https://turnip.exchange/island/bc0ba19f
Ik ben thuis aan het werk. De poorten staan nog wel even open mocht je een bezoekje willen brengen.
Ze hebben zelf geen knollen gekocht, een zakcentje zou leuk zijn. DIY of leuke spullen die je toch over hebt worden ook gewaardeerd, maar voel je niet verplicht :-)
EDIT: heb de rij uitgeschakeld. Ga nu offline. Mocht er nog iemand langs willen komen dan kan ik straks de poorten nog wel even openen.
[ Voor 15% gewijzigd door BjornS1982 op 10-06-2020 16:46 . Reden: Rij dicht ]
Die is gewoon zo groot, heb die ook. De andere vlinders zijn een stuk kleiner. En de vissen zijn beschamend klein eigenlijk.Flamesz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:09:
Ik heb gister Flick 3 Queen Alexandra's birdwing gegeven voor een beeldje, en ik was nogal verbaasd met wat ik vandaag in de post kreeg. Flick zei er al iets over maar dit is een "grand" versie die blijkbaar extra groot is. 2x2 vlakken. Wisten jullie dat dat kon gebeuren?
[Afbeelding]
Ik zie ook dat ik deze week weer een large spike heb voor mijn turnips. (3e keer in 4 weken), dus ik denk dat ik morgenochtend wel open zal gaan als het een mooi prijsje wordt. Kan tussen 186 en 588 worden.
Ja met name die haaien hadden van mij wel groter mogen zijn.Engineer Stewie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:11:
[...]
Die is gewoon zo groot, heb die ook. De andere vlinders zijn een stuk kleiner. En de vissen zijn beschamend klein eigenlijk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dodo = G92R8
Make lovecraft not warcraft.
Ga je vanavond nog open? :-)BjornS1982 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:39:
Op het eiland van mijn kinderen staan de knollen op 440.
https://turnip.exchange/island/bc0ba19f
Ik ben thuis aan het werk. De poorten staan nog wel even open mocht je een bezoekje willen brengen.
Ze hebben zelf geen knollen gekocht, een zakcentje zou leuk zijn. DIY of leuke spullen die je toch over hebt worden ook gewaardeerd, maar voel je niet verplicht :-)
EDIT: heb de rij uitgeschakeld. Ga nu offline. Mocht er nog iemand langs willen komen dan kan ik straks de poorten nog wel even openen.
De poorten zijn weer een uurtje open!
Knollen zijn 440.
https://turnip.exchange/island/f457d945
[ Voor 5% gewijzigd door BjornS1982 op 10-06-2020 21:15 . Reden: Knollenprijs toegevoegd ]
Is die nog open?? En ik snap niks van je link..BjornS1982 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:09:
[...]
De poorten zijn weer een uurtje open!![]()
Knollen zijn 440.
https://turnip.exchange/island/f457d945
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Is nog open.Korkss schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:17:
[...]
Is die nog open?? En ik snap niks van je link..

Er liggen trouwens vooraan bij de ingang nog wat DIY's die meegenomen mogen worden.
edit: link werkt weer zie ik
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 10-06-2020 21:27 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja hoor! Ik hou 'm open tot 22.00Zeror schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:25:
@BjornS1982 Zou ik ook langs mogen komen? Neem wel wat leuks mee voor je kids
edit: link werkt weer zie ik
Thanks. Net geweest
Twee bezoekjes. 2x 99k gedoneerd + 2 leuke items voor je kids
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 10-06-2020 21:43 ]
This is the Way.
1 tip is geduld hebbenNoTimeRemains schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:39:
Ik vind die Goliath Beetle maar nietmaar een keer gezien op een ander eiland en toen laten vangen door de gastheer die em ook nog moest. Iemand nog tips? Ik heb ongeveer 10 palmbomen op mn eiland dus genoeg plaats zou ik denken.
[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 10-06-2020 21:56 . Reden: Typo ]
Super bedankt, geen gebruik van kunnen maken helaas. Kwam onverwachts iets tussenBjornS1982 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:20:
[...]
Is nog open.Via die link kun je je aanmelden voor de wachtrij. Het is momenteel niet meer zo druk, dus zal je de dodo code even in PB sturen.
Er liggen trouwens vooraan bij de ingang nog wat DIY's die meegenomen mogen worden.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
tuxken schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:55:
[...]
1 tip is geduld hebbenOok vandaag pas voor de 1x gezien en gevangen na vele uren van palmboom naar palmboom te wandelen.
ja ik heb em! Ik ben naar NMT eiland heen gegaan en daar alles leeggeroofd en rond gerend! Ik ben compleet!Zeror schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:40:
Alle andere bugs wegjagen. Verder geluk hebben.
This is the Way.
Je merkt dat gewoon echt aan alles. Er is maar heel weinig wat je kunt versnellen in het spel.
Vond Tom Nook al vervelend, maar wat je aan haalt is inderdaad ook een vervelend iets. Isabelle blijft maar ouwehoeren terwijl ze niets heeft te vertellen.
Ik heb vandaag geen nieuws, maar heb gisteren wel dit en dit en dit gedaan. Maar ja, dat is geen nieuws, maar je hebt wel weer tig keer op B moeten rammen voordat ik mijn mond hou.
Het idee wat je aandraagt is zeker wel iets wat fijn had geweest. Gewoon roepen welk karakter er rond huppelt je eiland. Uitzondering natuurlijk figuren zoals Gulliver. Die moet je net tegenkomen.
Aan de andere kant is het ook wel weer grappig om karakters te zoeken ipv het van te voren al weten.
Idem voor het reizen van en naar andere eilanden. Er zal heus wel iets opgeslagen worden in de tussentijd, maar vraag me af waarom het zo lang moet duren.
Zal P2P zijn en dus vanaf de andere Switch komen, maar inderdaad. Ook het moeten wachten dan tot iemand stopt met praten op het eiland waar je naartoe wilt enzovoorts.
Zijn vele verbeteringen te behalen, maar zal er niet echt komen denk ik.
Idem voor het breken van tools. Als ze nu die gouden tools onbreekbaar hadden gemaakt, maar ook dat zit er niet in.
En ik wist niet dat appels 1x per 3 dagen geplukt konden worden..iemwnd toevallig nog wat appels en fruit enz over?
Ik ben net eergister begonnen
[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 11-06-2020 09:27 ]
Nee, alleen een dodo code. Nook Miles Ticket gebruik je voor Mystery Islands.Aggressor schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:25:
Als ik naar iemand anders zijn eiland wil... Heb ik dan een nook miles ticket nodig?
En ik wist niet dat appels 1x per 3 dagen geplukt konden worden..iemwnd toevallig nog wat appels en fruit enz over?
Ik ben net eergister begonnen
Ik heb nog wel wat liggen. Stuur maar een PM voor de dodo code.
[ Voor 7% gewijzigd door _avextrax op 11-06-2020 09:38 ]
https://twitter.com/_Ninji/status/1270939648920104960
Ik heb nu al meerdere setjes van 3 gegeven maar hij wil nog steeds een bepaald insect hebben voor hij iets wil maken voor me.
Volgende maand komen er meerdere zeldzame kevers. Gaat nog wat geven om die allemaal te hebben. heb over de goliath ook wel wat tijd gehad.tuxken schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:55:
[...]
1 tip is geduld hebbenOok vandaag pas voor de 1x gezien en gevangen na vele uren van palmboom naar palmboom te wandelen.
Ook de schorpioen, lijkt wel volledig verdwenen (heb hem al), maar heb die al een maand niet gezien ofzo
Hoezo, Gewoon 1 set van 3 per keer. Maakt niet uit wat.readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:41:
Hoe zit dat met Flick? Die is er nu. Maar hoe weet je van wek insect hij er 3 wil hebben?
Ik heb nu al meerdere setjes van 3 gegeven maar hij wil nog steeds een bepaald insect hebben voor hij iets wil maken voor me.
is dat een mini quest ofzo? CJ heeft een paar keer gevraagd om 5 kleine visjes achter elkaar te vangen.readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:41:
Hoe zit dat met Flick? Die is er nu. Maar hoe weet je van wek insect hij er 3 wil hebben?
This is the Way.
de schorpioen lijkt vaker voor te komen op een leger eiland. Toen ik wat spul aan t verschuiven was kwam ie ineens.Engineer Stewie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:42:
[...]
Volgende maand komen er meerdere zeldzame kevers. Gaat nog wat geven om die allemaal te hebben. heb over de goliath ook wel wat tijd gehad.
Ook de schorpioen, lijkt wel volledig verdwenen (heb hem al), maar heb die al een maand niet gezien ofzo
This is the Way.
Vreemd?Engineer Stewie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:43:
[...]
Hoezo, Gewoon 1 set van 3 per keer. Maakt niet uit wat.
3 sprinkhanen gegeven: niks
3 keizerlibelles: ook niks
3 blauwe vlinders: nope
Ik dacht dat ie mss een bepaals insect wil hebben?
Ik heb nog maar 2 dingen laten maken bij Flick, maar die accepteerd gewoon wat je hem geeft.readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:49:
[...]
Vreemd?
3 sprinkhanen gegeven: niks
3 keizerlibelles: ook niks
3 blauwe vlinders: nope
Ik dacht dat ie mss een bepaals insect wil hebben?
Ben je insecten aan het verkopen, of vraag je een model?
maak eens een screenshot of een foto, ik snap niet wat je bedoeld.readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:55:
Eerst verkopen. Dan vragen. Maar ik heb nog niet 3 exemplaren van een bepaalde soort gegeven zegt ie dan.
This is the Way.
Verkopen is iets anders dan vragen om een model! Je moet eerst vragen om een model, en dan kan je drie zelfde soort insected geven, en daar wordt dan (de volgende dag) een model van bezorgd. Voor die insecten die je geeft voor het model krijg je ook geen geld!readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:55:
Eerst verkopen. Dan vragen. Maar ik heb nog niet 3 exemplaren van een bepaalde soort gegeven zegt ie dan.
Enige dat ik me kan bedenken dat hier mis gaat is dat je ze aan hem verkoopt in plaats van geeft voor een beeldje?readytoflow schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:41:
Flamesz schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:58:
[...]
Enige dat ik me kan bedenken dat hier mis gaat is dat je ze aan hem verkoopt in plaats van geeft voor een beeldje?

Dat was best logisch eigenlijk.
Bij verkopen verkoop je de insecten en kun je elke kiezen om te verkopen.
Bij model kan je alleen insecten kiezen waarvan je er 3 hebt in je inventory en dan kies je er eentje van, dan zegt hij dat hij er 3 nodig heeft.
Turnip exchange kan ook. Alhoewel via tweakers wel relaxter is (minder wachttijden, toffere mensenKorkss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:35:
De knolletjes zijn hier 68 klingels.. wat een drama! Iemand die hogere prijzen heeft en dit wil delen?
Korkss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:35:
De knolletjes zijn hier 68 klingels.. wat een drama! Iemand die hogere prijzen heeft en dit wil delen?
Ik zie je wekelijks vragen naar hoge prijzen in dit topic, wat je goedrecht is.
Toch is dat vrij irritant en voegt het weinig toe naar mijn mening. Als men die heeft, staat dat hier altijd gelijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Prima! Wilde niemand tot last zijn, maar zo’n simpel vraagje kan mensen toch al irriteren. Het is wat in 2020 he.. fijne dag nogCLB schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:45:
[...]
offtopic:
Ik zie je wekelijks vragen naar hoge prijzen in dit topic, wat je goedrecht is.
Toch is dat vrij irritant en voegt het weinig toe naar mijn mening. Als men die heeft, staat dat hier altijd gelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Korkss op 11-06-2020 16:51 ]
Knollenprijs is hier 562...
EDIT: Leuk wel zo, kleine 2 miljoen bells, wat DIY's, weer wat gratis NMT's.
[ Voor 201% gewijzigd door CLB op 11-06-2020 22:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
M'n dochter wacht in spanning afCLB schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:16:
Ik zal straks een turnip-exchange-linkje maken, eerst nog even m'n 'rondje' lopen...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Que dicht...DutchCrownNL schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:08:
Ik heb een spike van 602 tot 22:00 vanavond
https://turnip.exchange/island/fcdb4eae
Niet meer
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heb dat turnip exchange op de computer bekeken, daar werkt het wel goed. Hoef ik hier niet meer te vragen!CLB schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 18:16:
Speciaal voor jou @Korkss
***members only***
EDIT: Leuk wel zo, kleine 2 miljoen bells, wat DIY's, weer wat gratis NMT's.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Ik tel er maar 4
En je kan ze kapot maken?
https://turnip.exchange/island/ca6968f7
[ Voor 20% gewijzigd door Hamkaaz op 12-06-2020 11:20 ]
Totaal 6 en je kan ze inderdaad kapot maken, dan spawnen ze ergens anders opnieuw. Nadeel is dat je dan niet stenen, ijzer, klei, goudklompjes en bells kan krijgen van de kapotte steen totdat deze opnieuw ergens anders is verschenen.Aggressor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:20:
Vraagje... Hoeveel stwnen heb je eigenlijk op je eiland?
Ik tel er maar 4
Ik kan er bv 5x opslaan todat er spul uitkomt... En daarna kan je hem toch kapot maken.. Dan komt er nog 1 ding uit?scraemus schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:23:
[...]
Totaal 6 en je kan ze inderdaad kapot maken, dan spawnen ze ergens anders opnieuw. Nadeel is dat je dan niet stenen, ijzer, klei, goudklompjes en bells kan krijgen van de kapotte steen totdat deze opnieuw ergens anders is verschenen.
En wanneer respwawnen ze dan
Ik heb er vandaag maar 4 geteld...
Standaard heb je er zes. Als je een steen slaat nadat je fruit hebt gegeten kan je ze kapot slaan.Aggressor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:20:
Vraagje... Hoeveel stwnen heb je eigenlijk op je eiland?
Ik tel er maar 4
Als er stenen kapot zijn kan er 1 per dag op een willekeurige plek terug komen.
Als je het goed doet haal je er 8 dingen uit zonder de steen te slopen (graaf 2 gaten achter jezelf waardoor je niet kunt verplaatsen en gebruik de schep om te slaan dan haal jeAggressor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:26:
[...]
Ik kan er bv 5x opslaan todat er spul uitkomt... En daarna kan je hem toch kapot maken.. Dan komt er nog 1 ding uit?
En wanneer respwawnen ze dan
Ik heb er vandaag maar 4 geteld...
Moet mijn eiland nog eens omgooien. Leuk plekje voor mijn dochter en mijzelf aan het water oid. En dan een soort subburb (
Dan De Nook's eens verplaatsen naar een plek waar ze makkelijk te bereiken zijn en veilig zodat als ik eens wat leuks heb, ik mensen zonder problemen uit kan nodigen.
Ik heb mijn stenen kapot gemaakt om se laatste steen eeuit te halen.... Nu blijkt dag er eke dag maar 1 steen spawnt?
Mystery eilanden, waar je met een Nook Miles Ticket naar toe kunt, hebben altijd wel een hoop stenen.Aggressor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:53:
Heeft iemand toevallig verschillende soorten stenen in overvloed?
Ik heb mijn stenen kapot gemaakt om se laatste steen eeuit te halen.... Nu blijkt dag er eke dag maar 1 steen spawnt?
This is the Way.
Kan ik deze gewoon verkopen aan het winkeltje of het is verstandig om het te bewaren?
Het kan lucratief zijn om vissen te bewaren totdat CJ langskomt, die betaalt 50% extra.
Voor prijzige vissen, zoals haaien, is dat wel leuk.
(Voor insecten en Flick geldt t zelfde)
Maar hoevaak komt CJ? Niet iedere week toch? Zit je met tig haaien in je opslag... en ik moet eerst nog paar miljoen hebben voor laatste huisuitbreidingenRudolfR schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:48:
@Aggressor
Het kan lucratief zijn om vissen te bewaren totdat CJ langskomt, die betaalt 50% extra.
Voor prijzige vissen, zoals haaien, is dat wel leuk.
(Voor insecten en Flick geldt t zelfde)
Life is what happens while you're busy making other plans
iemand de megacero Tail die ik mag overkopen? Niemand van mijn discord heeft hem en dan ben ik compleet
Heeft het vaak fout
Tot nu toe waren de prijzen hier niet meer dan 145 Deze week jeeft ie zn knollen zelfs
Met verlies moeten verkopen omdat ie hoopte op meer.
Eigenlijk moet ik hier dan de turnip linkjes in de gaten houden en daar op klikken. Dan krijg je een dodo code of zoiets om naar een eiland te gaan waar je ze
Voor een hoge prijs kan verkopen?
Ja, precies dat.Bij de exchanges ga je in de virtuele rij staan en als je aan de beurt bent krijg je de dodocode te zien en kun je vliegen.
Nog een vraag. Wij komen alleen op eilenden met kersen of bamboe. We hebben zelf appels. Hoe kom je dan aan perziken en andere vruchten? Ook via dodo codes?
Op internet staat het vol met mensen die hetzelfde probleem hebben. Buurmeisje helemaal sip 🥺
ff een jaartje nintendo plus voor haar kopen danHamkaaz schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:10:
Naaaah ik ben even heel teleurgesteld in Nintendo. Mijn buurmeisje van 5 heeft ook animal crossing maar geen online account. Ze zit nu lekker met haar Switch hier naast me op de bank voor local play. Maar we kunnen nauwelijks een stap doen op elkaars eiland of we worden eruit gegooid door communication errors.
Op internet staat het vol met mensen die hetzelfde probleem hebben. Buurmeisje helemaal sip 🥺
of minder natuurlijk haha
Inmiddels al geholpen door iemand? Anders heb ik er eentje voor je.tailfox schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:01:
Vraagje.
iemand de megacero Tail die ik mag overkopen? Niemand van mijn discord heeft hem en dan ben ik compleet
Ik heb hier geen last van Local play. Hebben jullie de switch en spel ge-update? Daar kan het nml ook aan liggen.Hamkaaz schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:10:
Naaaah ik ben even heel teleurgesteld in Nintendo. Mijn buurmeisje van 5 heeft ook animal crossing maar geen online account. Ze zit nu lekker met haar Switch hier naast me op de bank voor local play. Maar we kunnen nauwelijks een stap doen op elkaars eiland of we worden eruit gegooid door communication errors.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Al geholpen maar bedanktFlamesz schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:22:
[...]
Inmiddels al geholpen door iemand? Anders heb ik er eentje voor je.
Heeft het vaak fout
IK kom telkens op appel eilanden terecht (3x) .. en mijn eigen zijn ook appels.readytoflow schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:16:
Op hoop van zegen dan. We hebben al ons spaargeld in knollen gestopt. Rond de 500.000 klingels. Nou maar hopen dat dat lukt met een dodo code want dat is eerlijk gezegd nog niet gelukt.
Nog een vraag. Wij komen alleen op eilenden met kersen of bamboe. We hebben zelf appels. Hoe kom je dan aan perziken en andere vruchten? Ook via dodo codes?
Je kan eventueel via iemand anders fruit krijgen ...via dodo
Wel jammer eigenlijk.
We spelen op de Switch van m’n zoontje. Hij heeft ook een nintendo online account op zijn profiel. Kan ik dan nog een nintendo account aan mijn profiel koppelen zonder een online abo en daarmee reizen met dodo codes en andere online activiteiten uitvoeren?
Of kan dit alleen wanneer hij of ik onder zijn account spelen?
@Aggressor en @readytoflow
Dat verklaart dus een hoop. Wij vervloeken ieder eiland omdat daar weer kersen hangen. 1x is mijn zoontje op een appel-eiland geweest, en mijn vrouw heeft perziken gekregen vrij snel in het begin van een bewoner.Aggressor schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:25:
[...]
IK kom telkens op appel eilanden terecht (3x) .. en mijn eigen zijn ook appels.
Je kan eventueel via iemand anders fruit krijgen ...via dodo
Zelf heb ik net vanchtend eindelijk wat bamboescheuten gekregen, maar sinaasappels en peren zullen we dus nooit op een eiland vinden

Tenzij je iemand bezoek die dat wel op zijn eiland heeft staan, via een dodo code.frumper schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:48:
[...]
Dat verklaart dus een hoop. Wij vervloeken ieder eiland omdat daar weer kersen hangen. 1x is mijn zoontje op een appel-eiland geweest, en mijn vrouw heeft perziken gekregen vrij snel in het begin van een bewoner.
Zelf heb ik net vanchtend eindelijk wat bamboescheuten gekregen, maar sinaasappels en peren zullen we dus nooit op een eiland vinden
- NAC Breda -
via deze code mag je mijn eiland bezoeken, zal fruit bij de uitgang leggen.Ritchie schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:58:
[...]
Tenzij je iemand bezoek die dat wel op zijn eiland heeft staan, via een dodo code.
evt een doe het zelf of iets anders leuks mag je achterlaten maar hoeft niet.
KB95J
J753Rjoost1112 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:22:
[...]
via deze code mag je mijn eiland bezoeken, zal fruit bij de uitgang leggen.
evt een doe het zelf of iets anders leuks mag je achterlaten maar hoeft niet.
KB95J
ben weer offlinefrumper schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:06:
[...]
ik doe een poging met account van mijn vrouw
Bedankt! @joost1112nu planten en oogsten!
scraemus schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:10:
Nee elk profiel heeft zijn eigen online abbo nodig. Er is wel een optie voor een family abonnement (35 per jaar met maximaal 8 personen) van nintendo.
Thx! Family abo afgesloten. Eens kijken of dit beter werkt. Kan zn zusje evt later ook nog online met haar spelletjes!joost1112 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:57:
Ik heb alle fruit, desgewenst kan ik jullie eilanden bezoeken en wat neerleggen.
@Aggressor en @readytoflow
@joost1112 helaas net gemist, maar iig tof. Komt vast wel een keer goed 👍 thx!
Update: inmiddels voorzien van perziken die ik gekregen heb van Landtlord.
[ Voor 15% gewijzigd door pinokkia op 15-06-2020 21:24 ]
maar jeetje...wat een gedoe met die knollen haha...enorme wachtrijen. Lijkt de Efteling wel...
Je hebt een hele week de tijd. Naarmate de week vordert is er hier altijd wel iemand met een hoge prijs... Geen stress.readytoflow schreef op maandag 15 juni 2020 @ 22:52:
Nou, we kunnen nu inderdaad reizen. Dus paps kan z’n belofte dat ie geld gaat verdienen gaan inlossen.
maar jeetje...wat een gedoe met die knollen haha...enorme wachtrijen. Lijkt de Efteling wel...
Had ik iemand gevonden met een eiland met 550 per stuk (Knollen)
Ik joinen, kom ik daar.... Vraagt ze om haar fee ... vervolgens werd ik van het eiland afgezet...
en toen keek ik terug op de site... stond er 10 NMT per persoon.
ik opzoeken wat NMT zijn ..... (nook miles tickets)
.... wist ik veel
is het ook mogelijk om de chat history van je nook phone te verwijderen?
[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 16-06-2020 09:28 ]
Dat verdwijnt na elke sessie.Aggressor schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:22:
ik zat zonet te kijken op een turnip exhcange site...
Had ik iemand gevonden met een eiland met 550 per stuk (Knollen)
Ik joinen, kom ik daar.... Vraagt ze om haar fee ... vervolgens werd ik van het eiland afgezet...
en toen keek ik terug op de site... stond er 10 NMT per persoon.
.... wist ik veel
is het ook mogelijk om de chat history van je nook phone te verwijderen?
Bij turnip.exchange zijn de hoge prijzen interessant en kunnen ze idd een entry fee vragen. Soms is het wel een no fee entry maar wel tips appreciated. Wacht gewoon rustig af, de hoge pieken zijn vaak morgen of donderdag.
[membersonly]https://turnip.exchange/island/3fd9a7c5[/membersonly]
Excuus, had kort erna verbindingsproblemen. Later vandaag nieuwe kansen.
[ Voor 32% gewijzigd door RudolfR op 16-06-2020 14:05 ]
Wat dat betreft lijkt het spel best echt... sommige personen geven het met bakken tegelijk uit
helaas.. verbinding eruit.. net toen ik weer ging vliegenRudolfR schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:16:
Hier is een nieuwe link, uiteraard nog steeds 425.
***members only***
Op zoek naar een nieuw eiland denk ik... oh wacht, nieuwe dodo-code... cool
dat turnip.exchange werkt best handig!
Edit 2: ondertussen dicht
Entry fee is voor de tweaker niet verplicht.
Edit: er is een meteoriet regen bezig en de host wilt graag cherry blossom diy's
[ Voor 30% gewijzigd door dikkewalrus op 16-06-2020 22:42 . Reden: Eiland dicht ]
Bedankt voor de uitnodiging.
Er was van alles te beleven op de 10e april, sterren, cherry-blossom, KK.
En bergen DIYs (vooral ook veel van pasen, lol)
Tragische schilderij: echte - OPHELIA BY JOHN EVERETT MILLAIS
Gedetailleerde schilderij: neppe - AJISAI SŌKEIZU BY ITŌ JAKUCHŪ
Atletische standbeeld: neppe - DISCOBOLUS BY UNKNOWN
Wil je iets, DM dan even. Later op de dag (waarschijnlijk vanavond) gooi ik gate even open
Die kunstwerken vind ik maar vaag. Had er 1 die echt was, week later zelfde kunstwerk er weer, weer echt. Uhhh, das beetje gek.CLB schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:19:
Redd is op mijn eiland... heeft nog één echt kunstwerk:
Tragische schilderij: echte - OPHELIA BY JOHN EVERETT MILLAIS
Gedetailleerde schilderij: neppe - AJISAI SŌKEIZU BY ITŌ JAKUCHŪ
Atletische standbeeld: neppe - DISCOBOLUS BY UNKNOWN
Wil je iets, DM dan even. Later op de dag (waarschijnlijk vanavond) gooi ik gate even open
[ Voor 68% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2020 23:04 ]