Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 65 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:15
Al LM mensen welke begin 2021 besteld hebben welke zicht hebben op levering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
Ja, en ik heb er al 2000 mee gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Jarune schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:01:
Al LM mensen welke begin 2021 besteld hebben welke zicht hebben op levering ?
In principe kan dat niet tenzij iemand een preorder uit begin 2020 heeft gekregen en dan maakt het niet uit of je begin 2021 besteld hebt of begin 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
Hier van de 'standaard datum' 30 mei al naar halverwege juni, nu naar eind juni....

27 juni klinkt weer als een datum die iedereen gaat krijgen, valt op een zondag...

Waar zijn ze mee bezig bij Ford... De vertraging tot februari was nog acceptabel maar die honderden auto's die aan het verstoffen zijn in een haven is volstrekt onacceptabel.

En sommige hier zeggen dat de dealers er niets aan kunnen doen maar de dealers kunnen in ieder geval iets doen aan de communicatie. Wees gewoon eerlijk over wat er aan de hand is (dit weten ze echt wel). Steeds weer een datum geven en hoppa weer een maand er bij... Stop hier gewoon mee.

[ Voor 29% gewijzigd door unreal0 op 28-05-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
unreal0 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:04:
Hier van de 'standaard datum' 30 mei al naar halverwege juni, nu naar eind juni....

27 juni klinkt weer als een datum die iedereen gaat krijgen, valt op een zondag...

Waar zijn ze mee bezig bij Ford... De vertraging tot februari was nog acceptabel maar die honderden auto's die aan het verstoffen zijn in een haven is volstrekt onacceptabel.

En sommige hier zeggen dat de dealers er niets aan kunnen doen maar de dealers kunnen in ieder geval iets doen aan de communicatie. Wees gewoon eerlijk over wat er aan de hand is (dit weten ze echt wel). Steeds weer een datum geven en hoppa weer een maand er bij... Stop hier gewoon mee.
Levering aan dealer of aan jou? En op welke boot stond je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
F1dude schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:10:
[...]

Levering aan dealer of aan jou? En op welke boot stond je?
Weet ik niet, doorgekregen van de LM. Ik denk levering aan dealer want dat was die 30 mei ook. Boot geen idee, begin mei stond ie in Antwerpen iig. Hij stond niet op 1 van de eerste 2 boten.

Toevoeging! : LM vraagt datum altijd na bij de dealer zelf (stern den haag)

[ Voor 15% gewijzigd door unreal0 op 28-05-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
unreal0 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Weet ik niet, doorgekregen van de LM. Ik denk levering aan dealer want dat was die 30 mei ook. Boot geen idee, begin mei stond ie in Antwerpen iig. Hij stond niet op 1 van de eerste 2 boten.
Zal wel Cristiana zijn dan...Net als die van mij :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Weer een mail retour van Ford Nederland:

Hartelijk dank voor uw mail aan Ford Online Sales.

Wij kunnen uw teleurstelling over de levertijd van uw Ford Mustang Mach-E goed voorstellen.

Wij verzekeren u, dat wij er alles aan doen om uw Ford Mustang Mach-E zo spoedig mogelijk te leveren.
Dit neemt niet weg, dat wij pas een voertuig uitleveren wanneer wij er zeker van zijn, dat het volledige voertuig aan de hoge kwaliteitseisen voldoet, welke wij als wereldwijd opererend bedrijf stellen.

Hierom worden al onze modellen te allen tijde “op hart en nieren” nagekeken, alvorens ze ook maar een meter richting de autotrailer verder komen. Pas als álles is nagekeken en wij er zeker van zijn, dat wij u als klant een voertuig leveren, waarvan u nog jarenlang zult genieten, gaat het voertuig verder op transport naar de dealer.
Dit proces kan mogelijk per voertuig meer tijd in beslag nemen, waardoor een voertuig pas een tijd later op de trailer gaat als oorspronkelijk gedacht.

Dit kan natuurlijk voor u als wachtende klant tot ongenoegen leiden. Hierom streven wij er des te meer naar, om deze met de uitstekende kwaliteit van uw nieuwe Ford Mustang Mach-E weg te kunnen nemen. Uw erkende Ford dealer heeft over het algemeen een goed inzicht in het proces en kan u dan ook het beste op de hoogte houden.

Wij excuseren ons nogmaals bij u voor de reeds opgelopen vertraging en hopen van harte, dat u binnenkort met een brede lach van uw nieuwe Ford Mustang Mach-E mag gaan genieten.

Met vriendelijke groet,

Hopen dat het ook binnenkort zover gaat zijn want met de aantallen zoals nu gaat het hem niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 18:31
Ik heb mezelf voorgenomen dat de auto echt op kenteken MOET staan eind Juli, ben wel een beetje klaar met wachten nu. Februari 2020 bestellen en nog steeds geen zicht op levering. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en stelt mijn geduld wel heel erg op de proef.

Niet voor die tijd op kenteken ? Dan annuleer ik en ga ik verder kijken.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Brotuck schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:30:
Ik heb mezelf voorgenomen dat de auto echt op kenteken MOET staan eind Juli, ben wel een beetje klaar met wachten nu. Februari 2020 bestellen en nog steeds geen zicht op levering. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en stelt mijn geduld wel heel erg op de proef.

Niet voor die tijd op kenteken ? Dan annuleer ik en ga ik verder kijken.
Eind July?? Hoezo nog 2 maanden wachten? Zolang kan het niet duren toch..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
F1dude schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Eind July?? Hoezo nog 2 maanden wachten? Zolang kan het niet duren toch..?
Omdat het dan 1,5 jaar geleden is dat ik hem besteld heb. Ergens moet je een grens stellen.

Ik vind het nog steeds een erg leuke auto, maar het gaat een beetje een principe ding worden zo. Als je eindeloos blijft wachten dan ga je altijd met een nare smaak in de auto rijden de komende jaren.

Dus voor die tijd levering ? prima, anders jammer dan.
Op deze manier kan ik ook het ook laten liggen, anders blijf ik iedere dag de negatieve commentaren "opsnuiven"

[ Voor 40% gewijzigd door Brotuck op 28-05-2021 09:44 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
@Derknl dat is exact de mail die iedereen krijgt ongeacht de inhoud van de klacht. Maw, het interesseert ons geen reet en we nemen niet eens de moeite uw mail te lezen.

Tav alle auto's op de cristiana dat wordt minimaal eind juni dat kan gewoon niet anders met alles wat er nog voor zit. De halve Halifax moet nog en dan ook nog de hele Florida en dan heb ik het nog niet over het feit dat er 500 Noorse auto's op staan... :F

[ Voor 44% gewijzigd door FreeMen op 28-05-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
FreeMen schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:57:
@Derknl dat is exact de mail die iedereen krijgt ongeacht de inhoud van de klacht. Maw, het interesseert ons geen reet en we nemen niet eens de moeite uw mail te lezen.

Tav alle auto's op de cristiana dat wordt minimaal eind juni dat kan gewoon niet anders met alles wat er nog voor zit. De halve Halifax moet nog en dan ook nog de hele Florida.
Dat is denk ik niet helemaal waar. De auto's die op Halifex en Florida staan, moeten volgens mij allemaal worden nagelopen op die chip en loszittende bouten.

De latere auto's zijn (hopelijk) al in de fabriek fatsoenlijk in elkaar gezet. Dus kan maar zo zijn dat die er eerder zijn (hoop ik eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
RensJ schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:09:
[...]

Dat is denk ik niet helemaal waar. De auto's die op Halifex en Florida staan, moeten volgens mij allemaal worden nagelopen op die chip en loszittende bouten.

De latere auto's zijn (hopelijk) al in de fabriek fatsoenlijk in elkaar gezet. Dus kan maar zo zijn dat die er eerder zijn (hoop ik eigenlijk).
Nope, die problemen zijn al getackeld per februari productie. Die auto's stonden met name op de boten er voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
Derknl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:26:

Wij kunnen uw teleurstelling over de levertijd van uw Ford Mustang Mach-E goed voorstellen.

Wij verzekeren u, dat wij er alles aan doen om uw Ford Mustang Mach-E zo spoedig mogelijk te leveren.
Dit neemt niet weg, dat wij pas een voertuig uitleveren wanneer wij er zeker van zijn, dat het volledige voertuig aan de hoge kwaliteitseisen voldoet, welke wij als wereldwijd opererend bedrijf stellen.

Hierom worden al onze modellen te allen tijde “op hart en nieren” nagekeken, alvorens ze ook maar een meter richting de autotrailer verder komen. Pas als álles is nagekeken en wij er zeker van zijn, dat wij u als klant een voertuig leveren, waarvan u nog jarenlang zult genieten, gaat het voertuig verder op transport naar de dealer.
Dit proces kan mogelijk per voertuig meer tijd in beslag nemen, waardoor een voertuig pas een tijd later op de trailer gaat als oorspronkelijk gedacht.

Dit kan natuurlijk voor u als wachtende klant tot ongenoegen leiden. Hierom streven wij er des te meer naar, om deze met de uitstekende kwaliteit van uw nieuwe Ford Mustang Mach-E weg te kunnen nemen. Uw erkende Ford dealer heeft over het algemeen een goed inzicht in het proces en kan u dan ook het beste op de hoogte houden.

Wij excuseren ons nogmaals bij u voor de reeds opgelopen vertraging en hopen van harte, dat u binnenkort met een brede lach van uw nieuwe Ford Mustang Mach-E mag gaan genieten.

Met vriendelijke groet,

Hopen dat het ook binnenkort zover gaat zijn want met de aantallen zoals nu gaat het hem niet worden.
COPY PASTE en weer door. Gadver het ziet er toch naar uit dat dit mijn allerlaatste Ford gaat worden. Kan dit zo niet uitstaan. Als Ford Nederland niet een keer over de brug komt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-03 11:25
unreal0 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Hoi LM moet je niet geloven mijn auto staat volgens lease plan als "auto besteld" levering week 25...maar hij is dinsdag bij de dealer gekomen en levering week 23 de app is nog steeds niet geüpdatet sinds dinsdag. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
Derknl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:26:

Met vriendelijke groet,

Echt gewoon standaard email...eerder op deze forum zelfde gelezen...moet je eens te laat betalen. Of je eigen product te laat leveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 14:25
Na de update van fordpass app (24/5) lijkt de app stabieler te zijn. Zelfs paak heeft mij nog niet gefaald. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Ook ik heb mijn auto gisteren opgehaald. (halifax)
Inderdaad. Hele goede auto. (1st edition AWD pre)
Geen(!) bekende issues: kieren, krasjes, dak e.d.

Ook de calibratie van camera's is schijnbaar spot on: lane keeping e.d. helemaal top.
Bijna in zijn geheel van Utrecht naar Amsterdam gereden door stuur losjes vast te houden en wat met 1-pedal drive te spelen.Zelfs van baan wisselen gaat prima.

Dealer: Zeeuw & Zeeuw overigens

Ik hoop dat iedereen precies dezelfde ervaring gaat beleven bij aflevering ; ik denk dat dit de auto is die ford wilt/zou moeten leveren.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:01
Waps61 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:56:
Zojuist door de dealer gebeld voor het afleveren van de auto, die inmiddels bij hun is binnen gekomen. oOo
Een Florida auto. De dealer zal een paar foto's doorsturen. Als ik ze zal ik ze hier posten....
Het gaat nu toch zachtjes aan de goede kant op lijkt het....
Nu de foto's: RWD SR TP+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnZ6UA8kUdUe2mT7LpqdWPS98DE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/evWsP8Fui206IZ1YOhxt2Mhq.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zb6Avrqcy1vDmi6ByoR3Vf30q-w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rPlF2Wac1j9oPYMGc0N7Dwl9.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arXD8h6I4ZL-cgf_0l_ut6cy8nI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AWgHAik0NwjBY4o0TmJfXFoC.jpg?f=user_large
Ook nog even een screenshot van de geïnstalleerde software
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPk8anLwLvjbtUhc4ZcC_ULLoc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uz9vbVmXfEbqQDI8hT1rG7km.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Waps61 op 28-05-2021 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
rvee schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:42:
[...]

Ja vindt dat toch wel een blunder van Ford eu om geen beveiliging certificaat te regelen. Typisch Amerikaans product zeg maar.
Beetje kortzichtige reactie vind je ook niet? Het heeft namelijk niets met Ford EU te maken, het heeft met name te maken met de eisen die gesteld worden aan onderdelen om een SCM certificaat te verkrijgen. Schijnt bij o.a. Volvo en Tesla ook zo te zijn. Je beklag zou je in dit geval moeten richten op de verzekeraars die er alles aan doen om zo min mogelijk uit te hoeven betalen, door zoveel mogelijk uit te sluiten, af te dekken en de voorwaarden zo schimmig mogelijk te houden. :+

Ik begreep van mijn dealer en van één van de verzekeraars waar ik wat navraag heb gedaan dat het probleem zit in het feit dat er vanuit het SCM worden gewoon specifieke eisen gesteld aan hoe het e.e.a. ingebouwd moet worden.

De fabrikant koopt zijn spullen ergens in en bouwt ze op een bepaalde manier in, de auto industrie is natuurlijk zo lean als maar kan, dat zou betekenen dat je voor een beperkte afzetmarkt (kleine half miljoen auto's per jaar in heel NL, wat overigens ca. 10% van de totale productie van Ford wereldwijd is) het hele productieproces moet omgooien. Alleen omdat onze verzekeraars zo star en moeilijk doen.

Er zijn alleen verzekeraars die weer afwijken van die specifieke eisen door te stellen een soortgelijk systeem af-fabriek wel geaccepteerd wordt als het gelijkwaardig is aan de SCM eisen. (Dus zeg maar als je alles hebt wat SCM klasse 3 is, dan is het gelijkwaardig)

Daarbij begreep ik dat de Mach-e helemaal "nooit" een SCM certificaat zou kunnen krijgen, bij andere manieren van inbouw of gebruik van onderdelen, vanwege de "unieke" wijzen om de auto te betreden en te kunnen starten. (code en telefoon) Voor het SCM certificaat schijnt op z'n minst al een handzender nodig te zijn om het alarm uit te schakelen. Dus heb je meteen niets meer aan alleen je telefoon of alleen je toegangscodes.

[ Voor 12% gewijzigd door TIGER1125 op 28-05-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09:00
metalpro2021 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:33:

Ook de calibratie van camera's is schijnbaar spot on: lane keeping e.d. helemaal top.
Bijna in zijn geheel van Utrecht naar Amsterdam gereden door stuur losjes vast te houden en wat met 1-pedal drive te spelen.Zelfs van baan wisselen gaat prima.
Van baan wisselen met Lane keeping? doet hij dat zelf dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachEric
  • Laatst online: 22-04-2023
Kan iemand die recent zijn auto geleverd heeft gekregen een PRTSCRN zoals hieronder posten ?
Ben benieuwd wat de meest recente updates zijn (datum en versie)
Dank bij voorbaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oq0U9xn4sBhSYja2auERnxwiSrs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/efeoi0ygrGzwK1qaOnQpEYen.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
TIGER1125 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Beetje kortzichtige reactie vind je ook niet? Het heeft namelijk niets met Ford EU te maken, het heeft met name te maken met de eisen die gesteld worden aan onderdelen om een SCM certificaat te verkrijgen. Schijnt bij o.a. Volvo en Tesla ook zo te zijn. Je beklag zou je in dit geval moeten richten op de verzekeraars die er alles aan doen om zo min mogelijk uit te hoeven betalen, door zoveel mogelijk uit te sluiten, af te dekken en de voorwaarden zo schimmig mogelijk te houden. :+

Ik begreep van mijn dealer en van één van de verzekeraars waar ik wat navraag heb gedaan dat het probleem zit in het feit dat er vanuit het SCM worden gewoon specifieke eisen gesteld aan hoe het e.e.a. ingebouwd moet worden.

De fabrikant koopt zijn spullen ergens in en bouwt ze op een bepaalde manier in, de auto industrie is natuurlijk zo lean als maar kan, dat zou betekenen dat je voor een beperkte afzetmarkt (kleine half miljoen auto's per jaar in heel NL, wat overigens ca. 10% van de totale productie van Ford wereldwijd is) het hele productieproces moet omgooien. Alleen omdat onze verzekeraars zo star en moeilijk doen.

Daarbij begreep ik dat de Mach-e helemaal "nooit" een SCM certificaat zou kunnen krijgen, bij andere manieren van inbouw of gebruik van onderdelen, vanwege de "unieke" wijzen om de auto te betreden en te kunnen starten. (code en telefoon) Voor het SCM certificaat schijnt op z'n minst al een handzender nodig te zijn om het alarm uit te schakelen. Dus heb je meteen niets meer aan alleen je telefoon of alleen je toegangscodes.
Kan zijn ja. Maar anno 2021 nog zo de voorwaarden moeten induiken om verzekering te checken op dekking bij diefstal 🥴. En ja verzekeraars zouden daar wat meer zorgplicht moeten oppakken 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
rvee schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Kan zijn ja. Maar anno 2021 nog zo de voorwaarden moeten induiken om verzekering te checken op dekking bij diefstal 🥴. En ja verzekeraars zouden daar wat meer zorgplicht moeten oppakken 😏
Induiken? _O- De meeste verzekeraars stoppen het zover weg dat je na een hele zoekactie nog geen duidelijk antwoord hebt, ben het helemaal met je eens dat daar veel meer zorgplicht in mag zijn.

Heb je uiteindelijk heldere antwoorden, en alles uitgezocht hebt krijg je uiteindelijk alsnog niets wanneer je auto gejat wordt: geen dekking vanwege het feit dat je maar 1 sleutel hebt ofzo. :+

[ Voor 16% gewijzigd door TIGER1125 op 28-05-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
TIGER1125 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Induiken? _O- De meeste verzekeraars stoppen het zover weg dat je na een hele zoekactie nog geen duidelijk antwoord hebt, ben het helemaal met je eens dat daar veel meer zorgplicht in mag zijn.

Als je auto dan uiteindelijk alsnog gejat wordt heb je pech, want geen dekking vanwege het feit dat je maar 1 sleutel hebt ofzo. :+
Er zitten genoeg lease auto's bij en die rijden echt niet onverzekerd rond. Misschien eens met een lease maatschappij bellen om te horen bij wie ze dat onderbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
MachEric schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:50:
Kan iemand die recent zijn auto geleverd heeft gekregen een PRTSCRN zoals hieronder posten ?
Dank bij voorbaat.
Zie mijn post een paar berichten hierboven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Waps61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Er zitten genoeg lease auto's bij en die rijden echt niet onverzekerd rond. Misschien eens met een lease maatschappij bellen om te horen bij wie ze dat onderbrengen?
Ik zal 't volgende week laten weten als ik de groene kaart heb ontvangen. (RWD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachEric
Waps61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Jij hebt hem nog niet geleverd gekregen zie ik. Dealer gaat wellicht nog updaten. Ik ben benieuwd naar ééntje die recent door de dealer is afgeleverd aan berijder

[ Voor 34% gewijzigd door MachEric op 28-05-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
[Deth]Roses schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:15:
[...]

COPY PASTE en weer door. Gadver het ziet er toch naar uit dat dit mijn allerlaatste Ford gaat worden. Kan dit zo niet uitstaan. Als Ford Nederland niet een keer over de brug komt ;w
Hey Deth,
Ik dacht dat jij m vorige week had gekregen.
Ik zat al te wachten op review en foto’s
Geen grap, dacht ik echt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• [Deth]Roses
jeroen366 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Hey Deth,
Ik dacht dat jij m vorige week had gekregen.
Ik zat al te wachten op review en foto’s
Geen grap, dacht ik echt
Heb ik ook... ik kreeg dezelfde mail op dag van levering :)

Ik ben te druk met rijden wat een auto :) Ik laat geen dag voorbij gaan dat ik niet inde auto heb gezeten. Voel me erg trots op de pony terwijl ik eigenlijk van origine niet zo auto minded ben. Echt super nice... alleen die aandacht vind ik wel een dingetje. Auto's die naast je stoppen en je vragen het raam open te doen, gezinnen voor de ramen als je aan het keren bent, fietser die stopt voor een foto, mensen die om je auto lopen als je aankomt lopen uit de winkel.... Be prepared. :D 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
MachEric schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Jij hebt hem nog niet geleverd gekregen zie ik. Dealer gaat wellicht nog updaten. Ik ben benieuwd naar ééntje die recent door de dealer is afgeleverd aan berijder
Er is hier al eerder een topic over geweest, maar na 8-3 zijn er geen updates meer geweest met andere nummers (voor zover ik weet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Waps61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:18:
[...]

Er is hier al eerder een topic over geweest, maar na 8-3 zijn er geen updates meer geweest met andere nummers (voor zover ik weet).
klopt mijne is geleverd en staat op 12-3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen366
[Deth]Roses schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:15:
[...]

Ik ben te druk met rijden wat een auto :) Ik laat geen dag voorbij gaan dat ik niet inde auto heb gezeten. Voel me erg trots op de pony terwijl ik eigenlijk van origine niet zo auto minded ben. Echt super nice... alleen die aandacht vind ik wel een dingetje. Auto's die naast je stoppen en je vragen het raam open te doen, gezinnen voor de ramen als je aan het keren bent, fietser die stopt voor een foto, mensen die om je auto lopen als je aankomt lopen uit de winkel.... Be prepared. :D 8)7
Top, dan zal die van mij ook wel snel komen.
Hadden geloof ik dezelfde bouwjaren.
Deel ff wat foto’s, dan wij als wachtende nog wat voorpret

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
Luffbra schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Ik zal 't volgende week laten weten als ik de groene kaart heb ontvangen. (RWD)
Ik heb gisteren mijn papieren gekregen en mijn LM zit bij Allianz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen366
YouTube: All-women crew assembles Ford's first electric vehicle Mustang Mach-...,

Mogelijk ligt hier wel de oorzaak van de losse bouten e.d.
ziet er wat onwennig uit💪😍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
[...]

Zal ff naar de kapper gaan voordat ik hem maandag ga halen. Leuk voor de foto :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Ford NL is op Twitter lekker reclame aan het maken… kon het niet laten om te bashen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
MachEric schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:50:
Dank bij voorbaat.
[Afbeelding]
Zie 2 berichten boven jouw Bericht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MachEric
T/m eergisteren (26-5-2021) 344 MME's op kenteken. En dit is de kleurverdeling.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etOiCCrXVFFNUVyrrNu7AeJ1mbk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/icMG3tPeCpxLoAubZHfec7LX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
MachEric schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:49:
[Afbeelding]
en dit is de uitvoering
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI-pNckv5UaAKaw6W9FIHQn2yEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaEBZEagr5gNe8FGoylYdMlI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
MachEric schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:49:
[Afbeelding]
Blauw, wit en grijs vertekenen mogelijk een beetje, want dit zijn Infinite bleu en Grabber bleu samen en zelfde geldt voor Carbonized grey en Iconic silver en star white en space white.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
[...]

Yup het vrije leven voor de pony is niet meer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vixseboxse
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10-2021
rvee schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:23:
Na de update van fordpass app (24/5) lijkt de app stabieler te zijn. Zelfs paak heeft mij nog niet gefaald. Wat is jullie ervaring?
"Setup Phone as a Key" (dus dat de auto van het slot gaat zonder dat je je mobiel uit je broekzak haalt) werkt nog steeds niet.

Met mijn iPhone SE (2020):
* Auto volledig gereset
* Auto uit App verwijderd
* App verwijderd
* iPhone volledig gereset
* iPhone geupgrade naar iOS 14.6
* App gedownload en geïnstalleerd
* Auto toegevoegd, geactiveerd en "Setup Phone as a Key"
* Key wordt gedownload, maar daarna blijft ie nog steeds hangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYn9aHOtlQXPK_c9wfgbtUQ5FtU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4Fd1VYiiKwdZRx79nHv2rfds.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXdZ-N8W3Y2g3wRz66LTJi5_ke4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e1ygA5Dt8lFqCasaYIARnxjv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
vixseboxse schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:35:
[...]

"Setup Phone as a Key" (dus dat de auto van het slot gaat zonder dat je je mobiel uit je broekzak haalt) werkt nog steeds niet.

Met mijn iPhone SE (2020):
* Auto volledig gereset
* Auto uit App verwijderd
* App verwijderd
* iPhone volledig gereset
* iPhone geupgrade naar iOS 14.6
* App gedownload en geïnstalleerd
* Auto toegevoegd, geactiveerd en "Setup Phone as a Key"
* Key wordt gedownload, maar daarna blijft ie nog steeds hangen

[Afbeelding]

[Afbeelding]
beloofd voor mij niet veel goeds heb ook een SE2020... zal het donderdag wel zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 13:03
Het blijft lastig om te zien dat je van alle kanten signalen krijgt dat de auto klaar staat. En moet blijven wachten op de opgegeven leverdatum 3-6!
  • Auto staat bij de dealer sinds 12-5
  • Fordpass geeft exacte lokatie, km stand en laatste update moment
  • Laadpas is zojuist bevestigd (met een nieuw kenteken!)
  • verkoopmedewerker geeft aan dat auto klaar staat.
Men weet dat over het algemeen de MME anxiety hoog is maar men blijft alles rustig aan doen, zelfs een belletje aan de sales afdeling leert mij dat de verkopers onderling niet willen samen werken of enigszins flexibel zijn. Ik heb geen eerdere ervaring met Ford gehad, maar ik kan er toch niet over uit dat men over dit hele leverproces stil blijft, en echt helemaal niets kan vertellen.

1 ding nog.... Ik wil zo graag rijden.... 7(8)7

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Aboma schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:18:
Het blijft lastig om te zien dat je van alle kanten signalen krijgt dat de auto klaar staat. En moet blijven wachten op de opgegeven leverdatum 3-6!
  • Auto staat bij de dealer sinds 12-5
  • Fordpass geeft exacte lokatie, km stand en laatste update moment
  • Laadpas is zojuist bevestigd (met een nieuw kenteken!)
  • verkoopmedewerker geeft aan dat auto klaar staat.
Men weet dat over het algemeen de MME anxiety hoog is maar men blijft alles rustig aan doen, zelfs een belletje aan de sales afdeling leert mij dat de verkopers onderling niet willen samen werken of enigszins flexibel zijn. Ik heb geen eerdere ervaring met Ford gehad, maar ik kan er toch niet over uit dat men over dit hele leverproces stil blijft, en echt helemaal niets kan vertellen.

1 ding nog.... Ik wil zo graag rijden.... 7(8)7
Denk maar zo, jouw einde is in zicht wat bij vele van ons nog maar de vraag is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
Voor degene welke bij broekhuis zeist besteld hebben: van het "US" forum

Net dealer maar weer eens gebeld. Mijn auto is gisteren ook binnen gekomen. Jippie. Kwamen gisteren ineens 90 exemplaren binnen die allemaal rijklaar etc. gemaakt moeten worden. Overviel hun schijnbaar ook een beetje. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:10:

Net dealer maar weer eens gebeld. Mijn auto is gisteren ook binnen gekomen. Jippie. Kwamen gisteren ineens 90 exemplaren binnen die allemaal rijklaar etc. gemaakt moeten worden. Overviel hun schijnbaar ook een beetje. )
Hopelijk gaat het nu sneller. Weet je al meer over jouw auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:17:
[...]

Hopelijk gaat het nu sneller. Weet je al meer over jouw auto?
Ja, dat hij er nog steeds niet is 8)7

Hang net op met de dealer (Wassink) ivm luxe kentekenplaten maar ze weten echt helemaal niks en zijn het zelf ook spugzat. Vertelde hem net dat Broekhuis volgens de berichtgeving 90 MME's had gekregen gisteren en hij flipte zowat dus tja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:32

van bottleneck naar bottleneck. misschien dat ze Theory of Constraints van goldratt maar eens moeten lezen bij Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myfirstpony
  • Laatst online: 22-09-2022
Waps61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzCFWfRRNG11gOkkAy-aNl8LkCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r60aDbH4BNF2jAbgujezSgjB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel.MachE
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 23-05 15:21
Goedemiddag allemaal,

Met veel plezier en interesse al een tijd dit sub forum aan het volgen.
Ik heb ook in januari een black, RWD met t.pack via de lease kunnen bestellen. Vandaag is deze afgeleverd bij de dealer (Ford Sutherland) en is komende donderdag af te halen bij de lease maatschappij.

Ik weet dat heel veel van jullie al onwijs lang wachten en wilde dit graag met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
  • Laatst online: 11-07-2021

Hoopvol, daar moet de mijne ook geleverd worden.. Alleen kwam die van mij met de Christiana, dus ben er bang voor dat die hier nog niet tussen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:10
Even cross-post vanuit de Facebook groep:
Inmiddels worden er langzaam aan steeds meer auto's afgeleverd en staan er elke dag meer Mach-E's op kenteken. Zouden jullie het leuk vinden om, als berijders onder elkaar, een Vraag-en-Antwoord sessie te houden a la Clubhouse? Dat we elkaar tips en tricks geven mbt de Mach-E, instellingen, opties, etc.
Kleine kanttekening, alleen voor mensen die de auto al in bezit hebben. Dit om niet op de stoel van de dealer en/of Ford te gaan zitten.
Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/machebenelux

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyder Zewis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-03 11:08
FreeMen schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:23:
[...]

Ja, dat hij er nog steeds niet is 8)7

Hang net op met de dealer (Wassink) ivm luxe kentekenplaten maar ze weten echt helemaal niks en zijn het zelf ook spugzat. Vertelde hem net dat Broekhuis volgens de berichtgeving 90 MME's had gekregen gisteren en hij flipte zowat dus tja.
De mijne zou gisteren binnen komen, volgens de laatste melding. Dus vandaag maar weer gebeld. Wordt nu 7 juni. "Maar het kan ook zomaar eerder zijn." En:"Vorige week zaterdag stond er zo maar een op de stoep terwijl ze normaal nooit op zaterdag leveren.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Fyder Zewis schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 17:42:
[...]

De mijne zou gisteren binnen komen, volgens de laatste melding. Dus vandaag maar weer gebeld. Wordt nu 7 juni. "Maar het kan ook zomaar eerder zijn." En:"Vorige week zaterdag stond er zo maar een op de stoep terwijl ze normaal nooit op zaterdag leveren.".
Yup, zeer herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coconed
  • Laatst online: 18-09 11:31

Mijn MME zou zoals zo vele deze week binnen komen, dat werdt verzekerd 2 weken geleden toen ik bij de dealer was. Vandaag natuurlijk moeten bellen en geen auto te zien. Broekhuis Zeist is een verzamelpunt voor de overige filialen dus hopen dat de mijne er tussen zit.

Wel erg veel aanpasingen via de rs.data, vandaag laatste update 16.08,(zojuist weer een update 17.58) maar hopen dat dat de aankomst is bij broekhuis Zeist en hii morgen bij mijn eigen dealer staat. (Florida)
Maar iedereen weet dat dit toch weer valse hoop is, moedeloos wordt je ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen366
Ben net gebeld, auto is vandaag bij de dealer geleverd,
9 juni wordt hij bij mij afgeleverd
Geeft weleen goed gevoel, om van die onzekerheidsvariant te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MachE
Net langs Broekhuis Zeist gekomen en even rondgekeken. Ik zag er ca 20 staan, bijna allemaal grijs of zwart en RWD’s.. 3 AWD’s grabber blue, rood en zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
coconed schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 17:56:
[...]

Wel erg veel aanpasingen via de rs.data, vandaag laatste update 16.08,(zojuist weer een update 17.58) maar hopen dat dat de aankomst is bij broekhuis Zeist en hii morgen bij mijn eigen dealer staat. (Florida)
Maar iedereen weet dat dit toch weer valse hoop is, moedeloos wordt je ervan.
Wellicht 16:08 Broekhuis en 17:58 je eigen dealer.. ik zag in elk geval geen 90 Mach E’s bij Broekhuis dus wellicht meteen doorgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coconed
  • Laatst online: 18-09 11:31
MachE schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Wellicht 16:08 Broekhuis en 17:58 je eigen dealer.. ik zag in elk geval geen 90 Mach E’s bij Broekhuis dus wellicht meteen doorgestuurd
Heb een Awd zwart, dus zou beide kunnen, zal zo wel eens even spieken hier bij de dealer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-Weaked
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Vanmiddag telefoontje gehad en dinsdagochtend mag ik hem ophalen 🎉
Heel vlot een 3 dagen vanaf ontvangst bij dealer

[ Voor 26% gewijzigd door T-Weaked op 28-05-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjordy
  • Laatst online: 21-09-2021
MachE schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:02:
Net langs Broekhuis Zeist gekomen en even rondgekeken. Ik zag er ca 20 staan, bijna allemaal grijs of zwart en RWD’s.. 3 AWD’s grabber blue, rood en zwart...
Dat geeft hoop... hier zwart RWD SR met TP besteld en zou daar geleverd worden. Zou het dan toch? Besteldatum maart 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Hier een Cristiana auto. Vandaag aanpassing in data…Wat betekent het dat tappsdatetime is aangepast, maar vehicledate niet? Of wat is er verschil tussen deze 2?

{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":2254,"vehicleDateTime":"2021-05-21T05:27:41Z","tappsDateTime":"2021-05-28T15:55:47.360Z"}},

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:51:
Hier een Cristiana auto. Vandaag aanpassing in data…Wat betekent het dat tappsdatetime is aangepast, maar vehicledate niet? Of wat is er verschil tussen deze 2?

{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":2254,"vehicleDateTime":"2021-05-21T05:27:41Z","tappsDateTime":"2021-05-28T15:55:47.360Z"}},
Als je zelf rond 13:55 gepoogd bent je auto te activeren is dat het anders is hij echt actief geweest maar dat was die van mij ook 3x vorige week een 2x afgelopen dinsdag en nog niks dus zeg het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE

Waar haal je deze info vandaan? Onder F12 en 'Orderstatus vind ik alleen een 'vmacsStatusDate' en 'gobStatusDate'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:10:
[...]

Als je zelf rond 13:55 gepoogd bent je auto te activeren is dat het anders is hij echt actief geweest maar dat was die van mij ook 3x vorige week een 2x afgelopen dinsdag en nog niks dus zeg het maar...
Nope, wasn’t me :)

Let’s see…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
MachE schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:23:
[...]

Waar haal je deze info vandaan? Onder F12 en 'Orderstatus vind ik alleen een 'vmacsStatusDate' en 'gobStatusDate'.
https://rs-analytics-prod...cvfma/vehicleData/VINHIER

Even je Vin erin plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
Thanks! Wel leuk dat we een soort hackers worden vanwege het gebrekkiguhh... niet bestaande communicatie vanuit de dealer..

niet dat we veel meer weten, maar ook hier lijkt er beweging te zijn: "lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":1954,"vehicleDateTime":"2021-05-26T17:42:32Z","tappsDateTime":"2021-05-28T17:26:32.253Z"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MachE schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:31:
[...]

Thanks! Wel leuk dat we een soort hackers worden vanwege het gebrekkiguhh... niet bestaande communicatie vanuit de dealer..

niet dat we veel meer weten, maar ook hier lijkt er beweging te zijn: "lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":1954,"vehicleDateTime":"2021-05-26T17:42:32Z","tappsDateTime":"2021-05-28T17:26:32.253Z"
Lijkt er inderdaad op, bij mij ook weer.

"vehicleDateTime":"2021-05-25T11:41:23Z","tappsDateTime":"2021-05-28T15:41:45.883Z"}}
was 3 uur geleden nog
"vehicleDateTime":"2021-05-21T22:03:01Z","tappsDateTime":"2021-05-25T11:41:00.122Z"}}

Vehicledatetime zit wel aardige vertraging in. Update nu pas naar 25e met dezelfde tijd als tappsdatetime welke er tot zojuist stond. (tijd = utc dus je moet er 2 uur bijtellen)

[ Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 28-05-2021 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03

Hier ook veel activiteit / veranderingen in de 3 data de afgelopen week, meest recente activiteit gisteren, hopelijk betekent dit voortgang…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 11-09 08:04
De mijne staat al in Soesterberg! Samen met nog zo'n 40 andere Broekhuis auto's. Nu wachten op het telefoontje! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqBUnRojZlF91sWtaN72IFu91eE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86S92ThxpwZc3jn8yR55N0be.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NePN18Q4gnJFjkag9zbkJYWFxUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ADoamGqk3P6jLUf5TKC2Spqd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
RudiP schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:47:
De mijne staat al in Soesterberg! Samen met nog zo'n 40 andere Broekhuis auto's.
Dan lijkt het bericht van de 90 auto's gisteren bij broekhuis toch te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
RudiP schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:47:
De mijne staat al in Soesterberg! Samen met nog zo'n 40 andere Broekhuis auto's. Nu wachten op het telefoontje! [Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi mooi mooi!
Van welke boot was jouw auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
martijnvds schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Hier ook veel activiteit / veranderingen in de 3 data de afgelopen week, meest recente activiteit gisteren, hopelijk betekent dit voortgang…
Mooi! Ook Cristiana toch? Ben benieuwd! Hopelijk nu met 100 tegelijk richting NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
F1dude schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:59:
[...]

Mooi! Ook Cristiana toch? Ben benieuwd! Hopelijk nu met 100 tegelijk richting NL.
Inderdaad! En dan ook met 100 tegelijk op kenteken zetten, want met dit tempo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZFzEGYZuvdXbZshS17PnKxyZIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bs7CODyinDBtWuY0nxWUdHjo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
De Florida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
FreeMen schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Dan lijkt het bericht van de 90 auto's gisteren bij broekhuis toch te kloppen.
Zeker! 40 is een voorzichtige gok. Het konden er ook meer zijn. Ik had maar oog voor 1 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waps61
Mooi om te zien dat een hele horde zeurende mannen zomaar weer kleine opgewonden jongetjes kunnen worden d:)b

Dat is een compliment voor de vrouwen ook, want die ik heb niet of nauwelijks gehoord hier.... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CZO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-02-2022

CZO

Waps61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:25:
Mooi om te zien dat een hele horde zeurende mannen zomaar weer kleine opgewonden jongetjes kunnen worden d:)b

Dat is een compliment voor de vrouwen ook, want die ik heb niet of nauwelijks gehoord hier.... *O*
Hahaha, toch lees ik als dame wel vrolijk met jullie mee hoor!
Het valt me idd wel op dat er voornamelijk mannen een MME besteld hebben.
Zijn er eigenlijk nog meer dames die er een besteld hebben en hier meelezen/mee praten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sherr91
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-09-2021
CZO schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:23:
[...]

Hahaha, toch lees ik als dame wel vrolijk met jullie mee hoor!
Het valt me idd wel op dat er voornamelijk mannen een MME besteld hebben.
Zijn er eigenlijk nog meer dames die er een besteld hebben en hier meelezen/mee praten?
Yup! 🙋‍♀️ ik volg het hier ook al een tijdje zonder te reageren. Probeer zo nog wat meer te weten te komen over de MME voor ik m krijg om er het meeste uit te halen 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Hier ook een gelukkige eigenaar! Bestelling 3 maart 2021 gedaan en heb mijn zwarte AWD Extended TP+ afgelopen zaterdag kunnen ophalen. Dealer kon weinig vertellen want vanuit Ford geen informatie. De bekende issues uit het forum heb ik niet. Wel problemen met PAAK en mijn iPhone 12 Pro. Heb exact dezelfde melding als vixseboxse. Ga morgen maar weer eens proberen of het nu wel lukt.

Na 700+ km erg tevreden! Wat een fantastische auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

Teak schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 22:29:
Hier ook een gelukkige eigenaar! Bestelling 3 maart gedaan en heb mijn zwarte AWD Extended TP+ afgelopen zaterdag kunnen ophalen. Dealer kon weinig vertellen want vanuit Ford geen informatie. De bekende issues uit het forum heb ik niet. Wel problemen met PAAK en mijn iPhone 12 Pro. Heb exact dezelfde melding als vixseboxse. Ga morgen maar weer eens proberen of het nu wel lukt.

Na 700+ km erg tevreden! Wat een fantastische auto
Maart 2020 of 2021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
Handig omdat erbij te melden. Maart 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Bij mijn auto ook updates gezien

vehicleDateTime":"2021-05-26T06:35:46Z","
tappsDateTime":"2021-05-28T15:53:50.047Z

Just here for the fun

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02

ArCadE

No banana available

Uurtje na oplevering
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92xxOUkXfFzuRzghxU031Bj9g6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HH3yiR9i5tmzND8JY4GP2QR0.jpg?f=fotoalbum_large

Na lang wachten eindelijk ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
ArCadE schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 01:09:
Uurtje na oplevering
[Afbeelding]

Dikke bak blijft t. Anderen die de wanden van de Bridgestone banden niet mooi vinden (met die blokjes erop), of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Vraag voor degene die de auto al heeft. Nu de dagen warmer gaan worden, hoe doen jullie de auto dan voorverkoelen? I.p.v. vertrektijden in te stellen? Is (nog) geen optie om de auto dat te laten doen
Of zie ik iets over t hoofd.

Greetz alex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:51
Uurtje na oplevering
[Afbeelding]

Gefeliciteerd, en zo zenuwachtig dat je de camera niet stil kon houden 8) ow wacht je avatar _/-\o_

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
In de race met Tesla en model 3 en Y, verliest Tesla nu een belangrijke veiligheidseis door in de modellen vanaf 27 maart april geen radar meer toe te passen en 'slechts' alleen vision.
The U.S. government's National Highway Traffic Safety Administration is no longer giving the Models 3 and Y check marks on its website for having forward collision warning, automatic emergency braking, lane departure warning and emergency brake support.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

Teak schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:44:
[...]

Handig omdat erbij te melden. Maart 2021
Geweldig voor je! Privé gekocht of lease?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
MachE schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Inderdaad! En dan ook met 100 tegelijk op kenteken zetten, want met dit tempo:

[Afbeelding]
en op model type
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFxWLnB5hDWKgUs7pfo8wBa1oNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r6aMsDuLQIYRxXObeQ9G9QSw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Uurtje na oplevering
[Afbeelding]

Blijft (iig op foto's) de mooiste kleur voor bij de ongespoten kunststof delen. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
m24 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Geweldig voor je! Privé gekocht of lease?
Heb de auto privé gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CZO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-02-2022

CZO

Vandaag naar Eindhoven! Uitgenodigd voor een proefrit! Leuk!😃👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome.c
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-06 09:15
Iemand ervaring met de lak wax die Broekhuis (de Bilt) op de auto doet in hun afleverpakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachEric
De enige mutatie t.o.v. mijn update van 23-03-2021 is de PCM. Die eindigt bij mij op ANA (bij jou ATC). Geen idee overigens wat PCM inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
MachEric schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:47:
[...]

De enige mutatie t.o.v. mijn update van 23-03-2021 is de PCM. Die eindigt bij mij op ANA (bij jou ATC). Geen idee overigens wat PCM inhoudt.
Welke uitvoering heb je?. ik een RWD SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
martijnvds schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:22:
[...]

Dikke bak blijft t. Anderen die de wanden van de Bridgestone banden niet mooi vinden (met die blokjes erop), of ben ik de enige?
Het zijn conti’s met die blokjes, had zelf liever Bridgestone gehad, niet door de blokjes maar rijgeluid
Pagina: 1 ... 65 ... 179 Laatste