Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij ook nog even thumbs up @Diigii _/-\o_

500k bells binnengeharkt en daarmee gelijk weer de schuld voor mijn huis afgelost bij mister Nook. Morgen weer een extra kamer, ben benieuwd! Geen miljoenen verdiend, heb het spel pas krap een week en heb al mijn geld afgelopen zondag in turnips gestoken dus meer winst was deze keer niet haalbaar. Twijfelde nu even om al dat geld te bewaren en zondag weer in turnips te steken, maar vind het ook leuk om de upgrades aan mijn huis te doen, dus heb dat maar gedaan. :)

Ik zit erover te denken om ergens op mijn eiland een mooie boomgaard aan te leggen met niet-native fruit, maar dat is nog best lastig zonder de mogelijkheid tot terraforming. Ik heb nu een kleine boomgaard aangelegd met ~10 fruitbomen, maar groter wordt lastig op dit moment. Iemand anders hier ervaringen mee?

Als ik het even uitreken...
10 bomen x 3 stuks fruit = 30 stuks fruit per ronde
30 stuks fruit x 500 bells = 15k bells
Een ronde duurt 4-6 dagen (voor niet-native fruit)

Dat is best een schamele winst voor vrij veel werk. Dan kan je beter je turnips verkopen @Diigii :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 00:05
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:12:
Van mij ook nog even thumbs up @Diigii _/-\o_

500k bells binnengeharkt en daarmee gelijk weer de schuld voor mijn huis afgelost bij mister Nook. Morgen weer een extra kamer, ben benieuwd! Geen miljoenen verdiend, heb het spel pas krap een week en heb al mijn geld afgelopen zondag in turnips gestoken dus meer winst was deze keer niet haalbaar. Twijfelde nu even om al dat geld te bewaren en zondag weer in turnips te steken, maar vind het ook leuk om de upgrades aan mijn huis te doen, dus heb dat maar gedaan. :)

Ik zit erover te denken om ergens op mijn eiland een mooie boomgaard aan te leggen met niet-native fruit, maar dat is nog best lastig zonder de mogelijkheid tot terraforming. Ik heb nu een kleine boomgaard aangelegd met ~10 fruitbomen, maar groter wordt lastig op dit moment. Iemand anders hier ervaringen mee?

Als ik het even uitreken...
10 bomen x 3 stuks fruit = 30 stuks fruit per ronde
30 stuks fruit x 500 bells = 15k bells
Een ronde duurt 4-6 dagen (voor niet-native fruit)

Dat is best een schamele winst voor vrij veel werk. Dan kan je beter je turnips verkopen @Diigii :+
Goed om te weten van het fruit. Ik hou het vanaf nu denk ik ook bij het verkopen van knollen. Dan zijn de kleine dingen, zoals vangen van vis etc. niet echt meer het geld waard :P

Was trouwens gisteren op zo'n money island, iets van 5/6 stenen met geld. Had zo'n beetje 200-300k aan geld van het eiland.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:39
@Diigii Bedankt, ben weer van de turnips voor deze week af.

1 bewaard om kapot te laten gaan zodat ik een mier kan vangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:12:
bedankje..

Tekst..

berekening..
Voor het geld hoef je het niet te doen, vissen en insecten vangen levert sowieso al meer op :)
ik zelf heb ze meer voor de heb en om met anderen te delen, gebruik ze zelf alleen als ik bomen wil verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
FrankB2k schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:25:
@Diigii Bedankt, ben weer van de turnips voor deze week af.

1 bewaard om kapot te laten gaan zodat ik een mier kan vangen :D
Volgens mij heeft @Robbdie nog een rotte turnip liggen, of was die al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:26:
[...]

Voor het geld hoef je het niet te doen, vissen en insecten vangen levert sowieso al meer op :)
ik zelf heb ze meer voor de heb en om met anderen te delen, gebruik ze zelf alleen als ik bomen wil verplaatsen.
Nou, ik heb een kleine gaarde met alle bomen erin en dat levert per oogst 50k op...

@Diigii ik kom ook graag langs als je het nog niet zat bent - heb je een dm gestuurd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 14-04-2020 16:33 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Mauz1978 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:27:
[...]

Nou, ik heb een kleine gaarde met alle bomen erin en dat levert per oogst 50k op...
dat zijn (als je alleen non-native fruit hebt) al uitkomen op 34 bomen:

3 fruit per boom x 500 bells =1500 bells
50.000/1500= 33.33 bomen, dat is een flinke boomgaard..

maar buiten dat, daarmee behaal je dus ongeveer 13.000 per dag,
met een rondje vissen (30 minuten ongeveer) haal je gemiddeld 8000 tot 10000 bells binnen.

Dan is vissen een stuk efficienter dan boomteelt, je kunt het er wel bij doen uiteraard, dat is het plezier van AC, je kunt zelf gaan en staan waar je wilt, maar er rijk van worden... daar zijn (imho) betere manieren voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Heb een rij bomen op 1 afstand van elkaar, en is echt geen grote gaarde dus, zon 30 bomen bij elkaar die ik in minder dan 10 minuten heb gecollect :). Easy money en hoef er amper moeite meer voor te doen... maar zoals je zegt: dit is hoe ik het speel ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:18
Goh. Een rondje vlinders vangen is 60-80k (vang alleen 2500+ vlinders). En zolang ben je daar niet mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:52
Engineer Stewie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:40:
Goh. Een rondje vlinders vangen is 60-80k (vang alleen 2500+ vlinders). En zolang ben je daar niet mee bezig...
Vlinders vangen gaat inderdaad een stuk sneller. En je ziet meteen welke de moeite waard zijn om te vangen.

Net een Oarfish gevangen. Dat ding is echt heel groot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
dragoncry schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:36:
[...]

dat zijn (als je alleen non-native fruit hebt) al uitkomen op 34 bomen:

3 fruit per boom x 500 bells =1500 bells
50.000/1500= 33.33 bomen, dat is een flinke boomgaard..

maar buiten dat, daarmee behaal je dus ongeveer 13.000 per dag,
met een rondje vissen (30 minuten ongeveer) haal je gemiddeld 8000 tot 10000 bells binnen.

Dan is vissen een stuk efficienter dan boomteelt, je kunt het er wel bij doen uiteraard, dat is het plezier van AC, je kunt zelf gaan en staan waar je wilt, maar er rijk van worden... daar zijn (imho) betere manieren voor.
Je kunt de bomen gelukkig redelijk dicht bij elkaar plaatsen :D. Dit kost mij een stuk minder tijd dan als ik hetzelfde aantal bells met vissen zou willen krijgen. Niet dat ik het echt voor de bells doe, ik wil vooral de nook mile challenge halen voor het fruit verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDJ5C0_U59VKXMRirh4X2E24xio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KsmqatUBVWnfOZacLRYMFU5P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Tukker_T schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:09:
[...]

Je kunt de bomen gelukkig redelijk dicht bij elkaar plaatsen :D. Dit kost mij een stuk minder tijd dan als ik hetzelfde aantal bells met vissen zou willen krijgen. Niet dat ik het echt voor de bells doe, ik wil vooral de nook mile challenge halen voor het fruit verkopen.

[Afbeelding]
haha, dat is een mooi strak bosje zo :*) ,
persoonlijk ga ik liever vissen/beestjes vangen, heb een (super)kleine gaarde met van iedere soort 3 bomen,
maar zal eens die achievement zoeken en kijken of moet "opschalen" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:48
@Tukker_T Puur uit nieuwsgierigheid, hoe zie je waar de fruit is gevallen? Op gevoel? :)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
Xoxol schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:31:
@Tukker_T Puur uit nieuwsgierigheid, hoe zie je waar de fruit is gevallen? Op gevoel? :)
Dat laatste inderdaad. Ik ga eerst de rijen horizontaal af en daarna verticaal. Daarmee heb ik het meeste fruit wel binnen en als ik dan echt zou willen zou ik door middel van de camera kunnen gaan kijken of er nog iets op de grond ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:40:
Ik heb nu 512 voor knollenprijs op m'n eiland. Hoe kan ik het makkelijkste jullie toegang geven zonder dat m'n eiland te vol wordt? xD (paar vrienden zijn nog bezig, als die klaar zijn kan ik meer mensen toegang geven).
Ik zou ook nog graag langs willen komen. Zal je even dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAu3-iZ86taVOUsSJSi__CB5030=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x4dIu1BMAZed2xVKGd42Oii5.png?f=fotoalbum_large

Als het goed is moeten ze morgen de lucht in gaan. Hoop het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Diigii schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:40:
Ik heb nu 512 voor knollenprijs op m'n eiland. Hoe kan ik het makkelijkste jullie toegang geven zonder dat m'n eiland te vol wordt? xD (paar vrienden zijn nog bezig, als die klaar zijn kan ik meer mensen toegang geven).
Het is makkelijk om je dodo-code hier in te vullen:
https://turnip.exchange/host

en vervolgens de queue en het aantal bezoekers tegelijkertijd enigszins te beperken.
Ook kun je ervoor kiezen om niet gevonden te kunnen worden.

Linkje wel hier delen uiteraard. :9 Ik kom graag even bij je buurten vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wat moeten / kunnen jullie nog vangen deze maand? Ik alleen nog de lastige;

Emperor Butterfly
17:00 - 08:00

Snapping Turtle
Rivier 21:00 - 04:00

Golden Trout
Clifftop 16:00 - 09:00

Blue Marlin
Pier - hele dag

Tuna
Pier - hele dag

Barreleye
Zee - 21:00 - 04:00

Vraag me wel af of het echt op de pier moet, die twee vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:41:
Wat moeten / kunnen jullie nog vangen deze maand? Ik alleen nog de lastige;

Emperor Butterfly
17:00 - 08:00

Snapping Turtle
Rivier 21:00 - 04:00

Golden Trout
Clifftop 16:00 - 09:00

Blue Marlin
Pier - hele dag

Tuna
Pier - hele dag

Barreleye
Zee - 21:00 - 04:00

ja, daarvoor moet je op de pier zijn, gewoon aan het einde van de pier visvoer in het water gooien en ze verschijnen vanzelf (kan wel even duren/veel visvoer kosten :) )

Oh, en de emperor butterfly is er niet in April/Mei :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJk605ljkYaUu_QscqtvwEeACVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPbGh2TDuBwQZzK1g0qkrxSv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door dragoncry op 14-04-2020 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Goed om te weten, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:53
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:41:

Ik heb alles met uitzondering van de tonijn.

Dit is de insecten/vis guide voor april

YouTube: April Fish & Bug Guide | Animal Crossing New Horizons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
ik gebruik deze : https://icebr.art/

je kunt er allerlei selecties mee maken en aangeven welke je al gevangen en gedoneerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Eindelijk wordt de tent van Nook verbouwt zal mij benieuwen wat het gaat worden morgen.

Hoe zit dat eigenlijk met de Nook Miles moeten deze morgen dan weer opnieuw opgebouwd worden naar 300 per dag als je de terminal gebruikt ?

@Diigii mag ik nog langs komen om de turnips te verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
@Woolfy681

Nee, je blijft op 300 voor 7+ dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
RudolfR schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:30:
@Woolfy681

Nee, je blijft op 300 voor 7+ dagen.
Ah nice was al bang dat je weer helemaal opnieuw op moest bouwen.

Sommigen hebben hier echt mooie eilanden btw. Moet toch ook maar eens gaan kijken om het wat netter te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Tukker_T schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:39:
[...]

Dat laatste inderdaad. Ik ga eerst de rijen horizontaal af en daarna verticaal. Daarmee heb ik het meeste fruit wel binnen en als ik dan echt zou willen zou ik door middel van de camera kunnen gaan kijken of er nog iets op de grond ligt.
@Tukker_T Had jij nog witte rozen? Die mankeer ik nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Iemand al ontdekt hoe dat Nookazon werkt?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

NoTimeRemains

I know

Redax schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:50:
Iemand al ontdekt hoe dat Nookazon werkt?
ik snap er ook niets van. Ik begrijp dat je lui op discord kan aanspreken maar tot nu toe nog altijd zonder effect.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Ik kom er trouwens net achter dat aangekochte bruggen en ramps niet te verplaatsen zijn. Dat maakt experimenteren met landschap layout wel heel onaantrekkelijk gezien de prijs van die dingen. Erg jammer en een wel heel grote moneysink op deze manier. Temeer als er in de toekomst nieuwe gebouwen toegevoegd gaan worden zoals een café van Brewster waar de geruchten over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:29:
Ik kom er trouwens net achter dat aangekochte bruggen en ramps niet te verplaatsen zijn. Dat maakt experimenteren met landschap layout wel heel onaantrekkelijk gezien de prijs van die dingen. Erg jammer en een wel heel grote moneysink op deze manier. Temeer als er in de toekomst nieuwe gebouwen toegevoegd gaan worden zoals een café van Brewster waar de geruchten over praten.
Dit kan iets helpen.

https://eugeneration.github.io/HappyIslandDesigner/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:29:
Grapje mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
@Kaasje123 Die is zeker handig, ook leuk om te weten, de maten van de huizen, nooks, e.d. kloppen ook
dus 1 vierkantje op het scherm is net zo groot als het graven van 1 gat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Nee ik ben bloedserieus helaas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Dankjewel. Ik zal eens kijken of dat me helpen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

je kan ze prima verplaatsen moet je ze alleen even weghalen en ergens anders neerzetten wel ff aftikken bij Nook ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
NoTimeRemains schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:41:
je kan ze prima verplaatsen moet je ze alleen even weghalen en ergens anders neerzetten wel ff aftikken bij Nook
Ja dat bedoel ik. Zo'n ramp kost makkelijk 200k+ demolish 10k en dan weer een nieuwe aanschaffen van 200k....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:42:
[...]

Ja dat bedoel ik. Zo'n ramp kost makkelijk 200k+ demolish 10k en dan weer een nieuwe aanschaffen van 200k....
en t kost 2 dagen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Kaasje123 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:42:
[...]

Het kan dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Nouja onder verplaatsen versta ik toch echt iets anders dan afbreken en opnieuw aankopen. Dus ja je kan je layout altijd wel weer aanpassen, maar dat kost je heel veel tijd en geld wat experimenteren een toch wat beperkend gevoel geeft. Ik snap dat deze game bedoeld is als slow burn en dat het gewoon maanden zal kosten als je op de bedoelde manier speelt en niet tijdreist maar toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
‘t Mag niet snel gaan hé. Je moet volgend jaar nog iets te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Heb een aantal vissen van de pond niet. Vis daar zelden in. Maar heb alles wat in Mei er niet meer is.
Heb sinds gisteren de tools om paden enzo te maken. Ziet er meteen heel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:24
Mijn vriendin moet een ster fragment vinden. Nu zijn we er al achter dat we naar een vallende ster moeten kijken. Maar hoe doe je dat??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:14
Korkss schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 23:16:
Mijn vriendin moet een ster fragment vinden. Nu zijn we er al achter dat we naar een vallende ster moeten kijken. Maar hoe doe je dat??
Als er vallende sterren zijn dan praten je villagers er al overdag over, en loopt 's avonds Celeste door je dorp. Als die er is hoor je aftoe wat gepingel. Als dat zo is moet je met lege handen helemaal omhoog kijken en op A drukken. De vallende sterren vallen meestal in groepjes, dus na de eerste blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 23:32:
[...]

Als er vallende sterren zijn dan praten je villagers er al overdag over, en loopt 's avonds Celeste door je dorp. Als die er is hoor je aftoe wat gepingel. Als dat zo is moet je met lege handen helemaal omhoog kijken en op A drukken. De vallende sterren vallen meestal in groepjes, dus na de eerste blijven kijken.
met lege handen overigens!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik was een terras aan het aanleggen met se terraforming tool, maar ik geraak niet tot tegen de gebouwen, ik hou een stukje gras.
Gaat dat niet, of moet je gebouw verzetten, bestrating er onder aanleggen en gebouw terugzetten? Duur werkje dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Kun je ergens snel zien welke fossielen je hebt gevonden? Of moet je dan alles langs in je museum?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Raem schreef op woensdag 15 april 2020 @ 01:26:
Kun je ergens snel zien welke fossielen je hebt gevonden? Of moet je dan alles langs in je museum?
In je catalogue, die je kan zien als je de Nook Stop gebruikt. Je kan ze uiteraard niet bestellen, maar je hebt daar wel een overzicht van elle fossielen die je ooit in je bezit hebt gehad.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Engineer Stewie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 00:35:
Ik was een terras aan het aanleggen met se terraforming tool, maar ik geraak niet tot tegen de gebouwen, ik hou een stukje gras.
Gaat dat niet, of moet je gebouw verzetten, bestrating er onder aanleggen en gebouw terugzetten? Duur werkje dan...
Je kunt helaas niet helemaal tegen het gebouw aan met terraforming ,er blijft altijd een stukje gras over.

EDIT: Of een terras er onder leggen werkt weet ik niet trouwens maar kan dat even proberen, moet vandaag toch weer een gebouw verplaatsen..

[ Voor 15% gewijzigd door dragoncry op 15-04-2020 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 07:27:
[...]

Je kunt helaas niet helemaal tegen het gebouw aan met terraforming ,er blijft altijd een stukje gras over.

EDIT: Of een terras er onder leggen werkt weet ik niet trouwens maar kan dat even proberen, moet vandaag toch weer een gebouw verplaatsen..
Wil je dat eens proberen? Zou geweldig zijn om te weten. Kan ik het in een later stadium alsnog doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Engineer Stewie schreef op woensdag 15 april 2020 @ 07:41:
[...]

Wil je dat eens proberen? Zou geweldig zijn om te weten. Kan ik het in een later stadium alsnog doen...
Excuses, dat werkt blijkbaar niet, verkeerde interpetatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Redax op 15-04-2020 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mijn vriendin heeft een DIY recept gevonden voor een gouden harnas. Acht goud nuggets voor nodig.. maarja dan loop je wel als een pooier helemaal in het goud :') lijkt me eigenlijk wel wat. Geen idee waar je die nuggets anders voor nodig hebt. Gouden tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:31
rwbk schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:12:
[Afbeelding]

Als het goed is moeten ze morgen de lucht in gaan. Hoop het :D
Ik hoop het voor je.
Mijn 'large spike' was van 137 naar welgeteld 202 vanochtend. (minimum was 198, max 582)
Als het zo is laat me ff weten, zou ik graag mijn turnips bij je willen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Ik heb dit wel getest met een trap (brick staircase), en daar was achteraf alsnog gras onder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Redax schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:43:
[...]

Dat werkt. Als het pad er eerst ligt en je plaatst een gebouw er op dan overlapt het mooi.
Hier lijkt het niet te werken, maar morgen weet ik het zeker, zal straks nog even hi-res plaatjes maken met wat meer context...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yV7zGzCJv45FGiN5KmOZY3Qi3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WmSaEKVtJ7AsYUCAcdGQZwck.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:50:
[...]

Hier lijkt het niet te werken, maar morgen weet ik het zeker, zal straks nog even hi-res plaatjes maken met wat meer context...[Afbeelding]
Excuses, ik had het helemaal verkeerd begrepen. Wel goed dat we dit dan nu ook weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:45:
Mijn vriendin heeft een DIY recept gevonden voor een gouden harnas. Acht goud nuggets voor nodig.. maarja dan loop je wel als een pooier helemaal in het goud :') lijkt me eigenlijk wel wat. Geen idee waar je die nuggets anders voor nodig hebt. Gouden tools?
Dat gouden harnas kan je o.a. gebruiken om een enorme robot mee te craften. Dat recept kon ik bij Nook redeemen, maar kan nog niet het harnas maken.

Welke kleur Drink machines kunnen mensen hier trouwens redeemen bij Nook?
Ik heb momenteel zwarte en blauwe, maar wil meer kleurtjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Akaendra schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:46:
[...]

Ik hoop het voor je.
Mijn 'large spike' was van 137 naar welgeteld 202 vanochtend. (minimum was 198, max 582)
Als het zo is laat me ff weten, zou ik graag mijn turnips bij je willen verkopen
Hij staat nu op 160 en voor de middag 216 tot 648

Ik ben er later op de dag pas weer om het te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

Hier lijkt het niet te werken, maar morgen weet ik het zeker, zal straks nog even hi-res plaatjes maken met wat meer context...[Afbeelding]
Dat is niet mijn ervaring met mijn eigen huis. Het wordt weer een plek met een strookje groen eromheen of er nou al een pad was aangelegd of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kaasje123 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:03:
[...]

Dat is niet mijn ervaring met mijn eigen huis. Het wordt weer een plek met een strookje groen eromheen of er nou al een pad was aangelegd of niet
dat lijkt mij ook, vandaar het plaatje :), maar zal straks even de hi-res erop gooien, heb wat meer plaatjes gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Akaendra schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:46:

Ik hoop het voor je.
Ik heb al mijn turnips al verkocht hoor. Zou wel de gate voor tweakers opendoen uiteraard.

Hier lijkt het niet te werken, maar morgen weet ik het zeker, zal straks nog even hi-res plaatjes maken met wat meer context..
Toch een beetje zonde eh, zou zoveel strakker zijn. Het kan wel met "eigen ontwerp" paths, maar daar zijn andere nadelen aan verbonden. Er grond onkruid op en het geluid blijft gras als je erover loopt.
Al wou je eerst het gewone pad kunnen leggen en daarboven dan het eigen ontwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Als ik dit soort dingen zie denk ik echt 'hoe dan'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze had ik gisteren gekeken inderdaad! echt super !
Zulke creativiteit heb ik echt niet.

Wat ik wel grappig vond is dat ik hetzelfde eiland heb als die speler. althans.. exact dezelfde stranden en rotsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 15-04-2020 09:30 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Bij deze de update voor het plaatsen van gebouwen op paden/pleinen:

Het lijkt niet te werken, om de paden aansluitend te maken, bij bruggen en gebouwen blijft er een grasrand zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dF-r9MDaeKZHCPrJtmEDr4dJeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNUhRzh9ZsNGpbxXquC1kU4a.jpg?f=fotoalbum_large

Zelfs als je 2 verschillende paden gebruikt verschijnt er een grasrand en lopen ze dus niet naadloos over naar elkaar :| :? :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQRGb7TfZgqkFXpe9PVltKBlHNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/56TU7XnwbsdtuWKPphxmZDTi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Hier kwam ik gisteren ook achter bij terraforming, echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-10 20:07
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de royal crown, hij lijgt in de shop voor 1,2 mil bells.
Verder heb ik native sinaasappels. Turnip prijzen zijn helaas wel laag
Dodo code: 6015T

Saharah is ook op mijn eiland

Gate is dicht

[ Voor 10% gewijzigd door ThekingofFanta op 15-04-2020 10:34 ]

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Laatst online: 08-10 14:07
ThekingofFanta schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:06:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de royal crown, hij lijgt in de shop voor 1,2 mil bells.
Verder heb ik native sinaasappels. Turnip prijzen zijn helaas wel laag
Dodo code: 6015T
En heb jij toevallig nog peren of perziken nodig? Een paar sinaasappels kan ik nog wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ThekingofFanta schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:06:
Shit helaas bij lange na nog geen genoeg geld. komt na deze zondag wel goed hoop ik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-10 20:07
TheNiker2 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:09:
[...]

En heb jij toevallig nog peren of perziken nodig? Een paar sinaasappels kan ik nog wel gebruiken :)
Hahaha nee ik heb niks meer nodig. Kom maar wat sinaasappels halen!

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Laatst online: 16:39
Ik ben inmiddels bijna een week bezig en zit toch nog met een paar vragen:
1. Vandaag is Tom begonnen met het bouwen van de nieuwe servicebalie, maar ik moet nook miles inwisselen voor een miles+ challenge en zou graag een lening willen afbetalen, maar ik gok dat dat vandaag dus niet mogelijk is?
2. Ik zie tweakers praten over het vangen van vlinders voor makkelijk geld, door bijvoorbeeld alleen de dure te vangen. Die zie ik echter alleen zeer incidenteel en ik dacht dat de goedkope dan de spawns blokkeren, of is dat enkel op de mystery islands?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
frankv120 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:12:
1. Vandaag is Tom begonnen met het bouwen van de nieuwe servicebalie, maar ik moet nook miles inwisselen voor een miles+ challenge en zou graag een lening willen afbetalen, maar ik gok dat dat vandaag dus niet mogelijk is?
2. Ik zie tweakers praten over het vangen van vlinders voor makkelijk geld, door bijvoorbeeld alleen de dure te vangen. Die zie ik echter alleen zeer incidenteel en ik dacht dat de goedkope dan de spawns blokkeren, of is dat enkel op de mystery islands?
1. Vandaag kan je inderdaad niet bij die pinautomaat, dus dat moet even wachten.

2. Vlinder spawns hangen af van de bloemen die je hebt. Het lijkt er op dat de dure (vooral peacock butterfly) spawnen bij blauwe en/of hybrid bloemen, dus als je daar een aantal van op je eiland hebt dan kan je die beesten best snel achter elkaar vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Dat paden niet kunnen had ik al gezien. Het zou echt een heel stuk strakker zijn moest dat kunnen.
Maar we zullen er maar mee leven zeker.

Mijn bewoond stuk begint er wel netjes uit te zien vind ik. Simpel, huisjes, paden, bloemen en verschillende fruitbomen. Samen met residential building en de 2 shops lekker druk :). Ga ook nog een speeltuintje maken.
Mijn doolhof is weg, geen plaats voor.
Het museum staat apart maar moet nog eens weg en terug om het terein aan te passen.

Komen er nog shops bij over tijd buiten de Nook en Able?
frankv120 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:12:
De dure vlinders zijn de Pauwenpage vlinders die op hybride bloemen afkomen. Ik van pauwenpage, papiervlinders en Agriasvlinder. De rest laat ik vliegen.
Ik vang best veel vlinders op een uur, gemiddeld 1 a 2 per minuut x 2500 klingels...

[ Voor 3% gewijzigd door Engineer Stewie op 15-04-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Laatst online: 16:39
Ok bedankt voor de info! Dan ga ik toch maar eens een botanische tuin aanleggen!

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Laatst online: 08-10 14:07
ThekingofFanta schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:10:
[...]

Hahaha nee ik heb niks meer nodig. Kom maar wat sinaasappels halen!
Mijn dochter is je dankbaar :) Heb ook gelijk wat zaden in de winkel gekocht net als de stopwatch die had ik ook nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 08:39
Speel sinds 1 april, dit is mijn eerste Animal Crossing game. Ik zal mijn gegevens ook achterlaten in de lijst en zit inmiddels in de Discord server.

Tot nu toe elke dag wel weer wat nieuws weten te bouwen, huisuitbreidingen, winkeltjes en bruggen en hellingen. Kan niet wachten om het eiland straks flink te verbouwen! Mijn huis is een bij elkaar geraapt zooitje, ik moet er nog eens goed voor gaan zitten om dat wat mooier te maken :P Ik heb nogal de neiging om alles te verzamelen en bewaren, maar de opslag raakt wel vol zo!

Ik hoop wat anderen te bezoeken om verschillende soorten fruit te scoren. Heb op mijn eiland nu al perzik (native), sinaasappel en kers.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Lau1187 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:20:
Speel sinds 1 april, dit is mijn eerste Animal Crossing game. Ik zal mijn gegevens ook achterlaten in de lijst en zit inmiddels in de Discord server.

Tot nu toe elke dag wel weer wat nieuws weten te bouwen, huisuitbreidingen, winkeltjes en bruggen en hellingen. Kan niet wachten om het eiland straks flink te verbouwen! Mijn huis is een bij elkaar geraapt zooitje, ik moet er nog eens goed voor gaan zitten om dat wat mooier te maken :P Ik heb nogal de neiging om alles te verzamelen en bewaren, maar de opslag raakt wel vol zo!

Ik hoop wat anderen te bezoeken om verschillende soorten fruit te scoren. Heb op mijn eiland nu al perzik (native), sinaasappel en kers.
Welkom in de wereld van animal crossing.
Je eigen inventory kan je uitbreiden door deze te kopen aan de nook terminal ( zijn er 2 ). Die in het huis wordt later in het spel groot genoeg na de upgrades.

Als je nintendo online hebt stuur je me maar een PM. Ik heb van alle fruitsoorten 9 bomen en deze zijn nog niet geplukt. Dus je bent welkom :)

[ Voor 7% gewijzigd door tuxken op 15-04-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Hier ook alle fruitbomen nog, wil je gerust wat geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 15:59
Hier ook, dus indien noodzakelijk, kun je vanalles komen plukken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zal binnenkort eens langskomen bij een van jullie, ik heb alleen nog maar mijn eigen fruitsoort.
Wel echt top dat dit allemaal zo kan bij elkaar via Tweakers, goede sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
Flamesz schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:45:
Ik zoek ook nog een negental fossils, ze staan in deze spreadsheet rood gemarkeerd. Ik heb de fossils met een getal erachter daarvoor te ruil.
Ik heb de Brachio Tail voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 20:05
vinom schreef op woensdag 15 april 2020 @ 11:53:
Ik zal binnenkort eens langskomen bij een van jullie, ik heb alleen nog maar mijn eigen fruitsoort.
Wel echt top dat dit allemaal zo kan bij elkaar via Tweakers, goede sfeer :)
Geef maar aan, dan knal ik ook die van mij open. Heb alle soorten fruit.

BTW: iemand die roosjes heeft, mag ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Heb ook even lijst gemaakt van de fossils die ik al heb/nog zoek, naar het voorbeeld van @Flamesz

Link naar spreadsheet

Heb nog niet veel om te bieden in ruil, maar dat word vanzelf per dag meer :)
Als je wil ruilen voor iets anders (meubels, DIY e.d.) is dat natuurlijk ook mogelijk.

offtopic:
ook z'n lijstje?, kopieer deze maar , geen bezwaar tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:35:
Heb ook even lijst gemaakt van de fossils die ik al heb/nog zoek, naar het voorbeeld van @Flamesz
Zal straks even kijken of ik je iets kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik wil die communicator parts voor Gulliver zoeken, die kan je vinden op het strand, maar ik blijf maar Manila clamps vinden. Wat doe ik verkeerd?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Slasher schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:10:
Ik wil die communicator parts voor Gulliver zoeken, die kan je vinden op het strand, maar ik blijf maar Manila clamps vinden. Wat doe ik verkeerd?
Als je al met Gulliver gepraat hebt, en hij gevraagd heeft om de parts, niets, gewoon doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:12:
[...]

Als je al met Gulliver gepraat hebt, en hij gevraagd heeft om de parts, niets, gewoon doorzoeken.
Ik heb hem al een paar dagen geleden gesproken en vandaag nog een keer maar het gesprek niet afgemaakt, misschien ligt het daar aan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Slasher schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:10:
Da's gewoon pech hebben. Ik had 'm gister en probeerde ze te krijgen door op het zelfde kleine stukje strand de hele tijd heen en weer te lopen. Toen kreeg ik binnen no time alle 5 de stukjes op rij.

Weet iemand trouwens iets over het willekeurig verkrijgen van hybrid flowers? Alle guides die ik op internet kan vinden zeggen niets over dat je gele en rode mums kan combineren om paarse mums te krijgen, maar mij is het vandaag toch gebeurd. Bij een paar rode en gele mums die helemaal afgezonderd staan van andere bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Flamesz schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:13:
[...]

Da's gewoon pech hebben. Ik had 'm gister en probeerde ze te krijgen door op het zelfde kleine stukje strand de hele tijd heen en weer te lopen. Toen kreeg ik binnen no time alle 5 de stukjes op rij.

Weet iemand trouwens iets over het willekeurig verkrijgen van hybrid flowers? Alle guides die ik op internet kan vinden zeggen niets over dat je gele en rode mums kan combineren om paarse mums te krijgen, maar mij is het vandaag toch gebeurd. Bij een paar rode en gele mums die helemaal afgezonderd staan van andere bloemen.
Dit dus ^

Voor zover ik heb gezien op mijn eiland, maakt het soort bloem dat naast elkaar staat niet uit, alleen de kleur,
tenmiste zo lijkt het, heb blauwe, paarse en roze bloemen gekregen zonder deze specifiek te kweken op een stuk waar alle bloemen door elkaar staan (niet op soort/kleur gesorteerd.

Ik laat het maar zo, en haal de hybriden er tussenuit om ze apart te houden om verder mee te kweken.
Daat geeft in bovenstaande stuk weer ruimte vor nieuwe hybriden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:17:
[...]

Dit dus ^

Voor zover ik heb gezien op mijn eiland, maakt het soort bloem dat naast elkaar staat niet uit, alleen de kleur,
tenmiste zo lijkt het, heb blauwe, paarse en roze bloemen gekregen zonder deze specifiek te kweken op een stuk waar alle bloemen door elkaar staan (niet op soort/kleur gesorteerd.

Ik laat het maar zo, en haal de hybriden er tussenuit om ze apart te houden om verder mee te kweken.
Daat geeft in bovenstaande stuk weer ruimte vor nieuwe hybriden :)
Ik gebruik tot nu toe het onderstaande diagram om zo veel mogelijk variëteit te krijgen, en de meeste die ik vind komen 100% overeen met deze. Maar blijkbaar is het incompleet of is er een heel kleine kans een willekeurige kleur te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/t44ifjzjsip41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Flamesz schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:20:
[...]

Ik gebruik tot nu toe het onderstaande diagram om zo veel mogelijk variëteit te krijgen, en de meeste die ik vind komen 100% overeen met deze. Maar blijkbaar is het incompleet of is er een heel kleine kans een willekeurige kleur te krijgen.

[Afbeelding]
die heb ik ook een tijdje gevolgd, maar kreeg van alleen maar witte hyacinten een blauwe, een roze hyacint kreeg ik pas na de blauwe, dus weet niet hoe betrouwbaar dit (of ieder andere guide) is O-) .

Maar heb nu meer bloemen om mee te experimenteren, dus zal nog eens kijken of ik wat voor elkaar kan krijgen (volgens mij is het kweken van bloemen ook meer geluk dan wijsheid :9 , maar wel leuk om te doen, en het ziet er mooi uit op het eiland)

Welk patroon van planten houd je aan om te kweken?
B_B.....BB
_B_ of BB

(B=bloem, _=leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:31
voor bloemen zoveel mogelijk schuin naast elkaar. Meer kans om nieuwe te spawnen zo. Maar dat is iets wat ik al doe sinds Wild World dus dat is gewoon gewenning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Ja ik doe het zelfde hier, @Akaendra @dragoncry .
En het voorbeeld dat je noemt komt trouwens prima overeen met het diagram @dragoncry.
Of lees ik je fout, kreeg je uit alleen witte een roze? dat is dan ook anders dan het diagram noemt idd.

[ Voor 28% gewijzigd door Flamesz op 15-04-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Stel dat je roze bloemen hebt, groeien die roze bloemen dan ook als nieuwe roze bloemen naast de bestaande? Maw kan je van 1 roze bloem een zee aan roze varianten maken of moet elke roze bloem per stuk gekweekt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:35:
ik heb voor jou
1. brachio chest
2. deinony torso
3. quetzal torso

zal eens ook een inv maken om te zien of we iets kunnen ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Kaasje123 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:43:
Stel dat je roze bloemen hebt, groeien die roze bloemen dan ook als nieuwe roze bloemen naast de bestaande? Maw kan je van 1 roze bloem een zee aan roze varianten maken of moet elke roze bloem per stuk gekweekt worden?
Om dezelfde kleur te kweken zet je er van deze 2 naast elkaar (roze+roze=roze)
Dat werkt voor alle kleuren (ook hybriden)
tuxken schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:48:
[...]

ik heb voor jou
1. brachio chest
2. deinony torso
3. quetzal torso

zal eens ook een inv maken om te zien of we iets kunnen ruilen
Graag :), ik blijf dubbelen ie ik vind toevoegen aan de lijst iedere dag, zal even kijken of ik de link in mijn signature kan zetten :), laat maar even weten wat je ervoor terug zou willen, dan ga ik kijken wat ik daarin kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:58:
[...]

Om dezelfde kleur te kweken zet je er van deze 2 naast elkaar (roze+roze=roze)
Dat werkt voor alle kleuren (ook hybriden)

[...]

Graag :), ik blijf dubbelen ie ik vind toevoegen aan de lijst iedere dag, zal even kijken of ik de link in mijn signature kan zetten :), laat maar even weten wat je ervoor terug zou willen, dan ga ik kijken wat ik daarin kan betekenen.
Ah super. Heb al 2 roze windflwowers. Dan zet ik die even bij elkaar. kunnen die mooi uitbreiden terwijl ik mijn vernielde eiland opnieuw bouw. (iets te enthousiast gebruik gemaakt van terrforming don't ask)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 07:27:
Dat was mijn idee, ik moet toch een zooi huizen en gebouwen verplaatsen, alleen heb ik geen zin om m'n hele plaza te verplaatsen, als dat al überhaupt kan.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Sméagol schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:01:
[...]

Dat was mijn idee, ik moet toch een zooi huizen en gebouwen verplaatsen, alleen heb ik geen zin om m'n hele plaza te verplaatsen, als dat al überhaupt kan.
Heb het intussen geprobeerd :
Zie deze post

Het plaza (resident center) kun je niet verplaatsen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
dragoncry schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:58:
[...]

Je hebt op het ogenblik niets dat ik kan gebruiken. Ik heb ze alle drie voor mijn woning gelegd.
Laat maar weten wanneer je ze kan ophalen.
Pagina: 1 ... 19 ... 57 Laatste