Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Graag gedaan! En bedankt aan iedereen die langs is gekomen voor het goed laten verlopen van mijn eerste sessie, en voor de tips natuurlijk! Maakt het allemaal toch wat minder erg dat ik juist deze week zelf geen turnips gekocht heb.
Zojuist naar 7 Mook Miles eilanden gegaan om een nieuwe bewoner te vinden. Rodney was namelijk weg gegaan. Op de 7e eiland trof ik.... jawel Audie aan! Morgen komt ze op mijn eiland. So lucky!
Zijn jullie ook op die manier zulke leuke nieuwe bewoners tegen gekomen?
Nee eigenlijk alleen inwoners die ik niets vindt. Daarom doe ik het tegenwoordig maar met Amiibo. Niet de echte natuurlijk, met de huidige prijzen van die kaarten ga ik daar niet aan beginnen.ldekkers1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:44:
Wauw, moet dit even delen met jullie!
Zojuist naar 7 Mook Miles eilanden gegaan om een nieuwe bewoner te vinden. Rodney was namelijk afgegaan. Op de 7e eiland trof ik.... jawel Audie aan! Morgen komt ze op mijn eiland. So lucky!
[ Voor 8% gewijzigd door Redax op 06-05-2020 17:52 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Rodney is de meest bizarre hamster die ik ooit gezien heb, hobbelt hier ook rond, prachtig figuur!ldekkers1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:44:
Rodney was namelijk afgegaan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Laat maar weten wanneer je morgen online bent! Dan neem ik de rest van de set meedragoncry schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:52:
[...]
Ja, is goed.
Heb even gekeken, de wardobe heb ik liggen, de clock en table moet ik bestellen.
Ik zal het even laten weten als de spullen binnen zijn (duurt een dag)
Als jij de rest van de set hebt, mag ik die dan cataloggen?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Edit: Beide echte paintings zijn gone!
[ Voor 18% gewijzigd door Bolko op 06-05-2020 19:37 ]
Oeh, zou ik langs mogen komen?Bolko schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:24:
Redd is op mijn eiland. Lijkt nog een echte Flowery painting en Jolly painting te verkopen!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
[ Voor 40% gewijzigd door ThekingofFanta op 06-05-2020 19:27 ]
Dodo staat in je DM!ThekingofFanta schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:26:
Zou je zelf iets willen hebben? Anders neem ik gewoon wat furniture mee
Nadat O'Hare bij mij was vertokken ging ik laatst hetzelfde proberen op zoek naar karakters die in mijn New Leaf dorp woonden, met als backup optie een robot. Met het 19e eiland had ik geen zin meer en besloot ik dat mijn laatste eiland te maken, en dat was precies toen ik Ribbot de robot kikker vond.ldekkers1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:44:
Zojuist naar 7 Mook Miles eilanden gegaan om een nieuwe bewoner te vinden. Rodney was namelijk weg gegaan. Op de 7e eiland trof ik.... jawel Audie aan! Morgen komt ze op mijn eiland. So lucky!
Mijn eiland waar de nook boys turnips kopen voor 604 klingels gaat weer open!frankv120 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:14:
Ik zal later vanmiddag mijn eiland opengooien, turnips gaan voor 604 by de nook boys.
Heb wat hekjes geplaatst richting nooks cranny aangezien ik hem later ook voor andere groepen wil openen.
Tips zijn welkom in de vorm van bells, nook miles tickets, gold nuggets, rusted parts of leuke meubels/DIYs, maar zijn niet verplicht voor mede-tweakers.
Ik ben de mummy met tulband + vr bril.
Gate is dicht, tussen 19.00 en 20.00 zal ik hem weer openen! Maak dan wel een nieuwe post.
Joinen kan via de turnip.exchange
Tips zijn niet verplicht (Hoewel dat op de exchange wel staat, maar dat is voor andere communities), maar mogen uiteraard wel, ik ben de mummy met de tulband en de VR bril!
Tot 20.30 blijft de queue tweakers exclusive, maar daarna zet ik hem ook op een andere discord dus kan het drukker worden.
Have fun!
Edit: De nook boys zijn op slot dus de poort is ook dicht!
[ Voor 9% gewijzigd door frankv120 op 06-05-2020 22:08 ]
Bedankt Frank!
frankv120 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:12:
[...]
Mijn eiland waar de nook boys turnips kopen voor 604 klingels gaat weer open!
Joinen kan via de turnip.exchange
Tips zijn niet verplicht (Hoewel dat op de exchange wel staat, maar dat is voor andere communities), maar mogen uiteraard wel, ik ben de mummy met de tulband en de VR bril!
Tot 20.30 blijft de queue tweakers exclusive, maar daarna zet ik hem ook op een andere discord dus kan het drukker worden.
Have fun!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Toegevoegd aan lijst (PM indien interesse)
- Diplo tail tip
- Brachio chest
- T. rex skull
- Right ptera wing
Nieuw in de lijst:
Megacero torso
Barchio tail
Archaeopteryx
Iguanodon tail
[ Voor 3% gewijzigd door Bolko op 07-05-2020 08:45 ]

Edit: inmiddels weer dicht.....
[ Voor 30% gewijzigd door Bombjack69 op 07-05-2020 09:51 ]
Thanks, kom eraan!Bombjack69 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:51:
Vanochtend is het bij mij 412 per turnip, mocht er iemand willen verkopen......
https://turnip.exchange/island/8525e749
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-05-2020 09:00 ]
Gezien sommigen hem gister hebben gehad kan hij regelmatiger dan elke twee weken komen. In vorige AC's was het gegarandeerd elke week en het zou me niet verbazen als dat nu ook zo is.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:59:
Van mij mag Redd wel iets vaker komen. Als je 24 kunst stukken moet verzamelen en af en toe per ongeluk een neppe koopt èn hij is er maar eens in de twee weken ofzo doe ik er letterlijk een jaar over.
Dan moet hij wel snel verschijnen (morgen), anders is hij een week niet geweest.Flamesz schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:01:
[...]
Gezien sommigen hem gister hebben gehad kan hij regelmatiger dan elke twee weken komen. In vorige AC's was het gegarandeerd elke week en het zou me niet verbazen als dat nu ook zo is.
Niet dat het iets uitmaakt, maar ben wel benieuw of hij mogen hier is dan,
ik laat het wel even weten.
Overigens moet ik zeggen dat ik van een van mijn bewoners ook een artpiece heb gekregen dat echt was.
Lijkt me wel heel erg random maar ik ben er best blij mee
Een animal crossing week loopt van zondag tot zaterdag, en hij moet ergens in dat tijdbestek langskomen. Daardoor kan er soms wel meer dan 7 dagen tussen zitten. En daarbij is exact 1x per week nog een aanname.dragoncry schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:08:
[...]
Dan moet hij wel snel verschijnen (morgen), anders is hij een week niet geweest.
Niet dat het iets uitmaakt, maar ben wel benieuw of hij mogen hier is dan,
ik laat het wel even weten.
Valt nog mee, heb bij mijn huidige auto pas na 2 jaar ontdekt dat ik een knop had om de zit te kantelen. En maar vloeken dat er iets verkeerd is aan de zithoudingRaem schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:46:
Na 120 uur spelen ben ik erachter gekomen dat je geplaatste objecten, behalve ze te verplaatsen, ook kunt draaien als je A ingedrukt houdt.![]()
Ja, daarom is het interessant om even bij te houdenFlamesz schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:10:
[...]
Een animal crossing week loopt van zondag tot zaterdag, en hij moet ergens in dat tijdbestek langskomen. Daardoor kan er soms wel meer dan 7 dagen tussen zitten. En daarbij is exact 1x per week nog een aanname.
hij zou dan ook zaterdag nog kunnen komen.
Op z'n animal crossing zou ik dan het volgende doen:
Wanneer je de tool nog 5 keer kan gebruiken ofzo, krijg je een dialoog met een tekst zoals bijv.:
🎵 Krakend hout geluidje 🎵
"I think my <tool name> is gonna break soon. I should get a new one."
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 07-05-2020 09:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat is inderdaad de AC manier, een loze dialoog waar ik niet op zit te wachtenZeror schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:20:
[...]
Op z'n animal crossing zou ik dan het volgende doen:
Wanneer je de tool nog 5 keer kan gebruiken ofzo, krijg je een dialoog met een tekst zoals bijv.:
🎵 Krakend hout geluidje 🎵
"I think my <tool name> is gonna break soon. I should get a new one."
ik heb de afgelopen dagen lekker gespeeld en kan bijna terraformen! Ik heb even een aantal praktische vragen hierover;
- Zijn er patterns voor schuine voetpaden? Dit in verband met diagonale bruggen.
- Waar dien je rekening mee te houden bij het terraformen als het aankomt om wel de mogelijkheid te bewaren om alle vissen/bugs te laten spannen op je eiland?
- Verder nog een niet terraforming gerelateerde vraag; mijn switch staat op Engels, kan ik dit overzetten naar Nederlands zonder dat dit invloed heeft op mijn save game van Animal Switch?
Alvast bedankt!
Nee, voor diagonale bruggen is er (voor zover ik heb kunnen vinden) nog geen oplossing,JDdeV1992 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:28:
Hey allemaal,
ik heb de afgelopen dagen lekker gespeeld en kan bijna terraformen! Ik heb even een aantal praktische vragen hierover;
- Zijn er patterns voor schuine voetpaden? Dit in verband met diagonale bruggen.
Voor schuine paden zonder brug wel. (mits genoeg ruimte om schuine zijden te plaatsen)
Rivieren moeten 4 vakjes breed zij om vis te spawnen, vijvers durf ik je niet te zeggen ,maar 4x4 is sowieso groot genoeg, ook een vijver met waterval op het hoogste niveau is nodig voor bepaalde vissen.- Waar dien je rekening mee te houden bij het terraformen als het aankomt om wel de mogelijkheid te bewaren om alle vissen/bugs te laten spannen op je eiland?
Als je alle elementen bewaard (of namaakt) die je nu ook hebt, zit je goed
Ja, kun je zonder problemen overzetten.- Verder nog een niet terraforming gerelateerde vraag; mijn switch staat op Engels, kan ik dit overzetten naar Nederlands zonder dat dit invloed heeft op mijn save game van Animal Switch?
Sinds vandaag is ze ook op mijn eilandldekkers1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:44:

This is the Way.
Something under the bed is drooling
Pfff ik ga bijna neigen naar * CLB moet ook op zoek naar haar, omdat ik nu toch een plekje vrij heb...NoTimeRemains schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:24:
Sinds vandaag is ze ook op mijn eiland37 eilanden bezocht...
Net even getest en ik zag hem tussen de items staan die ik kan bestellen.
yup, 2 keer zelfs alrwbk schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
Iemand red al gehad nadat je er kunst kon kopen? Volgens mij is hij gezonken met zijn bootje
Het is wel erg random, dat wel.
Ik heb sinds gisteren zelfs eentje in mijn huis staanTheNiker2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
Een tijdje geleden zag ik of hier of op discord de vraag om een "server" voorbij komen. Zijn er nog mensen die er belang bij hebben om hem in zijn / haar catalog op te nemen.

Ja ik zou die heel graag willen hebben! Kan dat?TheNiker2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
Een tijdje geleden zag ik of hier of op discord de vraag om een "server" voorbij komen. Zijn er nog mensen die er belang bij hebben om hem in zijn / haar catalog op te nemen.
Haha klopt, ik had 'm te koop staan bij de Nookboys voor 100k ofzo, werd mooi opgehaald door een Tweaker.TheNiker2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
Een tijdje geleden zag ik of hier of op discord de vraag om een "server" voorbij komen.
Ben zelf bezig met pinballmachines en van die heerlijk ouderwetse arcadehal-units, voor in de 'game-kelder'.
Dat idee had ik ook. Alleen nog niks van die dingen gekregen of kunnen kopenCLB schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:41:
[...]
Haha klopt, ik had 'm te koop staan bij de Nookboys voor 100k ofzo, werd mooi opgehaald door een Tweaker.
Ben zelf bezig met pinballmachines en van die heerlijk ouderwetse arcadehal-units, voor in de 'game-kelder'.
Gisteravond wel een deel van een boksring gekregen. Heb al meerdere fitness toestellen, dus ik ga maar een sportschool maken denk ik.
Ik heb een voetbaltafel dubbelCLB schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:41:
[...]
Haha klopt, ik had 'm te koop staan bij de Nookboys voor 100k ofzo, werd mooi opgehaald door een Tweaker.
Ik ook nog niet veel hoor, wel een awesome Mahjong-arcadekast en een 'futuristische vloer', leuke combi.Raem schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:45:
Dat idee had ik ook. Alleen nog niks van die dingen gekregen of kunnen kopen
Mahjong-arcadekast kan ik bestellen voor geïnteresseerden, kosten 64.000 klingels.
Daarbij nog dingen als een vr-bril, filmprojector, nachtkijker, wat spotlights, waarzeggersetje, wel grappig.
Ook een leuk idee, heb wat apparaten op het strand, ben niet zo van het sportenGisteravond wel een deel van een boksring gekregen.
Heb al meerdere fitness toestellen, dus ik ga maar een sportschool maken denk ik.
Van zulke 'spellen' heb ik er ook wat gehad en verkocht, misschien toch ook maar gaan gebruiken ja, hmm.
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 07-05-2020 16:44 ]
Ik zou deze graag in m'n catalog willen hebben. Hoe kunnen we dat het makkelijkst regelen?TheNiker2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
@djmaster329 @Raikkonen_WC
[ Voor 16% gewijzigd door TheNiker2 op 07-05-2020 16:41 ]
Hiliarisch, doe maar!
https://www.rtlnieuws.nl/...-nintendo-switch-populairRaem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:12:
https://www.facebook.com/EditieNL/posts/3143457509053102
En, welke tweaker zien we morgen op tv?
Done
Appreciated!
So far, so good:CLB schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:53:
Ik ook nog niet veel hoor, wel een awesome Mahjong-arcadekast en een 'futuristische vloer', leuke combi. Mahjong-arcadekast kan ik bestellen voor geïnteresseerden, kosten 64.000 klingels.
Daarbij nog dingen als een vr-bril, filmprojector, nachtkijker, wat spotlights, waarzeggersetje, wel grappig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X9Db8K8AOsHJxyXuL5PkEmEv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SrOOICL3UQae6zNCTY3U9I5j.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bTLuoNVTYR8WwS2eBQMwOePe.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q7fEZ7ZZ39ac3a8hFSDpVMGE.jpg?f=user_large)
Nog wat spotlights besteld en moet nog even kijken naar een leuk chillbankje enzo, komt wel goed.
Deed het al niet vanaf het begin volgens mij, misschien typo'tje... Ga 'm zelf toch ook maar weer fixenRaikkonen_WC schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:37:
Helaas doet de code het niet meer. Als je zometeen nog eens tijd hebt?
Het lijkt net alsof ik de laatste tijd vrij exclusieve DIY's krijg van eilandbewoners...
Vandeweek al een model-gouden-arowna, zojuist 'goudstaven', beiden te maken met 3 goudklompjes.
Daarbij ook de vraag hoe je snel aan meer bamboescheuten kunt komen? Ik kan met een Nook Miles-ticket weg en hopen dat ik op een bamboe-eiland kom, maar zelf scheuten kweken kan alleen door een hele bamboeplant te laten groeien toch? Dat laatste is dan nogal een vicieuze cirkel waar ik in zit, of mis ik iets?
En als iemand nog grondspotjes heeft om te catalogen... Graag
[ Voor 100% gewijzigd door CLB op 07-05-2020 18:46 ]
Helaas doet de code het niet meer. Als je zometeen nog eens tijd hebt?TheNiker2 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:31:
Mochten jullie tijd hebben
***members only***
hij ligt bij de uitgang van het vliegveldZelf ben ik nog even afk iets met werk.
@djmaster329 @Raikkonen_WC
Ik heb die om te catalogen, zou graag nog wat arcade/majong catalogen van jou als dat kan! Ik had de server bij jou gekocht, nog steeds blij meeCLB schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:34:
[...]
En als iemand nog grondspotjes heeft om te catalogen... Graag
Ik heb een pinball machine, dart bord staan om te cataloggen.
Zou graag de PC/monitor en gokmachine cataloggen als dat kan!
[ Voor 35% gewijzigd door Koldur op 07-05-2020 19:26 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
ik denk van Saharah
dat zou ik ook wel willen catalogen. willen jullie iets van mij>?Koldur schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 19:25:
[...]
Ik heb die om te catalogen, zou graag nog wat arcade/majong catalogen van jou als dat kan! Ik had de server bij jou gekocht, nog steeds blij mee
Ik heb een pinball machine, dart bord staan om te catalogen.
[ Voor 53% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-05-2020 19:27 ]
This is the Way.
Daarbij: als het niet teveel moeite is... Computer is tof, arcade-machines, jukebox, server en jij hebt ook grondspotjes
EDIT: Denk dat ik maar een tweede huisje bouw als game-hok
[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 07-05-2020 20:30 ]
Anoniem: 1381998
K8VTV
eiland al dicht
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 1381998 op 07-05-2020 21:04 ]
Ik kom even sterren kijken want die vallen bij mij eigenlijk nooit...
Verder zag ik dit laatst op reddit en ik
:strip_exif()/f/image/vpZpGOX6IJe8ysDV0mLuM5Bt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben toevallig gister begonnen met een arcade buiten, en had de arcade fighting combat game niet. Zou ik die mogen cataloggen?ThekingofFanta schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:02:
Ik heb een arcade combat game, arcade fighting game, arcade mahjong game en arcade seats in rood en grijs voor de liefhebbers.
Verder zag ik dit laatst op reddit en ik[Afbeelding] wil dit echt na gaan maken (op mijn eigen manier ofcourse)
Ik bestel hem voor je en dan kan je ze morgen komen catalogenFlamesz schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:11:
[...]
Ik ben toevallig gister begonnen met een arcade buiten, en had de arcade fighting combat game niet. Zou ik die mogen cataloggen?
[ Voor 9% gewijzigd door ThekingofFanta op 07-05-2020 21:47 ]
acanthostega, anomalocaris, haaientandkrans, triboliet en / of myllokunmingia nog.
Als je wat hebt, let me know!
King, ik kom er dan zo ook even aan denk ik
Ik kan je zo een trilobite geven. Gezien je ook naar king gaat doe ik dat daar wel denk ik.CLB schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:47:
Ik ben op zoek naar simpele fossielen van 1*1 plekje voor in m'n tuin.
acanthostega, anomalocaris, haaientandkrans, triboliet en / of myllokunmingia nog.
Als je wat hebt, let me know!
King, ik kom er dan zo ook even aan denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door Flamesz op 07-05-2020 21:49 ]
Komt in orde, misschien morgen wel gezien King's reactieFlamesz schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:49:
Ik kan je zo een trilobite geven.
Gezien je ook naar king gaat doe ik dat daar wel denk ik.
mag ik ook komen?ThekingofFanta schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:02:
Ik heb een arcade combat game, arcade fighting game, arcade mahjong game en arcade seats in rood en grijs voor de liefhebbers.
Verder zag ik dit laatst op reddit en ik[Afbeelding] wil dit echt na gaan maken (op mijn eigen manier ofcourse)
This is the Way.
https://www.rtlnieuws.nl/...-nintendo-switch-populair
Iets minder leuk effect... de switch gaat momenteel voor net geen 600 euro over de toonbank bij o.a. Bol.com
Mij verder een rotzorg (heb er al 1 natuurlijk) maar toch wel apart om te zien dat zulke bedrijven mee gaan in het opvoeren van de prijs.
Hoewel ik het natuurlijk wel snap dat je als organisatie alle kansen pakt om te verdienen in deze tijd.
Dacht deel het even voor degene die het ook interessant vinden! Mocht dit niet het topic hiervoor zijn alvast excuus!
Volgende keer post ik weer een update van de status van mijn eigen voortgang.
Toegevoegd aan lijst
- Megacero torso (nieuw)
- Tricera tail
- Spino torso (nieuw)
- Brachio pelvis (nieuw)
nice zitten dingen tussen die wel tof zijn imo. hopen dat het ook echt allemaal door gaatZeror schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:13:
Video is al paar dagen oud, maar er zijn nog meer updates gevonden:
[YouTube: 12 Leaked Animal Crossing New Horizons Updates Coming Soon - Animal Crossing Switch Gameplay]
Nieuwe fossielen in de lijst vandaag:
Juramaia
Ankylo skull
T-Rex tail
Stego torso
Tja, vraag en aanbod..JDdeV1992 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:58:
Leuk artikel over de kracht van Animal Crossing in deze tijden:
Iets minder leuk effect... de switch gaat momenteel voor net geen 600 euro over de toonbank bij o.a. Bol.com
Mij verder een rotzorg (heb er al 1 natuurlijk) maar toch wel apart om te zien dat zulke bedrijven mee gaan in het opvoeren van de prijs.
Hoewel ik het natuurlijk wel snap dat je als organisatie alle kansen pakt om te verdienen in deze tijd.
Dacht deel het even voor degene die het ook interessant vinden! Mocht dit niet het topic hiervoor zijn alvast excuus!
Wel vervelend voor hen die nu een switch willen kopen, al is veel electronica duurder geworden.
hopelijk dalen de prijzen weer naar het oude niveau, ik kocht mijn switch voor €320 een prijs waar je nu om zou lachen.
[ Voor 4% gewijzigd door dragoncry op 08-05-2020 07:54 ]
ben zelf aan het werk dus AFK zal eens in de x tijd ff checken of alles nog werkt.
tips niet required maar wel altijd lief

heb bij de ingang ook een "take 1, leave 1" gebiedje gemaakt waar je spullen kan ruilen. liggen wat leuke dingen die ik over heb + aantal fossielen
open tot 12:00
[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 08-05-2020 11:19 ]
Ik heb voor mijn neefje deze week (op woensdag) een Switch kunnen bestellen bij GameMania. Die hadden weer online voorraad woensdag. Gisteren al direct geleverd. Was geen refurbished ofzo, was gewoon een hele nieuwe. En voor de normale verkoopprijs van 329JDdeV1992 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:58:
Leuk artikel over de kracht van Animal Crossing in deze tijden:
Cool! Bij mij zijn de knollen prijzen dramatisch dus ik maak er graag gebruik vanCrysania schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:38:
als iemand zijn turnips nog kwijt moet ze zijn deze ochtend 573 op mijn eiland.
***members only***
ben zelf aan het werk dus AFK zal eens in de x tijd ff checken of alles nog werkt.
tips niet required maar wel altijd lief. als je wil tippen zou het leuk zijn om wat voor m'n dochters mee kunnen nemen (4&6). die houden van cadeautjes, leuke kleren, dingen om hun huis mooi mee te maken of speelgoed voor hun speeltuin. bells zijn natuurlijk ook altijd welkom
heb bij de ingang ook een "take 1, leave 1" gebiedje gemaakt waar je spullen kan ruilen. liggen wat leuke dingen die ik over heb + aantal fossielen
Deze video is down. Heeft Nintendo dit nou laten weghalen? Dat zou heel zielig van ze zijn.Zeror schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:50:
Nintendo, kijk even mee aub. Dit zijn updates die we willen.
[YouTube: Imagine Animal Crossing with the quality-of-life features we actually want | #ImagineAnimalCrossing]
[ Voor 13% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-05-2020 10:11 ]
Weet niet of dat wel zo zielig is van ze, (als het zo is) beschermen ze simpelweg het eigen eigendom, deze video kan een verkeerd beeld scheppen van ACNH.sacinici schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:03:
[...]
Deze video is down. Heeft Nintendo dit nou laten weghalen. Dat zou heel zielig van ze zijn.
In dat opzicht is het misschien minder vreemd, wel jammer dat het zo is, was een leuke video
Blijkbaar moet je gewoon echt 8-10x de conversatie aangaan, normaal haakte ik af na 3x ofzo.
Fossielen te ruil voor iets leuks / fossiel van 1*1-plekje:
- Ammoniet / amonite
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest (2x)
- Brachisauruskop / Brachio skull
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail (2x)
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull (3x)
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail (4x)
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip (2x)
- Dunkleosteus /
- Eusthenopteron / Eusthenopteron
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso (2x)
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Pachycephalosaurusstaart /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso (2x)
- Plesiosaurusromp / Plesio torso
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body (2x)
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Quetzalcoatluskop & -romp /
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside (2x)
- Sabeltandtijgerkop / Sabertooth skull
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail
- Spinosauruskop / Spino skull (4x)
- Spinosaurusstaart / Spino tail
- Stegosaurusromp / Stego body
- Stegosaurusstaart / Stego tail
- Triceratopskop / Tricera skull
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull (2x)
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
'Aluminium koffer' voor 100k
Extra's:
- Ik heb een zwarte vleugel te koop, prijs moeten we nog even bepalen bij interesse...
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate open...
Ja, hij is niet makkelijk wakker te krijgenCLB schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:23:
* CLB heeft voor het eerst in twee maanden Gulliver geholpen...
Blijkbaar moet je gewoon echt 8-10x de conversatie aangaan, normaal haakte ik af na 3x ofzo.
Jullie zijn te braaf, gewoon met je vangnet op meppen
Redd was gisteren bij mij. Hopelijk duurt het niet al te lang voor de volgende keer.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:10:
Hier nog altijd geen Redd. Hij komt dus niet elke week gegarandeerd, hopelijk wel elke twee weken.
Dicht!
Cranny is rechts langs het museum, recht naar achteren lopen.
Je mag zoveel peren meenemen als je wilt, rest graag laten zitten
Gate is tot 12:00 open, ik ben zelf aan het werk dus ik reageer niet op je chats. Hoef ook niks te hebben ofzo!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Neem zelf ook wat Arcade spullen mee zodat we van elkaar kunnen catalogen!
Verder zoek ik nog Rocket lamps (lava lamp) in zoveel mogelijk verschillende kleuren.
https://turnip.exchange/island/df73a1c0
Leif is trouwens ook op mijn eiland
Thanks nog:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ocZhGSyIxsZZi5jf403XxLob.jpg?f=user_large)
En jij ook bedankt!ThekingofFanta schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:27:
Hallo allemaal [...] wat Arcade dingen willen komen catalogen.
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 08-05-2020 11:56 ]
Welke heb je nodig?Alfisti schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:49:
Jij bedankt voor de fossielen, nog 5 te gaan en ik ben compleet
Ik mis nog:
-Amber
-Archaeopteryx
-Juramaia
-Deinony torso
-Parasaur torso
Ik heb alles behalve de Amber, je kan ze komen halen via de turnip exchange link een paar posts naar boven. Ik leg ze klaar bij het vliegveldAlfisti schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:12:
[...]
Ik mis nog:
-Amber
-Archaeopteryx
-Juramaia
-Deinony torso
-Parasaur torso
later vandaag zou ik graag willen langs komen!ThekingofFanta schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:27:
Hallo allemaal, ik heb een turnip exchange gemaakt voor de mensen die wat Arcade dingen willen komen catalogen.
Neem zelf ook wat Arcade spullen mee zodat we van elkaar kunnen catalogen!
Verder zoek ik nog Rocket lamps (lava lamp) in zoveel mogelijk verschillende kleuren.
https://turnip.exchange/island/df73a1c0
Leif is trouwens ook op mijn eiland
This is the Way.
Ik laat hem tot ongeveer half 5 open staan en dan vanavond vanaf 9 kan ik hem eventueel opengooien voor jeNoTimeRemains schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:26:
[...]
later vandaag zou ik graag willen langs komen!
Super bedankt!ThekingofFanta schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:17:
[...]
Ik heb alles behalve de Amber, je kan ze komen halen via de turnip exchange link een paar posts naar boven. Ik leg ze klaar bij het vliegveld
Tips zijn welkom maar niet verplicht.
[ Voor 8% gewijzigd door disinfector op 08-05-2020 15:14 ]
Thanks for asking en heb ik inderdaad, vind 'm persoonlijk niet zo arcade-achtig eerlijk gezegdAlfisti schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:41:
@CLB Had je de arcade seat ook al?
https://villagerdb.com/item/arcade-seat