Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:42
heppe01 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:18:
Oeh deze wil ik graag hebben, alleen overal uitverkocht. Wil hem graag fysiek hebben. ;) Weet iemand waarom het spel nou duurder op Coolblue als bijvoorbeeld Bol?
Shopto.net? Zijn over het algemeen redelijk snel met verzenden.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 06:11
Slasher schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:43:
[...]

Ruim een maand levertijd.
Ja wtf, er staat "op voorraad" en prime enzo.. vind zoiezo dat amazon.nl maar vaag tot nu toe kwa aanbod enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:01
Is er een truc om te vissen? 1 op de 10 vissen blijft maar aan de lijn hangen? Ik denk dat ik iets verkeerd doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

Is shopto.net een beetje betrouwbaar?
Ik zie dat ze Animal Crossing op disc verkopen voor 43 euro, is dit niet een beetje gek?
Kapitein Merijn schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:42:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Alexknl schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:24:
Ik heb gisteren al mijn rotsen kapot gemaakt, dom. Benieuwd wanneer deze weer terug komen. Heb chronisch te kort aan iron nuggets.
Elke dag zou er op je eiland als goed is 1 rock spawnen. Heb hetzelfde probleem overigens. :/

Iemand die mij kan helpen? Ik heb de Plant Trees Nook Miles+ quest, maar nu heb al verschillende bomen geplant, maar voor de quest is het niet goed. Wat voor soort bomen moet je planten?

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 22-03-2020 18:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
vinbrutus schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:10:
Is er een truc om te vissen? 1 op de 10 vissen blijft maar aan de lijn hangen? Ik denk dat ik iets verkeerd doe :)
Pas als de dobber echt onder gaat je lijn binnenhalen. Dat klinkt ook anders dan dat ze er aan bijten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53

Mauz1978

Console War Veteran

vinbrutus schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:10:
Wachten tot de dobber onder water gaat en dan op a drukken. Je hoort het ook aan het geluid ‘ ploemp’....

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-06 11:46
Elke dag verder merk ik dat er steeds meer tijd in het spel gaat zitten. Heerlijke game! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28
Deze namiddag twee tweakers op mijn Bumba eiland gekregen. Na enkele eiland bezoeken meer dan voldoende ijzer zodat ik morgen mijn winkel heb. Nu nog uitvogelen hoe ik kan chatten via die nook gsm app. Kreeg geen keyboard om te replyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07-2024
tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:35:
Nu nog uitvogelen hoe ik kan chatten via die nook gsm app. Kreeg geen keyboard om te replyen.
Die open je als het goed is door op R te drukken. Vervolgens verschijnt er een on-screen keyboard waar je via je pijltjes toetsen en A kunt typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

D3nn0s schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:37:
[...]

Die open je als het goed is door op R te drukken. Vervolgens verschijnt er een on-screen keyboard waar je via je pijltjes toetsen en A kunt typen.
Bij het typen kun je gewoon de touch screen gebruiken ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3nn0s
Bensimpel schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:46:
[...]

Dat wist ik dan weer niet. :) Dankjewel! Speel het ook meer aan een scherm met een controller dus misschien vandaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Goedenavond,

Ik ben helemaal nieuw wat betreft Animal Crossing. Ik vroeg mij af hoe internationaal het online gedeelte is. Kom je voornamelijk andere Nederlands sprekende mensen tegen als je online speelt (en de taal op Nederlands hebt staan) of is het veel internationaler? Ik twijfel of ik een Nederlandse of Engelse (eiland)naam moet kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:53

Mauz1978

Console War Veteran

Cannoli schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:05:
Goedenavond,

Ik ben helemaal nieuw wat betreft Animal Crossing. Ik vroeg mij af hoe internationaal het online gedeelte is. Kom je voornamelijk andere Nederlands sprekende mensen tegen als je online speelt (en de taal op Nederlands hebt staan) of is het veel internationaler? Ik twijfel of ik een Nederlandse of Engelse (eiland)naam moet kiezen.
Je komt alleen je online vrienden tegen. Daarnaast is er een mogelijkheid om je gates voor iedereen open te zetten, maar die code moet je online plaatsen. En dan kan iedereen joinen. Als je m hier post komen alleen Nederlanders en belgen denk ik ;)...

Op Reddit posten daarentegen...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3nn0s
Cannoli schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:05:
Goedenavond,

Zoals @Mauz1978 ook heeft genoemd, online multiplayer werkt met je Switch vrienden (uitwisselen Switch Friend Code) of met willekeurige mensen op basis van een ingame 'Dodo Code'.

Ook kun je mensen ingame als beste vrienden markeren. Zo kun je zelf kiezen voor welke "doelgroep" jij jouw eiland beschikbaar stelt. Bijvoorbeeld; beste vrienden, vrienden of willekeurig op basis van een dodo code.

Extra note: Bij mij lukte het niet om bij iemand anders een schep of bijl te gebruiken tot we als beste vrienden waren geregistreerd. Wellicht een extra beveiliging dat niet iedereen dingen kan slopen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door D3nn0s op 22-03-2020 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Luuk2015 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:12:
Is shopto.net een beetje betrouwbaar?
Ik zie dat ze Animal Crossing op disc verkopen voor 43 euro, is dit niet een beetje gek?

[...]
https://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-110.html
Behoorlijk wat positieve ervaringen. Ik lees wel net pas de laatste 3 reviews mbt. Animal crossing...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Christiano007 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:35:
Dat jullie allemaal het spel kopen terwijl je deze belachelijke beperking hebt. Het is toch gewoon pure uitbuiting om mensen te verplichten een extra switch te kopen als je met zijn tweeën wilt spelen?
Het is inderdaad vreemd dat deze optie er niet in zit, maar ik speel het samen met vrouw en dochter en we ervaren het niet als een probleem. Ja het gaat allemaal wat langzamer, maar met een beetje overleggen en gezamenlijke doelen stellen gaat het prima. Voegt misschien wel juist wat extra’s toe. Door deze ‘beperking’ kan ik nu ff deze reactie plaatsen, terwijl mijn vrouw hamstert op een mystery island >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Heb gelezen dat het beter is om minstens 10K geld in de put te steken voor de geldboom. Hierdoor zou je meer geld kunnen plukken nadien. Iemand ervaring hiermee ?
Ben nu ‘s avonds een spook tegengekomen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tarantulas geven lekker veel geld, zojuist 2 verkocht voor 16k :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:32
tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:56:
Heb gelezen dat het beter is om minstens 10K geld in de put te steken voor de geldboom. Hierdoor zou je meer geld kunnen plukken nadien. Iemand ervaring hiermee ?
Ja als je er 10k in doet, krijg je na een paar dagen een geldboom met 3 zakken van 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb een switch voor me dochter maar die heeft nu animal crossing.
Ze wil dat ik met haar mee doe en heb hiervoor een extra gebruiker aangemaakt op de switch.
Maar als ik alleen speel en een eiland wil bezoeken lukt dat wel via zo'n nook ticket.
Maar als je via internet een ander eiland wil bezoeken dan vraagt ie om de gebruiker aan een Nintendo ID te koppelen.
Maar als ik dat goed lees wordt het dan aan mijn gebruiker gekoppeld en kan zij weer niet online?
Of zie ik dat verkeerd?
Of kan ik de bestaande opgeven en kunnen we alle 2 nog normaal online als we apart spelen?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

tuxken schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:56:
Je vind af en toe van die lichtpunten op de grond als je die opgraaft vind je een zak met bells. Daar moet je dan die 10k in doen. Schijnbaar kan je dit met meerdere lichtpunten tegelijk doen.

This is the Way.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bensimpel schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:46:
[...]

USB toetsenbord aansluiten werkt ook :*)
Typt wat makkelijker.

Edit: Ik zag deze tool op Reddit staan: https://acpatterns.com/editor
Kun je een custom design omzetten naar een QR code en zo dus inladen in de game via je Switch Online app.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 23-03-2020 01:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06 09:12
Bensimpel schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:32:
Tarantulas geven lekker veel geld, zojuist 2 verkocht voor 16k :)
Ja dat hoorde ik ook een maatje van mij was met zijn nook ticket naar een eiland gegaan. Die zat vol tarantulas, hij had er 24 gevangen.

l
Zeror schreef op maandag 23 maart 2020 @ 01:03:
[...]

USB toetsenbord aansluiten werkt ook :*)
Typt wat makkelijker.

Edit: Ik zag deze tool op Reddit staan: https://acpatterns.com/editor
Kun je een custom design omzetten naar een QR code en zo dus inladen in de game via je Switch Online app.
Je kan ook typen met de telefoon app van Nintendo online. Werkt ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik kan niet naar andere eilanden gaan. is dat omdat ik niemand op m'n vriendenlijst heb die ook speelt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:15:
Ik kan niet naar andere eilanden gaan. is dat omdat ik niemand op m'n vriendenlijst heb die ook speelt?
Je hebt inderdaad of vrienden nodig of een Nook Miles Ticket (kun je kopen bij de Nook terminal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zeror schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:16:
[...]

Je hebt inderdaad of vrienden nodig of een Nook Miles Ticket (kun je kopen bij de Nook terminal).
okay cool. is er ergens een lijst of willen mensen die me willen toevoegen? (stuur me een DM met code eventueel :) )

edit: er staat wat in de TS zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 23-03-2020 11:33 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:41
Zeror schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:17:
[...]

Elke dag zou er op je eiland als goed is 1 rock spawnen. Heb hetzelfde probleem overigens. :/

Iemand die mij kan helpen? Ik heb de Plant Trees Nook Miles+ quest, maar nu heb al verschillende bomen geplant, maar voor de quest is het niet goed. Wat voor soort bomen moet je planten?
Dat zijn dus de normale bomen die je bij timmy/tommy kunt aanschaffe, dus geen fruitbomen (die heeft een andere quest namelijk)

Inmiddels een lening openstaan bij Nook voor 348K.

Wel meer ruimte enzo. langzaamaan een beetje aan het kijken om de boel wat op te fleuren met hekken en ook daadwerkelijk een tuin aan te leggen en customizen enzo. Hout enzo al genoeg, hoef eigenlijk nog alleen maar peren te hebben. Sowieso rakel je de Nook miles redelijk vlot binnen om die tickets en ander spul te kopen in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Laatst online: 10-06 11:46
Museum in aanbouw, kersenboom in de groei (perzik begon ik mee). Ondertussen sparen voor het bouwen van de winkel. Ik merk dat voor hout verzamelen het handiger is om een breekbare of stenen bijl te gebruiken dan een normale bijl, tenzij je van je bomen af wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ja met een stenen bijl hak je ze niet om. je hebt telkens 3 random houtsoorten. Ik hak ze alleen om op het ogenblik voor de quests.

Ik ben nog op zoek naar perzik, kers en ook peer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
tuxken schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:01:
Ja met een stenen bijl hak je ze niet om. je hebt telkens 3 random houtsoorten. Ik hak ze alleen om op het ogenblik voor de quests.

Ik ben nog op zoek naar perzik, kers en ook peer...
Perzik en peer kun je bij mij krijgen, welk fruit heb je zelf?
je mag een DM sturen om eea af te spreken :)

Heb overigens, perzik, appel ,peer, cocosnoot en baboe, de rest zoek ik nog
(Kersen en sinaasappels) graag DM als je hierin kunt/wil voorzien :)

[ Voor 15% gewijzigd door dragoncry op 23-03-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik heb kers en wil wel even matchen hoor

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Ik heb sinaasappel en kokosnoot op mijn eiland gelegd en de gate is open. Dus wie wil kan komen ruilen met kers. Andere bomen heb ik maar nog geen vruchten.

[ Voor 4% gewijzigd door tuxken op 23-03-2020 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
rwbk schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:07:
[...]

Ja dat hoorde ik ook een maatje van mij was met zijn nook ticket naar een eiland gegaan. Die zat vol tarantulas, hij had er 24 gevangen.
Ik had ook wat geluk met mij Nook Miles ticket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/biDKqJVsJaFUkgVF4q0MsB0q_-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o68wu8PPxInudBJ8TtCemkJj.jpg?f=fotoalbum_large

Al mijn tools gedropt om bij terugkomst maar opnieuw te maken. Deze haul was 224k bells :*)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
omg, zaten daar zoveel vogelspinnen om dat eiland ... zal mijn eilanden ook 's avonds eens bezoeken ipv overdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
tuxken schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:23:
omg, zaten daar zoveel vogelspinnen om dat eiland ... zal mijn eilanden ook 's avonds eens bezoeken ipv overdag
Ze spawnde de hele tijd weer ja.

Was een eiland met een dun riviertje in een rondje waar je zonder stok overheen kunt. Daar liepen een stuk of 4 tarantula's. Denk dat ik wel een stuk of 30 knocked out ben gegaan door die spinnen :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Goed om te weten, bedankt.
Mijn tweede hypotheek is eindelijk afbetaald. Met enkel vlinders en vissen te vangen duurt het wat langer :-).
Heb uiteindelijk mijn geanalyseerde fosielen verkocht om het geld te hebben.
We kunnen nu vanavond op jacht gaan naar vogelspinnen voor de nieuwe 348K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zow, lekker productief geweest vandaag, Winkel is nu (eindelijk) in aanbouw!
Ook mijn tweede lening helemaal afbetaald, en kamer aanbouw van mijn huisje is begonnen. Volgende lening meteen 348k!

Museum is sinds vanochtend ook af, man wat is dit mooi gedaan, nu genoeg om te verzamelen.
Morgen komen er als het goed is ook een tweetal nieuwe bewoners aan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
Vandaag voor het eerst regen gehad en een Oarfish kunnen vangen,
Museum is gelukkig al open, wacht nu op de aanbouw van resident center.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lFJpSWIAbygZ3SP7fPvbque4F4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0lgYqUtWEbIQ2UwMmVV6DSw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door dragoncry op 23-03-2020 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38
Als eenzame Switcher, mezelf ook toegevoegd aan de link in de TS.
Op mijn (nog simpele) eilandje zijn Peren te vinden.

Ik zal de lijst alvast na lopen en straks wat mensen toevoegen!
Ik ga er wat langzamer doorheen, het museum wordt nu gebouwd en ik heb nog wat nuggets nodig voor de shop.. Heb het vandaag nog niet opgestart, dus ik ben benieuwd hoe alles erbij ligt straks.

Hopelijk tot snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:48

fub

rwbk schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:07:
Hoe dan? Ik krijg die krengen maar niet gevangen, en dan word ik weer gebeten... Grrrr, agressieve beesten. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
fub schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:18:
[...]
Hoe dan? Ik krijg die krengen maar niet gevangen, en dan word ik weer gebeten... Grrrr, agressieve beesten. :(
A ingedrukt houden en wachten tot hij aanvalt, dan A loslaten, is wel een kwestie van goede timing en zal vaak verkeerd gaan, maar oefening baart kunst :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 604938

fub schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:18:
[...]
De spin zal eerst in "aanvalspositie" gaan door zijn voorpoten omhoog te doen. Blijf dan stilstaan. Zodra de pootjes omlaag gaan kun je dichterbij lopen totdat de pootjes weer omhoog gaan. Dit kun je herhalen totdat je dichtbij genoeg bent om hem te vangen. Als je doorloopt in aanvalspositie zal hij je aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Iemand die de eerste brug al gemaakt heeft ? Hoe maak je die 4x 'boomstampalenset' ? Moet je die ergens kopen of dat recept loten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:44:
Iemand die de eerste brug al gemaakt heeft ? Hoe maak je die 4x 'boomstampalenset' ? Moet je die ergens kopen of dat recept loten.
Daarvoor heb je eerder een recept gekregen van nook,
het zijn 3 paaltjes die kunt craften (zal zo een foto toevoegen)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-EhSzJwDkn-gItNFKCvGCzJvCYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZMaHJybd73bs18WQK4nDgNB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door dragoncry op 23-03-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Kapitein Merijn schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:42:
[...]

Hmm wellicht toch maar preorderen dan. (voor de volgende lichting van 17 april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21
tuxken schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:12:
Ik heb sinaasappel en kokosnoot op mijn eiland gelegd en de gate is open. Dus wie wil kan komen ruilen met kers. Andere bomen heb ik maar nog geen vruchten.
Thanks. 1 cocosnoot meegenomen. Ik was alleen zo asociaal om zelf niks neer te leggen excuus. Volgende keer ga ik beter voorbereid op reis!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
zal zo mijn gate ook even opengooien, heb perzikken.

Wel zelf plukken, en houd het netjes aub :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Zojuist besteld bij Bol die hebben hem weer op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:45:
[...]
Daarvoor heb je eerder een recept gekregen van nook,
het zijn 3 paaltjes die kunt craften (zal zo een foto toevoegen)
Bedankt !!! had erover gekeken. Brug is geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

Oh wow, 10 seconden geleden was ie nog beschikbaar.
Een moment later alweer uitverkocht ;-)
heppe01 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:22:
Zojuist besteld bij Bol die hebben hem weer op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld een poster kan ophangen aan een muur? Probeer al te zoeken maar vind niks.

Heb al geprobeerd om mijn wallpaper te veranderen maar kan nogsteeds niets ophangen. Moet ik hier iets voor doen?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Luuk2015 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:50:
Oh wow, 10 seconden geleden was ie nog beschikbaar.
Een moment later alweer uitverkocht ;-)

[...]
Wauw gaat echt mega snel dus ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
En de coulacanth is ook binnen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMFIks74ire0Sad7GvzYSsFhFAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VsEmr3JeKWZY9bQvMfJamQKQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoe vang je die?! Gewoon net zo vaak proberen? :o

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
Gunner schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:15:
Ik denk het, normaal gesproken zou je kunnen kiezen voor local en online multiplayer om zo te kiezen waar je naartoe wilt.

Ook kun je ingame een Nook Miles Ticket kopen (die kost je 2000 Nook Miles) om naar een willekeurig eiland toe te gaan waar je fruitbomen, rotsen en andere dieren kunt tegenkomen.
Het reizen op deze manier valt nog onder de single-player variant van het spel en is dus altijd mogelijk.

Mocht je vrienden hebben toegevoegd en je wilt ze vervolgens bezoeken via het internet, is ook een Switch Online lidmaadschap benodigd voor jouw profiel.

Verder heb ik zelf nog een vraag over bomen die je omhakt.
Ik deed voorheen boom hakken met een minder goede bijl omdat ik de boom niet wou stuk maken.
Nu heb ik met een betere bijl wel een boom compleet omgehakt. Groeit deze terug zolang ik de stam laat staan? Of heb ik nu een boompje minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
Bensimpel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:30:
[...]

Yup, bijlven vissen! Gisteren had ik een Riemvis / Oarfish beet, was ik heel erg blij mee! En ziet er prachtig uit in het museum!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Bensimpel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:30:
[...]

Deze vang je allen als het regent, dagdeel en seizoen maakt niet uit, verder inderdaad een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Is een zeevis, en heeft een grote schaduw, dus je kunt selectief ze proberen te vangen. Vaak genoeg dat je gewoon een Zeebaars hebt hoor, daar niet van.
Coelacan'th verkoopt ook voor een nette 15k Bells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

Is er eigenlijk een manier om een recept door te geven naar een andere speler op hetzelfde eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
fub schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:43:
Is er eigenlijk een manier om een recept door te geven naar een andere speler op hetzelfde eiland?
Allen als je hem nog niet hebt geleerd (als het een kaartje in je inventory is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

dragoncry schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Allen als je hem nog niet hebt geleerd (als het een kaartje in je inventory is)
Dus als de een iets kan maken, is er geen manier om de ander dat te leren. Jammer. Niet dat we niet samen kunnen werken, maar toch wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
fub schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Dus als de een iets kan maken, is er geen manier om de ander dat te leren. Jammer. Niet dat we niet samen kunnen werken, maar toch wat omslachtig.
Klopt, maar je kunt natuurlijk gemaakte dingen wel ruilen of verkopen om anderen te helpen, en als je een recept dubbel hebt kun je hem alsnog delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:43
D3nn0s schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:30:
[...]
Verder heb ik zelf nog een vraag over bomen die je omhakt.
Ik deed voorheen boom hakken met een minder goede bijl omdat ik de boom niet wou stuk maken.
Nu heb ik met een betere bijl wel een boom compleet omgehakt. Groeit deze terug zolang ik de stam laat staan? Of heb ik nu een boompje minder?
Boomstammen groeien op geen enkele manier terug, maar een paar stompies op je eiland laten staan is wel handig, ze trekken bepaalde insecten aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@dragoncry heeft een super vet eiland en zn huis is ook tof!

iemand zin om langs te komen? Ik heb nog peren en sinasappels nodig!

ik heb kers!

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-03-2020 20:58 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 13:29
Heb AC ook maar besteld bij Dreamland voor 50€. Nog even wachten tot vrijdag eer hij in de bus valt.
We hebben hier 2 switchen (zoontje heeft een lite), dus als die ook wil spelen is een fysieke versie wel zo handig.

Nog nooit een AC spel gespeeld en ben dus wel benieuwd. Ben wel voor relaxte spelletjes te vinden tegenwoordig en craften/grinden vind ik ook niet zo erg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik heb op mijn eiland niets beters te doen, dus ben maar een Texas Cowboys en Pokè Cap gaan maken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFSc9ZrhtIUhz6pEvSSHPO-RltY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S32ztXL6YFSQMP1rNWhZSn4B.jpg?f=fotoalbum_large

Best wel mooi als versiering aan de muur :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bensimpel op 23-03-2020 22:27 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

Op dag 4 zijn de shop en het museum open gegaan en heb ik de 3 huizen voor nieuwe bewoners ook af wat inboedel e.d. betreft, morgen zie ik als het goed is wie er komen. :)

Deirdre en Tybalt waren er al, wie hebben jullie eigenlijk als bewoners ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
On_E schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:28:
Op dag 4 zijn de shop en het museum open gegaan en heb ik de 3 huizen voor nieuwe bewoners ook af wat inboedel e.d. betreft, morgen zie ik als het goed is wie er komen. :)

Ik heb dezelfde progressie maar krijg morgen denk ik de eerste drie bewoners die ik aangesproken heb op de random eilanden. ‘t Waren niet de mooiste maar ze zijn welkom :)
Op mijn huizen staat verkocht nu.
Ben nu al een tijdje op zoek naar die vallende ster maar tot op heden geen succes :(

EDIT: en uiteindelijk gelukt, vijf vallende sterren kunnen opmerken

[ Voor 12% gewijzigd door tuxken op 23-03-2020 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zodra F1 (eindelijk) weer begint heb ik alvast een mooie zelfgemaakte cap :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvXBmRn2cwNtF9wnUbNCFUdpC_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/06TAe1duWs9EKy3B12e8OZOy.jpg?f=fotoalbum_large

Hier was ik toch wel 1 uurtje mee bezig hoor, vooral de Puma was lastig. Jammer dat ik geen cijfers kan toevoegen anders had ik wel een 33 toegevoegd, (kan wel handmatig, maar te lastig nog voor me).

* Bensimpel is opzoek naar inspiratie
Zodra mn nieuwe kamer morgen af is, kan ik een hele muur voor caps maken :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bensimpel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:15:

[Afbeelding]

Hier was ik toch wel 1 uurtje mee bezig hoor, vooral de Puma was lastig. Jammer dat ik geen cijfers kan toevoegen anders had ik wel een 33 toegevoegd, (kan wel handmatig, maar te lastig nog voor me).

* dragoncry is opzoek naar inspiratie
ERg mooi geddan, doe je ook requests? :P

Als bewoners heb ik nu:
Reneigh (paard)
Antonio (mieereneter)
Barold (koala)
Flora (vogel-flamingo)

Er is nog 1 huis beschikbaar dat morgen gevuld word (er komt maar 1 bewoner per dag bij)
Huis heeft ook weer een upgrade gehad, heb nu een lening van 548.000 bells :o

[ Voor 31% gewijzigd door dragoncry op 24-03-2020 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 16:13
Iemand die hier al de bewoner Audie heeft ?
Hoop haar op mijn eiland te krijgen als bewoner, maar ben benieuwd of iemand haar toevallig al heeft.

Wat gaan sommigen hier snel zeg heb zelf eindelijk mijn huis afbetaald en ben nog bezig met de shop (nuggets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15
Waar kun je dit spel nou het beste mee vergelijken? Met Sims of met Stardew Valley? Ik overweeg het spelletje in de toekomst ook te kopen maar Stardew Valley vond ik bijvoorbeeld wel even leuk, maar toen werd het toch wat meer "grinden" voor geld.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Arjan90 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:10:
Waar kun je dit spel nou het beste mee vergelijken? Met Sims of met Stardew Valley? Ik overweeg het spelletje in de toekomst ook te kopen maar Stardew Valley vond ik bijvoorbeeld wel even leuk, maar toen werd het toch wat meer "grinden" voor geld.
Het lijkt het meeste op stardew valley dan, maar dan zonder de tijdsdruk van 1 dag (de tijd in AC loopt gelijk met de "echte wereld")
Ook is er geen doel , je werkt eigenlijk nergens naar toe, op wat unlocks na.
Als je deze eenmaal hebt kun je doen wat je wilt.

Het verzamelen van (veel) geld (bells) kan een aardige grind zijn, maar zolang je de rest van het spel leuk vind kun je dat niet echt meer een grind noemen :).

Kijk wel wat gameplays en lees wat reviews, dit spel ligt lang niet iedereen vanwege de real-time tijd en niet hebben van een doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Iemand enig idee hoe je het "wiel" oproept met je gereedschap?
Heb het in een aantal filmpjes gezien maar krijg het niet voor elkaar :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Kapitein Merijn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:59:
Moet je kopen met Nook miles bij de automaat.

Also, @Bensimpel en @dragoncry in het bijzonder. https://acpatterns.com/ kun je afbeeldingen uploaden en naar je game sturen met de nintendo switch online app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:59:
Deze moet je eerst kopen met nookmiles bij de "pinautomaat", daarna kun je hem openen met D-pad up.
Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:02:
[...]

Moet je kopen met Nook miles bij de automaat.

Also, @Pascalito en @dragoncry in het bijzonder. https://acpatterns.com/ kun je afbeeldingen uploaden en naar je game sturen met de nintendo switch online app.
Dank je
helaas zijn mijn design skills nogal spartaans

[ Voor 36% gewijzigd door dragoncry op 24-03-2020 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Dat verklaard een hoop, had al iedere mogelijke knoppen combinatie geprobeerd.

Ben overigens echt blij dat ik hem toch heb aangeschaft. De kids hebben het na een half uurtje wel gezien op het eiland dus er is voor papa nog genoeg te doen.
Gisteravond even warzone zitten spelen maar greep toch al snel weer naar de switch om lekker relaxed over mijn eiland te wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
...., wie hebben jullie eigenlijk als bewoners ?
Ik heb Tank, Rocket en Clay maar de twee andere hebben geen schoonheidswedstrijd gewonnen
Kan je extra nieuwe inwoners later nog wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 22:17
Woolfy681 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 07:53:
Iemand die hier al de bewoner Audie heeft ?
Hoop haar op mijn eiland te krijgen als bewoner, maar ben benieuwd of iemand haar toevallig al heeft.

Wat gaan sommigen hier snel zeg heb zelf eindelijk mijn huis afbetaald en ben nog bezig met de shop (nuggets).
Ik heb net een huis gebouwd voor Audie maar geen idee wanneer ze er daadwerkelijk in gaat wonen :).

Heb ook net de 3 huizen af, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de nieuwe bewoners er daadwerkelijk intrekken.

Ik heb nu Jay, Agnes en Hopkins als bewoners. Audie en Poppy moeten nog komen.

[ Voor 37% gewijzigd door Tukker_T op 24-03-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb Tank, Rocket en Clay maar de twee andere hebben geen schoonheidswedstrijd gewonnen
Volgens mij gaan ze uiteindelijk weer weg als je ze geen enkele aandacht schenkt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:10:
[...]

Je zou diegene die niet wil weg kunnen pesten (niet meer mee praten, afval als kado opsturen e.d)
maar dit lijkt mij (zeker in het begin) onwenselijk, en je hebt (voor nu) geen invloed op welke bewoners er voor terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Morgen gaat mijn resident services in ieder geval dicht. Tijd om eindelijk de hourly music te unlocken dan :D

Mijn Villagers op dit moment

- Agnes
- Billy
- Pango
- Nate
- Skye

Ik laat ze voor zover het kan gewoon lekker zitten. Ze mogen pas weg als ik een foto heb (tenminste, dat was zo in alle voorgaande delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Tukker_T schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:35:
[...]
Ik heb net een huis gebouwd voor Audie maar geen idee wanneer ze er daadwerkelijk in gaat wonen :).
Nomaal telkens de dag nadien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Heeft iemand nog goede turnip prijzen op zijn eiland?

[ Voor 11% gewijzigd door Flamesz op 24-03-2020 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Flamesz schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:09:
Niet echt.. 43 bells vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Laatst online: 21:34
Wat een lekker spel zeg! Iemand bij wie ik even langs kan komen en wat fruit kan plukken? Heb zelf alleen Oranges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:23:
Wat een lekker spel zeg! Iemand bij wie ik even langs kan komen en wat fruit kan plukken? Heb zelf alleen Oranges.
zal zo de gate even opengooien, je kunt mij als vriend toevoegen uit de lijst in OP.

Heb perzikken, en misschien is er ander fruit rijp, maar heb nog niet gekeken..

EDIT : Gate is open, fruit zelf plukken, houd het netjes en graag alleen bij fruit :)

[ Voor 10% gewijzigd door dragoncry op 24-03-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Bensimpel schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:15:

[Afbeelding]

* rwbk is opzoek naar inspiratie
kun je van die pokemon cap een QR code maken? als in dat ik die kan gebruiken? Zag ergens dat er iets met QR codes was die je kon scannen. Weet niet of dat is voor de zelfgemaakte creaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
dragoncry schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:25:
[...]

zal zo de gate even opengooien, je kunt mij als vriend toevoegen uit de lijst in OP.

Heb perzikken, en misschien is er ander fruit rijp, maar heb nog niet gekeken..

EDIT : Gate is open, fruit zelf plukken, houd het netjes en graag alleen bij fruit :)
Topper! Kom eraan. Heb je toegevoegd en even 10 oranges gepakt, mocht je ze willen.

Heb mijn friendcode ook even aan de lijst toegevoegd.

Edit: zijn er nook miles te verdienen als mensen bij jou op visite komen? Heb dat nog niet geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbdie op 24-03-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 22:17
Ik heb zelf perziken en ben op zoek naar de andere fruit soorten behalve peren/perziken mocht iemand nog iets willen ruilen/doneren :P
Flamesz schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:09:
Ze zijn 132 hier, geen idee of dat hoog is dit is mijn eerste Animal Crossing die ik speel :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tukker_T op 24-03-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:34:
[...]

Topper! Kom eraan. Heb je toegevoegd en even 10 oranges gepakt, mocht je ze willen.

Heb mijn friendcode ook even aan de lijst toegevoegd.

Edit: zijn er nook miles te verdienen als mensen bij jou op visite komen? Heb dat nog niet geprobeerd.
Graag zelfs, laat ze maar achter, (ben zelf AFK (iets met werk :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
dragoncry schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:37:
[...]

Graag zelfs, laat ze maar achter, (ben zelf AFK (iets met werk :( )
Heb ze voor je deur gedropt. Neem aan dat ze blijven liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

rwbk schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:31:
[...]

kun je van die pokemon cap een QR code maken? als in dat ik die kan gebruiken? Zag ergens dat er iets met QR codes was die je kon scannen. Weet niet of dat is voor de zelfgemaakte creaties.
Volgens mij moet ik eerst de Abel Sisters unlocken, ben helaas nog niet zover, maar ik ga voor je kijken ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Bensimpel schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:47:
[...]

Volgens mij moet ik eerst de Abel Sisters unlocken, ben helaas nog niet zover, maar ik ga voor je kijken ;)
Ah okay zover ben ik ook nog niet :( Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:42:
[...]

Heb ze voor je deur gedropt. Neem aan dat ze blijven liggen?
Ja, ze blijven liggen, heb ze even opgepikt, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Tukker_T schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:37:
Ik heb zelf perziken en ben op zoek naar de andere fruit soorten behalve peren/perziken mocht iemand nog iets willen ruilen/doneren :P

[...]

Ze zijn 132 hier, geen idee of dat hoog is dit is mijn eerste Animal Crossing die ik speel :)
132 is niet verkeerd, maar in zeldzame gevallen kunnen ze tot wel boven de 600 schieten. Dat zal je in je eigen dorpje niet zo vaak zien, maar op internet zijn genoeg mensen te vinden die dit wel hebben en hun dorp open stellen.
Ik had net een Japanner gevonden die ze voor 452 kon verkopen in zijn dorp, ik mocht er langs komen in ruil voor een nook miles ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Iemand die 4 peren kan missen? Dan kan ik eens gaan beginnen met mijn fruit tree tuintje🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 16:13
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:08:
Iemand die 4 peren kan missen? Dan kan ik eens gaan beginnen met mijn fruit tree tuintje🤓
je kan ze bij mij halen als je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Woolfy681 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:23:
[...]

je kan ze bij mij halen als je wil
Hmm kan je niet vinden. Je bent offline zeker?
Pagina: 1 ... 3 ... 57 Laatste