Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Brotuck schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:52:
Ik dacht dat T-Mobile hier nog niet aan begonnen was ? (5G dus)
T-Mobile niet nee, maar mijn thuisnetwerk heeft al wel 5G ;)

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook benieuwd naar deze telefoon. Gisteren via mobiel.nl een order uitgezet. Wanneer deze geleverd wordt, dat weten ze helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suncatcher
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-06 16:09
Mobiel.nl verwacht dat er pas donderdag/vrijdag geleverd gaat worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, en ik maar wachten waarom mijn orderstatus nog maar bij 1 (controleren etc) staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
TommyC1983 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:38:
Zo, net mijn toestel binnen en straks aan de slag!

En uiteraard werd de XQ-AT51 geleverd:
Toch wel een vervelend trekje van Sony: bezuinigen op de westerse editie t.o.v. de Japanse. Hebben ze bij een voorgaand Xperia model ook wel eens gedaan, hier 3Gb werkgeheugen en in Japan 4Gb. Denken zeker dat we hier "toch niet zo kritisch zijn" en dat je dan wel een paar centen kunt besparen. :| Niet dat ik me kan voorstellen wat het weglaten van dual SIM nu voor besparing oplevert..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Providers zijn vaak niet heel happig op toestellen met dual-sim. Dus ik kan mij voorstellen dat ze voor single sim gekozen hebben om betere deals te kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Heb het toch maar even geprobeerd, een tweede SIM. Maar dat gaat met de bijgeleverde tray in elk geval niet lukken. Tzt eens kijken of een vervangende tray uit Azie kan kan halen en kijken wat er dan gebeurt.

Heel veel heb ik nog niet kunnen spelen vandaag, maar de eerste indrukken zijn goed. Degelijk, snel, en goed afgewerkt toestel.

De ingebouwde Google newsfeed confronteerde me echter wel meteen met een XDA artikel over slechte fingerprint-readers in de Xperia 1 (mk1 neem ik aan) en Xperia 5. Hoop dat we daar met de mk2 geen last van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
NielsFL schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:52:
Heb het toch maar even geprobeerd, een tweede SIM. Maar dat gaat met de bijgeleverde tray in elk geval niet lukken. Tzt eens kijken of een vervangende tray uit Azie kan kan halen en kijken wat er dan gebeurt.

Heel veel heb ik nog niet kunnen spelen vandaag, maar de eerste indrukken zijn goed. Degelijk, snel, en goed afgewerkt toestel.

De ingebouwde Google newsfeed confronteerde me echter wel meteen met een XDA artikel over slechte fingerprint-readers in de Xperia 1 (mk1 neem ik aan) en Xperia 5. Hoop dat we daar met de mk2 geen last van krijgen.
Ik denk dat een andere Simtray niet veel gaat helpen aangezien de hardware in je telefoon waarschijnlijk geen 2 sims aan kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 08:11
Jeshter2000 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Ik denk dat een andere Simtray niet veel gaat helpen aangezien de hardware in je telefoon waarschijnlijk geen 2 sims aan kan...
Plus de mogelijkheid dat de software van het toestel het mogelijk niet zal ondersteunen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-10 19:17
Jeshter2000 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Het zou heel goed kunnen dat de aansluitingen er wel degelijk zitten, het is immers goedkoper om 1 moederbord te maken. Ik verwacht echt wel dat iemand een ROM gaat flashen om het uit te testen.

Volgens mij heb je dan echter enkel 2x 4G

[ Voor 4% gewijzigd door Brotuck op 16-06-2020 21:57 ]

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Even een snel vraagje gezien mensen hier volgens mij (als ik zo mee heb gelezen) wel ervaring hebben met de pre-order acties van Sony. Ik heb vandaag mijn koptelefoon aangevraagd en daar stond max 14 werkdagen voor ik hoor of het goedgekeurd is, en dan nog max 28 werkdagen voor het verzonden wordt. In eerdere ervaringen, doet Sony er ook echt zo lang over of gaat het in realiteit vaak sneller? Het klinkt mij zo lang?

Op zich geen probleem als het zo lang duurt, maar gewoon nieuwsgierig O-)

Inmiddels trouwens wat rondgespeeld met die Photography Pro app. Als iemand die niks van fotograferen af weet ben ik blij verrast. Met wat trial en error krijg ik er al stuk mooiere foto's uit dan eerdere telefoons, terwijl ik geen idee heb wat ik doe en maar wat aanklik en probeer. Moet je nagaan als ik het straks wat langer gebruik en wel weet wat ik doe :D

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suncatcher
Cambionn schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:27:
Even een snel vraagje gezien mensen hier volgens mij (als ik zo mee heb gelezen) wel ervaring hebben met de pre-order acties van Sony. Ik heb vandaag mijn koptelefoon aangevraagd en daar stond max 14 werkdagen voor ik hoor of het goedgekeurd is, en dan nog max 28 werkdagen voor het verzonden wordt. In eerdere ervaringen, doet Sony er ook echt zo lang over of gaat het in realiteit vaak sneller? Het klinkt mij zo lang?

Op zich geen probleem als het zo lang duurt, maar gewoon nieuwsgierig O-)

Inmiddels trouwens wat rondgespeeld met die Photography Pro app. Als iemand die niks van fotograferen af weet ben ik blij verrast. Met wat trial en error krijg ik er al stuk mooiere foto's uit dan eerdere telefoons, terwijl ik geen idee heb wat ik doe en maar wat aanklik en probeer. Moet je nagaan als ik het straks wat langer gebruik en wel weet wat ik doe :D
Bij mijn xz2 duurde het 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-05-2021
Cambionn schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:27:

Op zich geen probleem als het zo lang duurt, maar gewoon nieuwsgierig O-
Zal ook wel afhangen van de drukte en hoeveelheid aanvragen. + dat er natuurlijk veel bedrijven zijn waar veel minder personeel aanwezig is om alles te verwerken in deze corona tijd. But we shall see!

Voorlopig moet mobiel.nl mijn toestel nog op voorraad krijgen..

@Cambionn kan je bij t aanvragen een kleur van de headset kiezen trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Metalfalcon op 16-06-2020 22:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 10:10
@Cambionn In het verleden is het altijd ~3-6 weken geweest voor het ontvangen van de hoofdtelefoons. Ze verwerken de aanvragen en versturen ze in batches.

@Metalfalcon Altijd zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Bij de XZ3 duurde het 10-11 weken dacht ik, echt een eeuwigheid. Voordeel is dat ik de headphone dus al heb uit die preorder. Dus op deze zit ik niet te "wachten" en gaat gelijk marktplaats op

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
Daar was ik uiteindelijk toch wel voor gegaan, maar de keuze voor de grijze was leuk geweest als optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Heb al 2x gehad vandaag dat ik met mijn oor de telefoon in airplane mode zette.
Toch voortaan maar gaan bellen met mijn linkerhand ipv de hand (duim) die de unlock doet....

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Brotuck schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:27:
Heb al 2x gehad vandaag dat ik met mijn oor de telefoon in airplane mode zette.
Toch voortaan maar gaan bellen met mijn linkerhand ipv de hand (duim) die de unlock doet....
Toch wel raar dat dit kan. Je zou verwachten dat de telefoon aan je oor eventueel wel te ontgrendelen is maar dat het scherm zwart blijft omdat de proximity sensor ziet dat je heel dicht bij je gezicht bent.hmm, vreemd.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
In een gerelateerde categorie, zijn er lefty's in dit forum aanwezig die er 1 hebben besteld (of al hebben?). Ik ben wel benieuwd hoe irritant het is dat de vingerscanner aan de rechterkant zit daar waar ik mijn telefoon meestal met links gebruik ;)
Denk desalniettemin dat onze linkshandige minderheid in de wereld dus niet veel last zal hebben van het per ongeluk unlocken.

Ben verder vooral benieuwd naar jullie batterijduur ervaringen, omdat de reviews daar nog niet bijster veel over zeggen (buiten dat het gewoon "prima" is).

Vond dit ook nog wel een goede review:
YouTube: Sony Xperia 1 ii Review (The Things I Liked And The Things I Did Not)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Ben geen lefty. Wel heb ik mijn linker wijsvinger toegevoegd, in aanvulling op mijn rechter duim. Met beide handen gaat het unlocken nu comfortabel. (Voor kleinere handen vermoedelijk iets lastiger.)

Zojuist mijn koptelefoon claim ingediend. Wel jammer dat je in je verpakking moet knippen. Zou eigenlijk willen dat de winkel (na goedkeuring van de klant) je gegevens doorstuurt naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
NielsFL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:35:

Zojuist mijn koptelefoon claim ingediend. Wel jammer dat je in je verpakking moet knippen. Zou eigenlijk willen dat de winkel (na goedkeuring van de klant) je gegevens doorstuurt naar Sony.
Op die manier voorkomen ze dat je de koptelefoon aanvraagt en vervolgens je telefoon retourneert vanwege de 14 dagen koop op afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
Ik ben links en gebruik al vele jaren Xperia. Ik ben dus gewend met de plek van de vingerafdrukscanner. Ik heb ook mijn rechter duim en linker wijsvinger gescand bij mijn telefoon en dit werkt enorm fijn in beide handen. Alleen bij mijn 5 niet, maar dat ligt meer aan de slechte kwaliteit scanner die erin zit.

Over ongeveer een uur wordt mijn 1ii geleverd door Coolblue, dus dan zal ik kijken of het nu weer werkt zoals het hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
NielsFL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:35:
Ben geen lefty. Wel heb ik mijn linker wijsvinger toegevoegd, in aanvulling op mijn rechter duim. Met beide handen gaat het unlocken nu comfortabel. (Voor kleinere handen vermoedelijk iets lastiger.)
Ja? Is het goed te doen om met je linker wijsvinger de rechterkant van de telefoon te bereiken? Dat is waar de smallere 21:9 aspect ratio handig is lijkt me. Nice, goed te weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
eswa schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:07:
[...]

Ja? Is het goed te doen om met je linker wijsvinger de rechterkant van de telefoon te bereiken? Dat is waar de smallere 21:9 aspect ratio handig is lijkt me. Nice, goed te weten!
Ja, dat is echt geen probleem, al hangt het natuurlijk van je handen af. Ik pak de telefoon vrij laag vast en dan reikt mijn vingertop zonder moeite naar de scanner. Pak ik hem wat hoger vast dat zit het tweede kootje van mijn vinger op de scanner. Het is inderdaad erg fijn zo'n smal design.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hilol
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 14:52
Ook hier een lefty en heb geen enkel probleem om de telefoon te unlocken met mijn linkerhand. Heb mijn wijs- en middelvinger toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kijk, deze man snapt hoe je een review maakt van een telefoon:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 12:35
dust419 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:41:
[...]Op die manier voorkomen ze dat je de koptelefoon aanvraagt en vervolgens je telefoon retourneert vanwege de 14 dagen koop op afstand.
Als koper mag je altijd binnen 14 dagen afzien van de overeenkomst, ongeacht of je die koptelefoon hebt geclaimd of niet. Ook ik blijf het vreemd vinden dat Sony dit/haar probleem op deze wijze afwentelt op de koper. Als ik een jaar na aankoop om wat voor reden dan ook mijn telefoon 'met originele verpakking' wil doorverkopen, voelt zo'n gat - hoewel verklaarbaar- toch niet lekker.
Waarom niet gewoon mee sampelen met de eerste batch onder het mom op = op? Nou ja, zullen ook wel weer nadelen aan kleven...

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
Robus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:38:
[...]

Als koper mag je altijd binnen 14 dagen afzien van de overeenkomst, ongeacht of je die koptelefoon hebt geclaimd of niet. Ook ik blijf het vreemd vinden dat Sony dit/haar probleem op deze wijze afwentelt op de koper. Als ik een jaar na aankoop om wat voor reden dan ook mijn telefoon 'met originele verpakking' wil doorverkopen, voelt zo'n gat - hoewel verklaarbaar- toch niet lekker.
Waarom niet gewoon mee sampelen met de eerste batch onder het mom op = op? Nou ja, zullen ook wel weer nadelen aan kleven...
Dat is dus niet zo, de 14 dagen zicht termijn zijn niet bedoeld om een telefoon uitgebreid te gebruiken en al helemaal niet bedoelt om de koptelefoon te claimen en vervolgens het toestel terug te sturen... dat noem ik diefstal.
Ik geef Sony in deze manier van handelen groot gelijk.
Je beseft niet hoeveel misbruik er wordt gemaakt van dit soort acties door kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonderb
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-08 18:13
Robus schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:38:
[...]

Als koper mag je altijd binnen 14 dagen afzien van de overeenkomst, ongeacht of je die koptelefoon hebt geclaimd of niet.
Je mag de koptelefoon dan alleen niet houden.

De voorraad is binnen bij mobiel.nl (waarschijnlijk alleen zwart) :*)

[ Voor 11% gewijzigd door zonderb op 17-06-2020 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
dust419 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:41:
[...]
Op die manier voorkomen ze dat je de koptelefoon aanvraagt en vervolgens je telefoon retourneert vanwege de 14 dagen koop op afstand.
Vond het ook jammer tot ik dit las op Sony's website. Idd eigenlijk heel logisch. Doos verknippen verknipt inruilrecht maar geen garantie. Geef ze gelijk.

Overigens vertelde T-mobile me eerst dat ik geen factuur van puur de telefoon zou krijgen, en ik mijn contract en verzendbon naar Sony moest sturen. "Alle info stond daar bij op" aldus de medewerker. Nou krijg ik dag na indienen claim een factuur van de telefoon. Hopelijk dat het niet te veel vertraagd. Sony is bezig met controleren en neemt contact op als het niet goed genoeg is, dus we wachten af. Nieuwe dingen zijn leuk, maar heb geen haast.

Nog steeds blij met de telefoon. Nog niet helemaal gewend maar probeer iig niet meer uit automatisme te unlocken aan de achterkant :P . @eswa Batterij lijkt bij redelijk intens en continue gebruik 1 tot 1,5 dag mee te gaan, maar neem het met een korrel zout want heb niet niet zo lang kunnen testen. Gebruik hem voor streamen naar tv, besturen en instellen smarthome, muziek luisteren onderweg, en veel social media en serrie kijken gedurende de dag. Groot deel van de dag doe ik actief direct of indirect iets met de telefoon. Dus accuduur is voor mij dikke prima. Wel duurt opladen op een 5W blokje echt lang, en natuurlijk zijn veel van mijn opladers dat nog. Hou daar dus rekening mee als je zoals mij meerdere vaste oplaadplekken in huis hebt. Denk dat ik ga kijken naar wat extra snelladers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robus
dust419 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:43:
[...]

Dat is dus niet zo, de 14 dagen zicht termijn zijn niet bedoeld om een telefoon uitgebreid te gebruiken en al helemaal niet bedoelt om de koptelefoon te claimen en vervolgens het toestel terug te sturen... dat noem ik diefstal.
Ik geef Sony in deze manier van handelen groot gelijk.
Je beseft niet hoeveel misbruik er wordt gemaakt van dit soort acties door kopers.
Ahem, wie had het over uitgebreid gebruiken? Overigens besef ik me terdege dat de samenleving deels bestaat uit freeloaders en andere asocialen. Ik stoor me er als 'righteous citizen' er alleen aan dat wij daarom een schaar in de verpakking moeten zetten. Daar moeten andere oplossingen voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
zonderb schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:52:
[...]

Mweh! Ik heb violet besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels.hen
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-10-2021
[...]

Weet je ook wanneer ze bezorgd worden?

[ Voor 15% gewijzigd door niels.hen op 17-06-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suncatcher
[...]

Ik zie nog steeds hetzelfde staan bij mijn order... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonderb
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-08 18:13
Ik heb net ook de melding gekregen van postnl dat de zending is aangemaakt. Verwachtte bezorgdag is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels.hen
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-10-2021
zonderb schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:12:
Ik heb net ook de melding gekregen van postnl dat de zending is aangemaakt. Verwachtte bezorgdag is morgen.
Ik nu ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er op mobiel.nl dat het product niet op voorraad is. (zwarte versie). Afwachten dan maar, weet iemand hoelang het dan duurt voordat die weer op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:06

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Naar aanleiding van de goede recensies en mijn ervaring met de XZ3 ook maar besteld. Direct via T-Mobile. Ik ben benieuwd wanneer AMP Group hem kan en gaat bezorgen.

Iemand interesse in een WH-1000XM3? :+

Edit: morgen dus al. Als ik afhalen in de winkel koos stond er 2-5 werkdagen qua levertijd. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Tjebakka op 17-06-2020 15:43 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
Ik heb hem nu een aantal uur in gebruik en moet zeggen dat het een flinke stap vooruit is vanaf de Xperia 5. Scherm is echt super mooi en de vingerafdrukscanner werkt weer zoals hij hoort te werken.

Ik vind het alleen jammer dat de album app niet meer ondersteund wordt. Hij staat niet standaard op de telefoon geïnstalleerd. Als je hem dan via de play store heb gedownload crasht de app steeds. Ben al terug gegaan naar fabrieksinstellingen en geprobeerd via een fresh install (zonder back-up teruglezen), maar dat werkt ook niet.

Dan maar Google foto's gaan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
r_ketting schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:10:
Ik heb hem nu een aantal uur in gebruik en moet zeggen dat het een flinke stap vooruit is vanaf de Xperia 5. Scherm is echt super mooi en de vingerafdrukscanner werkt weer zoals hij hoort te werken.

Ik vind het alleen jammer dat de album app niet meer ondersteund wordt. Hij staat niet standaard op de telefoon geïnstalleerd. Als je hem dan via de play store heb gedownload crasht de app steeds. Ben al terug gegaan naar fabrieksinstellingen en geprobeerd via een fresh install (zonder back-up teruglezen), maar dat werkt ook niet.

Ik gebruik zelf Piktures als album app, maar misschien dat je iets hebt aan onderstaande link:
https://forum.xda-develop...14-ui-updated-22-t2378816

Je vind hier een aantal aangepaste versies van de app die op telefoons zou moeten draaien die normaalgesproken niet kunnen omgaan met de album app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmbroosV
RIP Sony's Album app. We kennen je sinds juni 2012, wanneer je na de ICS-update plots op de Xperia S beschikbaar was. Bijna exact 8 jaar later nemen we afscheid...

De allereerste versie van Album:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgzx-HXdpQPvH7_cDmDvgGAmB5M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ApQwBUz7wqTMlCgbvIfoImof.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS94-
  • Laatst online: 19-08 18:17
Voor de headphone actie, moet je echt de hele achterkant van het doosje eruit knippen of alleen dat kleine stukje waar je imei opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik begin toch ook wel te hangen naar deze telefoon.
Ik zweef altijd van merk naar merk. Van Galaxy S7 edge naar Huawei P20 en mag nu weer een nieuwe.

Toch wel benieuwd naar ieders enthousiasme. De koptelefoon is een mooi extraatje ( mijn in ears zijn kapot en draadloze in ears van Huawei binnen no-time leeg).
Vind zo'n 58 euro per maand bij T-Mobile voor 10gb internet en 120min bellen wel aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
kleine stukje is voldoende,

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
Album app is nog steeds heel mooi, ben nu opzoek naar een vervanger.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Ugh...

Thank you for ordering on Sony EMEA. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on 31 July 2020.

Product Name: Sony Xperia 1 II Black Single SIM UK & WH-1000XM3

(Van de "Sony Partner Store" in UK, aangezien ik in Ierland woon. Time to cancel that order.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
AmbroosV schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:17:
Ugh...

Thank you for ordering on Sony EMEA. The release date for the preorder product has changed. The product listed below will now be available on 31 July 2020.

Product Name: Sony Xperia 1 II Black Single SIM UK & WH-1000XM3

(Van de "Sony Partner Store" in UK, aangezien ik in Ierland woon. Time to cancel that order.)
moet ik hem anders opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Ha, ik ga zien of ik een van mijn vrienden zo ver krijg om 'm met UPS/DHL op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Well ik was dus helemaal vergeten dat Belsimpel gewoon naar Ierland kan leveren.

Vooral erg aangezien ik exact dat gedaan heb bij mijn Xperia 1, en dat al helemaal vergeten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
haha nice, wel nog steeds dezelfde deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Yes, ik kan de hoofdtelefoon gewoon bij familie in België laten leveren. Komt goed uit, want het ging toch al een verjaardagscadeau zijn voor iemand daar 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 15:02
Zo. Hij ligt aan de lader.
Alles ingesteld en geback-upt.

Dit viel mij vooral op:
- De vingerafdrukscanner is veel beter dan op de gewone 1
- De batterijduur lijkt ook een stuk beter te zijn, maar dat is moeilijk te zeggen na 1 dag
- De camera maakt, zeker als je de pro app gebruikt, hele mooie foto's
- Het scherm gaat een stuk feller dan de gewone 1
- Geluid klinkt, als je Dolby Atmos aan hebt staan, ook heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Sony Album nooit gekend hebbende gebruik ik een QuickPic mod: https://forum.xda-develop...kpic-based-4-7-4-t3790425

Vandaag de Sony Style with Stand cover binnen gekregen. Qua materialen en uiterlijk een mooie cover, maar de zijkanten en onderkant zijn nauwelijks beschermt. Ook steken de randjes onvoldoende uit om het scherm van tafel te houden. Ik heb er een heel dunne protector opzitten en die raakt volledig de tafel. (Misschien dat het zonder protector wel net goed zou gaan, maar van bescherming is dan niet echt te spreken.)

Later vanavond krijg ik ook de zwarte cover van Spigen binnen. Hopelijk bied die wat meer bescherming voor gebruik buitenshuis.

EDIT: Spigen immiddels gearriveerd. Dat ziet er een stuk degelijker uit. Alle kanten worden beschermt en het scherm raakt de tafel niet meer. Ben wel Side Sense kwijt, maar dat is niet zo erg.

[ Voor 12% gewijzigd door NielsFL op 17-06-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
Ik gebruik deze case: https://www.amazon.nl/dp/...other_apa_i_ROL6Eb0Z50WM4

Is inmiddels niet meer leverbaar. Maar super dun en niet iets hoger dan het scherm. Daarnaast zit ie de vingerafdrukscanner niet in de weg. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
r_ketting schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:10:

Had hetzelfde. De app uitloggen van Google en offline gebruiken maakte het ok voor mij. Maar gebruik OneDrive en Google alleen voor dingen als de achtergrond van m'n Chromecast. Werd erg onoverzichtelijk. Was ff wennen en koste wat werk om alles van Sony apps naar Google apps te zetten op een manier die ik leuk vond, maar nu eenmaal klaar werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
JS94- schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:50:
Voor de headphone actie, moet je echt de hele achterkant van het doosje eruit knippen of alleen dat kleine stukje waar je imei opstaat?
Hele stuk. Ik had (zoals de website zei) alleen het stuk met IMEI en zojuist mail van Sony dat ik alles uit moet knippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, ook besteld. Het knippen in de doos vind ik niet zo'n probleem. Ik pak de telefoon en lader en de rest gaat ongezien de prullenbak in :+

Morgen even ophalen bij T-Mobile. Kom van een Oneplus 7. Zeer tevreden over, maar die camera....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixxen
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-08 09:45
Weet iemand waar die koptelefoon te claimen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 16:09
nixxen schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:04:
Weet iemand waar die koptelefoon te claimen is?
Hier :) https://www.sony.nl/promo/mobile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RamonRJC
Net deze twee filmpjes bekeken en vergeleken met de gewone 1. Het geluid klinkt fantastisch (360audio) en het beeld (4k60fpsHDR) ziet er echt geweldig uit.

Voor geluid:
YouTube: Real 4K HDR Dolby Test ultrahd movie for 4k oled tv (ULTRAHD HDR 10B...

Voor beeld:
YouTube: YouTube

[ Voor 47% gewijzigd door RamonRJC op 17-06-2020 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Voor degenen die het toestel al hebben; hoe is de helderheid als je buiten in de zon loopt? (Goed tijdstip om dat te vragen. :+ )

Ik had al een paar reviews gezien waarin ze de helderheid wat dubieus vonden, en nu zag ik ook deze gebruikersreview op reddit: https://www.reddit.com/r/...the_xperia_1_ii_and_my_2/

Een hoop positieve dingen, maar hij zegt letterlijk dat hij in de zon niets ziet op het scherm.

Is dat echt zo ernstig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
willemd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:14:
hij zegt letterlijk dat hij in de zon niets ziet op het scherm.
Is dat echt zo ernstig?
In mijn ervaring valt dat reuze mee. Zoals ik eerder al zei was de XZ3 een stuk minder helder naar mijn idee, en daar kon ik alles op zien, behalve als er echt precies de slechtste hoek de zon in het scherm valt ik geen details kon zien tijdens het kijken van series, moest dan echt focussen. Text is een stuk makkelijker. Met dit scherm nog geen probleem gehad, en gezien hij helder voelt verwacht ik die ook niet te krijgen. Let er wel op dat ik vandaag en gisteren nog niet in zo'n zware zon heb kunnen zitten, omdat die zware zon inval zelden gebeurd hier in Nederland en ik zo min mogelijk buiten kom.

Heb wel gehoord dat hij een stuk minder vel is dan de telefoons van concurrenten, dus misschien ligt het ook aan wat je referentie punt is. Ik kan me indenken dat als je meer helderheid gewend bent het voelt alsof er te weinig is. Maar het lijkt me hoe dan ook een overdrijving, en ik heb zelf nog geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 15:52
willemd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:14:
Voor degenen die het toestel al hebben; hoe is de helderheid als je buiten in de zon loopt? (Goed tijdstip om dat te vragen. :+ )

Ik had al een paar reviews gezien waarin ze de helderheid wat dubieus vonden, en nu zag ik ook deze gebruikersreview op reddit: https://www.reddit.com/r/...the_xperia_1_ii_and_my_2/

Een hoop positieve dingen, maar hij zegt letterlijk dat hij in de zon niets ziet op het scherm.

Is dat echt zo ernstig?
Waar ik me dan het meest zorgen om maak uit die review is de batterij duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Accubattery geeft 9,5 uur SOT op basis van 2 dagen gebruik, dus dikke prima.

Scherm is in de zon stuk minder fel dan bij een S20 Ultra. Maar is goed genoeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2ptFg2-O0HHiy2FhegF2paA4uw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FbMB8aQPZcEemhg4hTas2Hw5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Brotuck op 17-06-2020 23:40 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
Brotuck schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:29:

Scherm is in de zon stuk minder fel dan bij een S20 Ultra. Maar is goed genoeg.

[Afbeelding]
Daar krijg je een 4K scherm voor... Dat is dan de trade off die we maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Meer dan 9 uur screen on time op 1 lading is heel goed. Dat haalde ik niet op mijn S20.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
DAMN, oké dit is nice. Kunnen jullie daarvan screenshots sturen? Wie o Wie gaat de eerste review uitbrengen #hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:53
Is er al iemand die de telefoon via Vodafone besteld heeft en die hem heeft ontvangen? Ze hebben bij mij wat zitten klooien (het stond goed, toen toch niet, toen toch wel, toen niet, nu wel...) maar ik twijfel er nu soms aan of het echt correct staat en ik de telefoon op korte termijn mag verwachten.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Mijne is ook binnen (gistermiddag besteld). Dat ging in ieder geval lekker snel. Nu even aan de lader en met de Xperia Companion alles overzetten op m'n nieuwe Xperia 1 mk2.

Eerste indruk is goed. Hij voelt stevig aan, minstens zo stevig als de XZ3 maar lang niet zo'n plastic feel. Hij oogt slank maar is best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
En iedereen bij mobiel.nl maar wachten! Belsimpel heeft ze inmiddels online op voorraad en Coolblue ook. Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Moi_in_actie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:21:
Is er al iemand die de telefoon via Vodafone besteld heeft en die hem heeft ontvangen? Ze hebben bij mij wat zitten klooien (het stond goed, toen toch niet, toen toch wel, toen niet, nu wel...) maar ik twijfel er nu soms aan of het echt correct staat en ik de telefoon op korte termijn mag verwachten.
Ik heb hem ook via Vodafone besteld. Volgens mij is dat helemaal goed gegaan, maar ik heb nog steeds geen idee wanneer ik de telefoon mag verwachten. :(
Ik heb 2 keer contact gehad met de servicedesk en zij kunnen mij gewoon niet aangeven wanneer de telefoon geleverd gaat worden.
Na het contact wat ik met ze gehad heb hebben zij mij gevraagd of ik een evaluatie wilde doen nav het klantcontact. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik teleurgesteld was in de service en dat ik verwacht dat ze minstens een indicatie moeten kunnen geven wanneer het toestel geleverd wordt. Hopelijk doen ze hier nog iets mee zodat ik binnenkort alsnog weet wanneer ik hem krijg.

Als je naar de website van Vodafone gaat zie je ook bij de telefoon staan dat er een langere levertijd is hiervoor. Dus ik denk dat niemand hem nog heeft. Mocht ik bericht krijgen over de leverdatum, dan zal ik dat hier melden, maar ik ben bang dat dat deze week niet meer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
avec_style schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:34:
[...]

Als je naar de website van Vodafone gaat zie je ook bij de telefoon staan dat er een langere levertijd is hiervoor. Dus ik denk dat niemand hem nog heeft. Mocht ik bericht krijgen over de leverdatum, dan zal ik dat hier melden, maar ik ben bang dat dat deze week niet meer gaat gebeuren.
Wanneer ik inlog op MyVodafone zie ik de bestelling ook nog steeds staan op "wordt verwerkt". Dat ik op 8 juni, toen ik het toestel besteld heb, een "langere levertijd" te zien kreeg snap ik, maar nu nog altijd? Naja.. kan weinig anders doen dan afwachten.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
Bij Vodafone is het de 128GB en bij Mobiel.nl is het de 256GB heeft het daarmee te maken dat we langer moeten wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
Jeshter2000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:37:
Bij Vodafone is het de 128GB en bij Mobiel.nl is het de 256GB heeft het daarmee te maken dat we langer moeten wachten?
Ik weet niet waar je dit ziet op de Vodafone website. (ik kan het in ieder geval niet terugvinden)
Maar er is geen 128GB versie van dit toestel. Alleen een 256GB versie.

Ben je niet toevallig in de war met de Xperia 1 (vorige generatie)? Die heeft 'maar' 128GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Kan hem wel vinden: https://directsales.vodaf...family/details/30688/7405

Maar lijkt mij inderdaad een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
avec_style schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:42:
[...]

Ik weet niet waar je dit ziet op de Vodafone website. (ik kan het in ieder geval niet terugvinden)
Maar er is geen 128GB versie van dit toestel. Alleen een 256GB versie.

Ben je niet toevallig in de war met de Xperia 1 (vorige generatie)? Die heeft 'maar' 128GB.
Moet een vergissing zijn inderdaad. Samen met de 'langere levertijd' die ze nog steeds melden, komt Vodafone hier wel erg knullig over inderdaad. Ik duik dit weekend een winkel van hen in om mijn interesse aan te geven. Misschien dat ze wat specifieker kunnen zijn en/of wel direct kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfalcon
Op de website van Belsimpel zie ik nu ineens dit staan, dat is bijzonder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Wms8XxMvV7HskRkLc4j3gK1XE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6L1sZps7DzpDmttvooahU2Ew.png?f=fotoalbum_large

Al die toestellen zijn toch gewoon simlockvrij? Of worden er toch provider-eigen apps op voorgeïnstalleerd ofzo?

En de website van de Mediamarkt geeft 21-6 aan als leverdatum en geen enkele fysieke winkel heeft hem op voorraad daar. Het lijkt erop dat de providers zelf de eerste leveringen hebben gehad begin van de week.

[ Voor 16% gewijzigd door Metalfalcon op 18-06-2020 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Metalfalcon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:18:
Al die toestellen zijn toch gewoon simlockvrij? Of worden er toch provider-eigen apps op voorgeïnstalleerd ofzo?
Dit doet Belsimpel bij elk populair toestel. Heeft volgens mij niets met de toestellen zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 16:09
Metalfalcon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:33:
En iedereen bij mobiel.nl maar wachten! Belsimpel heeft ze inmiddels online op voorraad en Coolblue ook. Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld...
Bij mij ook wel moet ik zeggen, heb namelijk ook de paarse versie bij Mobiel.nl besteld.
Wil weer niet te snel van shop switchen maar zit me nu toch wel af te vragen of ik het niet beter kan annuleren en voor die 15 euro extra bij Belsimpel bestellen zodat ik hem morgen binnen heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Maffia171 op 18-06-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40

[Afbeelding]

Ze bestellen de toestellen bij T-mobile zelf (ook voor Tele2) omdat die goedkoper zijn qua inkoop, en kan me voorstellen dat T-Mobile eerst de eigen klanten wil bedienen ;)
Metalfalcon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:33:
De telefoon is net 2 dagen verkrijgbaar, relax

[ Voor 23% gewijzigd door Upbeat op 18-06-2020 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfalcon
Maffia171 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:38:
[...]

Bij mij ook wel moet ik zeggen, heb namelijk ook de paarse versie bij Mobiel.nl besteld.
Wil weer niet te snel van shop switchen maar zit me nu toch wel af te vragen of ik het niet beter kan annuleren en voor die 15 euro extra bij Belsimpel bestellen zodat ik hem morgen binnen heb.
Met mijn KPN verlenging betaal ik 100 euro meer bij Belsimpel, dus ik laat mijn paarse order bij Mobiel.nl nog maar even staan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
Metalfalcon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:10:
[...]

Met mijn KPN verlenging betaal ik 100 euro meer bij Belsimpel, dus ik laat mijn paarse order bij Mobiel.nl nog maar even staan... :p
Zelfde hier bij Vodafone..... Ik wacht wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 15:52
Brotuck schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:29:
Jawel, maar gecombineerd is niet een hele dag. Dus dan moet je dagelijks opladen, en als je intensief (of intensiever) gebruikt (foto's, filmen) moet je tussentijds opladen om het einde van de dag te halen. Dat is voor mij niet altijd haalbaar.

Ben wel benieuwd of er nog een 'leercurve' zit in het batterijverbruik, dus benieuwd hoe dit over week of twee is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avec_style
De photo pro en cinema pro apps zijn toch wel 2 apps waar Sony flink op ingezet heeft. Ik heb er in ieder geval veel interesse in om hier straks mee te spelen.
Mocht je willen weten hoe de camera apps werken, dan raad ik onderstaande video aan.

YouTube: Sony Xperia 1 ii :: Just the Cameras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Heb nu al wel 2 keer gehad dat mijn scherm (software matig) raar doet. Eerst niet volle helderheid willen geven behalve in het stukje settings voor image quality (waar je tussen creator mode en standaard mode kan switchen), tweede keer groene ondertoon en een continue flikkerende helderheid. Beide keren gefixd met herstarten wat gelukkig erg snel gaat (stuk sneller dan mijn XZ3 deed over een reboot).

Vermoed gewoon kinderziektes die nog wel gefixd gaan worden, maar nu ben ik nieuwsgierig: hebben andere ook al (zulke) bugs gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

avec_style schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:55:
De photo pro en cinema pro apps zijn toch wel 2 apps waar Sony flink op ingezet heeft. Ik heb er in ieder geval veel interesse in om hier straks mee te spelen.
Mocht je willen weten hoe de camera apps werken, dan raad ik onderstaande video aan.

YouTube: Sony Xperia 1 ii :: Just the Cameras
Ik heb er inmiddels even mee gespeeld en het werkt heel fijn. Ik heb een systeemcamera die qua instellingen en opties niet zo gek veel anders is dan de Photo Pro app. Echt een ontzettend goede toevoeging op deze smartphone. En een wereld van verschil met de camera op mijn XZ3. Al was die bij de introductie al achterhaald.

Wat me verder opvalt:

- Vloeiend, alles voelt snel aan en gaat ook snel.
- Helderheid nagenoeg hetzelfde als de XZ3, ik zou zelfs zeggen ietsje donkerder
- Geluid kan een stuk harder en klinkt veel beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Tjebakka op 18-06-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Hi,

Is er iemand die weet wanneer Vodafone gaat leveren? Ik krijg steeds te horen dat ie niet op voorraad is. Erg irritant aangezien alle andere winkels hem al op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Tjebakka schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:13:
[...]
- Helderheid nagenoeg hetzelfde als de XZ3, ik zou zelfs zeggen ietsje donkerder
- Geluid kan een stuk harder en klinkt veel beter.
Grappig, deze twee punten ervaar ik anders. Helderheid lijkt op deze hoger dan XZ3 (wanneer hij doet wat hij moet doen, zie mijn vorige comment), en geluid zachter (maar wel beter). Welke aansluiting gebruik je voor geluid? Zit zelf namelijk op 3.5mm nu en op de XZ3 zelfde headset maar met 3.5mm naar usb-c stukje ertussen. Dacht ergens in een review eerder in deze tread al te lezen dat 3.5mm minder werkt dan andere aansluiting, dus wellicht daarom?

Interessant dat het scherm anders ervaren wordt 🤔.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Cambionn schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:29:
[...]

Grappig, deze twee punten ervaar ik anders. Helderheid lijkt op deze hoger dan XZ3 (wanneer hij doet wat hij moet doen, zie mijn vorige comment), en geluid zachter (maar wel beter). Welke aansluiting gebruik je voor geluid? Zit zelf namelijk op 3.5mm nu en op de XZ3 zelfde headset maar met 3.5mm naar usb-c stukje ertussen. Dacht ergens in een review eerder in deze tread al te lezen dat 3.5mm minder werkt dan andere aansluiting, dus wellicht daarom?

Interessant dat het scherm anders ervaren wordt 🤔.
Hij is toch echt helderder als ik ze naast elkaar houd. Het geluid heb ik alleen met de interne speakers getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
Heb em net voor het eerst buiten gebruikt, ook in de zon. En heb geen moeite gehad om het scherm af te lezen, ook niet met zonnebril. Daar had ik bij de gewone 1 soms wel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Ik heb wel soms dat er icoontjes wegvallen in de taakbalk onderin. Ze zijn er nog wel want als je erop drukt dan is hij er ineens weer.

Zal vast gefixed worden in een update

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyC1983
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-09 18:42
Op 16 juni in de avond had ik mijn aanvraag voor de promotie ingediend en kreeg net al de bevestiging dat mijn claim is goedgekeurd.

Binnen 28 dagen zou ik de headphone moeten ontvangen.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn positief. Het is anders dan de Note 9, 'stock' Android kan ik wel waarderen.

Ik heb nog genoeg dingen om uit te zoeken en in te stellen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilol
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 14:52
Ook hier de bevestiging al gehad binnen één werkdag! Let op dat je inderdaad het Imei nummer uit je doos moet knippen (die van mij werd daarop de eerste keer afgekeurd).

Lijkt er dus op dat ze de promo's (headsets) niet bundelen en aan het einde van de periode verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware

En de website van de Mediamarkt geeft 21-6 aan als leverdatum en geen enkele fysieke winkel heeft hem op voorraad daar. Het lijkt erop dat de providers zelf de eerste leveringen hebben gehad begin van de week.
Ja en nee. Wij hebben maandag alles besteld en onze uiterste lever datum is 21-6. Alleen MediaMarkt Bijlmer zal ze binnen krijgen. Dat is afgesproken omdat Bijlmer de grootste filiaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:16
Heb net verlengd bij KPN, zijn er al toestellen geleverd door KPN bij tweakers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net bericht van mobiel.nl, toestel wordt morgen bezorgd. Ben benieuwd, heb nu een samsung S7 edge. Hopelijk kan ik met dit toestel weer een aantal jaar verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:04:
Kreeg net bericht van mobiel.nl, toestel wordt morgen bezorgd. Ben benieuwd, heb nu een samsung S7 edge. Hopelijk kan ik met dit toestel weer een aantal jaar verder :-)
Zwarte versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
Ik moest net toch in het winkelcentrum zijn dus ik ben daar ook meteen maar even de Vodafone winkel binnengelopen en heb ze gevraagd naar de status. De winkelmedewerker gaf aan dat de telefoon niet op voorraad is. Sterker nog geen enkele Vodafone winkel heeft ze nog op voorraad.
Hij kon in het interne systeem ook niks vinden over wanneer deze beschikbaar komt, wat hij wel apart vond voor een telefoon die officieel al beschikbaar is. Ze konden ook al zien welke telefoons deze week nog binnen komen bij hun, en daar zat de Xperia 1 II ook niet bij.
Ik heb de hoop nu dus opgegeven dat ik deze week al de telefoon in mijn bezit zal hebben. Beetje jammer ;(

Gek genoeg hadden ze wel een showroom model in de winkel dus ik heb hem toch even in mijn handen kunnen houden. Het viel mij op dat de telefoon toch iets slanker is dan verwacht, waardoor hij best lekker in de hand ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
avec_style schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:26:
Ik moest net toch in het winkelcentrum zijn dus ik ben daar ook meteen maar even de Vodafone winkel binnengelopen en heb ze gevraagd naar de status. De winkelmedewerker gaf aan dat de telefoon niet op voorraad is. Sterker nog geen enkele Vodafone winkel heeft ze nog op voorraad.
Hij kon in het interne systeem ook niks vinden over wanneer deze beschikbaar komt, wat hij wel apart vond voor een telefoon die officieel al beschikbaar is. Ze konden ook al zien welke telefoons deze week nog binnen komen bij hun, en daar zat de Xperia 1 II ook niet bij.
Ik heb de hoop nu dus opgegeven dat ik deze week al de telefoon in mijn bezit zal hebben. Beetje jammer ;(

Gek genoeg hadden ze wel een showroom model in de winkel dus ik heb hem toch even in mijn handen kunnen houden. Het viel mij op dat de telefoon toch iets slanker is dan verwacht, waardoor hij best lekker in de hand ligt. :)
Dat vind ik toch zeer zwak van een van de grootste providers van ons land (en ook andere landen); het is niet dat ze een kleine speler op de markt zijn die niet invloed kunnen uitoefenen om aan toestellen te komen. Het is dat ik eigenlijk nog tot bijna het einde van het jaar aan een abonnement zat met Vodafone (en verlenging via een Mobiel.nl of iets dergelijk nog niet mogeljk is), anders had ik de order nu wel gecancelled bij bij Mobiel.nl of een andere zaak besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Tjebakka schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:33:
[...]

Hij is toch echt helderder als ik ze naast elkaar houd. Het geluid heb ik alleen met de interne speakers getest.
Ah. Interne speakers zijn idd stukken vooruit gegaan, ivm weinig gebruik daarvan kan ik relatief weinig zeggen daarover. Voor het eerst dat ik me niet erger aan de schelheid ervan. Gister blij verrast toen ik er ff YouTube op keek, wat het eerste moment 2as dat ik meer dan melding of telefoon gesprek erop hoorde.

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste