Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:06
@Compworm
Super bedankt!
Ik heb ook even de luiaard leeg gekocht :D

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:43

Sméagol

Master of Mayhem

Raem schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:00:
Oke, even voor mijn beeldvorming. Maar waarom heeft iemand 25 minuten nodig om turnips te verkopen?
Sommigen willen ook gewoon een eiland (en vooral de shops) checken. Ik ga meestal alle villagers af.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Raem schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:00:
Oke, even voor mijn beeldvorming. Maar waarom heeft iemand 25 minuten nodig om turnips te verkopen?
Als je van het eiland af bent, dan moet je nog wel jezelf van de queue halen. Als iemand dat vergeet dan blijft die persoon erin staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrigadierBart
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402 (betere prijs bij @Compworm inmiddels)
Dodo =

***members only***
  • Kijk gerust rond, maar..
  • Ren niet over de bloemen!
  • Pak gerust fruit als je dat nog mist.
  • Fossils: pak wat je mist, niet wat je wilt verkopen. Ze zijn horizontaal gegroepeerd (dus direct naast elkaar = zelfde dino).
  • Leif is aanwezig, dus neem je weeds mee.
  • Mallary maakt op moment van schrijven een bamboo candle holder.
  • Ables heeft paper bag, alle kleuren dandy hats en fedoras, en complete pilot outfit.
  • Het regent.
Je mag me blij maken met spare diy recipes.
Bedankt! ik heb niets extra’s mee genomen en had ook weinig spannends te bieden dus een zakje achtergelaten tussen de dino’s 0:)

heb ook een andere nette burger getipt die hetzelfde zal doen, we waren heel blij met Leif dit was onze beste trip tot nog toe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:04:
[...]

Sommigen willen ook gewoon een eiland (en vooral de shops) checken. Ik ga meestal alle villagers af.
Ahja, ik ken de regels verder niet. Maar het lijkt mij handiger, dat wanneer iemand z'n eiland open zet bij hoge turnip prijzen, je alleen daarvoor gaat. Zodat iedereen in de queue een kans krijgt. Vooral 's ochtends als de prijzen om 12:00 uur weer veranderen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Raem schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:08:
[...]

Ahja, ik ken de regels verder niet. Maar het lijkt mij handiger, dat wanneer iemand z'n eiland open zet bij hoge turnip prijzen, je alleen daarvoor gaat. Zodat iedereen in de queue een kans krijgt. Vooral 's ochtends als de prijzen om 12:00 uur weer veranderen.
ja de boel is ook afgezet op de nookstore na, maar als er toevallig wat villagers over de plaza lopen is dat moeilijk te stoppen.
Zal iedereen huisarrest geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 10:42
Wat is dan het nut van praten met vilagers op andere eilanden ?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:51
Ritchie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:11:
Wat is dan het nut van praten met vilagers op andere eilanden ?
Ik vermoed dat ze willen checken of hij aan het craften is om dan ook de DIY te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:22

NoTimeRemains

I know

Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:04:
[...]

mss moeten we "afspreken" dat het verkopen en wegwezen is. anders duurt t voor iedereen incl. de host zo lang. Diegene kan ook niet echt iets doen he.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 14:57
Sméagol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Turnips = 402 (betere prijs bij @Compworm inmiddels)
Dodo =

***members only***
  • Kijk gerust rond, maar..
  • Ren niet over de bloemen!
  • Pak gerust fruit als je dat nog mist.
  • Fossils: pak wat je mist, niet wat je wilt verkopen. Ze zijn horizontaal gegroepeerd (dus direct naast elkaar = zelfde dino).
  • Leif is aanwezig, dus neem je weeds mee.
  • Mallary maakt op moment van schrijven een bamboo candle holder.
  • Ables heeft paper bag, alle kleuren dandy hats en fedoras, en complete pilot outfit.
  • Het regent.
Je mag me blij maken met spare diy recipes.
Dank voor het openzetten van je eiland. Gezien de prijs voor de turnips dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
NoTimeRemains schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:17:
[...]

mss moeten we "afspreken" dat het verkopen en wegwezen is. anders duurt t voor iedereen incl. de host zo lang. Diegene kan ook niet echt iets doen he.
Ja voor mij is het niet zo'n issue, ik vind het vooral vervelend voor iedereen die eindeloos moet wachten, en ik weinig info krijg vanuit de game wat er gaande is.
Als iemand vijf kwartier hier staat rond te rennen weet ik al niet meer wie het is, en ik kan die gene ook niet apart verwijderen :+

Ik zet hem open zodat we van elkaar kunnen profiteren, zo heb ik ook wel eens van een vriendelijke tweaker hier een goede prijs gekregen, dus het kijken naar een scherm en niets doen is niet zo erg.
Maar vooral frustrerend voor iedereen die wacht en 12 uur dichtbij ziet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
NoTimeRemains schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:17:
[...]

Daarover een vraag: als je via "-" kiest om het eiland te verlaten is het goed toch? Of moet je echt eerst helemaal naar de airport wandelen en door het menu heen gaan van de Dodo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:35
Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:19:
[...]

Ja voor mij is het niet zo'n issue, ik vind het vooral vervelend voor iedereen die eindeloos moet wachten, en ik weinig info krijg vanuit de game wat er gaande is.
Als iemand vijf kwartier hier staat rond te rennen weet ik al niet meer wie het is, en ik kan die gene ook niet apart verwijderen :+

Ik zet hem open zodat we van elkaar kunnen profiteren, zo heb ik ook wel eens van een vriendelijke tweaker hier een goede prijs gekregen, dus het kijken naar een scherm en niets doen is niet zo erg.
Maar vooral frustrerend voor iedereen die wacht en 12 uur dichtbij ziet komen
Daarnaast heeft Nintendo, zoals gewoonlijk, een bagger online systeem ingebouwd.
Waarom moet je in hemelsnaam nou dit trage systeem hebben met arriveren en vertrekken van bezoekers? Dit is toch vreselijk!
Ik ben sinds gister voor het eerst met online begonnen en dat frustreert mij nu al enorm!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
Houthacker schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:20:
[...]

Daarover een vraag: als je via "-" kiest om het eiland te verlaten is het goed toch? Of moet je echt eerst helemaal naar de airport wandelen en door het menu heen gaan van de Dodo?
Dat is inderdaad de snelste manier om weg te komen, en zorgt niet voor een crash voor de rest van de bezoekers. Heeft het zelfde effect als vertrekken via de dodo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Als je een 2e keer aansluit in de rij dan telt hij de tijd door sinds je 1e bezoek. Hij geeft nu aan dat ik (Un0 in de queue) 50 minuten op het eiland ben, terwijl ik er nu net weer naartoe reis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Het vertrekken van het eiland duurt nu al 5 minuten, eerst 2 users die voor me weg gingen en daarna 2 mensen die aankomen op het eiland.. Allemaal met een announcement, load screen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Unomomentodado schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:23:
Als je een 2e keer aansluit in de rij dan telt hij de tijd door sinds je 1e bezoek. Hij geeft nu aan dat ik (Un0 in de queue) 50 minuten op het eiland ben, terwijl ik er nu net weer naartoe reis. :)
Heb je er de eerste keer meer dan drie kwartier over gedaan om turnips te verkopen? Of telt hij de tijd nadat je was vertrokken en weer in de rij ging ook mee?

[ Voor 8% gewijzigd door Flamesz op 29-04-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 18:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:11:
***members only***

Dat is het eiland, verder niet te veel nodig, ik zoek nog een grote tv om te catloggen, meer niet :p

Ps. Leif is er ook, kan je ook bij
Ik kom ook even langs.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:25:
[...]

Heb je er de eerste keer meer dan drie kwartier over gedaan om turnips te verkopen? Of telt hij de tijd nadat je was vertrokken en weer in de rij ging ook mee?
Het laatste. :) Na de 1e keer ben ik weer in de rij aangesloten i.p.v. de code weer direct te gebruiken om op het eiland te komen. Bugje in website dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 29-04-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 18:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Refresh for code kreeg ik. Geen dodo code nu, maar sta als visitor op het eiland gemarkeerd...
Nog een keer refreshen, werkte wel.

Edit: Bedankt @Compworm!

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 29-04-2020 12:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Dutchone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:07:
Ik ben op zoek naar een aantal fossielen,

Hier bij mijn lijst met wat ik zoek en dubbel heb,

LINK
Volgens mij heb ik 5 fossils die jij nodig hebt, pm me maar een dodo code wanneer je tijd hebt. Als je nog DIY recepten over hebt kijk ik er graag naar, verder heb ik niet zo veel nodig.

https://docs.google.com/s...21niCyBkj98pOryHkSneRmlA/

[ Voor 8% gewijzigd door Flamesz op 29-04-2020 11:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Compworm
Hoop dat iedereen die een bezoekje wou doen, het heeft kunnen doen, de prijs is weer hard ingezakt ondertussen.
Excuus voor de rommeligheid en ene crash die er gebeurde (zit toch aan een draadje verbonden..)

Thanks voor de tips die sommige achter lieten, en tot de volgende mooie prijs maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Compworm schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:05:
Hoop dat iedereen die een bezoekje wou doen, het heeft kunnen doen, de prijs is weer hard ingezakt ondertussen.
Excuus voor de rommeligheid en ene crash die er gebeurde (zit toch aan een draadje verbonden..)

Thanks voor de tips die sommige achter lieten, en tot de volgende mooie prijs maar weer :)
Jij bedankt voor het open zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:07:
Ik ben op zoek naar een aantal fossielen,

Hier bij mijn lijst met wat ik zoek en dubbel heb,

LINK
Ik heb de diplo tail tip voor je. Stuur maar een PM als je deze wilt ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:09:
[...]

Ik heb de diplo tail tip voor je. Stuur maar een PM als je deze wilt ophalen.
Ik kan jou later vanmiddag een brachio pelvis brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unomomentodado
Valt me nu pas op: als er een vogel/uil op je berichten bord zit, dan is er een nieuw bericht voor je. Ik zie nu een aankondiging van Tom Nook voor een event tussen 1 en 7 Mei. Als je dan naar resident service gaat dan krijg je een special travel ticket. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Unomomentodado op 29-04-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:24:
[...]

Ik kan jou later vanmiddag een brachio pelvis brengen.
Heel fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ex_4swL9WJQSAFXAf-5R4mhBMo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rDx4NUQT3SyDNgLTtuR4m6nd.jpg?f=fotoalbum_medium

Een Riemvis... is deze een beetje bijzonder? :D

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:29
@Gunner beetje bijzonder denk ik. Ik heb er zelf 3 gevangen maar ik heb ook veel gevist. Controller trilt wel als een gek bij die vis.
Unomomentodado schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:35:
Valt me nu pas op: als er een vogel/uil op je berichten bord zit, dan is er een nieuw bericht voor je.
Weer wat geleerd :D

[ Voor 46% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-04-2020 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Gunner schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:47:
[Afbeelding]

Een Riemvis... is deze een beetje bijzonder? :D
't is de meest voorkomende van de zeldzame vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:50
Heb er 5 van die in storage zitten... tot CJ komt. Samen met de schildpad, blauwe merlijn, 2x coelacant.
En heb er dan al een paar verkocht per ongeluk :).

Kijk wel uit naar de nieuwe insecten en vissen. En dan vooral naar de haaien in Juni

[ Voor 22% gewijzigd door Engineer Stewie op 29-04-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb toch best vaak dat vissen mij ontglippen. Dan hoor ik de plons en druk ik zo snel ik kan op A maar dat is dan te laat. Zijn mijn reflexen dan zo slecht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Dat gebeurt mij eigenlijk alleen als ik ondertussen iets anders aan het doen ben, ik heb inmiddels 1616 vissen gevangen en er zijn op die manier minder dan 10 mij ontsnapt.

Hoe ik ze probeer te vangen is zo veel mogelijk het beeld van de dobber te negeren, en puur op het geluid af te gaan. Ook houd ik mijn vinger van de A knop af omdat ik een neiging had om te vroeg te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-10 18:01
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:53:
Ik heb toch best vaak dat vissen mij ontglippen. Dan hoor ik de plons en druk ik zo snel ik kan op A maar dat is dan te laat. Zijn mijn reflexen dan zo slecht? :D
Gewoon veel oefenen.
Ik kan mij herinneren dat een vis zoals de Coelacanth op de Gamecube achterlijk moeilijk was om te vangen , daar had je naar mijn idee echt een fractie van een seconde de tijd.
Op de Switch heb ik nog geen enkele vis gemist, te vroeg ophalen daargelaten, maar ik heb dan ook veel geoefend over de jaren in in andere delen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Het gebeurt mij ook niet bij normale vissen. Ik moet de Blue Marlin nog en volgens mij is die vrij snel weg na de plons. De grote schaduwen bij de pier zijn duidelijk lastiger voor mij om binnen te halen dan andere vissen. Tenzij het een sea bass is, dat is eigenlijk de zee-ei onder de grote schaduwen in het water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:05:
Tenzij het een sea bass is, dat is eigenlijk de zee-ei onder de grote schaduwen in het water.
In het vorige deel kreeg je, na je eerste Sea Bass, ook een andere text bij het vangen:
I caught a sea bass! What?! You again?!
Jammer dat ze zo'n detail weg hebben gelaten in dit deel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09 13:26
Turnips gaan hier momenteel voor 507 bells :*)

Dodo code is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Donaties in de vorm van spare DIY recepten en bells worden gewaardeerd, maar zijn absoluut niet noodzakelijk. Iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:17:

Dodo code is
***members only***

Donaties in de vorm van spare DIY recepten en bells worden gewaardeerd, maar zijn absoluut niet noodzakelijk. Iedereen is welkom!
Nice, mooi bedrag! Ik kom er zo aan als dat goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:01:
Hoe ik ze probeer te vangen is zo veel mogelijk het beeld van de dobber te negeren, en puur op het geluid af te gaan.
Die tip hielp, ik heb een Blue Marlin gevangen! De laatste die ik nog moest van de vissen die per 1 mei verdwijnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56

Dodo code is
***members only***

Ik kom zometeen ook eventjes langs. Heb niet extra diy recepten maar een donatie krijg je wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 18:19

Dodo code is
***members only***

Populair, eiland is vol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Geraak je dus geen 2 stappen vooruit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
niet zo gek, met die prijzen..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26

Dodo code is
***members only***

Tot hoelaat is de poort open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14
Engineer Stewie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:41:
Geraak je dus geen 2 stappen vooruit :p
Het is inderdaad even megadruk, excuus!
rwbk schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:41:
[...]

Tot hoelaat is de poort open?
Ik laat hem in ieder geval tot een uur of 4 open staan, wellicht langer als dat nodig is. Zou wel leuk zijn als iedereen netjes zijn turnips kwijt kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz

Dodo code is
***members only***

Tip, gooi de poorten tijdelijk dicht als er 4 of meer gasten zijn, dan loopt het allemaal sneller door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts14
Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:44:
[...]

Tip, gooi de poorten tijdelijk dicht als er 4 of meer gasten zijn, dan loopt het allemaal sneller door.
Goeie tip, echter is me dat een beetje teveel werk. Ik probeer ondertussen ook te studeren, haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:44:
[...]

[...]

Ik laat hem in ieder geval tot een uur of 4 open staan, wellicht langer als dat nodig is. Zou wel leuk zijn als iedereen netjes zijn turnips kwijt kan :)
Zou graag ook even langs willen komen. Ben je vanavond ook open? Ik kan pas rond 19u helaas!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flapperbol
Tip voor mensen die langskomen, zodra je je dingen verkocht hebt kan je dmv de - knop meteen terug
Dat scheelt iedereen wat ergernis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
@Barts14 Ik ga eens zien of ik langs kan komen :) Heb maar weinig meuk dus laat even weten of je nog specifieke fossils oid zoekt. Dan kom ik die later nog wel es nabrengen het werd een miles ticket :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 29-04-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Flapperbol schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:46:
Tip voor mensen die langskomen, zodra je je dingen verkocht hebt kan je dmv de - knop meteen terug
Dat scheelt iedereen wat ergernis ;)
Vaak geeft dat een comm error en is iedereen op zijn eiland terug...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts14
LichtBruisend schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:45:
[...]

Zou graag ook even langs willen komen. Ben je vanavond ook open? Ik kan pas rond 19u helaas!
Ik zal rond die tijd even kijken of ik tijd heb. Ik DM je er tegen die tijd over!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Engineer Stewie schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:46:
[...]

Vaak geeft dat een comm error en is iedereen op zijn eiland terug...
Niet waar, dat komt er van als mensen hun spel afsluiten of in airplane mode zetten oid. afsluiten met - heeft het zelfde effect als via de dodo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:47:
[...]

Niet waar, dat komt er van als mensen hun spel afsluiten of in airplane mode zetten oid. afsluiten met - heeft het zelfde effect als via de dodo.
ik ben toch 10-20x tegen gekomen dat er een iemand ff uit piept via de MIN button dat de hele groep er uit gegooid werd en dat je weer opnieuw je aankoop kan doen.

zoals ik al vaker heb gezegd is het veel eenvoudiger om een private turnip exchange aan te maken, een maximale groep van 3-4 te pakken en dan als host per groep die lui er uit te trappen. Dan maak je een nieuwe dodo aan en de volgende. Dat werkt beter voor iedereen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:47:
[...]

Ik zal rond die tijd even kijken of ik tijd heb. Ik DM je er tegen die tijd over!
Heel erg bedankt voor de gastvrijheid!

Maar wat een onzin is dat Nintendo online toch, een drakensysteem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ninc schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:07:
[...]

De constante interrupties zijn doffe ellende inderdaad, maar het is natuurlijk niet designed rond de turnip market. Het gros van de mensen heeft misschien een paar vrienden die incidenteel langskomen en dan is het allemaal niet zo'n ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
ninc schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:07:
[...]

Dat degene die joined moet kijken naar een filmpje om alles in te kunnen laden kan ermee door. Maar dat iedereen moet wachten daarvoor is idd wel ruk. Het zal er niet snel op beteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:44:
[...]

[...]

Ik kom met 5 minuten langs even de turnips oppakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
NoTimeRemains schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:55:
[...]

ik ben toch 10-20x tegen gekomen dat er een iemand ff uit piept via de MIN button dat de hele groep er uit gegooid werd en dat je weer opnieuw je aankoop kan doen.

zoals ik al vaker heb gezegd is het veel eenvoudiger om een private turnip exchange aan te maken, een maximale groep van 3-4 te pakken en dan als host per groep die lui er uit te trappen. Dan maak je een nieuwe dodo aan en de volgende. Dat werkt beter voor iedereen.
Maar hoe weet je dat dat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Laatst online: 22:56

Dodo code is
***members only***

Super dankjewel! Had een klein aantal bells achter gelaten! :) Wist helaas niet hoe ik een mooier bedrag kon splitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:22:
[...]

Maar hoe weet je dat dat de oorzaak is?
omdat als je naast iemand staat in de nook shop en hij vertrekt je dat ziet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ben geland nu naar de shop proberen te komen

Naam is jeroen overigens andere naam dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zurbukz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 01:11
Turnips bij mij gaan voor 492 bells.

Mijn eiland staat open voor wie nog wil verkopen. Ik ben zelf wel AFK.
Members only:

Donaties zijn altijd welkom maar zeker niet noodzakelijk.

Moest iemand een overschot van cherry-blossom items/recipes kan ik deze nog gebruiken:
- cherry-blossom pond stone
- cherry-blossom petal pile
- cherry-blossom branches
- cherry-blossom clock
- sakura-wood wall
- sakura-wood flooring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Zurbukz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:34:
Turnips bij mij gaan voor 492 bells.

Mijn eiland staat open voor wie nog wil verkopen. Ik ben zelf wel AFK.
***members only***

Donaties zijn altijd welkom maar zeker niet noodzakelijk.

Moest iemand een overschot van cherry-blossom items/recipes kan ik deze nog gebruiken:
- cherry-blossom pond stone
- cherry-blossom petal pile
- cherry-blossom branches
- cherry-blossom clock
- sakura-wood wall
- sakura-wood flooring
Nice! Kom eraan, ff mijn turnipjes pakken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts14

Dodo code is
***members only***

Helaas was er een probleem met de internetverbinding. Hierbij een nieuwe Dodo code:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:55:
[...]

Helaas was er een probleem met de internetverbinding. Hierbij een nieuwe Dodo code:

***members only***
Thanks man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:16
Weer even de dagelijkse update;

Gisteravond en een gedeelte van de nacht lekker op tarantula jacht geweest. Hierdoor de nieuwe hypotheek van 198k meteen kunnen afbetalen. Vanochtend dus gelijk de extra kamer toegevoegd!

Vandaag is de nieuwe winkel geopend. Verder heb ik drie nieuwe huizen inclusief meubels toegevoegd. Heb nu dus ook de ladder in bezit!

Vanaf zondag komt de mevrouw met haar knollen langs. Even flink sparen en nog maar even op tarantula jacht. Klopt het dat je die beesten enkel van november tot en met april kan vangen?

Verder wat gelandscaped en vanavond maar weer lekker grinden. Morgen is het museum af en komt de eerste nieuwe bewoner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Iemand toevallig al een T-Rex Torso of Schedel over? Ik kan je er heel veel fossielen voor terug geven, stuur maar een privé bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14

Dodo code is
***members only***

Ugh, weer een crash. Dodo code is

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook nog even langskomen @Barts14 ? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts14
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:45:
Mag ik ook nog even langskomen @Barts14 ? 😁
Tuuuurlijk! Het is nog vrij druk op het eiland, dus ik laat hem voorlopig nog wel even open. Mocht ik AFK zijn, dan kunnen eventuele donaties gedropt worden achter Nooks Cranny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine fossielen update:

Gezocht (laatste!): Diplo chest
Aangeboden: diversen, zie lijst

Hoop dat iemand mij aan het laatste fossiel kan helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-10 12:47
Thanks voor het openen @Barts14 ! Viel me ook alleszins mee met de drukte en onderbrekingen. Misschien omdat iedereen al is geweest 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:01

SilencerNL

No remorse

Ik kom ook nog even langs @Barts14 if you don't mind

Edit: ik zie dat je al dicht bent?

[ Voor 25% gewijzigd door SilencerNL op 29-04-2020 18:47 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14
SilencerNL schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:46:
Ik kom ook nog even langs @Barts14 if you don't mind

Edit: ik zie dat je al dicht bent?
Oeps, kennelijk is hij gecrasht terwijl ik AFK was. Je bent welkom, dodo is 0DXJY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 12:33

Ryceck

Constants and Variables

Barts14 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:50:
[...]

Oeps, kennelijk is hij gecrasht terwijl ik AFK was. Je bent welkom, dodo is 0DXJY!
Ik kom ook eventjes kijken dan! :) Thanks!

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:01

SilencerNL

No remorse

[...]

Thanks! Ik wilde een nook miles ticket voor je kopen, maar blijkbaar kan dat alleen op je eigen eiland... Dat wist ik nog niet. Sorry!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts14
SilencerNL schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:00:
[...]

Thanks! Ik wilde een nook miles ticket voor je kopen, maar blijkbaar kan dat alleen op je eigen eiland... Dat wist ik nog niet. Sorry!
Ahahah geen probleem hoor! Donaties zijn 100% optioneel, het is al lief dat je het geprobeerd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 15:54

NvU

Ik ben net langs geweest en gaf je een donatie van een miles bon, echter knalde de verbinding er toen uit leek het. Nu heb ik hem weer zelf 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
Op het eiland van mijn vriendin is de turnip prijs 452, ook is Saharah aanwezig.

Voor de liefhebbers: https://turnip.exchange/island/bee0471f

Eiland is nu dicht, ze gaat bij iemand anders langs. Mocht er nog interesse zijn laat maar even weten. Wellicht kan ze het eiland dan straks nog even open gooien!

[ Voor 38% gewijzigd door rnark op 29-04-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
[...]

Is kennelijk weer er uit. Of ben je er klaar mee voor vandaag? Als het mogelijk is wil ik nog wel even een keertje komen verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barts14
Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:14:
[...]

Is kennelijk weer er uit. Of ben je er klaar mee voor vandaag? Als het mogelijk is wil ik nog wel even een keertje komen verkopen
Oeps, kennelijk weer gedisconnect toen ik weg was. Nieuwe dodocode is 0YWS5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:11
Heeft iemand hier wellicht een blue corner is ik kan catalogen? Ik heb zelf de red corner en de neutral corner al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 22:55
rnark schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:31:
Op het eiland van mijn vriendin is de turnip prijs 452, ook is Saharah aanwezig.

Voor de liefhebbers: https://turnip.exchange/island/bee0471f

Eiland is nu dicht, ze gaat bij iemand anders langs. Mocht er nog interesse zijn laat maar even weten. Wellicht kan ze het eiland dan straks nog even open gooien!
Ik kom graag nog even langs!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb het idee dat er hier hier veel gesproken wordt over ruilen en eilandbezoekjes waardoor de discussie over de eigenlijke game nogal ondersneeuwd.

Is een apart bezoek en ruil topic een idee? Of valt dit topic dan stil?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10 16:22
Chaoss schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:14:
[mbr] Ik heb het idee dat er hier hier veel gesproken wordt over ruilen en eilandbezoekjes waardoor de discussie over de eigenlijke game nogal ondersneeuwd.

Is een apart bezoek en ruil topic een idee? Of valt dit topic dan stil?
[/MBR]
Bij updates en hulpvragen blijft het vaak on-topic, tussentijds word er gehandeld/geruild.
bij een nieuw ruiltopic zal het hier met regelmaat stilvallen denk ik.

Ook staat er in de OP een discord kanaal voor turnip/knollen handel en item ruilplaats,
toch komen ook veel mensen hier in plaats van op discord, misschien omdat dit topic erg/meer/makkelijker toegankelijk is, ook voor nieuwe spelers.

Ben wel van mening dat de "ik kom ook langs-berichtjes" hier ongewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-10 11:32
Ik had net een tarantula op m'n eiland voor het eerst, toen ik de game aan m'n ma liet zien.
Die tarantula rende achter m'n huis en sprong op mij toen ik een net wilde pakken om hem te vangen. Rip.
Wel 300 nook miles rijker. Zijn er tips om er nog die tegen te komen voordat ze weg zijn na april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Bolko schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:21:
Heeft iemand hier wellicht een blue corner is ik kan catalogen? Ik heb zelf de red corner en de neutral corner al!
Ik heb de blue corner (red en neutraal ook).
Stuur maar pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-10 17:55
ik probeer het tarantula-truucje op een mystery island, dus alles weghalen etc. alleen het enige dat inspawnt zijn zandloopkevers..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dragoncry schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:37:
[...]

Bij updates en hulpvragen blijft het vaak on-topic, tussentijds word er gehandeld/geruild.
bij een nieuw ruiltopic zal het hier met regelmaat stilvallen denk ik.

Ook staat er in de OP een discord kanaal voor turnip/knollen handel en item ruilplaats,
toch komen ook veel mensen hier in plaats van op discord, misschien omdat dit topic erg/meer/makkelijker toegankelijk is, ook voor nieuwe spelers.

Ben wel van mening dat de "ik kom ook langs-berichtjes" hier ongewenst zijn.
en de "bedankt dat ik ook mocht" berichtjes imho

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Er is in een update recent de spawnkans van tarantulas flink verlaagd, dus denk dat je redelijk wat geluk nodig hebt m deze maand nog te vangen. Ik weet niet of tarantula eilanden na die patch nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
Flamesz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:27:
Er is in een update recent de spawnkans van tarantulas flink verlaagd, dus denk dat je redelijk wat geluk nodig hebt m deze maand nog te vangen. Ik weet niet of tarantula eilanden na die patch nog werken.
Pure tijdsverspilling dus, had in het begin namelijk perongeluk alle bomen in z'n geheel opgepakt waardoor het weer opnieuw moest.. Gelukkig zojuist toch een gevangen! Nu eens kijken of er meer bijkomen, zag namelijk dat ik 1 stukje onkruid gemist had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
rVercors schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:40:
[...]

Pure tijdsverspilling dus, had in het begin namelijk perongeluk alle bomen in z'n geheel opgepakt waardoor het weer opnieuw moest.. Gelukkig zojuist toch een gevangen! Nu eens kijken of er meer bijkomen, zag namelijk dat ik 1 stukje onkruid gemist had
Volgens mij maakt onkruid niet uit voor tarantula eilanden zoals ik ze ken. En wil je juist geen boomstammen laten staan, gezien daar ook andere bugs op kunnen spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Locolau schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:17:
Ik had net een tarantula op m'n eiland voor het eerst, toen ik de game aan m'n ma liet zien.
Die tarantula rende achter m'n huis en sprong op mij toen ik een net wilde pakken om hem te vangen. Rip.
Wel 300 nook miles rijker. Zijn er tips om er nog die tegen te komen voordat ze weg zijn na april?
Toevallig vandaag dit filmpje daarover gezien

YouTube: Make $1,000,000 Bells With This Super Easy Guide In Animal Crossing ...

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

rVercors schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:40:
[...]

ik heb t twee of drie keer gedaan. vooral die platte eilanden werken goed. Alles omhakken en weghalen en dan komt t vanzelf goed.

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-04-2020 23:32 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
NoTimeRemains schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:32:
[...]

ik heb t twee of drie keer gedaan. vooral die platte eilanden werken goed. Alles omhakken en weghalen en dan komt t vanzelf goed.
Wanneer was dit? Het werkt namelijk niet echt (als in dat ze continu spawnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

week of wat geleden. Je moet een beetje blijven rondrennen want die insectjes die op de rotsen aan zee spawnen tellen ook als insect. En een tarantula spawnt alleen buiten beeld geloof ik.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Misschien dat met die nerf de bait juist een boost gekregen heeft? Ik zoek nog 2 blue marlins voor CJ, gebruik voor 't eerst sinds lange tijd daar weer bait voor, en ik vang in korte tijd, 2 oarfish, 1 tuna, en één van de 2 blue marlins.. Bewaar de 3rde voor morgen. Edit: gooi daar een barrelfish bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 30-04-2020 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe lang staan jullie naar een sterrenhemel te staren voor er een ster valt? Bij ons was Celeste op bezoek voor de tweede keer, het was donker en we hebben lang omhoog gekeken.. maar ik zie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:51
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 06:52:
Hoe lang staan jullie naar een sterrenhemel te staren voor er een ster valt? Bij ons was Celeste op bezoek voor de tweede keer, het was donker en we hebben lang omhoog gekeken.. maar ik zie niks.
Random, soms heb ik een uur niets en soms >100 op 40 min. Doe ondertussen iets anders en zet het geluid hard ( chime ) zodat ik het hoor wanneer ze beginnen vallen.

Toegevoegd aan lijst :

- Iguanodon skull
- Megalo left side
- Right ptera wing
- Eusthenopteron
Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste