca. € 45,- na cashback.
Ik hoop wel echt dat er een update komt zodat de kids een eigen eiland kunnen bouwen. Ik verwacht wel dat mijn dochter van 6 er inderdaad snel de brui aan geeft. Hopelijk gunt mijn zoon van 8 mij dan wat appels en boomstammetjes :*)

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, tijdje in de game gemikt, paar dingen niet helemaal soepel (per ongeluk steen stukgeslagen na eten appel), maar ik vermaak me prima. Prima afleiding tijdens thuiswerken, alles lekker op 't gemakje :)

Hoewel Blathers wel door mag knutselen aan zijn museum, m'n storage loopt hard vol met ongedierte... Nog 40k bells voor meneer Crook en dan eens zien hoe 't huisje uit te breiden is :) Al met al een fijn spelletje, waar ik nog lang plezier van ga hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:46
Ik vind het ook een super spel, zeer verslavend. Alle 15 kunnen doneren, dus museum in aanmaak. Voor de winkel mankeer ik 26 iron nuggets maar dat lukt morgen wel. Op het willekeurige random eiland waren er niet veel te vinden. Wel wat nieuwe bomen en planten kunnen planten. Bag kunnen uitbreiden en woning zo goed al afbetaald

Deze korte referentie guide voor de eerste week vind ik wel handig. Denk dat ik nog veel plezier aan het spel ga hebben.

https://www.polygon.com/a...lock-museum-steps-farming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:39
Hoewel ik echt alle switch games fisiek koop zit ik toch te twijfelen om Animal crossing digitaal aan te schaffen.

De lagere prijs is mooi mee genomen maar net zoals bij stardew valley is dit typisch zo'n game die je over een tijdje elke dag eventjes op start om snel wat te verzamelen, dan is het toch wel makkelijk om niet de hele tijd de cartridge te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:37
Voor de liefhebbers die graag elkaars eiland willen bezoeken heb ik een Google Site gemaakt waarop je je kan inschrijven met FC

https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage

Voor het delen van o.a. Dodo code's kan de bestaande Nintendo Switch Discord kanaal gebruikt worden

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mochten er andere ideeën zijn dan zijn die altijd welkom :)

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOx op 21-03-2020 17:50 . Reden: Andere discord server ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Ik merk dat ik relatief weinig steen en ijzer kan vinden. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ja, er is voor het ogenblik zeer weinig steen om op te hakken. Heb ook een tekort aan iron.
En eveneens toegevoegd.

[ Voor 12% gewijzigd door tuxken op 21-03-2020 14:13 . Reden: Additional info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Nu online
DutchOx schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:16:
Voor de liefhebbers die graag elkaars eiland willen bezoeken heb ik een Google Site gemaakt waarop je je kan inschrijven met FC

https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage

Voor het delen van o.a. Dodo code's heb ik een Discord Server aangemaakt

https://discord.gg/bHzXRb

Mochten er andere ideeën zijn dan zijn die altijd welkom :)
Toegevoegd. Ben benieuwd hoe dit online spelen uit pakt. Laatste keer Animal Crossing was eeuwen terug op de GameCube 😳

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:17

On_E

Housemusic

vinom schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:21:
Ik merk dat ik relatief weinig steen en ijzer kan vinden. Hebben jullie dat ook?
De rotsen op je eiland komen dagelijks terug, voor de rest zal je met Nook Tickets naar mystery islands moeten gaan om daar op de rotsen in te hakken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Terwijl de zon op Koholint Island bijna onder gaat kijk ik tevreden terug op een tweede productieve dag. Naast de appels die op mijn eiland groeien staan er nu kleine perzikbomen en palmen die over een aantal dagen ook fruit gaan produceren. Blathers is ook erg blij aangezien ik genoeg gedoneerd heb om zijn museum te mogen bouwen. De eerste lening van mijn huis is volledig afbetaald en morgen kan ik een grotere woonkamer verwachten. De donaties voor Nook om zijn winkel te kunnen bouwen heb ik op 1 materiaal na kunnen doen.

Vandaag met het vliegtuig naar een randomly generated ander eiland gegaan waar ik een nieuwe bewoner naar mijn eiland heb weten te lokken. Helaas leek het eiland teveel op het mijne dus verder niet veel nieuws maar heb er wel wat kokosnoten gevonden die ik nu dus, op mijn eigen strand heb geplant. Verder wat dagelijkse bezigheden. Strand afgezocht, vissenvoer gecraft, fruit geplukt, onkruid gewied, beetje vissen, beetje insectjes jagen...

Verslavend spelletje..

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Kokosnoten geplant? Ik neem 2 bomen mee als ik het type nog niet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Bundin schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:20:
Bedankt voor de tip ;) wist niet dat je bomen kon uitgraven. Heb ook die kokosnoten zitten planten.

[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 21-03-2020 18:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Noob hier
Klopt het dat je op dag 1 alleen kan vissen, beestjes vangen, hout verzamelen. En een hangmat en BBQ kan doen?
Heb wel een paraplu gemaakt
Alle bomen met kersen leef.

Of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

jaydenjarno schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:10:
Noob hier
Klopt het dat je op dag 1 alleen kan vissen, beestjes vangen, hout verzamelen. En een hangmat en BBQ kan doen?

Of mis ik iets?
Als je er zo in staat, mis je zeker veel.

Er zijn dieren die maar in bepaalde jaargetijden komen, of een bepaald moment op een dag, zoals alleen snachts.
Praat met iedereen: de buurtbewoners, maar ook alle Nooks.
Schud elke boom (er komt soms geld uit vallen (of wespen!))
Je kan de winkel bekijken, spullen kopen, verkopen.
Qua mogelijkheden lijkt de eerste dag wat beperkt, maar er spoelen toch regelmatig flessen aan. Ballonnen met cadeaus vliegen rond.
Je kan kijken hoe de de meeste Nookmlies kan verdienen waardoor je je tent kan afbetalen, je huis kan aankopen, of andere handige upgrades mee kopen (gereedschaptandwiel bijvoorbeeld).

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 21-03-2020 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Heb het door haha. Moest wat meer praten. Nu al veel extra. Huis gaat gebouwd worden. Museum komt eraan. Beesten naar museum. Enz enz

Heel cool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Knoop door gehakt en online gokocht voor de zeer schappelijke prijs van 42 euro :)

Animal crossing op de 3ds was geweldig dus ga mij hier waarschijnlijk wel mee vermaken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
jaydenjarno schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:10:
Noob hier

Of mis ik iets?
Wat ik ook handig vind is de bomen schudden met je net in je hand. Kan je soms het wespennest vangen zonder dat je gestoken wordt en al preventief medicatie maken nadien. Andere insecten kan je ook direct vangen.

Die gaatjes waar water uitkomt aan het strand kan je ook opgraven.

Ik vraag me wel af hoe je die ‘weglopende’ schelpen op het strand ‘s avonds kan vangen. Dit lukt me niet, ze zijn te snel weg. Al iemand gelukt ?

[ Voor 11% gewijzigd door tuxken op 21-03-2020 21:23 . Reden: Extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Met een beetje gewoon vangen toch? Die slaat dan op de grond. Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Zal nog geen geluk gehad hebben. Ze liepen te snel weg. Dus gewoon oprapen zoals alle andere schelpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3nn0s
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07-2024
tuxken schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:00:
[...]
Ik vraag me wel af hoe je die ‘weglopende’ schelpen op het strand ‘s avonds kan vangen. Dit lukt me niet, ze zijn te snel weg. Al iemand gelukt ?
Mij is het nu twee maal gelukt om een hermit crab te vangen. Dat is het beestje wat onder de schelp zit. Je moet inderdaad vrij vlot zijn, probeer een beetje zijn pad te voorspellen. Zo is het me tot nu toe 2 uit 3 keer gelukt! :D

Edit: Wel handig om erbij te vermelden dat je hiervoor een net moet gebruiken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door D3nn0s op 21-03-2020 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-07 13:07
tuxken schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:00:
Je hebt je net nodig, je kunt ze niet gewoon oppakken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Bundin schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:20:
Deed ik ook, de palmen kon ik alleen niet uitgraven om wat voor reden dan ook. Lukt dat met een shovel? Het zou nog kunnen dat ik het met een flimsy shovel heb geprobeerd.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Shrimp Tabasco schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:58:
[...]

Deed ik ook, de palmen kon ik alleen niet uitgraven om wat voor reden dan ook. Lukt dat met een shovel? Het zou nog kunnen dat ik het met een flimsy shovel heb geprobeerd.
Stuk fruit eten, per hap kan je 1x iets 'extra', zoals een boom uitgraven of een rots stukslaan. Voorzichtig mee zijn, je wil geen rotsen stukslaan op je eigen eiland.

Zo, kijken wat err morgen gebeurt. Huisje afbetaald dus hopelijk meer ruimte, museum moet af zijn, ben benieuwd hoe verder :) Ik verwacht ook 2 nieuwe gezichten die ik op random eilanden ben tegengekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bundin op 21-03-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Zo die tarantula's zijn redelijk snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-07 15:29
Idd, hebben me net ook al twee keer te pakken gehad. Ik zag dat mijn zoontje ook zijn tentje had staan. Per ongeluk een bak (terrarium ofzo?) van ‘m gesloopt? Kon de bak in elk geval niet meer terug vinden.. kan me ook niet vinden om te kopen oid, dus dat mag ik morgen uitleggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-07 22:32
Ik heb gisteren al mijn rotsen kapot gemaakt, dom. Benieuwd wanneer deze weer terug komen. Heb chronisch te kort aan iron nuggets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Alexknl schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:24:
Ik heb gisteren al mijn rotsen kapot gemaakt, dom. Benieuwd wanneer deze weer terug komen. Heb chronisch te kort aan iron nuggets.
Gewoon een eiland bezoeken en die leeghalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Jullie zijn bedankt voor de ‘net’ tip. Heb nu enkele hermeliet kreeften kunnen vangen. Dit spel is zo verslavend. Telkens zeg ik, nog een laatste vis vangen...
En dan kan ik eindelijk die slapende vogel op het strand wakker maken en zijn we weer 20m verder. Mijn eerste spel in dit genre maar hier ga ik nog veel plezier aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door tuxken op 22-03-2020 00:36 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
Hoe maak je die slapende vogel wakker dan? Ik moest lachen toen ik hem zag liggen maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
D3nn0s schreef op zondag 22 maart 2020 @ 00:13:
Hoe maak je die slapende vogel wakker dan? Ik moest lachen toen ik hem zag liggen maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden
spoiler:
Je moet er telkens tegen praten tot hij uit zijn hypnose is, hij was na een tiental keer wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 00:21:
[...]

spoiler:
Je moet er telkens tegen praten tot hij uit zijn hypnose is, hij was na een tiental keer wakker
Ahh dat was het inderdaad! Dankjewel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hmm, ik heb ook mijn eigen rotsen stuk geslagen. Was even vergeten dat je de eerste bijl moet gebruiken. Eens kijken of ik ze van een ander eiland kan uitgraven en bij mij kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
vinom schreef op zondag 22 maart 2020 @ 04:38:
Hmm, ik heb ook mijn eigen rotsen stuk geslagen. Was even vergeten dat je de eerste bijl moet gebruiken. Eens kijken of ik ze van een ander eiland kan uitgraven en bij mij kan neerzetten.
Dat gaat niet, maar uiteindelijk respawnen ze wel op je eigen eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb de Nederlandse Lokalisatie voor mn zoontje van 5, maar ik moet zeggen dat ze het echt bijzonder leuk vertaald hebben. Moet soms echt lachen.

Verder helemaal hooked. Nog steeds jammer van dat eiland delen, want ik speel sochtends als eerste en wil eigenlijk niet al het hele eiland leegplukken en fossielen pakken etc. Dan laat ik toch 1/3e voor mn vrouw en 1/3 voor mn zoon liggen, terwijl ik door wil... maar ja het is niet anders.

Ben wel blij met mn inventory uitbreiding alswel mn gereedschapswiel. Maak het leven weer net wat makkelijker. Nu nog een ladder zien te regelen en we kunnen overal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
vinom schreef op zondag 22 maart 2020 @ 04:38:
Je bent niet de enigste :) En ik heb bijna al mijn ijzer aan die upgraded tools uitgegeven gisteren terwijl ik ze gratis kon hebben van de piloot tijdens mijn eilandtrip..

Zal wat naar andere eilanden moeten gaan vandaag om aan die 30 stuks te geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:02:
[...]

Je bent niet de enigste :) En ik heb bijna al mijn ijzer aan die upgraded tools uitgegeven gisteren terwijl ik ze gratis kon hebben van de piloot tijdens mijn eilandtrip..

Zal wat naar andere eilanden moeten gaan vandaag om aan die 30 stuks te geraken
Gratis? Hij vertelde me dat het Miles kostte... dayum...
Heb zojuist alle materialen compleet voor de winkel. Het museum is ook in aanbouw dus ik ben benieuwd morgen. Wel raar dat ie vandaag als dag 2 zag terwijl het de 3e dag is waarin ik bezig ben. Is de eerste dag de intro dag, waarna de officiele 1e dag begint of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
spoiler:
Waarom is het museum niet af? :-(

[ Voor 21% gewijzigd door Teleluvr op 22-03-2020 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nou, ik sla nog steeds de rots kapot, maakt niet uit met welke bijl. Heeft dat te maken omdat ik mezelf vol gegeten heb? 10/10 qua eten.

Edit: dat was het ha.

Ook nog een tip die ik las is dat je de goudzakjes die je op schept ook kan planten om een geldboom te groeien :)

[ Voor 34% gewijzigd door vinom op 22-03-2020 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Mauz1978 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:07:
[...]

Gratis? Hij vertelde me dat het Miles kostte... dayum...
Klopt, je hebt gelijk. Wou eigenlijk zeggen dat ik ze kon maken zonder iron te verspillen. My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Teleluvr schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:15:
spoiler:
Waarom is het museum niet af? :-(
spoiler:
Volgens mij omdat het officieel dag 2 is. Dag 1 is de intro dag, dag 2 is de eerste officiele dag (bij mij is ie ook niet af... en ik had op de nook machine vandaag (dag 2 volgens de game, maar dag 3 voor mij eigenlijk) de dag 2 bonus... terwijl ik de intro en dag 1 alleen 50 miles kreeg alsof het de eerste dag was.... beetje raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-07 15:45
vinom schreef op zondag 22 maart 2020 @ 08:32:
Nou, ik sla nog steeds de rots kapot, maakt niet uit met welke bijl. Heeft dat te maken omdat ik mezelf vol gegeten heb? 10/10 qua eten.

Edit: dat was het ha.

Ook nog een tip die ik las is dat je de goudzakjes die je op schept ook kan planten om een geldboom te groeien :)
Ja, met fruit sla je ze kapot. Daarom eet ik fruit 1 voor 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:49
Hoe krijg je de vloerbedekking weer naar zijn originele staat? Ik heb per ongeluk een custom design als vloer maar vind het ontzettend lelijk maar krijg die houten vloer van mijn huisje niet terug op geen enkel manier. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nog een laatste tip over die stenen, dan hou ik erover op :P

Normaliter als je tegen een steen slaat ga je elke keer een stukje naar achter, totdat je een keer mist en dan komt er niks meer uit. Als je jezelf 'klem' zet tussen de steen en een gat of een boom schiet je ook niet naar achter met elke klap en kun je dus maximaal items uit de steen haken, namelijk 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

vinom schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:36:
Nog een laatste tip over die stenen, dan hou ik erover op :P

Normaliter als je tegen een steen slaat ga je elke keer een stukje naar achter, totdat je een keer mist en dan komt er niks meer uit. Als je jezelf 'klem' zet tussen de steen en een gat of een boom schiet je ook niet naar achter met elke klap en kun je dus maximaal items uit de steen haken, namelijk 8.
Het lukt ook als je na een klap elke keer naar voren loopt, dan haal je er ook 8 uit. Is wel wat onbeholpener...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsandre
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10-2024
Nadat ik voor mijn dochter het spel heb gekocht, heb ik er zelf ook interesse in gekregen.
Het enige nadeel is dat kan ik alleen op haar eiland spelen bij haar in de buurt.
Het lijkt me leuker om samen te spelen als we allebei ook een eigen eiland hebben die je zelf kan indelen en elkaar kunnen helpen.

Nu vraag ik mij af of je character data online of lokaal wordt bewaard?
Of zal ik helemaal opnieuw moeten beginnen als ik een eigen console met spel haal?

Dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:01

Christiano007

Ich bin der champion

Dat jullie allemaal het spel kopen terwijl je deze belachelijke beperking hebt. Het is toch gewoon pure uitbuiting om mensen te verplichten een extra switch te kopen als je met zijn tweeën wilt spelen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Christiano007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:35:
Dat jullie allemaal het spel kopen terwijl je deze belachelijke beperking hebt. Het is toch gewoon pure uitbuiting om mensen te verplichten een extra switch te kopen als je met zijn tweeën wilt spelen?
Dat mag iedereen toch voor zichzelf bepalen? Er zijn ook heel veel switch eigenaren die de console enkel voor zichzelf gebruiken.

Wel ben ik er mee eens dat dit meer in reviews naar voren had moeten komen en dat het achter op het hoesje zou moeten staan (weet niet of dat dat het geval is)

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 22-03-2020 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Pure uitbuiting... :'(
Gast, relax. Speel meer Animal Crossing... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ja dat is een groot nadeel dat ben ik met je eens, maar ik heb de switch voor mijzelf. Mijn dochter van 1 maand oud zal het een worst zijn dat pappa al het hout sprokkelt, stenen verzamelt en zelf de de zaadjes van zijn mooie bloemenperkje plant.

En mijn vrouw vind gamen niet leuk dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden. Had ik het graag anders gezien? Ja, maar in mijn persoonlijke geval is het geen beperking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Kaasje123 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 09:09:
Hoe krijg je de vloerbedekking weer naar zijn originele staat? Ik heb per ongeluk een custom design als vloer maar vind het ontzettend lelijk maar krijg die houten vloer van mijn huisje niet terug op geen enkel manier. :'(
Ik heb het al gevonden. Blijkbaar wordt de originele vloer een soort tapijt tussen je eigen inventory. Omdat ik nogal rommelig was zag ik die er even niet zo gauw tussen staan :P

Trouwens nog een leuke tip voor iedereen met een smartphone:
https://nintendowire.com/...camp-collaboration-items/

Je kan dan een paar preset pocketcamp items als het ware in je new horizon game laden middels een download code. Die items kosten overigens dan wel weer bells... Tom Nook is een goede handelaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

In een interview met de bedenker van Animal Crossing zegt hij dat het juist zo bedoeld is: een gedeelde ervaring/creatie. Dus tja, echt een design keuze, alhoewel ik het nu ook niet leuk vind, is het altijd zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is de truc om met de katapult een ballon lek te schieten. Ik mis altijd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Gunner schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:47:
Wat is de truc om met de katapult een ballon lek te schieten. Ik mis altijd.
Raak schieten haha. Eronder staan - de schaduw geeft het weg, en een beetje in de windrichting gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:07
Zojuist begonnen met het spel. Wel wat ervaring van eerdere delen. Weer net zo ontspannend als voorheen. Ik heb wat mensen toegevoegd via de friendcodes. En in mijn enthousiasme me dubbel toegevoegd op de lijst. Sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mauz1978 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:47:
[...]

Raak schieten haha. Eronder staan - de schaduw geeft het weg, en een beetje in de windrichting gaan staan.
Geen idee wat ik nu beter heb gedaan maar ik heb iets geraakt :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Maken jullie ook eerst alle bomen leeg door te schudden ( 8 takken ) ? Dit is veel klikken en een klusje die veel tijd nodig heeft voor ze alle 8 vallen.
En bij toeval ondekt dat ik ook kan lopen in het spel door op B te drukken :'(

[ Voor 20% gewijzigd door tuxken op 22-03-2020 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-07 15:48
Nog niet eerder animal crossing gespeeld, was wat sceptisch maar dankzij de goede reviews toch eraan begonnen. Erg leuk allemaal, hier kan wel eens akelig veel tijd in gaan zitten!

[ Voor 41% gewijzigd door Ocin32 op 22-03-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zo 2e uitbreiding van mijn huis is af, (heb nu een grote woonkamer). Afbetaling van mn lening is ook al bijna gedaan, winkel nog niet genoeg iron voor, (16 stuks meer nodig). En al 2 dieren gelokt naar mijn eiland.

Ik heb ook flink wat peren bomen naast elkaar geplaats (soort peren orchard), zodat makkelijk te farmen. Heb van een andere mystery eiland wat kokos en appel komen op mijn eiland geplaatst. Alleen peren eten is niet gezond :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Speel alleen, geen last van. Bovendien, dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:28

fub

Ik vind het juist geweldig dat mijn partner en ik op hetzelfde eiland (die van ons heet 'Fubbashima") wonen. We overleggen hoe we het gaan inrichten, en we delen de resources: wat de een over heeft wordt tussen onze huizen gedumpt zodat de ander het op kan pikken. Biedt voor ons echt meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Oeh deze wil ik graag hebben, alleen overal uitverkocht. Wil hem graag fysiek hebben. ;) Weet iemand waarom het spel nou duurder op Coolblue als bijvoorbeeld Bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
heppe01 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:18:
Oeh deze wil ik graag hebben, alleen overal uitverkocht. Wil hem graag fysiek hebben. ;) Weet iemand waarom het spel nou duurder op Coolblue als bijvoorbeeld Bol?
https://www.amazon.nl/dp/B0821XHJB6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Doostaal Frans..

[ Voor 11% gewijzigd door heppe01 op 22-03-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Bensimpel schreef op zondag 22 maart 2020 @ 14:51:
Zo 2e uitbreiding van mijn huis is af, (heb nu een grote woonkamer). Afbetaling van mn lening is ook al bijna gedaan, winkel nog niet genoeg iron voor, (16 stuks meer nodig). En al 2 dieren gelokt naar mijn eiland.
Ik heb dezelfde progressie maar ga vandaag nog 2 andere eilanden bezoeken voor iron. Maar meestal zijn er maar 2 rotsblokken.
Respect dat je lening bijna afbetaald is. Ik heb nog maar een derde van de benodigde 198K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:41:
[...]

Ik heb dezelfde progressie maar ga vandaag nog 2 andere eilanden bezoeken voor iron. Maar meestal zijn er maar 2 rotsblokken.
Respect dat je lening bijna afbetaald is. Ik heb nog maar een derde van de benodigde 198K
Ik farm veel en doe veel quests om nook miles tickets te kopen. Vervolgens plunder ik dat hele eiland en verkoop zoveel mogelijk terug. Vandaag al 3x gedaan. Zo'n 45k aan bells verdient. Shells verkopen helpt ook aardig. Moet nu zo'n 35k van de 198k en dan is mn lening ook weer afbetaald.

Nog 14k iron nodig voor de winkel. Dat gaat lastig maar gestaag. Wel lastig als mn tools kapot gaat en ik weer iron nodig heb :+. Voor de iron helpt de eiland niets. Vaak vind ik idd maar 2 of 3 stenen en 1 heeft er maar iron..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Had een top eiland vanochtend. 5 stenen, 24 iron nuggets. Zo mogen ze vaker langskomen!

Alle stenen stonden in een kringetje op de 3de laag, misschien omdat ik net m'n ladder had gemaakt? Zo ja, dan zouden meer mensen zo'n eiland moeten krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Bundin op 22-03-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik kan die ladder nog niet krijgen bij Nook, hoe komen jullie daaraan? Of op welk punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Bensimpel schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:48:
[...]

Wel lastig als mn tools kapot gaat en ik weer iron nodig heb :+.
Daarom maak ik enkel nog breekbare tools tot ik die 30 stuks heb. Neem er telkens een dubbele mee.
Daarjuist die enorme Riemvis gevangen op mijn derde eiland en nog wat andere insecten die ik nog niet had.
Die encyclopedie vullen is verslavend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
vinom schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:05:
Ik kan die ladder nog niet krijgen bij Nook, hoe komen jullie daaraan? Of op welk punt?
Wanneer je de shop en het museum af hebt. Ook moet je denk ik al minstens 1 (misschien meer) nieuwe characters tegengekomen zijn en uitgenodigd hebben om op je eiland te komen wonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Voel je niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher