Congrats

Bij mij blijf isabelle, maar zeuren om meer decoraties en hekken

Dus blijven we bezig
Congrats
Verwijderd
Ik heb die (blauw licht) en die kan je cataloggen.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2020 @ 21:49:
Ik heb bij sommige een grondspotlight gezien op hun eiland kun je die catalogen en zo ja zou ik dat dan bij je eiland mogen doen?
[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 27-04-2020 23:32 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je alles hebt krijg je een melding. Had er ook in de catalogus die ik 'vergeten' doneren heb dus een tour in museum is goed om zeker te zijn. Hou trouwens nu alles bij in een app.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 07:11:
Zegt Blathers iets als je alle fossielen hebt? Ik vind het namelijk lastig om te checken wat ik nu nog mis. Ik weet dat je dat via de catalogus kan doen, maar omdat mijn vriendin ook verzamelt en inlevert merk ik dat daar dingen missen die eigenlijk al in het museum staan.
Ik ben nu maar langs alle dieren gegaan en gekeken wat er nog mist. Hopelijk is dat voldoende.
Als iemand iets heeft van de laatste 2 dingetjes die ik mis, wil ik héél graag ruilen
T-rex torso
Megacerops skull
Ik kan je die mammoth skull rond de middag geven.tuxken schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 05:40:
Goedemorgen,
Nieuwe fossielen in de lijst :
- Shark-tooth pattern
- Brachio tail
- Plesio tail
- T. rex tail
Nog op zoek : Mammoth skull
Super. Hopelijk mijn laatste.Flamesz schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 08:34:
[...]
Ik kan je die mammoth skull rond de middag geven.
Hmm, was Redd gisteren dan bij jou langs geweest? Ik heb hem vandaag en gisteren niet.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 08:42:
Goedemorgen,
Vandaag nieuw in de lijst :
Pachysaurus tail
Pachysaurus skull
Iguanodon skull
Anomalocaris
Ook vind je nu in de lijst een overzicht van wat ik kan bestellen in de catalogus en een lijst met dingen die ik kan craften.
2e schilderij hangt in het museum vandaag, en heb nog wat aan hekken en decorations te plaatsen,
daarna eens kijken wat Isabelle nog te zeuren heeft
Gisteren was hij er ja, vandaag niet (helemaal geen visitors vandaag)Xepos schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 08:50:
[...]
Hmm, was Redd gisteren dan bij jou langs geweest? Ik heb hem vandaag en gisteren niet.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2020 09:33 . Reden: lijst verwijderd ivm lengte. ]
Kijk even in mijn lijst (in signature) volgens mij heb ik er wel 1 of 2 voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:26:
Ik heb mijn lijst ook weer bijgewerkt.
..Veel tekst..
Verder zijn de verwachtingen voor de turnip prijs op mijn eiland veelbelovend. Wellicht vanmiddag al een piek. Zodra er een piek is zet ik de gate open.
[ Voor 6% gewijzigd door tuxken op 28-04-2020 10:53 ]
Heb de Amber wel voor je.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:26:
Ik heb mijn lijst ook weer bijgewerkt.
Verder zijn de verwachtingen voor de turnip prijs op mijn eiland veelbelovend. Wellicht vanmiddag al een piek. Zodra er een piek is zet ik de gate open.
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 28-04-2020 20:32 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zou ik de plesio tail en spino torso kunnen krijgen?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
JazekerThekingofFanta schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:35:
Zou ik de plesio tail en spino torso kunnen krijgen?
Ik kan je een biljard tafel of grand piano geven
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 28-04-2020 11:02 ]
Via de turnip exchange heb ik net voor 405 verkocht. Duurt even maar toch niet veel beters te doen.Raikkonen_WC schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:55:
Is er al iemand met een leuke turnip prijs :-)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja! hier 81, de rondingen van de 8 en de statigheid van de 1.. zo mooi leukRaikkonen_WC schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:55:
Is er al iemand met een leuke turnip prijs :-)
Large spike zou mooi zijn!Flamesz schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:04:
Ik heb deze week 54% kans op een large spike tot maximaal 540, maar ook 44% kans op een decreasing pattern...
Jazeker, kom maar plukken.Gunner schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:32:
Kan iemand me aan appels helpen?
Niet nodig, ik heb ze blijkbaar zelf al wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ritchie op 28-04-2020 11:39 ]
- NAC Breda -
Welke heb je? Appels heb ik blijkbaar al wel (zie edit
je vroeg om appels.. die heb ikGunner schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:38:
[...]
Welke heb je? Appels heb ik blijkbaar al wel (zie edit)
- NAC Breda -
Sorry, ik had niet goed gekeken. Maar ontzettend bedankt voor je aanbod
Ik zou graag de pleiso skull van je over nemen, als het park bankje een garden bench is en niet de nook miles bankje kan ik die voor je maken, of een 2 persoons houten bed of verschillend ironwood chair, dresser, table, bed, kitchenette.Kungfukip schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:06:
Ik heb de volgende fossielen. Ik hoef zelf geen fossielen maar ik ben op zoek naar een parkbankje en de volgende items:
- Muziekinstrumenten
- Ironwood meubels
- tweepersoons-bed
- Keuken
- Basketbalnet
- Parkbankje
Fossielen die ik heb:
Brachiosaurusbekken
Brachiosauruskop
Brachiosaurusstaart
Brontoskop
Deinonychuskop
DIplodocuskop
Dunkleosteus
Haaientandkrans
Iguanodonromp
Parasurolophuyskop
Plesiosaurskop
Plesiosaurusstaart
Pteranodonkop & romp
Pteranodonvleugel(r)
Reuzenhert(linkerhelft)
Sabeltandtijgerstaart
Spinosaurusromp
Spinosaurusstaart
Stegosauruskop
Trilobiet
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchone op 28-04-2020 11:43 ]
Ik heb overigens wel perenbomen staan, daar mag je d'r wel een paar van meenemenGunner schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:40:
[...]
Sorry, ik had niet goed gekeken. Maar ontzettend bedankt voor je aanbod
- NAC Breda -
Dan kom ik er zo aanRitchie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:45:
[...]
Ik heb overigens wel perenbomen staan, daar mag je d'r wel een paar van meenemen
Verras meGunner schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:45:
[...]
Dan kom ik er zo aan
Heb je nog wat retour nodig?
- NAC Breda -
Thanks. heb helaas niet veel bijzonders in de aanbieding. hoop dat je het wat vind (gezien je eiland ben je ook een stuk verder dan mij
This is the Way.
ik heb de sofa (dark brown) , zal hem naar je sturen, je hoeft hem niet te retournerenNoTimeRemains schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:58:
ie er iemand die een
- LCD TV 50 in. Black
- Double sofa - Black of Dark brown
heeft?
Ik heb die denk ikDutchone schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:20:
Heeft iemand de fossiel dubbel:
- eusthenopteron
dat is de laatste die ik nodig heb, hier de lijst van mijn dubbele LINK
Ik heb m wel voor je, je mag m zo komen ophalenDutchone schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:20:
Heeft iemand de fossiel dubbel:
- eusthenopteron
dat is de laatste die ik nodig heb, hier de lijst van mijn dubbele LINK
He tuxken, kennelijk moest het flamesz zijn
Als ik er achter zit stuur ik je een berichtje, bedankt!Flamesz schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:27:
[...]
Ik heb m wel voor je, je mag m zo komen ophalen
[ Voor 40% gewijzigd door Dutchone op 28-04-2020 12:57 ]
hij ligt klaar voor mijn huis, laat het maar wetenDutchone schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:41:
[...]
He tuxken, kennelijk moest het flamesz zijn
[...]
Als ik er achter zit stuur ik je een berichtje, bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door tuxken op 28-04-2020 13:10 ]
Toevallig nog niet, ik ga net zitten. dus als je er nog ben kom ik langstuxken schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:09:
[...]
hij ligt klaar voor mijn huis, laat het maar weten
Niet meer nodig, je hebt hem blijkbaar al
Dutchone schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:14:
[...]
Toevallig nog niet, ik ga net zitten. dus als je er nog ben kom ik langs
[ Voor 8% gewijzigd door tuxken op 28-04-2020 13:47 ]
[ Voor 180% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-04-2020 13:35 ]
This is the Way.
Ik kom zo wel langs! Heb je iets nodig?NoTimeRemains schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:32:
sorry gaat wat mis.
sorry mijn excuses had de tijd weer goed gezet en dus is de prijs weer weg
This is the Way.
Haha helaas, geen probleem!NoTimeRemains schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:38:
[...]
sorry mijn excuses had de tijd weer goed gezet en dus is de prijs weer wegwat dom van me
Dit is aan de ene kant erg frustrerend ja. Kan twee weken duren als je alle gebouwen wil verplaatsen. Aan de andere kant is het ook weer leuk. Je werkt echt een tijdje naar een bepaald doel toe en je blijft hierdoor terugkomen. Als je in een middag alles kan verplaatsen en zo je hele eiland hebt zoals je wil, ben je erg snel klaar met het spel denk ik.Raem schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:39:
Gister het concert gehad en nu een beetje bezig geweest met terraforming. Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat je moet betalen voor het verplaatsen van huizen. Ik had in het begin al wel wat ideetjes in m'n hoofd over wat ik wilde, maar huizen toch nog wat random neergezet. Nu moet je echt goed nadenken over wat je wil voordat je iets plaatst. Had het fijner gevonden als je wat makkelijker ook met huizen kon schuiven.
En jammer dat je bruggen en trappen niet kan verplaatsen.
Dat is waar ja. Ben ongeduldig.Robbdie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:42:
[...]
Dit is aan de ene kant erg frustrerend ja. Kan twee weken duren als je alle gebouwen wil verplaatsen. Aan de andere kant is het ook weer leuk. Je werkt echt een tijdje naar een bepaald doel toe en je blijft hierdoor terugkomen. Als je in een middag alles kan verplaatsen en zo je hele eiland hebt zoals je wil, ben je erg snel klaar met het spel denk ik.
Het word nog leuker: het verplaatsen duurt een dag, en je kan niet 1 vakje opschuiven (minimaal 4)Raem schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:39:
Gister het concert gehad en nu een beetje bezig geweest met terraforming. Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat je moet betalen voor het verplaatsen van huizen. Ik had in het begin al wel wat ideetjes in m'n hoofd over wat ik wilde, maar huizen toch nog wat random neergezet. Nu moet je echt goed nadenken over wat je wil voordat je iets plaatst. Had het fijner gevonden als je wat makkelijker ook met huizen kon schuiven.
En jammer dat je bruggen en trappen niet kan verplaatsen.
Niet echt, je kunt ze hier delen, maar plaats deze dan wel wel even tussen [mo.] [/mo.] tags (zonder de punten)JDdeV1992 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:06:
Hoe werkt het precies met eilanden van andere bezoeken? Is er een website waar men dodo codes deelt?
Elect a clown, expect a circus.
Maakt niet veel uit, red verkoopt maar 1 stuks art per dag, dus als de bewoner al heeft gekocht kun jij niet ook nog kopen
1 per persoon per dag, je kan dus maximaal met vier karakters een schilderij kopen.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:33:
[...]
Maakt niet veel uit, red verkoopt maar 1 stuks art per dag, dus als de bewoner al heeft gekocht kun jij niet ook nog kopen
PSN: Redrafted
Oh vreemd, mijn vriendin en ik konden allebei iets kopen op dezelfde dag. Wordt er dan een uitzondering gemaakt voor spelers op dezelfde Switch?dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:33:
[...]
Nope, heb het idee dat ze hier nog nooit boven de 100 zijn gekomenSlasher schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:23:
Heeft iemand nog leuke turnip prijzen? Die van mij zijn echt om te huilen.
Geld dat ook voor bezoekers?Xerox schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:36:
[...]
1 per persoon per dag, je kan dus maximaal met vier karakters een schilderij kopen.
ja maar dr is maar 1 echtPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:36:
[...]
Oh vreemd, mijn vriendin en ik konden allebei iets kopen op dezelfde dag. Wordt er dan een uitzondering gemaakt voor spelers op dezelfde Switch?
This is the Way.
Zelfde hier, denk dat je er gewoon één per profiel kan kopen. Ik had na onderzoek perongeluk toch een valse Mona Lisa gekocht, maar mijn vriendin op puur geluk het echte MelkmeisjePiet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:36:
[...]
Oh vreemd, mijn vriendin en ik konden allebei iets kopen op dezelfde dag. Wordt er dan een uitzondering gemaakt voor spelers op dezelfde Switch?
Ik ga hier morgen avond en donderdagochtend en -avond tussen de 142 en 203 zitten.Slasher schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:23:
Heeft iemand nog leuke turnip prijzen? Die van mij zijn echt om te huilen.
Toen ik met mijn vriendin was, hebben we beiden een echt schilderij gekocht. Gister waren er daarentegen 4 nep..
[ Voor 33% gewijzigd door Xerox op 28-04-2020 15:40 ]
Ja dat geld ook voor de bezoekers. betekent dus ook dat bezoekers echte kunstwerken weg kunnen kapen als je bezoekers binnen laat voor je zelf bij Redd gaat kijken.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:38:
[...]
Geld dat ook voor bezoekers?
Excuus, dacht dat dat alleen voor eilandbewoners was..
Maar dat weet je toch niet van te voren of wel?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:40:
Ik ga een small spike krijgen van 205 voor turnips deze week. Hoop eigenlijk dat iemand hier een large spike krijgt deze week
Elect a clown, expect a circus.
Je kan op een website als deze of deze je data invoeren om een prognose te krijgen.Slasher schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:42:
[...]
Maar dat weet je toch niet van te voren of wel?
In de app die ik gebruik zit deze calculator ook in. ( Ios betalend maar zullen ook freeware alternatieven zijnSlasher schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:42:
[...]
Maar dat weet je toch niet van te voren of wel?
[ Voor 14% gewijzigd door Alexknl op 28-04-2020 16:54 ]
Kom maar langs, code is incoming!Flamesz schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:24:
@CLB @ThekingofFanta
Zou ik bij een van jullie die grand piano mogen komen cataloggen?
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 28-04-2020 17:21 ]
Dit is de enige die ik voor je heb...Rn82 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:48:
Kan iemand mij helpen met de volgende fossielen?
- quetzalcoatlus romp
Dat is iets wat je voor jezelf zou moeten beslissen, of uitgebreid moet researchen.fub schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:00:
Welke villagers heeft iedereen op z'n eiland? En vind je die leuk?
Wij hebben nog plek, en we kunnen wel inspiratie gebruiken over wie uit te nodigen.
[ Voor 7% gewijzigd door dragoncry op 28-04-2020 17:16 ]
Waarom is de ene hoog tier en de andere laag? Krijg je andere soorten DIYs van de hoge? Ik heb nummer 2 op de lijst Audi, en die is echt zo leuk, gewoon qua omgang. Maar de DIYs die ik van haar gekregen heb, kan ik niet herinneren, dus hebben geen indruk gemaakt haha.dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:10:
[...]
Dat is iets wat je voor jezelf zou moeten beslissen, of uitgebreid moet researchen.
Er zijn erg veel villagers met elk hun eigen nature, uiterlijk en DIY's/cadeau's
https://animalcrossing.fa...lager_list_(New_Horizons)
Deze heb ik zelf en heb geen klagen over wat ze doen, maar zijn wel allemaal lage tier bewoners,
iets wat voor mij niet uitmaakt op dit moment.
(https://www.animalcrossin...ager-popularity-list.php#)
Alfonso
Antonio
Barold
Colton
Flora
Kitt
Monty
Nana
Reneigh
Tipper
edit:
link naar tiers aangepast
[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 28-04-2020 17:28 ]
Something under the bed is drooling
Tiers zijn gebaseerd op populariteit, dus hoe meer mensen ze willen hoe hoger de tiers,Mauz1978 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:25:
[...]
Waarom is de ene hoog tier en de andere laag? Krijg je andere soorten DIYs van de hoge? Ik heb nummer 2 op de lijst Audi, en die is echt zo leuk, gewoon qua omgang. Maar de DIYs die ik van haar gekregen heb, kan ik niet herinneren, dus hebben geen indruk gemaakt haha.
Even gechecked, ik heb ze ook alle 8 (ook puur toeval), voor de geinteresseerden:Wat wel belangrijk is, is dat je van elk van de 8 persoonlijkheden eentje van in je stad zou moeten hebben voor het verschil in DIYs. Dat heb ik (puur per toeval).
Male | Female |
Cranky | Normal |
Jock | Peppy |
Lazy | Sisterly |
Smug | Snooty |
[ Voor 24% gewijzigd door dragoncry op 28-04-2020 17:52 ]
Lief dat je aan mij denkt! Ik heb ze al gehad van iemand anders . Yellow tea olive en orange ken ik niet. Nieuw?Alfisti schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:28:
@SamDoes Leif is (weer) bij mij met rode rozenzaadjes, weet niet of je ze nog nodig hebt?
(Tevenns ook witte rozen, gele rozen, witte lelies, rode lelies, gele lelies, yellow tea olive, orange tea olive, white azalea en pink azalea)
Ja sedert de 1.2.0 Update ( Nature day). Shrubs en bushes zijn toegevoegd. Er komt een nieuwe verkoper 'Leif' op je eiland en heeft zo'n bloemenshop waar je een selectie kan kopen.SamDoes schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:41:
[...]
Yellow tea olive en orange ken ik niet. Nieuw?
[ Voor 30% gewijzigd door tuxken op 28-04-2020 19:07 ]
Een ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar de meeste pieken zijn op woensdag/donderdag en vrijdag,PuddingNL schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:38:
Hier mijn turnips ook maar verkocht voor 144. Gekocht voor 109. Beter dan dit zou het niet worden..
FOMO!dragoncry schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:52:
[...]
Een ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar de meeste pieken zijn op woensdag/donderdag en vrijdag,
waar komt de drang vandaan om ze al aan het begin van de week te verkopen?
This is the Way.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Was een oprechte vraag eigenlijk, ik snap dat niet iedereen zit te wachten om Turnip exchange te gebruiken,NoTimeRemains schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:07:
[...]
FOMO!
als je even kijkt op turnip exchange had je ze voor minimaal 100 meer kunnen verkopen.
[ Voor 7% gewijzigd door KleinDraakje op 28-04-2020 21:34 ]
Prima ervaring mee. Alleen het doosje is Duits, maar dat kun je op de afbeelding ook zien.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:10:
Vandaag mijn switch binnen gekregen, nu was ik van plan om AC digitaal te kopen maar ik zie hem op Amazon. Nl voor 48,- iemand daar ervaring mee? Staat wel morgen geleverd maar dat vertrouw ik nooit zo bij Amazon.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq