Soms zit het mee.
Gebeld voor een laadpaal (ik ben laat omdat ik dacht dat de levertijd veel langer zou zijn) en ik kreeg als reactie het is erg druk en reken maar op minimaal 8 weken levertijd.
Even later werd ik terug gebeld: onze installateur is toevallig in de buurt kan hij even komen kijken? Installateur geeft aan dat mijn meterkast moet worden aangepast door Enexis, zwaardere aansluiting nodig en andere hoofdschakelaar en dat ik maar moet bellen als dat geregeld is want kan best lang duren. Lokale installateur gebeld en die is er binnen een week en Enexis kan binnen 2 weken. Dag er op word ik terug gebeld, er is een gaatje in onze planning, kunnen we eventueel over 4 weken al een paal monteren, heeft u dan alles al klaar? Ja hoor kom maar.
Dealer maar weer eens gebeld of er nog iets veranderd is want ik vind het nog steeds allemaal erg snel mede door de horror verhalen die ik hier allemaal lees, de auto is namelijk 14 januari
dit jaar besteld. Verkoper logt in en zegt nee hoor hij staat nog steeds op 14 april gepland dat hij hier is dus eind april als het mee zit afleveren.
Ik neem aan dat die van mij ook in Antwerpen staat dan, heb niet om een vin code gevraagd niet nodig met die korte levertijden.
Ben wel benieuwd of de auto daar 5-10 weken moet staan ivm Quality checks en modificatie's zoals ik op het US forum lees. Dealer kon me daar niks over zeggen dus wie weet komt er alsnog vertraging.
[
Voor 7% gewijzigd door
Mcie op 02-04-2021 14:14
]