Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 95 ... 178 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-07 17:39

HollovVpo1nt

I like gadgets

Een warmtewerende voorruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiroNiro
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
ah ok, eroverheen gelezen, my bad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17
Voor android users:
Installeer niet de laatste update van de Ford Pass app.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar de hele app is extreem traag geworden (constant de popup dat de app niet reageert), ook na het resetten van de cache/data.

Ik denk dat dit een brakke update is.... even een paar dagen wachten tot ze met een fix komen.
De versie die bij mij niet werkte was 3.27.0, ik ben terug naar 3.26.0 die werkt wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Ikke_Niels op 29-07-2021 20:13 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 12:03
martjah schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Doel je hiermee op het geluid dat veel mensen hebben als ze op 11Kw laden (waaronder ik)? Ik zou niet verwachten dat het in de kabel zit t.b.h.
Door de andere kabel ga je op één fase laden 7,2Kwh. Hierdoor schiet je auto niet in de stress. Laden duurt wel wat langer. Dus voor mij geen definitieve oplossing.

Ik heb ook een kabel van ford gekregen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Htmmkr
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-01-2023
Gistermiddag eindelijk mijn Mach E in ontvangst mogen nemen bij Stern Ford Amsterdam-Zuidoost. Een kleine 200km achter de rug en wat een geweldige rijeraving. Voor de wachtende: HOU VOL!

Status updates in "whereismymache" zijn niet accuraat! Denk niet dat het aan de site zelf ligt, maar de snelheid waarmee informatie wordt ingevoerd (door bijv. dealers). Mijne staat nog steeds op Compound Out, terwijl ik de auto al heb.

PaaK in 1x aan de praat gekregen en hij staat nu voor het eerst te laden op een publieke laadpaal. Gelukkig niet meteen voor de deur, dus het zal mij een rot zorg zijn hoeveel herrie die maakt :) Maar ik zal eens een x langslopen.

Lang niet alle opties uitgeprobeerd. Wat zijn volgens de "ervaren" rijders must-haves? (naast PaaK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
*knip*
Htmmkr schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:33:
Gistermiddag eindelijk mijn Mach E in ontvangst mogen nemen bij Stern Ford Amsterdam-Zuidoost. Een kleine 200km achter de rug en wat een geweldige rijeraving. Voor de wachtende: HOU VOL!

Status updates in "whereismymache" zijn niet accuraat! Denk niet dat het aan de site zelf ligt, maar de snelheid waarmee informatie wordt ingevoerd (door bijv. dealers). Mijne staat nog steeds op Compound Out, terwijl ik de auto al heb.

PaaK in 1x aan de praat gekregen en hij staat nu voor het eerst te laden op een publieke laadpaal. Gelukkig niet meteen voor de deur, dus het zal mij een rot zorg zijn hoeveel herrie die maakt :) Maar ik zal eens een x langslopen.

Lang niet alle opties uitgeprobeerd. Wat zijn volgens de "ervaren" rijders must-haves? (naast PaaK)
Wat was je gobStatusDesc status? Mijn statussen zijn ook niet accuraat, maat de gobStatusDesc status wel.
Tot op de dag na nauwkeurig, kwam net zo uit ivm weekend.
FireStarter schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 09:41:
Afgelopen dinsdag ook een mailtje ontvangen dat de auto binnen 1-2 weken klaar staat voor mij (20-27 juli range).
Als ik terugkijk bij andere members met VehicleAtFinalDestination als gobStatusDesc status:

rosetree
melding 2021-04-20
deliver 7 mei

17 dagen

Maurice_S
melding 13 mei
deliver 25 mei

12 dagen

Luffbra
melding 18 mei
deliver 31 mei

13 dagen

Mijn melding 9 juli, + 17 dagen is 26 juli. Dit zou wel echt goed overeenkomen met de mail.
Gister gebeld met de dealer, en die zei na het kijken in Vista dat ie een week of 3/4 geleden was aangekomen in Antwerpen. Daar klopt helemaal niets van, want hij is in 7 mei..

Volgens mij is de auto al bij de dealer en hebben ze het druk. Ik ga maandag langs.
Ik stel voor een member meetup maandag 19 juli bij Van Mossel in Eindhoven.
Voor koffie en kleine koekjes is gezorgd!!

[ Voor 72% gewijzigd door deepbass909 op 30-07-2021 17:11 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Htmmkr
  • Laatst online: 02-01-2023
Wat was je gobStatusDesc status? Mijn statussen zijn ook niet accuraat, maat de gobStatusDesc status wel.
Tot op de dag na nauwkeurig, kwam net zo uit ivm weekend.

[...]
[/quote]

NIETS :) Helemaal leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-07 15:39
onze mach e vergrendeld niet automatisch?

Wat kan ik doen?

We hebben de auto gisteren naar de dealer teruggebracht omdat we een maand geleden een storingsmelding kregen over verminderd vermogen en storing in de 1pedal drive en sinds gisteren gaat die niet meer vanzelf op slot. Ze hebben de auto daar geüpdatet zeiden ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21-07 08:51
trui schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:01:

Wat kan ik doen?

We hebben de auto gisteren naar de dealer teruggebracht omdat we een maand geleden een storingsmelding kregen over verminderd vermogen en storing in de 1pedal drive en sinds gisteren gaat die niet meer vanzelf op slot. Ze hebben de auto daar geüpdatet zeiden ze.
Staat de instelling wellicht uit?
Mss combinatie paak en gewone sleutel waar iets mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:58
Ford Pass 3.27.0 voor iOs beschikbaar in Appstore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Zit toevallig net een draadje te lezen over het vervangen van je voorruit. Het blijkt dat de cameras en sensoren niet gekalibreerd hoeven te worden en dat je daar dus geen kosten voor moet willen betalen....

[ Voor 4% gewijzigd door Waps61 op 29-07-2021 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kir1
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-03-2022
Een paar aanpassingen aan mijn AWD ER:

Grill wrap
Onderkant voorbumper gloss black gespoten (súper blij mee, dit maakt de auto echt af. Ook leuk dat ik de enige ben die dit heeft incl. in de US nog niemand dit gedaan, iig niet op de fora. Mocht ook wat kosten.. )
Logo voor en achter gedemonteerd en buitenkant gloss black gespoten
Reflectoren zijkant donker gewrapped (niet meer te zien)
Voorramen zijkant getint
Koplampen getint
Achterkant custom stripe wrap
Logo’s zijkant verwijderd

Nu nog nieuwe velgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_MMiQn0N729D81KHCST9yFZq20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18hU0EoXH1NfXGmuu3GSxfy8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYrq0yxuNETof5_c2jBYnZFgIcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSwEb1pogKCUztTqjrLmtnQX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aY2QRhrcH-m8U20WwmU-H2PwFY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ORJ42DKxxKaum9K0W6Nfv9An.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6Wzsj-e9gF_m_ZWTwo7RsZNir0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeNuVJIwutN2GyFOKGoP4qyP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGx3rIkMQvD1YJxx9PlRTDfQzuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HizaI8Z8cBlzQDHPcrHaqf9I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0OqACeby3j0hz2KGplY7dS7e-4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5oLSUGaWtmYCFcPgT0nRROww.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeDY8MRe4f0_hwSvM61gr9UZsII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UeLQNyvE2endqb0kPPHgyVcJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-07 21:15
FreeMen schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:15:
[...]

Heb je bewust de reflectoren aan de zijkant niet ook laten "smoken"? Ik heb het zelf met smoke plastidip gedaan en vind het resultaat erg geslaagd.
is dit een beetje eenvoudig te doen zelf ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:29
Jarune schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:53:
[...]

Zeer eenvoudig, goed strak afplakken met schilderstape, daarna een gat maken in een plastic vuilniszak en deze er overheen leggen en vastplakken zodat je geen spuitnevel op de auto krijgt. 6 lagen geeft een mooi effect. 3 uurtjes werk waarvan in totaal 2 uur wachten tussen de lagen door.

Ik heb overigens fulldip gebruikt, fantastisch spul en nog goedkoper ook.

Het is wel mat van kleur en past dus perfect bij de RWD trim, voor de AWD zou ik een laagje glossifier erbij spuiten voor het glim effect.

[ Voor 18% gewijzigd door FreeMen op 29-07-2021 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-05-2023
Rickie070 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:36:
Wellicht ten overvloede:
Een mail naar Ford (fpnld@ford.com) voorzien van een geluidsfragment + VIN nummer heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 3 werkdagen een nieuwe laadkabel op mijn huisadres verstuurd heb gekregen. Geluid tijdens opladen is verholpen
1 fase kabel, maar dan wel minder snel laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
trui schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:01:

Wat kan ik doen?
Dat had ik gisteren plotseling ook. De "lock on walk away" setting in de auto een keer uit en weer aan gezet en het werkt weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
FreeMen schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:40:
[...]

Zeer eenvoudig, goed strak afplakken met schilderstape, daarna een gat maken in een plastic vuilniszak en deze er overheen leggen en vastplakken zodat je geen spuitnevel op de auto krijgt. 6 lagen geeft een mooi effect. 3 uurtjes werk waarvan in totaal 2 uur wachten tussen de lagen door.

Ik heb overigens fulldip gebruikt, fantastisch spul en nog goedkoper ook.

Het is wel mat van kleur en past dus perfect bij de RWD trim, voor de AWD zou ik een laagje glossifier erbij spuiten voor het glim effect.
De reflectoren eruit klikken en deze spuiten is dus geen optie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Jarune schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:00:
[...]

De reflectoren eruit klikken en deze spuiten is dus geen optie :)
nope, die zitten helaas achter de afwerking van de wielkasten. Dit is een stuk makkelijker en minder risico op schade😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 23:16
Ik kan maar slecht wennen aan de kunststof delen op mijn RWD. Zouden deze gewrapped of gespoten kunnen worden, zodat ik het AWD effect kan creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kir1
Jarune schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:53:
[...]

Een wrap van alle vier kost je een paar tientjes en je kunt zelf kiezen of je de gloss of matt folie pakt afhankelijk van je MME versie. Zie ook mijn foto’s.

[ Voor 12% gewijzigd door Kir1 op 29-07-2021 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
T i M schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:10:
Ik kan maar slecht wennen aan de kunststof delen op mijn RWD. Zouden deze gewrapped of gespoten kunnen worden, zodat ik het AWD effect kan creëren?
Ik heb daar ook naar gekeken maar wrappen schijnt niet of nauwelijks te gaan omdat deze slecht hecht op het kunststof. Spuiten zou kunnen maar wil je dat strak krijgen moet je alle delen eerst laten plamuren en dan wordt het echt een prijzig plaatje.

Plastidippen gaat wel maar obv een teststuk bumper ik heb gemerkt dat de glanslaag daarvan erg snel krast en lelijk wordt. Al met al laat ik het want ik ben er (muv de achterbumper, maar dat ligt meer aan het design) niet over uit of ik gespoten zwart op mijn kleur (star white) nu wel of niet beter vind uit zien.

Waar ik nog het meest over twijfel is of ik het dak wel of niet glanszwart zal laten wrappen (SR RWD TP non plus...). Een gespoten dak (zeker wit) is echter veruit het meest exclusief ;)

[ Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 29-07-2021 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 23:16
Kir1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:47:
Een paar aanpassingen aan mijn AWD ER:

Grill wrap
Onderkant voorbumper gloss black gespoten (súper blij mee, dit maakt de auto echt af. Ook leuk dat ik de enige ben die dit heeft incl. in de US nog niemand dit gedaan, iig niet op de fora. Mocht ook wat kosten.. )
Logo voor en achter gedemonteerd en buitenkant gloss black gespoten
Reflectoren zijkant donker gewrapped (niet meer te zien)
Voorramen zijkant getint
Koplampen getint
Achterkant custom stripe wrap
Logo’s zijkant verwijderd

Nu nog nieuwe velgen.
Ziet er goed uit! Wat waren de kosten voor het spuiten van de voorbumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kir1
De onderkant van de AWD voorbumper is kunststof en dat stoorde me. Het kon idd niet gewrapped worden met name door de beweegbare klepjes die hebben een profiel erop zitten, dus heb ik het laten spuiten, kostte 650€. Zie foto's vorige pagina. Als je alles wilt laten doen zal dat een duur grapje zijn.
FreeMen schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:36:
[...]

Ik heb daar ook naar gekeken maar wrappen schijnt niet of nauwelijks te gaan omdat deze slecht hecht op het kunststof. Spuiten zou kunnen maar wil je dat strak krijgen moet je alle delen eerst laten plamuren en dan wordt het echt een prijzig plaatje.

Plastidippen gaat wel maar obv een teststuk bumper ik heb gemerkt dat de glanslaag daarvan erg snel krast en lelijk wordt. Al met al laat ik het want ik ben er (muv de achterbumper, maar dat ligt meer aan het design) niet over uit of ik gespoten zwart op mijn kleur (star white) nu wel of niet beter vind uit zien.
Thanks! Ben er ook bijzonder blij mee.
Kosten waren €650 voor alleen de bumper. Hele bumper moet eraf, schuren, plamuren, etc. En hij moet langs Ford voor een reset en die apparatuur heeft alleen Ford. Dat zat bij de prijs in.
T i M schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:41:
[...]

Ziet er goed uit! Wat waren de kosten voor het spuiten van de voorbumper?

[ Voor 17% gewijzigd door Kir1 op 29-07-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
Kir1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:33:
[...]

Een wrap van alle vier kost je een paar tientjes en je kunt zelf kiezen of je de gloss of matt folie pakt afhankelijk van je MME versie. Zie ook mijn foto’s.
Ziet er goed uit, waar kan je dit laten doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

T i M schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:10:
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze het exterieur afhankelijk hebben gemaakt van de aandrijving. De AWD heeft net die accenten die het strakker/meer premium doet ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald_Kou
HollovVpo1nt schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:01:
[...]

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze het exterieur afhankelijk hebben gemaakt van de aandrijving. De AWD heeft net die accenten die het strakker/meer premium doet ogen.
Ik ben in de basis geen fan van al dat plastic. Dat gezegd hebbende vind ik het mat zwart van de rwd persoonlijk mooier dan de glans zwart accenten op de awd. Maar gelukkig dat smaak verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

In de laatste twee pagina's zijn volgens mij foto's geplaatst van de standaard zwart en het iconic silver, klopt dat? Mochten anderen hier de RWD versie hebben, zouden jullie misschien er foto's van kunnen plaatsen? Zou graag wat meer feeling bij de kleuren willen krijgen, bij de dealer staat of een witte GT versie, of een standaard grijze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:18
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:09:
In de laatste twee pagina's zijn volgens mij foto's geplaatst van de standaard zwart en het iconic silver, klopt dat? Mochten anderen hier de RWD versie hebben, zouden jullie misschien er foto's van kunnen plaatsen? Zou graag wat meer feeling bij de kleuren willen krijgen, bij de dealer staat of een witte GT versie, of een standaard grijze.
Niet alleen de laatste 2 pagina's hoor. we zitten inmiddels al op pagina 378 waarin de nodige foto's staan.

Heb je al verder gekeken dan de afgelopen 2 pagina;s? ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

makooy schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:13:
[...]

Niet alleen de laatste 2 pagina's hoor. we zitten inmiddels al op pagina 378 waarin de nodige foto's staan.

Heb je al verder gekeken dan de afgelopen 2 pagina;s? ;)
Busted :P. Even bladeren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mylittlepony
  • Laatst online: 22-02-2022
Ronald_Kou schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:41:
[...]

1 fase kabel, maar dan wel minder snel laden?
Gaat 3x langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zIcHP36YnO0W2yz3-7GcMub20s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lvul7lWMBjhUoX5y7SHUZKqo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/diui-e3B1_Np2eJaT_uVxPcjFlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qgdx5kr58zWCkaiRTg9nb0z7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2_s55mgAsOslmf1O7213Tho8ERU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psLieRZoCQjUsjGTsoxIjxXw.jpg?f=fotoalbum_large

Zelf vind ik mijn kleur de mooiste uiteraard, maar die is niet meer te bestellen. Infinity Blue

Just here for the fun

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zo, voor degenen die ook meer referenties zoeken (van pagina 338 tot 378):

SHADOW BLACK:
RWD:
mgimli in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
R-yawn in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
rlp1970 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
oschulte in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
ton.swart in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
Custom Wrap Grill + Achterlicht:
Nulvijf in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

CARBONIZED GRAY:
RWD:
*chirp*
AWD:
Htmmkr in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
CZO in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
bodzinga in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
(Grill Wrap) Nulvijf in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
(Smoke, wrap) Kir1 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

INFINITY BLUE
RWD
Aboma in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
AWD
Brotuck in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

STAR WHITE:
RWD:
Waps61 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

LUCID RED:
RWD:
F1dude in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
makooy in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
AWD
RudiP in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

SPACE WHITE/ICONIC SILVER?
RWD:
Falch in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
Custon Wrap Makeover:
EV_Halm in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"

MME Meetup:

Ik heb ongetwijfeld wat parels daarvoor gemist, voel je vrij om te quoten/DM'en met de links :)

[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 31-07-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:40
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:18:
Zo, voor degenen die ook meer referenties zoeken:

SHADOW BLACK:
RWD:

DARK MATTER GRAY:
RWD:
m24 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
Custom (wrap):
Kir1 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
AWD:

CARBONIZED GRAY
RWD
AWD

STAR WHITE:
RWD:

LUCID RED:
RWD:

RWD:
Custon Wrap Makeover:

MME Meetup:
Mooi lijstje, maar mijn auto is niet grijs, maar blauw. Infinite Blue

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Brotuck schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:19:
[...]

Mooi lijstje, maar mijn auto is niet grijs, maar blauw. Infinite Blue
Woops, heb infinity blue en carbonized gray omgedraaid, my bad.

Ben wel benieuwd trouwens, de Cabonized Gray is niet meer te verkrijgen en wordt vervangen door Dark Matter Gray. Van dat laatste heb ik nog geen referentie gezien. Vraag mij ook af wat het verschil wordt.
Besef mij wel dat ik hier doodleuk loop te posten terwijl het nog helemaal niet zeker is dat ik ook in zo'n ding rond ga rijden. Het zoeken naar die plaatjes heeft mij wel het ontwerp wat meer doen waarderen, zelfs de RWD versie. Die ik bij de dealer zag was gewoon een fluke :P.

[ Voor 50% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-07-2021 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:18:
Zo, voor degenen die ook meer referenties zoeken (tot pagina 338):

SHADOW BLACK:
RWD:

CARBONIZED GRAY:
RWD:
m24 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
Custom (wrap):
Kir1 in "Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic"
AWD:

INFINITY BLUE
RWD
AWD

STAR WHITE:
RWD:

LUCID RED:
RWD:

RWD:
Custon Wrap Makeover:

MME Meetup:
En dan mijne vergeten staat je netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Haha ik moest specifieker zijn: teruggekeken van pagina 378 tot 338, niet van 1 tot 338 :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RudiP
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-07 10:36
Ik heb het even getest voor jullie....en goed nieuws....je kan er ook mee naar Zweden! ;-)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3w5k-f3i-ftlMUPoE6n_3IYALVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uejYYPnxf49B9TOQcPyId6Ye.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJu5p6JiFZnAf62L2DcRU24zYGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vAj3vicP3chy3UHfdFzJFnDV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door RudiP op 30-07-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 20:20
RudiP schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:21:
Ik heb het even getest voor jullie....en goed nieuws....je kan er ook mee naar Zweden! ;-)[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er top uit, krijg donderdag zelfde uitvoering maar dan extended range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:53
HollovVpo1nt schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:02:
Ford heeft hun best gedaan om bijna alle vermeldingen van het ford logo te vervangen voor de mustang logo, maar viel mij dat als je de auto start en uit zet, er een gigantische Ford logo in beeld komt haha. Is er kans dat dit in de toekomst met een software update bijgewerkt wordt maar een mustang logo?
De Sync 3.3 en 3.4 systemen kan je dat met Forscan aanpassen in bijna alles wat je wil (Mustang, ST, RS, Ford, Ford performance, Cobra, Licon etc etc
YouTube: YouTube
Daarvoor heb je een kabel van een paar 10tjes nodig en gratis software :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vema
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-07 21:55
Teak schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:56:
[...]

Hier echt van alles geprobeerd en uitgetest. Maar volume in de auto moet op 20 staan om iemand aan de lijn goed te kunnen horen.
Toch een bezoekje aan de dealer inplannen.
Had hetzelfde probleem, telefoon zacht op stand 20, muziek lijkt alleen uit het dashboard te komen en doet de naam B&O geen eer aan.
Na update (2 modules) vanmorgen knalt de muziek uit de auto, zelfs de systeem geluidjes hebben een totaal ander karakter en de subwoofer laat ook weten dat hij er is.
Telefoon…De mensen aan de andere kant zijn nu ook te verstaan :)

Bij het brengen vanmorgen kreeg ik nog wel de boodschap dat ze niet 100% zeker wisten of de update ging lukken vandaag, er waren gisteren problemen met de software van het diagnose apparaat _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-07 10:07

m24

vema schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:54:
[...]

Had hetzelfde probleem, telefoon zacht op stand 20, muziek lijkt alleen uit het dashboard te komen en doet de naam B&O geen eer aan.
Na update (2 modules) vanmorgen knalt de muziek uit de auto, zelfs de systeem geluidjes hebben een totaal ander karakter en de subwoofer laat ook weten dat hij er is.

Bij het brengen vanmorgen kreeg ik nog wel de boodschap dat ze niet 100% zeker wisten of de update ging lukken vandaag, er waren gisteren problemen met de software van het diagnose apparaat _O-
cool. enig idee welke modules dat waren? Kan ik de dealer voorbereiden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgimli
  • Laatst online: 20-03-2022
RudiP schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:21:
Ik heb het even getest voor jullie....en goed nieuws....je kan er ook mee naar Zweden! ;-)[Afbeelding]

[Afbeelding]
GENIET!

mooi bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2022
martjah schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Doel je hiermee op het geluid dat veel mensen hebben als ze op 11Kw laden (waaronder ik)? Ik zou niet verwachten dat het in de kabel zit t.b.h.
Ja! Bij mij lijkt het verholpen tot nu toe. Kabel laat minder stroom toe, duurt wel iets langer met opladen maar dan kan hij nu in de nacht aan de label blijven hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:12

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Mochten je een melding hebben gekregen dat een post is aangepast of verplaatst, dan heeft te maken met reacties op posts van een specifieke gebruiker die wij als reclame/spam hebben aangemerkt en om die reden verwijderd zijn. Heb je geen specifiek push bericht hierover ontvangen dat je post niet toegestaan was, kan je het verder dus negeren.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nulvijf
  • Laatst online: 09-08-2021
*knip* Reageren op een modbreak in het topic is ook niet de bedoeling.*knip*

-

On topic: Iemand vroeg me, vlak voor de posts werden verwijdert, of een wrap goed te verwijderen is aangezien hij uiteindelijk weer keurig moet worden ingeleverd bij de leasemaatschappij. Lease auto's worden vaak gewrapped en het verwijderen van een volledige wrap neemt ongeveer 1 werkdag in beslag. Bijkomend voordeel is dat de lak eronder als nieuw blijft. In dit specifieke geval ging de vraag over striping op de motorkap geloof ik, dat is met een hete föhn (waardoor de lijm weer zacht wordt) prima zelf te verwijderen binnen een halfuurtje.

[ Voor 91% gewijzigd door deepbass909 op 01-08-2021 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fletnix
  • Laatst online: 26-03-2023
Nulvijf schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:18:
[...]

*knip* Reageren op een modbreak in het topic is ook niet de bedoeling.*knip*
-

On topic: Iemand vroeg me, vlak voor de posts werden verwijdert, of een wrap goed te verwijderen is aangezien hij uiteindelijk weer keurig moet worden ingeleverd bij de leasemaatschappij. Lease auto's worden vaak gewrapped en het verwijderen van een volledige wrap neemt ongeveer 1 werkdag in beslag. Bijkomend voordeel is dat de lak eronder als nieuw blijft. In dit specifieke geval ging de vraag over striping op de motorkap geloof ik, dat is met een hete föhn (waardoor de lijm weer zacht wordt) prima zelf te verwijderen binnen een halfuurtje.
@Nulvijf : bedankt voor je duidelijk antwoord. Ik ga eens bellen met de leasemij (Athlon); hopelijk krijg ik toestemming en neem ik contact met je op.

[ Voor 32% gewijzigd door deepbass909 op 01-08-2021 16:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
Omdat ik een aantal vragen krijg over Jack’s Racing Dag - 6-aug Assen hier nogmaals de info:

—-
Wat kan je verwachten?
JACK’S Racing Day is een evenement vol races met échte Formule 1-auto’s, supersnelle motoren, klassiekers, supercars, toerwagens, races met de snelste karts van Europa, verrassende demonstraties en uiteraard de Ford Fiesta Sprint Cup! Op vrijdag 6 augustus vinden er vrije trainingen en kwalificaties plaats.

COVID toegangsvereisten
Om toegang te krijgen tot het circuit is het noodzakelijk dat u de CoronaCheck-app activeert. U dient hierin vervolgens één van de volgende documenten te uploaden:
- Een vaccinatiebewijs (volledige vaccinatie), of
- Een negatief testbewijs van Testen voor Toegang (40 uur geldig, vanaf 13 jaar), of
- Een herstelbewijs.
Alleen in combinatie met uw legitimatiebewijs en een VIP Ford Lounge kaart wordt toegang verleend.
*U kunt twee weken voorafgaand aan het evenement een afspraak maken om u GRATIS te laten testen bij u in de buurt, bij een aangesloten testaanbieder via: www.testenvoortoegang.org Kijk voor actuele informatie op www.jacksracingday.nl

Route & Parkeren
Voor de VIP-parking neemt u afslag 31A vanaf de A28 uit het zuiden en de Afslag 32 vanaf de N33 zowel noordelijke richting als oostelijke richting. Om snel toegang te krijgen, dient u de bijgeleverde parkeerkaart aan de binnenspiegel van uw auto te bevestigen. De verkeersregelaars zullen u bij aankomst op het circuit verwijzen naar de paddock naar de speciaal ingerichte Ford Mach-E Parking waar u uw voertuig kunt parkeren.

Aanmelden & Tijden
Het evenement start om 09.00 met het dagprogramma. Graag vragen wij u om in elk geval voor 11:00 aanwezig te zijn op het circuit en u aan te melden bij de JACK’S Racing Day office nabij de Ford parking gelegen. Hier kunt u zich inschrijven en de vrijwaring voor de rijsessie ondertekenen, waarna u een polsbandje ontvangt van de organisatie.
Om 12.30 uur vragen wij u gereed te staan bij het Ford Parking plein waarna een korte briefing volgt voor de circuitsessie welke om en nabij om 13.10 uur zal starten.

—-
Vraag en antwoord:

1. Wanneer worden de kaarten verstuurd?
“Zijn 30-juli verstuurd volgens Ford.”

2. Kan ik laden bij het evenement?
“On site laden is beperkt; Op het circuit zijn twee laadstations (maar geen snelladers)
1: Bij het viproomgebouw
2: Bij het Welcome Centre net voor de paddock”
Mijn persoonlijke advies is dus vooraf of achteraf laden bij een snellader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:11
[...]

Sorry hiervoor. Ik snap het maar aan de andere kant is het toch ook leuk om te laten zien wat we allemaal voor creatieve en leuke aanpassingen aan Mach-E's doen... Ik denk dat veel mensen in dit forum dat hartstikke leuk en interessant vinden. Is natuurlijk wel ook gewoon leuke content die iets bijdraagt.. Zo wilde ik net wat gave 3D renders delen van verschillende wrapkleuren op Mach-E's en diverse kleuren remklauwen. Zag er ontzettend gaaf uit dus jammer dat dit niet mag.

Het is overigens ook niet mijn bedrijf. Ik ben gewoon een werknemer die op eigen initiatief zijn werk aan mach-e's post en dat leuk vindt om te laten zien. En mensen die vragen hebben over wrappen te helpen en antwoord te geven op hun vragen aangezien het mijn werk is. In mijn ogen nogmaals een leuke en waardevolle bijdrage in dit topic.

-

Thanks! Ik zou ook wel witte stripes willen op mijn rode MME. Ik ga ook even bellen met Leaseplan of dit kan/mag. Gaaf dat jullie dit doen en dit hier ook hebben laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
makooy schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:02:
Omdat ik een aantal vragen krijg over Jack’s Racing Dag - 6-aug Assen hier nogmaals de info:

—-
Wat kan je verwachten?
JACK’S Racing Day is een evenement vol races met échte Formule 1-auto’s, supersnelle motoren, klassiekers, supercars, toerwagens, races met de snelste karts van Europa, verrassende demonstraties en uiteraard de Ford Fiesta Sprint Cup! Op vrijdag 6 augustus vinden er vrije trainingen en kwalificaties plaats.

COVID toegangsvereisten
Om toegang te krijgen tot het circuit is het noodzakelijk dat u de CoronaCheck-app activeert. U dient hierin vervolgens één van de volgende documenten te uploaden:
- Een vaccinatiebewijs (volledige vaccinatie), of
- Een negatief testbewijs van Testen voor Toegang (40 uur geldig, vanaf 13 jaar), of
- Een herstelbewijs.
Alleen in combinatie met uw legitimatiebewijs en een VIP Ford Lounge kaart wordt toegang verleend.
*U kunt twee weken voorafgaand aan het evenement een afspraak maken om u GRATIS te laten testen bij u in de buurt, bij een aangesloten testaanbieder via: www.testenvoortoegang.org Kijk voor actuele informatie op www.jacksracingday.nl

Route & Parkeren
Voor de VIP-parking neemt u afslag 31A vanaf de A28 uit het zuiden en de Afslag 32 vanaf de N33 zowel noordelijke richting als oostelijke richting. Om snel toegang te krijgen, dient u de bijgeleverde parkeerkaart aan de binnenspiegel van uw auto te bevestigen. De verkeersregelaars zullen u bij aankomst op het circuit verwijzen naar de paddock naar de speciaal ingerichte Ford Mach-E Parking waar u uw voertuig kunt parkeren.

Aanmelden & Tijden
Het evenement start om 09.00 met het dagprogramma. Graag vragen wij u om in elk geval voor 11:00 aanwezig te zijn op het circuit en u aan te melden bij de JACK’S Racing Day office nabij de Ford parking gelegen. Hier kunt u zich inschrijven en de vrijwaring voor de rijsessie ondertekenen, waarna u een polsbandje ontvangt van de organisatie.
Om 12.30 uur vragen wij u gereed te staan bij het Ford Parking plein waarna een korte briefing volgt voor de circuitsessie welke om en nabij om 13.10 uur zal starten.

—-
Vraag en antwoord:

1. Wanneer worden de kaarten verstuurd?
“Zijn 30-juli verstuurd volgens Ford.”

2. Kan ik laden bij het evenement?
“On site laden is beperkt; Op het circuit zijn twee laadstations (maar geen snelladers)
1: Bij het viproomgebouw
2: Bij het Welcome Centre net voor de paddock”
Mijn persoonlijke advies is dus vooraf of achteraf laden bij een snellader.
Top zie je/jullie de 6de!!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bart267
  • Laatst online: 21-01 07:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUmDf-g-ZUHOTXhbEzYOum-w9jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wIdZ18ZM0jcKORKnQmxmO3FF.jpg?f=fotoalbum_large

Met de Holtkamper erachter naar Zuid Frankrijk. Variërend tussen 20,0 en 24,0 kWh/100 km. Elke ca. 200 km half uurtje laden bij de Ionity. Een keertje stayeren (tussen Nancy en Dijon) achter een vrachtwagen om het volgende laadpunt met nog 15 km te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
Bart267 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:33:
[Afbeelding]

Met de Holtkamper erachter naar Zuid Frankrijk. Variërend tussen 20,0 en 24,0 kWh/100 km. Elke ca. 200 km half uurtje laden bij de Ionity. Een keertje stayeren (tussen Nancy en Dijon) achter een vrachtwagen om het volgende laadpunt met nog 15 km te halen...
Dapper.

Komende vakantie naar Frankrijk laat ik de fietsen thuis omdat ik nog niet helemaal vertrouw op de snellaad infrastructuur in Frankrijk. De vouwwagen zou ik helemaal spannend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vema
[Afbeelding]

Mooie combi, het is nu al een leuke vakantie :)F

Vraagje over de trekhaak, komt die gewoon van de dealer of van elders?
Heb er een paar gevraagd maar sommige weten niet eens dat het überhaupt kan, anderen komen niet verder dan dat ze in backorder staan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart267
Via dealer, maar was nog heel gedoe. Hadden me drie keer verzekerd dat hij met trekhaak zou worden geleverd. Op dag van levering (eind juni) echter telefoontje dat hij er toch niet was. Probleem toen dus bij dealer gelegd: auto met trekhaak of minstens een Mondeo met trekhaak...

Vanwege harde toezeggingen is toen uiteindelijk uit een stoffig hoekje van een magazijn van Ford er toch nog een gevonden... Mij werd verteld dat de eerst volgende levering pas in het najaar is en dat er letterlijk tientallen klanten inderdaad aan het wachten zijn op de trekhaak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kir1
fletnix schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:38:
[...]

@Nulvijf : bedankt voor je duidelijk antwoord. Ik ga eens bellen met de leasemij (Athlon); hopelijk krijg ik toestemming en neem ik contact met je op.
Gewoon doen. Wraps kunnen er ook weer af aan het einde van je looptijd. Heb je geen toestemming voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vema
Bart267 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:51:
Via dealer, maar was nog heel gedoe. Hadden me drie keer verzekerd dat hij met trekhaak zou worden geleverd. Op dag van levering (eind juni) echter telefoontje dat hij er toch niet was. Probleem toen dus bij dealer gelegd: auto met trekhaak of minstens een Mondeo met trekhaak...

Vanwege harde toezeggingen is toen uiteindelijk uit een stoffig hoekje van een magazijn van Ford er toch nog een gevonden... Mij werd verteld dat de eerst volgende levering pas in het najaar is en dat er letterlijk tientallen klanten inderdaad aan het wachten zijn op de trekhaak...
Ja, ik weet ook dat ze wel gemaakt zijn maar dat ze (nog) niet gebruikt mogen worden omdat Ford geen trek gewicht afgeeft en het ding dus niet bijgeschreven kan worden op kenteken bewijs.
Bij onze oosterburen worden er inmiddels Amerikaanse types verkocht, zonder de kogel zodat je een fietsendrager oid kan monteren.

Dat je er zelf weer een kogel in stopt maakt hun niet uit natuurlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YATzZAFnqa1NW4bPs4_84_IEv_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ET2P4ZjGC2jqPyREQ5kmEsxE.jpg?f=fotoalbum_large
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:22:
[...]

Thanks! Ik zou ook wel witte stripes willen op mijn rode MME. Ik ga ook even bellen met Leaseplan of dit kan/mag. Gaaf dat jullie dit doen en dit hier ook hebben laten zien!
Alles wat niet blijvend is een verwijderd kan worden zonder schade mag gewoon. Sommige dingen moet je gewoon niet willen vragen. In het kader van, ja heb je nee kan je krijgen. Zo heb ik de 20 inch velgen ook benaderd 😉

[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 30-07-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nulvijf
FreeMen schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:04:
[...]

Alles wat niet blijvend is een verwijderd kan worden zonder schade mag gewoon. Sommige dingen moet je gewoon niet willen vragen in het kader van, ja heb je nee kan je krijgen...😉
Precies dit inderdaad. Bij een volledige wrap is het juist zoals eerder gezegd een groot pluspunt; na de leaseperiode zal de lak nog steeds als nieuw zijn omdat deze is beschermd door de folie. Een wrap, laat staan striping, moet geen enkel probleem zijn voor de leasemaatschappij. Wij krijgen soms gloednieuwe auto's die in de lease zijn rechtstreeks van het autobedrijf, nog voor de klant/nieuwe eigenaar 'm in bezit heeft.

Let wel, wanneer de leaseperiode erop zit, dat bij een complete wrap het echt niet te doen is om deze zelf te verwijderen. Hier moet je dus weer je wrapbedrijf voor inhuren. Bij een striping is dit wel prima zelf te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Nulvijf schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:11:
[...]

Precies dit inderdaad. Bij een volledige wrap is het juist zoals eerder gezegd een groot pluspunt; na de leaseperiode zal de lak nog steeds als nieuw zijn omdat deze is beschermd door de folie. Een wrap, laat staan striping, moet geen enkel probleem zijn voor de leasemaatschappij. Wij krijgen soms gloednieuwe auto's die in de lease zijn rechtstreeks van het autobedrijf, nog voor de klant/nieuwe eigenaar 'm in bezit heeft.

Let wel, wanneer de leaseperiode erop zit, dat bij een complete wrap het echt niet te doen is om deze zelf te verwijderen. Hier moet je dus weer je wrapbedrijf voor inhuren. Bij een striping is dit wel prima zelf te verwijderen.
Top, neem ik binnenkort contact op om eens te kijken of we een mooi ontwerp kunnen maken met witte of zwarte stripes. Hebben jullie dit al gedaan op een rode MME?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F1dude
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4QyKUfYkfDGiRuyq5RZhtC8rPG0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0fSP4Dq8NEnQLzM1WWppXkUc.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mkldMKeBVqrsDgEO8q3PhWQpcyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWV2p48JipF5y5Hn6vlGrwYM.jpg?f=fotoalbum_large

Dubbele stripes is toch mooier, dan enkele

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kir1
FreeMen schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:04:
[...]

Alles wat niet blijvend is een verwijderd kan worden zonder schade mag gewoon. Sommige dingen moet je gewoon niet willen vragen. In het kader van, ja heb je nee kan je krijgen. Zo heb ik de 20 inch velgen ook benaderd 😉
Dit vind ik dan weer wel interessant want 20” betekent ook een andere bandenmaat en dus nieuwe banden. Daar zijn ze minder happig op. Of heb je die banden zelf gekocht?

Overigens heb ik het spuiten van mijn voorbumper ook niet gevraagd. Ik vind dat die daar meer van waard wordt dus dat vinden ze vast goed 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aY2QRhrcH-m8U20WwmU-H2PwFY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ORJ42DKxxKaum9K0W6Nfv9An.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYrq0yxuNETof5_c2jBYnZFgIcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSwEb1pogKCUztTqjrLmtnQX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Kir1 op 30-07-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nulvijf
F1dude schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:26:
[...]

Top, neem ik binnenkort contact op om eens te kijken of we een mooi ontwerp kunnen maken met witte of zwarte stripes. Hebben jullie dit al gedaan op een rode MME?
Leuk! Dergelijke striping hebben we nog niet gedaan op een Mach-e! Wel regelmatig op Ford Mustangs met verbrandingsmotor. Enkel dus de striping die ik eerder liet zien maar die post is weggehaald door de mod. Ik zal 'm zo nog even plaatsen zonder watermerk, ik neem aan dat er dan niks op aan te merken valt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SytVCb4xYoM6fr0uzov5ywJ1a8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLPC2DIFZhLfV5IClIXwSBb4.jpg?f=fotoalbum_large
Kir1 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:37:
[...]

Dit vind ik dan weer wel interessant want 20” betekent ook een andere bandenmaat en dus nieuwe banden. Daar zijn ze minder happig op. Of heb je die banden zelf gekocht?

Overigens heb ik het spuiten van mijn voorbumper ook niet gevraagd. Ik vind dat die daar meer van waard wordt dus dat vinden ze vast goed 😎

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice hoor! Ik begreep overigens van een goede vriend van mij (met een mach-e) dat grotere velgen wel een probleem werd gevonden door de leasemaatschappij inderdaad.

[ Voor 57% gewijzigd door Nulvijf op 30-07-2021 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
[...]

Sorry hiervoor. Ik snap het maar aan de andere kant is het toch ook leuk om te laten zien wat we allemaal voor creatieve en leuke aanpassingen aan Mach-E's doen... Ik denk dat veel mensen in dit forum dat hartstikke leuk en interessant vinden. Is natuurlijk wel ook gewoon leuke content die iets bijdraagt.. Zo wilde ik net wat gave 3D renders delen van verschillende wrapkleuren op Mach-E's en diverse kleuren remklauwen. Zag er ontzettend gaaf uit dus jammer dat dit niet mag.

Het is overigens ook niet mijn bedrijf. Ik ben gewoon een werknemer die op eigen initiatief zijn werk aan mach-e's post en dat leuk vindt om te laten zien. En mensen die vragen hebben over wrappen te helpen en antwoord te geven op hun vragen aangezien het mijn werk is. In mijn ogen nogmaals een leuke en waardevolle bijdrage in dit topic.

-

no offense maar je hebt wel een username die EXACT gelijk is aan de bedrijfsnaam.
Gebruik dan ook je eigen nickname als het een prive actie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Kir1 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:37:
[...]

Volledige set incl banden heb ik zelf betaald. Leasemij had dat nooit betaald en is ook logisch. Uitdaging gaat hem zitten bij vervanging. Dat is het moment dat ze er achter gaan komen of ik moet het voor elkaar krijgen om op papier de originele 225/18 bij de leasemij in te laten dienen en het verschil zelf betalen. Maar dat zien we (hopelijk) over een jaar of 2 wel weer. Op de 18 inch komen winterbanden en die betaald de leasemij sowieso.

tav je bumper, als je het gevraagd had hadden ze waarschijnlijk nee gezegd (want niet origineel) maar ik ben het helemaal met je eens. Ziet er strak uit.

[ Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 30-07-2021 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Nulvijf schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:44:
[...]

Leuk! Dergelijke striping hebben we nog niet gedaan op een Mach-e! Wel regelmatig op Ford Mustangs met verbrandingsmotor. Enkel dus de striping die ik eerder liet zien maar die post is weggehaald door de mod. Ik zal 'm zo nog even plaatsen zonder watermerk, ik neem aan dat er dan niks op aan te merken valt.

[Afbeelding]

[...]

Nice hoor! Ik begreep overigens van een goede vriend van mij (met een mach-e) dat grotere velgen wel een probleem werd gevonden door de leasemaatschappij inderdaad.
Oeh, ik heb zelf ook die kleur en twijfel over een nosewrap met name voor steenslag en de 10 000 muggen na 1 dag snelweg op een warme dag.

Benieuwd hoe die grill staat op een rwd neus, ga hem eens fotoshoppen op die van mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 23:03
Voor diegene met android. Nieuwe 3.27 fordpass is uit. Echter bij mij crashed deze continu. Ik zou even wachten met update. 😅
Update. Via apkmonk teruggegaan naar 3.26 + paak opnieuw instellen.

[ Voor 21% gewijzigd door rvee op 30-07-2021 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
rvee schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:08:
Voor diegene met android. Nieuwe 3.27 fordpass is uit. Echter bij mij crashed deze continu. Ik zou even wachten met update. 😅
ik zag hem staan maar had slechte ervaring met 3.26 dus ik heb hem nog niet geïnstalleerd. De iphone versie schijnt ook brak te zijn. Hopelijk hebben ze de PAAK cancel button wel gefixt maar als hij steeds crashed heb je daar ook weinig aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart267
vema schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:29:
[...]

Ja, ik weet ook dat ze wel gemaakt zijn maar dat ze (nog) niet gebruikt mogen worden omdat Ford geen trek gewicht afgeeft en het ding dus niet bijgeschreven kan worden op kenteken bewijs.
Bij onze oosterburen worden er inmiddels Amerikaanse types verkocht, zonder de kogel zodat je een fietsendrager oid kan monteren.

Dat je er zelf weer een kogel in stopt maakt hun niet uit natuurlijk

[Afbeelding]
.
Die van mij is in ieder geval "officieel Ford". Mag er gewoon de Holtkamper (wit kenteken, dus <750 kg trekgewicht) mee trekken. Dus wel ietsjes meer dan een fietsendrager ook al zet ik de fietsen er op de dissel van de tenttrailer weer op). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
FreeMen schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:03:
[...]

Volledige set incl banden heb ik zelf betaald. Leasemij had dat nooit betaald en is ook logisch. Uitdaging gaat hem zitten bij vervanging. Dat is het moment dat ze er achter gaan komen of ik moet het voor elkaar krijgen om op papier de originele 225/18 bij de leasemij in te laten dienen en het verschil zelf betalen. Maar dat zien we (hopelijk) over een jaar of 2 wel weer. Op de 18 inch komen winterbanden en die betaald de leasemij sowieso.

tav je bumper, als je het gevraagd had hadden ze waarschijnlijk nee gezegd (want niet origineel) maar ik ben het helemaal met je eens. Ziet er strak uit.
Ik heb mijn 20" gewoon als accessoires besteld bij mijn nieuwe leaseauto. Alphabet deed er niet moeilijk over oid.

Offerte laten maken door Ford in Den Haag, die ingediend bij de leasemaatschappij en klaar.

Mijn trekhaak trouwens ook via Ford als Accessoires in de lease meegenomen. 750 kg trekken of 75 kg op de kogel bij een fietsendrager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ronald_Kou schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 23:29:
[...]

Ik heb mijn 20" gewoon als accessoires besteld bij mijn nieuwe leaseauto. Alphabet deed er niet moeilijk over oid.

Offerte laten maken door Ford in Den Haag, die ingediend bij de leasemaatschappij en klaar.

Mijn trekhaak trouwens ook via Ford als Accessoires in de lease meegenomen. 750 kg trekken of 75 kg op de kogel bij een fietsendrager.
Dat was een optie geweest als mijn budget dat toegelaten had maar helaas. Wij mogen ook geen eigen bijdrage betalen, company policy.
Als het niet linksom kan dan maar rechtsom 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:26
Vraagje. Bij mij sluit de auto sindskort ook vaker niet dan wel af bij het weglopen. Was benieuwd of meer mensen hier last van hebben na update auto en/of app. En waar zou ik de instelling na kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
brainovic schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:30:
Vraagje. Bij mij sluit de auto sindskort ook vaker niet dan wel af bij het weglopen. Was benieuwd of meer mensen hier last van hebben na update auto en/of app. En waar zou ik de instelling na kunnen kijken?
Phone as a Key?
Klopt. Wordt er knettergek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:53
[...]

-

Ik vraag me af hoe de lak onder de wrap eruit ziet na een paar jaar: als je al ziet wat voor kleurverschil een paar kleine stickers in de deur veroorzaken hou ik mijn hart vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
brainovic schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:30:
Versie 3.27.0 opeen iPhone is niet echt een verbetering wat dat betreft. Met v3.26.0 werkte het prima bij mij :(:)

Ik begin zachtjes aan te denken dat er een HUX prevention team aan het werk is..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kir1
Ik heb PaaK opgegeven. Het werkt wel maar nog niet zo goed dat ik er helemaal op vertrouw, gewoon sleuteltje weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
makooy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:59:
[...]

Phone as a Key?
Klopt. Wordt er knettergek van.
Ja, maar het werkte daarvoor eigenlijk vlekkeloos bij mij. Dus ze moeten iets gedaan hebben.
Ga maar proberen even PAAK opnieuw in te stellen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
brainovic schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:23:
[...]

Ja, maar het werkte daarvoor eigenlijk vlekkeloos bij mij. Dus ze moeten iets gedaan hebben.
Ga maar proberen even PAAK opnieuw in te stellen...
Ik nu bij de dealer (eigenlijk al 2 uur) om 21 problemen te laten noteren en nakijken. Dit is er 1 van. Er zijn module-updates voor beschikbaar voor de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 19-07 10:36
Wat ik zo bijzonder vind is dat er zoveel verschillende ervaringen zijn met PaaK.
Ik neem zelf nooit een sleutel mee. In 95% van de gevallen werkt alles naar behoren. En openen de deuren eens niet als ik aan kom lopen dan start ik de app op mijn telefoon op en dan werkt alles weer.
Ik heb zelf een Samsung S21 Ultra. Android dus. Maar ik heb het idee dat de problemen ontstaan omdat er zoveel variabelen zijn in telefoons. Je hebt geluk of pech denk ik.

Ik rijd al een heel aantal jaren een lease auto en mijn ervaring is dat de leasemaatschappijen ZEER kritisch zijn bij het inleveren van een auto na het verlopen van het contract. Elke beschadiging (langer dan 10cm) of verkleuring of wat dan ook wordt opgemerkt en meteen in rekening gebracht. Zelf vind ik de auto mooi zoals ik hem besteld heb (anders had ik wel een ander besteld :P ) maar mijn advies is echt....neem contact op met je lease maatschappij voor je veranderingen aanbrengt. Zet je er 20" onder zonder overleg? Als je een ongeluk krijgt dan ben je echt aan de beurt. Het zijn net verzekeringsmaatschappijen. Zodra ze ergens onderuit kunnen komen zullen ze dat zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
RudiP schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:27:
Wat ik zo bijzonder vind is dat er zoveel verschillende ervaringen zijn met PaaK.
Ik neem zelf nooit een sleutel mee. In 95% van de gevallen werkt alles naar behoren. En openen de deuren eens niet als ik aan kom lopen dan start ik de app op mijn telefoon op en dan werkt alles weer.
Ik heb zelf een Samsung S21 Ultra. Android dus. Maar ik heb het idee dat de problemen ontstaan omdat er zoveel variabelen zijn in telefoons. Je hebt geluk of pech denk ik.
Eigenlijk dezelfde ervaring, en dezelfde telefoon. Maar nu ineens werkt er dus iets niet meer dat het prima deed, wat mij doet vermoeden dat ze iets verkloot hebben aangezien er zowel bij de auto als de app updates zijn geweest. En daar kan ik heel slecht tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
makooy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Ik nu bij de dealer (eigenlijk al 2 uur) om 21 problemen te laten noteren en nakijken. Dit is er 1 van. Er zijn module-updates voor beschikbaar voor de auto.
Ben benieuwd, hoe ons maar op de hoogte ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 23:03
Kir1 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:20:
Ik heb PaaK opgegeven. Het werkt wel maar nog niet zo goed dat ik er helemaal op vertrouw, gewoon sleuteltje weer mee.
Even langs de garage voor updates. Sinds 21.7 zitten alle laatste updates op de auto en moet zeggen paak met android werkt nagenoeg vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 20:54
vema schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:54:
[...]

En het volume hoeft niet op 20 te staan om iemand te horen?
Zo nee dan ga ik een afspraak inplannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
@makooy je had gelijk way betreft de sproeier bij de camera aan de voorzijde. Net even met mn zoon geprobeerd en als je je ruitenwisser sproeier bedient komt de sproeier er bij de camera voor er ook uit. Heb het gefilmd maar weet niet hoe dat hier moet 🙈
Ook even m'n zoon in de frunk opgesloten om de 'ontsnap knop' te testen. Maar die werkt nog niet. Waarschijnlijk komt dat met de update voor de sleutel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
alex81 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 12:05:
@makooy je had gelijk way betreft de sproeier bij de camera aan de voorzijde. Net even met mn zoon geprobeerd en als je je ruitenwisser sproeier bedient komt de sproeier er bij de camera voor er ook uit. Heb het gefilmd maar weet niet hoe dat hier moet 🙈
Ook even m'n zoon in de frunk opgesloten om de 'ontsnap knop' te testen. Maar die werkt nog niet. Waarschijnlijk komt dat met de update voor de sleutel.
Opgesloten maar niet meer uitgehaald? :9

De frunk divider mag er eigenlijk nog niet uit omdat de knop etc niet goed werkt.

Net 3.5!! Uur bij de dealer gezeten en 21 problemen doorgenomen. Ze hebben ook van de meeste meldingen gemaakt bij Ford. Eind augustus gaan ze de auto voor 2-3 dagen updaten en verder nakijken.

Nogmaals de oproep aan iedereen die ergens tegen aanloopt.
Laat de dealer een melding (ticket) maken per probleem wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fletnix
  • Laatst online: 26-03-2023
[Afbeelding]

Dapper! ik zou het zelf beter aandurven als ik beschik over een draagbare oplader waarbij je geen stekker nodig hebt. Bijvoorbeeld een soort van generator die op benzine/diesel werkt zoals https://blinkcharging.com/products/mobile-charger/?locale=en

Of een extra accu als aanhangwagen: https://www.businessinsid...cu-aanhanger-actieradius/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex81
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkbHVwDMhacRdTHpj6xiGNHJUlE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fp25y12R1TDGuFLywQ2CgG5F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-74aH89hX9aj0U8DRnBpHnxI_TE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UbQBasNUHfwRMFslSj3uGNLV.jpg?f=fotoalbum_large
Alles binnen voor aanstaande vrijdag!!! 🏎🚘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Waps61 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Versie 3.27.0 opeen iPhone is niet echt een verbetering wat dat betreft. Met v3.26.0 werkte het prima bij mij :(:)

Ik begin zachtjes aan te denken dat er een HUX prevention team aan het werk is..... :?
Ik heb hem bewust niet geüpdate maar 3.27 maar blijkbaar is hij toch automatisch gepushed door android. Ik merkte het omdat ik ineens geen 3 niet werkende PAAK cancel buttons meer had maar gewoon weer 1 werkende. Er zit dus minimaal 1 verbetering in de Android update *O*

Nu nog afwachten of PAAK voor de rest ook goed blijft werken. Zojuist moest ik de telefoon uit mijn zak halen om de deur te kunnen openen iets wat tot op heden zelden nodig is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgimli
  • Laatst online: 20-03-2022
gekke vraag:
nemen jullie de sleutel nog mee met rijden?
ik ben mijn eerste ritjes nu aan het maken, en heb nu mijn eerste PAAK ritjes gemaakt.
vind het nog best spannend idee.. zie hier best regelmatig mensen palen dat het niet werkt..

kan ik met de code op de code-kaart altijd je auto in en starten als dat nodig is?
steeds de sleutel meenemen maakt dat ie de sleutel gebruikt bij instappen en starten, dan kan ik nog geen ervaring opdoen, hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
mgimli schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:02:
gekke vraag:
ik ben mijn eerste ritjes nu aan het maken, en heb nu mijn eerste PAAK ritjes gemaakt.
vind het nog best spannend idee.. zie hier best regelmatig mensen palen dat het niet werkt..

kan ik met de code op de code-kaart altijd je auto in en starten als dat nodig is?
steeds de sleutel meenemen maakt dat ie de sleutel gebruikt bij instappen en starten, dan kan ik nog geen ervaring opdoen, hoe doen jullie dat?
3500 km gereden intussen zonder ook maar 1x de sleutel mee te nemen...still happy _/-\o_
Kleine nuance toevoeging; dat was t/m versie 3.26.0.... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Waps61 op 31-07-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Kir1 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:20:
Ik krijg een berichtje op m'n gsm dat hij is vergrendeld. Als ik die niet krijg check ik het via de Ford pass pro en sluit ik de auto via de Ford pass...beetje omslachtig maar neem nooit een sleutel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
In twee maanden 2x meegemaakt dat ik de auto met de code open moest maken omdat ik de app niet open kreeg...via de codes weggereden en daarna geen problemen verder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luffbra
Ik ben gewend m'n gsm in m'n linkerbroekzak te doen...helaas is dat voor de auto te ver, dus dan herkent hij de sleutel niet...als ik 'm in m'n rechterbroekzak doe of op de middenconsole leg is het geen probleem...die range zou wel een half metertje meer mogen, zo breed ben ik, denk ik, niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
gekke vraag:

Ik heb 1 keer onbewust mij Bluetooth uitgezet waardoor de telefoon niet meer herkend werd nadat ingestapt was. Het start wachtwoord werd volgens het scherm succesvol ingevoerd maar hij sprong daarna steeds terug naar het invoerscherm voor het wachtwoord. In totaal 6x succesvol ingevoerd (kreeg ook een melding in de app) maar daar bleef het dus bij en de moed opgegeven. Na het alarm af te laten gaan omdat ik uitstapt was een daarna nog een keer bij instappen kwam ik er gelukkig achter dat Bluetooth uit stond. Mijn ervaring met het wachtwoord stemt mij iig niet gerust.

Ik moet zeggen dat ik het daarna nog 3x bewust geprobeerd heb met bluetooth uit en toen ging het telkens goed. Waarom wil zoiets nooit als het er op aan komt....🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kir1
21 xD holy shitballs
makooy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Opgesloten maar niet meer uitgehaald? :9

De frunk divider mag er eigenlijk nog niet uit omdat de knop etc niet goed werkt.

Net 3.5!! Uur bij de dealer gezeten en 21 problemen doorgenomen. Ze hebben ook van de meeste meldingen gemaakt bij Ford. Eind augustus gaan ze de auto voor 2-3 dagen updaten en verder nakijken.

Nogmaals de oproep aan iedereen die ergens tegen aanloopt.
Laat de dealer een melding (ticket) maken per probleem wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kir1
Luffbra schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:03:
[...]

Ik krijg een berichtje op m'n gsm dat hij is vergrendeld. Als ik die niet krijg check ik het via de Ford pass pro en sluit ik de auto via de Ford pass...beetje omslachtig maar neem nooit een sleutel mee...
Dat berichtje krijg ik altijd. Zonder falen 1,5 maand lang. Maar de auto ontgrendelen is een ander verhaal, ik heb het idee dat ik te snel op de auto afloop en de Bluetooth nog niet connected is. Maar ja, ik ga niet in slakkengang op dat ding aflopen omdat die app zo brak is. Dan maar de sleutel mee. Weet ik ook zeker dat de puddle lights savonds werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-07 10:07

m24

Iemand al eens uitgezocht hoe je ABRP (Android Auto) de juiste SoC info kunt geven? Nu gaat ie bij elke trip uit van mijn standaard 80% en in Android auto kan je dit, in tegenstelling tot de app, de SoC niet aanpassen...... Niet echt handig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 20:20
makooy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Deze module updates kun je niet OTA verkrijgen? Dat zou betekenen dat iedere geleverde auto weer een keer terug moet binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
Kir1 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:33:
[...]

waar heb je dit laten doen of welke folie heb je gebruikt ? De reflectoren storen mij wel redelijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vema
Teak schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 12:01:
[...]

En het volume hoeft niet op 20 te staan om iemand te horen?
Zo nee dan ga ik een afspraak inplannen :D
Nee, werkt nu zoals je zou verwachten :)
Pagina: 1 ... 95 ... 178 Laatste