Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 32 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:55
[Deth]Roses schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:26:
Volgende auto’s aangekomen in Antwerpen! Het komt steeds dichter bij mensen... over een paar weken de eerste MME’s in NL
Die van de vorige boot (Grande Houston) staan nu nog in Antwerpen.
Mijn dealer heeft er 1 die op de Grande Houston stond en die staat nog in Antwerpen en heeft een datum "levering aan dealer" van 10-april.

De lading van de MSC Immacolata staan vooralsnog op "levering aan dealer" van 24-april.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
makooy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Die van de vorige boot (Grande Houston) staan nu nog in Antwerpen.
Mijn dealer heeft er 1 die op de Grande Houston stond en die staat nog in Antwerpen en heeft een datum "levering aan dealer" van 10-april.

De lading van de MSC Immacolata staan vooralsnog op "levering aan dealer" van 24-april.
Ja die van de grande Houston rijden toch over een paar weken hier rond. Dat bedoelde ik ook 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
Gezant schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:46:
Wellicht dat meerdere kopers (niet LM) bij de aftrek van de MIA-regeling hier rekening mee moeten gaan houden >
[Afbeelding]
Komt wel goed. Officiële bestellingen zijn pas in december 2020 gedaan en daar gaan ze van uit, niet van de reserveringsdatum (anders was ik al te laat toen ik de aanvraag MIA deed) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
[Deth]Roses schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ik dacht er precies zo over. Alleen die vakantie naar Italië vind ik wel weer wat spannend :) Er is in ieder geval een laadpaal op de camping waar we heen gaan :)

Ik heb dan wel de looks van de AWD genomen. Enige is de niet mee gespoten wielkappen waar ik nog niet over uit ben. Ik wilde de Infinite bleu en die was er niet bij bij de first editions :( buiten dat budget technisch het ook niet paste met wat ik in mijn hoofd te besteden heb.
haha, heb ook net een camping in Italië gereserveerd. Gelukkig ook een paal ter plaatse op de camping en in Lazise staan er volgens de plattegronden ook nog hier en daar wat. Wel nog steeds benieuwd hoe ik (en vooral mn gezin) dit gaat ervaren. Als ik de ANWB planner zo bekijk moet het allemaal prima te doen zijn met een paar snelladers.

Wil overigens wel tussendoor nog ergens overnachten, dus mogelijk wat minder snelladers en een "gewone" laadpaal bij het hotel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-10-2022
[Deth]Roses schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:43:
[...]

Print screen van de dealer
[...]

Heb jij van de dealer toevallig ook een overzicht/printscreen met status "UIT" en de Status datum gehad?

Dat is de mogelijke datum dat de auto daadwerkelijk vanuit Veracruz op de boot is gezet en vertrokken :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zXRTRDERe_ypR3YVlspuoCZTN08=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QoKVrkBqpRKxeCQwcBhZ8KzX.jpg?f=user_large

Wellicht dus hopelijk ergens in mei inderdaad levering.

[ Voor 8% gewijzigd door Mustang_ordered op 31-03-2021 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
RensJ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:19:
[...]

haha, heb ook net een camping in Italië gereserveerd. Gelukkig ook een paal ter plaatse op de camping en in Lazise staan er volgens de plattegronden ook nog hier en daar wat. Wel nog steeds benieuwd hoe ik (en vooral mn gezin) dit gaat ervaren. Als ik de ANWB planner zo bekijk moet het allemaal prima te doen zijn met een paar snelladers.

Wil overigens wel tussendoor nog ergens overnachten, dus mogelijk wat minder snelladers en een "gewone" laadpaal bij het hotel.
Eerste bevindingen ANWB was 8 stops zag ik zo even snel. Ben erg benieuwd, maar ook naar de maatregelen in Italië. Berichten gisteren waren niet heel erg positief. Wie in Italië op vakantie gaat moet eerst 5 dagen in quarantaine las ik 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensJ
[Deth]Roses schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:28:
[...]

Eerste bevindingen ANWB was 8 stops zag ik zo even snel. Ben erg benieuwd, maar ook naar de maatregelen in Italië. Berichten gisteren waren niet heel erg positief. Wie in Italië op vakantie gaat moet eerst 5 dagen in quarantaine las ik 8)7 8)7
augustus is nog ver weg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
FreeMen schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Dan zitten we op dezelfde auto/boot :)
Aangezien we verwachten op dezelfde boot te zitten ;) Heb je een idee welke boot en wat de verwachte aankomst datum is? Zelf krijg ik weinig duidelijkheid vanuit mijn lease maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
JohnW1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Aangezien we verwachten op dezelfde boot te zitten ;) Heb je een idee welke boot en wat de verwachte aankomst datum is? Zelf krijg ik weinig duidelijkheid vanuit mijn lease maatschappij.
Ik zit helaas ook wat dat betreft in hetzelfde "schuitje" als jij, weinig tot geen duidelijkheid vanuit de leasemij.

Echter vermoed ik dat alle shipment dates tot 20 maart allemaal op dezelfde boot zullen staan. De vraag is even welke (er wordt gezegt de Gral. San Martin).

Zie 4 post hierboven van Mustang_ordered, deze info hebben de meeste. Aankomst 8 mei bij de dealer, deze datum heeft mijn dealer ook doorgegeven 3 weken geleden. Levering weekje later.

Crossing fingers want de Gral San Martin is nogal een vraagteken want deze zou helemaal niet naar Anwerpen gaan volgens het schema. Tot op heden ligt hij nog in Baltimore en de volgende stop wordt cruciaal als ze daar echt op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-04 20:36
Ik heb gister even met de dealer gesproken die geeft aan dat die van mij in de haven van Antwerpen staat en volgende maand geleverd wordt. Levertijd via Leaseplan staat nu op week 16 (19 april t/m 25 april 2021).

Werkt die tracker nog voor iemand, want ik heb mijn VIN-nummer en iets van een order nummer van de dealer. Maar ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
NightWidow schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:43:
Ik heb gister even met de dealer gesproken die geeft aan dat die van mij in de haven van Antwerpen staat en volgende maand geleverd wordt. Levertijd via Leaseplan staat nu op week 16 (19 april t/m 25 april 2021).

Werkt die tracker nog voor iemand, want ik heb mijn VIN-nummer en iets van een order nummer van de dealer. Maar ik krijg het niet voor elkaar.
Je hebt je order ID van Ford dealer bij Ford NL erbij nodig (of althans, 4 cijfers/letters ervan). Dat ID nummer kon je tot 3-4 weken geleden via de tracker helemaal bovenaan achterhalen alleen heb je sindsdien dus je VIN + order ID nodig om te tracken. Helaas heb ik destijds verzuimd hem te noteren.

[ Voor 51% gewijzigd door FreeMen op 31-03-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Je hebt je order ID van Ford dealer bij Ford NL erbij nodig (of althans, 4 cijfers/letters ervan). Dat ID nummer kon je tot 3-4 weken geleden via de tracker helemaal bovenaan achterhalen alleen heb je sindsdien dus je VIN + order ID nodig om te tracken. Helaas heb ik destijds verzuimd hem te noteren.
Dat order-id wat ik heb gekregen zal het dan wel niet zijn. Ik heb elk stukje van de delen uit het nummer al geprobeerd, maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
NightWidow schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Dat order-id wat ik heb gekregen zal het dan wel niet zijn. Ik heb elk stukje van de delen uit het nummer al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Waarschijnlijk is het het ordernummer van de leasemij bij de dealer. Precies hetzelfde waar ik dus ook mee zit. Je zou je dealer kunnen vragen om hun ordernummer bij Ford NL (is een langer nummer dan 4) maar die van mij wilde/durfde dat niet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Vraagje tav Ford pass.

Ik krijg op mijn app bij het openen altijd de melding "Er ging iets verkeerd. Probeer het later opnieuw". Ik heb ook nog nooit een plaatje gezien van de auto bij het inloggen. De VIN is wel gevonden en ik kan zaken zoals het VIN nummer en handleiding inzien.

De error krijg ik alleen op mijn eigen mobiel met android 10 maar op de iphone van mijn vrouw komt die error niet. Echter ook daar geen plaatje van de auto. Builddate is 26 feb. dus daar zal het niet aan liggen.

Niet dat het heel interessant is zolang de auto er toch nog niet is maar was benieuwd of meer dit hebben. Ik zie namelijk diverse screenshots voorbij komen van andere waar het wel allemaal lijkt te werken zoals het hoort dus was even benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensJ
FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:24:
Vraagje tav Ford pass.

Ik krijg op mijn app bij het openen altijd de melding "Er ging iets verkeerd. Probeer het later opnieuw". Ik heb ook nog nooit een plaatje gezien van de auto bij het inloggen. De VIN is wel gevonden en ik kan zaken zoals het VIN nummer en handleiding inzien.

De error krijg ik alleen op mijn eigen mobiel met android 10 maar op de iphone van mijn vrouw komt die error niet. Echter ook daar geen plaatje van de auto. Builddate is 26 feb. dus daar zal het niet aan liggen.

Niet dat het heel interessant is zolang de auto er toch nog niet is maar was benieuwd of meer dit hebben. Ik zie namelijk diverse screenshots voorbij komen van andere waar het wel allemaal lijkt te werken zoals het hoort dus was even benieuwd.
Hier het zelfde in de app. Verwacht dat het komt omdat de auto nog niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Ik vind het trouwens wel heel erg bijzonder hoe het langer kan duren om een auto te controleren in Antwerpen dan het produceren van de auto zelf :D

Morgen ga ik weer even de dealer lastig vallen of hij al een status voertuig UIT heeft en met welke datum. Maandag was deze er nog niet. Heb hem beloofd daarna een maand niet meer lastig te vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Waarschijnlijk is het het ordernummer van de leasemij bij de dealer. Precies hetzelfde waar ik dus ook mee zit. Je zou je dealer kunnen vragen om hun ordernummer bij Ford NL (is een langer nummer dan 4) maar die van mij wilde/durfde dat niet te geven.
Ik heb nog een poging gedaan en aangegeven dat ik echt een ander order-id nodig heb met 4 characters. Ik ben benieuwd waar ze mee komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Nou is het ook nog een andere oplossing om achter het 4 cijferige nummer te komen ;)
Website openen, 0000 intikken, enter, geen resultaat? 1 getal omhoog en weer proberen ;)

Ben je wel even bezig maar niet afhankelijk van dealers die niks willen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
makooy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:11:
Nou is het ook nog een andere oplossing om achter het 4 cijferige nummer te komen ;)
Website openen, 0000 intikken, enter, geen resultaat? 1 getal omhoog en weer proberen ;)

Ben je wel even bezig maar niet afhankelijk van dealers die niks willen geven. :)
Dat kan ook ja 8)7. Want gaat het echt om 4 cijfers of kunnen er ook letters in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
makooy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:11:

Ik zal je zeggen dat ik het kort overwogen heb maar toen ik hoorde dat het ook letters konden zijn heb ik het maar snel uit mijn hoofd gezet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 09:26

m24

FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:24:
Vraagje tav Ford pass.

Ik heb nog steeds die melding, maar wel een plaatje van de auto en de mogelijkheid om te activeren. herinstallatie helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
NightWidow schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:58:
[...]

Ik heb nog een poging gedaan en aangegeven dat ik echt een ander order-id nodig heb met 4 characters. Ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Let op, hun ordernummer is langer. Je ID is een deel van dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Ik zal je zeggen dat ik het kort overwogen heb maar toen ik hoorde dat het ook letters konden zijn heb ik het maar snel uit mijn hoofd gezet 8)7
bij mij alleen getallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
m24 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:19:
[...]

bij mij alleen getallen...
Klopt, de meeste alleen getallen alleen is dat geen garantie en als je 9999x gepoogd hebt is dat best zuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
NightWidow schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:15:
[...]

Dat kan ook ja 8)7. Want gaat het echt om 4 cijfers of kunnen er ook letters in zitten?
alleen 4 getallen. geen letters of andere tekens.
FreeMen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:18:
[...]

klopt niet, alleen getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Kunnen ook zeker letters zijn, ik heb er zelf één gezien met 300Z als ID.

edit.

Op het USA forum is daar ook melding van gemaakt omdat sommige hun ID niet konden invoeren in de tracker omdat het letters bevatte.

[ Voor 58% gewijzigd door FreeMen op 31-03-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Ik zou beginnen met het laagste id en eindigen bij het hoogste nummer uit de bekende id's die opgenomen zijn in het Excell ;-)

Mooie range om te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
De dealer gaf aan dat ze niks anders hebben en het order nummer wat ik heb gekregen. Dat was volgens hun van de importeur. Er zit wel iets met 4 characters en een letter in maar ook dat krijg ik niet werkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gert69yvonne70
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14-11-2021
Net mail van ford gekregen om mee te doe aan enquête over ervaring met het bestellen van de mach E en tevredenheid tot zover. Hmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Gert69yvonne70 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:09:
Net mail van ford gekregen om mee te doe aan enquête over ervaring met het bestellen van de mach E en tevredenheid tot zover. Hmmmmm
Zal wel een retorische enquête zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Waar hebben jullie de verwachte aankomstdatums en schema's gevonden van de boten? Ik kan deze niet 123 vinden.

Boten blijven erg lang liggen in de havens. Alleen de Halifax is aan het varen :S

De Grande Florida is al helemaal geen steek opgeschoten :D

De volgende Mirafiori is wel ook in aantocht en ligt nu in Baltimore :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Status weer veranderd naar ‘delivered’. Ben benieuwd of ie nu in een Mexicaanse haven staat en wanneer ie op een boot gaat (en welke...).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpzGDuue7nf_EFF616PLD6_z2Rk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kz98QeoBRqa1U1FEhWiTQEDB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m24

m24

martijnvds schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:14:
Status weer veranderd naar ‘delivered’. Ben benieuwd of ie nu in een Mexicaanse haven staat en wanneer ie op een boot gaat (en welke...).

[Afbeelding]
De mijne staat er naast iig. :) ook 27-3 delivered....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Op 27-3 was de GRANDE FLORIDA aan het laden in Veracruz..... dus that would be my bet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 11-09 08:04
Ik denk dat je ook wel teleurgesteld zal worden als je het bestel ID hebt.
Zodra de auto vertrokken is uit de fabriek houd alle info verder op.
Je moet zelf gokken wanneer de auto op de boot gaat....welke boot...en wanneer de auto geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
[Deth]Roses schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:48:
Ik vind het trouwens wel heel erg bijzonder hoe het langer kan duren om een auto te controleren in Antwerpen dan het produceren van de auto zelf :D

Morgen ga ik weer even de dealer lastig vallen of hij al een status voertuig UIT heeft en met welke datum. Maandag was deze er nog niet. Heb hem beloofd daarna een maand niet meer lastig te vallen :D
Kan iemand niet eens even in Amtwerpen gaan kijken? wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn? 2 tot 3 weken eind controle? Normaal doet men dat toch aan het einde van de productie lijn? En dan oplossen.
Ik begrijp wel dat ze 4 bouten moeten aandraaien en een aantal updates moeten draaien maar zolang? Of is er maar een handjevol mensen die het daar kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
m24 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:24:
Op 27-3 was de GRANDE FLORIDA aan het laden in Veracruz..... dus that would be my bet
Yesssss mijne nu ook delivered!!!! BRING IT ON!

Ging de Florida nu varen? Ik dacht dat de Baltimora de 26e vertrok?

Open MED/Ame Grande Baltimora Veracruz GBL0321 26/04/2021 Antwerp GBL0421 18/05/2021

[ Voor 24% gewijzigd door F1dude op 31-03-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
F1dude schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Mijn shipment date ligt gemiddeld week later dan de meesten hier (22-maart), in de tracker heb ik ook nog geen final delivered date staan - als het klopt dat je die te zien krijgt op het moment dat hij op de boot gaat. De Halifax is de 27e vertrokken, dus het lijkt krap om de boot van 27 maart te halen.

Vorige week dealer gesproken en die gaf aan dat de levering aan dealer 12 juni is (terwijl het eerst 22 mei was) maar 12 juni lijkt een ruime marge te zijn als hij nu al klaar is. Dus vandaar dat mijn aaname is dat ik eind deze week/volgende week ook een final delivered date krijg en dan zou hij hopelijk met de boot van 7 april mee kunnen.

Een hoop aannames en gepuzzel, uiteindelijk moet ik maar gewoon wachten. Maarja, wat moet je anders - bestelling is al een jaar geleden gedaan, dus ik ben er ondertussen wel klaar mee 8)7 8)7

Ik heb ook besteld via Lease - communicatie is dramatisch. Ik heb de VIN via de dealer gekregen en uiteindelijk in de tracker de order ID gevonden, zo kan ik het nu tracken. Heb jij helemaal niks gezien/gehad?
Bovenstaande lijkt dus bevestigd nu ik ook op delivered sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachEric
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-04-2023
Wat een gegoochel allemaal met die trackers.

Nu werkt bij mij https://seg.fyi/mache-vin/#/details ook niet meer.
Eergisteren nog prima.
Duimen maar dat de auto rond 8 mei 2021 afgeleverd gaat worden (info van dealer).

Something's not right.
Ford didn't like the information it recieved. Are you sure you have the right VIN and order number combination?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
MachEric schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:03:
Wat een gegoochel allemaal met die trackers.

Nu werkt bij mij https://seg.fyi/mache-vin/#/details ook niet meer.
Eergisteren nog prima.
Duimen maar dat de auto rond 8 mei 2021 afgeleverd gaat worden (info van dealer).

Something's not right.
Ford didn't like the information it recieved. Are you sure you have the right VIN and order number combination?

Werkt hier nog prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
martijnvds schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:14:

[Afbeelding]
Delivered date lijkt de " op boot" datum te zijn.

Grande Florida is op 27-3 in Veracruz geweest, de Halifax ook. Kans is groot dat hij op één van beide staat.

[ Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 31-03-2021 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyoSogZYcqLRQi2iFnHCmMEJkHY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0AwHnsP0sodLu2ekQSAcbKrq.png?f=fotoalbum_large

Hoop dat er dan snel nog een boot komt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
Grande Florida is op 27-3 in Veracruz geweest, de Halifax ook. Kans is groot dat hij op één van beide staat.
De Halifax is onderweg naar Brunswick, gaat ie daarna naar Antwerpen?

[ Voor 30% gewijzigd door Luffbra op 31-03-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Luffbra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:09:
[...]

De Halifax is onderweg naar Brunswick, gaat ie daarna naar Antwerpen?
Nope...

Schema Halifax
Veracruz 27/03/2021 00:00:00 28/03/2021 00:00:00
Brunswick (Georgia) 31/03/2021 00:00:00 31/03/2021 00:00:00
Baltimore 03/04/2021 00:00:00 03/04/2021 00:00:00
Baltimore 04/04/2021 00:00:00 04/04/2021 00:00:00
Davisville 06/04/2021 00:00:00 06/04/2021 00:00:00

Na Davisville is het volgens mij Antwerpen.

De Grande Florida gaat na Baltimore gevoelsmatig naar Antwerpen
Veracruz 25/03/2021 00:00:00 27/03/2021 00:00:00
Altamira 28/03/2021 00:00:00 29/03/2021 00:00:00
Davisville 03/04/2021 00:00:00 03/04/2021 00:00:00
Baltimore 06/04/2021 00:00:00 07/04/2021 00:00:00

Antwerpen krijg ik om een of andere reden niet te zien in het schema, zelfs niet bij de MSC Immacolata maar Baltimore of Davisville is gevoelsmatig de laatste halte voordat ze de oversteek maken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• makooy
Derknl schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:47:
[...]

Kan iemand niet eens even in Amtwerpen gaan kijken? wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn? 2 tot 3 weken eind controle? Normaal doet men dat toch aan het einde van de productie lijn? En dan oplossen.
Ik begrijp wel dat ze 4 bouten moeten aandraaien en een aantal updates moeten draaien maar zolang? Of is er maar een handjevol mensen die het daar kunnen?
Your wish is my (and @TheoQ 's) command :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EANktpSzf66sw725yN4nVuTmbag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGvrygDRu7luTFMWqFKAZgHP.jpg?f=fotoalbum_large

Rest van de foto's volgt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
makooy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:23:
[...]

Your wish is my (and @TheoQ 's) command :o

[Afbeelding]

Rest van de foto's volgt later
Dit is wel heel leuk om te zien... kijken of er ook nog wat MME’s van dichtbij gespot kunnen worden 😬

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
[Deth]Roses schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Dit is wel heel leuk om te zien... kijken of er ook nog wat MME’s van dichtbij gespot kunnen worden 😬
Zeker!

Dank ook @TheoQ dat ik met hem mee mocht!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vepzjzj6o20hsd_msk3nDqXRQmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSg7oSzCqQNoGl3JLIJNtlI5.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. Foto’s liever niet delen. Post ik zelf wel op Facebook en MachE Forum :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
makooy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:55:
[...]

Was ook heel gezellig, jammer dat het zicht wat minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
[...]

Zeker!

[Afbeelding]

Dit is gaaf om te zien. Top geregeld. Alleen waar zou de controle zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F1dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 17:12
[...]

Zeker!

[Afbeelding]

zie dat de red versie zonder glazendak best wel uniek is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
TheoQ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:59:
[...]
Was ook heel gezellig, jammer dat het zicht wat minder was.
Top gedaan mannen, leuk inititatief...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F1dude
rvee schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:58:
[...]

zie dat de red versie zonder glazendak best wel uniek is :)
Dan heb ik een uniek model ;) Rood zonder glazen dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
makooy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:23:
[...]

alleen 4 getallen. geen letters of andere tekens.

[...]

klopt niet, alleen getallen.
Als je de RAW data pakt zie je dat hij 6 tekens lang is.

Omdat alles een tekst veld is kunnen er ook karakters in staan maar gezien wat een aantal mensen in het excel document hebben ingevuld is dat nog nergens voor gekomen.

Mijn aanname is een numeriek veld in de range 1 - 999999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
F1dude schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:18:
[...]

Dan heb ik een uniek model ;) Rood zonder glazen dak :)
Idem hier, maar dan wit. Of dat zo blijft moet ik nog even zien, kan is aanwezig dat hij zwart gewrapped wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
[...]

Zeker!

[Afbeelding]

Hoe hou je in hemelsnaam alle sleutels bij de juiste auto :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
nieuws: Ford zet autoproductie in zes fabrieken tijdelijk stop vanwege chipte...

Impact op de ME? Hopelijk is die van mij inmiddels geproduceerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
FreeMen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
[...]

op de linker voorband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
FreeMen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
[...]

Allemaal dezelfde pincode 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Euro GT van Facebook 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ba1GsKY-pO4xFnqcaxOUSz4-tcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5tXRPEHusIRts6ej8kxgEwg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9oOqm7aFC0btDeUlSw4JsXvL18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2jg9TIkPPdnXDRo58lipKB5a.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67tbsgiJBqbFG6FJUho5NV6Yfuc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YHKYdMdtJc56WyUD5CL7nHun.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bl4-aU5Be0-2Z7XGLUBv8ug_p4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TUn9KYUwIBH4bALmOOnkA7WN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Deth]Roses
For those Who can’t resistent the sound of an engine...

YouTube: 2021 Mustang Mach-E Install | Long Tube Headers & Exhaust

🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
[quote][Deth]Roses schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:46:
Euro GT van Facebook 😉

Op een flatrack?? Voor Dubai misschien ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waps61
  • Laatst online: 15-09 18:47
Heeft iemand deze al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ja :) Is zelfs al meermaals gedeeld hier.
Echter zijn dit wel de scherpste beelden tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
  • Laatst online: 15-09 18:47
[

Ja :) Is zelfs al meermaals gedeeld hier.
Echter zijn dit wel de scherpste beelden tot nu toe.
Ok; als een mme noob heb ik niet alle 127 pagina's terug gelezen ;-) hoewel dat tot 15 mei misschien nog een optie is.... 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreeMen
Waps61 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:08:
[...]

Ok; als een mme noob heb ik niet alle 127 pagina's terug gelezen ;-) hoewel dat tot 15 mei misschien nog een optie is.... 8)
100 tm 125 kan je overslaan, gaat alleen maar over boten (en ja, ik ben ook schuldig hieraan) :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Tav de RWD upgrade 18inch naar 19inch "discussie", hieronder een link naar de US site waar aangegeven wordt dat je bij de select uitvoering (=RWD) de keuze hebt om deze te upgraden naar 19 inch. Weliswaar niet dezelfde 19 inch dit geeft mijn inziens wel aan dat er geen technische reden is dat er op de RWD geen grotere velgen kunnen. Dit versterkt mijn gedachte het puur te maken heeft met het feit dat er bij ons geen upgrade pakket aangeboden wordt met 19inch waardoor deze dus ook niet opgegeven zijn bij de homologatie.

https://www.ford.com/suvs/mach-e/models/mach-e-select/

MUSTANG MACH-E SELECT WHEEL OPTIONS

The Select model offers two wheel choices — Move swiftly through your everyday with 18" Carbonized Gray-painted aluminum wheels with a brushed-aluminum center cap and high-gloss black Pony graphic. For a little more style on your commute, upgrade to the available 19" Shadow Silver-painted aluminum wheels with high gloss black-painted aero covers (included in the Comfort/Appearance Package). Shown here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DzSz3rGsEc3wrhKSadZ-aifc_I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nCuZ0xJJTpJJ2XGFgpXxj14N.png?f=fotoalbum_large

Hmmm krijgt fordpass binnenkort eenupdate of zal er een storing zijn 🥴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Laatst online: 12-10-2022
FreeMen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:50:
Tav de RWD upgrade 18inch naar 19inch "discussie", hieronder een link naar de US site waar aangegeven wordt dat je bij de select uitvoering (=RWD) de keuze hebt om deze te upgraden naar 19 inch. Weliswaar niet dezelfde 19 inch dit geeft mijn inziens wel aan dat er geen technische reden is dat er op de RWD geen grotere velgen kunnen. Dit versterkt mijn gedachte het puur te maken heeft met het feit dat er bij ons geen upgrade pakket aangeboden wordt met 19inch waardoor deze dus ook niet opgegeven zijn bij de homologatie.

https://www.ford.com/suvs/mach-e/models/mach-e-select/

MUSTANG MACH-E SELECT WHEEL OPTIONS

The Select model offers two wheel choices — Move swiftly through your everyday with 18" Carbonized Gray-painted aluminum wheels with a brushed-aluminum center cap and high-gloss black Pony graphic. For a little more style on your commute, upgrade to the available 19" Shadow Silver-painted aluminum wheels with high gloss black-painted aero covers (included in the Comfort/Appearance Package). Shown here.
Antwoord dealer over geen 19” upgrade:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUNvSmBKhn1jdwkNiznJvoOpZz0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/viByYN6WyUG20jAHMQpY5X8l.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
Ik ben heel benieuwd dan. Ik heb wel 19 inch erbij besteld en dat heeft de LM zelfs nagevraagd bij de Ford-dealer of dat mocht. Van de week nog gebeld met de dealer voor een lever status en toen gaf de dealer aan dat ze de auto ongeveer de tweede week van april verwachten en dan de derde week van april de velgen eronder zetten en kenteken enz. doen waarna ze overgaan op levering.

Lijkt er heel erg op dat dealers niet allemaal dezelfde info hebben.. ze kwamen zelf nog met de 19 inch velg uit de brochure. Mag hopen dat als de auto in april geleverd wordt ze de velgen ook wel al besteld hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door NightWidow op 02-04-2021 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
NightWidow schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:26:
Ik ben heel benieuwd dan. Ik heb wel 19 inch erbij besteld en dat heeft de LM zelfs nagevraagd bij de Ford-dealer of dat mocht. Van de week nog gebeld met de dealer voor een lever status en toen gaf de dealer aan dat ze de auto ongeveer de tweede week van april verwachten en dan de derde week van april de velgen eronder zetten en kenteken enz. doen waarna ze overgaan op levering.
Lees eens een paar pagina’s terug. Daar wordt meermaals genoemd dat er geen 19” onder de Mach-E’s worden gezet die vanaf-fabriek met 18” komen.

Snap daarom dus ook niet dat jouw dealer dat niet weet en blijft volhouden dat hij dat voor je gaat doen.

Ik hoop het natuurlijk wel. 19” velgen zijn mooier dan de 18” 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
makooy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:28:
[...]

Lees eens een paar pagina’s terug. Daar wordt meermaals genoemd dat er geen 19” onder de Mach-E’s worden gezet die vanaf-fabriek met 18” komen.

Snap daarom dus ook niet dat jouw dealer dat niet weet en blijft volhouden dat hij dat voor je gaat doen.

Klopt, had het gelezen :) daarom ben ik zo benieuwd. 18 inch is prima, maar ik hoop wel dat ze toch de 19 inch doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:25:
[Afbeelding]

Hmmm krijgt fordpass binnenkort eenupdate of zal er een storing zijn 🥴
Bij mij doet hij het gewoon (dwz, doet het zelfde als altijd, geen plaatje en error).

Hebben jullie op de apps sectie ook de dashboardcam app gezien? Best nice om op dergelijke wijze als te kunnen installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSpHsSbJcKcWFXvQ1yVCJBWQll4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NE60fr8AF4SL84ehEF0dqhok.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door FreeMen op 02-04-2021 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 15:58
makooy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:28:
[...]

Hier ook 19” besteld en nog geen enkele klank van de dealer dat het niet door gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-08 22:35
FreeMen schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:55:
[...]
Hebben jullie op de apps sectie ook de dashboardcam app gezien? Best nice om op dergelijke wijze als te kunnen installeren.
In Ford Sync 3 zijn er, behalve waze, amper apps uitgekomen. Ford heeft wel een aantal eigen apps zolas Ford Pass en deze camapp blijkbaar.

In het begin was er ook een standalone Spotify applicatie in Sync 3 via je telefoon (a la Tesla?) maar die ontwikkeling is al een tijdje gestaakt.

Ik hoop echt dat Sync 4 meer functionaliteiten heeft dan dat hij nu heeft :). Op pre production fotos leek het sync 4 app menu ook vol te staan met voertuig analyse apps en andere dingen. Hier is weinig van over in de productie versie, maar wie weet komt het over de tijd met OTA updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:55:
[...]

Bij mij doet hij het gewoon (dwz, doet het zelfde als altijd, geen plaatje en error).

[Afbeelding]
Bij mij ook weer :) dashcam ook al geinstalleerd :) nu nog de auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
@makooy Kunnen we nog een shipment number traceren om andere auto's ook te gaan traceren op de andere boten? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo en ook heel erg geduldig en ben helemaal niet benieuwd naar welke boot ik moet kijken :S 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagb
  • Laatst online: 07-04-2023
Toch blijf ik het vreemd vinden. Wat is de moeite om de RWD ook goed te laten keuren met 19" of groter.
Baal hier toch flink van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
pagb schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:28:
Toch blijf ik het vreemd vinden. Wat is de moeite om de RWD ook goed te laten keuren met 19" of groter.
Baal hier toch flink van.
Ik vermoed dat het echt neer komt op "we zijn het vergeten in de haast, foutje bedankt".
Ben al lang blij dat het geen technische issue lijkt te zijn maar ik blijf het allemaal ook vreemd vinden dat het zo werkt.
Wat is nu precies het gevolg hiervan? Ford mag het zelf niet leveren maar aftermarket mag wel of dat mag ook niet met als enig gevolg APK afkeur vanwege de "regeltjes"? Verzekeringstechnisch zou het ook gevolgen kunnen hebben maar als dat zo was dan was daar wel veel meer over te vinden want er wordt veelvuldig grotere velgen dan standaard gemonteerd en kan hier echt totaal niets over vinden.

Hopelijk komt er meer duidelijkheid de komende weken als de eerste afgeleverd gaan worden.

[ Voor 52% gewijzigd door FreeMen op 02-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:15:
@makooy Kunnen we nog een shipment number traceren om andere auto's ook te gaan traceren op de andere boten? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo en ook heel erg geduldig en ben helemaal niet benieuwd naar welke boot ik moet kijken :S 8)7 8)7 |:(
De gran.sal.martin ligt al 4 dagen still in Baltimore. De Florida ligt stil in de haven van Altamira en de Halifax is onderweg naar Baltimore. Mogelijk dat de auto's op de Gran sal martin overgeladen worden op de Halifax aangezien de Gran sal.Martin volgens het schema Antwerpen niet aan gaat doen.

Met ca 10 dagen oversteektijd naar europa gaat het zeer krap om de auto's op tijd in Antwerpen te krijgen om 8 mei bij de dealer te zijn. Ik begin hier een hard hoofd in te krijgen maar laat mij graag verrassen.

Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:42:
[...]

De gran.sal.martin ligt al 4 dagen still in Baltimore. De Florida ligt stil in de haven van Altamira en de Halifax is onderweg naar Baltimore. Mogelijk dat de auto's op de Gran sal martin overgeladen worden op de Halifax aangezien de Gran sal.Martin volgens het schema Antwerpen niet aan gaat doen.

Met ca 10 dagen oversteektijd naar europa gaat het zeer krap om de auto's op tijd in Antwerpen te krijgen om 8 mei bij de dealer te zijn. Ik begin hier een hard hoofd in te krijgen maar laat mij graag verrassen.

Time will tell.
Ik zat inderdaad ook al zo te denken op die manier kunnen ze wel meer richting Europa verschepen en een aantal leveringen vervroegen. Maar boten liggen erg lang stil. Halifax wordt 5-4 verwacht in Baltimore Mijn verjaardag en 17-4 in Antwerpen verjaardag van mijn zoon :) Klinkt als een mooi schema ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightWidow
AvantBlack schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:58:
[...]

Hier ook 19” besteld en nog geen enkele klank van de dealer dat het niet door gaat..
Ik weet niet of deze foto hier al is geplaatst, maar voor de liefhebber de RWD met 19 inch velg.
Lijkt ergens in Noorwegen te zijn lijkt het. Ik ben niet zo goed met talen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKeGUuAVCNAX2cjPRLE8yY9i6sY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XlFZRLs3FVz05dHdBKQvToWq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Staat hem goed, een stuk beter als de grijze 18inch.
Maat is één ding maar de kleur van de 18inch kan ik echt niet begrijpen. Had hem dan gewoon zilver gemaakt of helemaal zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:41:
Maat is één ding maar de kleur van de 18inch kan ik echt niet begrijpen. Had hem dan gewoon zilver gemaakt of helemaal zwart.
Dat heet toch gewoon marketing :) de term upselling komt hier volledig tot zijn recht ;-) Wat dat betreft hebben de autofabrikanten het marketing technisch goed voor mekaar. Zo min mogelijk keuzes om te kunnen standaardiseren en voor iedere afwijking goed geld vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagb
  • Laatst online: 07-04-2023
Ziet er zeker goed uit! Ik heb zojuist ook een reactie gekregen van Ford Amsterdam. Zij geven aan dat 19" wel gemonteerd mag worden en alleen deze velg aangezien deze ook onder first edition zitten.... nu ben ik echt even abuis.. Ik wacht het wel even af. 19" is in ieder geval een stuk beter dan de standaard 18" qua kleurstelling en formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
pagb schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:21:
Ziet er zeker goed uit! Ik heb zojuist ook een reactie gekregen van Ford Amsterdam. Zij geven aan dat 19" wel gemonteerd mag worden en alleen deze velg aangezien deze ook onder first edition zitten.... nu ben ik echt even abuis.. Ik wacht het wel even af. 19" is in ieder geval een stuk beter dan de standaard 18" qua kleurstelling en formaat.
Dan kijken ze niet naar AWD/RWD, first edition is namelijk altijd AWD.
Ik zou zeggen, maak ze niet wijzer dan ze zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 02-04-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
https://www.ford.nl/conte...setbrochure_2020-2021.pdf

Er worden zelfs 20inches aangeboden zonder verdere opmerkingen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1bIRzD_bX0yZliuOKgQpW5GIu4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WYTiyuGvzvkeSrzZwPBdlsHD.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvee
TADA Online status update: COMPOUND IN - 2021-03-31 19:52:00.0
auto op locatie Antwerpen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:56
FreeMen schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:41:
Zoveel mensen, zoveel meningen...ik vind de grijze kleur echt helemaal top ;)

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
rvee schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:34:
TADA Online status update: COMPOUND IN - 2021-03-31 19:52:00.0
auto op locatie Antwerpen :-)
Waar zie je dit? In de tracker: https://seg.fyi/mache-vin/#/details ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
Soms zit het mee.
Gebeld voor een laadpaal (ik ben laat omdat ik dacht dat de levertijd veel langer zou zijn) en ik kreeg als reactie het is erg druk en reken maar op minimaal 8 weken levertijd.
Even later werd ik terug gebeld: onze installateur is toevallig in de buurt kan hij even komen kijken? Installateur geeft aan dat mijn meterkast moet worden aangepast door Enexis, zwaardere aansluiting nodig en andere hoofdschakelaar en dat ik maar moet bellen als dat geregeld is want kan best lang duren. Lokale installateur gebeld en die is er binnen een week en Enexis kan binnen 2 weken. Dag er op word ik terug gebeld, er is een gaatje in onze planning, kunnen we eventueel over 4 weken al een paal monteren, heeft u dan alles al klaar? Ja hoor kom maar.

Dealer maar weer eens gebeld of er nog iets veranderd is want ik vind het nog steeds allemaal erg snel mede door de horror verhalen die ik hier allemaal lees, de auto is namelijk 14 januari dit jaar besteld. Verkoper logt in en zegt nee hoor hij staat nog steeds op 14 april gepland dat hij hier is dus eind april als het mee zit afleveren.

Ik neem aan dat die van mij ook in Antwerpen staat dan, heb niet om een vin code gevraagd niet nodig met die korte levertijden. >:)

Ben wel benieuwd of de auto daar 5-10 weken moet staan ivm Quality checks en modificatie's zoals ik op het US forum lees. Dealer kon me daar niks over zeggen dus wie weet komt er alsnog vertraging.

[ Voor 7% gewijzigd door Mcie op 02-04-2021 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Nee via ford.no login en dan grasduinen in de logging naar je vin status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:56
Is er iemand die documentatie over de maximale kogeldruk heeft of weet waar e.e.a. te vinden is? Mijn contact heeft info van Ford Nederland dat het 30kg zou zijn maar dan is elke fietsendrager waar 2 of meer fietsen op kunnen al teveel.

Voor een aanhanger(tje) is het iets makkelijker managen, maar ik vind het nogal dom om in de accessoire folder dragers aan te bieden waar 3 fietsen op kunnen tenzij er fietsen zijn van Balsahout.

https://www.anwb.nl/auto/...ford/brandstof=elektrisch
is de enige die ik kan vinden en deze heeft het over 60kg kogeldruk

https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020
Afneembare trekhaak
Ford Mustang Mach-E 07-2020,
2 483 493
Geschikt voor fietsendrager achter met maximaal 3 fietsen.
Max. trekgewicht: 750 kg, verticale belasting: 30 kg voor aanhanger, 75 kg voor fietsendrager
Garantie van Ford.

@ja3 top thanks, ook net gevonden...

[ Voor 32% gewijzigd door MarcelGo op 02-04-2021 15:07 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

ja3

@MarcelGo je dealer heeft gelijk maar ook niet:
Max. trekgewicht: 750 kg, verticale belasting: 30 kg voor aanhanger, 75 kg voor fietsendrager

https://www.ford-accessoi...el=mustangmache&year=2020

Net alsof de trekhaak kan zien waar het gewicht van komt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ja3 op 02-04-2021 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Deth]Roses
rvee schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:25:
[...]

Mijn Noors is niet zo heel sterk :S Waarom kan het niet gewoon via de nederlandse variant :S het wordt ons ook niet makkelijker gemaakt he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:33
rvee schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:25:
[...]

Maar dit werkt alleen als je online gereserveerd hebt of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zandje06 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:40:
[...]

Maar dit werkt alleen als je online gereserveerd hebt of niet ?
Nee, bij mij werkt het ook en ik heb geen online bestelling.

Mijn order staat nog op "COMPOUND OUT" van 1-maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
je zal wel je VIN nodig hebben en moeten registeren als voertuig binnen je ford account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
makooy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:42:
[...]

Nee, bij mij werkt het ook en ik heb geen online bestelling.

Mijn order staat nog op "COMPOUND OUT" van 1-maart.
Kijken jullie na inlog in de broncode
rvee schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:59:
je zal wel je VIN nodig hebben en moeten registeren als voertuig binnen je ford account.
Heb ik al gedaan. Auto is gekoppeld aan login. Moet ik na inlog de auto selecteren en dan de broncode bekijken of moet ik nog ergens op klikken qua menu of button?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
[Deth]Roses schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:01:
[...]

Kijken jullie na inlog in de broncode
[...]

Heb ik al gedaan. Auto is gekoppeld aan login. Moet ik na inlog de auto selecteren en dan de broncode bekijken of moet ik nog ergens op klikken qua menu of button?
Ja, zal later vandaag een stap-voor-stap handleiding maken :) Werkt niet altijd zie ik dus even kijken wat daar de makkelijkste oplossingen voor zijn.

Pagina: 1 ... 32 ... 179 Laatste