Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:13
Acnh030 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:54:
Heeee!

Kennen jullie nog leuke youtubers die video’s posten over animal crossing? Ik kijk zelf eigenlijk altijd naar Tisco, maar was benieuwd of jullie nog andere leuke kanalen kennen
Ik kijk niet echt naar let's players oid. Maar heb wel heel hard kunnen lachen om de skits van dannydinosaur.
YouTube: YouTube

Hij upload ook lets plays geloof ik maar die heb ik niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb eigenlijk nog nooit een prijs >200 gezien voor de knollen op ons eiland.
Terwijl ik het idee heb dat ik sommige eilanden op Turnip.exchange vaker zie.

We hebben het nu zo gebouwd dat we het leuk af kunnen sluiten en evt bezoekers
Kunnen ontvangen bij een hoge prijs. Maar ja...wanneer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:29
Ik had gisteravond ook voor het eerst een prijs >160 (hoogste tot dan toe) en wel 539... Eiland op turnip exchange gegooid en nog 900k extra bells verdiend (no fee required dus niet iedereen liet wat achter)

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Iemand toevallig online met winkel open waar wet suit te koop is waar ik even langs zou kunnen komen?

Winkel is hier nog dicht. Zou het waarderen, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39

uFx

Tomcat84 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:46:
Iemand toevallig online met winkel open waar wet suit te koop is waar ik even langs zou kunnen komen?

Winkel is hier nog dicht. Zou het waarderen, thanks!
Zie pm :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:44
ik vind het best wel moeilijk om echt een mooi eiland te maken .. indeling met paden huizen bomen enz..

ik heb nu al mijn huizen winkels dicht bij elkaar gezet. (rechts onder)
Is er ook een website met layouts, waar je ideeën op kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Je zou eens kijken naar island tour videos op youtube. Daar haal ik een hele hoop ideeën van.
Bijv. op het kanaal van Chase Crossing staan er veel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Wat kunnen anderen eigenlijk allemaal kapot maken of meenemen op je eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
@readytoflow

Ze kunnen spullen van de grond rapen, turnips/knollen, fossielen, schelpen, DIYs, meubels die je hebt laten vallen, etc, maar geen dingen die je hebt 'geplaatst'.
Ze kunnen bloemen kapot rennen, maar dat groeit vanzelf weer aan.
Ze kunnen spullen van de bomen schudden en meenemen

Beste vrienden kunnen ook de bijl en de schep gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door RudolfR op 03-07-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ah, dus als je een schep plaatst kunnen ze hem niet pakken en als je hem laat vallen dan is het zo’n blaadje wat ze wel mee kunnen nemen? En bloemen plukken?

Maar valt dus wel mee? Wij houden het altijd angstvallig dicht nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goed te weten:
Iedereen kan met zwempak vanaf de luchthaven het water in duiken en zo dus je mooie afzetting omzeilen die je eiland beschermd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ja...dat was een oorzaak van m'n vraag idd.Da's wel jammer vind ik zelf. Mogen ze van mij wel blokkeren hoor. Leuk om om een eiland even open te zetten maar van de week waren er al paar vervelende bezoekers die een verstopt gaatje hadden ontdekt en gingen rondlopen en gek doen. en daarna ineens vertrokken. Had net Saharah en celeste in 1 ruimte gevangen. Daarom wel jammer zo op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:39
Mijn knollen zijn 416 klingels, als er iemand interesse heeft om te verkopen zet ik rond 7 uur de poort wel even open.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:08

jOzh

Sweet dude!

Heeft iemand misschien een Triceratops skull te ruil?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
@jOzh

Ik heb er vier op voorraad.
Zelf de fossielen al compleet, dus ruilen hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:08

jOzh

Sweet dude!

Ik kom graag even langs dan @RudolfR!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 23:01
Zijn er meer mensen die al een week, zo niet meer, bijna continu regen hebben op het eiland? Ik denk soms dat ik een probeer versie van de game heb. :P Heb nu ook pas 2 paarse pansies (viooltjes?). Of duurde dat bij jullie ook een paar maanden.

Nu gelukkig alleen nog maar groene mums, paarse windflowers en blauwe rozen. En hopen op een zonnetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 16:15
Mocht iemand nog plek hebben voor een Villager,
Teddy zit in de dozen bij me (Beer/Jock)
Laat maar weten aangezien het alleen vandaag is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
lamoreas schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:43:
Zijn er meer mensen die al een week, zo niet meer, bijna continu regen hebben op het eiland? Ik denk soms dat ik een probeer versie van de game heb. :P Heb nu ook pas 2 paarse pansies (viooltjes?). Of duurde dat bij jullie ook een paar maanden.

Nu gelukkig alleen nog maar groene mums, paarse windflowers en blauwe rozen. En hopen op een zonnetje. :)
Ik had gistermiddag voor het eerst sinds 2 weken (bug-off even buitenbeschouwing gelaten) een droge middag en zelfs avond. Daarvoor alleen maar regen en onweer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:59

NoTimeRemains

I know

lamoreas schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:43:

bloemen kan je versnellen door andere mensen uit te nodigen en je bloemen water te laten geven, zie ook deze guide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGpHaFCCBed0_zJH6V9wgUCAIhg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kUSGvDI7bQdVzLtLqKidNBFw.jpg?f=user_large

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 10:12
Toch wel chill dat de komst van Raymond mij uiteindelijk maar 1 nmt heeft gekost. Op Nookazon wordt hij voor bizarre prijzen verhandeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:41
Maakt het uit welke tijd van de dag je duikt in de zee? Ik vang veel dezelfde dingen zoals anemone, mussel, spotted eel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Beetje hetzelfde als vissen, gok ik. Genoeg sea bass gevangen om een weeshuis te voeden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:23:
Maakt het uit welke tijd van de dag je duikt in de zee? Ik vang veel dezelfde dingen zoals anemone, mussel, spotted eel.
Je kunt in juli op het noordelijk halfrond "slechts" 24 soorten vangen.
En ja, uiteraard is de tijd op de dag ook relevant.

Ik gok dat hier wel wat nuttige info op staat:
https://gamewith.net/anim...rizons/article/show/19631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:57
En let goed op dat je de parels die je vindt ( zeldzame loot van duiken ) niet verkoopt maar bijhoud voor de recepten (Pascal). Had bijna reeds 1 pearl verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Grappig, het opzetten van vissen kost je geen geld. Niet om te maken, maar ook geen verloren kosten omdat je ze opzet. Ik had 3 great white sharks ingeleverd om op te zetten. Als ik de opgezette haai verkoop is het 45000 waard, volgens mij ook de verkoopwaarde van 3 haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Laatst online: 15-06 12:04
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:33:
Grappig, het opzetten van vissen kost je geen geld. Niet om te maken, maar ook geen verloren kosten omdat je ze opzet. Ik had 3 great white sharks ingeleverd om op te zetten. Als ik de opgezette haai verkoop is het 45000 waard, volgens mij ook de verkoopwaarde van 3 haaien.
Hoe laat je een vis opzetten? Ik wil ook wel een whale shark in de woonkamer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Zspirit schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:09:
[...]

Hoe laat je een vis opzetten? Ik wil ook wel een whale shark in de woonkamer :*)
Als je er 3 hebt (van dezelfde) en CJ is op jouw eiland kan hij die voor je laten maken, krijg je dan de dag erna in je brievenbus. Zaterdag is CJ er sowieso ivm de fish-off maar dan is die optie er niet als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 12:04
echt.... duik ik na tien minuten eindelijk een reuzenpissebed op uit de zee, moet ie naar Blathers... Wat een rotding om te vangen zeg! blijft wegzwemmen van je!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Als je de methode hanteert uit dit filmpje dan is het een stuk makkelijker (eigenlijk hetzelfde principe als besluipen met je net vast)

[ Voor 5% gewijzigd door scraemus op 07-07-2020 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik ben in ieder geval al blij toe dat Leif/Kicks/Saharah niet meer elke week guaranteed zijn sinds de nieuwe patch.
Iedereen is nu random en dat betekent dat de overige 5 nu ook gewoon lekker in de pool meedoen. Dat zou als gevolg moeten hebben dat Redd/Gulliver vaker langs kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Hier Gulliver inclusief update vandaag,,, in plaats van even het strand op en neer te lopen voor zijn onderdeeltjes, mag je nu dus duiken om zijn marifoon op te duiken. Gelukkig had ik hem na een aantal pogingen te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-06 20:44

Reintji

(2 x dad)²

Goedenavond,

Leuk, ook hier een AC topic. Na de GameCube, DS en 3DS versies vanaf afgelopen weekend ook de Switch versie van deze game. Leuk samen met de kinderen, dus eiland zelf zal wel niet zo netjes worden als op de 3DS. Maar dat zal de pret niet drukken.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die Redd mag echt wat vaker komen. Ik weet dat ik het hier vaker heb gezegd, maar het frustreert mij echt hoe weinig hij komt. En àls die er dan is is het ook nog hopen dat die echte kunst verkoopt ipv nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:59
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:49:
Die Redd mag echt wat vaker komen. Ik weet dat ik het hier vaker heb gezegd, maar het frustreert mij echt hoe weinig hij komt. En àls die er dan is is het ook nog hopen dat die echte kunst verkoopt ipv nep.
Ik zie Redd ook bijna nooit. https://www.polygon.com/a...-complete-painting-statue hier kan je de fake en real onderscheiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Laatst online: 06:57
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:49:
Die zit er volgens mij in om de speeltijd zeer lang te maken als je alles wil verzamelen.
Mijn laatste eiland heb ik nu bijna 5 weken en nog maar 1 extra bezoek gehad ondanks ik alle dagen even inlog en alle 4 waren fake :)
Alle 43 verzamelen gaat jaren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:48
Ik heb een turnip prijs van 524, mocht iemand ze willen verkopen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Gesloten!
Donaties zijn niet verplicht, maar mag natuurlijk wel :).

[ Voor 9% gewijzigd door djmaster329 op 08-07-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-06 11:48
djmaster329 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:29:
Ik heb een turnip prijs van 524, mocht iemand ze willen verkopen.

***members only***

Donaties zijn niet verplicht, maar mag natuurlijk wel :).
Thanks!
Geen idee of wat ik gedoneerd heb beetje normaal is in deze context, andere keren dat ik dit deed was het een fossiel of vis die ik doneerde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:59
Henkie_NtA schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:58:
[...]

Thanks!
Geen idee of wat ik gedoneerd heb beetje normaal is in deze context, andere keren dat ik dit deed was het een fossiel of vis die ik doneerde. :)
Volgens mij kwam ik je tegen op Harmony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
tuxken schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Die zit er volgens mij in om de speeltijd zeer lang te maken als je alles wil verzamelen.
Mijn laatste eiland heb ik nu bijna 5 weken en nog maar 1 extra bezoek gehad ondanks ik alle dagen even inlog en alle 4 waren fake :)
Alle 43 verzamelen gaat jaren duren.
Gelukkig is de kans op Redd iets groter geworden sinds 1.3.0, want drie vaste wekelijkse bezoekers zijn geschrapt (Leif, Kicks en Saharah).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornS1982
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 07:56
Op het eiland van mijn kinderen staat de knollenprijs op 466.
Mocht er iemand langs willen komen, let us know ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
RudolfR schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:42:
[...]
Gelukkig is de kans op Redd iets groter geworden sinds 1.3.0, want drie vaste wekelijkse bezoekers zijn geschrapt (Leif, Kicks en Saharah).
Dan ben ik denk ik gewoon unlucky. Redd is er echt minstens 2 weken al niet. Ik begreep dat als hij er de ene week niet is er een verhoogde kans is dat die de week er op langst komt (maar geen 100% dus).

Van mij mogen er ook wel twee bezoekers per dag op het eiland komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Inderdaad, een verhoogde kans, maar er waren slechts 2 dagen per week beschikbaar... Nu dus 5.
Vandaag wel gewoon Kicks... Maar gisteren had ik Gulliver, dus ik klaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Morgen is het sowieso KK Slider, want zaterdag is het vistoernooi geloof ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Akaendra schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:50:
Morgen is het sowieso KK Slider, want zaterdag is het vistoernooi geloof ik weer
Niet raar opkijken als hij er morgen niet is en zondag pas komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPablito
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-08-2020
Bij wie kan ik trouwens langskomen? Ik heb ijzerklompjes nodig graag een dodo code als ik mag langskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb een bewoner vers geplukte algen gegeven :') nu ligt er in z'n woning een hoopje algen in de kamer. Het is maar waar je blij mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
RudolfR schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:08:
[...]

Niet raar opkijken als hij er morgen niet is en zondag pas komt. ;)
Ah, je hebt gelijk. Zal misschien met de nieuwe patch te maken hebben.
Naja, vanavond even maar weer wat maken. Roald zal morgen in de berhuisdozen zitten dus kan ik op zoek naar een nieuwe villager om zijn of haar foto te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Heeft iemand nog goeie knollen prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Gisteren de eerste drie huisjes kunnen plaatsen. Speel met drie kinderen op hetzelfde eiland, maar zij kunnen niet zien wat er aangeleverd moet worden voor de bouw van die huizen? Nook geeft aan dat je samen aan de huizen werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1381998

iemand zin om samen te vissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Reintji schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:22:
Gisteren de eerste drie huisjes kunnen plaatsen. Speel met drie kinderen op hetzelfde eiland, maar zij kunnen niet zien wat er aangeleverd moet worden voor de bouw van die huizen? Nook geeft aan dat je samen aan de huizen werkt?
Als je met de dropbox voor de bouwplaats 'praat' kun je vragen welke items er nog nodig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Reintji schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:22:
Nook geeft aan dat je samen aan de huizen werkt?
De 'samen' moet met een korrel zout genomen worden. Het is vooral speler één die de opdrachten krijgt, de andere spelers zijn ondersteunend. Speler één krijgt ook speciale DIY recepten voor deze huizen, die de andere spelers niet krijgen en later moeten verzamelen. Zo zijn er wel meer verschillen; speler één mag zaken slopen / bouwen / verhuizen en de rest volgens mij niet.

Ik vind het zelf wel jammer dat de ontwikkelaar hiervoor gekozen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind het nut van de secundaire account op je eiland vrijwel nutteloos. Je mag tot bepaalde hoogte meedoen, maar dat is het dan ook wel. Beetje jammer dat Nintendo hier niet veel meer mee doet. Waarom mag alleen de eerste speler een primaire rol hebben? Waarom niet iedereen of de spelers waarvoor jij dat kunt aangeven? Zou het spel veel leuker maken imho. Nu frustreert het alleen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
Zeror schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:27:
Ik vind het nut van de secundaire account op je eiland vrijwel nutteloos. Je mag tot bepaalde hoogte meedoen, maar dat is het dan ook wel. Beetje jammer dat Nintendo hier niet veel meer mee doet. Waarom mag alleen de eerste speler een primaire rol hebben? Waarom niet iedereen of de spelers waarvoor jij dat kunt aangeven? Zou het spel veel leuker maken imho. Nu frustreert het alleen maar.
In vind het allemaal wel meevallen hoor. Okay, de primary moet inderdaad de questjes afronden om vooruit te komen, maar dat kun je in een week of twee rond hebben. Als je eenmaal de island-designer app hebt ben je daar klaar mee en zijn er eigenlijk geen verschillen meer, alleen het verkassen van huizen/gebouwen is dan nog voorbehouden aan de primary.

Je eigen huis kun je gewoon verplaatsen en ook de island designer app is voor de secondary beschikbaar. Ook het uitnodigen van bewoners kan als secondary gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand nog een leuke knollen prijs waar ik paar keer naartoe mag komen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Zspirit schreef op maandag 13 juli 2020 @ 08:30:
[...]

Als je met de dropbox voor de bouwplaats 'praat' kun je vragen welke items er nog nodig zijn.
Klopt, maar dat zien de kinderen niet. Heb uiteindelijk op het bulletinboard geschreven wat er nodig was en de kinderen hebben geholpen met verzamelen.

Begrijp uit de posts hierboven dat het nog een beetje anders wordt. Vooralsnog vermaken ze zich prima met vissen, beestjes vangen en verzamelen van de items. Neem aan dat de huizen niet steeds opnieuw gebouwd hoeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-06 20:19
https://turnip.exchange/island/a3bea958

Ik heb een prijs van 510, echter nog maar half uur. TIp is niet nodig voor tweakers, mag uiteraard wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Krijg je nog echt iets speciaals als je jarig bent ? anders start ik hem waarschijnlijk gewoon niet op :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 01:58:
Krijg je nog echt iets speciaals als je jarig bent ? anders start ik hem waarschijnlijk gewoon niet op :P
ja

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
Ricmaniac schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 01:58:
Ja, da's best leuk uitgewerkt hoor. Mijn vriendin was pasgeleden aan de beurt, die vond het erg grappig.

spoiler:
Je krijgt een privé-concert van KK Slider. Tijdens dat concert krijg je in plaats van de credits, een aantal berichtjes van je medebewoners te zien. Als je andere spelers in je dorpje hebt wonen, dan hebben die de zaterdagen daarvoor (ik heb dat een week of drie van tevoren gedaan) berichtjes achter kunnen laten bij KK, en die staan daar ook tussen. Na afloop stuurt KK het liedje naar je mailbox, en ook de berichtjes van andere spelers worden dan doorgestuurd.

Daarnaast zal één van de andere dorpsbewoners een feestje organiseren voor je, waar ook andere bewoners op komen draven. Je krijgt daar dan ook nog cadeautjes en je mag een piñata kapot slaan waar cupcakes uit komen, die je dan weer kunt uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

frumper schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:48:
in plaats van even het strand op en neer te lopen voor zijn onderdeeltjes, mag je nu dus duiken om zijn marifoon op te duiken.
Nou, vandaag kon ik weer graven.
Blijkbaar hangt het er een beetje vanaf ... vorige keer was hij piraat en nu weer gewoon zeeman ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Goner schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:17:
[...]

Nou, vandaag kon ik weer graven.
Blijkbaar hangt het er een beetje vanaf ... vorige keer was hij piraat en nu weer gewoon zeeman ?
Sinds de laatste update zijn er 2 versies: Gulliver en Gullivarrr dus gewoon en piraat. Elk met zijn eigen items die je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
Echt, koop je geen knollen omdat je weet dat je op de camping zit zonder WiFi op de switch... gaat je prijs ineens naar de 532 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KimmieAn
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14-08-2020
Kan ik van iemand bamboe krijgen? Heb dingen op terug te geven
Please
🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe gaat het bij jullie met de kevers/torren vangen? Ze zitten op palmbomen, maar ik moet er nog een hele hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:47
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:05:
Hoe gaat het bij jullie met de kevers/torren vangen? Ze zitten op palmbomen, maar ik moet er nog een hele hoop :D
Slecht, volgens mij moet ik ze nog allemaal die op palmbomen komen. :P Speel het ook bijna niet meer, dus dat helpt ook niet echt mee. Laatst wel wat extra palmbomen geplaatst zodat er hopelijk wat meer insecten op afkomen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:40
Hele lange tijd niet gespeeld. Gister weer begonnen. Me eiland helemaal plat geslagen en van 0 ga ik beginnen met terraformen.

Het museum is up to date tot de huidige maand qua vissen/bugs. Mis nog een paar stukken kunst, heb wel alle fossielen al.

Die gullivarr geeft echt toffe items trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06 23:08
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:05:
Ik kan je zeggen de gaint en de golden zijn bijna onmogelijk, Als je naar ze zucht vliegen ze al weg.

Ik heb zelfs een gaint gehad die net weg vloog net voor de frame dat mijn net hem zou raken terwijl mijn net al onder weg is, het maakt het ook niet makkelijk dat ik 1 van de 2 pas zie na 2 uur rondjes om mijn palmbomen lopen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 14:18
Je kan ook met een nook-ticket naar een eiland reizen met wat palmbomen in je zak. Op het eiland pluk je alle bloemen en haal je de stenen en bomen weg en zet je de palmbomen op het strand. Evengoed ben je dan nog 2 uur aan het rondjes lopen maar wel met een grote spawn kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ArisB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:39:
Je kan ook met een nook-ticket naar een eiland reizen met wat palmbomen in je zak.
Dit is wel een goede tip ja. Ik dacht eerst van 'kokosnoten planten gaat toch niet snel genoeg', maar als je fruit eet kun je volledige palmbomen meenemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
ArisB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:39:
Je kan ook met een nook-ticket naar een eiland reizen met wat palmbomen in je zak. Op het eiland pluk je alle bloemen en haal je de stenen en bomen weg en zet je de palmbomen op het strand. Evengoed ben je dan nog 2 uur aan het rondjes lopen maar wel met een grote spawn kans :)
Slim! Dat ga ik een proberen, zal je zien dat het je geluk is, dat je op dat moment precies naar Shark island gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik moet er nog maar een stuk of 4, Walking stick, Elephant, Golden en nog een die ik vergeten ben.

Degene die na 11 uur spawnen heb ik gelukkig kunnen bemachtigen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuwe tool:

MeteoNook: https://wuffs.org/acnh/weather/

Kun je checken wanneer wat voor weer je hebt op je eiland en dus ook wanneer je vallende sterren etc.. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Zeror schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:55:
Nieuwe tool:

MeteoNook: https://wuffs.org/acnh/weather/

Kun je checken wanneer wat voor weer je hebt op je eiland en dus ook wanneer je vallende sterren etc.. hebt.
Om dit te kunnen gebruiken moet je wel je 'weatherseed' achterhalen.

Dit kan evt. met de juiste homebrew; https://github.com/averne/Turnips

Achterhalen op basis van het weer in de game is lastig.
Dat gaat het beste met een avondje vallende sterren kijken en de tijden noteren/invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

JDdeV1992 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:31:
Mis nog een paar stukken kunst, heb wel alle fossielen al.
Fossielen heb ik ook ... maar hoe krijg je die kunst bijna compleet ?? Ik heb in al die tijd Redd nog maar 3 keer gezien denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
Ik vermoed time travelen want alle kunst nu al hebben is gewoon onmogelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Heel veel ruilen met andere mensen schijnt te helpen (zie nookazon bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
frumper schreef op maandag 20 juli 2020 @ 00:52:
Ik vermoed time travelen want alle kunst nu al hebben is gewoon onmogelijk ;)
Hier zit je toch echt fout ;) los van aantal keer geluk, 3 echte kunststukken bij red, heb ik veel kunst gekocht voor DIYS NMTS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

JDdeV1992 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:33:
[...]

Hier zit je toch echt fout ;) los van aantal keer geluk, 3 echte kunststukken bij red
En dan? Je kan er maar een kopen toch?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:47
NoTimeRemains schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:53:
[...]

En dan? Je kan er maar een kopen toch?
Subaccounts kunnen ook kunst kopen en doneren aan het museum toch? Op die manier kun je er meerdere kopen wanneer Redd meerdere echte stukken aanbiedt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Raem schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:00:
[...]

Subaccounts kunnen ook kunst kopen en doneren aan het museum toch? Op die manier kun je er meerdere kopen wanneer Redd meerdere echte stukken aanbiedt.
Wij spelen met meer op één Switch en loggen dagelijks in. No way dat je zonder timetravelen nu al bijna alle kunst kan hebben, daar komt Redd veel te weinig voor langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08
Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:19:
[...]

Wij spelen met meer op één Switch en loggen dagelijks in. No way dat je zonder timetravelen nu al bijna alle kunst kan hebben, daar komt Redd veel te weinig voor langs.
Er staat ook dat er kunst is aangekocht. Op mijn eiland staan ook een aantal beelden die gekocht zijn met NMTs of ander ruilwaar. Als ik op Redd moet wachten, dan moet ik nog een paar jaar verder spelen en hopen dat hij nog echt spul aanbiedt.

(overigens is mijn museum verre van compleet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Raem schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:00:
[...]

Dit dus. Plus aankopen van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Gisteren op een Nook Miles eiland geweest om de laatste bugs te verzamelen: giant stag, giraffe stag, horned atlas, golden stag en horned hercules. Alles omgehakt op het eiland en alleen palmbomen laten staan, plus nog extra palmbomen van mijn eigen eiland meegenomen.

Resultaat: nul. Na ruim anderhalf uur rondjes rennen geen enkele stag die we nog niet hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Ja daar heb ik ook last van, ik moet ook nog redelijk wat van die bugs op de palmbomen maar die kom ik ook nooit tegen... Gelukkig hebben we nog even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 20-06 20:34
zelf nog geen knollen prijzen boven de 90 gehad. Gelukkig was discord er met een leuk prijsje van 618 per knol. Leuk beginnen op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 06:24:
Gisteren op een Nook Miles eiland geweest om de laatste bugs te verzamelen: giant stag, giraffe stag, horned atlas, golden stag en horned hercules. Alles omgehakt op het eiland en alleen palmbomen laten staan, plus nog extra palmbomen van mijn eigen eiland meegenomen.

Resultaat: nul. Na ruim anderhalf uur rondjes rennen geen enkele stag die we nog niet hebben :/
Ik heb dat toevallig eer gister gedaan, resultaat. ZERO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 14:18

Ik zei toch 2 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Haha :') ik werd nu al gek. Toevallig vanmorgen wel twee van die zeldzame gevangen, gewoon op mijn eigen eiland.

Is het trouwens nieuw dat mede-eilandbewoners je weleens kunst sturen? Nu al twee schilderijen gehad in de post als kado, die nog echt bleken ook.

Dan ga je wel twijfelen aan je vrienden in real life. Waarom sturen die nooit eens de echte Mona Lisa als kado met de post?

[ Voor 13% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 21-07-2020 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Ik heb ook al meerdere kunstwerken gekregen van mijn bewoners, helaas maar één echte (en die had ik ook al...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Ik heb gister flink veel vallende sterren gezien, telkens screenshot gemaakt bij iedere ster.
Nu heb ik eindelijk mijn weather seed te pakken!
Dacht alleen dat ik hiermee ook mijn turnip prices kon voorspellen maar dat blijkt niet het geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat heeft t weer met de turnip prijs te maken?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
@NoTimeRemains

Niks, maar kennelijk dacht @Zspirit dat beiden werden berekend met hetzelfde random-seed.
Maar die van het weer is kennelijk ook echt alleen voor het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Heeft iemand nog een leuke knollen prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper

Die giant stag en horned atlas toevallig gister op een nmt island opgepikt. Sowieso de beste plek om kevers te vangen! Weinig bomen en snel toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
RudolfR schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 15:16:
@NoTimeRemains

Niks, maar kennelijk dacht @Zspirit dat beiden werden berekend met hetzelfde random-seed.
Maar die van het weer is kennelijk ook echt alleen voor het weer.
Ja dat dus, helaas niet.
Wordt dus weer dagelijks de prijzen checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 20-06 20:34
die turnip exchange website helemaal gevonden. Niet 1x onder de 500 verkocht. op die manier kan ik wat sneller door het begin heen. Zijn nog een hoop dingen die ik moet leren kom ik al achter.

Zijn die DIY's in flessen op het strand volledig random? Of kun je als beginner maar een select recepten krijgen? Maakt het ruilen misschien weer wat aantrekkelijker, als je echt gave dingen kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 12:57
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Haha :') ik werd nu al gek. Toevallig vanmorgen wel twee van die zeldzame gevangen, gewoon op mijn eigen eiland.

Is het trouwens nieuw dat mede-eilandbewoners je weleens kunst sturen? Nu al twee schilderijen gehad in de post als kado, die nog echt bleken ook.

Dan ga je wel twijfelen aan je vrienden in real life. Waarom sturen die nooit eens de echte Mona Lisa als kado met de post?
Ik heb die op 1 regendag allemaal gevangen op mijn eiland. Voor de rest nietmeer gezien...
Pagina: 1 ... 52 ... 57 Laatste