- Voor mij de looks een 10...! Veel mensen zie je omkijken...
- Stoelen zitten lekker, maar missen de zijdelingse steun die ik hiervoor altijd heb gehad...met mijn rijstijl mis ik dat wel
- Bij drempels hoor ik vaak een kraakgeluid...dat is heel irritant...!
- En bij de Intelligente cc remt de auto af bij nutteloze borden (bv. 90 bij regen), al wil ik dat automatisch afremmen helemaal kunnen uitzetten...het zou mijn keuze moeten zijn hoe hard je rijdt...gewoon heel irritant...
- Ruimte is top, veel opbergvakken en achterin ook voldoende...
- Blijf het raar vinden om de motorkap echt dicht te duwen, maar dat is gevoel...zolang je er geen deuk door in duwt is het oke toch...
- Software is niet snel, maar oke...Apple carplay werkt fijn...
-Bij DAB radio ben ik er nog niet uit hoe het werkt om een overzicht van alle radio-logo's te krijgen zoals ik ooit in m'n VW had...dat was een mooi overzicht en kon ik meteen naar het gewenste radiostation klikken
- Paak werkt vaak goed, en zo niet, dan kan ik via de app de auto openen...sleutel neem ik nooit mee...heb als back-up beide codes ingesteld...
- Als je even uitstapt en je hebt je gsm in je broekzak gaat de claxon 2x heel hard...dan zie je mensen kijken wat er aan de hand is...is al paar keer voorgekomen, ook irritant...
- Ik heb, na een tip van een forumlid, de Ford Pro-app gedownload...nu zie ik of de auto is vergrendeld of niet...dat miste ik in de andere app...
- Rijden gaat fijn, al krijg ik in de bochten het gevoel dat hij wat overhelt
- Super chill dat hij zo snel in de acceleratie is (RWD ER)
Al met al heel blij met de MME
[
Voor 5% gewijzigd door
Luffbra op 22-06-2021 11:34
]