Welkom, wil je je plannen delen door middel van een plaatje, of zit het in je hoofd?Hamkaaz schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:00:
Ik meld me ook in dit topic. Ben echt verslaafd aan ACNu wat plannetjes aan het maken om mijn eiland te terraformen.
Gister ook weer bezig geweest met mijn eiland. Schiet al aardig op. Ik had gehoopt dat je bruggen ook over landschapsverhogingen kon plaatsen, maar kan alleen maar over rivieren. 
Oh, en hoe kom je aan deze bomen?

Ik begrijp van de Nintendo site dat dit seizoensgebonden is, maar hoe kan het dan gecombineerd zijn zoals in bovenstaande afbeelding?
Ik begrijp van de Nintendo site dat dit seizoensgebonden is, maar hoe kan het dan gecombineerd zijn zoals in bovenstaande afbeelding?
[ Voor 70% gewijzigd door Raem op 08-05-2020 13:26 ]
Ja hier kwam ik ook achter... ik had een leuk idee voor een hangbrugRaem schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:19:
Gister ook weer bezig geweest met mijn eiland. Schiet al aardig op. Ik had gehoopt dat je bruggen ook over landschapsverhogingen kon plaatsen, maar kan alleen maar over rivieren.
[Afbeelding]
De bomen op jouw foto zijn idd seizoensgebonden. Dit waren alleen de bomen die geen fruit produceerde, vandaar dat het dus samen kan op 1 beeld.
Ik had een mooi opzetje gemaakt, maar kwam erachter dat ik de town hall niet kan verplaatsendragoncry schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:08:
[...]
Welkom, wil je je plannen delen door middel van een plaatje, of zit het in je hoofd?
Symmetrie is soms een hel in dit spel! Ik had een pad van drie breed, leek me leuk om die met een trappetje naar boven naar het museum te leiden. Trappetjes zijn echter twee breed, dus die krijg je niet in het midden van een pad van 3 breed. Hele pad verkleind naar 2 breed, om er vervolgens achter te komen dat de ingang van het museum weer 3 breed is.Hamkaaz schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:29:
[...]
Ik had een mooi opzetje gemaakt, maar kwam erachter dat ik de town hall niet kan verplaatsenDaar gaat de symmetrie. En een van mijn kinderen heeft net mooie paden gemaakt voor de huisjes langs. Ik moet haar nog vertellen dat ik de huizen ga verplaatsen
Lijkt me overigens dat dit soort dingen met custom tiles wel te realiseren zijn, maar daar heb ik te weinig geduld voor om dat allemaal te gaan maken.
Waar kan ik zien welke fossielen ik nog moet?
@ldekkers1 Als je in de automaat bij Tom Nook kijkt, kun je daar kijken in één van die lijstjes bij de fossielen. Weet het even niet uit mijn hoofd welke. Je moet dan opzij zeg maar.
ldekkers1 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:31:
Waar kan ik zien welke fossielen ik nog moet?
In dit bericht kun je zien waar dat precies zit,Arunia schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:41:
@ldekkers1 Als je in de automaat bij Tom Nook kijkt, kun je daar kijken in één van die lijstjes bij de fossielen. Weet het even niet uit mijn hoofd welke. Je moet dan opzij zeg maar.
sorry voor late reactie, moest het opzoeken
Ach top. Dank jullie wel!
[ Voor 8% gewijzigd door ldekkers1 op 08-05-2020 17:47 ]
Ik heb hier een tijdje geleden een website gezien waar je de tijden van vissen heel makkelijk op kan zoeken.
Ook was er een feature dat je heel makkelijk kon aanklikken welke je gevangen had en welke al in het museum waren. Kan de site alleen nergens meer vinden. Weet iemand welke site ik bedoel?
Ook was er een feature dat je heel makkelijk kon aanklikken welke je gevangen had en welke al in het museum waren. Kan de site alleen nergens meer vinden. Weet iemand welke site ik bedoel?
Deze?Bolko schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:38:
Ik heb hier een tijdje geleden een website gezien waar je de tijden van vissen heel makkelijk op kan zoeken.
https://icebr.art/
Celeste is bij mij, maar verder is mn eiland nog niet zo bijzonder.. let me know wie wilt langskomen
graagNeP2013 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:58:
Celeste is bij mij, maar verder is mn eiland nog niet zo bijzonder.. let me know wie wilt langskomen
Ik heb nu het gemeentehuus vrijd gespeeld maar het begind nu wel als een grind te voelen. Alles met landscaping is echt bizar duur. Wat is de handigste manier om klingels te verdienen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heeft iemand toevallig de torso (voorkant) van de Dimetrodon over? Dit is volgens mij de enige die ik nog nodig heb. Heb zelf een grote lijst met dubbele units (heb er geen lijstje van), dus ik zet er graag wat tegenover :-)
@Chaoss turnip exchange 
Verder gewoon je rotzooi verkopen werkt prima. Bells is nooit een probleem geweest. Heb ook niet direct mijn hele eiland verbouwd maar ben nu pas beginnen nu ik de designer vrij heb.
Verder gewoon je rotzooi verkopen werkt prima. Bells is nooit een probleem geweest. Heb ook niet direct mijn hele eiland verbouwd maar ben nu pas beginnen nu ik de designer vrij heb.
Default blanke hetero
Tunip dat zijn die knollen toch? Heb ik geprobeerd laatste keer had ik iets van 16% winst werd ik dus niet rijk van. Is dat een kwestie van. Elke dag vragen en dan is er altijd een dag dat de prijzen heel hoog zijn?
Ansich is cash geen probleem, maar ik zou wat bruggen en en trappen/hellingen willen plaatsen en dat begint zo ongeveer bij 100k. Tevens zou ik minstens 2 gebouwen willen verplaatsen kost ook 50k per gebouw.
Ansich is cash geen probleem, maar ik zou wat bruggen en en trappen/hellingen willen plaatsen en dat begint zo ongeveer bij 100k. Tevens zou ik minstens 2 gebouwen willen verplaatsen kost ook 50k per gebouw.
Ik heb nu twee keer knollen gekocht. Het is belangrijk om dit topic in de gaten te houden als je knollen wilt verkopen. Op mijn eigen eiland kwamen de prijzen niet hoger als 150 klingels, echter heb ik het via dit forum kunnen verkopen voor 509 en 395. Hierdoor veel meer winst gemaakt als dat ik het op mijn eigen eiland zou verkopen.Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:22:
Tunip dat zijn die knollen toch? Heb ik geprobeerd laatste keer had ik iets van 16% winst werd ik dus niet rijk van. Is dat een kwestie van. Elke dag vragen en dan is er altijd een dag dat de prijzen heel hoog zijn?
Dimetrodon torso heb ik voor je, als je even je dodo code pm’ed kom ik hem brengenpipapaulus schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:49:
Heeft iemand toevallig de torso (voorkant) van de Dimetrodon over? Dit is volgens mij de enige die ik nog nodig heb. Heb zelf een grote lijst met dubbele units (heb er geen lijstje van), dus ik zet er graag wat tegenover :-)
(Ben er tot 10:30 uur)
Ik heb amber nog nodig, als je die hebt zou dat mooi zijn maar een ruil is niet noodzakelijk
Zojuist de allerlaatste lening afbetaald. Het was die 2,4 miljoen niet echt waard gezien wat je er voor terugkrijgt. Maar ik wilde gewoon schuldenvrij zijn.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Topper!Alfisti schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:33:
[...]
Dimetrodon torso heb ik voor je, als je even je dodo code pm’ed kom ik hem brengen
(Ben er tot 10:30 uur)
Ik heb amber nog nodig, als je die hebt zou dat mooi zijn maar een ruil is niet noodzakelijk
Knollen prijzen pieken vaak op woensdag/donderdag, veel mensen kopen er 4000-16000 tegelijk,Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:22:
het liefst voor 90 klingels (of in de buurt daarvan). Verkopen gaat/lukt hier in het forum vaak wel voor 300 klingels of meer, dan praat je al gauw over een omzet van rond de 1.000.000.
Zelf maak ik geen gebruik van Turnip.exchange, maar dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
Verder kun je dubbele fossielen verkopen, die kunnen ook nog aardig wat opleveren,
Op gouden plekken op de grond kun je geld planten, hiermee verdrievoudig je je inleg,
de hoeveelheid die je kunt begraven voor maximale winst verschilt per plek (ene 10.000, andere 100.000
volgens sommige berichten), maar om zeker te zijn : 10.000 word altijd 30.000.
Zat manieren dus om geld te verdienen (naast het verkopen van insecten/vis), maar zoals met alles in AC is enig geduld wel een vereiste, zoals door anderen al is aangegeven is het aanpassen van je eiland beter te doen nadat je terraforming heb vrijgespeeld (bruggen en hellingen kun je niet verplaatsen, alleen slopen en opnieuw plaatsen, wat opnieuw geld kost)
Om vooruit te plannen kun je deze designer gebruiken :
https://eugeneration.github.io/HappyIslandDesigner/
@dragoncry er is een testje die je kunt doen om die van 100.000 te vinden.
Als je die eenmaal weet dan kun je dat iedere keer doen voor 300.000 terug.
Zelf nog niet aan toe gekomen overigens.
Ja heb dat ook gelezen, maar sommige sites geven aan dat ze het niet hebben kunnen bevestigen,Arunia schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:15:
@dragoncry er is een testje die je kunt doen om die van 100.000 te vinden.
en heb het zelf nog niet geprobeerd. Durf het dus niet aan raden.
Ben nu mijn stenen aan het verplaatsen, maar als dat klaar is ga het eens proberen.
Verwijderd
Hoi iedereen!
Ik speel nu sinds een tijdje AC en ben zacht uitgedrukt best wel verslaafd eraan geworden.
Ik zal in dit topic ook gaan meelezen over eventuele handige tips en ruilmogelijkheden
Ik speel nu sinds een tijdje AC en ben zacht uitgedrukt best wel verslaafd eraan geworden.
Ik zal in dit topic ook gaan meelezen over eventuele handige tips en ruilmogelijkheden
Welkom! Ik ben de laatste tijd ook helemaal verslaafd, echt een super spel 😁Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:26:
Hoi iedereen!
Fossielen te ruil voor iets leuks...
Heb ook nog enkele fossielen nodig van 1*1-plekje voor in m'n 'fossielentuin':
- Ammoniet / amonite
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Archeopteryx /
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachisauruskop / Brachio skull
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip
- Dunkleosteus /
- Eusthenopteron / Eusthenopteron
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Pachycephalosaurusstaart /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso
- Plesiosaurusromp / Plesio torso
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Quetzalcoatluskop & -romp /
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside
- Sabeltandtijgerkop / Sabertooth skull
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail
- Spinosauruskop / Spino skull
- Spinosaurusstaart / Spino tail
- Stegosaurusromp / Stego body
- Stegosaurusstaart / Stego tail
- Triceratopskop / Tricera skull
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
Elektrische step voor 4400 klingels
Kamerscherm voor 140k met tijger / bamboe
Extra's:
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate (later op de dag) even open...
- Ammoniet / amonite
- Archeopteryx /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
Extra's:
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate (later op de dag) even open...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Als je wil heb ik een Dunkleosteus voor jeCLB schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:52:
Fossielen te ruil voor iets leuks...
- Ammoniet / amonite
- Archeopteryx /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
Extra's:
Thnx voor de tips, fossielen verkopen doe ik al. De tip om goud te begraven is wel episch
Die gooide ik gisteren neer en was groter dan verwachtVerwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:54:
Als je wil heb ik een Dunkleosteus voor je
* CLB overdrijft denk niet als hij vanaf begin mei al 350-400 vissen gevangen heeft op de pier, maar nog geen Mahi-Mahi
[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 09-05-2020 15:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gelukkig hebben we daarvoor nog tot en met oktober de kans voor
Ik ben pas een weekje onderweg dus ben na een X uur/minuten uitgespeeld op een dag. Online werkt niet bij mijn thuis door ik denk 4g netwerk. Ben wel vaak bij familie die het zelf ook geweldig vinden dus dan kan ik al mijn online dingen doen ;P
Maar nu maar bezig geweest met ontwerp. Anders kost het me bakken met geld om huizen te verplaatsen.
Ik dacht hier een beetje aan: Huizen dicht bij elkaar, wel mooi plekje creëren. En met het water ertussen toch een eigen plekje ervoor.
Maar nu maar bezig geweest met ontwerp. Anders kost het me bakken met geld om huizen te verplaatsen.
Ik dacht hier een beetje aan: Huizen dicht bij elkaar, wel mooi plekje creëren. En met het water ertussen toch een eigen plekje ervoor.
Zo even een update. Morgen is het zo ver, K.K. Slider komt even optreden. Daarna kan het terraformen beginnen. Hierover heb ik wel een aantal vragen;
- Kun je uitmondingen van een rivier verplaatsen?
- Weet iemand of het in de toekomst mogelijk is om de town center te verplaatsen? Dan houd ik hier rekening mee.
Verder kwam ik zojuist een 3D eilandplanner tegen. Weet niet of deze al eerder gepost is maar bij deze;
https://animalcrossingwor...sing-new-horizons-island/
- Weet iemand of het in de toekomst mogelijk is om de town center te verplaatsen? Dan houd ik hier rekening mee.
Verder kwam ik zojuist een 3D eilandplanner tegen. Weet niet of deze al eerder gepost is maar bij deze;
Uitmonding van rivieren en je towncenter staan beide vast. Dus dat is het gene waar je rekening moet houden. Dat is voor zover ik weet ook het enige wat vast staat. Inc je strand en de rotsen daarbij dan. Ik ben ook bezig met mijn plannen dus deel je plannen vooral! Ik ben heel benieuwd namelijk 😁JDdeV1992 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 18:10:
Zo even een update. Morgen is het zo ver, K.K. Slider komt even optreden. Daarna kan het terraformen beginnen. Hierover heb ik wel een aantal vragen;
[ Voor 5% gewijzigd door Ryst op 09-05-2020 18:21 ]
Zal kijken of ik morgen iets toonbaars kan plaatsen hier. Zit nu nog volop in het uitdenken. Ken mijzelf een beetje wil alles te perfect gelijk😅Ryst schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 18:20:
[...]
Uitmonding van rivieren en je towncenter staan beide vast. Dus dat is het gene waar je rekening moet houden. Dat is voor zover ik weet ook het enige wat vast staat. Inc je strand en de rotsen daarbij dan. Ik ben ook bezig met mijn plannen dus deel je plannen vooral! Ik ben heel benieuwd namelijk 😁
Bij mij hetzelfde hoor! Vandaar dat ik heb besloten kleine stukken te gaan doen. Het is echt teveel nog 😋
Ik heb een groot stuk gaandeweg ontworpen. Zonder terraformen. Nu ben ik een gedeelte trial ans error aan het doen 😅
Agreed, imo stuk leuker dan alles plannen, maar ieder z'n ding.Engineer Stewie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:32:
Ik heb een groot stuk gaandeweg ontworpen. Zonder terraformen.
Nu ben ik een gedeelte trial ans error aan het doen 😅
CLB schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:25:
* CLB overdrijft niet als hij vanaf begin mei al 350-400 vissen gevangen heeft op de pier, maar geen Mahi-Mahi
De aanhouder wint, dus de goudmakreel zwemt nu ook in het museum rond...Flamesz schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 17:00:
Gelukkig hebben we daarvoor nog tot en met oktober de kans voor
Er zijn blijkbaar meer 1x1-fossielen dan ik dacht. Moet nog even kijken wat ik precies in m'n fossielen-tuin
kan en wil droppen, maar als er mensen zijn die nog iets uit onderstaand rijtje hebben liggen, let me know:
- Acanthostega / Acanthostega
- Anomalocaris / Anomalocaris
- Australopithecus / Australopith
- Coporoliet / Coprolite
- Fossiele pootafdruk / Dinosaur Track
- Haaientandkrans / Shark-tooth pattern
- Juramaia / Juramaia /
- Myllokunmingia / Myllokunmingia
Leuke is dat ik ze ook allemaal heb, ook dubbel had en heb weggegeven, zo blijf je lekker bezig
[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 09-05-2020 22:40 ]
Beetje laat met turnips verkopen.
Eens kijken of ik nog ergens kan verkopen.
*Phew* nog gelukt.
Eens kijken of ik nog ergens kan verkopen.
*Phew* nog gelukt.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 09-05-2020 23:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ha, toevallig vandaag van CJ mijn golden trout beeldje gekregen.CLB schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:42:
De aanhouder wint, dus de goudmakreel zwemt nu ook in het museum rond...
Cool!Flamesz schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:54:
Ha, toevallig vandaag van CJ mijn golden trout beeldje gekregen.
Ik kan wel zelf een gouden Arowana-beeldje craften trouwens, maar dat is andere koek natuurlijk
is er een manier om het Golden Armor en Golden Helmet op elkaar te displayen?
This is the Way.
Pas het armor misschien onder de helm als je deze aan de muur hangt?NoTimeRemains schreef op zondag 10 mei 2020 @ 02:51:
is er een manier om het Golden Armor en Golden Helmet op elkaar te displayen?
Knollen op ons eiland te koop voor 90
goedkoper wordt het niet dacht ik. Ik zet tegen 11u de poort wel open.
[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 10-05-2020 09:29 ]
mooie prijs! Daisy verkoopt ze voor 108 op mijn eiland...dus ik kom graag even een rondje doen.Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:28:
Knollen op ons eiland te koop voor 90goedkoper wordt het niet dacht ik. Ik zet tegen 11u de poort wel open.
Moet ik nog iets voor meenemen? Of als je hybrids aan het planten bent, ik kan je bloemen water geven.
Pfff. Die entry prijzen die sommige vragen op hun eiland op turnip.exchange rijzen echt de pan uit. 7-10 nmt's WTF
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Work in progress: game-kelder;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vbAF2HuTvwvVir2JFMpL2xHu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ty4dHMafHm8rGv80VSx5PvU8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PA4mChW4wlCW6VkLGyLja6Y3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLf4wlOth0eoMfayxLHOxjYe.jpg?f=user_large)
Fossielen te ruil voor iets leuks of een 1x1-fossiel, zie hieronder...
- Ammoniet / amonite
- Archeopteryx /
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
Nodig voor m'n fossielen-tuin:
- Coporoliet / Coprolite
- Juramaia / Juramaia /
Exclusieve antieke klok van 44000 klingels
Extra's:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vbAF2HuTvwvVir2JFMpL2xHu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ty4dHMafHm8rGv80VSx5PvU8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PA4mChW4wlCW6VkLGyLja6Y3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLf4wlOth0eoMfayxLHOxjYe.jpg?f=user_large)
- Ammoniet / amonite
- Archeopteryx /
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
- Coporoliet / Coprolite
- Juramaia / Juramaia /
Exclusieve antieke klok van 44000 klingels
Extra's:
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 10-05-2020 10:40 ]
Ik kom ook graag even langs. Bij mij 101 kl/kn.Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:28:
Knollen op ons eiland te koop voor 90goedkoper wordt het niet dacht ik. Ik zet tegen 11u de poort wel open.
Knollen voor 90 per stuk. Ik hoef er niks voor terug te hebben
maar laat aub ons eiland verder met rust.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 10-05-2020 10:43 ]
Mooie foto’s... jij hebt een ‘ server ruimte wand’ nodig... interesse?CLB schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:35:
*mooie foto’s*
Something under the bed is drooling
Dank je voor je gastvrijheid 😘Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:41:
Knollen voor 90 per stuk. Ik hoef er niks voor terug te hebbenmaar laat aub ons eiland verder met rust.
***members only***
Dat ging als een trein, waarvoor dank!Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:41:
Knollen voor 90 per stuk.
Die kan ik zo snel niet vinden via het www, heb je linkje / plaatje?Mauz1978 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:16:
Mooie foto’s... jij hebt een ‘ server ruimte wand’ nodig... interesse?
Dat is deze:CLB schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:02:
[...]
Dat ging als een trein, waarvoor dank!
[...]
Die kan ik zo snel niet vinden via het www, heb je linkje / plaatje?
https://nookazon.com/product/2100977476
Heb besloten het zelfde te doen, in de hoop dat dit de "flow" van mijn eiland ten goede komt. Dat hele statische ben ik niet zo van.Engineer Stewie schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:32:
Ik heb een groot stuk gaandeweg ontworpen. Zonder terraformen. Nu ben ik een gedeelte trial ans error aan het doen 😅
Overigens wel een verassing deze ochtend. Kan gelijk aan de slag, had wel verwacht dat K.K vanavond pas zou optreden. Lekker een dagje knutselen voor de boeg dus.
Overigens voor de liefhebbers hier een filmpje over het breeden van alle flower soorten op een relatief stuk klein grond;
YouTube: Breed EVERY Hybrid Flower In A 12x12 Area! Datamined Animal Crossing...
CLB schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:02:
[...]
Dat ging als een trein, waarvoor dank!
[...]
Die kan ik zo snel niet vinden via het www, heb je linkje / plaatje?
:strip_exif()/f/image/553q2WLluehfoeAJDFTKkl7o.jpg?f=fotoalbum_large)
*edit* ik was in de veronderstelling dat ik deze kon bij bestellen, maar deze komt van Saharah, dus dat kan niet
[ Voor 8% gewijzigd door Mauz1978 op 10-05-2020 13:54 ]
Ah dus wel, thanks!
Thanks alsnog en no problemMauz1978 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:46:
*edit* ik was in de veronderstelling dat ik deze kon bij bestellen, maar deze komt van Saharah, dus dat kan niet... excuses!
Ik koop wel een losse server om er neer te gooien.
Ik ben vandaag aan mijn derde dag animal crossing begonnen. Dat ging natuurlijk met vallen en opstaan, ik had namelijk al m'n stenen gesloopt en m'n gekregen sinaasappels verkocht haha..
Een vraag over online gaan. Ik heb namelijk mijn Nintendo account gekoppeld, maar heb ik geen online abonnement. Dus ik kan niet naar vrienden gaan, maar een andere gebruiker op dezelfde switch heeft wel dit online abonnement. Kan ik die nog gebruiken?
Wanneer ik met dat account ook op mijn eiland ga wonen kunnen we dan met beide poppetjes online of echt alleen met het poppetje dat het online abonnement heeft?
Een vraag over online gaan. Ik heb namelijk mijn Nintendo account gekoppeld, maar heb ik geen online abonnement. Dus ik kan niet naar vrienden gaan, maar een andere gebruiker op dezelfde switch heeft wel dit online abonnement. Kan ik die nog gebruiken?
Wanneer ik met dat account ook op mijn eiland ga wonen kunnen we dan met beide poppetjes online of echt alleen met het poppetje dat het online abonnement heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Fleurginger op 10-05-2020 15:07 ]
Als het een individueel online abonnement is dan kan alleen die gebruiker online.Fleurginger schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:03:
Ik ben vandaag aan mijn derde dag animal crossing begonnen. Dat ging natuurlijk met vallen en opstaan, ik had namelijk al m'n stenen gesloopt haha..
Je kan hem eventueel omzetten naar family-abonnement met korting had ik begrepen.
Dankjewel! Dat is even balen voor mij. Heb snel een Nintendo account aangemaakt, maar ik had beter een ander account kunnen koppelen dus 😄 de andere gebruiker speelt namelijk gaan animal crossingRyst schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:08:
[...]
Als het een individueel online abonnement is dan kan alleen die gebruiker online.
Je kan hem eventueel omzetten naar family-abonnement met korting had ik begrepen.
Nog een andere vraag. Ik heb het idee dat ik vandaag niet echt verder kan, omdat ik aan het wachten ben tot dat mijn winkel en het museum zijn gebouwdt. Die komen morgen pas. Is er iets anders wat ik vandaag nog kan doen?
Wat zou je aanraden? De game opnieuw beginnen op het account met online abonnement, het zo laten of een family abonnement nemen?Ryst schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:08:
[...]
Als het een individueel online abonnement is dan kan alleen die gebruiker online.
Het online gedeelte voegt echt wel iets toe -- zeker nu, nu iedereen er mee bezig is. Als je de mogelijkheid hebt om dat online abbo te upgraden naar een family-abbo, dan zou ik dat zeker doen.Fleurginger schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:24:
Wat zou je aanraden? De game opnieuw beginnen op het account met online abonnement, het zo laten of een family abonnement nemen?
Als je het geld kan missen dan naar family abo. Maar opnieuw beginnen is ook een optie. Je gaat alleen 3 dagen terug in de tijd en begint daarmee opnieuw 🙄Fleurginger schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:24:
[...]
Wat zou je aanraden? De game opnieuw beginnen op het account met online abonnement, het zo laten of een family abonnement nemen?
Ik twijfel heel erg. Ben zo happy met wat ik nu allemaal heb, dat ik het zo zonde vind. Maar niet online kunnen vind ik ook jammer..Ryst schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:38:
[...]
Als je het geld kan missen dan naar family abo. Maar opnieuw beginnen is ook een optie. Je gaat alleen 3 dagen terug in de tijd en begint daarmee opnieuw 🙄
Als ik mijn Nintendo account verwijder (sinds gister aangemaakt) gaan mijn opgeslagen gegevens in animal crossing dan ook weg?
Je kunt je abo toch omzetten in de family versie, dan kan je nu gewoon verder met waar je mee bezig was. Heb ik 50 dagen geleden ook gedaan (ik kreeg net de achievement van 50 dagen spelen dus daarom weet ik het zo precies haha) toen ik erachter kwam dat mn zoon en vrouw niet naar andermans eiland konden reizen.Fleurginger schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:42:
[...]
Ik twijfel heel erg. Ben zo happy met wat ik nu allemaal heb, dat ik het zo zonde vind. Maar niet online kunnen vind ik ook jammer..
Als ik mijn Nintendo account verwijder (sinds gister aangemaakt) gaan mijn opgeslagen gegevens in animal crossing dan ook weg?
Ik zou je huidige eiland behouden en omzetten naar familie abonnement danwel een individueel.Fleurginger schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:42:
[...]
Ik twijfel heel erg. Ben zo happy met wat ik nu allemaal heb, dat ik het zo zonde vind. Maar niet online kunnen vind ik ook jammer..
Even een vraag voor de ervaren AC'ers. Is er een manier om tussentijds op te slaan zonder dat je uit de game gaat?
Aangezien terraformen best wat tijd kost voel ik die behoefte wel, just in case...
De game slaat best veel veel automatisch op. Check je rechter bovenhoek: als je iets hebt gekocht of een deur uit of in gaat, slaat het spel op. Je ziet dan het opslaan icoon gaan.JDdeV1992 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:00:
[...]
Ik zou je huidige eiland behouden en omzetten naar familie abbonement danwel een individueel.
Even een vraag voor de ervaren AC'ers. Is er een manier om tussentijds op te slaan zonder dat je uit de game gaat?
Aangezien terraformen best wat tijd kost voel ik die behoefte wel, just in case...
Ik heb op al die tijd AC 1x weten crashen (online hickups niet meegerekend uiteraard.)
Van crashen tijdens terraforming heb ik weinig schrik.
Van crashen tijdens terraforming heb ik weinig schrik.
Hoe doen jullie dat met al die knollen? Mijn zakken zitten aardig vol.. kan je die ergens in opslaan?
Ik heb heel de kelder vol liggen... En nog een halve andere kamerNeP2013 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:26:
Hoe doen jullie dat met al die knollen? Mijn zakken zitten aardig vol.. kan je die ergens in opslaan?
Untappd: Kapitein_Merijn
nopeNeP2013 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:26:
This is the Way.
Ah dan moet ik dat maar doen idd, anders schiet het niet op. Thx!
@NeP2013 wat de anderen al zeggen, op de grond dumpen in mijn huis. Heb 2 kamers vol op dit moment.
Wil best dagelijks even langskomenNoTimeRemains schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:20:
iemand nog zin om mijn bloemen te komen water geven? kom ik bij jou![]()
[Afbeelding]
Bij mij hoeft het de komende drie dagen niet, ben mijn stenen aan het verplaatsen en heb een wat rigoreue actie ondernomen om dat process zo snel mogelijk te voltooiten (hele eieland is betegeld)
Dus geen ruimte voor bloemen om te groeien, en geen fossil spawns, nog 3 dagen te gaan.
Dat schijnt (iets) makkelijker te kunnen...dragoncry schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:41:
[...]
Wil best dagelijks even langskomen
Bij mij hoeft het de komende drie dagen niet, ben mijn stenen aan het verplaatsen en heb een wat rigoreue actie ondernomen om dat process zo snel mogelijk te voltooiten (hele eieland is betegeld)
Dus geen ruimte voor bloemen om te groeien, en geen fossil spawns, nog 3 dagen te gaan.
Dat is dus niet makkelijker in mijn ogen, het idee werkt wel hoor, maar met mannequins die op afstand van elkaar staan kom je soms (in mijn geval vaak) niet goed uit, de aanpassing die je hierop maakt zorgt voor gaten in het grid, waardoor het verplaatsen van stenen erg lang duurt (ze spawnen in de gaten, bijvoorbeeld tussen bloemen, tussen bomen/kliffen en andere onvoorziene plekken)
Het tegelen duurde iets meer dan een uur om alle vakjes te vullen, opruimen zal net zo lang duren, maar het voorkomt wel de frustratie van het foutief spawnen van stenen. Ook staan de mannequins in de weg bij het lopen en vangen van insecten, daar heb ik nu geen last meer van, ik heb alle fossielen al dus die spawns mis ik niet.
In mijn geval is de investering in tijd het dus waard, al kost het plaatsen van de mannequins ook veel tijd, dus vraag me af wat precies de tijdswinst zou zijn bij het alleen plaatsen van de mannequins (zeker omdat er verkeerde spawns zullen zijn, dit kost als snel meerdere dagen)
Ik treed Dragoncry hier toch wel bij. Ik vind het dichtleggen ook veel eenvoudiger,. Ik ben wat eerder begonnen en dus al klaar
.
Goed idee, maar wat een werk. Ik heb dit idee wel al eens voorbij zien komen en het resultaat is ook wel handig. Scheelt een hoop zoekwerk naar stenen.dragoncry schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:36:
[...]
Dat is dus niet makkelijker in mijn ogen, het idee werkt wel hoor, maar met mannequins die op afstand van elkaar staan kom je soms (in mijn geval vaak) niet goed uit, de aanpassing die je hierop maakt zorgt voor gaten in het grid, waardoor het verplaatsen van stenen erg lang duurt (ze spawnen in de gaten, bijvoorbeeld tussen bloemen, tussen bomen/kliffen en andere onvoorziene plekken)
Het tegelen duurde iets meer dan een uur om alle vakjes te vullen, opruimen zal net zo lang duren, maar het voorkomt wel de frustratie van het foutief spawnen van stenen. Ook staan de mannequins in de weg bij het lopen en vangen van insecten, daar heb ik nu geen last meer van, ik heb alle fossielen al dus die spawns mis ik niet.
In mijn geval is de investering in tijd het dus waard, al kost het plaatsen van de mannequins ook veel tijd, dus vraag me af wat precies de tijdswinst zou zijn bij het alleen plaatsen van de mannequins (zeker omdat er verkeerde spawns zullen zijn, dit kost als snel meerdere dagen)
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik ben toevallig ook gisteravond begonnen om mijn stenen op een eigen plek te zetten. Ik heb wel gekozen voor de mannequin methode. Is inderdaad soms wel lastig te bepalen of je geen stukken overslaat. Dus heb bij twijfel gewoon wat extra geplaatst.
Vanochtend al even gekeken en de eerste steen spawnde al op de goede plek, dus hopelijk gaat het voor de volgende 5 ook goed.
Vanochtend al even gekeken en de eerste steen spawnde al op de goede plek, dus hopelijk gaat het voor de volgende 5 ook goed.
Steen 1 lag er op dag 1, steen 2 heeft 2 dagen geduurd en steen 3 ook. Daarna alle twijfelgevallen dichtgelegd en toen had ik elke dag een goede spawn. Maar bv wel geen spot voor een geldboom. Het is soms zo slecht te zien.Raem schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:54:
Ik ben toevallig ook gisteravond begonnen om mijn stenen op een eigen plek te zetten. Ik heb wel gekozen voor de mannequin methode. Is inderdaad soms wel lastig te bepalen of je geen stukken overslaat. Dus heb bij twijfel gewoon wat extra geplaatst.
Je mag een immens bloemenveld hebben, als er 1 leeg gat is, dan kan daar een steen spawnen (steen kijkt niet naar bloemen).
Ik volg het topic bij deze. Spel ziet er zo leuk en rustig uit, alleen eerst nog alle andere klassiekers op de Switch uitspelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je kan perfect eventjes per dag spelen. Fossielen opgraven, stenen harvesten en soms wat bomen.Mars18 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:17:
Ik volg het topic bij deze. Spel ziet er zo leuk en rustig uit, alleen eerst nog alle andere klassiekers op de Switch uitspelen
Heb je toch elke dag een beetje progressie. Ik doe atm ook niet zo heel veel in AC.
- Ammoniet / amonite
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
- Mammoetkop / Mammoth skull
Rozen: oranje / rood / wit
Exclusieve jukebox voor 5600 klingels
Extra's:
- Ammoniet / amonite
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Dunkleosteus /
- Mammoetkop / Mammoth skull
Rozen: oranje / rood / wit
Exclusieve jukebox voor 5600 klingels
Extra's:
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 11-05-2020 20:13 ]
Iemand die interesse heeft in touch traden?
Via Nookazon onder listings kunnen jullie zien welke items ik heb:
https://nookazon.com/profile/4140064097/listings
Ik zoek de volgende items onder mijn wishlist:
https://nookazon.com/profile/4140064097/wishlist
Ik ben sinds vorige week bezig om blauwe rozen te kweken dus ik kan ook bij anderen even water geven.NoTimeRemains schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
Is de GoT Tweakers Discord handig om zulke sessies in te plannen?
Interesse in deze twee fossielen...CLB schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:49:
Gouden toiletpot? Iron Armor? Heb ook nog een "Server-room wall" die eerder is geshowd die ik over heb?
[ Voor 11% gewijzigd door AtomicWing op 11-05-2020 13:00 ]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
ja hoor, zie signature voor mij lijst(en). het meeste moet ik bestellen, maar je vraagt ook om dingen die ik kan craften. ben zelf niet opzoek naar iets specifieks, alles wat niet in de lijst voorkomt is primaKungfukip schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:41:
Absoluut, zag wel een paar zaken waarin ik geintereseerd ben.... Zal vanavond je lijstje eens doornemen welke ik voor je terug heb.Kungfukip schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:41:
Ik geloof dat ik sowieso het toilet en wasmachine had, de gitaren heb ik er sowieso een aantal van.
Hoe kan je makkelijk zien wat je qua fossielen etc hebt? Ik zag eerder in het topic dat je dit kan zien bij de nookmachine bij de servicebalie, alleen zie ik die optie niet.
Bij de nookmachine ga je naar de catalogus en onder een van de kopjes staan alle fossielen die je hebt gehad.jordy89 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:08:
Hoe kan je makkelijk zien wat je qua fossielen etc hebt? Ik zag eerder in het topic dat je dit kan zien bij de nookmachine bij de servicebalie, alleen zie ik die optie niet.
zie hier voor hoe je dat kunt zienjordy89 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 13:08:
Heb ik voor je en ik hoef er niets voor terugCLB schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:49:
- Haaientandkrans / Shark-tooth
Is dat een blijvende bonus?NoTimeRemains schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Prima, zijn gereserveerd voor jeAtomicWing schreef op maandag 11 mei 2020 @ 12:52:
Interesse in deze twee fossielen...
Gouden toiletpot?
En een gouden toiletpot klinkt als een must-have
Awesome!
Frank komt ook nog langs om twee fossielen op te pikken / traden, dus let even op wie wat pakt svp.
Ik ben namelijk niet goed aanwezig, maar daar komen jullie vast wel uit.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Iemand een idee hoe dit ding heet in animal crossing? WIl het graag voor mijn restaurant maar heb lopen zoeken op lecture stand, restaurant, diner etcetera maar kan helemaal niks vinden

:strip_exif()/f/image/kUSGvDI7bQdVzLtLqKidNBFw.jpg?f=fotoalbum_large)