Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 36 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
voor degene wie up to date willen zijn met elke wijziging maar niet een paar keer per dag willen kijken werkt https://distill.io/ perfect.

Ik heb deze gebruikt om een grafische kaart te bemachtigen (voorraad check) maar werkt ook perfect om bij shiptracking elke wijziging automatisch door te krijgen of bij etis te controleren op wijzigingen van datums.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O98HM9EeD7EyeFeMt-OwurDCWDs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BAo1T7ZVlS6opHuWLGXPhJpy.png?f=fotoalbum_large

Uiteraard moet wel je browser actief zijn ;)

[ Voor 36% gewijzigd door FreeMen op 10-04-2021 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
@FreeMen , nee haha inderdaad, dacht eerst zelfs nog dat het een fake nummer en de dealer gewoon maar wat door gaf (A11111)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-08 12:56
PH G schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:21:
Hallo allemaal, net als Maurice_S volg ik deze topic ook al een poosje met veel belangstelling. Ik heb in oktober 2020 bij de leasemaatschappij een MMe RWD SR TP+ Iconic Silver besteld. Levering volgens LM nog steeds medio juni. Helaas zit er tussen ons bedrijf en de LM weer een tussenpersoon waardoor extra info achterhalen vrij omslachtig is. Wel de VIN ontvangen en ik was al zo vrij geweest om hiermee de Google Sheets in te vullen van Makooy. Top dat jij dit zo bijhoudt.

Helaas kan ik met alle tips en websites in deze topic weinig extra's achterhalen over bouwdatum etc. Ik vrees zelfs dat de door mij bestelde MMe niet eens een elektrische Mustang is. Als ik de VIN invul op de site: https://www.etis.ford.com/selectedVehicleDetails.do krijg ik de volgende kenmerken: "Mustang Mach - E, 1.8L LYNX DOHC NA DI I4 DS" Met een 1.8L zal het ook geen Mach-1 zijn ;) .
Enfin ben dus best benieuwd wat ik kan verwachten in juni.

Groet, PH G
Misschien ben je wel de eerste met een MME hybride uitvoering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Laatst online: 17-02 13:43
Vandaag ook nog ff contact met de dealer en gegevens zijn ongewijzigd. Levering dealer staat nog steeds op 8-5 en auto staat op de Halifax die ook flink zijn best doet. Inmiddels is de tijd weer met 7 uur verkort 🤣😬👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-09 18:47
Lijstje aangevuld. Na een proefrit op 7-3 was het voor mij duidelijk welke lease het wordt. Op mijn lijst stonden; een EQA en een ENYAQ iV 80. In de laatste ook proefgereden, maar vind ik niet vlot genoeg ( van de EQA verwachtte ik niet dat ie beter zal presteren, maar proefrit was nog niet mogelijk). Lease maatschappij gaf eind juni als leverdatum.
Op 16/3 door de dealer de opdracht bevestigd gekregen met een VINnr. Verwachte aankomst bij de dealer op 15-5. Star White, RWD en TP+; het was er een die ze nog in "voorraad" hadden. De snelheid van leveren was voor mij belangrijker dan de kleur en deze was beschikbaar.

Zijn er al MMe's bij de eindgebruikers afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
Waps61 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:13:
Lijstje aangevuld. Na een proefrit op 7-3 was het voor mij duidelijk welke lease het wordt. Op mijn lijst stonden; een EQA en een ENYAQ iV 80. In de laatste ook proefgereden, maar vind ik niet vlot genoeg ( van de EQA verwachtte ik niet dat ie beter zal presteren, maar proefrit was nog niet mogelijk). Lease maatschappij gaf eind juni als leverdatum.
Op 16/3 door de dealer de opdracht bevestigd gekregen met een VINnr. Verwachte aankomst bij de dealer op 15-5. Star White, RWD en TP+; het was er een die ze nog in "voorraad" hadden. De snelheid van leveren was voor mij belangrijker dan de kleur en deze was beschikbaar.

Zijn er al MMe's bij de eindgebruikers afgeleverd?
Gaaf! Tot op heden nog geen MME’s geleverd, maar de eerste auto’s moeten deze maand geleverd worden.

In ander sensatie zoekend nieuws; https://www.autoblog.nl/n...n-de-kou-zouteloos-883041

Was al bekend in USA en alleen bij extreme kou. Zou bij ons niet moeten kunnen gebeuren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:36:
[...]

Gaaf! Tot op heden nog geen MME’s geleverd, maar de eerste auto’s moeten deze maand geleverd worden.

In ander sensatie zoekend nieuws; https://www.autoblog.nl/n...n-de-kou-zouteloos-883041

Was al bekend in USA en alleen bij extreme kou. Zou bij ons niet moeten kunnen gebeuren toch?
Dit is al opgelost bij alle auto's met feb-21 productie en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:41:
[...]

Dit is al opgelost bij alle auto's met feb-21 productie en verder.
Ja daarom slaat het ook nergens op dat ze dit artikel nu pas posten. Beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Ja daarom slaat het ook nergens op dat ze dit artikel nu pas posten. Beetje overdreven.
Maar dan hebben ze niets meer om ever te schrijven.. 8)7
Ik heb een video op youtube gezien, waar dat zo was en je dus niet meer in de auto kon komen.
Het schijnt dat voor in de bumper een klepje zit waar je een externe 12V op kunt aansluiten om de boel weer tot leven te wekken....
Ik zal eens terugzoeken naar dat filmpje....Gevonden

en waar de batterij zit om te jumpstarten

[ Voor 21% gewijzigd door Waps61 op 10-04-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Mijn eerdere vraag is hiermee ook direct beantwoord.... 1 sleutel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-02-2022

CZO

Hi allen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik woon net als Maurice in Vleuten en heb via een lease mij afgelopen oktober een MME besteld met tech pack, RWD, carbonized grey.
Via de dealer weet ik dat hij eind april geproduceerd wordt en dat hij waarschijnlijk in de loop van juli of augustus bij de dealer arriveert. Verder heb ik geen info. Hoe komen jullie nu precies aan alle info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:07
CZO schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:35:
Hi allen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik woon net als Maurice in Vleuten en heb via een lease mij afgelopen oktober een MME besteld met tech pack, RWD, carbonized grey.
Via de dealer weet ik dat hij eind april geproduceerd wordt en dat hij waarschijnlijk in de loop van juli of augustus bij de dealer arriveert. Verder heb ik geen info. Hoe komen jullie nu precies aan alle info?
Met een VIN nummer en evt OrderID(4 cijfers) kom je al aardig ver. Ook helpen we elkaar met de Google Sheets die meermaals wordt genoemd in deze topic.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZO

CZO

@makooy
Thanks!
Zie dat ik trouwens nog wat info over de auto vergeten ben: ik krijg de SR
Groet, Carla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CZO

CZO

@Maurice_S
Ik zal naar je uitkijken in Vleuten!
Hebben we samen wel de twee mooiste auto’s van Vleuten 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broex
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Hallo allen,

Ook ik lees al een tijdje mee en kan me altijd heerlijk herkennen in het ongeduld en het enthousiasme dat hier voorbij komt.
Ik heb een lucid red std rwd met tp besteld in augustus als leaseauto.
Uiteindelijk kon ik gebruik maken van een reservering die de wagenpark beheerder heeft gemaakt begin 2020.
Gister heb ik gebeld met de leasemaatschappij en die gaven aan dat de auto 28 mei geleverd wordt.
Goed nieuws natuurlijk al had ik de auto natuurlijk liever eerder gehad:).
Maar we wachten geduldig af.

Update: omschrijving van de kleur aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door broex op 10-04-2021 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZO

CZO

@broex

Rapid red: is dat weer een andere kleur dan lucid red?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
CZO schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 21:30:
@broex

Rapid red: is dat weer een andere kleur dan lucid red?
Zelfde kleur,VS of EU...

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
broex schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 21:25:
Hallo allen,

Ook ik lees al een tijdje mee en kan me altijd heerlijk herkennen in het ongeduld en het enthousiasme dat hier voorbij komt.
Ik heb een lucid red std rwd met tp besteld in augustus als leaseauto.
Uiteindelijk kon ik gebruik maken van een reservering die de wagenpark beheerder heeft gemaakt begin 2020.
Gister heb ik gebeld met de leasemaatschappij en die gaven aan dat de auto 28 mei geleverd wordt.
Goed nieuws natuurlijk al had ik de auto natuurlijk liever eerder gehad:).
Maar we wachten geduldig af.

Update: omschrijving van de kleur aangepast
Weet je al op welke boot hij staat? Elke dealer geeft andere info voor auto's op dezelfde boot...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-10-2022
CZO schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:47:
@Maurice_S
Hier nog iemand uit Vleuten met een Mach e in aantocht.😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Oh je, wordt Vleuten de eerste plaats waar er meer mach e 's komen te rijden dan Tesla 3's? Dat is wel een dubieuze eer 🤣

[ Voor 21% gewijzigd door FreeMen op 10-04-2021 23:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fletnix
  • Laatst online: 26-03-2023
Mustang_ordered schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 22:59:
[...]

oh jee, ik woon ook in Vleuten 8)7 en heb, net zoals Maurice, een voorraad MME (Shadow Black, AWD TP+).
Er rijden hier al opvallend veel model 3 en Polestar 2s.

Mijn MME zou 14 april geleverd worden, werd toen 24 april, toen begin mei, eind mei, en vrijdag vernomen van dealer dat het begin juni wordt :(

[ Voor 17% gewijzigd door fletnix op 11-04-2021 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mme bas
  • Laatst online: 09-09-2021
Hoi, Ik lees sinds een paar dagen mee. Ik dacht eerst even dat ik fout zat omdat iedereen elkaars boten met elkaar aan het vergelijken was..Ik heb een vraag; ik had in eerste instantie de versie met de langere range besteld maar na enig nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk gewoon genoeg heb aan de kleinere range. Die dus besteld. Echter heb me niet gerealiseerd dat het dan 18inch velgen zijn ipv 19inch. Ik wil eigenlijk echt 19inch en lease de auto. Heb de vraag al gesteld aan de leasemaatschappij en ze geven aan dat het wijzigen echt niet mogelijk is. Heeft iemand een idee of er evengoed mogelijkheden zijn en zoja welke?

Thanks en veel rijplezier straks..

ps. nog een vraag; ik heb mijn vin nummer inmiddels maar waar zou ik met dit nummer kunnen kijken wat mijn bootje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 15:33
mme bas schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:42:
Hoi, Ik lees sinds een paar dagen mee. Ik dacht eerst even dat ik fout zat omdat iedereen elkaars boten met elkaar aan het vergelijken was..Ik heb een vraag; ik had in eerste instantie de versie met de langere range besteld maar na enig nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk gewoon genoeg heb aan de kleinere range. Die dus besteld. Echter heb me niet gerealiseerd dat het dan 18inch velgen zijn ipv 19inch. Ik wil eigenlijk echt 19inch en lease de auto. Heb de vraag al gesteld aan de leasemaatschappij en ze geven aan dat het wijzigen echt niet mogelijk is. Heeft iemand een idee of er evengoed mogelijkheden zijn en zoja welke?

ps. nog een vraag; ik heb mijn vin nummer inmiddels maar waar zou ik met dit nummer kunnen kijken wat mijn bootje is?
De velgen zijn afhankelijk of je awd of rwd hebt, niet standaard of extended range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mme bas
ah ok, ja dat is wat ik bedoelde, ik had de awd versie in eerste instantie besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
CZO schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:47:
@Maurice_S
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
mme bas schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:42:

Daar is veel onduidelheid over. De 19 inch staan als accessoires in de folder echter sinds kort wordt er vermeld dat deze niet op de rwd gemonteerd mogen worden. Zou te maken hebben met de type goedkeuring in de EU. Deze is alleen gedaan voor de 18 inch. Of ze de 19 vergeten zijn door te geven bij de homologatie of dat het om een technische reden gaat is helaas onduidelijk.

Sommige dealers hebben aangegeven dit te volgen waar andere dealers (nog) niet op de hoogte lijken te zijn van deze wijziging en ze vooralsnog zeggen te monteren.

Jouw dealer zit helaas aan de kant van niet monteren en dan gaat het lastig worden. Enige keus lijkt achteraf monteren van aftermarket velgen in overleg met de leasmij. Of ze hierin mee gaan ik durf ik niet te zeggen, kans is reëel van niet.

Ik heb ook lease en ga er zelf 20 inch op leggen incl banden beide voor eigen rekening. Ik hoor het bij de banden wissel wel of ze het er mee eens zijn of niet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mme bas
Oke, dank voor de info. Ja ik wil ook voor eigen rekening andere banden doen alleen heb ik geen idee op wat voor manier dat echt ' fout' kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mme bas
Oke, dank voor de info. Ja ik wil ook voor eigen rekening andere banden doen alleen heb ik geen idee op wat voor manier dat echt ' fout' kan zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
fletnix schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:40:
[...]

oh jee, ik woon ook in Vleuten 8)7 en heb, net zoals Maurice, een voorraad MME (Shadow Black, AWD TP+).
Er rijden hier al opvallend veel model 3 en Polestar 2s.

Mijn MME zou 14 april geleverd worden, werd toen 24 april, toen begin mei, eind mei, en vrijdag vernomen van dealer dat het begin juni wordt :(
Balen zeg.

Ik lees afgelopen week veel dat levering uitgesteld wordt. Zolang ze nog onderweg zijn en/of in productie zijn snap ik dit maar nu ze massaal in Antwerpen staan of aankomen vraag ik mij af wat er aan de hand is.

Er zijn veel verschillende data s in omloop voor dezelfde batch aan auto's.

Staat jouw auto al in Antwerpen of op een boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
mme bas schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:37:
Ik denk (hoop) dat die er niet is een het puur gaat om een fout bij de homologatie. Ik heb navraag bij banden handelaren en geen enkele heeft ooit vernomen dat het om technische redenen niet mag zoals de velg/band maar past zonder iets aan te raken en dezelfde omtrek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Laatst online: 12-10-2022
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:47:
[...]

Ik denk (hoop) dat die er niet is een het puur gaat om een fout bij de homologatie. Ik heb navraag bij banden handelaren en geen enkele heeft ooit vernomen dat het om technische redenen niet mag zoals de velg/band maar past zonder iets aan te raken en dezelfde omtrek heeft.
Bij mij is vooral het ontwerp en de kleur van de 18” iets wat mij minder aanstaat. Heeft iemand misschien al een aftermarket 18” gevonden die lijkt op de 19” van de AWD qua ontwerp? Ik lees ook wel dat de auto nogal stug geveerd is. Dan zou 18” qua comfort nog wat voordeel bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 15:58
Ik heb van zowel leasemij als dealer nog helemaal niks gehoord over het feit dat 19” niet kan. Zitten ook gewoon bij de lease order in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
fletnix schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:40:
[...]

Dan zal ik volgende week ook weer eens bellen want die van mij stond ook op 14 april.

Wel fijn dat de Ford dealers constant zijn in hun service en de klanten niet of slecht informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Ik verwacht niet veel goeds voor auto’s met een delivery date van 27 maart en boot onbekend, zie onderstaand bericht van leasemij afgelopen zaterdag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZVmhhuBM1FYmzgIjcMoUSDBFPI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fLmJrw3zb1WUULbkFpClk6lR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Mustang_ordered schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:22:
[...]
Ik lees ook wel dat de auto nogal stug geveerd is. Dan zou 18” qua comfort nog wat voordeel bieden?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar😊

Vooral omdat de meeste autotesten ook met 19” zijn gedaan

[ Voor 10% gewijzigd door Luffbra op 11-04-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
martijnvds schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:04:
Ik verwacht niet veel goeds voor auto’s met een delivery date van 27 maart en boot onbekend, zie onderstaand bericht van leasemij afgelopen vrijdag.

[Afbeelding]
ai, zoveelste bericht van uitstel en niet te zuinig ook. 3 maanden tussen haven veracruz en aflevering is echt veel met de wetenschap dat de vaart zelf + 3 weken antwerpen max 6 weken is. De MSC Christiana is gisteravond vertrokken vanuit Veracrux dus al zouden ze daar pas op staan is ruim 2,5 maand nog steeds bizar lang.

Zou er dan toch weer iets aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:55
Luffbra schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:38:
[...]

Precies daarom wacht ik het ook nog even af en blijf ik lekker op de standaard 18". De mijne is overigens carbonized gray en ik vind die velgen er juist wel mooi bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Luffbra schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:38:
[...]

Wat ik begrijp is dat het probleem zit in de harde vering zelf. Uiteraard helpt de wangdikte van de band voor comfort maar dit heeft maar beperkt relatie met het probleem.

Daarnaast schijnt dat de banden van de meeste auto's ook flink boven spec opgepompt worden, dit helpt ook niet.

Bij zowel de reviews van de 18inch als die van 19inch wordt dezelfde "klacht" genoemd.
zie YouTube: Mustang Mach-E 2021 review - an EV that you actually want! vanaf 16:00 voor het specifieke probleem.

[ Voor 27% gewijzigd door FreeMen op 11-04-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
martijnvds schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:04:
Ik verwacht niet veel goeds voor auto’s met een delivery date van 27 maart en boot onbekend, zie onderstaand bericht van leasemij afgelopen vrijdag.

[Afbeelding]
Ai, wanneer was je build date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Volgens de sheet 23 maart wat ook zijn shipdate is dus dat is een beetje vreemd.

Overigens is ook vanuit Italië de 19" no go vanuit FORD voor de RWD bevestigd door iemand op het US forum.

You are right....this morning I had a test drive in Rome as part of Ford Italy official presentation of MME and they said that omologation is 18" for RWD and 19" for AWD!
At the moment no news about 19" for RWD and 20" for both!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:34:
Volgens de sheet 23 maart wat ook zijn shipdate is dus dat is een beetje vreemd.

Overigens is ook vanuit Italië de 19" no go vanuit FORD voor de RWD bevestigd door iemand op het US forum.

You are right....this morning I had a test drive in Rome as part of Ford Italy official presentation of MME and they said that omologation is 18" for RWD and 19" for AWD!
ok - zou inderdaad wel erg lang zijn, maar wel kunnen. Mijne heeft zelfde shipdate en laatste update van dealer was 12 juni aankomst bij dealer.

Ik kom trouwens niet meer in de tracker via https://seg.fyi/mache-vin/#/details - hij haalt mijn gegevens niet meer op - ook niet met order #.

Nog meer mensen waarbij hij niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:34:

Zie screenshot hieronder. Baal flink, dit is de 4e of 5e vertraging die gecommuniceerd is, als dit zo is dan komt de auto te laat voor een geplande vakantie eind juni. Ben benieuwd of anderen soortgelijke berichten krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLNNzbx_-tjydoPu2tBMft1DPL4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/or0wAcOdyiWg57OcVCknPOLp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PH G
  • Laatst online: 25-03-2023
Zie dat in Google Sheets mijn ordernummer is toegevoegd. @makooy bedankt ! Kan nu ook gegevens achterhalen die mij echter niet hoopvol stemmen. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WVfPYU6QzhJmBgZ6VrnY0BBHlc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d3lATXJrGPJ1dHJaCANdjDcp.png?f=fotoalbum_large

Ik ga maar eens navragen of de aan mij doorgegeven VIN wel klopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
PH G schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:54:
Zie dat in Google Sheets mijn ordernummer is toegevoegd. @makooy bedankt ! Kan nu ook gegevens achterhalen die mij echter niet hoopvol stemmen. Zie screenshot:

Klopt! met een tooltje van @ja3 heb ik een aantal orderID's gevuld :)

Zo helpen we elkaar toch :) enige wat ik nodig heb om de OrderID te berekenen is de Partial Vin (laatste 5 cijfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV_Halm
  • Laatst online: 26-10-2021
Goedemiddag ford mustang aanbidders😃

Ik heb eindelijk mijn vin gekregen van de LM ,
kan iemand mij helpen en nakijken wat de status is.

De LM is trouwens forwardlease
Zelf hadden wij het VIN nummer nog niet in bezit en moest de vraag dus bij Ford uitzetten.

Inmiddels heb ik deze gekregen en is het volgende: WF0K1EM4MMA16564

Het is trouwens een carbonized grey rwd extended range met TP+

Pssst..... niet doorvertellen maar heb bij forwardlease gewoon de 19’’ inch erbij gekomen.
Nog even nagevraagd bij de dealer of de 19’’ er dan helaas los met een strik erom erbij worden geleverd. Het positieve van het lange wachten is dat ze toch de 19’’ eronder zetten.

Laten we maar hopen dat het lange wachten allemaal waard zal zijn.

De bestelde auto is begin 2020 door forward lease besteld.

Echter heb ik nog geen status🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
EV_Halm schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:28:

Zelf hadden wij het VIN nummer nog niet in bezit en moest de vraag dus bij Ford uitzetten.

Pssst..... niet doorvertellen maar heb bij forwardlease gewoon de 19’’ inch erbij gekomen.
Nog even nagevraagd bij de dealer of de 19’’ er dan helaas los met een strik erom erbij worden geleverd. Het positieve van het lange wachten is dat ze toch de 19’’ eronder zetten.

Volgens mij heb je al wat gegevens in de Google Sheets staan. Als je hem aanvult kunnen andere voor je meekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZO

CZO

[...]

Helemaal leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
EV_Halm schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:28:

Weet je zeker dat het een Extended Range is? VIN nummer lijkt op een Standard Range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
PH G schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:54:

[Afbeelding]

Dit is wel bar weinig info inderdaad. Orderdatum 21 april 2020 en verder nog totaal niets zelfs geen bouwdatum. Dat is wel bijzonder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:23:
[...]

Weet je zeker dat het een Extended Range is? VIN nummer lijkt op een Standard Range
oei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV_Halm
WF0TK1E71MMA = RWD Extended
WF0TK1EM1MMA = RWD Standard

WF0K1EM4MMA16564

Je hebt gelijk, dan hebben ze me de verkeerde VIN gegeven, heb echt een extended besteld.

Kan je wel zien wanneer de standard verwacht wordt bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:18:
[...]

Ik kom trouwens niet meer in de tracker via https://seg.fyi/mache-vin/#/details - hij haalt mijn gegevens niet meer op - ook niet met order #.
Lukt mij inderdaad ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
EV_Halm schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:34:
WF0TK1E71MMA = RWD Extended
WF0TK1EM1MMA = RWD Standard

WF0K1EM4MMA16564

Je hebt gelijk, dan hebben ze me de verkeerde VIN gegeven, heb echt een extended besteld.

Kan je wel zien wanneer de standard verwacht wordt bij de dealer.
Dan hoop ik voor je dat ze zich vergist hebben bij het doorgeven maar dan lijkt het mij dat de hele vin onjuist is en niet enkel 1 letter of cijfer, dat zou wel erg veel toeval zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EV_Halm
De vin was inderdaad niet compleet , er mis een letter , als ik de de VIN aanpas naar WF0TK1EM4MMA16564
en deze daarna invoer in fordpass dan komt er een rode mme standard range TP+ te staan. Deze had ik eerst gekozen maar geupgrade later naar de carbonized grey extebded. De WF0K1EM4MMA16564 is dus nog beschikbaar bij forwardlease met de 3000 euro korting.

Zal morgen mijn juiste VIN opvragen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
EV_Halm schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:43:
De vin was inderdaad niet compleet , er mis een letter , als ik de de VIN aanpas naar WF0TK1EM4MMA16564
en deze daarna invoer in fordpass dan komt er een rode mme standard range TP+ te staan. Deze had ik eerst gekozen maar geupgrade later naar de carbonized grey extebded. De WF0K1EM4MMA16564 is dus nog beschikbaar bij forwardlease met de 3000 euro korting.

Zal morgen mijn juiste VIN opvragen. 8)7
Maar goed dat we hier met meerdere opletten :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 11:31

ArCadE

No banana available

[...]

En hier nog 1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH G
  • Laatst online: 25-03-2023
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:23:
[...]

Dit is wel bar weinig info inderdaad. Orderdatum 21 april 2020 en verder nog totaal niets zelfs geen bouwdatum. Dat is wel bijzonder :?
Die 21 april is sowieso bijzonder want pas na de demo in Rotterdam contact gaan leggen met de LM waarna de MMe in oktober 2020 is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fletnix
Excuus voor de herhaling als dit reeds is gezegd..
Ik begreep van mijn Ford dealer dat de levering aan de klant nog een flinke uitdaging zal zijn omdat de MMEs mogelijk tegelijkertijd komen. Ook moeten ze nog op kenteken worden gezet; dan kan wel meer dan een week duren. Ik moest +- 2 weken extra rekenen, zelfs als de MME reeds bij de dealer staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
fletnix schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:17:
Excuus voor de herhaling als dit reeds is gezegd..
Ik begreep van mijn Ford dealer dat de levering aan de klant nog een flinke uitdaging zal zijn omdat de MMEs mogelijk tegelijkertijd komen. Ook moeten ze nog op kenteken worden gezet; dan kan wel meer dan een week duren. Ik moest +- 2 weken extra rekenen, zelfs als de MME reeds bij de dealer staat.
Heb gister contact gehad met mijn dealer en die was al voorbereidingen aan het treffen en heeft als interne doelstellen ze binnen een week af te leveren aan de klant.

- 2 palen buiten = 4 oplaadplekken
- 1 paal binnen = 1 of 2 plekken
- tassen met laadkabels besteld (zitten blijkbaar niet in de auto vanuit Mexico maar moeten de dealers bij Ford zelf bestellen)
- zodra ze uit de Quality Control zijn en ze zijn "intern" gefactureerd aan de dealer worden direct de kentekens aangevraagd + overig papierwerk
- nadat de auto vertrekt uit Antwerpen wordt de klant gebeld voor afspraak en factuur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Mijn dealer gaf ook aan dat het streven was ze binnen een week af te leveren.

Hopelijk gaan ze in Antwerpen niet ophopen want dan kan het nog wel eens vervelend worden.

Mogelijk dat sommige dealers wat terughoudend zijn met leverdatums afh. van het aantal bestellingen en capaciteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
makooy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Ik ben al vast een lijstje aan het bij houden welke dealers een NO-GO zijn 8)7

NO-GO:
1. Ford Store Utrecht/De Meern (met stip op 1. zal nooit meer ingehaald worden)
2. Den Haag
3. Rotterdam-Zuid en Schiedam
4. Hilversum

GO:
1. Ford Hoofddorp
Je no-go nummer 1, helemaal mee eens. Toen het nog van schakel was was ik wel tevreden over ze, verschillende ford’s privé gekocht door de jaren heen. Toen we verleden jaar daar weer kwamen en ze nu Zeeuw zijn, zijn ze voor ons helemaal afgeschreven, wat een arrogantie.

Ben nu over gegaan naar Broekhuis in Zeist en die mogen wat mij betreft wel op je Go lijstje. Netjes geholpen, proefrit en houden me ook goed op de hoogte van de MMe bestelling en zaken eromheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:55
Maurice_S schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:32:
[...]

Je no-go nummer 1, helemaal mee eens. Toen het nog van schakel was was ik wel tevreden over ze, verschillende ford’s privé gekocht door de jaren heen. Toen we verleden jaar daar weer kwamen en ze nu Zeeuw zijn, zijn ze voor ons helemaal afgeschreven, wat een arrogantie.

Ben nu over gegaan naar Broekhuis in Zeist en die mogen wat mij betreft wel op je Go lijstje. Netjes geholpen, proefrit en houden me ook goed op de hoogte van de MMe bestelling en zaken eromheen.
Dekkerautogroep Zaandam mag wat mij betreft op het go lijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Wassink mag op wel op de GO lijst voor de regio Nijmegen/Venlo. Tot dusver zeer behulpzaam en informatief. Helaas dat de leasemij ertussen zit / zat waardoor de communicatie traag verloopt. Ik heb nu een directe lijn wat veel beter werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Ja ja, de website tracker werkt ;)

daar gaat de Florida richting antwerpen.

2021-04-11 20:00 Destination Changed
Naar: USBAL>BEANR
Van: USDVV>USBAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Zag nu ook een verandering van status in de tracker. 😃 iemand dit toevallig ook al gezien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5p8oWKR9F-_YikhElUAJOSLK4ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9HwC5HBVDBJS9ibYEyAfLGw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
alex81 schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:28:
Zag nu ook een verandering van status in de tracker. 😃 iemand dit toevallig ook al gezien?
[Afbeelding]
Hmm, bij mij doet de tracker het niet meer sinds ik laatst gekeken heb. Kennelijk voor andere wel :?

Something's not right.

Ford didn't like the information it recieved. Are you sure you have the right VIN and order number combination?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:48
Maurice_S schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:32:
[...]

Wat mij betreft mag Crum Culemborg er ook bij. Altijd behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:33:
[...]

Hmm, bij mij doet de tracker het niet meer sinds ik laatst gekeken heb. Kennelijk voor andere wel :?

Something's not right.

Ford didn't like the information it recieved. Are you sure you have the right VIN and order number combination?
Mobiel werkt hij wel, desktop niet om de een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:40:
[...]

hmm., net geprobeerd maar ook die wil niet (android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
F1dude schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:40:
[...]
Bij mij werkt hij wel via desktop... delivered _/-\o_ ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DG2WVzRiqfc8BVbSY9ROQaix8c8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o76GvpmdeUhm6inN5dWz3ta5.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CZO

CZO

Jeetje! We kunnen straks wel een car meeting organiseren bij het AC in De Meern met al die MME’s in Vleuten! 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
@Maurice_S , Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kom ook uit Vleuten en heb al in feb 2020 een MME besteld. En dan heet ik ook nog Maurice. Het moet niet veel gekker worden met al die MME’s in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb zojuist wat ik weet over mijn bestelde MME ingevuld in de Excelsheet. Ik weet het ordernummer niet. De LM en Broekhuis Amersfoort kennen alleen een 5 cijferige code die niet werkt met de diverse tools die ik her er der tegenkom. Ook is er voor mijn VIN geen Windowsticker. De auto wordt al wel enige tijd via de VIN getoond in de Ford Pass app. Weet iemand nog een manier om zo’n order# te achterhalen? PS Broekhuis denkt de wagen op 22 mei aan mij te kunnen leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door MME_Maurice op 12-04-2021 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
MME_Maurice schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:07:
@Maurice_S , Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kom ook uit Vleuten en heb al in feb 2020 een MME besteld. En dan heet ik ook nog Maurice. Het moet niet veel gekker worden met al die MME’s in de buurt.
Ben je dan nummer 4 uit Vleuten? Alle 4 ook een andere kleur of model? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
makooy schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:24:
[...]

Misschien ook de woonplaats in de spreadsheet zetten dan zien we waar de auto’s straks rondrijden 😉🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
[Deth]Roses schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:50:
[...]

Misschien ook de woonplaats in de spreadsheet zetten dan zien we waar de auto’s straks rondrijden 😉🤣
Was ook eerst het geval alleen vulde niemand het in :X

EDIT: staat er nu weer in ;)

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 12-04-2021 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:48
[Deth]Roses schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:50:
[...]

Tijd voor een heatmap 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Toch nog even iets over boten (sorry)

De Florida heeft nu een volle week vertraging.
Eta 17/4 is nu 25/4 16:15 geworden. Volle 2 weken voor de overtocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
makooy schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:24:
[...]

Zitten inmiddels al op 5 uit Vleuten 😄 met carbonised grey aan top 😄. Ik had zelf die kleur in eerste instantie ook aangevraagd maar uiteindelijk in star white besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:54:
Toch nog even iets over boten (sorry)

De Florida heeft nu een volle week vertraging.
Eta 17/4 is nu 25/4 16:15 geworden. Volle 2 weken voor de overtocht.
Gemelde ETA is 21-4 wat meer realistisch is hoop ik voor de MME op de Grande Florida, maar Calculated ETA staat nu op 28-4 zelfs, maar dat is misschien ook op basis van huidige vaarsnelheid. Zodra hij echt op zee vaart kan je denk ik pas echt iets er over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:06:
Wassink mag op wel op de GO lijst voor de regio Nijmegen/Venlo. Tot dusver zeer behulpzaam en informatief. Helaas dat de leasemij ertussen zit / zat waardoor de communicatie traag verloopt. Ik heb nu een directe lijn wat veel beter werkt.
Zeker! Ook ik heb bij hen goede ervaringen! Ze blijven netjes en snel mijn vele vragen beantwoorden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fletnix
Maurice_S schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:01:
[...]

Zitten inmiddels al op 5 uit Vleuten 😄 met carbonised grey aan top 😄. Ik had zelf die kleur in eerste instantie ook aangevraagd maar uiteindelijk in star white besteld.
6 and counting... 8)7
  • maurice_s
  • czo
  • mustang_ordered
  • arcade
  • mme_maurice
  • fletnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:18:
[...]

Gemelde ETA is 21-4 wat meer realistisch is hoop ik voor de MME op de Grande Florida, maar Calculated ETA staat nu op 28-4 zelfs, maar dat is misschien ook op basis van huidige vaarsnelheid. Zodra hij echt op zee vaart kan je denk ik pas echt iets er over zeggen.
Ah zit wat in inderdaad.

edit,

zojuist geupdate naar 2021-04-21 15:23 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 12-04-2021 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreeMen
fletnix schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:31:
[...]

6 and counting... 8)7
  • maurice_s
  • czo
  • mustang_ordered
  • arcade
  • mme_maurice
  • fletnix
Annuleren nog een optie? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F1dude
[...]

6 and counting... 8)7
  • maurice_s
  • czo
  • mustang_ordered
  • arcade
  • mme_maurice
  • fletnix
Jullie moeten sowieso een keer een meetup doen bij de supermarkt, dat levert ongetwijfeld geweldige reactie op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
De Grande Halifax heeft wind tegen :( vaart nu nog maar met 11.6 knopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Maurice_S schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:23:
Kapitein heeft schip in verband met dutje even op automatische piloot gezet met een gereduceerde snelheid met een uurtje of 4 verwachten we weer dat hij Full throttle gaat....EINDE BERICHT :D

Of schepen gaan sowieso zachter op open zee wat ik me ook kan voorstellen met wat tegenwind en stroming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
Maurice_S schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:23:
Valt daar wel mee, zie https://on.windy.com/4u3bt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:17:
[...]

Jullie moeten sowieso een keer een meetup doen bij de supermarkt, dat levert ongetwijfeld geweldige reactie op >:)
Zou mooi zijn voor alle nieuwe kopers de komende maanden, mooi aantal kleuren tot dusver

Star White
Infinite Blue
Carbonized Grey

Als een aantal met Carb.Grey hem nog even omruilen naar zwart en Space white dan zou dat fijn zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
FreeMen schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:23:
[...]

Zou mooi zijn voor alle nieuwe kopers de komende maanden, mooi aantal kleuren tot dusver

Star White
Infinite Blue
Carbonized Grey

Als een aantal met Carb.Grey hem nog even omruilen naar zwart en Space white dan zou dat fijn zijn ;)
Eigenlijk is hij in het zwart toch wel heel bruut! Alleen dan hou ik leasebudget over.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahpor
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 14:23
[...]

6 and counting... 8)7
  • maurice_s
  • czo
  • mustang_ordered
  • arcade
  • mme_maurice
  • fletnix
De Meern hier (De Balije), dat is ook best dichtbij, toch?
Bij ons doet de VIN decoder het steeds niet goed, dus status is nogal onduidelijk (dealer zegt eind Juni levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 17:04
Vandaag zag ik dat iemand de order nummers heeft toegevoegd
Eindelijke wat meer kunnen zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nthbrT0I4BKtD1_jaZyr90OWg8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YN0uLdace5Bh7pq2WIvOcC6Z.png?f=fotoalbum_large

Kunnen we met deze gegevens achterhalen op welke boot de auto staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
ZL900 schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:35:
[Afbeelding]

Heb ik de boot er niet bijgezet? als er "onbekend" staat dan heb ik de auto niet kunnen vinden met de bij mij bekende shipmentnumbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

makooy schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:46:
[...]

Heb ik de boot er niet bijgezet? als er "onbekend" staat dan heb ik de auto niet kunnen vinden met de bij mij bekende shipmentnumbers.
Wat zou maar zou kunnen, want er zijn meer slachtoffers rond dezelfde productiedatum.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Afbeelding]

Kans is groot dat hij nog niet op een boot staat, hij heeft nog geen final delivery date. Wel vreemd want de msc christiana is eergisteren in Veracruz geweest als eerstvolgende boot na de Halifax en Florida

Open MED/Ame MSC Immacolata Veracruz MIM0321 01/03/2021 Antwerp MIM0421 30/03/2021
Open MED/Ame Grande Florida Veracruz GFO0321 27/03/2021 Antwerp GFO0421 17/04/2021
Open MED/Ame Grande Halifax Veracruz GHL0321 28/03/2021 Antwerp GHL0421 14/04/2021
Open MED/Ame MSC Cristiana Veracruz MCR0221 10/04/2021 Antwerp MCR0321 04/05/2021
Open MED/Ame Grande Mirafiori Veracruz GRM0321 16/04/2021 Antwerp GRM0421 07/05/2021
Open MED/Ame Grande Baltimora Veracruz GBL0321 26/04/2021 Antwerp GBL0421 18/05/2021

[ Voor 27% gewijzigd door FreeMen op 12-04-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
[Afbeelding]

Wij liggen dicht bij elkaar.ik heb ship date van 22 maart en final delivered date van 29 maart.

Vanochtend dealer gesproken en die gaf aan dat status voertuig 'In" is, wat inhoudt dat hij nog in de haven staat of systeem nog niet is geupdate.

Levering aan dealer blijft mid juni. Om het nog leuker te maken gaven ze aan dat hij nog 3! weken bij de dealer moet blijven voordat hij geleverd mag worden 8)7 - maar dit lijkt mij persoonlijk onrealistisch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolfree
  • Laatst online: 31-07 19:53
[quote]fletnix schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:31:
[...]

6 and counting... 8)7
  • maurice_s
  • czo
  • mustang_ordered
  • arcade
  • mme_maurice
  • fletnix
Hier ook De Meern, MME ER RWD Tp+, Shadow Black, komt 24 April bij Zeeuw & Zeeuw Ford Utrecht dealer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Tolfree schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:10:
[quote]fletnix schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:31:
[...]
Hier ook De Meern, MME ER RWD Tp+, Shadow Black, komt 24 April bij Zeeuw & Zeeuw Ford Utrecht dealer binnen.
Mooiste uitvoering haha ;) :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 15:33
Er komen dus in een week 3 schepen aan met in totaal 3500 auto's. Ben benieuwd hoe lang ze er over gaan doen om dat allemaal door de test straat te krijgen in Antwerpen. Kan best 2 weken zitten tussen de eerste en laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
Er zit in mijn geval al bijna 5 weken tussen aankomst haven en aflevering dealer.....

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Pagina: 1 ... 36 ... 179 Laatste