Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Hmm kan je niet vinden. Je bent offline zeker?
was even offline inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Woolfy681 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:36:
[...]

was even offline inderdaad.
Heb je een dodo code? Anders moet je mijn vriendschapsverzoek even bevestigen voordat ik je kan vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Robbdie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Heb je een dodo code? Anders moet je mijn vriendschapsverzoek even bevestigen voordat ik je kan vinden denk ik.
heb je verzoek geaccepteerd. gate is open voor all friends

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:52
Yes hier issie binnen fysiek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:22

Luuk2015

Vires in numeris

Ik zag zojuist op Amazon.nl dat de game beschikbaar is voor 49 euro.
Echter is de taal van de doos in het frans, maakt dit nog uit? Kan ik deze versie gewoon kopen zonder problemen? Thanks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:20
Nou ik heb drie eilanden bezocht achter elkaar met mijn Nook miles en alledrie was het prut. Dezelfde bomen, bloemen en fruit die ik op mijn eigen eiland ook al heb.

Ik ben op mijn eigen eiland ieder geval bezig om veel palmbomen te planten en een grote bloementuin te maken, zodat ik een makkelijke cashflow heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
Nog een tip die ik gelezen heb. Gebruik zoveel mogelijk breekbare bijlen. Na deze 100x gebroken te hebben kan je de gouden bijl maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:10:
Nog een tip die ik gelezen heb. Gebruik zoveel mogelijk breekbare bijlen. Na deze 100x gebroken te hebben kan je de gouden bijl maken
Goede tip! Geldt dat ook voor de andere tools?

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:53
vinom schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:00:
Nou ik heb drie eilanden bezocht achter elkaar met mijn Nook miles en alledrie was het prut. Dezelfde bomen, bloemen en fruit die ik op mijn eigen eiland ook al heb.

Ik ben op mijn eigen eiland ieder geval bezig om veel palmbomen te planten en een grote bloementuin te maken, zodat ik een makkelijke cashflow heb.
Nieuwe fruitsoorten kun je alleen bij andere spelers halen (op 1 fruit na, die vind je op een nook-eiland)
Ook krijg je af en toe een brief van je moeder met fruit.

De bloemen kun je meenemen (opgraven), dan kun je ze op je eigen eiland opnieuw poten, dan hoef je ze niet te kopen ;)

Verder kun je op de nook-eilanden veel andere resouces vinden (steen, klei nuggets) en soms ook insecten en vissen die je nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11:39
Luuk2015 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:53:
Ik zag zojuist op Amazon.nl dat de game beschikbaar is voor 49 euro.
Echter is de taal van de doos in het frans, maakt dit nog uit? Kan ik deze versie gewoon kopen zonder problemen? Thanks ;-)
Ja, je kan die game ook gewoon in het Nederlands spelen, dat is geen probleem.

Enkel het doosje is Frans, wat misschien minder leuk in de kast staat of mogelijk de doorverkoopwaarde kan beinvloeden. Mocht je beide niet interesseren, dan is het een prima deal.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
dragoncry schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Nieuwe fruitsoorten kun je alleen bij andere spelers halen (op 1 fruit na, die vind je op een nook-eiland)

De bloemen kun je meenemen (opgraven), dan kun je ze op je eigen eiland opnieuw poten, dan hoef je ze niet te kopen ;)

Verder kun je op de nook-eilanden veel andere resouces vinden (steen, klei nuggets) en soms ook insecten en vissen die je nog niet hebt.
Ik heb oranges en kokosnoten van een Nook eiland gehaald.
Heb ook appels en perziken. Appels had ik native al, perziken heb ik bij een friend gehaald.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Laatst online: 15-09 15:17
tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:10:
Totale AC noob hier. Wat doen goede tools? Zijn deze onbreekbaar`? En kappen deze de boom wel in tegenstelling tot de flimsy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Thanks dat was ik even vergeten.
Zojuist wel een NL versie kunnen vinden bij AllYourGames.nl :)
Richh schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:15:
[...]
of mogelijk de doorverkoopwaarde kan beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
dragoncry schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Ik heb alleen geen Nintendo member ship, dus kan ik dan ook naar eilanden van andere mensen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
vinom schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:19:
[...]

Ik heb alleen geen Nintendo member ship, dus kan ik dan ook naar eilanden van andere mensen?
Alleen via lokaal netwerk, niet via online communicatie helaas,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:16:
[...]

Ik heb oranges en kokosnoten van een Nook eiland gehaald.
Heb ook appels en perziken. Appels had ik native al, perziken heb ik bij een friend gehaald.
Heb sinds vandaag alle fruitsoorten op mijn eiland, het duurt helaas nog even voordat ze allemaal volgroeid zijn.

Die tip van @tuxken is trouwens ook mooi, dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Dat zijn andere vereisten denk ik. Als je er de tijd voor hebt kan je een reserve van die breekbare bijl maken ( of kopen ) en telkens op een boom kapot maken ( denk 14x hakken ). Na 100 stuks krijg je het plan. Je moet wel 1 goudklomp hebben. Die heb ik trouwens al van een rotsblok op ander eiland.

Ook juist gevonden dat je die stronken gewoon kan wegdoen met schep ( zonder iets te eten ) stonden er een paar in de weg voor mijn bloementuin :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dragoncry
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Gouden schep : Help Gulliver 30 keer
Gouden hengel : Vang alle vissen in de critterpedia
Gouden gieter : Behaal een 5-sterren eiland (beschikbaar na dat het residence center is geupgrade)
Gouden katapult : onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11:39
Net bij ToyChamp opgehaald voor €49,99. In Zwolle is er net een nieuwe lading binnen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3nn0s
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07-2024
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:59:
Iemand enig idee hoe je het "wiel" oproept met je gereedschap?
Heb het in een aantal filmpjes gezien maar krijg het niet voor elkaar :?
Pijltje omhoog met de vierdruk punt toets (als je hem met nook miles hebt gekocht) ;) Je kunt dan ook weer naar beneden drukken om direct iets weg te stoppen zonder het wieltje weer tevoorschijn te halen.

Edit: Oeps, ik was niet naar de laatste pagina toe gegaan, veel meer posts inmiddels. Vergeet dit maar :+

[ Voor 14% gewijzigd door D3nn0s op 24-03-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Voor het interieur van de nieuwe huizen moet ik onder andere een houten stereo maken, maar een requirement daarvan is houten speelgoed? Waar haal ik dat dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Die 30 ijzerklompen gaat nog een flinke klus worden :-(
de meeste stenen die ik sla komt klei uit.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dragoncry schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:27:
[...]

Alleen via lokaal netwerk, niet via online communicatie helaas,
En helaas mogen we de komende tijd ook niet bij elkaar langs irl ;(

Was wel een leuke tweakmeet geweest :+
vinom schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:46:
Voor het interieur van de nieuwe huizen moet ik onder andere een houten stereo maken, maar een requirement daarvan is houten speelgoed? Waar haal ik dat dan vandaan?
Daar heb je als het goed is wel een DIY recept voor.
Gunner schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:47:
Ik heb nu juist keiveel klei nodig :'(

[ Voor 51% gewijzigd door Bensimpel op 24-03-2020 18:53 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bensimpel schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:52:
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
vinom schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:46:
maar een requirement daarvan is houten speelgoed? Waar haal ik dat dan vandaan?
Staat er links naast. Tekening van wat houten blokken. Kost 3 zachthout
Edit : Oeps was al beantwoord

[ Voor 5% gewijzigd door tuxken op 24-03-2020 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:05
Ik dacht ik wil 'm ook via retail hebben.. Nou dat gaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 09:49
Gunner schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:47:
Reizen! Ik kwam op een eiland met veel stenen en tarantula’s uit, daar haalde ik 23 ijzerklompjes vandaag (en tarantula’s d:)b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09 22:04
Gisteravond een eiland bezocht vol met Emperor Butterflies. Even 150k binnen kunnen harken met de verkoop vandaag (winkel was dicht gisteravond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TWCRay schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:49:
[...]

Reizen! Ik kwam op een eiland met veel stenen en tarantula’s uit, daar haalde ik 23 ijzerklompjes vandaag (en tarantula’s d:)b )
Ik kan nog niet op de hoger gelegen gedeeltes, ik heb nog geen ladder (die krijg je pas als ik het goed gelezen hebt als je de winkel hebt gebouwd... laat ik daar nu net die klompjes voor nodig hebben ;) )

En als ik met een bijl sla dan sla ik hem in 1x kapot. Dus denk ik dat het me veel tijd gaat kosten. (de truc om achter je twee gaten te graven heeft nog niet geholpen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
Gunner schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:53:
[...]

En als ik met een bijl sla dan sla ik hem in 1x kapot. Dus denk ik dat het me veel tijd gaat kosten. (de truc om achter je twee gaten te graven heeft nog niet geholpen)
Niet slaan als je fruit gegeten hebt. Je bent dan veel te sterk en slaat ze kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:57:
[...]

Niet slaan als je fruit gegeten hebt. Je bent dan veel te sterk en slaat ze kapot.
aaahh dat is het. ik dacht juist dat het nodig was....bedankt voor de tip.. daar heb ik echt wat aan... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Gunner schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:58:
[...]

aaahh dat is het. ik dacht juist dat het nodig was....bedankt voor de tip.. daar heb ik echt wat aan... _/-\o_
Heb dezelfde fout gedaan :) alle rotsen vernield maar ze komen gewoon terug. Voor bomen te verplaatsen en om te hakken kan (moet) je fruit eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

tuxken schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:15:
[...]

Heb dezelfde fout gedaan :) alle rotsen vernield maar ze komen gewoon terug. Voor bomen te verplaatsen en om te hakken kan (moet) je fruit eten
Werkt idd erg goed. Heb er al 14 (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
@Gunner , je hoeft niet naar de hoger gelegen gedeeltes. Je kunt voor 2000 Miles een bon kopen bij het Nookstation en daarmee naar het vliegveld een ander eiland te bezoeken. Zorg dat je zakken leeg zijn op je gereedschap na, kun je ze daar vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Stop ook je niet essentiële tools in je storage (de ocarina, gieter, katapult) Dat scheelt weer wat vrije slots voor je rooftocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bensimpel schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:52:
[...]

En helaas mogen we de komende tijd ook niet bij elkaar langs irl ;(

Was wel een leuke tweakmeet geweest :+
Zie je het al voor je, ~15 man met een switch op een station ergens in nederland :*)
Wel een uitkomst voor mensen zonder online abbo.
Op de nook eilanden is zowel klei als nuggets ruim voorradig, heb van beide ruim 60 stuks in storage,
ik bezoek de eilanden minimaal 2 maal per dag en neem dan alle voorraden mee (hout, steen,fruit, bloemen en wat ik verder nog vind). Ondertussen denk ik niet dat ik die dingen nog op krijg.

Is bij jou/jullie die opbrengst zo laag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Nieuwe kleuren kweken van planten gaat blijkbaar vrij snel (na 1 dag) maar ik vermoed dat het combineren van twee verschillende plant ‘soorten’ geen nieuwe type kan discoveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dragoncry schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:34:
[...]

Zie je het al voor je, ~15 man met een switch op een station ergens in nederland :*)
Wel een uitkomst voor mensen zonder online abbo.

[...]

Op de nook eilanden is zowel klei als nuggets ruim voorradig, heb van beide ruim 60 stuks in storage,
ik bezoek de eilanden minimaal 2 maal per dag en neem dan alle voorraden mee (hout, steen,fruit, bloemen en wat ik verder nog vind). Ondertussen denk ik niet dat ik die dingen nog op krijg.

Is bij jou/jullie die opbrengst zo laag dan?
Toch krijg ik gemiddeld wel zo'n 10 iron en ook zo'n 15 aan klei op de meeste eilanden, denk random?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:42:
[...]

Toch krijg ik gemiddeld wel zo'n 10 iron en ook zo'n 15 aan klei op de meeste eilanden, denk random?
Als ik het online zo lees, dan zijn er een aantal 'bonus eilanden', met veel van een bepaalde resource. Zo had ik een keer 24 iron nuggets van 1 eiland en er lijkt ook een 'tarantula eiland' te zijn. Die laatste is nice, want 8000 bells per tarantula :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:22
Bundin schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Als ik het online zo lees, dan zijn er een aantal 'bonus eilanden', met veel van een bepaalde resource. Zo had ik een keer 24 iron nuggets van 1 eiland en er lijkt ook een 'tarantula eiland' te zijn. Die laatste is nice, want 8000 bells per tarantula :o
Ben geen bonuseilanden tegengekomen tot nu. Ben 10x weg geweest maar wacht nu nog even voor ik weer een ticket koop. Ik heb zelf peren en krijg vervolgens telkens eilanden met bamboe of peren. Zonde van de Nook Miles.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005

Mauz1978

Console War Veteran

Lekker Ventje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:15:
[...]

Ben geen bonuseilanden tegengekomen tot nu. Ben 10x weg geweest maar wacht nu nog even voor ik weer een ticket koop. Ik heb zelf peren en krijg vervolgens telkens eilanden met bamboe of peren. Zonde van de Nook Miles.
Heb gisteren voor het eerst een eiland met iets anders gekregen, dus het komt vanzelf ;). Maar die eilanden strip ik sowieso helemaal leeg van resources. Als ik wegga is het een groot geplunderde zooi hahaha - kan het nog net niet vol brandend achterlaten :o

Vandaag ‘ Boomer’ mogen ontvangen als eilandbewoner. Geinige vogel is dat. En een of andere hippiehond liep er rond.

Inmiddels heb ik naast perzik, ook peer, kersen en kokosnoot.

[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 25-03-2020 09:36 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Lekker Ventje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:15:
[...]

Je krijgt maximaal 1 ander fruit op een nook eiland, verder alleen je eigen fruit en cocosnoten,
Het doel van deze eilanden is het halen van andere recources, voor ander fruit zul je naar andere spelers moeten reizen.
Bundin schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Bonuseiland nog niet tegen gekomen, helaas, hoop er snel 1 te vinden zou goed van pas komen om mijn lening af te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Mauz1978 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:27:
[...]
En een of andere hippiehond liep er rond.
Die was bij mij gisteren. Had geen zin om zijn eiland te bezoeken en nu is hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:53:
[...]

Die was bij mij gisteren. Had geen zin om zijn eiland te bezoeken en nu is hij weg.
Op zijn eiland is alleen een foto-studio, hier kun je een kamer inrichten met spullen uit je catalogus om een foto te maken, meer is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbdie
Ik ben via deze layout alle bloemen aan het planten om de hybride versies te krijgen:

https://www.reddit.com/r/...t_my_wife_has_the_swtich/

Zijn er mensen bij wie ik even wat bloemen kan plukken? Ik heb zelf native de Cosmos en op mijn Nook eiland groeien de Wildflowers (al mis ik nog één witte). Verder gele Pansies nodig en voor de rest van de andere soorten een aantal van alle drie de kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Robbdie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:57:
Ik ben via deze layout alle bloemen aan het planten om de hybride versies te krijgen:

https://www.reddit.com/r/...t_my_wife_has_the_swtich/

Zijn er mensen bij wie ik even wat bloemen kan plukken? Ik heb zelf native de Cosmos en op mijn Nook eiland groeien de Wildflowers (al mis ik nog één witte). Verder gele Pansies nodig en voor de rest van de andere soorten een aantal van alle drie de kleuren.
Kom nog eens op bezoek zou ik zeggen, en neem wat bloemen mee, dan ruilen we er wat.
Ik laat nog wel even weten welke bloemen ik wel/niet heb en wanneer mijn gate open is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
dragoncry schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:05:
[...]

Kom nog eens op bezoek zou ik zeggen, en neem wat bloemen mee, dan ruilen we er wat.
Ik laat nog wel even weten welke bloemen ik wel/niet heb en wanneer mijn gate open is :)
Top! Ik zal even wat cosmos uit de grond trekken. Verder nog wat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Robbdie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:57:
Zijn er mensen bij wie ik even wat bloemen kan plukken?
Kan je met enkel de bloemen planten maken ? Ik dacht dat je de volledige plant moet uitgraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
tuxken schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:15:
[...]

Kan je met enkel de bloemen planten maken ? Ik dacht dat je de volledige plant moet uitgraven.
Ja inderdaad de plant uitgraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Resident Srvices wordt vandaag bij me verbouwt, dus gisteren nog maar even een nook ticket aangeschaft voor later vandaag.

Maart eindigt volgende week, dus denk eraan dat sommige vissen/insecten plaats gaan maken voor anderen :)
Zelf bezig even te kijken wat ik waar wil gaan planten, sowieso wat bomen kappen/relocaten om alles wat idealer te maken.

Mis eigenlijk nog alleen peren als fruit maar dat komt wel bijtijds.
Gisteren ook mijn turnips bij iemand anders kunnen verkopen voor 447 bells per stuk, dus daar ook dikke winst op gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Binnenkort hebben we een ruilbeurs nodig voor missende vissen, insecten en planten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Robbdie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:06:
[...]

Top! Ik zal even wat cosmos uit de grond trekken. Verder nog wat nodig?
Ik ben maar simpele loonslaaf zal het dus later vandaag even laten weten, eerst even wat werk verzetten ;)
tuxken schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Binnenkort hebben we een ruilbeurs nodig voor missende vissen, insecten en planten... :)
Ja, dat dus. Misschien eens kijken of daar een wat georganiseerder iets voor te bedenken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
tuxken schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Ik heb ondertussen een gigantische veld geplant van alle type fruit bomen. Straks mag iedereen bij mijn fruit komen plukken 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Dit vond ik een goede guide voor het maken van de nieuwe kleuren

https://www.polygon.com/a...-roses-tulips-windflowers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
@Robbdie

Op mijn eiland groeien windflowers (Rood, oranje en wit)
Ook heb ik gele tullips die ik kan missen, en een paar hyacinths
Gate gaat vanavond pas open, misschien een tijd afspreken?

Nook's verkoopt de volgende bloemzaden vandaag :
Windflower - oranje en rood
Hyacinth - geel en wit
Tullips - wit en geel

Ook ben ik op zoek naar het recept voor "simple wooden fencing" (simpel houten hek)

Wat ik nog mis om mijn tuinen compleet te maken :

Cosmos:
6 rode, 1 gele, 2 witte

Pansies:
4 rode, 1 gele, 4 witte

Lillies:
6 rode, 1 gele , 2 witte

Roses:
4 rode, 1 gele, 4 witte

Mums:
1 rode, 4 paarse, 4 witte

Tulips:
3 rode, 4 oranje

[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 25-03-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
dragoncry schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:12:
@Robbdie

Nook's verkoopt de volgende bloemzaden vandaag :
Windflower - oranje en rood
Hyacinth - geel en wit
Tullips - wit en geel

Ook ben ik op zoek naar het recept voor "simple wooden fencing" (simpel houten hek)

Wat ik nog mis om mijn tuinen compleet te maken :

Cosmos:
6 rode, 1 gele, 2 witte

Pansies:
4 rode, 1 gele, 4 witte

Lillies:
6 rode, 1 gele , 2 witte

Roses:
4 rode, 1 gele, 4 witte

Mums:
1 rode, 4 paarse, 4 witte

Tulips:
3 rode, 4 oranje
Dan kom ik even wat zaden kopen bij je winkel! Neem ik cosmos mee voor je en een aantal pansies die mijn winkel verkoopt. Heb je toevallig de rode hyacinten? Aangezien je winkel de witte en gele verkoopt.

Vanavond rond een uur of acht kan ik even langskomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
dragoncry schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:12:
@Robbdie

*knip*
en ook @Robbdie:
Joh, je bent nog geen week bezig, waarom die haast? Pluk die bloemen gewoon van random eilanden als je ze tegenkomt. Voordat je je museum vol hebt zitten ben je sowieso ook maanden verder (als je van je clock afblijft). AC is nou net niet die game waarbij het enig nut heeft om zo snel mogelijk zaken te regelen, eventueel met uitzondering van de eerste 3 dagen omdat er in het begin wat quality of life unlocks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Bundin schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:46:
[...]

en ook @Robbdie:
Joh, je bent nog geen week bezig, waarom die haast? Pluk die bloemen gewoon van random eilanden als je ze tegenkomt. Voordat je je museum vol hebt zitten ben je sowieso ook maanden verder (als je van je clock afblijft). AC is nou net niet die game waarbij het enig nut heeft om zo snel mogelijk zaken te regelen, eventueel met uitzondering van de eerste 3 dagen omdat er in het begin wat quality of life unlocks zijn.
Heeft helemaal niks met haast te maken hoor. Ben een week vrij dus heb genoeg tijd om te spelen. Daarnaast heb ik het idee dat je niet meer dan drie soorten bloemen tegen komt op je random gegenereerde eiland. Dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bundin schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:46:
[...]

en ook @Robbdie:
Heeft niets met "haast" te maken, ik speel het spel graag,en vind het geen probleem om dingen te delen met anderen, ik ben hierin blijkbaar niet alleen. Gevolg hiervan is dat er dit soort afspraken/meets gemaakt worden.

Zo ook met het fruit, had gister 8 andere spelers op bezoek die dingen gehaald hebben, achter gelaten hebben en zelfs brieven (met kado's) hebben gestuurd, dit valt voor mij in de categorie "leuk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:15
Vraag:

Ik moest 3 nieuwe huizen plaatsen voor bewoners. Ik heb per ongeluk heel slim 2 van die huizen geplaatst waar nog geen brug is. Is dat een probleem? Kunnen ze daar dan wel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Heb nu tijd iemand te bezoeken. Ik kan peer, perzik en kokosnoot meenemen. Ik heb kersen alleen niet bij me... iemand tijd om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Cyrax0508 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:21:
Vraag:

Ik moest 3 nieuwe huizen plaatsen voor bewoners. Ik heb per ongeluk heel slim 2 van die huizen geplaatst waar nog geen brug is. Is dat een probleem? Kunnen ze daar dan wel komen?
Geen probleem, ze komen wel naar jou. Ze kunnen over het water lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:15
tuxken schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Geen probleem, ze komen wel naar jou. Ze kunnen over het water lopen :)
Bijzonder ;) Ik vond dat er te weinig ruimte was voor 3 nieuwe huizen op dat extra stukje na het bouwen van je eerste brug. Top man. dan maak ik me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ik weet dat ze naar hun huis gaan maar eigenlijk nog nooit op gelet of ze ook 'beneden' wandelen. Geen idee eigenlijk. Veel kwaad kan het niet. Op dag 9 heb je het new Resident Services en kan je bruggen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
Man wat een geweldig spel. Net Nintendo online erbij genomen, zal me straks toevoegen.. eerst de switch van mijn zoontje afnemen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Hoe zit het nu met eilanden van andere spelers bezoeken? Was het niet zo dat je alleen maar dingen kan meenemen en achterlaten als je Best Friends bent? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
fub schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:15:
Hoe zit het nu met eilanden van andere spelers bezoeken? Was het niet zo dat je alleen maar dingen kan meenemen en achterlaten als je Best Friends bent? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.
De enige beperking is dat je geen wijzigingen kunt aanbrengen aan een eiland als je geen "best friend" bent.
(je kunt geen schep en bijl gebruiken)

Wel kun je fruit en onkruid plukken, schelpen oppakken en aankopen doen bij nook's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-09 12:43
Hier ook net begonnen, geniet van het tempo langzaam maar gestaag het eiland opbouwen en unlocken! Hier gaat veel tijd inzitten..

Zal mij toevoegen op de lijst voor wie langs wil komen voor de resources

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb me ook even toegevoegd aan de lijst dus als iemand een friendsrequest binnengekregen heeft net, dat was ik waarschijnlijk :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Hydra schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:33:
Heb me ook even toegevoegd aan de lijst dus als iemand een friendsrequest binnengekregen heeft net, dat was ik waarschijnlijk :D
Ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Ik heb me net ook aan de lijst toegevoegd. Ik heb peren, kokosnoten en kersen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Turnip price: 526

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Peaches mag je plukken als je ze nodig hebt.

Ik ben AFK.

Dodo code blijft denk ik 1 uur actief, daarna is 't weer friends only.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Vanmiddag voor 50 euro bij Toychamp in Alkmaar het spel kunnen scoren :)
Nu nog wachten tot dat mijn switch wordt geleverd door Amazon.nl.
In de tussentijd kan ik mooi wat streams kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 22:58
Sméagol schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:54:

***members only***

Ik ben AFK.

Dank ik heb een paar peaches meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Sméagol schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:54:

***members only***

Ik ben AFK.

Members only:

M'n island is weer open voor algemeen publiek, tot de Nook shop dicht gaat.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:15
Bedankt Sméagol. Ik heb 1 boom met perzikken geleegd en een stapeltje peren bij de bbq achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:08
Heb nog een hele boel kersen liggen voor het oprapen. Ga over een half uurtje offline
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Misschien een gekke vraag maar ik zie sommige mensen hier hun code delen zodat mensen hun eiland kunnen bezoeken. Is het voor mensen die zo'n eiland bezoeken niet mogelijk om het helemaal leeg te roven?
Of hebben ze hier iets voor bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
Luuk2015 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:21:
Misschien een gekke vraag maar ik zie sommige mensen hier hun code delen zodat mensen hun eiland kunnen bezoeken. Is het voor mensen die zo'n eiland bezoeken niet mogelijk om het helemaal leeg te roven?
Of hebben ze hier iets voor bedacht?
Voor zover ik kan zien kunnen mensen alleen dingen pakken als Fruit, Bloemen en dingen die op de grond liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
Bolko schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:01:
Heb nog een hele boel kersen liggen voor het oprapen. Ga over een half uurtje offline

***members only***
Damn... Helaas gemist. Ben nog op zoek naar kersen... Binnenkort nog een keer 'open eiland'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
Rn82 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:30:
[...]

Damn... Helaas gemist. Ben nog op zoek naar kersen... Binnenkort nog een keer 'open eiland'?
Ik kan hem nog wel even snel opengooien. Hou je dm even in de gaten. ik ben wel even afk
Heb jij nog peren over?

[ Voor 3% gewijzigd door Bolko op 25-03-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
Bolko schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:35:
[...]

Ik kan hem nog wel even snel opengooien. Hou je dm even in de gaten. ik ben wel even afk
Heb jij nog peren over?
Sorry ben offline (oftewel: lig in mijn bedje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
Rn82 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:40:
[...]

Sorry ben offline (oftewel: lig in mijn bedje)
No worries. Zet ik hem morgen even open voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Blijkbaar kan je van elk eiland die je bezoekt een spinneneiland maken ( je moet het volledig uitgraven en de geplukte bloemen op het strand leggen ). Na alle andere insecten te vangen komen er automatisch spinnen. Lijkt me wel wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Goedemorgen,

Gate staat open voor gebruik met DODO-code :
Members only: DODO code

Er zijn perzikken, appels en cocosnoten.
Volledig zelf bediening, ben zelf AFK.

Houd het netjes aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:09
Gisteravond ook een spinnen eiland gevonden waar telkens 4 spinnen tevoorschijn kwamen. Wel aardig wat werk om er zoveel mogelijk te pakken te krijgen aangezien je na iedere vangst meteen gebeten word door een andere spin.

Blijft echt een heerlijk verslavend spelletje waar stiekum toch veel tijd in gaat zitten :o

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Switch komt 2 april binnen :D, kijk er echt naar uit.

In de tussentijd nog maar even de GameCube versie spelen.

Hopelijk krijg ik mijn vriendin ook zover dat ze gaat spelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:02:
De Switch komt 2 april binnen :D, kijk er echt naar uit.

In de tussentijd nog maar even de GameCube versie spelen.

Hopelijk krijg ik mijn vriendin ook zover dat ze gaat spelen :+
Ooh, gamecube, goede tijden..
beetje offtopic, maar hoop eigenlijk ook nog op een nieuwe PikMin, die was op de gamcube erg leuk om te spelen.

Gate is open met code :
Members only: DODO-code

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:19:
[...]

beetje offtopic, maar hoop eigenlijk ook nog op een nieuwe PikMin, die was op de gamcube erg leuk om te spelen.

Gate is open met code :
***members only***
Bedankt voor de appels, ik heb wat sinaasappels voor je achtergelaten bij je message board. Heb ook nog wat zaadjes voor bloemen die ik niet had kunnen kopen bij je nook's cranny, en wat vloerbedekking en behang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:19:

Gate is open met code :
***members only***
Thanks! Heb nu wat peaches voor m'n boomgaard. Had er niet aan gedacht wat mee te nemen; was m'n eerste keer op 'andermans' eiland. Heb peren, kersen en kokosnoten: heb je daar wat van nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Waar wij behoefte aan hebben is een 'shared storage' voor alle mensen die op het eiland wonen. Nu doen we dat door spullen tussen onze huizen in op de grond te mikken, maar dat is toch wat minder handig als je bezoek wilt ontvangen.
Bestaat er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eiland is ook open voor wie langs wilt komen. Voel je vrij om een perzikboom leeg te schudden, kleren te kopen van Abel voor de resident services, of spullen te kopen bij Nook's cranny (pedal board, oil lamp, Tulips, Mums, Pansy's & perzikken, verschillende vloeren en behangen)

Het regent bij mij ook dus je kan proberen een coelacanth te vangen.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Hydra schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:19:
[...]

Thanks! Heb nu wat peaches voor m'n boomgaard. Had er niet aan gedacht wat mee te nemen; was m'n eerste keer op 'andermans' eiland. Heb peren, kersen en kokosnoten: heb je daar wat van nodig?
Een paar kersen zou ik op prijs stellen, tnx :) (je kunt ze ook mailen, weet alleen niet hoe)
fub schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:20:
Waar wij behoefte aan hebben is een 'shared storage' voor alle mensen die op het eiland wonen. Nu doen we dat door spullen tussen onze huizen in op de grond te mikken, maar dat is toch wat minder handig als je bezoek wilt ontvangen.
Bestaat er zoiets?
Je kunt proberen een kast op je eiland te plaatsen, voorheen kon je hierin ook spullen opslaan, maar durf niet te zeggen of dat nu nog werkt.
Flamesz schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:34:
Mijn eiland is ook open voor wie langs wilt komen. Voel je vrij om een perzikboom leeg te schudden, kleren te kopen van Abel voor de resident services, of spullen te kopen bij Nook's cranny (pedal board, oil lamp, Tulips, Mums, Pansy's & perzikken, verschillende vloeren en behangen)

Het regent bij mij ook dus je kan proberen een coelacanth te vangen.

***members only***
Nice!, dan kom ik straks even lang om mijn geluk te beproeven :)

Gate open tot 11.00
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik heb m afgelopen zondag digitaal gekocht, voor de hedendaagse duidelijke redenen , alhoewel ik m later wel fysiek wil aanschaffen, als ie goedkoper is ;) (omdat ik een verzamelaar ben)

maargoed ik zit nu iig op dag 4 , en wil me inschrijven voor de lijst
(ben zelf perzikken,appelsienen,bamboescheuten en kokosnoten aant groeien) , maar ik zit op t werk .. is er een manier om je nintendo id op te zoeken op nintendo.co.uk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Volgens mij kan je als je aangemeld bent je Nintendo Network ID zien.
Dit is volgens mij hetzelfde als je Nintendo ID
Metallize schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:48:
is er een manier om je nintendo id op te zoeken op nintendo.co.uk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

fub schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:20:
Bestaat er zoiets?
Ik mis dat inderdaad ook. Die kist bij Tom Nook zou ideaal ervoor zijn. Daar komen echter alleen dingen in als player 2 wat oppakt. Het zou fijn zijn. Dat je daar ook dingen in kan doneren voor de rest van de spelers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:39:
[...]

Een paar kersen zou ik op prijs stellen, tnx :) (je kunt ze ook mailen, weet alleen niet hoe)
Done! Je kunt mailen bij je airport; die kaarten stand. Ik denk dat je ze morgen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Wat een super toffe game is het ook :P. Voorheen nooit Animal Crossing gespeeld (wel een Nintendo DS gehad), maar gewoon lekker rustig deze game spelen is een leuke afwisseling.

Vandaag ga ik de 198k lening aflossen, en dan morgen weer een groter huis :D. Op dit moment heb ik best wat fruit, alleen nog even zoeken naar Perzikken.

Weet iemand hoe het zit met de Amiibo kaarten? Als ik het goed lees op het internet zouden deze moeten werken, maar ik heb geprobeerd ze te scannen op m'n Switch, maar er lijkt in-game verder niet iets te wijzigen :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diigii schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:05:
Wat een super toffe game is het ook :P. Voorheen nooit Animal Crossing gespeeld (wel een Nintendo DS gehad), maar gewoon lekker rustig deze game spelen is een leuke afwisseling.

Vandaag ga ik de 198k lening aflossen, en dan morgen weer een groter huis :D. Op dit moment heb ik best wat fruit, alleen nog even zoeken naar Perzikken.

Weet iemand hoe het zit met de Amiibo kaarten? Als ik het goed lees op het internet zouden deze moeten werken, maar ik heb geprobeerd ze te scannen op m'n Switch, maar er lijkt in-game verder niet iets te wijzigen :P.
Ik heb gelezen dat je er iets mee kan op de campground en Harv's foto eiland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Niet alle amiibo kaarten werken.
Hier heb je misschien wat aan:
https://www.eurogamer.net...hotopia-new-horizons-7018
Volgens het artikel kan je de amiibo kaarten scannen bij een speciale ATM.
Diigii schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:05:

Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste