Jij nog bedankt voor catalogen van het 'stenen vogelbad', vraagje daarover, die ik niet weet...
Heb dat item dus gecataloged, maar kan 'm niet bestellen? Iemand een idee waarom? Misschien custom item?
Annoying natuurlijk, want vond ik een mooi ding

Wat is het toch ook een heerlijk spel zeg en ook de community van Tweakers heeft zich vanavond weer bewezen. Even naar iemand op bezoek, wat dingetjes catalogen die we gisteren afgesproken hadden, beetje water geven voor de hybrids. Vervolgens die persoon weer op mijn eiland om m'n net geplante hybrid-deck te bewateren, terwijl iemand anders geheel gratis nog de laatste cosmea-zaadjes kwam brengen, awesome toch!
Dat terzijde is ook hier en daar een cadeautje ontvangen of weggeven heel erg tof, maakt het allemaal tof.
Vandaag ook nog veel fossielen getrade voor m'n fossielen-tuin, een vleugel verkocht, leuke gesprekken gehad, beetje gechitchat, soms meerdere Tweakers tegelijk op het eiland aanwezig, gezellige boel wel.
Stoer zeg! Met wat voor stuff ga je exact rekening houden?
Vooruit plannen? Aanleg van rivieren en kliffen, huisjes, grinden, vissenvoer, DIY's enzovoort?