Goed verhaal, bedankt om te delen en heb niet gelachenCLB schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:45:
* CLB zette de Switch op 28 maart om nog wat nieuwe vissen te vangen en een vlinder...
Ja ik weet het, helemaal niet goed, helemaal niet leuk, niet de bedoeling, bespaar me de details, maar lach even mee:
Kom terug:
Al m'n bomen hangen vol met fruit, m'n eiland is bezaaid met onkruid, er liggen weer vier nieuwe fossielen, ik heb een kampeerder, geldbomen hangen vol, kon een nieuwe geldboom planten, alle bloemen in bloei, nieuwe exclusives bij de Nookboys (waaronder een bubbelbad, dus als iemand die wil hebben --> 130k klingels) en het mooiste? 16.000 verrotte knollen, oftewel weggegooid geld en geen knollenwinst van miljoenen KARMA voor CLB!
PS. Zag die verrotte knollen al direct liggen, dus ging gelijk terug zonder nieuw diertje: KARMA x2!!!
Ik wilde gewoon die mooie stringfish hebben...tuxken schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:49:
Goed verhaal, bedankt om te delen en heb niet gelachen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb hem ook niet maar ga gewoon wachten. Dan zal de gouden hengel wat langer duren.
We komen er wel maar het is inderdaad verleidelijk om terug te gaan.
Download is eindelijk binnen, nu AC voor het eerst gestart.
Kan ik morgen de game nog eens helemaal opnieuw vanaf het begin starten door mijn profiel oid te deleten? Want ik wil het nog eens met mijn dochter opnieuw proberen, anders breek ik hem nu af
Kan ik morgen de game nog eens helemaal opnieuw vanaf het begin starten door mijn profiel oid te deleten? Want ik wil het nog eens met mijn dochter opnieuw proberen, anders breek ik hem nu af
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 28-04-2020 22:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Je kan de savefile verwijderen en opnieuw beginnen.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:02:
Download is eindelijk binnen, nu AC voor het eerst gestart.
Zie info.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2020 22:20 ]
De 1e bewoner op het eiland krijgt vaak wel extra opdrachten, ik weet niet of je dat aan je dochter wilt overlaten.
Ikzelf heb dat (helaas) niet gedaan, en moet nu dus af en toe met de 1e bewoner van mijn dochter aan de gang.
Ikzelf heb dat (helaas) niet gedaan, en moet nu dus af en toe met de 1e bewoner van mijn dochter aan de gang.
- NAC Breda -
Hmja stalks.io gaf aan dat het niet beter zou worden eigenlijk. Ben daar een beetje op afgegaan.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:41:
[...]
Was een oprechte vraag eigenlijk, ik snap dat niet iedereen zit te wachten om Turnip exchange te gebruiken,
doe dat zelf ook niet, maar hier op t.net zijn er vaak wel mensen die je willen helpen met de verkoop voor een mooi prijsje.
@Alec690 bedankt voor het snelle bezoek 
Heeft er iemand al een piano bench zwart of wit ?
[ Voor 37% gewijzigd door tuxken op 28-04-2020 22:55 ]
Gaat goed met m'n eiland. Ik heb al alle soorten fruit.
M'n eerste bewoners, Flo en Sparro, zijn wel oke. Flo is leuk.
Ik gaf haar een trui, die ging ze meteen dragen en ze gaf mij meteen een coole gestreepte trui terug.
Blij dat ik eindelijk ook tonijn heb kunnen vangen, wat een klus.
Inmiddels ook de 100 vissen foutloos achter elkaar gevangen.
Eindelijk resident services morgen, dus dan kan m'n inventory weer wat groter worden. Kan niet wachten!
M'n eerste bewoners, Flo en Sparro, zijn wel oke. Flo is leuk.
Ik gaf haar een trui, die ging ze meteen dragen en ze gaf mij meteen een coole gestreepte trui terug.
Blij dat ik eindelijk ook tonijn heb kunnen vangen, wat een klus.
Inmiddels ook de 100 vissen foutloos achter elkaar gevangen.
Eindelijk resident services morgen, dus dan kan m'n inventory weer wat groter worden. Kan niet wachten!
Kende die site niet, dus even mijn gegevens ingevuld.PuddingNL schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:39:
[...]
Hmja stalks.io gaf aan dat het niet beter zou worden eigenlijk. Ben daar een beetje op afgegaan.
En dan valt op dat https://ac-turnip.com/ en https://turnipprophet.io/index.html? voor mijn gegevens nu beide een potentiele max aangeven van 612@50.6% en 204@5.1% (en dalende lijn @44.3%)
terwijl stalks.io niet verder komt dan 201. *link voor most likely/allprices niet gezien
Nu ken ik de betrouwbaarheid van stalks niet, maar de andere 2 hebben mij tot nu toe nog niet in de teek gelaten, kun je jouw gegevens een invoeren bij de 2e link en kijken wat daar uit komt?
[ Voor 4% gewijzigd door dragoncry op 28-04-2020 23:00 ]
Verwijderd
Jij bedankt voor de fossielen!
Als ik de save file weggooi dan is er geen eerste bewoner meer toch?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik aan mijn witte vleugel 😅.tuxken schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:51:
Hij zou in je mailbox moeten zitten...
Whauw bedankt. Heb morgen mijn witte en zwarte vleugel en zonder bank kan ik dus niet spelenEngineer Stewie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:03:
[...]
Ik aan mijn witte vleugel 😅.
Hij zou in je mailbox moeten zitten...
joewtuxken schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:51:
ik wil wel nog even zeggen wie de besturing van de island designer heeft gemaakt mag van mij een vet hart krijgen, als je milimeter scheef staat dan gaat ie al de verkeerde kant op.
[ Voor 31% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-04-2020 00:06 ]
This is the Way.
Ik ben juist op zoek naar een upright piano
Goedemorgen
Toegevoegd aan lijst :
- Megalo left side
- Myllokunmingia
- Plesio tail
- Tricera torso
Toegevoegd aan lijst :
- Megalo left side
- Myllokunmingia
- Plesio tail
- Tricera torso
Goedemorgen,
Toegevoegd aan fosielen lijst:
Paparsaur torso (2x)
Australopith
Ankylo torso
Toegevoegd aan fosielen lijst:
Paparsaur torso (2x)
Australopith
Ankylo torso
de up-right piano heb ik wel voor je om te cataloggen
[ Voor 53% gewijzigd door dragoncry op 29-04-2020 07:47 ]
Ik zoek alleen de Spino Skull nog. Mijn dubbelen staan in mijn signature.
Hier een verwachte small spike qua turnip prijzen. Tussen de 147 en 210 op donderdag/vrijdag. Niet de grote klapper die je wil maken, maar beter dan niks
Ik heb precies zo mijn lesje geleerd.CLB schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:45:
* CLB zette de Switch op 28 maart om nog wat nieuwe vissen te vangen en een vlinder...
Ja ik weet het, helemaal niet goed, helemaal niet leuk, niet de bedoeling, bespaar me de details, maar lach even mee:
Kom terug:
Al m'n bomen hangen vol met fruit, m'n eiland is bezaaid met onkruid, er liggen weer vier nieuwe fossielen, ik heb een kampeerder, geldbomen hangen vol, kon een nieuwe geldboom planten, alle bloemen in bloei, nieuwe exclusives bij de Nookboys (waaronder een bubbelbad, dus als iemand die wil hebben --> 130k klingels) en het mooiste? 16.000 verrotte knollen, oftewel weggegooid geld en geen knollenwinst van miljoenen KARMA voor CLB!
PS. Zag die verrotte knollen al direct liggen, dus ging gelijk terug zonder nieuw diertje: KARMA x2!!!

Ik lees online dat Redd maar eens per twee weken (sommigen zeggen zelfs eens per maand) langs komt. En dan moet je ook nog eens niet de pech hebben dat je een nep kunststuk koopt
.
Je was benieuwd naar DateTime.Then?
Kon het niet laten
Untappd: Kapitein_Merijn
Turnips verkopen hier voor 350 tot 12AM
Had op een hogere Spike gerekend maar desondanks not bad. Heb m’n huis sowieso al afbetaald dankzij dit topic 😇
Iemand intressse om te joinen later deze ochtend? Of wacht je liever op een island met 500+?
Had op een hogere Spike gerekend maar desondanks not bad. Heb m’n huis sowieso al afbetaald dankzij dit topic 😇
Iemand intressse om te joinen later deze ochtend? Of wacht je liever op een island met 500+?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Wat bedoel je precies met lage tiers? Ik kan de link niet openen ivm werk proxy.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:10:
[...]
Dat is iets wat je voor jezelf zou moeten beslissen, of uitgebreid moet researchen.
Er zijn erg veel villagers met elk hun eigen nature, uiterlijk en DIY's/cadeau's
https://animalcrossing.fa...lager_list_(New_Horizons)
Deze heb ik zelf en heb geen klagen over wat ze doen, maar zijn wel allemaal lage tier bewoners,
iets wat voor mij niet uitmaakt op dit moment.
(https://www.animalcrossin...ager-popularity-list.php#)
Alfonso
Antonio
Barold
Colton
Flora
Kitt
Monty
Nana
Reneigh
Tipper
edit:
link naar tiers aangepast
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Verwijderd
Kom graag langs. Hier helaas een kleine spike van slechts 190...Melkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:53:
Prima ik gooi hem over half uurtje open, zelf ben ik Hoogst waarschijnlijk afk ivm thuis werken.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:00:
[...]
Kom graag langs. Hier helaas een kleine spike van slechts 190...
Ik heb wel interesse. Nog een kleine hoeveelheid. Wil je nog wat retour?Melkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:53:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb een grote spike....naar beneden. Heb 30 nuVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:00:
[...]
Kom graag langs. Hier helaas een kleine spike van slechts 190...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb mijzelf ook laten overhalen om Animal Crossing te kopen. Wellicht is deze vraag al eerder beantwoord, maar kon ik simpelweg dat antwoord niet vinden.
Ik moet die upgrade van de winkel nog maken, en heb hiervoor 30 iron nuggets nodig. Is er een snelle manier om dit te verzamelen?
En wat zijn dingen die je dagelijks zou kunnen doen naast Nook Miles verzamelen. Is het al een idee om het eiland in te gaan richten of te wachten dat je verder in de game bent?
Ik moet die upgrade van de winkel nog maken, en heb hiervoor 30 iron nuggets nodig. Is er een snelle manier om dit te verzamelen?
En wat zijn dingen die je dagelijks zou kunnen doen naast Nook Miles verzamelen. Is het al een idee om het eiland in te gaan richten of te wachten dat je verder in de game bent?
Heb eventueel ook interesse om langs t ekomen. 350 is voor mij nu meer dan genoeg.Melkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:53:
MazzelaarZeror schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:11:
[...]
Ik heb een grote spike....naar beneden. Heb 30 nu
:strip_exif()/f/image/nusbnfutK4tsD1yZRMPkzSuf.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN & XBL: Denkoyugo
Jup, ik kom ook graag langsMelkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:53:
Turnips = 402 (betere prijs bij @Compworm inmiddels)
Dodo =
Dodo =
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- Kijk gerust rond, maar..
- Ren niet over de bloemen!
- Pak gerust fruit als je dat nog mist.
- Fossils: pak wat je mist, niet wat je wilt verkopen. Ze zijn horizontaal gegroepeerd (dus direct naast elkaar = zelfde dino).
- Leif is aanwezig, dus neem je weeds mee.
- Mallary maakt op moment van schrijven een bamboo candle holder.
- Ables heeft paper bag, alle kleuren dandy hats en fedoras, en complete pilot outfit.
- Het regent.
[ Voor 44% gewijzigd door Sméagol op 29-04-2020 10:13 ]
Make lovecraft not warcraft.
Ik kom even langs om knollen te verkopen. Zal bij mn laatste tripje een aantal DIYs achterlatenSméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402
Dodo =
***members only***Op moment van schrijven was geen van de villagers met diy bezig.
- Fossils: pak wat je mist, niet wat je wilt verkopen. Ze zijn horizontaal gegroepeerd (dus direct naast elkaar = zelfde dino).
- Ik heb alles uit de shop wat ik hebben wilde, dus wie die pendulum clock wilt.. Ga je gang.
- Ables heeft paper bag, alle kleuren dandy hats en fedoras, en complete pilot outfit.
- Het regent.
Je mag me blij maken met spare diy recipes.
Verwijderd
Idem!Milan57 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:24:
[...]
Ik kom even langs om knollen te verkopen. Zal bij mn laatste tripje een aantal DIYs achterlaten
het grote wachten is begonnen. Mooi man, dat nintendo online
Ze zitten in stenen en het is handig als je daar op slaat om achter je drie gaten te graven. Dan kun je de steen acht of negen keer raken. Als je de stenen op je eiland hebt gehad zou je een ticket kunnen kopen om naar een eiland te gaan en daar hetzelfde te doen. Zo heb je die 30 iron snel binnen.Kobject schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:13:
Ik heb mijzelf ook laten overhalen om Animal Crossing te kopen. Wellicht is deze vraag al eerder beantwoord, maar kon ik simpelweg dat antwoord niet vinden.
De fout die veel mensen in het begin maken is dat ze hun stenen kapot slaan, dan krijg je er maar 1 steen/ijzer/klei/goud uit. Je voorkomt dit door geen fruit te eten voor je een steen slaat. Als je een steen kapot gaat slaan staat er een fruit tellertje bovenin je scherm, je kan m leeg krijgen door een paar bomen op te graven en weer terug te zetten, of op een toilet te gaan zitten als je die hebt.Kobject schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:13:
Verder is ijzer alleen uit stenen te halen, dus als je al je stenen voor de dag leeg hebt gehaald moet je nieuwe stenen zoeken op eilanden die je kan bezoek met een ticket die je in de nookstation kan kopen voor 2000 miles.
8x is de max toch? (tenzij je de steen zelf stuk gaat slaan)Walkman schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:26:
[...]
Ze zitten in stenen en het is handig als je daar op slaat om achter je drie gaten te graven. Dan kun je de steen acht of negen keer raken. Als je de stenen op je eiland hebt gehad zou je een ticket kunnen kopen om naar een eiland te gaan en daar hetzelfde te doen. Zo heb je die 30 iron snel binnen.
Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402
Dodo =
***members only***Ik zou ook wel graag even langs komen maar je dodo werkt niet
- Ik heb alles uit de shop wat ik hebben wilde, dus wie die pendulum clock wilt.. Ga je gang.
- Het regent.
Op moment van schrijven was geen van de villagers met diy bezig.
Edit:
Crap, kan opeens iets bij iemand anders halen!
Ik gooi de poort dicht, gaat straks weer open!
De mensen die er nu zijn kunnen hun zaakjes afronden!
Ik kom ook graag even langs als je terug bent!Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402
Dodo =
***members only***Op moment van schrijven was geen van de villagers met diy bezig.
- Het regent.
Edit:
Crap, kan opeens iets bij iemand anders halen!
Ik gooi de poort dicht, gaat straks weer open!
De mensen die er nu zijn kunnen hun zaakjes afronden!
Mijn gate is ook open, verder niks bijzonders zoals Sméagol, geen Leif, heb mn dup fossils niet uit liggen en ik heb m'n stores nog niet gechecked. Verder regent het ook al niet 
Desondanks, mocht je er niet in komen bij Sméagol, de turnip prijs hier is 350:
Heb in feite niks specifieks nodig, zolang je de flowers maar met rust laat
Zelf ben ik overigens hoogstwaarschijnlijk AFK.
Edit: Er zijn veel betere deals gepost hierna, bij deze is mn gate closed.
Members only:
Inloggen
Heb in feite niks specifieks nodig, zolang je de flowers maar met rust laat
Edit: Er zijn veel betere deals gepost hierna, bij deze is mn gate closed.
[ Voor 25% gewijzigd door Melkaz op 29-04-2020 10:31 ]
Ik sla over vandaag. Ik gok op hogere prijzen donderdag of vrijdag
Heb 1 lading gedaan (thnx!) en ik hou het voorlopig weer even voor gezien
Mijn vriendin is net bij je langs geweest, bedankt namens haar!Melkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:39:
Mijn gate is ook open, verder niks bijzonders zoals Sméagol, geen Leif, heb mn dup fossils niet uit liggen en ik heb m'n stores nog niet gechecked. Verder regent het ook al niet
Onderweg!Melkaz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:39:
***members only***
Heb in feite niks specifieks nodig, zolang je de flowers maar met rust laat![]()
Edit: Excuses, weet niet helemaal wat er mis is maar heb nu al 2 disconnect errors op een rij gehad.
Ik gooi zo mijn eiland ook even open, heb 514 bells voor de turnips.
Maak even een paar kleine aanpassingen zodat de rest van het land heel blijft, en zal dan de code posten
Maak even een paar kleine aanpassingen zodat de rest van het land heel blijft, en zal dan de code posten
Zou ik graag gebruik van maken...Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
Top wacht ik daar op nog iets bijzonders nodig ?Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
OH gaaf! Zou ik mogen langskomen?Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
Wil ik ook wel gebruik van makenCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
@Dutchone Ammonite neem ik voor je mee
Kom graag even langs om er een aantal te verkopen thanks voor het open stellen.Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
Edit: verkeerd geadresseerd
[ Voor 86% gewijzigd door Unomomentodado op 29-04-2020 10:13 ]
mooie prijs is weer weg!
[ Voor 101% gewijzigd door Compworm op 29-04-2020 12:02 ]
Code was 'refresh-for-code' en nou moet ik weer achteraan aansluitenCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:11:
***members only***
Dat is het eiland, verder niet te veel nodig, ik zoek nog een grote tv om te catloggen, meer niet
Ps. Leif is er ook, kan je ook bij
Sorry voor 't ongemak voor de mensen die er al waren! Gate is weer open, maar ik zie dat er inmiddels al een beter prijs is. Toch.. Check vorige post voor code. Ik zal AFK zijn.
Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402 (betere prijs bij @Compworm inmiddels)
Dodo =
***members only***Je mag me blij maken met spare diy recipes.
- Pak gerust fruit als je dat nog mist.
- Mallary maakt op moment van schrijven een bamboo candle holder.
- Het regent.
Ik zou ook wel graag willen langs komen...Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:04:
Oh dat is mij niet echt duidelijk. werkt hij bij andere wel?Rockiejj schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:14:
[...]
Code was 'refresh-for-code' en nou moet ik weer achteraan aansluiten
Ankylo skull ruilen voor mijn dubbele mammoth torso?Dutchone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:07:
Ik ben op zoek naar een aantal fossielen,
Hier bij mijn lijst met wat ik zoek en dubbel heb,
LINK
Ik sta bovenaan de wachtrij, heb de DoDo code maar krijg alleen maar de melding van storing op de lijn.. jammer dat het zo brak werkt.
Ben onderweg!Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:15:
[...]
Oh dat is mij niet echt duidelijk. werkt hij bij andere wel?
ja allicht moet ik even het aantal mensen per keer wat kleiner zetten, nu kan je telkens 2 stappen zetten en dan komt de volgende binnen..
Waar staat je shop op het eiland? Door de laadschermen kan ik de kaart niet openen
[ Voor 44% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-04-2020 10:21 ]
Hekjes volgen omhoog, tot je op plaza komt, rechtsaf, en dan loop je er tegen aan.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:20:
Waar staat je shop op het eiland? Door de laadschermen kan ik de kaart niet openen
Je kan ook maar 1 kant op
Oh niceCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:22:
[...]
Hekjes volgen omhoog, tot je op plaza komt, rechtsaf, en dan loop je er tegen aan.
Je kan ook maar 1 kant op
I skipped the formalities om anderen ook een kans te geven (iets met hit and run...).Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:11:
***members only***
Dat is het eiland, verder niet te veel nodig, ik zoek nog een grote tv om te catloggen, meer niet
Thanks, als je nog wensen hebt, laat het gerust weten per PM
Zekers, geen probleem!Teleluvr schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:24:
[...]
I skipped the formalities om anderen ook een kans te geven (iets met hit and run...).
Thanks, als je nog wensen hebt, laat het gerust weten per PM
werkt de que nog? exchange zegt 15 in de rij, maar heb t idee dat t niet mega door loopt?
Dat storing op de lijn is volgens mij als mensen in gesprek zijn en er niet uit gaan. Dan kan je niet binnen komen. Is een van de redenen waarom je het aantal mensen die tegelijk komen wil beperken.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:18:
Ik sta bovenaan de wachtrij, heb de DoDo code maar krijg alleen maar de melding van storing op de lijn.. jammer dat het zo brak werkt.
Ik sta nu 9 in de rij, begon op 13. Duurt even, maar loopt welCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:30:
[...]
Zekers, geen probleem!
werkt de que nog? exchange zegt 15 in de rij, maar heb t idee dat t niet mega door loopt?
PSN: Redrafted
Lijkt te werkenCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:30:
[...]
Zekers, geen probleem!
Edit plek 6!
Het werktCompworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:30:
[...]
Zekers, geen probleem!
@Compworm Ik sta ook in de queue. Mag ik misschien een appel meenemen? Die heb ik nog niet.
''X
1:
Remy
(18 minutes)
X
2:
Morioj
(a few seconds)''
Zouden nu op mijn land moeten zijn lijkt het, maar zie niemand?
en de appel moet ik even zoeken, zit allemaal weg gestopt op t moment.
1:
Remy
(18 minutes)
X
2:
Morioj
(a few seconds)''
Is er hier iemand die mij aan kersen en peren kan helpen?
Ik verkocht tot voor kort al mijn dubbele fossielen, zal deze nu bewaren om te delen met jullie!
Ik verkocht tot voor kort al mijn dubbele fossielen, zal deze nu bewaren om te delen met jullie!
Ben ook onderweg. Queue werkt prima inderdaad.Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:11:
***members only***
@Compworm Misschien AFK? Of zie je ze inmiddels? Vreemd inderdaad. Tot nu toe loopt het wel door :-)
Heb problemen met connecten kom er aan.Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:34:
''X
1:
Remy
(18 minutes)
X
2:
Morioj
(a few seconds)''
En vliegtuig is onderweg
[ Voor 4% gewijzigd door Woolfy681 op 29-04-2020 10:40 ]
Verwijderd
Ik krijg de melding dat je Switch in sleepmode staat.Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:14:
Sorry voor 't ongemak voor de mensen die er al waren! Gate is weer open, maar ik zie dat er inmiddels al een beter prijs is. Toch.. Check vorige post voor code. Ik zal AFK zijn.
[...]
Ik ben ook de queue in gesprongen (Oz). Hopelijk tot zo ;-)
Dat is, soort van raar? Ik zat inderdaad met de sleep mode settings te spelen in het menu, want ik realiseerde me dat ik niet afk kan gaan met een open gate (niet te lang in ieder geval), dus ik heb auto sleep mode gezet op 2 uur.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:39:
[...]
Ik krijg de melding dat je Switch in sleepmode staat.
Maar hij stond, en staat nog niet op sleep mode. Game is nog bezig, en ik heb iemand over de vloer.
Je mag ze bij mij plukken, ze groeien rond het gemeente huis denk ik.Xerox schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:35:
Is er hier iemand die mij aan kersen en peren kan helpen?
Members only:
Inloggen
Kom eraan, klinkt wel heel spannend met jouw eilandnaam..Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:43:
[...]
Je mag ze bij mij plukken, ze groeien rond het gemeente huis denk ik.
***members only***
Verwijderd
Doet het nu wel, kom eraan. Heb drie DIY voor je.Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:42:
[...]
Dat is, soort van raar? Ik zat inderdaad met de sleep mode settings te spelen in het menu, want ik realiseerde me dat ik niet afk kan gaan met een open gate (niet te lang in ieder geval), dus ik heb auto sleep mode gezet op 2 uur.
Maar hij stond, en staat nog niet op sleep mode. Game is nog bezig, en ik heb iemand over de vloer.
Ik kom graag even een kers plukkenFlamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:43:
[...]
***members only***
- NAC Breda -
Eindelijk zwarte rozen op mn eiland gekweekt
[ Voor 10% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-04-2020 10:51 ]
proficiat, nu de gouden nog ...Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:51:
Tijd voor goudPiet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:51:
cross-breed Rood en gieten met gouden gieter en je kan er hebben
succes
Thankstuxken schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:56:
[...]
cross-breed Rood en gieten met gouden gieter en je kan er hebben
succes
Mocht je dat al wel willen kan ik die altijd voor je craftenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:57:
[...]
Thanksheb nog geen gouden gieter maar dat komt wel.
Oke, even voor mijn beeldvorming. Maar waarom heeft iemand 25 minuten nodig om turnips te verkopen?
Heb wat fruit opgepikt, en wat appels achtergelaten, thnxFlamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:43:
[...]
***members only***
- NAC Breda -
@Compworm Super bedankt! Nog nooit zoveel bells gehad
Geen idee, heb ook t idee dat hij niet altijd goed door loopt, heb dr nu nog mar 1 op het eiland, en die vertrekt nu.Raem schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:00:
Oke, even voor mijn beeldvorming. Maar waarom heeft iemand 25 minuten nodig om turnips te verkopen?
Gezien de game wat weinig info geeft heb ik ook geen idee wie het eigenlijk is
Geen probleem!Inverted_World schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:01:
@Compworm Super bedankt! Nog nooit zoveel bells gehad
[ Voor 19% gewijzigd door Compworm op 29-04-2020 11:04 ]