Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:01
Ik heb Nintendo Switch Neon, 12 maanden online en animal crossing paar dagen geleden aangeschaft.

Tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk helemaal niet de tijd en zin voor heb om dit vaak te spelen. Als ik google naar de huidige Nintendo spellen raak ik ook niet warm. Slechte beslissing dus.

Kan ik dit nog ruilen bij bol.com en anders welk platform raden jullie aan om te koop te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

Tweakers V&A

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 17:41
tuxken schreef op zondag 12 april 2020 @ 20:07:
[...]

Ja ben even gedeconnecteerd geweest.
Staat open voor alle vrienden zonder code tot 21u.
Super dank je wel! Mooi eiland heb je. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Als ik bij iemand de Cherry-blossom branches en/of klok moet droppen, laat het weten. Ik hoef er niks voor terug. Misschien bloemen maar dat is het.

(Heb zelf: tulips, windlowers en lillies.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
Graag gedaan. Je weet dat je in mijn winkel witte en rode pansies kon kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Ach, komt volgende keer wel anders val ik je weer lastig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
geen probleem. Staat nog open en heb nog een pakje van 5 liggen. Je mag het hebben. Je ziet maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Nogmaals heel erg dank je wel! :D Ik heb wat iron voor je achter gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op de valreep alle DIY voor bunnyday gedaan en de eierstaf in de pocket. Serieus blij dat dit over is haha. Gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:16
Ik heb CJ op mijn eiland mocht iemand interesse hebben. De dodo code is: 32TRC, mocht iemand belangstelling hebben. Gates blijven waarschijnlijk tot een uur of 10 open.
Heb trouwens ook appels en kersen op mijn eiland, mocht iemand die nog nodig hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door livranca op 13-04-2020 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Heerlijk om vanochtend tegen een steen aan te slaan en dat er geen steeneieren uitkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

livranca schreef op maandag 13 april 2020 @ 08:08:
Ik heb CJ op mijn eiland mocht iemand interesse hebben. De dodo code is: 32TRC, mocht iemand belangstelling hebben. Gates blijven waarschijnlijk tot een uur of 10 open.
Heb trouwens ook appels en kersen op mijn eiland, mocht iemand die nog nodig hebben.
Alleen de eilandbewoner heeft wat aan CJ. Bezoekers kunnen er niks mee.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Best wel jammer aan die turnip calculators die op internet rond gaan, dat op maandagochtend meteen al alle hoop vervlogen is op hoge turnip prijzen op je eigen eiland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Kk slider is er gelukkig vandaag.

Edit

Hjj heeft net al gespeeld

[ Voor 37% gewijzigd door rwbk op 13-04-2020 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:07
Rn82 schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:03:
Best wel jammer aan die turnip calculators die op internet rond gaan, dat op maandagochtend meteen al alle hoop vervlogen is op hoge turnip prijzen op je eigen eiland...
Dat is toch niet de schuld van de calculators? ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
dragoncry schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:47:
[...]

Nou ja, anders had ik de hele week nog valse hoop kunnen hebben... 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
dragoncry schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:47:
[...]

Ik begrijp die dingen niet helemaal?
inkoop was 108. Prijs waarvoor die nooks hem kopen is nu 97. Had er net 1 in gevuld maar werd daar niet heel veel wijzer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
rwbk schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:03:
[...]

Ik begrijp die dingen niet helemaal?
inkoop was 108. Prijs waarvoor die nooks hem kopen is nu 97. Had er net 1 in gevuld maar werd daar niet heel veel wijzer uit.
Je hebt tussen dinsdag middag (na 12:00) tot vrijdagochtend (voor 12:00) een kans op heel hoge prijzen,

Naarmate je meer waardes invult zul je zien dat hij preciezer gaat worden.:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zav-E6Wm0DUEpRPj4yfrEIvm65U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IFZsuihgAGSdJryMuhYL1nQV.jpg?f=fotoalbum_large
(https://ac-turnip.com/)

Vervolgens kijk ik even hier (https://turnipprophet.io/index.html?) en daar lees ik met jou ingevulde gegevens, dat de maximimum prijs tussen de 216 en 648 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
dragoncry schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:14:
[...]

Je hebt tussen dinsdag middag (na 12:00) tot vrijdagochtend (voor 12:00) een kans op heel hoge prijzen,

Naarmate je meer waardes invult zul je zien dat hij preciezer gaat worden.:
[Afbeelding]

Vervolgens kijk ik even hier (https://turnipprophet.io/index.html?) en daar lees ik met jou ingevulde gegevens, dat de maximimum prijs tussen de 216 en 648 ligt.
Ah okay thanks! Dus als ik die van vanmiddag invul weet ik meer. Die 648 vind ik best prima 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
rwbk schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:16:
[...]

Ah okay thanks! Dus als ik die van vanmiddag invul weet ik meer. Die 648 vind ik best prima 😂
Mocht het zover zijn laat je het wel even weten, toch? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
dragoncry schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:20:
[...]

Mocht het zover zijn laat je het wel even weten, toch? O-)
Voor die prijs zeker alles boven de 300 komt hier te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Mauz1978 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 07:17:
Ik heb de Nederlandse Lokalisatie voor mn zoontje van 5, maar ik moet zeggen dat ze het echt bijzonder leuk vertaald hebben. Moet soms echt lachen.

Verder helemaal hooked. Nog steeds jammer van dat eiland delen, want ik speel sochtends als eerste en wil eigenlijk niet al het hele eiland leegplukken en fossielen pakken etc. Dan laat ik toch 1/3e voor mn vrouw en 1/3 voor mn zoon liggen, terwijl ik door wil... maar ja het is niet anders.

Ben wel blij met mn inventory uitbreiding alswel mn gereedschapswiel. Maak het leven weer net wat makkelijker. Nu nog een ladder zien te regelen en we kunnen overal bij.
Is je zoontje hooked of jij? Ik zit er ook over te denken deze aan te schaffen voor mijn Kids van 5 en 7, maar vraag me af of ze het leuk vinden.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
FireFoz schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:47:
[...]

Is je zoontje hooked of jij? Ik zit er ook over te denken deze aan te schaffen voor mijn Kids van 5 en 7, maar vraag me af of ze het leuk vinden.
Merk je dat niet vanzelf als ze met jou mee kijken?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

FireFoz schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:47:
[...]

Ik ben zeker hooked, maar mn zoon van 5 kan dit zo de hele dag spelen hoor (wat we uiteraard niet toelaten ;)). Op een gegeven moment wil ie wel Mario Kart of iets anders doen, maar het valt me op hoelang hij deze game kan spelen zonder zich te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05:44
Mauz1978 schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:55:
[...]

Ik ben zeker hooked, maar mn zoon van 5 kan dit zo de hele dag spelen hoor (wat we uiteraard niet toelaten ;)). Op een gegeven moment wil ie wel Mario Kart of iets anders doen, maar het valt me op hoelang hij deze game kan spelen zonder zich te vervelen.
Moet je mijn vriendin eens zien.. die kan als ze wil van 8:00 tot 8:00 nonstop spelen :+

Gooi er ook nog even een vraag in, ons eiland heeft appels, nu hebben we ook kersen van een ander eiland geplukt en kokosnoten. Ik weet dat er ook sinaasappels en perziken moeten zijn. Deze kunnen we alleen niet vinden. Zijn al 100x naar eilanden geweest met de nook miles bon, maar steeds vinden we daar vruchten die we dus al hebben (appels, kersen, kokosnoten) iemand een idee hoe we aan die perziken of sinaasappels kunnen komen? We hebben trouwens geen nintendo online. :?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Korkss schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:40:
[...]

Moet je mijn vriendin eens zien.. die kan als ze wil van 8:00 tot 8:00 nonstop spelen :+

Gooi er ook nog even een vraag in, ons eiland heeft appels, nu hebben we ook kersen van een ander eiland geplukt en kokosnoten. Ik weet dat er ook sinaasappels en perziken moeten zijn. Deze kunnen we alleen niet vinden. Zijn al 100x naar eilanden geweest met de nook miles bon, maar steeds vinden we daar vruchten die we dus al hebben (appels, kersen, kokosnoten) iemand een idee hoe we aan die perziken of sinaasappels kunnen komen? We hebben trouwens geen nintendo online. :?
Door andere eilanden te bezoeken van bijvoorbeeld vrienden. Als je in de lijst kijk in de eerste post, zie je wie welke fruitsoorten al hebben. Maak vrienden met ze, bezoek ze en krijg de resterende fruitsoorten ;). Ik heb inmiddels een boomgaarde van alle soorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

zonder Nintendo Online kan je volgens mij geen mensen bezoeken of ontvangen...

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

NoTimeRemains schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:57:
[...]

zonder Nintendo Online kan je volgens mij geen mensen bezoeken of ontvangen...
Oh dat las ik niet. Nee dan gaat dat feest niet door. Dan moet je enorm geluk hebben met je nook miles bonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
@Mauz1978 @Korkss met je Nook Miles bon kom je maar aan 1 soort wat je zelf niet hebt. En je kan aan bamboe komen, maar dat is geen vrucht.

Zelf heb ik trouwens kersen van mn moeder gekregen via de post, op pereneiland, met appels via nook miles.

De rest moet je via anderen krijgen, Switch Online is niet duur voor een maandje of 3... Hier via Tweakers kan je zo de rest bemachtigen :P of je moet mensen in de buurt kennen en het via local play oplossen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Mauz1978 schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:02:
[...]

Oh dat las ik niet. Nee dan gaat dat feest niet door. Dan moet je enorm geluk hebben met je nook miles bonnen.
Nook miles eilanden hebben alleen je native fruit, op 2 eilanden na
Deze hebben 1 ander fruit en bamboe. (en kokosnoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mauz1978 schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:02:
[...]

en dat gaat ook weer niet want je hebt een native fruit en dan een foreign fruit wat je kan krijgen verder niet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zit je dan met 9000 turnips en een prijs die volgens de calculators niet over de 149 gaat :+

Hoop dat jullie de poorten open zetten bij een goede prijs :) die turnip exchange waiting waiting lines zijn regelmatig al tientallen mensen lang terwijl de prijs daar ook sub 200 is.

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 13-04-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

@hierboven allemaal. Klopt! Ik zit nog te slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:42
Hallo, lees al even mee en heb nu sinds een paar dagen ook dit spel :) heb nu net vandaag genoeg spullen om de winkel te laten bouwen, dus die is morgen klaar. Heb me ook in de begin post gezet dus als iemand wat nodig heeft? Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Is er iemand die fossielen wil ruilen?

Ik ben op zoek naar de volgende fossielen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Acanthostega
Amber
Trilobite
Ankylo tail
Brachi tail
Mammoth skull
Plesio skull
Plesio tail
Spino torso
Stego skull

Ik heb de volgende fossielen te ruil
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
2 Ammonite
Anomalocaris
Australopitecus
Coprolite
Dinosaur track
Esuthenopteron
2 Ankylo torso
Archelon tail
2 Brachio skull
2 Brachio chesto
2 Brachio pelvis
Denony tail
2 Diplo pelvis
Iguanodon skull
Iguanodon tail
Megacero torso
Megalo right side
2 Parasaur torso
4 Parasaur tail
2 Plesio body
3 Right Ptera wing
Ptera body
Quatal torso
Sabertooth skull
Sabertooth tail
Stego tail
2 Tricera torso
Tricera tail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:06
Ik heb mijn 2000 turnips verkocht via iemand op de turnip exchange website voor 560 per stuk, en hij hoefde er maar 5000 bells voor. Maar dit was de laatste keer denk ik. Ik heb 3 uur in de wachtrij gestaan 8)7 Beter volgende keer gewoon wachten totdat bij vrienden of hier een goede prijs voorbij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.
  • Laatst online: 31-12-2022
Raikkonen_WC schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:47:
Wie heeft er al een winkel waar ik een baard kan kopen? Ik wil graag een baard :D :D :D
Ik heb ze vandaag bij de Able Sisters! Dus mocht je nog een baard willen, laat het weten en kom gerust langs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Alexknl schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:33:
Ik heb mijn 2000 turnips verkocht via iemand op de turnip exchange website voor 560 per stuk, en hij hoefde er maar 5000 bells voor. Maar dit was de laatste keer denk ik. Ik heb 3 uur in de wachtrij gestaan 8)7 Beter volgende keer gewoon wachten totdat bij vrienden of hier een goede prijs voorbij komt :)
Welke exchange heb je gebruikt?

Ik gebruik momenteel deze: https://turnip.exchange/islands Maar de wachtrijen zijn altijd binnen een halve seconde gevuld.

[ Voor 12% gewijzigd door Redax op 13-04-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Misschien wil een vriendelijke Tweaker melden als hij/zij goede turnips verkoopprijzen heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Thomas. schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:35:
[...]

Ik heb ze vandaag bij de Able Sisters! Dus mocht je nog een baard willen, laat het weten en kom gerust langs! :D
JA!

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas.
Dodo code is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Redax schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:35:
[...]

Welke exchange heb je gebruikt?

Ik gebruik momenteel deze: https://turnip.exchange/islands Maar de wachtrijen zijn altijd binnen een halve seconde gevuld.
Die heb ik ook gebruikt. Was denk ik puur geluk hebben want als je al een vind dan zijn die wachtrijen inderdaad binnen een fractie van een seconde gevuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Thomas. schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:35:
[...]

Ja graag!!! Ik kom er nu aan :-)

Hoe krijg je de able sisters op je eiland eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Raikkonen_WC op 13-04-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.
Raikkonen_WC schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:34:
[...]

Ja graag!!! Ik kan over een uurtje online zijn :-)

Hoe krijg je de able sisters op je eiland eigenlijk?
Stuur maar een PB, dan kan ik hem tegen die tijd weer open gooien. De Able Sisters krijg je door bij Mabel kleding te kopen (boven 5K per keer geloof ik) wanneer ze op de town square is. Als je dat driemaal doet kan je met haar praten over het openen van een kledingwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Thomas. schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:36:
[...]

Stuur maar een PB, dan kan ik hem tegen die tijd weer open gooien. De Able Sisters krijg je door bij Mabel kleding te kopen (boven 5K per keer geloof ik) wanneer ze op de town square is. Als je dat driemaal doet kan je met haar praten over het openen van een kledingwinkel.
Heb je een PM gestuurd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
Richh schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:10:
Zit je dan met 9000 turnips en een prijs die volgens de calculators niet over de 149 gaat :+

Hoop dat jullie de poorten open zetten bij een goede prijs :) die turnip exchange waiting waiting lines zijn regelmatig al tientallen mensen lang terwijl de prijs daar ook sub 200 is.
Ik zal je op de hoogte houden van die van mij want die schijnt te gaan pieken .zie een paar berichten hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullie gedaan met alle Paasproducten zoals de meubels? Ik heb ze allemaal in de opslag liggen, maar denk eraan om alles te verkopen. Vind ze toch niet mooi... Nadeel is natuurlijk dat het daarna niet meer mogelijk is ze te maken omdat er geen eieren meer te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Kan alleen door het bezoeken van andermans eilanden doormiddel van nintendo online helaas.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:10:
Wat hebben jullie gedaan met alle Paasproducten zoals de meubels? Ik heb ze allemaal in de opslag liggen, maar denk eraan om alles te verkopen. Vind ze toch niet mooi... Nadeel is natuurlijk dat het daarna niet meer mogelijk is ze te maken omdat er geen eieren meer te vinden zijn.
Gewoon alles verkocht, toch weer zo'n 150k :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rn82
rwbk schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:06:
[...]

Ik zal je op de hoogte houden van die van mij want die schijnt te gaan pieken .zie een paar berichten hierboven
Zou er graag ook gebruik van willen maken. Die van mij gaan niet hoger dan 199. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 12:39
Weg met die zooi 😉. Hoef niet meer herinnerd te worden aan al die eieren overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Richh schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:07:
@Mauz1978 @Korkss met je Nook Miles bon kom je maar aan 1 soort wat je zelf niet hebt. En je kan aan bamboe komen, maar dat is geen vrucht.

Zelf heb ik trouwens kersen van mn moeder gekregen via de post, op pereneiland, met appels via nook miles.

De rest moet je via anderen krijgen, Switch Online is niet duur voor een maandje of 3... Hier via Tweakers kan je zo de rest bemachtigen :P of je moet mensen in de buurt kennen en het via local play oplossen.
Ok we hebben zo’n 3 maanden kaartje gehaald. Nu moet ik dus een eiland code fiksen van iemand met sinaasappels of perziken! Iemand toevallig? :D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatseflatsh90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-05-2021
Na lang twijfelen eindelijk zo ver dat ik heb besloten hem aan te schaffen. Maar aangezien alles vandaag gesloten is wil ik voor een digitaal alternatief gaan. Scheelt ook weer steeds met het verwisselen van de sd kaart. Iemand enig idee of HRK een betrouwbare shop is?

https://www.gamescompare....015?search=animal%20cross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Korkss schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:29:
[...]

Ok we hebben zo’n 3 maanden kaartje gehaald. Nu moet ik dus een eiland code fiksen van iemand met sinaasappels of perziken! Iemand toevallig? :D
Als je je eiland open zet wil ik ze je best komen brengen, in ruil ervoor wil ik even in je winkel kijken, ik ben druk op zoek naar nieuwe items :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
Hatseflatsh90 schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:36:
Na lang twijfelen eindelijk zo ver dat ik heb besloten hem aan te schaffen. Maar aangezien alles vandaag gesloten is wil ik voor een digitaal alternatief gaan. Scheelt ook weer steeds met het verwisselen van de sd kaart. Iemand enig idee of HRK een betrouwbare shop is?

wilde hem daar net ook bestellen...kwamen nog kosten en BTW overheen...kwam op 55 euro uit....nu bij cdkeys.com besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
rbfotoeu schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:44:
[...]

wilde hem daar net ook bestellen...kwamen nog kosten en BTW overheen...kwam op 55 euro uit....nu bij cdkeys.com besteld.
MIsschien een rare gedachte maar als je nog een A titel van Nintendo wilt hebben kun je ook de coupens kopen a 99,99 euro. Kun je twee A titels uitzoeken, waaronder Animal Crossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 15:45
Net 4000 turnips verkocht voor 250 en mijn laatste 2900 verkocht voor 517.
Ik kan weer rustig mijn loans afbetalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Redax schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:40:
[...]

Als je je eiland open zet wil ik ze je best komen brengen, in ruil ervoor wil ik even in je winkel kijken, ik ben druk op zoek naar nieuwe items :)
Vind het een deal! Hoe werkt dat open stellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redax
Korkss schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:48:
[...]

Vind het een deal! Hoe werkt dat open stellen?
Loop even naar je vliegveld en stel hem open met Dodo code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
Mijn max turnip prijs staat op 588, gemiddelde op 134...
De 588 spreidt zich over woensdag AM tot en met vrijdag PM. Maar wat het betekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Engineer Stewie schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:56:
De 588 spreidt zich over woensdag AM tot en met vrijdag PM. Maar wat het betekend...
Niet echt concreet nee.

[ Voor 11% gewijzigd door Redax op 14-04-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Engineer Stewie schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:56:
Dat betekend dat er ergens tussen woendagochtend (vanaf 05:00) en vrijdagmidddag (tot zaterdag 05:00)
Een kans is op een prijs van maximaal 588 bells, het is dus nog niet zeker op welke dag/dagdeel.

Blijf gegeven invoeren deze week dan word deze spreiding vanzelf kleiner, vanaf woensdag ochtend goed in de gaten houden, vanaf dan is de hoge prijs mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:16
Heeft iemand apple, orange en peach?
Heb zelf cherry, pear en coconut op mijn eiland.
prijs van de knollen is nu 128.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
ninc schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:14:
Heeft iemand apple, orange en peach?
Heb zelf cherry, pear en coconut op mijn eiland.
prijs van de knollen is nu 128.
Kan ik regelen als ik de shops op je eiland mag bezoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 19:54
Hatseflatsh90 schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:36:

Zelf goede ervaringen (digitaal) met shopto.net en Eneba.com. Ook wel eens op HRK besteld maar met de bijkomende kosten zijn ze vaak net wat duurder.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 22:16
Redax schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:15:
[...]

Kan ik regelen als ik de shops op je eiland mag bezoeken.
Sure, ik stuur je een DM met dodo code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zondag 12 april 2020 @ 13:49:
De knollenmadness begint ook hier iets te gekke vormen aan te nemen... Drie ladingen ingekocht,
ééntje via Twitter gefixed, de andere twee via Turnip-exchange, werkt heel goed.

4350 knollen á 91 bells gekocht, 3650 knollen á 90 bells gekocht en nog eens 4000 á 92 bells...
Totaal dus 1.092.350 klingels kwijt. Verkopen voor minimaal 500 per stuk = 4,9 miljoen klingels winst.
De eerste lading is van de hand. Kost wat rondzoekwerk, maar de winst is nu al meer dan prima, leuk wel.
EDIT: 3600 stuks a 608 bells per stuk en verder...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 13-04-2020 18:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Een hele kamer die ik nog niet ingericht had volledig ingericht met alle paas dingen, incl. mezelf in paaskleding, screenshot gemaakt, en vervolgens alles verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
ik heb nog perenbomen en appels nodig :D

Zelf heb ik;
-kersen
-perziken
-sinaasappels
-palmbomen (kokosnoten :P)

Iemand in voor een ruil wellicht?? Zo ja, stuur even een DM dan delen we even een code?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Korkss schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:29:
[...]

Voor peren mag je vanavond best even langs komen, de rest heb ik vandaag zelf al geoogst :X
Later deze week heb ik alles voor je als je wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Ik heb hier nog alle fruit beschikbaar bij interesse,
kan vanavond vanaf een uur of 8 bezoekers ontvangen.

Stuur aar een DM als je langs wil komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Redax schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:57:
[...]

Zou mijn vriendin wat turnips mogen verkopen? 588 is een mooie prijs.
Kans vanaf Woensdag dus. Ik hou het in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

sderooij schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:34:
ik heb nog perenbomen en appels nodig :D

Zelf heb ik;
-kersen
-perziken
-sinaasappels
-palmbomen (kokosnoten :P)

Iemand in voor een ruil wellicht?? Zo ja, stuur even een DM dan delen we even een code?

alvast bedankt!
DM even je dodo code, dan kom ik wel langs met peren en appels ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Eindelijk regen op mijn eiland en mn eerste vis: een Coelacanth!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

NoTimeRemains schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:09:
Eindelijk regen op mijn eiland en mn eerste vis: een Coelacanth!
Ik heb de hele dag regen, en guess wie er op mijn eiland is... Flick..

Door de regen komen er bijna geen insecten meer tevoorschijn... Goede timing! :'(

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Hier in de 60 uur die ik gespeeld heb nog geen enkele keer regen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Pfff.. Fijn hoor die queue van turnip.exchange. Zat er al twee 2 uur in en was bijna aan de beurt. Wordt ik uit de queue gekickt. :z

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lavaeolus
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-09 11:45
Voor de geïnteresseerden, ik heb een meteoriettenregen en Celeste op mijn eiland
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Je hoeft niets mee te nemen, maar ik mis nog rozen, lelies en chrysanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Zag net dat wanneer je Nintendo Switch Online hebt je een Nook Tapijt gratis kunt downloaden uit de eShop. Dus als je dat nog niet gedaan hebt.. ;)
Iedereen, ook zonder Nintendo Switch Online, kan het tapijt ook cataloggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:46
Yessss snapping turtle gevangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Lavaeolus schreef op maandag 13 april 2020 @ 21:07:
Voor de geïnteresseerden, ik heb een meteoriettenregen en Celeste op mijn eiland

***members only***

Je hoeft niets mee te nemen, maar ik mis nog rozen, lelies en chrysanten.
cool ik kom langs!

bedankt!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:46
Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap niet zo veel van die turnip exchange.. telkens als ik join queue druk (die dan niet uitgegrijst is) krijg ik alsnog de foutmelding dat die vol zit.

Als iemand hier op Tweakers een leuke verkoopprijs heeft deze week dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:11:
Ik snap niet zo veel van die turnip exchange.. telkens als ik join queue druk (die dan niet uitgegrijst is) krijg ik alsnog de foutmelding dat die vol zit.

Als iemand hier op Tweakers een leuke verkoopprijs heeft deze week dan hoor ik het graag :)
Ik heb hetzelfde.... Ik heb nu ingekocht voor 94.... Zou het graag verdubbelen of meer. Dus als iemand deze week de kans bied, doe ik graag mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb massief ingekocht, tot nu toe nog steeds kans op hoge turnip prijzen. Als dat zo zou zijn, dan zet ik de gate graag open voor tweakers+ de discord groep (en alleen tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Engineer Stewie zou top zijn :) ik hoop met je mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Heb gewoon normaal ingekocht, tot nu toe hier bij andere tweakers voor leuke prijzen kunnen verkopen,
daarom ook geen behoefte aan de exchange gehad.

Het omgooien van mijn eiland begint aardig op te schieten, moet alleen iedere dag wachten op een verhuizing voor ik weer verder kan, ik maak gebruik van zandpaden, wist niet dat daar ook bloemen op konden groeien, dus heb weer een paar nieuwe hybriden :*)

Heeft er trouwens al iemand geprobeerd om zijn controller te remappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:57:
Heb gewoon normaal ingekocht, tot nu toe hier bij andere tweakers voor leuke prijzen kunnen verkopen,
daarom ook geen behoefte aan de exchange gehad.

Het omgooien van mijn eiland begint aardig op te schieten, moet alleen iedere dag wachten op een verhuizing voor ik weer verder kan, ik maak gebruik van zandpaden, wist niet dat daar ook bloemen op konden groeien, dus heb weer een paar nieuwe hybriden :*)

Heeft er trouwens al iemand geprobeerd om zijn controller te remappen?
Hoe krijg je die zandpaden eigenlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:58:
[...]

Hoe krijg je die zandpaden eigenlijk :-)
Die zit standaard in het terraform pakket wat je vrijspeelt bij 3 sterren (na het bezoek van K.K.)
Zelf heb ik verder nog geen paden gekocht of gemaakt, moet daar nog naar kijken maar vond die zandpaden wel wat hebben icm de hangbruggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 20-09 11:52
Bij mij wordt vandaag nooks cranny voor de 2de keer geupgrade. Kan dus helemaal niks bij ze kopen of verkopen vandaag. Das wel vervelend maar ben wel benieuwd hoe hun winkel er morgen uitziet. Ik gok op meer ruimte en spulletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:15:
Bij mij wordt vandaag nooks cranny voor de 2de keer geupgrade. Kan dus helemaal niks bij ze kopen of verkopen vandaag. Das wel vervelend maar ben wel benieuwd hoe hun winkel er morgen uitziet. Ik gok op meer ruimte en spulletjes :)
Weet je toevallig wat er nodig is voor deze upgrades? Le Internet is hier nogal vaag/verdeeld over voor zover ik kan vinden. Veranderen de openingstijden ook bij een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 20-09 11:52
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:19:
[...]

Weet je toevallig wat er nodig is voor deze upgrades? Le Internet is hier nogal vaag/verdeeld over voor zover ik kan vinden. Veranderen de openingstijden ook bij een upgrade?
Ik heb geen idee. Gisteren kwamen Timmy en Tommy mij dat vertellen nadat het ook al door Isabel was aangekondigd. Ik heb geen idee wat het getriggerd heeft. Ik speel gewoon het spel met veel plezier en tot nu toe heeft bijna elke dag wel iets nieuws opgeleverd en nu dit dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:25:
[...]

Ik heb geen idee. Gisteren kwamen Timmy en Tommy mij dat vertellen nadat het ook al door Isabel was aangekondigd. Ik heb geen idee wat het getriggerd heeft. Ik speel gewoon het spel met veel plezier en tot nu toe heeft bijna elke dag wel iets nieuws opgeleverd en nu dit dus weer.
herkenbaar :), nouja, dan spelen we gewoon verder en zien we het wel, hoop wel dat nooks na de upgrade wat ruimere openingstijden krijgt, met name in de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:09:
[...]

Die zit standaard in het terraform pakket wat je vrijspeelt bij 3 sterren (na het bezoek van K.K.)
Zelf heb ik verder nog geen paden gekocht of gemaakt, moet daar nog naar kijken maar vond die zandpaden wel wat hebben icm de hangbruggen :)
Ah ok, ik heb K.K. nog niet langs gehad. Heb nu wel een aantal extra mensen wonen op mijn eiland. Benieuwd of dit gaat gebeuren binnenkort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:03:
[...]

Ah ok, ik heb K.K. nog niet langs gehad. Heb nu wel een aantal extra mensen wonen op mijn eiland. Benieuwd of dit gaat gebeuren binnenkort...
Isabelle kan je tips geven om 3 sterren te halen, ook geeft ze aan wat er nog moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:59:
[...]

herkenbaar :), nouja, dan spelen we gewoon verder en zien we het wel, hoop wel dat nooks na de upgrade wat ruimere openingstijden krijgt, met name in de avond :)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je shop op de 28e speeldag een upgrade krijgt mits je 70k of meer hebt besteed. Ik kan de bron alleen niet meer terug vinden.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

Melkaz

Melkazar

Ziet erna uit dat het deze week geen Turnip klapper gaat worden op mijn island. Ik ben spoiled na vorige week.
Als er iemand woensdag, donderdag of eventueel een goede spike heeft zou ik graag even langs willen komen!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Vraagje, gister is mijn Town Hall geupgrade en vanochtend zag ik wat DIY recepten voor Hero Robot e.d. Zijn die blijvend te koop nu of moet ik al mijn Nook Miles nu redeemen om dat spul te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
PuddingNL schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:11:
Vraagje, gister is mijn Town Hall geupgrade en vanochtend zag ik wat DIY recepten voor Hero Robot e.d. Zijn die blijvend te koop nu of moet ik al mijn Nook Miles nu redeemen om dat spul te krijgen?
Is blijvend. Als ik je dan gelijk een tip mag geven; probeer 14.000 nook miles te sparen, die ga je 'nodig' hebben als je terraforming unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Redax schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:06:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je shop op de 28e speeldag een upgrade krijgt mits je 70k of meer hebt besteed. Ik kan de bron alleen niet meer terug vinden.. :|
Ja, het lijkt te verschillen per website die je bezoekt, het enige wat regelmatig terug keert is de 29 speeldagen na het openen van nook's
Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste