Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:01
Henkie_NtA schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:18:
Als er iemand een acceptabele prijs voor zn turnips heeft hoor ik het graag. Die *tweeling bij mij vindt 24 schijnbaar een prima prijs.

[...]

Die kunstwerken vind ik maar vaag. Had er 1 die echt was, week later zelfde kunstwerk er weer, weer echt. Uhhh, das beetje gek.
Als dat kan gebeuren denk ik dat die Blathers niet zo slim is als hij zelf denkt te zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2020 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Niks gek, die knakker is shady genoeg om aan item duping te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:31
Bundin schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:38:
Niks gek, die knakker is shady genoeg om aan item duping te doen :P
Hij is niet voor niets vooral 's nachts actief...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dethsam7
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06-2021
Zo nu kan ik ook iets terug doen nadat ik al weken mee lees hier: Turnip prijs 548.

Cadeautjes leuk maar hoeft niet.

Als iemand deze fossielen nog heeft ben ik erg dankbaar;
Ammoniet
Tribobiet
Ankylosaurus Kop
Quetzalcoatlus Vleugel L
Reuzenhert L
Tyrannosaurus Rex Romp

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 2% gewijzigd door dethsam7 op 18-06-2020 09:23 . Reden: Bedankt Bas0mniia & Henkie_NtA ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 13:21
dethsam7 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:39:
Zo nu kan ik ook iets terug doen nadat ik al weken mee lees hier: Turnip prijs 548.

Ammoniet
Tribobiet
Ankylosaurus Kop
Quetzalcoatlus Vleugel L
Reuzenhert L
Tyrannosaurus Rex Romp

***members only***
Ankylosauruskop, Quetzalcoatlusvleugel L en Trilobiet heb ik voor je. Even ruimte maken voor m'n knollen en dan kom ik er aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31

Ammoniet
Tribobiet
Ankylosaurus Kop
Quetzalcoatlus Vleugel L
Reuzenhert L
Tyrannosaurus Rex Romp

***members only***
Nog bloemen/fruit of iets dergelijks dat je nodig hebt?
Oh wacht, ik zie dat ik toevallig vandaag Trex torso heb opgegraven.

[ Voor 6% gewijzigd door Henkie_NtA op 18-06-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57

Ammoniet
Tribobiet
Ankylosaurus Kop
Quetzalcoatlus Vleugel L
Reuzenhert L
Tyrannosaurus Rex Romp

***members only***
Netjes, dank je wel
Verbinding verbroken?

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 18-06-2020 09:28 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
Mars18 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:19:
[...]
Netjes, dank je wel
Verbinding verbroken?
Sorry batterij leeg :X

nieuwe:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:10
Geen idee wat er is gebeurd, maar mijn browser had een hik en nu zegt hij dat ik in het eiland ben terwijl ik dat niet ben :( -> Emiel

Dus ik weet niet of je mij handmatig uit de lijst kan kicken? want anders blijft er een spot in gebruik voor niets.

EDIT: Hij is weer rechtgetrokken zie ik top!

[ Voor 38% gewijzigd door YaNightmare op 18-06-2020 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
Weet niet waarom maar verbinding was even weg, nieuwe dodo code heb ik online gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dethsam7 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:04:
Weet niet waarom maar verbinding was even weg, nieuwe dodo code heb ik online gezet
Wil nog even voor mijn vrouw, welke is het?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
Mars18 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:07:
[...]

Wil nog even voor mijn vrouw, welke is het?
Zelfde link nog als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dethsam7 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Zelfde link nog als het goed is
Zijn aan het verbinden
Chantal.

Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:10
Yes, voor de verandering heb ik ook een keer een goede prijs @531.

https://turnip.exchange/island/23926661

Na 7 uur open te hebben gestaan ga ik public, voor iedereen die langskwam, graag gedaan :)

en het feest is weer over

[ Voor 47% gewijzigd door YaNightmare op 18-06-2020 22:11 . Reden: Dodo code update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:09
@YaNightmare Merci, alles weer netjes kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Hallo Dorpelingen, ik heb gister een switch besteld met Animal Crossing.
Hier heb ik super veel zin in omdat ik geen Animal Crossing meer heb gespeeld sinds Wild World.
Ik heb dit topic wat doorgebladerd maar ben eigenlijk opzoek naar wat beginner tips.
Zo kwam ik er destijds pas laat achter dat het handig is om z.s.m. alle fruitsoorten moet verzamelen.

Hebben jullie nog tips of adviezen voor iemand die zon 14 jaar geen Animal Crossing meer heeft gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41
New Horizons is mijn eerste Animal Crossing. Mijn dochter van 7 speelt het vooral, ik help haar met de "vervelende" taakjes ;) Mijn advies zou zijn om juist in het begin niet teveel op tips af te gaan maar het een beetje zelf te ontdekken. Ik vond het daardoor elke keer heel verrassend. Maar misschien gaat dat voor jou niet op, omdat je (vroeger) al AC gespeeld hebt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
posttoast schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:26:
New Horizons is mijn eerste Animal Crossing. Mijn dochter van 7 speelt het vooral, ik help haar met de "vervelende" taakjes ;) Mijn advies zou zijn om juist in het begin niet teveel op tips af te gaan maar het een beetje zelf te ontdekken. Ik vond het daardoor elke keer heel verrassend. Maar misschien gaat dat voor jou niet op, omdat je (vroeger) al AC gespeeld hebt.
Klopt maar mijn ervaring is dat het toch wel fijn is om bepaalde tools bijvoorbeeld al snel te hebben.
Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, gewoon lekker de boel de boel laten.
Overigens kan ik nu wel een stuk beter Engels dan toen ik 14 was dus dat zal ook wel helpen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
Als je écht snel voortgang wilt maken dan is dat fruit wel een goede natuurlijk. Wij mochten vrij aan het begin naar het eiland van een vriendin van mij en hebben daar alle soorten fruit al direct gekregen. Tegelijk haalt dat ook wel de lol er een beetje af, want je kunt ook naar "willekeurige" onbewoonde eilanden met de kans daar nieuw fruit te vinden. Dat hoeven wij dus nu niet meer te doen. En verder is het bijvoorbeeld fijn als iemand je al een ladder kan geven voor je die zelf kunt bouwen. Maar tegelijk sla je daar wel stukjes mee over natuurlijk.

Mocht je bv die fruitsoorten willen dan is er vast wel een Tweaker waar je even op het eiland mag (bij ons mag het sowieso, geef maar een gil tegen die tijd :) ).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Mocht iemand Skye willen (Blauwe Normal type Wolf) die zit in de verhuisdozen bij me en kan dus zonder problemen naar een ander eiland komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 13:36
Zspirit schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:23:
Hallo Dorpelingen, ik heb gister een switch besteld met Animal Crossing.
Hier heb ik super veel zin in omdat ik geen Animal Crossing meer heb gespeeld sinds Wild World.
Ik heb dit topic wat doorgebladerd maar ben eigenlijk opzoek naar wat beginner tips.
Zo kwam ik er destijds pas laat achter dat het handig is om z.s.m. alle fruitsoorten moet verzamelen.

Hebben jullie nog tips of adviezen voor iemand die zon 14 jaar geen Animal Crossing meer heeft gespeeld?
Sla de stenen in het begin niet kapot, maar mijn ze gewoon (geen fruit eten als je ze gaat slaan) en zoek naar de methode om 8 dingen uit 1 steen te halen.

https://www.strava.com/athletes/5891551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Check bedankt voor de tips, ik ga er hopelijk vanavond mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
scraemus schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:39:
[...]

Sla de stenen in het begin niet kapot, maar mijn ze gewoon (geen fruit eten als je ze gaat slaan) en zoek naar de methode om 8 dingen uit 1 steen te halen.
Huh? Is daar een methode voor? Dacht dat dat gewoon random was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ec0mEzJY1GQPPCZTCEo9nS1OnbM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4h6qUMSGq7hYnDzk7Cc1d6kL.png?f=fotoalbum_large

Als je 2 gaten graaft zoals in deze foto haal je eigenlijk altijd wel 8 rocks o.i.d. uit de stenen.
Je kan ook meubels ofzo plaatsen maar gaten graven werkt meestal wat makkelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door scraemus op 19-06-2020 13:51 . Reden: Extra zin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrigadierBart
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Akaendra schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:32:
Mocht iemand Skye willen (Blauwe Normal type Wolf) die zit in de verhuisdozen bij me en kan dus zonder problemen naar een ander eiland komen :)
Ik heb toevallig vandaag een open slot gekregen en ze/het/hij ziet er wel gezellig uit! Waar word je graag mee beloond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Zspirit schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:28:
[...]

Klopt maar mijn ervaring is dat het toch wel fijn is om bepaalde tools bijvoorbeeld al snel te hebben.
Verder ben ik het helemaal met je eens hoor, gewoon lekker de boel de boel laten.
Overigens kan ik nu wel een stuk beter Engels dan toen ik 14 was dus dat zal ook wel helpen denk ik.
ik zou de eerste 2 weken echt helemaal alleen doen. Laat je niet gek maken met de turnips. Je komt er wel, maar er doorheen rushen zou echt zonde zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
BrigadierBart schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:00:
[...]

Ik heb toevallig vandaag een open slot gekregen en ze/het/hij ziet er wel gezellig uit! Waar word je graag mee beloond?
Naja, liefst wat Nook Miles Tickets als het aan mij ligt. Geld heb ik al genoeg en de items die ik zoek zijn zo zeldzaam dat ik je daar niet mee lastig ga vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrigadierBart
Akaendra schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:05:
[...]

Naja, liefst wat Nook Miles Tickets als het aan mij ligt. Geld heb ik al genoeg en de items die ik zoek zijn zo zeldzaam dat ik je daar niet mee lastig ga vallen :D
Weet niet wat redelijk is, een stuk of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
BrigadierBart schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:38:
[...]

Weet niet wat redelijk is, een stuk of 10?
Ik vind het allemaal best, ben daarin best makkelijk, kan in ieder geval zo even de gate openzetten en je de code even DM-en als je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrigadierBart
Akaendra schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:43:
[...]

Ik vind het allemaal best, ben daarin best makkelijk, kan in ieder geval zo even de gate openzetten en je de code even DM-en als je wil
Dan ga ik even printen en zal ik klaar staan, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:13

koelebobes

Wen BTC €100K

Heeft er iemand een normale turnip prijs ? Die van mij ligt op 44 en het moet vandaag weg :(

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
koelebobes schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 08:59:
Heeft er iemand een normale turnip prijs ? Die van mij ligt op 44 en het moet vandaag weg :(
Ik kan je helpen met 183 bells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil mij toevoegen? 3912 0213 1725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toiletduck
  • Laatst online: 01-09 18:29
Even een domme vraag.Wij hebben een Switch, animal crossing op gedowload, nu vinden wij het allebei erg leuk en gaan we er een lite bij bestellen. Nu heb ik de volgende vragen, vond op de rest van internet niet echt gelijk antwoord. Heb ik nu een 2de animal crossing game nodig? Of omdat we dezelfde familie zijn kunnen we tegelijk spelen op beide switches. Wellicht komt er in nov een 3de bij dus was benieuwd hoe dit nu werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
toiletduck schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:34:
Even een domme vraag.Wij hebben een Switch, animal crossing op gedowload, nu vinden wij het allebei erg leuk en gaan we er een lite bij bestellen. Nu heb ik de volgende vragen, vond op de rest van internet niet echt gelijk antwoord. Heb ik nu een 2de animal crossing game nodig? Of omdat we dezelfde familie zijn kunnen we tegelijk spelen op beide switches. Wellicht komt er in nov een 3de bij dus was benieuwd hoe dit nu werkt..
Elke switch heeft zijn eigen animal crossing nodig (en krijgt daarmee ook zijn eigen eiland), voor online heb je dan ook meerdere abonnementen nodig (of een family abonnement met 8 personen maximaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 21:00
Tenzij je niet tegelijk wil spelen, dan zou een exemplaar genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
D0bly schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:22:
In zijn/haar/het/apache helicopter verhaal heeft hij/zij/het/apache helicopterhet over gedownload dus dan is de game tussen beide wisselen wat lastig, maar inderdaad als iemand anders iets anders wil spelen dan zal die op de lite moeten

[ Voor 6% gewijzigd door scraemus op 22-06-2020 10:48 . Reden: Gender assumption (my bad) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Iemand nog goede knollen-prijzen? In al mijn optimisme beloofde ik mijn dochter wel even dik te gaan verdienen voor haar, maar het houdt niet over hier :D

Edit: turnip exchange to the rescue. Ik heb een blije dochter morgen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door posttoast op 23-06-2020 22:30 ]

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Kom hier een leuke glitch tegen. Een onschuldige glitch ook. Hiermee kun je bomen op een cliffrand planten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 13:43

uFx

[turnip-prijs is voorbij]

[ Voor 79% gewijzigd door uFx op 24-06-2020 11:46 ]

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toiletduck
  • Laatst online: 01-09 18:29
D0bly schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:22:
ik heb maar een 2de exemplaar aangekocht, familie abbonement erbij en nu maar kijken of we kunnen linken, allemaal best lastig, niet echt 123. aldoende gaan we leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
toiletduck schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:24:
[...]

ik heb maar een 2de exemplaar aangekocht, familie abbonement erbij en nu maar kijken of we kunnen linken, allemaal best lastig, niet echt 123. aldoende gaan we leren :)
Dat linken ging best vlot. Ik had reeds online, heb mijn zoon zijn switch gelinked aan mijn account als kind zijnde. En daarna geupgrade naar Nintendo online family en dat was instant in orde.

Hier ook 2 switchen en 2 exemplaren van AC. En veel klingels die van 1 account naar het andere gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Hier ook 2 switchen en 2 ACN games (mijn vriendin en ik hebben er beide eentje). Zij was de eerste met ACN (heeft de ACN switch) en ik heb ACN een dag later aangeschaft (the rest is history) maar ik denk dat zij vooral heel blij is dat wij niet samen op een eiland zitten (meningen zouden teveel uit elkaar liggen voor de eiland indeling haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
De Nook brothers hebben nu een eigen winkel maar die is niet 24/7 open ;(
Zat gister zonder tools om half 11. Nu ga ik denk ik maar wat tools inslaan om dit te voorkomen.
Hebben jullie nog tips hiervoor?
Volgens mij kan ik voortaan beter geen crating materials verkopen dan had ik zelf nog tools kunnen maken.

Gister was de vierde dag en ik blijf het heerlijk vinden om op het eiland rond te lopen!
Er zijn nog veel leuke kleine dingen die me versassen, zo ben ik gister gestoken door een schorpioen _O-
Baal wel dat ik hem niet kon vangen maar ik zat hard op te lachen.

Vervolgens een Whale shark gevangen en daar ben ik nog steeds mega trots op d:)b

Wat ik wel lame vind is dat ik tot nu toe 2x achter elkaar Gulliver en vervolgens 2x achter elkaar het spookje/wisp op bezoek kreeg er zijn toch wel meer bezoekers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 21:00
Er zijn zeker meer bezoekers, ze komen vanzelf langs :)
Mocht je meer info over de bezoekers willen kan je dit bijvoorbeeld hier vinden: https://www.gamespot.com/...liver-flick/1100-6475398/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Zspirit schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:29:
Zat gister zonder tools om half 11. Nu ga ik denk ik maar wat tools inslaan om dit te voorkomen.
Volgens mij kan ik voortaan beter geen crating materials verkopen dan had ik zelf nog tools kunnen maken.

Gister was de vierde dag en ik blijf het heerlijk vinden om op het eiland rond te lopen!
Er zijn nog veel leuke kleine dingen die me versassen, zo ben ik gister gestoken door een schorpioen _O-

Vervolgens een Whale shark gevangen en daar ben ik nog steeds mega trots op d:)b

Wat ik wel lame vind is dat ik tot nu toe 2x achter elkaar Gulliver en vervolgens 2x achter elkaar het spookje/wisp op bezoek kreeg er zijn toch wel meer bezoekers?
Inderdaad gewoon crafting materials bewaren. Er zijn inderdaad wel meer bezoekers maar die komen wat later (als de winkel is verbouwd komt de rest ook volgens mij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Laatst online: 13:07
Bij bezoek aan een ander mystery eiland kan je ze ook kopen als je echt zonder zit ( wel met nook miles )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz

Je kan ook bomen blijven schudden voor stokjes. Kan je eigenlijk bijna altijd wel tools maken. Er is geloof ik wel een limiet aan hoeveel stokjes je per boom kan krijgen, maar voor je een eiland leeg geschud hebt ben je wel een paar uur verder volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Bedankt voor de tips!
Ik moet gewoon meer gaan craften, ik ben lui en koop steeds gewoon tools en verkoop de materials.
Nu ga ik de materials opsparen en flink craften zodat ik niet afhankelijk ben van openingstijden.
Daarover, is gestoken worden en medicijn gebruiken puur cosmetisch of gebeurd er ook echt wat als je geen medicatie neemt, dan sla ik namelijk ook in :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Je wordt terug gezet naar jouw huis (volgens mij ook als je op een mystery island bent maar dat weet ik niet zeker). Als je gestoken bent moet je met de inwoners praten, die geven je dan de DIY voor medicijnen (kun je die ook craften) en soms geven ze je ook gewoon medicijn om in te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
Zspirit schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:14:
Daarover, is gestoken worden en medicijn gebruiken puur cosmetisch of gebeurd er ook echt wat als je geen medicatie neemt, dan sla ik namelijk ook in :*)
Cosmetisch. Na 2x sta je wel terug aan je woning. Nu neem ik nooit meer medicijn als ik eens gestoken word als ik toevallig mijn net niet klaar had. Praat gewoon ( 2x ) met bewoners en veel kans dat je ook medicijn van hen krijgt.

Heb wel steeds medicijn in mijn inventaris voor bewoners die ziek zijn. Je verdient iets meer vriendschapspunten als je het direct kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik zou geen grondstoffen meer verkopen als ik jou was. Die heb je nog hard genoeg nodig als je hekken, torens, putten of wat dan ook wil gaan maken om je eiland te upgraden.

Bouwplannen voor tools zijn je vriend haha.
Als ik naar een mysterie island’ ga neem ik wel altijd alles dubbel mee (heb wel de grootste ‘rugzak’ dan wat ik ook ten zeerste kan aanraden verdient zich supersnel terug).

Wespensteek? 2e keer steken is flauwvallen en terug naar huis. (Levert je trouwens ook nookmiles op 1e keer, dus probeer het een keer :P ). Beetje als wat de schorpioen met 1 steek doet.

Te lang getypt...wat hierboven staat dus :z

[ Voor 3% gewijzigd door readytoflow op 25-06-2020 14:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:31

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Plons! :D
Heb er wel zin in :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
scraemus schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:43:
Je wordt terug gezet naar jouw huis (volgens mij ook als je op een mystery island bent maar dat weet ik niet zeker). Als je gestoken bent moet je met de inwoners praten, die geven je dan de DIY voor medicijnen (kun je die ook craften) en soms geven ze je ook gewoon medicijn om in te nemen.
Op een mystery eiland word je naast de dodo en zijn vliegtuig gezet. Anders zou je een nieuw kaartje moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Zijn er mensen die samen de bug catching competition willen doen? Als dat net zo werkt als de fishing competition kan je zo veel sneller punten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben 1 Nintendo switch en 1 x animal crossing.

Kan ik als ik een Nintendo switch lite aanschaf, het kaartje van animal crossing in de lite stop, opnieuw een eiland starten. Of moet ik een extra game kopen.

Dus om te spelen, kaartje wisselen tussen 2 consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
@Verwijderd kaartje wisselen kan en een nieuw eiland ook.
Je kunt alleen niet tegelijk spelen. Dan zul je wel 2x het spel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:34
Bijzonder dat alle nieuwe bugs van juli op palmbomen zitten :D maakt het zoeken wel makkelijker.

Edit: zie nu dat er ook nieuwe bugs op andere locaties zijn. Ze hadden het bij IGN een beetje vreemd afgebeeld.

[ Voor 37% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-06-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Hallo, sinds een tijdje ook animals crossing aangeschaft op de switch.
Erg leuk spel en vooral rustgevend, wel jammer dat je niet met meerdere hetzelfde verhaal kan spelen maar dat maar een gebruiker de hoofdgebruiker is. Gebruiker 2 is meer ter ondersteuning en beperkt in zijn/haar doen of laten.

Ik heb weinig vrienden op de switch, dus als jullie willen graag toevoegen. Onderaan de friendcode lijst ;-) (Naam Joram)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Is er een reden om hardwood trees te laten staan?
Ik wil ze eigenlijk allemaal kappen omdat ze geen fruit geven en fruitbomen er het zelfde uit zien.
Wanneer ik een money tree plant en die harverst wordt het volgens mij ook een hardwood tree.
Ik wil ze vandaag en morgen kappen omdat er dan fruit hangt dan weet ik gelijk welke boom ik wel en niet moet kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:56

fub

Zspirit schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:47:
Ik heb ze ook allemaal gekapt, en vervangen door fruitbomen. We hebben nog wel bamboe en een paar ceders staan.
Tip: plant de fruitbomen per drie bij elkaar, dan kan je elke dag een van de drie oogsten en heb je elke dag inkomsten van het fruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scraemus
Ik wil ze eigenlijk allemaal kappen omdat ze geen fruit geven en fruitbomen er het zelfde uit zien.
Wanneer ik een money tree plant en die harverst wordt het volgens mij ook een hardwood tree.
Ik wil ze vandaag en morgen kappen omdat er dan fruit hangt dan weet ik gelijk welke boom ik wel en niet moet kappen.
Het vangen van wespen (2500 bells/klingels per stuk, maximaal 5 per dag) en wespennesten (nodig voor medicijn DIY) daarnaast zitten er in de bomen bepaalde insecten (spin etc) die niet in fruitbomen zitten (ten minste ik heb ze daar nog niet gezien) en je kunt per dag tot 2 meubelstukken uit de bomen schudden. Verder zien ze er tijdens de kersenbloesem periode roze uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Is de koninklijke kroon een beetje bijzonder? Zie hem in de winkel en hoop voor m'n zoontje wat te kunnen verdienen met bezoekers misschien.
Hij wil die grote robot maken (dacht dat ie hem zo kon kopen maar moet dus boel materiaal ervoor hebben zoals, geroeste onderdelen, goud, en weet ik veel wat nog meer... :+ )

DODO code is: LNRBS

Als je langs wil komen moet je wel een ladder meenemen. De winkel staat op een heuvel, helling is aangevraagd :P

En weer dicht. Wel paar leuke dontaties gekregen :*)

[ Voor 29% gewijzigd door readytoflow op 30-06-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Dit worden de cherry blossom trees in de lente, en ik geloof dat er in de herfst en/of winter ook iets mee gebeurt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:34
Wat maken die nieuw te vangen Cicada's een herrie :D net als in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Klopt, maken veel herrie. Was vroeg wakker vandaag en leek net een invasie aan bugs toen ik begon te spelen. Op bijna elke boom zat er 1.
13 nieuwe soorten kunnen vangen en 2 nieuwe vissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Je kan dagelijks twee stukken meubilair uit je hardwood bomen schudden, en 5 wespen overigens. Als je die nog wilt krijgen zou ik er nog een setje (>6) laten staan zodat je snel je dagelijks meubilair kan krijgen.

Deze dingen kan je overigens ook krijgen uit cederbomen, dus als je die laat staan is het ook prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Flamesz op 01-07-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Vanavond maar weer eens opstarten om de nieuwe beestjes te vangen. Al een tijdje niet aangehad, dus ik zal wel het één en ander moeten opruimen. Hopelijk zijn de bewoners blij om me weer te zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
De meeste beestjes kan je wel pas sávonds vangen. Ben mijn bomen aan het herzetten zodat ik de beestjes goed kan spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Ik ben de laatste tijd al veel minder aan het spelen, ik denk dat ik even wacht op de nieuwe update, zodat ik dan in een keer al die nieuwe beestjes en het duiken heb. Raak ik hopelijk iets minder snel verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

580

dodo = 9TDP6

gratis:
DIY (markt)
Muziek
Sahara mystery items (onder markt)
Kleding (tijdelijk op strand links van markt)

Als jullie m'n oranje tulpen water geven zou ik dat tof vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@Sméagol ik kom met 5min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Cool. Ik weet dat 't wat short notice is, maar andere mensen gingen voor, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
@Sméagol was een communicatie storing... Hij werkt niet meer.... Ik kon er niet eens naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, die 2de persoon verbrak m'n connectie.. Ik denk niet dat jullie 't gaan halen dan. Als jullie nog steeds willen komen voor de overige dingen:

1CXSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Red ik niet in 1 minuut
En ik kom wel ff kijken met mijn schoonzusje

[ Voor 50% gewijzigd door Aggressor op 01-07-2020 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Nee snap ik. Maar wat ik zei, er ligt nog meer

Prijs is nou 188 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Bedankt dat we het mochten kijken en wat recipes pakken.
Leuk eiland heb je.

Wel jammer van de knollen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Aggressor schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:36:
Bedankt dat we het mochten kijken en wat recipes pakken.
Leuk eiland heb je.

Wel jammer van de knollen... :p
Yup, jammer weer zo'n ochtend spike. Ik ben helaas niet echt een ochtend mens. Ach ja.

Edit:

Dit zijn de leftovers.. Als er toch nog iets voor je tussen zit, laat maar weten, anders doe ik het waarschijnlijk weg vanavond.

DIY

bamboo noodle slide
bamboo wand x2
bamboo-grove wall
barbell
basket pack
birdbath
birdhouse x2
bonfire x2
fossil doorplate
grass skirt
grean-leaf pile
honeycomb wall
leaf umbrella
log garden lounge
log extra-long sofa
medium cardboard boxes
natural garden chair
natural garden table x3
peach chair
peach surprise box
pear rug
standard umbrella stand
tiki torch
tree standee
water pump
wooden bookshelf
wooden chair x3
wooden simple bed
wooden-block chest
wooden-block table

####################

music

K.K. Lament
Lucky K.K.

####################

sahara

dirt flooring
sandlot
swamp flooring

dark-chocolate wall

[ Voor 56% gewijzigd door Sméagol op 01-07-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
Ik heb wel interesse in Lucky K.K. en de log extra-long sofa, maar ben tot 19 u nog aan het werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-09 23:13
Heeft er iemand toevallig de receptiedesk/spreaakpodium en de DJ-booth voor mij om te cateloggen?

Ik heb onder andere de volgende items die te cateloggen zijn:
- Aantal Arcade kasten
- Servers
- TVs
- Tafelvoetbal, pinball, biljart tafels
- Desktop/laptop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Raymond is vandaag op de camping bij mij. Meteen maar uitgenodigd om op m'n eiland te komen wonen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 00:53
jordy89 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:51:
Heeft er iemand toevallig de receptiedesk/spreaakpodium en de DJ-booth voor mij om te cateloggen?

Ik heb onder andere de volgende items die te cateloggen zijn:
- Aantal Arcade kasten
- Servers
- TVs
- Tafelvoetbal, pinball, biljart tafels
- Desktop/laptop
Zal vanavond na 22:00 kijken voor je of ik beiden heb. De DJ-pet heb ik wel maar weet niet of de andere heb. Anders stuur ff vanavond nog een pm naar me met misschien nog meer dingen die je wilt Catalogen

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Oh turnip prijs voor het eerst een beetje hoog deze week 171, wat denken jullie?
Gelijk verkopen of afwachten, het is mijn eerste week turnips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten, dat is een fooitje.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Zspirit schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:27:
Oh turnip prijs voor het eerst een beetje hoog deze week 171, wat denken jullie?
Gelijk verkopen of afwachten, het is mijn eerste week turnips.
Dat lijkt op een prijs die meestal komt vlak voor een spike die 300+ kan zijn. Als je nog wat andere prijzen van deze week kent kan je kijken of er een large spike aan komt op www.turnipprophet.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Flamesz schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:15:
[...]

Dat lijkt op een prijs die meestal komt vlak voor een spike die 300+ kan zijn. Als je nog wat andere prijzen van deze week kent kan je kijken of er een large spike aan komt op www.turnipprophet.io
Thanks die site zegt dat ik vanmiddag waarschijnlijk een hoge prijs ga zien!
Site gelijk gebookmarked. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ik heb Rooney ( blauwe cranky kangaroo ) naar huis gestuurd.

Indien iemand hem wil adopteren laat je het maar weten. Hij is in orde met alle vaccinaties. Geen kosten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Is er iemand die misschien zo heggen kan maken? Ik heb de recipe niet... Wel de materialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Ik kan ze maken. Stuur maar pm om af te spreken.
Recept krijg je automatisch wanneer je genoeg koopt bij Leif als je het gemist hebt.

Ik ben tevens nog op zoek om een witte vloerspot te cataloggen. Heb enkel de roze kleur.
Indien dus iemand interesse heeft om even te ruilen stuur je maar PM

[ Voor 37% gewijzigd door tuxken op 02-07-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Flamesz schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:15:
[...]

Nu 203, als ik naar de inschatting kijk kan ik het denk ik toch beter verkopen nu:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fznovSv.png

Edit: tenzij iemand vandaag een hogere prijs heeft, in dat geval PM please O+

[ Voor 8% gewijzigd door Zspirit op 02-07-2020 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Zspirit schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:08:
[...]

Edit: tenzij iemand vandaag een hogere prijs heeft, in dat geval PM please O+
gebruik anders https://turnip.exchange/

Zoek er eentje met weinig mensen. Ik verkoop nooit minder dan 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
tuxken schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:00:
Ik kan ze maken. Stuur maar pm om af te spreken.
Recept krijg je automatisch wanneer je genoeg koopt bij Leif als je het gemist hebt.

Ik ben tevens nog op zoek om een witte vloerspot te cataloggen. Heb enkel de roze kleur.
Indien dus iemand interesse heeft om even te ruilen stuur je maar PM
Ik heb de blauwe in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeee!

Kennen jullie nog leuke youtubers die video’s posten over animal crossing? Ik kijk zelf eigenlijk altijd naar Tisco, maar was benieuwd of jullie nog andere leuke kanalen kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
tuxken schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:00:
[...]

gebruik anders https://turnip.exchange/

Zoek er eentje met weinig mensen. Ik verkoop nooit minder dan 500.
WOW :D
Gewoon in 10 min een eiland gevonden waar ik ze voor 512 kon verkopen!
Wel een beetje cheaten dit maar ach voor een keer is het wel heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is het jullie ook opgevallen dat een van de twee startvillagers op jouw ingevoerde verjaardag (hoofdspeler) jarig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Zeror schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:08:
Is het jullie ook opgevallen dat een van de twee startvillagers op jouw ingevoerde verjaardag (hoofdspeler) jarig is?
bij mij niet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Apart. Verschillende mensen die ik hierover aanspreek lijkt dit te kloppen. Er moet dus wel ergen verband zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 02-07-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Zeror schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:08:
Dat is dan puur toeval. Elk karakter heeft namelijk een vaste verjaardag.

Hier een link naar de lijst met alle datums.
https://animalcrossing.fa...y_birthday_(New_Horizons)
Pagina: 1 ... 51 ... 57 Laatste