Dankjewel voor de sinaasappels! Die hadden we nog niet. Hoop dat je iets kan doen met de appels van ons eiland.Flamesz schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:34:
Mijn eiland is ook open voor wie langs wilt komen. Voel je vrij om een perzikboom leeg te schudden, kleren te kopen van Abel voor de resident services, of spullen te kopen bij Nook's cranny (pedal board, oil lamp, Tulips, Mums, Pansy's & perzikken, verschillende vloeren en behangen)
Sinaasappels, the one that keep getting away...fub schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:08:
[...]
Dankjewel voor de sinaasappels! Die hadden we nog niet. Hoop dat je iets kan doen met de appels van ons eiland.
Leuk dat we bij elkaar op bezoek gaan...
Als je ze nodig hebt, heb ik wel een paar overTeleluvr schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 12:55:
[...]
Sinaasappels, the one that keep getting away...
Leuk dat we bij elkaar op bezoek gaan...
Wat is je nintendo ID, dan mail ik ze.
Je kunt alleen dingen mailen naar mensen waar je op visite bent geweest, volgens mij.dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:00:
[...]
Als je ze nodig hebt, heb ik wel een paar over
Wat is je nintendo ID, dan mail ik ze.
Ze moeten wel eerst vrienden zijn van je (en dan op bezoek).fub schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:22:
[...]
Je kunt alleen dingen mailen naar mensen waar je op visite bent geweest, volgens mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 26-03-2020 13:35 ]
Something under the bed is drooling
Bensimpel
Positieve meneer
Heerlijke game zover, ik kan nu ook dingen customizen. Wat een diepgang zeg!
Nou een beetje focussen om mn lening af te betalen en mn huis nog mooier te maken.
350k, nu nog 90k te gaan
Nou een beetje focussen om mn lening af te betalen en mn huis nog mooier te maken.
😆 - Denk ook eens om ;)
Iemand sinaasappels nodig? Dan kon ik even een kijkje nemen voor bloemzaden in je nook store
Ik lees hier dat elke huisupgrade je 80 nieuwe storage slots geeft.
https://attackofthefanboy...rage-and-inventory-space/
Echter ik heb gisteren mijn eerste upgrade gedaan en heb maar 40 slots gekregen en zit nu op 120. Heeft iemand de cijfers voor het gehele rijtje? Ik zit nu namelijk al weer vol met 120 slots. Jammer is namelijk ook dat je kleren ruimte in de storage box innemen terwijl ik een kledingkast heb. Het enige wat die toevoegd is sneller een outfit samenstellen. Ik had gehoopt op meer opslag en dus ook aparte opslag voor kleding. Ik kom continu ruimte te kort.
Echter ik heb gisteren mijn eerste upgrade gedaan en heb maar 40 slots gekregen en zit nu op 120. Heeft iemand de cijfers voor het gehele rijtje? Ik zit nu namelijk al weer vol met 120 slots. Jammer is namelijk ook dat je kleren ruimte in de storage box innemen terwijl ik een kledingkast heb. Het enige wat die toevoegd is sneller een outfit samenstellen. Ik had gehoopt op meer opslag en dus ook aparte opslag voor kleding. Ik kom continu ruimte te kort.
Ik speel het spel pas 3 dagen maar merk dat de dialogen en standaard teksten mij nu al tegen beginnen te staan. Elke keer dezelfde rollende teksten (met een knop ingedrukt) door moeten klikken als je iets wilt kopen/verkopen, als je iets vangt, als je inventory vol is, e.d. Het staat mij al zo tegen dat ik amper nog zin heb om te spelen.
Bestaat er een optie om de dialogen standaard te skippen? Zo niet, hoe was dit dan bij eerdere AC's? Hebben ze daar ooit dit soort opties ingevoerd?
Bestaat er een optie om de dialogen standaard te skippen? Zo niet, hoe was dit dan bij eerdere AC's? Hebben ze daar ooit dit soort opties ingevoerd?
een lijst heb ik niet, maar ik heb de 3e huisuitbreiding en heb nu 320 slots, lijkt dus wel 80 slots per keer te zijnKaasje123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:36:
Ik lees hier dat elke huisupgrade je 80 nieuwe storage slots geeft.
(1 huis á 80 + 3x upgrade á 80=320). Maar ik speel alleen, speel jij misschien samen met iemand?
De standaard zinnen waren er in alle AC's en zijn niet uit te schakelen.Cannoli schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:38:
Ik speel het spel pas 3 dagen maar merk dat de dialogen en standaard teksten mij nu al tegen beginnen te staan. Elke keer dezelfde rollende teksten (met een knop ingedrukt) door moeten klikken als je iets wilt kopen/verkopen, als je iets vangt, als je inventory vol is, e.d. Het staat mij al zo tegen dat ik amper nog zin heb om te spelen.
In de surprise Nintendo direct van vandaag is een update voor AC aangekondigd die eind April uit moet komen. De update bevat sowieso de Earth day event, en misschien wel meer content.
Er werd ook genoemd dat als je de day 1 patch (v1.1) hebt gedownload je van 1 tot 12 april de paashaas in je dorp kan verwachten.
YouTube: YouTube
Er werd ook genoemd dat als je de day 1 patch (v1.1) hebt gedownload je van 1 tot 12 april de paashaas in je dorp kan verwachten.
YouTube: YouTube
[ Voor 8% gewijzigd door Flamesz op 26-03-2020 15:47 ]
? 3x80 is toch 240?dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:43:
[...]
een lijst heb ik niet, maar ik heb de 3e huisuitbreiding en heb nu 320 slots, lijkt dus wel 80 slots per keer te zijn
(1 huis á 80 + 3x upgrade á 80=320). Maar ik speel alleen, speel jij misschien samen met iemand?
Ik snap er geen jota van. Ik heb bij mijn initiële aanschaf van het huis 80slots gekregen. Nu heb ik mijn huis 1x geupgrade en krijg ik er maar 40 slots bij en zit nu op 120. Als ik de volgende keer een upgrade doe en er wel 80 krijg dan zit ik op 200. Ik heb nog nergens echt een volledig lijstje met kloppende nummers gezien. Iedereen meldt wat anders.
Volgens mij is het hier zo gegaan:Kaasje123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:23:
[...]
? 3x80 is toch 240?
Ik snap er geen jota van. Ik heb bij mijn initiële aanschaf van het huis 80slots gekregen. Nu heb ik mijn huis 1x geupgrade en krijg ik er maar 40 slots bij en zit nu op 120. Als ik de volgende keer een upgrade doe en er wel 80 krijg dan zit ik op 200. Ik heb nog nergens echt een volledig lijstje met kloppende nummers gezien. Iedereen meldt wat anders.
Tent -> huis = +80=80
Groot huis = +80=160
kamer-noord= +80=240
Kamer-oost = +80=320 <-ik zit nu hier.
Spelen er meer mensen op jou console, dan jij alleen?
Nee ik speel alleen. Bugged als het klopt wat jij zegtdragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:32:
[...]
Volgens mij is het hier zo gegaan:
Tent -> huis = +80=80
Groot huis = +80=160
kamer-noord= +80=240
Kamer-oost = +80=320 <-ik zit nu hier.
Spelen er meer mensen op jou console, dan jij alleen?
Ik zie hier een compleet lijstje staan (bijna helemaal onderaan):Kaasje123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:23:
[...]
? 3x80 is toch 240?
https://animalcrossing.fandom.com/wiki/House
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ook dat lijstje wijkt weer af. Daar zeggen ze dat je bij je huis (dus van tent naar huis) je 60 storage spaces krijgt, maar ik heb er 80 gekregen. Ik wordt er echt knettergek van. Daarom zei ik al alle lijstjes en posts zeggen wat anders.Zeror schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 18:03:
[...]
Ik zie hier een compleet lijstje staan (bijna helemaal onderaan):
https://animalcrossing.fandom.com/wiki/House
Ik kwam er net pas achter dat je ook kan craften op een kleine werkbank ipv altijd de tent van Nook in te gaan. Je leert iedere dag iets zullen we maar zeggen
Iemand interesse om op mn eiland te komen? Ik heb alle soorten fruit aan de bomen hangen, mijn native fruit is Sinaasappel. Ik heb alleen geen bamboe helaas. Verder wel de able sisters en nook shop (tot 2000 open).
Vandaag ga ik even wat aanpassen aan mijn eiland (kan niet met bezoekers) maar voor de mensen die me toe willen voegen:
SW-0824-5568-2301
Vandaag ga ik even wat aanpassen aan mijn eiland (kan niet met bezoekers) maar voor de mensen die me toe willen voegen:
SW-0824-5568-2301
[ Voor 22% gewijzigd door ThekingofFanta op 26-03-2020 20:08 . Reden: Gate gesloten ]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Ik kom even langs, ik heb wel wat bamboo shoots voor jeThekingofFanta schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:24:
Iemand interesse om op mn eiland te komen? Ik heb alle soorten fruit aan de bomen hangen, mijn native fruit is Sinaasappel. Ik heb alleen geen bamboe helaas. Verder wel de able sisters en nook shop (tot 2000 open).
Mijn dodo code is:KK46L
Ik kom ook graag even langs. Net begonnen met het spel. Tot nu toe vermakelijkThekingofFanta schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:24:
Mijn dodo code is:KK46L
Ah man!!! 
ik heb dit op de DS zo veel gespeeld en was eigenlijk een beetje uit de " nintendo-wereld" geraakt. Veel PC en PS4 gespeeld.
Nu zie ik dit topic en voel ik gewoon de drang om opnieuw AC te spelen. Helaas geen switch te krijgen meer.
Wat ziet dit er gaaf uit zeg!
ik heb dit op de DS zo veel gespeeld en was eigenlijk een beetje uit de " nintendo-wereld" geraakt. Veel PC en PS4 gespeeld.
Nu zie ik dit topic en voel ik gewoon de drang om opnieuw AC te spelen. Helaas geen switch te krijgen meer.
Afgelopen week de game gehaald voor mezelf en de kids. Nu als goede papa eerst de kleinste laten gamen, die is nu dus als primair eiland bewoner geregistreerd. Omdat hij nog niet kan lezen en Mario of Luigi en leuker vind, speelt hij het niet heel veel.
Kwam er later achter dat alleen de primaire speler de eerste enkele essentiële doorontwikkelingen zoals het museum kan triggered..... nou vooruit, ik dus op account van de kleine alles doorlopen duwen zodat ik zelf als 2e speler weer door kan.....
Nu loop ik tegen een volgend station aan dat ik vanuit Tommie of timmie niet de trigger krijg om die nook granny shop te bouwen.... weet iemand hier of dat ook toevallig alleen via primaire speler kan? Ik kan op Google niks vinden
Toevallig nog andere milestones waar ik al rekening meE Moet houden?
Kwam er later achter dat alleen de primaire speler de eerste enkele essentiële doorontwikkelingen zoals het museum kan triggered..... nou vooruit, ik dus op account van de kleine alles doorlopen duwen zodat ik zelf als 2e speler weer door kan.....
Nu loop ik tegen een volgend station aan dat ik vanuit Tommie of timmie niet de trigger krijg om die nook granny shop te bouwen.... weet iemand hier of dat ook toevallig alleen via primaire speler kan? Ik kan op Google niks vinden
Toevallig nog andere milestones waar ik al rekening meE Moet houden?
Amazon.nl heeft nog wat voorraad voor een goede prijs 
lifeguard schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:30:
Ik heb nog perzik, kersen en 2 peren over. De turnip prijzen zijn 179. Voor wie wil zet ik mn deuren open.
(Appels en/of bamboo is welkom)
Geven de geldbomen 1x geld na drie dagen en worden dan terug normale bomen ?
Ja.tuxken schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:23:
Geven de geldbomen 1x geld na drie dagen en worden dan terug normale bomen ?
Heb alle fruit, welke bloemen zijn er te koop ?Mauz1978 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:22:
Ik heb nog perzik, kersen en 2 peren over. De turnip prijzen zijn 179. Voor wie wil zet ik mn deuren open.
Gele viooltjes, oranje anemonen, rode anemonen, witte cosmeas, rode viooltjes en rode cosmeas.tuxken schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:28:
[...]
Heb alle fruit, welke bloemen zijn er te koop ?
Ik wil wel even langskomen om daar iets uit de shop te kopen. Heb je een dodo code?Mauz1978 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:30:
[...]
Gele viooltjes, oranje anemonen, rode anemonen, witte cosmeas, rode viooltjes en rode cosmeas.
Nog even: Fhxgy is de dodo. Wat heb je nodig?
Bloemen, heb jij nog wat nodig? Dan kom ik die kznt opMauz1978 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:41:
[...]
Nog even: Fhxgy is de dodo. Wat heb je nodig?
Nee, heb inmiddels allesdragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:43:
[...]
Bloemen, heb jij nog wat nodig? Dan kom ik die kznt op
Gewoon te koop hoor.lifeguard schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:30:
Ah man!!!
En deze heeft een kortere levertijd.
[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 26-03-2020 20:49 ]
Verwijderd
Wij hebben 2 profielen op de switch en willen allebei een eigen account en eiland op animal crossing.
Hoe kan dit?
Hoe kan dit?
Niet. Alleen met een 2e switch en een 2e spel.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:01:
Wij hebben 2 profielen op de switch en willen allebei een eigen account en eiland op animal crossing.
Hoe kan dit?
Bensimpel
Positieve meneer
Nintendo switch (lite) erbij kopen. Enige manier.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:01:
Hoe kan dit?
😆 - Denk ook eens om ;)
Heb anemonen en viooltjes gekocht maar had ze al. Kan ik er iemand plezier mee doen die andere bloemen heeft op zijn eiland. Zoek nog tulpen, rozen en lelies
Ik heb witte en gele tulpen in m'n Nook.tuxken schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:06:
Heb anemonen en viooltjes gekocht maar had ze al. Kan ik er iemand plezier mee doen die andere bloemen heeft op zijn eiland. Zoek nog tulpen, rozen en lelies
deur is dicht
[ Voor 4% gewijzigd door Castalot op 26-03-2020 21:46 ]
Ik heb er 1 voor de ladder.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:08:
Heeft iemand een doe het zelf plan voor een ladder en ijzerklompjes ter overname
Dodo code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 26-03-2020 21:39 ]
Ijzerklopjes kun je niet maken, die verzamel j e uit stenen door deze te slaan met een schep of bijlVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:08:
Heeft iemand een doe het zelf plan voor een ladder en ijzerklompjes ter overname
Bensimpel
Positieve meneer
Plus dat de ladder je pas later krijgt, komt vanzelf nadat je 2 house plots klaar hebt volgens mij.dragoncry schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:36:
[...]
Ijzerklopjes kun je niet maken, die verzamel j e uit stenen door deze te slaan met een schep of bijl
😆 - Denk ook eens om ;)
Nook zegt inderdaad na de 2e house plot dat je een ladder kan maken, maar het recept geeft ie je stiekem al als je de meubel recepten krijgt voor het eerste huis.
Bedankt voor de ladder man!Zorian schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:33:
[...]
Ik heb er 1 voor de ladder.
Dodo code
***members only***
I am the great Cornholio!
Vandaag krijg ik animal crossing binnen maar lees dat er in April al veel insecten verdwijnen voor verschillende maanden.
Is het een goed idee om de switch even op 20/3 te zetten en zo af en toe een dag te herzetten tot ik terug op de juiste dag zit? Of gewoon de maanden uitzitten en het eikand al maken hoe ik het wil.
Is het een goed idee om de switch even op 20/3 te zetten en zo af en toe een dag te herzetten tot ik terug op de juiste dag zit? Of gewoon de maanden uitzitten en het eikand al maken hoe ik het wil.
Een fysiek spel kan je zeker delen, zo ga ik dat toch met mijn zoontje doen.Mauz1978 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:01:
[...]
Niet. Alleen met een 2e switch en een 2e spel.
[ Voor 27% gewijzigd door Engineer Stewie op 27-03-2020 08:05 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Als je tijd reist kun je niet meedoen aan speciale events, april heeft een grote met een paashaas enzo. Ik doe gewoon lekker chil en reis niet in de tijd, de dieren die ik mis neem ik dan maar voor liefEngineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:01:
Vandaag krijg ik animal crossing binnen maar lees dat er in April al veel insecten verdwijnen voor verschillende maanden.
😆 - Denk ook eens om ;)
Maart is nog niet voorbij, dus met een beetje mazzel kun je de meeste nog wel vangen (zoniet alle)Engineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:01:
[...]
Een fysiek spel kan je zeker delen, zo ga ik dat toch met mijn zoontje doen.
Tijdreizen zou ik inderdaad ook niet doen.
Delen kan zeker, samen spelen dan niet...Engineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:01:
[...]
Nu, het zijn maar 7 dagen om in te halen. Opzich moet dat wel lukken toch...Bensimpel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:05:
[...]
Als je tijd reist kun je niet meedoen aan speciale events, april heeft een grote met een paashaas enzo. Ik doe gewoon lekker chil en reis niet in de tijd, de dieren die ik mis neem ik dan maar voor lief
Het is niet de bedoeling om vooruit op de tijd te gaan te lopen
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens mij maakt het niet uit welke kant op je tijd reist, (Ik heb geen idee hoe de game dat weet), maar ik denk als je de game start op 27/03, en opeens is het in het spel 20/03, het spel dat wel in de gaten heeft. Ik denk dat je ook dan online in de problemen komt?Engineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:17:
[...]
Nu, het zijn maar 7 dagen om in te halen. Opzich moet dat wel lukken toch...
Het is niet de bedoeling om vooruit op de tijd te gaan te lopen
Pin me er niet op vast, probeer het vooral uit en laat het ons weten haha.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij hoef je alleen syncroon te zijn op het moment dat het bewuste event getriggert word, maar je weet niet precies wanneer dat is. Loop je op het triggermoment niet syncroon, dan mis je het hele event.Bensimpel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:21:
[...]
Volgens mij maakt het niet uit welke kant op je tijd reist, (Ik heb geen idee hoe de game dat weet), maar ik denk als je de game start op 27/03, en opeens is het in het spel 20/03, het spel dat wel in de gaten heeft. Ik denk dat je ook dan online in de problemen komt?
Pin me er niet op vast, probeer het vooral uit en laat het ons weten haha.
Ik ondervind wel dat ik de laatste 2-3 dagen geen nieuwe discovery's doe. Speel al enkele dagen en heb op het ogenblik 23 soorten vissen en 21 insecten.
Hebben jullie ongeveer de zelfde progressie of moet ik wat meer vissen
Sommige vissen zijn natuurlijk wat zeldzamer dan anderen, maar ook tijdsgebonden. Een vis die je 's avonds opvist kan soms alleen 's avonds spawnen en niet overdag. Mis er zelf ook nog een paar, wat meer common vissen omdat ik overdag werk enzo.tuxken schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:30:
Ik ondervind wel dat ik de laatste 2-3 dagen geen nieuwe discovery's doe. Speel al enkele dagen en heb op het ogenblik 23 soorten vissen en 21 insecten.
Wellicht even kijken wat ik nog moet van het weekend. Sowieso de Stringfish die alleen op clifftop water spawned is een zeldzame die ik nog moet voordat hij verdwijnt.
27 vissen en 27 insecten op dit moment, maar heb niet gezocht welke is zou kunnen vangen.tuxken schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:30:
edit:
die stringfish heb ik dus nog niet
die stringfish heb ik dus nog niet
Zal dan niet time jumpen. De bedoeling is toch om het spel lang te spelen...
Vooral in het zuidelijk halfrond lijken er veel insecten te wijzigen.
Vooral in het zuidelijk halfrond lijken er veel insecten te wijzigen.
Voor de North Hemisphere valt het wel mee, (onze tijd zone)Engineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:01:
[...]
Bij de bugs is het:
emperor butterfly = Makkelijk
Bij de vissen:
Sturgeon = Moeilijk, Moet je voor zitten met bait waar de rivieren in de zee lopen
football fish = is te doen
Sea butterfly = Makkelijk
Bitterling = Makkelijk
Yellow Perch = Makkelijk
Stringfish = Moeilijk, zitten met bait, boven op de cliffs
Er zijn vast wel mensen die je vroeg in de game een stok en ladder willen sponsoren om op de cliffs te komen.
Als je south Hemi neemt is het een heel ander verhaal dan zijn 18 fish en 14 bugs die je einde deze maand gevangen moet hebben
Ik gooi mijn gate weer open, ik ben zelf veel afk maar je mag mijn fruit pakken.
Ik heb alle fruit aan de bomen hangen maar Sinaasappel is mijn native fruit. Nook's cranny en Able sisters zijn open!
Dodo code: M2KJY
Ik heb alle fruit aan de bomen hangen maar Sinaasappel is mijn native fruit. Nook's cranny en Able sisters zijn open!
[ Voor 3% gewijzigd door ThekingofFanta op 27-03-2020 11:14 ]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
blijkbaar niet , maargoed Ik zal me toevoegen als mn eiland een beetje volgegroeid is want ik zit pas op dag 5 ofzo , en mn plantjes moeten nog groeienLuuk2015 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:55:
Volgens mij kan je als je aangemeld bent je Nintendo Network ID zien.
Dit is volgens mij hetzelfde als je Nintendo ID
[...]
Voor een relaxed spel is iedereen hier toch erg competitief, haha. Ik zie het allemaal wel, speel wanneer ik tijd en zin heb en ga echt niet wakker liggen van een insect of vis meer of minder
Best druk bij jou. Ben alleen mijn perzikken wezen verkopen waarvoor dankThekingofFanta schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:09:
Ik gooi mijn gate weer open, ik ben zelf veel afk maar je mag mijn fruit pakken.
Je wilt in het begin toch wat vooruitgang zien, niet?
Ik ga vandaag voor 5000 miles en 5 bugs... Komt goed.
Ik ga vandaag voor 5000 miles en 5 bugs... Komt goed.
Ja vind dat nintendo de online multiplayer wel een heel stuk mag en kan verbeteren, het is bijna niet te doen zo..MisterEagle schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:56:
[...]
Best druk bij jou. Ben alleen mijn perzikken wezen verkopen waarvoor dank
Je bedoelt de 7 laadschermen en animaties welke ik had voor ik bij je shop kwam?ThekingofFanta schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:00:
[...]
Ja vind dat nintendo de online multiplayer wel een heel stuk mag en kan verbeteren, het is bijna niet te doen zo..
Haha, ga nu aan de terugreis beginnen naar het vliegveld. Ziet er leuk uit je eiland, je bent ook echt al stukken verder dan ik.
Ik ben benieuwd wanneer je huizen kunt verplaatsen. Die drie nieuwe huizen heb ik redelijk ver weg geplaatst en het museum mag inmiddels van mij ook wel een ander plekje krijgen.
Dit kan als je Tom Nook's tent in een gebouw hebt veranderd. Kost wel 50.000 bells per gebouw.vinom schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:03:
Ik ben benieuwd wanneer je huizen kunt verplaatsen. Die drie nieuwe huizen heb ik redelijk ver weg geplaatst en het museum mag inmiddels van mij ook wel een ander plekje krijgen.
Ik doe alleen aan time travel om verloren tijd in te halen. Kan niet elke dag spelen namelijk. Ik ga max 1 of 2 dagen vooruit momenteel om er niet teveel misbruik van te maken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik doe niet aan time travel, het is een spel dat jaren meegaat dus een dagje hier en daar zal me worst wezen
Time travel is gewoon cheaten. Maakt mij vrij weinig uit als ik een dag gemist heb eerlijk gezegd. Liever wat vertraging en alle special events mee kunnen doen, dan een beetje voorsprong zonder events. Geniet gewoon van de game
Bensimpel
Positieve meneer
Eind april komt er weer een update voor World Earth day, vanaf 1 april tot en met 12 april komt de paashaas op bezoek.
Ze houden het wel interessant zo met updates, vooral erg chill in deze tijd
Ze houden het wel interessant zo met updates, vooral erg chill in deze tijd
😆 - Denk ook eens om ;)
Wil graag mijn bloementuintje even afmaken maar mis nog steeds vijf van de acht soorten bloemen (Tulips, Hyacinths, Lillies, Roses en Mums). Iemand bij wie ik vanavond even in zijn Nook store kan neuzen of die ze op kan graven voor mij? Heb zelf Cosmos en Oranges over en kan resources als iron enzo ook goed missen.
ik zou toch wel graag eens naar een Nook Miles eiland willen dat geen directe kopie is van mijn eiland...
ik lees op reddit allemaal verhalen van tarantula eiland of bijzondere vissen. Ik krijg kers en lily eiland
ik lees op reddit allemaal verhalen van tarantula eiland of bijzondere vissen. Ik krijg kers en lily eiland

[ Voor 35% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-03-2020 13:25 ]
This is the Way.
Geduld is een schone zaak bij dit spel
Vraag me ook af of je in april straks andere bloemen of fruit gaat vinden op je random nook eiland in plaats van elke keer hetzelfde. Zou wel leuk zijn als dat ook veranderd.NoTimeRemains schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:24:
ik zou toch wel graag eens naar een Nook Miles eiland willen dat geen directe kopie is van mijn eiland...
Ik heb via YT/streamers begrepen dat je altijd een “kopie” van je eigen eiland krijgt en twee andere soorten. Daarna blijven deze rouleren. Dus voor de laatste soorten fruit moet je verplicht handelen met andere mensen.NoTimeRemains schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:24:
Daarnaast is het mogelijk om bepaalde spawns te forceren in het spel door bomen, planten, stenen weg te halen.
Zie:
https://youtu.be/8tWb2X8gMYw
Het werkte bij mij ook, maar als het regent dan weer niet omdat de Wharf Roaches altijd voorrang krijgen op de tarantula.
Bedankt voor de peren! Nu heb ik alle soorten fruit.ThekingofFanta schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:09:
Verwijderd
Ik zit op dag 5 ga mijn brug maken, iemand een idee waar ik een boomstam palenset vandaan kan halen?
Ik had dat recept al eerder van Tom gekregen. Jij niet?Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:58:
Ik zit op dag 5 ga mijn brug maken, iemand een idee waar ik een boomstam palenset vandaan kan halen?
Ik weet 't niet uit m'n hoofd, maar probeer in de shop die verzameling recepten te kopen. Ik gok dat ie daarbij zit.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:01:
Nee, alleen een pakket om een brug te maken, maar ik heb geen boomstam palen pakket
Make lovecraft not warcraft.
Mijn Eiland is nu ook open voor bezoek; MPPDS
Ik heb sinaasappelen kokosnoten en peren!
Turnips zijn 75 bij mij
Iemand bezocht mij net en gaf me 2 perzikken! Super fijn.. alleen kreeg ik een communicatiefout en is het allemaal weer ongedaan gemaakt.. Das dan weer jammer.
Turnips zijn 75 bij mij
Iemand bezocht mij net en gaf me 2 perzikken! Super fijn.. alleen kreeg ik een communicatiefout en is het allemaal weer ongedaan gemaakt.. Das dan weer jammer.
[ Voor 54% gewijzigd door Tealiciouss op 27-03-2020 16:54 ]
Hoe kan ik een ander eiland bezoeken?
Ik sta nu bij die dodo en zeg tegen hem dat ik een ver eiland wil bezoeken en geef daarbij aan dat ik het met een code wil doen. Vervolgens voer ik de code in (1 van de codes uit dit topic) en dan zegt hij:
alle flappers nog aan toe....
lang verhaal kort: ik kan nergens heen.
Help.
Ik sta nu bij die dodo en zeg tegen hem dat ik een ver eiland wil bezoeken en geef daarbij aan dat ik het met een code wil doen. Vervolgens voer ik de code in (1 van de codes uit dit topic) en dan zegt hij:
Help.
Het kan zijn dat men weer offline is.Pdvdp81 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:53:
Help.
En nu heb je twee Peaches erbij. Veel plezier 👍🏼Tealiciouss schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:32:
Mijn Eiland is nu ook open voor bezoek; MPPDS
Turnips zijn 75 bij mij
Die ik weer kwijt ben door een communicatie error.. Maar toch bedanktsacinici schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:54:
[...]
En nu heb je twee Peaches erbij. Veel plezier 👍🏼
[ Voor 4% gewijzigd door Tealiciouss op 27-03-2020 16:55 ]
De gate moet wel open zijn. Ik heb mijn eiland nu opengezet. dodo code HD82M. Ik heb Perziken als je die nodig hebt.Pdvdp81 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:53:
Help.
[ Voor 3% gewijzigd door Tukker_T op 27-03-2020 16:58 ]
Ik kom eraan! thanks!Tukker_T schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:57:
[...]
De gate moet wel open zijn. Ik heb mijn eiland nu opengezet. dodo code HD82M. Ik heb Perziken als je die nodig hebt.
Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de new horizons lijst. Voel je vrij om me een friend request te sturen. Op dit moment heb ik appels, peren, sinaasappels, perziken, kokosnoten en bamboe. Hangt alleen op het moment niets aan de bomen op een paar appels na.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Dat is jammer. Ik merkte het ook. Daarna opnieuw verbinden ging niet meer en die twee perziken waren weer terug in mijn zak.Tealiciouss schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:55:
[...]
Die ik weer kwijt ben door een communicatie error.. Maar toch bedankt
Iemand met een eiland waar men roses, lilies of mums verkoopt in de winkel ? Je mag steeds PM sturen met ruilvoorstel.
In de winkel heb ik:tuxken schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:10:
Iemand met een eiland waar men roses, lilies of mums verkoopt in de winkel ? Je mag steeds PM sturen met ruilvoorstel.
Red+White Lilly
Red+Yellow Pansy
White+Yellow Tulip
Ben je nog open? Zou wel even wat lillies en tulips willen halen!sacinici schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:12:
[...]
In de winkel heb ik:
Red+White Lilly
Red+Yellow Pansy
White+Yellow Tulip
KQKGFRobbdie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:52:
[...]
Ben je nog open? Zou wel even wat lillies en tulips willen halen!
Buiten de winkel zijn alle bomen al kaalgeplukt.
Kom nu! Je hebt zeker geen los oranje tulip zaad en geel lily?sacinici schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:17:
[...]
KQKGF
Buiten de winkel zijn alle bomen al kaalgeplukt.
Oranje tulp zaad kan je nergens kopen, die moet je zelf kruisbestuiven.Robbdie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:31:
[...]
Kom nu! Je hebt zeker geen los oranje tulip zaad en geel lily?
www.polygon.com/platform/...-roses-tulips-windflowers
Ah ja, zit niet goed te kijken idd.Flamesz schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:46:
[...]
Oranje tulp zaad kan je nergens kopen, die moet je zelf kruisbestuiven.
www.polygon.com/platform/...-roses-tulips-windflowers
Eerst dag zit erop.
5 dieren bij Nook afgeleverd, alle resources geharvest, 33 diersoorten buiten mijn tent staan, toolring en extra space unlocked, tent afbetaald en rond de 150k op de bank (enkele tarantula’s en dure vissen gevangen op mijn eiland).
Ik heb wel maar 3 rotsformaties op mijn bereikbaar deel van mijn eiland, ga dus moeilijk aan ijzer geraken zonder ladder en stok.
Op naar dag 2... Iemand morgen een ladder te geef? Of een shop waar die gekocht kan worden?
Ik kom gewoon plaats tekort om de resources te stockeren, komt dat nog?
5 dieren bij Nook afgeleverd, alle resources geharvest, 33 diersoorten buiten mijn tent staan, toolring en extra space unlocked, tent afbetaald en rond de 150k op de bank (enkele tarantula’s en dure vissen gevangen op mijn eiland).
Ik heb wel maar 3 rotsformaties op mijn bereikbaar deel van mijn eiland, ga dus moeilijk aan ijzer geraken zonder ladder en stok.
Op naar dag 2... Iemand morgen een ladder te geef? Of een shop waar die gekocht kan worden?
Ik kan je zo aan een ladder helpenEngineer Stewie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 22:03:
Eerst dag zit erop.