Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:04
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:13:
[...]
Ja, het lijkt te verschillen per website die je bezoekt, het enige wat regelmatig terug keert is de 29 speeldagen na het openen van nook's
Is het spel niet 25 dagen geleden uit gekomen?

[ Voor 74% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-04-2020 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:06
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:14:
[...]

Ja, dat maakt het zo "wispelturig", iedere website zegt wat anders over de upgrade van nook's, en geen van allen lijkt bevestigd te zijn.. de vraag is dus: wat zijn nou echt de vereisten van de upgrade?

Overigens zijn er mensen die voor de release (20 maart) al konden spelen, er zullen dus best mensen zijn die aan de 29 dagen zitten, en neem aan dat timetravellen de upgrade ook kan triggeren als 29 echt een vereiste is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-06 10:54
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:14:
[...]

Er zijn mensen die eerder konden spelen, soms vanwege winkels die de game eerder uitbrachten vanwege Corona. Of sommige mochten de game al eerder proberen ;).

Als het goed is heb ik vanmiddag een piek in prijzen van knollen, voor de liefhebbers zal ik dan mijn prijs hier wel plaatsen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:23
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:20:
[...]

Ja, dat maakt het zo "wispelturig", iedere website zegt wat anders over de upgrade van nook's, en geen van allen lijkt bevestigd te zijn.. de vraag is dus: wat zijn nou echt de vereisten van de upgrade?

Overigens zijn er mensen die voor de release (20 maart) al konden spelen, er zullen dus best mensen zijn die aan de 29 dagen zitten, en neem aan dat timetravellen de upgrade ook kan triggeren als 29 echt een vereiste is.
Nouja er klopt tot op heden ook nog niet veel over de beschikbare storage slots in je huis. Iedereen heeft wat anders benoemd bij welke upgrade hoeveel slots je zou krijgen en ik had weer een ander aantal per upgrade. Volgens mij zit er behoorlijk wat randomness in deze game. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:22:
[...]
Als het goed is heb ik vanmiddag een piek in prijzen van knollen, voor de liefhebbers zal ik dan mijn prijs hier wel plaatsen.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08
@Diigii , ben benieuwd, hier loopt het nog niet zo denderend. Sta nu op 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:24:
[...]

Nouja er klopt tot op heden ook nog niet veel over de beschikbare storage slots in je huis. Iedereen heeft wat anders benoemd bij welke upgrade hoeveel slots je zou krijgen en ik had weer een ander aantal per upgrade. Volgens mij zit er behoorlijk wat randomness in deze game. :?
haha, ja ook dat is een dingetje. snap er ook geen hout meer van.
dacht dat het tent=40 +80 voor elke upgrade, maar zit nu op 300,
X x80+40= nooit 300 :+ of rekenen die japanners anders? :P

we zien het vanzelf, ga er ook niet meer naar zoeken verder, ben toch bezig met mijn eiland, en heb Flick op bezoek vandaag, dus moet nog bugs gaan vangen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613510

dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:04:
[...]

we zien het vanzelf, ga er ook niet meer naar zoeken verder, ben toch bezig met mijn eiland, en heb Flick op bezoek vandaag, dus moet nog bugs gaan vangen O-)
Is hij in het engels ook zo'n bug fetishist? In het Nederlands namelijk wel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:11:
[...]

Ja ik vond t ook al een beetje creepy (EN versie)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:11:
[...]

jaa, en met zijn kledingstijl vind ik het bijna zielig om de bugs aan hem te verkopen.. maja, bells hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:50
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:04:
[...]

Ik heb het ook 'opgegeven'. Doe gewoon wat ik leuk vind en we zien het wel ;)
Ben gestopt met alles op te zoeken.

Ter info mijn opslag ruimte is nu 1600 plaatsen ( huis met kelder en bovenverdieping ) maar moet nog redelijk wat geld afbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 15:07
Voor de mensen die een pre-order van de companion guide open hebben staan of de companion guide willen aanschaffen: https://animalcrossingwor...-coming-later-this-month/

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Gisteren eindelijk mn 3-sterren behaald, en vandaag mn eerst KK Slider concert. Super vet!

Volgens mij lag het dus puur aan een weed die achter een boom groeide... hakte die boom om, haalde die weed weg en hop 3 sterren...

ik ben ook wel benieuwd wanneer de shop geupgrade wordt!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:56:
Gisteren eindelijk mn 3-sterren behaald, en vandaag mn eerst KK Slider concert. Super vet!

Volgens mij lag het dus puur aan een weed die achter een boom groeide... hakte die boom om, haalde die weed weg en hop 3 sterren...

ik ben ook wel benieuwd wanneer de shop geupgrade wordt!
Dat is het enige wat me nog een beetje tegen zit, al dat onkruid gaan plukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:05:
[...]

Dat is het enige wat me nog een beetje tegen zit, al dat onkruid gaan plukken :+
dat is maar eenmalig heel veel, mits je het daarna bijhoud, en
spoiler:
als je er heel veel van verkoopt zit er ook nog een achievement aan vast ;)
Redax schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:52:
Voor de mensen die een pre-order van de companion open hebben staan of de companion guide willen aanschaffen: https://animalcrossingwor...-coming-later-this-month/
Zit er wel over te denken om hem te halen, maar ben bang dat als je gelijk alles weet, het spel zelf niet meer/niet zo interresant meer is, twijfel dus nog of ik niet beter een poos kan wachten..

[ Voor 43% gewijzigd door dragoncry op 14-04-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Al 2 dagen regen op mn eiland, jeej. Jammer dat Isabelle geen weer bericht voorleest iedere morgen. Gemiste kans.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:08:
[...]

dat is maar eenmalig heel veel, mits je het daarna bijhoud, en
spoiler:
als je er heel veel van verkoopt zit er ook nog een achievement aan vast ;)

[...]

Zit er wel over te denken om hem te halen, maar ben bang dat als je gelijk alles weet, het spel zelf niet meer/niet zo interresant meer is, twijfel dus nog of ik niet beter een poos kan wachten..
Zo denk ik er ook over, dit spel wil ik langer spelen dan de komende maand nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:33:
[...]

Ik heb het ook 'opgegeven'. Doe gewoon wat ik leuk vind en we zien het wel ;)
Ben gestopt met alles op te zoeken.

Ter info mijn opslag ruimte is nu 1600 plaatsen ( huis met kelder en bovenverdieping ) maar moet nog redelijk wat geld afbetalen.
Ik moet nu ruim 2,5 afbetalen geloof ik. Maar hierna krijg je niks meer. Dus denk dat ik hier heeeeel lang over ga doen haha.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:12:
Al 2 dagen regen op mn eiland, jeej. Jammer dat Isabelle geen weer bericht voorleest iedere morgen. Gemiste kans.
Tijd om te vissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Bensimpel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:12:
Heb nog nooit regen gezien.. komt niet zo vaak voor denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:25:
[...]
ik speel sedert de start en heb nu in totaal 2x regen gehad. Kan je ook die slak gemakkelijk vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Gister zelfs onweer gehad! Ik heb ruim 1,5 week alleen maar zon gehad. Komt inderdaad niet vaak voor. Maar misschien dat het tijdens de herfst wel vaker zal voorkomen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
[...]

Het regent ook niet de gehele dag, heb al verschillende keren een uurtje regen gehad, daarna volop zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Door wat veranderingen te doen vandaag opgemerkt dat ik nog een heel klein privé strandje heb in het noorden. Had dit nog nooit opgemerkt. Ga dit nu proberen toegankelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:48:
Door wat veranderingen te doen vandaag opgemerkt dat ik nog een heel klein privé strandje heb in het noorden. Had dit nog nooit opgemerkt. Ga dit nu proberen toegankelijk te maken.
heeft iedereen geloof ik

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Iemand een leuke middagprijs? Mn eiland ligt bezaaid met knolrapen die weg moeten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:39
Vanochtend 54 en vanmiddag 50 ... dus ik hou het hier even in de gaten of misschien iemand anders wat heeft.

Ik heb het spel pas sinds vorige week dus nog niet veel knollen kunnen kopen (460) in totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Stalks.io zei gisteren "guaranteed price 160", denk mooi, cashen binnenkort.

Vanochtend nieuwe prijs ingevoegd "guaranteed price 90". Ja hallo... 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:10
moet even de middagprijs even bekijken, hopelijk heb ik de large spike morgenvroeg van een kleine 582 bells per turnip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 18:43

Melkaz

Melkazar

Akaendra schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:15:
moet even de middagprijs even bekijken, hopelijk heb ik de large spike morgenvroeg van een kleine 582 bells per turnip :)
Je gaat het druk krijgen morgen :P

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:11:
Stalks.io zei gisteren "guaranteed price 160", denk mooi, cashen binnenkort.

Vanochtend nieuwe prijs ingevoegd "guaranteed price 90". Ja hallo... 8)7
"guaranteed price" is van de onderkant van de grafiek het hoogst gegarandeerde haalbare over de gehele week gezien, dat wil zeggen:

Ergens deze week zal de minimum prijs van je turmips niet onder de 90 bells komen, deze waarde kan veranderen naar mate je meer gegeven invoert (minder uitkomsten mogelijk met iedere invoer, en dus een preciezere weergave)

In de onderstaande grafiek is deze waarde te zien links onderin, waarna de prijs onder het "guaranteed minimum" valt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxGssadYqy2L7fLSsaeUADT9itU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Yqy2ED5UooFNbOgxdspPM72.jpg?f=fotoalbum_large
https://ac-turnip.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:29:
[...]

"guaranteed price" is van de onderkant van de grafiek het hoogst gegarandeerde haalbare over de gehele week gezien, dat wil zeggen:

Ergens deze week zal de minimum prijs van je turmips niet onder de 90 bells komen, deze waarde kan veranderen naar mate je meer gegeven invoert (minder uitkomsten mogelijk met iedere invoer, en dus een preciezere weergave)

In de onderstaande grafiek is deze waarde te zien links onderin, waarna de prijs onder het "guaranteed minimum" valt:
[Afbeelding]
https://ac-turnip.com/
De calculator die ik gebruikte heeft het die garantie dus aangepast. Gisteren was het gegarandeerd meer. Eens kijken of deze calculator beter werkt volgende week. Zal maar ergens in een queue moeten gaan staan denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 18:45
Akaendra schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:15:
Dan neem ik mijn Switch wel even mee naar het werk :-). Als je mensen dan wilt toelaten, wil ik mij wel alvast aanmelden :-)

Ik heb trouwens de mogelijkheid de Tuinkabouter in het rood te maken (Dragonfly heeft de mijne gekregen), maar kan hem wel gewoon kopen. Dus als iemand hier nog interesse in heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag mijn winkel en museum klaar. kan ze nu gebruiken :) leuk hoe de game zo langzaam maar zeker uitgebreider word met toevoegingen. krijg ook meerdere bewoners waarvoor ik een plekje moet zoeken. echt een verslavende game. gebruik geen timetravel. vind dat persoonlijk niet leuk

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Ik heb nu 512 voor knollenprijs op m'n eiland. Hoe kan ik het makkelijkste jullie toegang geven zonder dat m'n eiland te vol wordt? xD (paar vrienden zijn nog bezig, als die klaar zijn kan ik meer mensen toegang geven).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:40:
Ik heb nu 512 voor knollenprijs op m'n eiland. Hoe kan ik het makkelijkste jullie toegang geven zonder dat m'n eiland te vol wordt? xD (paar vrienden zijn nog bezig, als die klaar zijn kan ik meer mensen toegang geven).
Dan kan evt door een DODO Code.

Ik stuur je trouwens even een PM :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
Kom inderdaad ook graag mijn turnips verkopen bij je 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-06 08:18
Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Mag ik ook?😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08
@Diigii , via de dodo code idd. En ook ik zou graag willen verkopen bij je. Is er iets wat je nog nodig hebt?

Ik verwacht morgenmiddag een goede prijs, zal ‘m dan ook posten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Heb eigenlijk verder niet zoveel nodig. Ben nog bezig met m'n eiland aan het opbouwen :P. Ik kan nu zelf verder met de 700k lening terug te betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 06:11
Ben je vanavond ook nog online ? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Je gaat een hoop mensen heel blij maken door je eiland een tijdje open te laten :D

[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-04-2020 12:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diigii
Ben de hele dag in principe online, of kan m'n switch aanlaten. Probeer eerst even via DM mensen toegang te geven ;). Proberen gematigd te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseiki
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
Zou graag ook even bij je langs komen voor die mooie prijs 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier sinds kort ook New Horizons op de switch, SPeel samen met vriendin (zij hoofd want heb het spel voor haar gekocht)

We hadden een korte week erop zitten en toch besloten dit eiland is meh, dus we beginnen opnieuw.
Nu kan net het museum gebouwd worden na het inleveren van 15 fossils.
Eiland heeft sinaasappels, maar we willen natuurlijk al het fruit hebben om een fruit garden op te zetten.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:48:
Ben de hele dag in principe online, of kan m'n switch aanlaten. Probeer eerst even via DM mensen toegang te geven ;). Proberen gematigd te doen
Op wat grotere discords doen ze het per 4 en dan zo snel mogelijk de knollen verkopen en gaan klappen, als iedereen klapt kap jij de verbinding af en repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:54:
[...]

Op wat grotere discords doen ze het per 4 en dan zo snel mogelijk de knollen verkopen en gaan klappen, als iedereen klapt kap jij de verbinding af en repeat.
Moet helaas gewoon werken tussendoor :P dus ik probeer iedereen te DMen met een code (idd ong. 4 per keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nintendo maakt het je ook niet makkelijk om snel turnips te verkopen op andermans eiland... tering die gesprekken die je door moet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier ook sinds kort New Horizons op de Switch.
Speel het samen met vriendin, zij hoofdspeler ik "hulpje" heb het spel tenslotte voor haar gekocht.

Waren al een weekje bezig maar toch besloten opnieuw te beginnen omdat eiland echt mêh was.

Nu net weer 15 beesten ingeleverd voor museum zodat die gebouwd kan worden.
Eiland heeft sinaasappels en er zijn ook al tarantula's gespot (had nog geen net) kan niet wachten om straks weer met de turnips te beginnen.

@Redax zie edit.
Had wat gekopieerd en per ongeluk gepost ipv bericht wat ik wilde posten

[ Voor 204% gewijzigd door Rubman op 14-04-2020 13:03 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:59:
Nintendo maakt het je ook niet makkelijk om snel turnips te verkopen op andermans eiland... tering die gesprekken die je door moet :')
Daarover gesproken... https://www.polygon.com/2...hitting-a-button-problems

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavaeolus
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-06 11:10
@Diigii

Ik kom ook nog graag langs als het kan. Kan eventueel wat aries/star fragments meenemen voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mag ik?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:33
Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:56:
[...]

Moet helaas gewoon werken tussendoor :P dus ik probeer iedereen te DMen met een code (idd ong. 4 per keer)
Mag ik ook? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diigii
Stuur maar een DM @NoTimeRemains en @sacinici . Ben elke keer wat mensen toegang aan het geven, gaat het nog redelijk snel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben klaar. Dankjewel @Diigii door jou heb ik nu 5 miljoen bells :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyDrinker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-08-2024
Sinds kort ook weer opnieuw helemaal verslaafd geraakt aan Animal Crossing. Eerder al de versie op de DS gespeeld. Heb inmiddels al heel wat fruit maar ben nog op zoek naar Kersen of Bamboe. Misschien dat iemand dat hier later vanavond misschien wilt ruilen. @Diigii ik stuur je ook even een DM over de turnips :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

TheHolyDrinker schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:29:
Sinds kort ook weer opnieuw helemaal verslaafd geraakt aan Animal Crossing. Eerder al de versie op de DS gespeeld. Heb inmiddels al heel wat fruit maar ben nog op zoek naar Kersen of Bamboe. Misschien dat iemand dat hier later vanavond misschien wilt ruilen. @Diigii ik stuur je ook even een DM over de turnips :D
heb ik beiden voor je, DM me spreken we vanavond ff af

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Ik heb sowieso elk fruit op mijn eiland in overvloed. Dus als iemand fruit nodig heeft, gewoon even een PM sturen, dan kunnen we dit wel regelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:03
Als er mensen behoefte hebben een Coelacanth te vangen, bij mij regent het heel hard en de poorten staan open. ik heb er net één gevangen en zoek er nog twee voor de volgende keer dat CJ komt.
Bij nooklings zijn ook zaadjes voor mums, daisies en tulips te koop.

Als iemand zaadjes voor lilies mee zou kunnen nemen word het erg gewaardeerd.

Ik zoek ook nog een negental fossils, ze staan in deze spreadsheet rood gemarkeerd. Ik heb de fossils met een getal erachter daarvoor te ruil.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 39% gewijzigd door Flamesz op 14-04-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:33
Ik weet niet of dit eerder was gepost, maar https://nookazon.com/ lijkt me een gave website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
sacinici schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:01:
Ik weet niet of dit eerder was gepost, maar https://nookazon.com/ lijkt me een gave website!
Ziet er geinig uit en zal ongetwijfeld best werken, maar mijn vertrouwen in online communities in het algemeen is te laag om hiervan gebruik te gaan maken. Ik krijg bij dit soort dingen altijd het gevoel dat er maar een paar mensen echt van profiteren.
Dan doe ik liever zaken met andere tweakers in dit topic.

Dat gezegd hebbende, als het echt goed werkt en er zijn genoeg positieve reacties op, wil ik best mijn mening bijstellen :)

Het ziet er overigens wel leuk uit, en de indeling is ook erg prettig, vraag mij wel af hoe ze villagers verhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:45:
ik heb er net één gevangen en zoek er nog twee voor de volgende keer dat CJ komt.
Ik heb vandaag gevraagd om die koraalduivel te laten maken. Weet je wanneer iets geleverd wordt als je de drie vissen van dezelfde soort inlevert ? Is dat bij zijn volgende bezoek of per mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:16:
[...]

Ik heb vandaag gevraagd om die koraalduivel te laten maken. Weet je wanneer iets geleverd wordt als je de drie vissen van dezelfde soort inlevert ? Is dat bij zijn volgende bezoek of per mail ?
De volgende dag, per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:59
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:12:
[...]

Ziet er geinig uit en zal ongetwijfeld best werken, maar mijn vertrouwen in online communities in het algemeen is te laag om hiervan gebruik te gaan maken. Ik krijg bij dit soort dingen altijd het gevoel dat er maar een paar mensen echt van profiteren.
Dan doe ik liever zaken met andere tweakers in dit topic.

Dat gezegd hebbende, als het echt goed werkt en er zijn genoeg positieve reacties op, wil ik best mijn mening bijstellen :)

Het ziet er overigens wel leuk uit, en de indeling is ook erg prettig, vraag mij wel af hoe ze villagers verhandelen?
Villagers doen ze waarschijnlijk per amiibo op de kampeerplek. En dan mag jij ze uitnodigen om bij je te komen wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
sacinici schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:01:
Mmmm 300K voor de witte vleugelpiano die ik zoek. Is blijkbaar zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik hang een beetje rond op turnip.exchange maar ik zie daar ook mensen langs komen die Mea nog hebben. Dat zijn, neem ik aan, mensen die aan het timetravelen zijn en hun switch op een andere dag zetten. Heeft dat nog effect als ik daar heen ga, turnips insla en weer terug ga naar m'n eigen huis?

.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:16:
[...]

De dag er na per post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00

jOzh

Sweet dude!

Ik heb je ook een PM gestuurd @Diigii , mocht je alle toeristen nog niet zat zijn ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
jOzh schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:34:
Ik heb je ook een PM gestuurd @Diigii , mocht je alle toeristen nog niet zat zijn ;)
Ga rustig m'n DM lijst af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 16FtPauly
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik heb ook gebruik gemaakt van de DM functie hier :D zo lang geleden dat ik hier gepost heb, moest mijn account weer afstoffen / een nieuwe maken.

Ik ben ook nog op zoek naar het ironwood dresser recept. :D

[ Voor 17% gewijzigd door 16FtPauly op 14-04-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net voor het eerst door het musuem gelopen. vooral het aquarium gedeelte vind ik echt super vet gedaan heey holy shit :D helemaal hyped om nog meer vissen en insecten te donaten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:21
Ook PM gestuurd voor toegang :). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 23:01
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:45:
Als er mensen behoefte hebben een Coelacanth te vangen, bij mij regent het heel hard en de poorten staan open. ik heb er net één gevangen en zoek er nog twee voor de volgende keer dat CJ komt.
Bij nooklings zijn ook zaadjes voor mums, daisies en tulips te koop.

Als iemand zaadjes voor lilies mee zou kunnen nemen word het erg gewaardeerd.

Ik zoek ook nog een negental fossils, ze staan in deze spreadsheet rood gemarkeerd. Ik heb de fossils met een getal erachter daarvoor te ruil.

***members only***
Is het goed als ik nu langskom voor die mums en daisies? Ik neem dan rode en gele lelie zaadjes voor je mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ricmaniac schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:37:
Net voor het eerst door het musuem gelopen. vooral het aquarium gedeelte vind ik echt super vet gedaan heey holy shit :D helemaal hyped om nog meer vissen en insecten te donaten haha.
Daar was ik ook aangenaam verrast over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 18:43

Melkaz

Melkazar

Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:34:
[...]

Ga rustig m'n DM lijst af
Ik heb je er ook eentje gestuurd. We wachten geduldig af, mn bag is al vol iig :+
Zal ik je geld geven of heb je toevallig nog van het onderstaande iets nodig?

- Red & White tulips
- Red & white Windflowers
- White & Yellow cosmos
- Alle vier het fruit.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Mijn vrouw is hoofdrolspeelster.. En loopt ook een stuk voor op mij. Ik heb nu wel al een schep, vangnet en vishengel maar ik krijg maar geen hakbijl. Iemand die mij kan vertellen wanneer ik die krijg? Mijn vrouw kan zich niet meer herinneren namelijk wanneer ze die kreeg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:40:
[...]

Daar was ik ook aangenaam verrast over :*)
Blij dat jullie er zo blij mee zijn. Het concept is goed en mooi, maar het blijft raar dat als je 1 vis doneert er gelijk 10 andere van dezelfde soort rond zwemmen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 16FtPauly
Granaatappel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:42:
Mijn vrouw is hoofdrolspeelster.. En loopt ook een stuk voor op mij. Ik heb nu wel al een schep, vangnet en vishengel maar ik krijg maar geen hakbijl. Iemand die mij kan vertellen wanneer ik die krijg? Mijn vrouw kan zich niet meer herinneren namelijk wanneer ze die kreeg :F
Volgens mij kun je deze kopen van die timmy en tommy in de tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Areowen
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:16
Weet iemand of ik ergens het huidige niveau van mijn eiland kan bekijken? Ik moet niveau 3 hebben om verder te gaan (voor K.K.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redax schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:42:
[...]

Blij dat jullie er zo blij mee zijn. Het concept is goed en mooi, maar het blijft raar dat als je 1 vis doneert er gelijk 10 andere van dezelfde soort rond zwemmen. 8)7
Nou voel ik niet echt de behoefte om 400+ ansjovisjes te gaan vangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Redax schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:42:
[...]

Die zijn gewoon toevallig door andere villagers gedoneerd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 16FtPauly
Areowen schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:45:
Weet iemand of ik ergens het huidige niveau van mijn eiland kan bekijken? Ik moet niveau 3 hebben om verder te gaan (voor K.K.)
Als je met Isabel praat kun je het daar opvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
lamoreas schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:40:
[...]

Is het goed als ik nu langskom voor die mums en daisies? Ik neem dan rode en gele lelie zaadjes voor je mee.
Prima. de poorten staan gewoon voor iedereen open. Er is nu één iemand anders met mij aan het vissen.

Oei, dat binnenkomen ging net ff mis nadat iemand een Coelacanth ving, hopelijk ben je hem niet kwijt :|

[ Voor 13% gewijzigd door Flamesz op 14-04-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:44:
[...]

Het regent ook niet de gehele dag, heb al verschillende keren een uurtje regen gehad, daarna volop zon.
Gisteren en vandaag de hele dag regen. Soms wel kleine opklaringen, maar voor de rest is het typish nederlands herfst weer.. :|

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
lamoreas schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:40:
[...]

Volgens mij ging het net fout toen je binnenkwam. De nieuwe dodo code is :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.

Voor wie mijn eerste bericht gemist heeft, mijn eiland is open voor iedereen die een Coelacanth wil vangen. Verder ben ik op zoek naar rode lilies en de rood aangemerkte fossielen in deze spreadsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bensimpel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:55:
[...]

Gisteren en vandaag de hele dag regen. Soms wel kleine opklaringen, maar voor de rest is het typish nederlands herfst weer.. :|
Misschien vaker op bezoek bij vrouwlief dan maar ;)
Heb hier nog geen hele dag regen gezien, maar als AC het weerpatroon van Nederland volgt kunnen we volgende week nog sneeuw krijgen, dat heeft ook wel weer wat :P

edit:
Als je vanavond nog regen hebt kom ik graag even vissen als je tijd hebt O-)

[ Voor 9% gewijzigd door dragoncry op 14-04-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:59:
[...]

Volgens mij ging het net fout toen je binnenkwam. De nieuwe dodo code is :

***members only***
.

Voor wie mijn eerste bericht gemist heeft, mijn eiland is open voor iedereen die een Coelacanth wil vangen. Verder ben ik op zoek naar rode lilies en de rood aangemerkte fossielen in deze spreadsheet
Sorry ben er, keyboard werkt nog steeds niet blijkbaar. Ik zal de zaadjes naast de Nookling store leggen. Gaaf eiland heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Dank je wel voor de mums! Hilarisch, het weerverschil. Noodweer bij jou en zonneschijn bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:59:
[...]
Verder ben ik op zoek naar rode lilies en de rood aangemerkte fossielen in deze spreadsheet
Ik heb de Spino Torso voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:26:
[...]

Ik heb de Spino Torso voor jou.
Is er een fossiel uit mijn lijst die jij wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:26:
[...]

Is er een fossiel uit mijn lijst die jij wilt?
Hoe kan ik best weten wat ik mis ? In het overzicht staan enkel insecten/vissen.
Wandeling in het museum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
tuxken schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:28:
[...]

Hoe kan ik best weten wat ik mis ? In het overzicht staan enkel insecten/vissen.
Wandeling in het museum ?
Idd de wandeling door het museum is hoe ik het gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
ok, zal het nakijken en stuur je dan een message om af te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@Diigii bedankt je bent een held!

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 09:24
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:48:
[...]

Prima. de poorten staan gewoon voor iedereen open. Er is nu één iemand anders met mij aan het vissen.

Oei, dat binnenkomen ging net ff mis nadat iemand een Coelacanth ving, hopelijk ben je hem niet kwijt :|
Dat was ik, ja is goed gegaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Haha, thanks! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00

jOzh

Sweet dude!

+1, in één klap Bell-miljonair :)

Grab shell dude!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:21
+1, Heb vandaag in totaal 20000 turnips verkocht (8000 bij @Diigii ) met een opbrengst van 8 miljoen, waarvan Diigii de helft voor zijn rekening neemt. Hulde.
In totaal deze week meer dan 6M winst en vorige week was het 4,6M. Heb dus de nookmiles voor 10M knollenwinst ook binnen (dat zijn er 3000 die je krijgt).

Heb ook snel nog gele en rode rozen gekocht, die had ik nog niet :).

Ik heb deze week ook nog kans op een grote piek, dan zet ik de gate ook open voor Tweakers.
Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste