Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04

Vanaf 30 juli cloud saves.

[ Voor 36% gewijzigd door Raem op 28-07-2020 15:41 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Zou dat betekenen dat ze proberen NMT currency tegen te gaan?
spoiler:
Doordat je nu door te slapen naar een ander eiland kan gaan? Of zullen die tickets gewoon door blijven lopen?

Cool van de savegames trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:50:
[...]

Zou dat betekenen dat ze proberen NMT currency tegen te gaan?
spoiler:
Doordat je nu door te slapen naar een ander eiland kan gaan? Of zullen die tickets gewoon door blijven lopen?

Cool van de savegames trouwens!
Hoe wil je iets meenemen uit een droom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Flamesz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:03:
[...]

Hmm, touche 8)7. Dan gaat het inderdaad niet op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
Mooizo, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Flamesz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:03:
[...]

Als je niks kunt meenemen uit de droom wat is dan de toevoeging van de dream suite? Je zal er toch iets moeten kunnen doen dan behalve rondlopen, lijkt mij. Neem aan dat je wel iets kunt kopen bij de shops/npc's.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:10
Zeror schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:26:
[...]

Als je niks kunt meenemen uit de droom wat is dan de toevoeging van de dream suite? Je zal er toch iets moeten kunnen doen dan behalve rondlopen, lijkt mij. Neem aan dat je wel iets kunt kopen bij de shops/npc's.
inspiratie opdoen voor je eigen eiland, rennen door de bloemenvelden etc..als ik op bezoek ga bij andere mensen, voel ik soms ongemakkelijk om zomaar te exploren.

Ik ben blij met de nieuwe content en zou graag de japanse regio/eilanden bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Restless
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 15:32
_avextrax schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:51:
[...]

inspiratie opdoen voor je eigen eiland, rennen door de bloemenvelden etc..als ik op bezoek ga bij andere mensen, voel ik soms ongemakkelijk om zomaar te exploren.

Ik ben blij met de nieuwe content en zou graag de japanse regio/eilanden bezoeken.
Ik heb gelezen dat het juist de bedoeling is dat een eigenaar van een eiland niet aanwezig hoeft te zijn tijdens je droombezoek. Je kunt dus ook niks beschadigen, meenemen, e.d. wat je wel kunt doen als je het vliegtuig neemt. Het is dus puur bedoeld ter inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:26:
[...]

Zoals hierboven benoemd is het een manier om je eiland te showen, zonder dat je online hoeft te zijn en tientallen laadschermen en overvliegende vliegtuigen krijgt om dit te doen. Soort van zoals de town showcase videos op youtube, maar dan geïntegreerd in het spel en veel vrijer.

De wiki lijkt al wel meer te weten dan wat in de video te zien was, blijkbaar kan je wel de custom patterns die je in dream towns ziet meenemen, en loopt er daarvoor een walrus rond.

[ Voor 13% gewijzigd door Flamesz op 29-07-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:10
Restless schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:33:
[...]

Ik heb gelezen dat het juist de bedoeling is dat een eigenaar van een eiland niet aanwezig hoeft te zijn tijdens je droombezoek. Je kunt dus ook niks beschadigen, meenemen, e.d. wat je wel kunt doen als je het vliegtuig neemt. Het is dus puur bedoeld ter inspiratie.
klopt. Het is eigenlijk een soort ghost town waar je rustig door heen kan lopen maar dus ook bomen kan omhakken, fruit plukken, items oppakken (die op de grond liggen). In New Leaf was dit trouwens wel zo dus ik neem aan dat in NH dit ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijnen76
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-09-2020
Mijn dodo code is D95JN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 23:28
Hoi, ik en mijn vriendin zijn nieuw hier. We zouden graag eens naar iemands eiland vliegen (nog nooit gedaan). Lijkt ons leuk om eens andermans eiland te bekijken, maar ook omdat onze turnips 41 waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik ben ook nieuw met Animal Crossing, was aardig onderweg, maar hebben net onze Lite omgezet naar een volwaardige switch. Helaas kreeg ik het niet voor elkaar om de eiland backup terug te zetten, dus weer opnieuw begonnen. Info van mijn Friendcode (driekus) klopt dus niet meer, maar meer vrienden en vriendinnen zijn welkom :) .. Nu eerst maar eens dit topic vanaf het begin doorwerken voor de nodige tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 23:28
Inmiddels de turnips te weten verkopen via turnips.exchange. Site werkt goed, maar wat is het irritant als je op een eiland van iemand bent zeg. Mag je net τ seconden bewegen en dan moet je weer naar zo'n filmpje kijken dat iemand het eiland verlaat of aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:22
is er hier iemand met Peren waarvan mijn vrouw/dochter er een paar mag ontvoeren? het is het enige fruit wat ze nog missen op hun eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Ik krijg net bericht van Orville dat hij iets eerder naar huis moet, dus de luchthaven is gesloten ;)

Mocht iemand geinteresseerd zijn in nep kunst, Redd is op mijn eiland:
Fake wistful painting (girl with a pearl earring)
Verkocht: Fake famous painting (Mona Lisa)
Fake basic painting (The blue boy)
Verkocht: Fake warrior statue (terracotta warrior)

Arcade chair
Hourglass

Lopez in het eerste huis dat je tegenkomt in het bloemenveld is aan het knutselen: Steel flooring
Turnip prices 85 (dus daar hoef je het niet voor te doen).

Mijn eiland is wat een behendigheidsparcours want ik moet nog 1 rots op de juiste plek laten spawnen. Volg de borden naar mijn huis, daarachter is het strand waar Redd aangemeerd heeft. Ladder of wetsuit mee.

Mocht je een peer of sinaasappel over hebben dan mag je die achterlaten op het strand bij Redd zodat ik die kan planten. Heb je appels, kersen, perzikken of kokosnoten nodig schud dan een van de bomen. Dit is de eerste keer dat ik mijn eiland openstel, dus ik hoop dat het werkt.

Het is einde lunchpauze dus ik ben er niet voor interactie.

Dodo code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door NoEinstein op 03-08-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoEinstein schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:26:
Mocht iemand geinteresseerd zijn in nep kunst, Redd is op mijn eiland:
Fake wistful painting (girl with a pearl earring)
Fake famous painting (Mona Lisa)
Fake basic painting (The blue boy)
Fake warrior statue (terracotta warrior)

Arcade chair
Hourglass

Lopez in het eerste huis dat je tegenkomt in het bloemenveld is aan het knutselen: Steel flooring
Turnip prices 85 (dus daar hoef je het niet voor te doen).

Mijn eiland is wat een behendigheidsparcours want ik moet nog 1 rots op de juiste plek laten spawnen. Volg de borden naar mijn huis, daarachter is het strand waar Redd aangemeerd heeft. Ladder of wetsuit mee.

Mocht je een peer of sinaasappel over hebben dan mag je die achterlaten op het strand bij Redd zodat ik die kan planten. Heb je appels, kersen, perzikken of kokosnoten nodig schud dan een van de bomen. Dit is de eerste keer dat ik mijn eiland openstel, dus ik hoop dat het werkt.

Het is einde lunchpauze dus ik ben er niet voor interactie.

Dodo code

***members only***
Ik heb de warrior statue gekocht en het fruit bij Redd achter gelaten. Dankjewel!
Zo te zien is er ook iemand geweest voor de Mona Lisa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
Dank je wel!

Oh stik die heb ik gekocht, hij heeft maximaal 1 per stuk te koop dat wist ik niet. Excuses als je die wilde kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoEinstein schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:33:
Dank je wel!

Oh stik die heb ik gekocht, hij heeft maximaal 1 per stuk te koop dat wist ik niet. Excuses als je die wilde kopen.
Nee hoor, ik kwam voor de terracotta warrior dus ben helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:46
Dit is de laatste maand dat een aantal van die torren/stags er zijn, maar sommigen heb ik nog nooit gezien :'( ook niet als ik naar een Nook Miles eiland ga en mijn eigen extra palmbomen meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:54:
Dit is de laatste maand dat een aantal van die torren/stags er zijn, maar sommigen heb ik nog nooit gezien :'( ook niet als ik naar een Nook Miles eiland ga en mijn eigen extra palmbomen meeneem.
Zijn er ook 2 van die echt alleen maar na 11 uur spawnen (scarab en nog eentje)
en ja, Sommige van die beesten zijn behoorlijk zeldzaam.

Heb voor mezelf het geluk dat ik alles tot nu toe heb gevangen dus ik ben tot op heden weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:44
ik haat die echte mestkevers en andere kleine beestjes die nu gewoon spawnen... ik kwam gisteren op bamboe-eiland wat voorheen bekend stond als: helemaal kaalplukken en laat de schorpioenen maar komen.
Ik ging na anderhalf uur terugvliegen met welgeteld 2 schorpioenen en voor de rest maar de bamboe, hout en stenen etc. meegenomen. Grrrrr

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

Redd is hier en verkoopt iig een echte Common Painting, verder zijn het fakes.

Mocht iemand interesse hebben:
weg

ik ben semi AFK, graag alles laten zoals het is.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-08-2020 12:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:25
NoTimeRemains schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:29:
Redd is hier en verkoopt iig een echte Common Painting, verder zijn het fakes.
Hoe weet je of het een echte is? Toevallig gekocht en bleek echt te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 20:29
HappyPinguin schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Hoe weet je of het een echte is? Toevallig gekocht en bleek echt te zijn?
Dat is hier te controleren:

https://www.polygon.com/a...-complete-painting-statue

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Raem schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Daarover gesproken, ik probeer bamboe bomen te laten groeien, maar er gebeurt nog vrij weinig (al een paar dagen). Zijn die afhankelijk van waar je ze plaatst om te kunnen groeien of duurt dat gewoon heel lang?
Dat probleem heb ik ook ... ik weet dat je scheuten moet planten ; bomen uitgraven en weer planten levert alleen hout op bij hakken. Maar ondanks dat is het een hele schrale oogst. Zijn er plekken waar dat spul het niet doet ? Heb 2 plantages bij waterval en klif en rivier om een beetje ingesloten te houden, maar er zou ruimte genoeg moeten zijn voor nieuwe scheuten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Goner ik weet dat bomen niet groeien als je ze direct aan een rand zet (water of klif). Verder zou een bamboo scheut planten gewoon moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Volgens mij moet er minimaal twee ‘vlakken’ tussen vrij zijn anders doet bamboe niets idd.
Als je later bv een hek vlak achter de bamboe plaatst zoals ik gedaan heb stoppen ze ook met scheuten geven.

Is er iemand waar ik vandaag mijn knollen bij kwijt kan voor meer dan 100 en waar ik sinaasappels en appels van mag plukken?

Die knollen komen bij mij op het eiland tot nu toe niet boven de inkoopprijs uit telkens en het fruit kom ik maar niet tegen als ik de naar de eilanden vlieg met het Nook ticket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 13:36
Je komt naast het fruit dat standaard is voor jouw eiland nog 1 andere fruitsoort tegen op een mysterie eiland. De rest moet je inderdaad met ruilen verkrijgen.

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redmaner
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-08-2020
Dagg schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:47:
Volgens mij moet er minimaal twee ‘vlakken’ tussen vrij zijn anders doet bamboe niets idd.
Als je later bv een hek vlak achter de bamboe plaatst zoals ik gedaan heb stoppen ze ook met scheuten geven.

Is er iemand waar ik vandaag mijn knollen bij kwijt kan voor meer dan 100 en waar ik sinaasappels en appels van mag plukken?

Die knollen komen bij mij op het eiland tot nu toe niet boven de inkoopprijs uit telkens en het fruit kom ik maar niet tegen als ik de naar de eilanden vlieg met het Nook ticket
Ik had deze week een dalende prijs. Heb daarom voor het eerst gebruikgemaakt van https://turnip.exchange. Werkte verbazingwekkend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
scraemus schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:28:
Je komt naast het fruit dat standaard is voor jouw eiland nog 1 andere fruitsoort tegen op een mysterie eiland. De rest moet je inderdaad met ruilen verkrijgen.
Dat is niet helemaal juist. Ik heb de eerste 2 maand zonder online account gespeeld (week geleden geabonneerd om de cloud save backup) en ik had appels op mijn eiland, perziken op de mystery islands en ik heb of van een villager of van "mijn moeder" 3 kersen gekregen. Ergens vond ik laatst dat het waarschijnlijk van mijn moeder is geweest en dat je zo (met veel geduld) ook al het fruit zou kunnen krijgen maar kan dat zo niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik heb via iemand anders kersen en op het eiland peren gevonden maar van moeder staat mij niet bij dat ik iets gehad heb. Snap nu wel waarom ik geen andere fruitsoorten tegen kom.
En die turntip exchange is een goede tip, dank allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Iemand nog een dodo code voor ons? We willen een keer naar een online eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
NoEinstein schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:09:
[...]

Dat is niet helemaal juist. Ik heb de eerste 2 maand zonder online account gespeeld (week geleden geabonneerd om de cloud save backup) en ik had appels op mijn eiland, perziken op de mystery islands en ik heb of van een villager of van "mijn moeder" 3 kersen gekregen. Ergens vond ik laatst dat het waarschijnlijk van mijn moeder is geweest en dat je zo (met veel geduld) ook al het fruit zou kunnen krijgen maar kan dat zo niet terug vinden.
Je moeder, inderdaad. VIa die route kun je dus drie soorten fruit en kokospalmen krijgen (kun je ook meenemen vanaf MI's). De rest moet je ruilen/krijgen van andere spelers. Er gaan geruchten over dat je de rest ook kunt krijgen, maar die zijn bij mijn weten nog nooit bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 21:38

Reintji

(2 x dad)²

Wognummer schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:00:
is er hier iemand met Peren waarvan mijn vrouw/dochter er een paar mag ontvoeren? het is het enige fruit wat ze nog missen op hun eiland.
Zijn volgende week weer thuis, heb peren als native fruit.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
Orville liet net weten dat het luchtruim boven het eiland gesloten is, dus mijn eiland is niet meer toegankelijk.

Ik heb Gullivarrrr vandaag op mijn eiland (westelijk strand), geen idee of externe bezoekers daar mee kunnen praten.

Verder heb ik met dank aan Flamesz nu alle fruitsoorten beschikbaar.

Voel je vrij om fruit mee te nemen uit de boomgaard ten noorden van het museum (ingang is westelijk van de heuvel waar het museum op staat) of aan de palmbomen te schudden die nog kokosnoten hebben. Maar geef dan ook andere mensen de kans om fruit mee te nemen dus roof niet alles leeg. Voel je vrij om schelpen mee te nemen. Graag voorzichtig met mijn bloemen. Verder staat het je vrij het eiland te bekijken.

Turnip/knolprijs is 51 dus daar hoef je niet voor langs te komen (middag prijs).

Drake was net (12:05) aan het knutselen: Log wall-mounted clock; het recept ligt ook op de grond als je het vliegveld verlaat want ik had het recept al.
Victoria is aan het knutselen: Cool hyacinth wreath; het recept ligt ook op de grond als je het vliegveld verlaat want ik had het recept al.

Ik post dit in mijn koffiepauze (lunchpauze bijgewerkt) dus zal geen interactie met bezoekers hebben.

Eiland is open tot hier anders aangegeven.

[ Voor 24% gewijzigd door NoEinstein op 07-08-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:22
Reintji schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:47:
[...]

Zijn volgende week weer thuis, heb peren als native fruit.
met dank aan de poster onder je zijn ze voorzien, maar wel veel dank voor het aanbod!
NoEinstein schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:12:

Voel je vrij om fruit mee te nemen uit de boomgaard te noorden van het museum (ingang is westelijk van de heuvel waar het museum op staat) of aan de palmbomen te schudden die nog kokosnoten hebben. Maar geef dan ook andere mensen de kans om fruit mee te nemen dus roof niet alles leeg.
namens mijn vrouw en dochters heel veel dank!

[ Voor 59% gewijzigd door Wognummer op 07-08-2020 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wat grappig gedaan als je inlogt op je verjaardag :D. Ze zeggen zelfs iets over dat de dag matcht met de maand (8-8). Dit soort kleine dingen in de game zijn toch wel leuke extraatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:03:
Wat grappig gedaan als je inlogt op je verjaardag :D. Ze zeggen zelfs iets over dat de dag matcht met de maand (8-8). Dit soort kleine dingen in de game zijn toch wel leuke extraatjes.
Van harte gefliciteerd Piet Piraat7 :9B *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grijzemist
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 12:56
Voor de liefhebbers: wij hebben flink wat DIY-recipes over. Neem vooral mee, ze liggen links van de luchthaven op het strand (geen betaling oid vereist maar een gift is natuurlijk altijd welkom :))

gesloten

Voel je ook vrij om fruit mee te nemen, alle soorten zijn wel voorhanden.

Ben zelf AFK dus veel interactie zal niet mogelijk zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door grijzemist op 09-08-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Bedankt! Ik heb het recept voor een ironwood cart meegenomen en heb wat niet unieke zaken in de winkel gekocht.

Er liggen bells bij beide huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Laatst online: 19-09 15:56
Heb ook nog veel dubbele diy's liggen, waaronder een tiny library diy.

Verder verkopen de Able sisters de kleine kroon vandaag, dus wie een miljoentje wil spenderen ;)

Interesse? Laat maar weten, dan gooi ik mijn eiland even open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:47
Iemand hier de golden armor DIY recipe? Ik heb veel te ruil, goud, pearls, star fragments (klein, groot, maand specifieke). Ook heb ik Sakura Bonsai recipe over.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Koldur schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 19:10:
Iemand hier de golden armor DIY recipe? Ik heb veel te ruil, goud, pearls, star fragments (klein, groot, maand specifieke). Ook heb ik Sakura Bonsai recipe over.
Ik heb m. Kost 8 golden nuggets om m te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:47
derKaiser29 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 20:33:
[...]

Ik heb m. Kost 8 golden nuggets om m te maken.
Fijn dat je hem wil maken, daar ga ik zeker voor, maar ik zou ook nog heel graag de recipe zelf willen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
Koldur schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 07:12:
[...]

Fijn dat je hem wil maken, daar ga ik zeker voor, maar ik zou ook nog heel graag de recipe zelf willen.
Snap ik, maar daar kan ik je momenteel niet aan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
C.J. Is vandaag op mijn eiland (sector B3) Geen idee of het kan maar mocht je vissen op willen laten zetten kom dan gerust langs.

In de winkel is nog een speciale aanbieding voor een zwarte bokszak 3.8k en staande piano 53k beschikbaar, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Turnip/knol prijs 64 dus laat maar ;-)

Lucky is een shell fountain aan het knutselen waar hij misschien het recept wel van wil delen. De recepten bij de luchthaven mag je meenemen.

Al het fruit is beschikbaar in de boomgaard achter het museum, ingang aan de westkant van het plateau waar het museum en Lucky’s huis op staan.

Als jullie de oranje bloemen in sector B2 of de zwarte rozen bij Drake zijn huis B5 water zouden willen geven (mag met normale gieter, heb al goud op de rozen gebruikt) wordt dat op prijs gesteld.

Voel je vrij om te verkennen. Ik weet niet of ik interactie heb, ben semi AFSwitch. Eiland is tot ongeveer 11:30 open.

Dodo code:
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

NoEinstein schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:21:
C.J. Is vandaag op mijn eiland (sector B3) Geen idee of het kan maar mocht je vissen op willen laten zetten kom dan gerust langs.
Nope kan niet. CJ en Flick zijn alleen voor jezelf.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Laatst online: 03-11-2024
Mensen die toevallig nog fruit willen droppen op m'n eiland? Ik heb een kers en perzik.. wie die trouwens zelf deze vruchten zoekt uiteraard ook welkom

Dodo code: D1RNX

Update: bedankt Zweistein.. fruit is compleet! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Hendry Scholing op 10-08-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 17:54
Koldur schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 07:12:
[...]

Is het niet zo dat als jij m 1 keer draagt je deze dan in je shop kan bij bestellen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:12
Alekz87 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 23:11:
[...]

Is het niet zo dat als jij m 1 keer draagt je deze dan in je shop kan bij bestellen?
Spullen die je moet craften kan je niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fouchour97
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-04-2024
Mensen die toevallig nog fruit willen droppen op m'n eiland? Ik heb een appel en peer en bamboescheuten (liggen direct bij de uitgang van het vliegveld). Als je zelf deze vruchten zoekt uiteraard ook welkom.

Het schip van Red ligt ook aangemeerd vandaag, nog niet gekeken welke art, maar er staat een kattenkrabpaal te koop. Linksboven het eiland, neem wel even een ladder mee.

Dodo code: 6FBT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
@Fouchour97 Je dodo code werkt niet (meer).

Gelukt

[ Voor 10% gewijzigd door NoEinstein op 11-08-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fouchour97
Sorry... Deze dan: 4DJ5M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fouchour97
Thanks Zweistein and safe travels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Voor de liefhebbers:
- Roald is een tulpen krans aan het maken (pretty tulip wreath)
- Kicks is op visite met wat schoenen, sokken en tassen
- Turnip prijs is 50ish

Er liggen wat recepten bij het vliegveld die meegenomen mogen worden.

Eiland is tot ongeveer 17:00 open, ben waarschijnlijk niet beschikbaar voor chat. Het staat je vrij fruit uit de bomen te schudden. Sinaasappels en peren heb ik vandaag niet.

Dodo code:
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:38
Ik zoek peer en sinaas. Als wederdienst kan ik de bloemen water geven. Indien interesse stuur je maar pm.

Bedankt @NoEinstein !

[ Voor 14% gewijzigd door tuxken op 11-08-2020 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
Eiland is dicht.

Turnip/knol prijs is op dit moment 199 bij mij, misschien hoog genoeg voor de mensen die er nog van af moeten.

Er is ook nog een cello voor 130k te koop.

Ik ben ondertussen met andere dingen bezig dus AFSwitch.

Als het eiland dicht is zal ik het aangeven.

Dodo code
Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door NoEinstein op 13-08-2020 17:51 ]

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:48
Twee weken mijn zoontje een Switch cadeau gedaan met Mario Kart. Gisteren Animal Crossing gekocht en vast een eiland aangemaakt en een paar uurtjes wat lopen ontdekken.

Mijn zoontje is daarna gestart, maar die kan nu dus geen insecten en vissen doneren voor het museum?? Lijkt er nu dus op dat de eiland starter een voordeel heeft of komt dit goed zodra dat museum op het eiland staat?

PSN: bollsie

sjufke schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:25:
Twee weken mijn zoontje een Switch cadeau gedaan met Mario Kart. Gisteren Animal Crossing gekocht en vast een eiland aangemaakt en een paar uurtjes wat lopen ontdekken.

Mijn zoontje is daarna gestart, maar die kan nu dus geen insecten en vissen doneren voor het museum?? Lijkt er nu dus op dat de eiland starter een voordeel heeft of komt dit goed zodra dat museum op het eiland staat?
Sommige dingen kunnen alleen gedaan worden door de hoofdbewoner, dit is in het begin van het spel het meest merkbaar. Want dan moet je meubels maken voor nieuwe bewoners en materialen voor andere eiland versieringen. Hier hoort ook bij dat je de eerste 10 beesten voor het museum moet inleveren. Als het museum eenmaal staat mag iedereen inleveren. Maar er blijven dingen die alleen de hoofdbewoner mag doen.

• NoEinstein
sjufke schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:25:

Wat je wel kan doen, ik weet het het is een halve “oplossing”, is dat je zoontje de dingen die gedoneerd moeten worden plaatst bij het museum (de optie heet place item in het engels, geen idee wat het in het Nederlands is). Jij kan ze dan oppakken en doneren totdat het museum geopend is.

• NoEinstein
Celeste loopt op mijn eiland rond, blok A5-6 ish volg de borden naar mijn huis en dan rechts van het huis op het hoogste niveau.

Om 20:43 heb ik een 5 tal vallende sterren. Zorg wel dat je uiterlijk 20:40 op het eiland bent zodat je het niet voor de aanwezigen verpest met een laadscherm, alvast bedankt. Het eiland gaat na 21:15 weer dicht. Tot die tijd vrij toegang. Recepten bij het vliegveld mogen meegenomen worden. Ik ben zelf AFSwitch tot de vallende sterren.

Dodo code
Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door NoEinstein op 13-08-2020 20:08 ]

• Heijnen76
Mijn Dodo-code is 7DBM0
Naam eiland; Hawaia
E-mail-adres: e.heijnen@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Turntipprice 549 momenteel

Members only: Dodocode

[ Voor 45% gewijzigd door Dagg op 14-08-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicnynth
  • Laatst online: 15-08-2020
ik wil binnenkort naar een ver eiland via online. Is er iemand die vrienden wil worden?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijnen76
Mijn Dodo-code is 5N4C0.
Naam eiland; Hawaia
E-mail-adres: voegbedrijf.heijnen@ziggo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
Ik heb Celeste op mijn eiland, B-6 ongeveer.
Ik ben de komende uur nog online:

Members only: Dodo code

[ Voor 5% gewijzigd door Marinusvw op 18-08-2020 11:56 ]

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Zucker heeft zijn spullen ingepakt en veegt het huis aan.

Iemand die ik blij kan maken met Zucker?

Graag via PM met tijdstip waarop je langs kan komen (max 20:00), ik zal dan per ommegaande een dodo code sturen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 19-09 21:25

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik ben voornemens om dit spel aan te schaffen, voornamelijk voor mijn vrouw, eventueel ook voor m’n dochter van bijna 6. Samen op 1 device. In principe gaan we starten met offline spelen (we zien wel of we het online gedeelte gaan missen of niet)
Hoe moet ik het om de beurt spelen voorstellen? Kunnen ze 2 individuele personages spelen op hetzelfde eiland? Of zijn ze dan verplicht om 1 poppetje te zijn, waardoor m’n vrouw continu aan het puinruimen is voor de ‘rotzooi’ die m’n dochter maakt?

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
Als je meer spelers aanmaakt op je Switch, kan je Animal Crossing spelen met meerdere mensen. Je speelt wel allemaal op hetzelfde eiland. Je hebt je eigen tent/huis maar de rest is gedeeld. Dus het gemeentehuis, de winkels, het museum, de kampeerplek en de dorpsbewoners.

Dit betekend bijvoorbeeld ook dat als je vrouw bloemen plant je dochter deze kan plukken (ze groeien wel terug). Later in het spel kan je het eiland ook veranderen, ook dit is gedeeld.

Wel is het zo dat de eerste speler die het eiland aanmaakt in het begin alles mag en de andere spelers minder mogen doen. Ik heb meer spelers toegevoegd nadat ik mijn eiland al flink ontwikkeld had en heb die beperking niet ondervonden dus de precieze details weet ik niet,

Je kan ook samen spelen maar dat vind ik persoonlijk onspeelbaar. De eerste speler die het spel start is de baas (dit kun je wel overdragen). De eerste speler kan dingen oppakken die dan in zijn/haar inventory komen. Als andere spelers dingen oppakken gaat dit naar de recycle bin en die heeft een maximale inhoud waarna dingen weggegooid worden. Ook moeten de spelers bij elkaar in de buurt blijven (zichtbaar), doe je dat niet dan teleporteren de niet leidende spelers in beeld richting de hoofdspeler.

Aangezien ik het spel alleen speel kan het zijn dat ik dingen anders ervaar of gemist heb, maar dat wordt dan vast wel gecorrigeerd door mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linda0702
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-08-2020
Oké, ik snap dus helemaal niets van Dodo Codes, Switch Friends codes etc, wie helpt me op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-09 14:45
Linda0702 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:30:
Oké, ik snap dus helemaal niets van Dodo Codes, Switch Friends codes etc, wie helpt me op weg?
Een dodo code is een code die je 1 sessie kan gebruiken, deze kan je dus met ''vreemden'' delen. Ze kunnen naar je eiland en als je je eiland dicht doet kunnen ze niet dezelfde code gebruiken en moet je dus een nieuwe aanmaken en doorgeven.

Dmv friend codes kan je vrienden toevoegen op je switch, dan kan je bijvoorbeeld zien welk spel ze op het moment aan het spelen zijn en hoeveel uur ze wat hebben gespeeld. Dit is dus niet alleen voor animal crossing maar voor je Nintendo account in het algemeen.

Het is nogal onhandig om elke keer iedereen die je eiland een keer wil bezoeken toe te voegen dus bijvoorbeeld voor het posten van een trade op het forum gebruik je een dodo code en als je iemand beter kent/vaker wil bezoeken kan je hem toevoegen via een friend code

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
@Linda0702 om een eiland te bezoeken via de dodo code die je bij de Dodo grond steward/purser in kan geven (iets van ik wil een ander eiland bezoeken via online en dan dodo code) mag je met deze testen. Ik laat mijn eiland tot ongeveer 22:15 open.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Turnips zijn 427 bij mij.

Dodo code

[ Voor 28% gewijzigd door NoEinstein op 19-08-2020 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze maand is de laatste kans om onder andere de Scarab Beetle en Giant Stag te vangen voor ze tot volgende zomer verdwijnen. Deze twee zijn alleen tussen 23:00 en 08:00 te vangen.
Ik heb een tijdje terug meerdere uren in de nacht doorgebracht om deze te vangen, maar had de pech de Scarab Beetle niet tegen te komen.
Nu denk ik dat ik maar de tijd ga verzetten om deze gewoon overdag te vangen, geen zin weer 's avonds laat animal crossing te spelen.

Weet iemand hoe het zit met tijd verzetten op mijn Switch, en vooral hoe ik dit kan doen zonder dat mijn spel het ziet als tijdreizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:45:
Deze maand is de laatste kans om onder andere de Scarab Beetle en Giant Stag te vangen voor ze tot volgende zomer verdwijnen. Deze twee zijn alleen tussen 23:00 en 08:00 te vangen.
Ik heb een tijdje terug meerdere uren in de nacht doorgebracht om deze te vangen, maar had de pech de Scarab Beetle niet tegen te komen.
Nu denk ik dat ik maar de tijd ga verzetten om deze gewoon overdag te vangen, geen zin weer 's avonds laat animal crossing te spelen.

Weet iemand hoe het zit met tijd verzetten op mijn Switch, en vooral hoe ik dit kan doen zonder dat mijn spel het ziet als tijdreizen?
Animal Crossing geeft je geen straf als je Time Travelled. Dat is gewoon een legitieme manier om te spelen. Veel mensen vinden het een no-no maar zolang niemand mijn Switch en het spel heeft betaalt doe ik er mee wat IK wil.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:11:
[...]

Animal Crossing geeft je geen straf als je Time Travelled. Dat is gewoon een legitieme manier om te spelen. Veel mensen vinden het een no-no maar zolang niemand mijn Switch en het spel heeft betaalt doe ik er mee wat IK wil.
Oh ik dacht dat je villagers er wel over gingen klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:12:
[...]

Oh ik dacht dat je villagers er wel over gingen klagen.
Alleen als je een langere tijd weg bent dan missen ze je en dan kan je kakkerlakken in je huis krijgen.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah duidelijk, dan ga ik zo eens proberen die rotkever te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Overigens turnips zijn 435 bij mij.

Als iemand zin heeft om langs te komen, ben wss wel een uurtje online.

Members only:

van de bloemen en bomen afblijven, wat in de store zit mag je kopen.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou da's ook wat. Ik heb een tijd terug over twee nachten zeker vier uur naar die beesten lopen zoeken, en nu vind ik er binnen 5 minuten twee. Nu alleen nog de Horned Hercules en Cicada Shell en ik ben klaar voor deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linda0702
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-08-2020
Ik zoek vrienden om te bezoeken mijn Friend Code is SW-4776-6425-3303

Iemand enig idee waar ik mijn dodo code kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:38
Linda0702 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:12:
Ik zoek vrienden om te bezoeken mijn Friend Code is SW-4776-6425-3303

Iemand enig idee waar ik mijn dodo code kan vinden?
Je kan ze aanmaken bij Orville aan de luchthaven. Je kiest voor online play en dan invite met dodo code

Friend codes zijn in de openingspost

https://sites.google.com/view/acnh-fc/homepage

[ Voor 11% gewijzigd door tuxken op 19-08-2020 13:14 ]

• NoEinstein
Ik heb Celeste op mijn eiland rondlopen. Ze liep net in grid A5 rond op het middelste niveau achter mijn huis. Ze liep rond, ik heb geprobeerd haar bij mijn kampeerplek vast te zetten.

Fruit mag geplukt worden en als er recepten bij de uitgang van de luchthaven liggen die je nog niet hebt mag je die meenemen. Denk a.u.b. om mijn bloemen.

Om 20:37, 20:49, 20:53, 21:27 en 21:35 heb ik vallende sterren. Ik probeer het eiland tot dan open te houden.

Dodo code
Members only:

[ Voor 13% gewijzigd door NoEinstein op 20-08-2020 20:30 ]

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:44
NoEinstein schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:16:
Ik heb Celeste op mijn eiland rondlopen. Ze liep net in grid A5 rond op het middelste niveau achter mijn huis. Ze liep rond, ik heb geprobeerd haar bij mijn kampeerplek vast te zetten.

Fruit mag geplukt worden en als er recepten bij de uitgang van de luchthaven liggen die je nog niet hebt mag je die meenemen. Denk a.u.b. om mijn bloemen.

Om 20:37, 20:49, 20:53, 21:27 en 21:35 heb ik vallende sterren. Ik probeer het eiland tot dan open te houden.

Dodo code

***members only***
Hoe weet je dat... hoe laat ze vallen???

Life is what happens while you're busy making other plans

• NoEinstein
Daar gebruik ik https://wuffs.org/acnh/weather/ voor

[ Voor 6% gewijzigd door NoEinstein op 20-08-2020 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 21:38

Reintji

(2 x dad)²

Knollen voor 541! Poort open, maar ben er niet.

spoiler:
Dodo-code GCJBV

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElizaMay5
  • Laatst online: 10-12-2021
Hai,
ik heb me hier aangemeld omdat ik ondertussen een beetje gefrustreerd raak van dit spel, wie had dat gedacht? peelde het vroegah op de Nintendo Cube en later op mijn telefoon.
Vandaag buurjongetje over de vloer met zijn Switch om wat tips te geven, wat blijkt, spuit elf heeft bruggen ladders, bezoekers, eilandgenoten, fruit, alles waar ik gewoon niet bij kom :(
Hoop na veel bij lezen ooit verder te komen <3
Groeten, Liz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:02
Worden blauwe en roze hortensia's nog wel verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 09:06
Hm het zou de beestjesbeker moeten zijn, maar ik heb geen aankondiging gehad?
hoeveel dagen moet je invullen om je seed te krijgen?

[ Voor 60% gewijzigd door Frantic op 22-08-2020 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 15:47
FranticDJ schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:05:

[...]

Aankondiging staat op je mededelingenbord sinds vd week en was vanmorgen om precies 0900 uur rond.
Isabelle heeft er ook iets over gezegd bij mij, toen ik na 0900 uur begon.

Je weatherseed achterhaal je vrij makkelijk door tijden in te vullen als je vallende sterren hebt.
Dus extra goed opletten als je Celeste ziet op je eiland.

@ElizaMay5
Heb je de ladders en polsstok inmiddels gemaakt? Er is vast wel iemand die je wat exotische soorten fruit wil brengen als je hier een dodo-code post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:02
heeft iemand nog speciale fossielen nodig om zijn collectie compleet te maken?
ik heb veel dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
RudolfR schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:41:
[...]

Aankondiging staat op je mededelingenbord sinds vd week en was vanmorgen om precies 0900 uur rond.
Isabelle heeft er ook iets over gezegd bij mij, toen ik na 0900 uur begon.

Je weatherseed achterhaal je vrij makkelijk door tijden in te vullen als je vallende sterren hebt.
Dus extra goed opletten als je Celeste ziet op je eiland.
Ah ja had gisteren vallende sterren maar weet de exacte minuut niet meer :+

Ben deze week 'pas' begonnen. Stond niks op mn mededelingenbord en ook geen aankondiging. Misschien dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoEinstein
FranticDJ schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:05:

[...]

Zoals RudolfR ook al uitgelegd heeft is het vastleggen van vallende sterren de snelste optie. Ik had over bijna een maand 1 keer een vallende ster vastgelegd en veel weer patronen (inclusief een regenboog) maar daar kreeg ik nooit de juiste seed mee.

Toen Celeste op het eiland was 2 uur lang naar de hemel zitten staren en naast op A drukken bij een vallende ster ook op de schermafbeelding knop gedrukt. Daarna met de informatie van die 2 uur had ik mijn seed te pakken.

@ElizaMay5 Mocht je nog fruit zoeken ik heb alles in mijn bomen hangen dus je bent van harte welkom (ook andere mensen als ze nog fruit zoeken). De recepten die bij de luchthaven liggen mogen meegenomen worden als je ze nog niet hebt en mocht je in mijn huis (Zweistein) de recepten op kunnen pakken dan mag je daar ook van meenemen (kon ze net oppakken met een bezoeker op het eiland, kon meende ik eerder niet?). Ben nog wel een poosje online. Als het eiland dicht is zal ik de dodo code verwijderen.

Eiland is dicht.

[ Voor 29% gewijzigd door NoEinstein op 22-08-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
NoEinstein schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:04:
[...]

Zoals RudolfR ook al uitgelegd heeft is het vastleggen van vallende sterren de snelste optie. Ik had over bijna een maand 1 keer een vallende ster vastgelegd en veel weer patronen (inclusief een regenboog) maar daar kreeg ik nooit de juiste seed mee.

Toen Celeste op het eiland was 2 uur lang naar de hemel zitten staren en naast op A drukken bij een vallende ster ook op de schermafbeelding knop gedrukt. Daarna met de informatie van die 2 uur had ik mijn seed te pakken.
Hier ga ik mee aan de slag ^O^

maar wel vreemd dat ik het event niet heb. Heb wel ene nieuwe eiland bewoner gekregen vandaag..

edit: oh wacht weet het al. ik heb nog geen 'upgraded resident services'

[ Voor 11% gewijzigd door Frantic op 22-08-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Meh. Nog meer mensen last van behoorlijke framerate drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
@FranticDJ volgens de IGN bug-off wiki kun je het met andere mensen samen spelen dus mocht je graag wat insecten willen vangen dan mag je langskomen. Dodo code staat een paar posts hoger.

[ Voor 11% gewijzigd door NoEinstein op 22-08-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
NoEinstein schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:53:
@FranticDJ volgens de IGN bug-off wiki kun je het met andere mensen samen spelen dus mocht je graag wat insecten willen vangen dan mag je langskomen. Dodo code staat een paar posts hoger.
Thanks! Zal ff kijken straks :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
IKEA Taiwan heeft een deel van zijn catalogus nagebouwd in Animal Crossing, te grappig :P

Afbeeldingslocatie: https://www.siliconera.com/wp-content/uploads/2020/08/Animal-Crossing-New-Horizons-Ikea-Catalog-2021-Siliconera-1-710x400.jpg

Meer op Siliconera of op de FB pagina van Ikea Taiwan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
derKaiser29 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:19:
Meh. Nog meer mensen last van behoorlijke framerate drops?
Soms als er veel bomen, custom designs en geplaatste dingen staan merk je inderdaad wel framedrops. Heb het idee dat dit nog wat sneller gebeurd als je online bij iemand rondloopt.

Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste