Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 114 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Brotuck schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:27:
Een korte en een lange rit met de GT.
Duidelijk verschil in energieverbruik..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
is logisch. Over korte ritten heeft het opwarmen van de auto in het begin een groter aandeel in het verbruik, dan als het over 100+ Km wordt verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlntone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 15:15
Vandaag kreeg in de app de melding dat 'Plug & Charge' geactiveerd is. Als je nu de MME aansluit op een bij het Ford netwerk aangesloten laadpunt dan worden de kosten automatisch gefactureerd op je account.

Leuk. Voor de privé rijders...

Ik maak echter gebruik van een brandstofpas van mijn werkgever en ik heb liever niet dat als ik langs de snelweg mijn auto aan een snellader hang ik niet meer kan kiezen om met de brandstofpas te betalen.

Weet iemand hoe je Plug & Charge kan deactiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:31
xlntone schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:24:
Vandaag kreeg in de app de melding dat 'Plug & Charge' geactiveerd is. Als je nu de MME aansluit op een bij het Ford netwerk aangesloten laadpunt dan worden de kosten automatisch gefactureerd op je account.

Ik maak echter gebruik van een brandstofpas van mijn werkgever en ik heb liever niet dat als ik langs de snelweg mijn auto aan een snellader hang ik niet meer kan kiezen om met de brandstofpas te betalen.

Ik heb net even zitten zoeken, maar de optie die er bij een oudere versie was, is er nu niet (meer)
Je kan wel meerdere CC koppelen, wellicht kun je een CC gebruiken die je achteraf nog kan aanpassen ?
Ik gebruik zelf de Curve CC daarvoor, is erg handig

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Brotuck schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:39:
[...]

Ik heb net even zitten zoeken, maar de optie die er bij een oudere versie was, is er nu niet (meer)
Je kan wel meerdere CC koppelen, wellicht kun je een CC gebruiken die je achteraf nog kan aanpassen ?
Ik gebruik zelf de Curve CC daarvoor, is erg handig
Welke versie van de app hebben jullie?
ik zit op versie 3.35.2 en ik zie optie staan onder Vehicle --> Charging --> Blue Oval Charge Network --> Plug & Charge

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xlntone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 15:15
xlntone schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:24:

Ik heb net in overleg met de klanteservice van Ford in de FordPass app teruggevonden waar je Plug & Charge uit kunt zetten. Dit doe je als volgt:
  1. Open de FordPass app
  2. Ga naar het tabblad 'Voertuig'
  3. Open de sectie 'LADEN'
  4. Klik op de 'Blue Oval Charge Network' optie
  5. Klik nu op de optie 'Plug & Charge'
  6. Zet nu het schakelaartje voor 'Plug & Charge' uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22:18
Zojuist (10min geleden) auto opgehaald voor software update en nieuwste firmware die ik zie is 1.6.
Klopt het dat dat zonder “paint” is?

[ Voor 5% gewijzigd door BaBoK op 15-12-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:56
BaBoK schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:34:
Zojuist (10min geleden) auto opgehaald voor software update en nieuwste firmware die ik zie is 1.6.
Kloot 1.7.1 is met kliederboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

BaBoK schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:34:
Nou, ik heb ook net bij de dealer mijn auto opgehaald na een update, software versie 1.6.0 maar ik heb wel de notitie applicatie.... 8)7

Iemand al vertrouwen in het software update proces van Ford?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PChevalier
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15-09-2022
bodzinga schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:44:
[...]

Het is mij nog steeds een raadsel hoe je ziet dat er een update is geweest. Ik krijg alleen een melding (bij automatische updates) in de auto dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn oid. Nummer van huidige update kan ik nergens vinden.
Ook ik kan dit nog steeds niet vinden. Ook al geprobeerd om de automatische updates uit te zetten, echter dan krijg ik ook geen info van de huidige (laatste) update.
Is dit jou al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:09
m24 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:37:
[...]

Nou, ik heb ook net bij de dealer mijn auto opgehaald na een update, software versie 1.6.0 maar ik heb wel de notitie applicatie.... 8)7

Heb je wel de CSP 21P22 update gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
m24 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:37:
[...]

Ik las een theorie op mach e forum dat de update nummering niet per se chronologisch is. Dus na 1.7 kan 1.6 nog geïnstalleerd worden, met bijhorende bug fixes.

Er is geen pijl op te trekken inderdaad, je vraagt je af waarom Ford niet gewoon open is.

[ Voor 8% gewijzigd door unreal0 op 15-12-2021 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bodzinga
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-04 21:41
PChevalier schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:16:
[...]

Ook ik kan dit nog steeds niet vinden. Ook al geprobeerd om de automatische updates uit te zetten, echter dan krijg ik ook geen info van de huidige (laatste) update.
Is dit jou al gelukt?
Nee helaas niet. En ik ben al een tijdje op zoek. Is mij echt een raadsel.

MME AWD ER Carbonized Grey TP+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

Goofy001 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:20:
[...]

Heb je wel de CSP 21P22 update gehad?
Geen idee. Geen melding gehad iig. Volgens de dealer ben ik nu 'bij'. Ik merk iig dat de audio nog een standje harder kan, dat is iig een plus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-03-2023
vandaag winterbanden gekregen. De Michelin ze bevallen mij tot dit moment goed

• Eddy E
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-03 11:25
Eddy E schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:11:
[...]

update.... vandaag weer gebeld door Ford NL morgen komt er weer een app update...kan ook maandag worden.. versie 3.35.0 hiermee zou het probleem Amsterdam Detroit opgelost zijn....eerst zien dan geloven.
wordt vervolgd!
versie 3.35.1 is in de APP store een week geleden geplaatst en eindelijk.... blijft tijdzone Amsterdam staan!
nu kan je de auto plannen om op een bepaalde tijdstip op temperatuur te hebben.
in juni begonnen en in december opgelost! _/-\o_

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:59
Met dank aan @Verwijderd en de laadpastop10 mailing...gratis _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5S3Vq8XuD7UlOWEIsPXUTFRv7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjpgmwzdtI6rT4UQg5qrMWaT.jpg?f=fotoalbum_large

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Overigens, van de week dus een grotere ruitenwisser geplaatst. De bosch A380H past perfect. Net een paar cm langer, maar pakt daardoor precies dat beetje meer van de achterruit.

https://www.amazon.nl/gp/product/B003NDUX4Y Een amazon link. Hopelijk komen vandaag de rubbere winparts matten, als die goed passen meld ik het hier wel, en kijk ik of ik een bijbehorende kofferbakmat kan scoren.

PSN & XBL: Denkoyugo

• jsm29
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-09 08:54
Hoe haal je de oude ruitenwisser er af?
Ik heb zitten prutsen maar ik durf er niet harder aan te trekken.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

jsm29 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:05:
Hoe haal je de oude ruitenwisser er af?
Ik heb zitten prutsen maar ik durf er niet harder aan te trekken.
Ja, ik heb die van mij dus er ook af gerukt. Ik zal het even laten zien, want ik ben natuurlijk ook een persoon die eerst alles sloopt en dan de handleiding gaat lezen:
Hij moet eerst naar boven/buiten gedrukt worden, en dan pas eraf.

https://www.fordserviceco...=600&id=E271380_EUR&t=JPG

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

marcelt4 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:19:
[...]

Ik werk voor een groothandel in auto accessoires en wil eigenlijk geen reclame maken, maar voor 50 tientjes heb je er eentje die wel 100% past. Er is al eerder een link gedeeld van Winparts voor de rubberen vloermatten, de fabrikant van die matten heeft ook voor de kofferbak 2 verschillende types. Google anders eens op 8714767633372
Jammer dat die iig op levertijd onbekend staat :(

• marcelt4
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-03-2023
Denko schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:17:
[...]

Jammer dat die iig op levertijd onbekend staat :(
Ze staan in bestelling, volgende week komt een zending en daarna 1ste week van januari weer omdat de fabrikant tussen kerst en O&N dicht is. Ze gaan alleen wel erg hard op het moment. Had je hem toevallig al ergens besteld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wimm!
  • Laatst online: 24-04 10:45
Ondertussen de 30.000 km gepasseerd.
Hoewel ik jullie ervaringen omtrent stugge vering begrijp, wil ik echter niet meer zonder. Dit omdat de kinderen nu niet meer reisziek worden en dat was eerlijk gezegd de grootste angst van mij bij de keuze voor deze auto!!
Auto is in tussentijd nog niet bij de garage geweest, maar nu heb ik opnieuw een brief ontvangen tgv terugroepactie. Ik ben wel een beetje huiverig dat ze hem te tam gaan maken omdat niet alle gebruikers het sportieve gedrag konden waarderen (elandtest). Zijn er al mindere ervaringen op het forum met deze update?
Ik had indertijd namelijk een 3 cilinder diesel die na een "sjoemelsoftwaregebeuren" ook terug naar de dealer moest en die vervolgens helaas minder pittig en stationair onrustiger liep...
Verder moet ik bekennen dat ik het (muv files) wel leuker op de snelweg begin te vinden. Mooier en fraaier blik op de weg, zowel elektrisch als niet elektrisch. Ook de mustang maakt dit mogelijk. Gisteren bij Amersfoort nog een grabber blue GT of FE.
Geniet ervan, maar hou hem ook met deze winterperiode binnen de lijntjes 😉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOpKJOeqnFl2du65M4yiENkRvRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OGB5XBCZcPCPTb74H8P7PfiR.jpg?f=fotoalbum_large

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

marcelt4 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:51:
[...]

Ze staan in bestelling, volgende week komt een zending en daarna 1ste week van januari weer omdat de fabrikant tussen kerst en O&N dicht is. Ze gaan alleen wel erg hard op het moment. Had je hem toevallig al ergens besteld?
Nee nog niet, de matten komen net binnen overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:21
Wimm! schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:54:
Ondertussen de 30.000 km gepasseerd.
Hoewel ik jullie ervaringen omtrent stugge vering begrijp, wil ik echter niet meer zonder. Dit omdat de kinderen nu niet meer reisziek worden en dat was eerlijk gezegd de grootste angst van mij bij de keuze voor deze auto!!
Auto is in tussentijd nog niet bij de garage geweest, maar nu heb ik opnieuw een brief ontvangen tgv terugroepactie. Ik ben wel een beetje huiverig dat ze hem te tam gaan maken omdat niet alle gebruikers het sportieve gedrag konden waarderen (elandtest). Zijn er al mindere ervaringen op het forum met deze update?
Ik had indertijd namelijk een 3 cilinder diesel die na een "sjoemelsoftwaregebeuren" ook terug naar de dealer moest en die vervolgens helaas minder pittig en stationair onrustiger liep...
Verder moet ik bekennen dat ik het (muv files) wel leuker op de snelweg begin te vinden. Mooier en fraaier blik op de weg, zowel elektrisch als niet elektrisch. Ook de mustang maakt dit mogelijk. Gisteren bij Amersfoort nog een grabber blue GT of FE.
Geniet ervan, maar hou hem ook met deze winterperiode binnen de lijntjes 😉[Afbeelding]
Je mag je bandenspannng en je ruiterwisservloeistof wel even checken :Y
Wat voor uitvoering ER of SR want 65% en 225 km range haal ik echt niet met een RWD SR _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CZO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-02-2022

CZO

[quote]Denko schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:03:
Overigens, van de week dus een grotere ruitenwisser geplaatst. De bosch A380H past perfect. Net een paar cm langer, maar pakt daardoor precies dat beetje meer van de achterruit.

https://www.amazon.nl/gp/product/B003NDUX4Y Een amazon link. Hopelijk komen vandaag de rubbere winparts matten, als die goed passen meld ik het hier wel, en kijk ik of ik een bijbehorende kofferbakmat kan scoren.

Thanks voor de link. Meteen even besteld. Goeie deal voor die 11 euries

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wimm!
  • Laatst online: 24-04 10:45
Waps61 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:32:
[...]

Je mag je bandenspannng en je ruiterwisservloeistof wel even checken :Y
Wat voor uitvoering ER of SR want 65% en 225 km range haal ik echt niet met een RWD SR _O-
Haha, Scherp gezien!
Druksensor achterband geeft een storing inderdaad.
RWD SR. Alleen stoelverwarming en geen eheat op dat moment aan. Ook whispermodus ivm drukte op de weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald_Kou
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-05-2023
Daanmanolo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:03:
Dag beste mensen! Nieuw hier, rij sinds augustus een RWD SR. Heerlijke wagen met af en toe wat lullige software dingen maar goed, die neem ik voor lief. Heb lange tijd Ducati's gehad dus ben wat karakter gewend ;)

Ik heb net winterbanden gemonteerd op de standaard 18 inch velgen en zit nu met het volgende. Ik zoek wat mooiere velgen voor de zomerbanden maar vaak kom je dan op 20 inch terecht. Zouden jullie hiervoor gaan? Ik vind het ergens zonde om mijn nog goede zomerbanden af te danken en bij 20inch lever je ook actieradius in. Maar twijfel of mooie 18inch velgen wel mooi (genoeg) staan. Input is welkom.
Ik heb er bij aflevering meteen 20” onder laten leggen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5lCvUwNVfBWh7kMJ1JKXualjOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UH4xVG4LW353S3rTtZgNNUMl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zIcHP36YnO0W2yz3-7GcMub20s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lvul7lWMBjhUoX5y7SHUZKqo.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dus geen vergelijking met de standaard 18”, maar rij in de zomer z’n 360 - 380 km mee (100% lading). Dit is dagelijks 90km snelweg 110 tot 120 km per uur en 10km binnen de bebouwde kom. Daarbij trap ik hem regelmatig vol op z’n staart 😋

In de winter, met winterbanden haal ik 100 km minder ver.

Hoop dat dit helpt👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

Er lijkt trouwens wel iets meer sprake te zijn van onderstuur sinds mijn update bij de dealer. Geen idee of dat logisch is al oplossing voor de Eland test, maar het valt wel op als je iets sportiever rijdt over de binnen weggetjes.... Als je normaal rijdt merk je het niet trouwens...

en mijn display gaat niet meer op dark mode... welke setting je ook kiest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
m24 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:38:

Heb ik ook gehad, was bij mij na een paar dagen ineens vanzelf over. Middelste display veranderd niet, terwijl je het display achter het stuur wel kan veranderen.

Gebruik enkel darkmodus, vind persoonlijk die lichte modus geen gezicht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Ronald_Kou schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:46:
[...]

Heb ik ook gehad, was bij mij na een paar dagen ineens vanzelf over. Middelste display veranderd niet, terwijl je het display achter het stuur wel kan veranderen.

Gebruik enkel darkmodus, vind persoonlijk die lichte modus geen gezicht…
same... ok... thanks... we gaan erop wachten lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
m24 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:38:
Er lijkt trouwens wel iets meer sprake te zijn van onderstuur sinds mijn update bij de dealer. Geen idee of dat logisch is al oplossing voor de Eland test, maar het valt wel op als je iets sportiever rijdt over de binnen weggetjes.... Als je normaal rijdt merk je het niet trouwens...

Darkmodus heb ik ook last van en ik had precies dezelfde ervaring qua update. Untamned is nu een stuk onrustiger rijden en ik ben inmiddels geswitcht naar whisper en active.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Mocht je nou willen weten welke OTA je hebt draaien dan kun je deze pagina even doorlezen en de handelingen uitvoeren:
https://www.macheforum.co...n-the-ford-website.12367/

Ik heb dus OTA 2.0 draaien op het moment

[ Voor 5% gewijzigd door Brotuck op 17-12-2021 10:27 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Brotuck schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:26:
Mocht je nou willen weten welke OTA je hebt draaien dan kun je deze pagina even doorlezen en de handelingen uitvoeren:

same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Brotuck schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:26:

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanmanolo
  • Laatst online: 27-06-2022
Dankjewel! Ziet er goed uit die velgen man. Is dat met de standaard accu? Dan zit ik met 18 inch niet heel ver van deze cijfers af. In de zomer 100% = 380-390 en nu 290 in de 'winter' met winterbanden.
Ronald_Kou schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
[...]

Ik heb er bij aflevering meteen 20” onder laten leggen. [Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb dus geen vergelijking met de standaard 18”, maar rij in de zomer z’n 360 - 380 km mee (100% lading). Dit is dagelijks 90km snelweg 110 tot 120 km per uur en 10km binnen de bebouwde kom. Daarbij trap ik hem regelmatig vol op z’n staart 😋

Hoop dat dit helpt👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:38
Denko schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:21:
[...]

Nee nog niet, de matten komen net binnen overigens.
En, zien ze er een beetje netjes uit? (Passen ze goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
SR RWD krijgt er de meeste range bij...🤔
Zou mooi zijn maar blijft wel een beetje vreemd.

Opvallend detail , Premium SR RWD op 19 inch. Ik dacht dat RWD op 18 inch helemaal niet op 19inch mag en dat je dan alle garantie verliest als je het toch doet. Zo zie je maar weer.... Ook apart, 18 inch en 19inch beide dezelfde range.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DztgxBd3LOjmuu0fyMRpj8KfADM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vj2nVAOXhT93eHYB0AB3Cqe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 17-12-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
Daanmanolo schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:00:
Dankjewel! Ziet er goed uit die velgen man. Is dat met de standaard accu? Dan zit ik met 18 inch niet heel ver van deze cijfers af. In de zomer 100% = 380-390 en nu 290 in de 'winter' met winterbanden.

[...]
Klopt RWD SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

mtouw78 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:15:
[...]

En, zien ze er een beetje netjes uit? (Passen ze goed)
Ja, ze passen goed. Het is echt zacht rubber. Had het meer een plastic achtige schaal verwacht. Ik heb ze vanmiddag erin gestoken. Ik laat over een paar dagen weten hoe ze zich gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Zojuist melding gekregen van recallactie in de app, gelijk maar even afspraak gemaakt voor begin december. Laat dan gelijk alle meest recente updates toepassen bij de dealer. Hopelijk hebben ze ook een oplossing voor mijn defecte laadport, rijd al twee maanden met ductape rond….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

martijnvds schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:36:
Zojuist melding gekregen van recallactie in de app, gelijk maar even afspraak gemaakt voor begin december. Laat dan gelijk alle meest recente updates toepassen bij de dealer. Hopelijk hebben ze ook een oplossing voor mijn defecte laadport, rijd al twee maanden met ductape rond….
Ja ik heb 'm nu ook binnen . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellen
Heeft iemand de wallbox van Ford
En als dat het geval is en hij is op 3 fase aangesloten weet je dan misschien hoe de dip schakelaars moeten staan.
Vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterre
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 04-01-2022
FreeMen schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:17:
SR RWD krijgt er de meeste range bij...🤔
Zou mooi zijn maar blijft wel een beetje vreemd.

Opvallend detail , Premium SR RWD op 19 inch. Ik dacht dat RWD op 18 inch helemaal niet op 19inch mag en dat je dan alle garantie verliest als je het toch doet. Zo zie je maar weer.... Ook apart, 18 inch en 19inch beide dezelfde range.

[Afbeelding]
Komt er een update waarmee je meer range krijgt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
wouterre schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:34:
[...]

Yes, ook voor alle 2021 modellen zou dezelfde update komen voor meer range

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
wouterre schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:34:
[...]

Jazeker !

2022 Ford Mustang Mach-E battery capacity:

Standard Range (75.7 kWh total): 70 kWh usable - up 2 kWh/2.9% from 68 kWh
Extended Range (98.8 kWh total): 91 kWh usable - up 3 kWh/3.4% from 88 kWh

En je kan snelladen tot 90% ipv 80%

De GT heeft deze instelling al, maar alle modellen krijgen hem

[ Voor 7% gewijzigd door Brotuck op 18-12-2021 16:53 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaai
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:22
Heeft een van jullie ook deze melding in ETIS staan?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cixdsdHDdq0NLM3VnkX_LWGpCwY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ON5JB5V92iEBgFIgKalmu0y8.jpg?f=user_large

[ Voor 67% gewijzigd door haaibaai op 18-12-2021 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:15

ja3

Zeker, maar bij mij staat hij er samen met de actie van het panoramadak.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZ6cZQdo2Ty5IJIOM-nDKaOO6VA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yWRvuHMmnBVzqwuneinAAjvC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanmanolo
  • Laatst online: 27-06-2022
Enig idee wanneer? Misschien voor de wintersport nog haha. Mooi inderdaad dat die range voor grotere velgen gelijk is. Goed om te weten :)

Recall voor panoramadak bij mij ook in de app 👌🏻
FreeMen schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:38:
[...]

Yes, ook voor alle 2021 modellen zou dezelfde update komen voor meer range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmanjunior
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 17:06
Als ik probeer in de FordPass app een locatie op de kaart in te voeren knalt de app er steeds uit. Hebben jullie dat ook of beter een fix?

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:21
Bassmanjunior schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:23:
Als ik probeer in de FordPass app een locatie op de kaart in te voeren knalt de app er steeds uit. Hebben jullie dat ook of beter een fix?

Hans
Zelfde probleem, MAAR; als je via het icoontje rittenplanner op de kaart je bestemming invoert werkt het wel.
iOS 15.2, iPhone 8Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Rex_GK_CdaY8cx2JoySfKa1nHY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GUlhBul79BFhTPsgYgPMsoNp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bassmanjunior schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:23:

Hans
Heb android, maar iig geen enkel probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:38
Ja leuk die route planner. Maar als ik een langere vakantie rit invoer dan komt ie met een snelste route die 3 uur langer is dan via ABRP voor een rit van 800km naar Frankrijk.

Binnen Nederland gaat het allemaal wel goed maar zodra je moet laden tijdens de rit komt ie met hele bijzondere routes. Hoop dat ze dan nog updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:35
Daanmanolo schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:18:
Enig idee wanneer? Misschien voor de wintersport nog haha. Mooi inderdaad dat die range voor grotere velgen gelijk is. Goed om te weten :)

Recall voor panoramadak bij mij ook in de app 👌🏻

[...]
Vrijdag bij de dealer geweest voor een software update. Daar gaven ze aan dat de 21P22 afgelopen week beschikbaar is geworden voor mijn auto.

De range volgens GOM is wel meer geworden. Zit nu op 269km met 76% std rwd. Dat haalde ik vroeger niet. Maargoed er zijn we meer factoren die de GOM schatting beinvloeden, dus hoeveel range ik nu extra heb durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
Ronald_Kou schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:46:
[...]

Gebruik enkel dark-modus, vind persoonlijk die lichte modus geen gezicht…
Is het bij jou 'ineens' opgelost dat 'dark mode' weer werkt? Ik heb deze update al half november gehad. Al sinds september was mijn systeem gebroken naar een update bij de dealer. In november heeft een expert van Ford NL mijn auto geupdate en sindsdien werkt dark-mode niet meer. Alleen de kaart gaat wel in dark-mode, de rest van het middenscherm niet meer. Wat ik ook probeer. Ik durf eigenlijk niet meer naar de dealer, bang dat ze straks weer een update laten mislukken. Als iemand een truck heeft om die dark-mode weer te laten werken dan verneem ik dat graag. De lichte modus vind ik ook lelijk en ook best vervelend als je 's avond de auto gebruikt.

Mijn Sync 4 versie is: SYNC4 v4.0.21174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
MME_Maurice schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:28:
[...]

Is het bij jou 'ineens' opgelost dat 'dark mode' weer werkt? Ik heb deze update al half november gehad. Al sinds september was mijn systeem gebroken naar een update bij de dealer. In november heeft een expert van Ford NL mijn auto geupdate en sindsdien werkt dark-mode niet meer. Alleen de kaart gaat wel in dark-mode, de rest van het middenscherm niet meer. Wat ik ook probeer. Ik durf eigenlijk niet meer naar de dealer, bang dat ze straks weer een update laten mislukken. Als iemand een truck heeft om die dark-mode weer te laten werken dan verneem ik dat graag. De lichte modus vind ik ook lelijk en ook best vervelend als je 's avond de auto gebruikt.

Mijn Sync 4 versie is: SYNC4 v4.0.21174
Is het een optie je scherm eens naar fabrieksinstellingen te zetten of eerst een soft reset te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
unreal0 schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:21:
[...]

Is het een optie je scherm eens naar fabrieksinstellingen te zetten of eerst een soft reset te proberen?
Een Soft reset heeft niet geholpen, dat had ik al geprobeerd. Weer de boel terugzetten naar de fabrieksinstellingen kan ik nog proberen. Je wil niet weten hoe vaak ik sinds mei alles opnieuw heb moeten instellen omdat updates telkens mislukten, maar het is zeker een optie. Ik zal kijken of ik weer een keer een avondje in de avond wil zitten om de boel weer eens opnieuw in te stellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmanjunior
Waps61 schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:30:
[...]

Zelfde probleem, MAAR; als je via het icoontje rittenplanner op de kaart je bestemming invoert werkt het wel.
iOS 15.2, iPhone 8[Afbeelding]
Kijk, daar kunnen we wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22:18
Waps61 schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:30:
[...]

iOS 15.2, iPhone 8[Afbeelding]
Thanks! Klopt het dat je zelf nog geen tussenstops kunt invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
BaBoK schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:30:
[...]

Thanks! Klopt het dat je zelf nog geen tussenstops kunt invoeren?
Je kunt nadat hij heeft gepland handmatig aanpassingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Afspraak gemaakt bij Stern in Amsterdam (ZO) voor 10 Januari.
Eens kijken wat het resultaat gaat worden....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TY4TKqkuyp4RHwVkeAHkDxDYxqM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vntq8NS8L561ptF6w2XgXBI3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XS4MME
  • Laatst online: 24-01-2022
Vraag MME navigatie:
Is het mogelijk om vooraf bestemmingen in de Navigatie op te slaan?
Ik heb nu alleen nog maar de optie gevonden om de locatie op te slaan NADAT de bestemming bereikt is.

Weet iemand hoe je Navigatie bestemmingen vooraf kunt opslaan in de MME Navigatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassmanjunior
Bestemming invoeren en dan onder op de kaart naar boven scrollen. Komen dan een aantal mogelijkheden waaronder opslaan onder favorieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marco70
  • Laatst online: 17-12-2024
marco70 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:50:
[...]

Als ik meer weet laat ik het weten
Vandaag een voucher ontvangen van Ford NL waarmee ik een extra sleutel kan bestellen. Of indien gewenst andere Ford accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Laatst online: 16-06-2023
marco70 schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:16:
[...]

Vandaag een voucher ontvangen van Ford NL waarmee ik een extra sleutel kan bestellen. Of indien gewenst andere Ford accessoires.
Ford daar zelf meegenomen of heb je dr achteraan moeten mailen, bellen etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Laatst online: 16-06-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
marco70 schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:16:
[...]

Serieus? Hoe?

Ik vraag er al maanden om bij de dealer en die zeggen van niks te weten behalve dat bij de nieuwere afleveringen wel 2 sleutels zitten

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 15:58
Die van mij gaat donderdag voor de 21P22 update. Zou het in combinatie doen met de recall voor de voorruit, maar daar heb ik nog niks van gehoord. De dealer zei breng maar langs want het is wel een grote update, lost een aantal bekende problemen op en levert je meer capaciteit op in deze koude omstandigheden.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
makooy schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:24:
[...]

Serieus? Hoe?

Ik vraag er al maanden om bij de dealer en die zeggen van niks te weten behalve dat bij de nieuwere afleveringen wel 2 sleutels zitten
Alle dealers hebben te horen gekregen de tweede sleutel te moeten leveren. Dit is vrij recente info.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Brotuck schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:00:
[...]

Alle dealers hebben te horen gekregen de tweede sleutel te moeten leveren. Dit is vrij recente info.
Hoe recent?
3 weken geleden nog mijn auto laten updaten, althans poging tot, moest 300 aftikken als ik extra sleutel wou hebben.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:55
AvantBlack schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:40:
Die van mij gaat donderdag voor de 21P22 update. Zou het in combinatie doen met de recall voor de voorruit, maar daar heb ik nog niks van gehoord. De dealer zei breng maar langs want het is wel een grote update, lost een aantal bekende problemen op en levert je meer capaciteit op in deze koude omstandigheden.

Ben benieuwd!
De recall voor de voorruit is uitgesteld vanwege foutief geleverde vervangende ruiten. Nieuwe moeten nog geleverd worden. Wel wordt de recall voor het panorama dak al uitgevoerd. Als het goed is heeft iedereen inmiddels in de fordpass app bericht gehad hierover en kan je een afspraak maken bij de dealer. Mijn mach-e gaat 4 Jan voor deze recall en de nodige update. En hopelijk ga ik naar huis met een tweede sleutel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco70
alex81 schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:10:
[...]

Het beste is om rechtstreeks contact op te nemen met Ford NL en situatie uitleggen en met hen in gesprek blijven. Dit betreft eigenlijk alle klachten die men heeft met de E mach.
Men bouwt dan een dossier op en gaat men proberen gericht de problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
makooy schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:09:
[...]

Hoe recent?
3 weken geleden nog mijn auto laten updaten, althans poging tot, moest 300 aftikken als ik extra sleutel wou hebben.
Ik hoorde dit toen ik mijn auto kreeg. Dus 2 weken geleden. Het was toen nog niet duidelijk hoe het aangepakt zou worden.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

makooy schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:09:
[...]

Hoe recent?
Ik heb 2 weken geleden mijn auto geleverd gekregen. Daar zaten (ondanks dat de dealer anders zei) 2 sleutels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellen
Ik heb mijn auto 1 maand geleden gekregen en daar zaten ook 2 sleutels bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Sinds de laatste update heb ik de tegel Notities erbij gekregen. Helaas is de tegel Navigatie verdwenen.
Zojuist een reset gedaan (volume omlaag en pijltje naar rechts), alleen geen goed resultaat.

Wat zou nog meer kunnen behalve naar de dealer gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:48
Ronald_Kou schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:34:
[...]

Ik heb er bij aflevering meteen 20” onder laten leggen. [Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoop dat dit helpt👍🏻
Mooie bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Luffbra schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:32:
Sinds de laatste update heb ik de tegel Notities erbij gekregen. Helaas is de tegel Navigatie verdwenen.
Zojuist een reset gedaan (volume omlaag en pijltje naar rechts), alleen geen goed resultaat.

Wat zou nog meer kunnen behalve naar de dealer gaan?
Als je op je icoontje tikt bovenin het scherm krijg je alle potentiële tegels, nu nog actief maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Brotuck schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:52:
[...]

Jazeker !

2022 Ford Mustang Mach-E battery capacity:

Standard Range (75.7 kWh total): 70 kWh usable - up 2 kWh/2.9% from 68 kWh
Extended Range (98.8 kWh total): 91 kWh usable - up 3 kWh/3.4% from 88 kWh

En je kan snelladen tot 90% ipv 80%

De GT heeft deze instelling al, maar alle modellen krijgen hem
Of toch niet...😔

https://fordauthority.com...-usable-battery-increase/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco70
alex81 schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:10:
[...]

Dit is vanuit Ford gekomen nadat ik diverse malen contact met hen gehad omtrent de diverse bekende klachten met PAAK. Tevens de meest voorkomende klachten ook gemeld zoals windgeruis en afnemend rijbereik bij koud weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06
Vandaag mijn Mach-e opgehaald bij de dealer na een update beurt.

Wat werkte niet :
-Keyless Entry werkte ineens niet
-Het bekende oplaad geluid
-Windgeruis bij snelweg snelheden aan passagiers kant (eerdere post was duidelijk rubber in de deur afwijkend)

Vandaag 2-3 uurtjes rondgereden :
-Keyless Entry werkt weer, de dealer zei nog dat wellicht Bluetooth verbindingen zoals mijn FM One kunnen storen.....Lijkt me niet maar goed.
-Oplaad geluid niet kunnen testen maar vertrouw wel dat de update erop staat
-Windgeruis lijkt voor mijn gevoel weg, ze hebben de deur afgesteld en de rubberen rand is inderdaad steviger en meer vergelijkbaar met de passagiers kant dan hiervoor.
-Settings waren voornamelijk bewaard, paar kleine dingen aangepast, wat opties bijgekomen voor mijn gevoel, telefoon was nog steeds gekoppeld.
-Fordpass nog wel op 1.6
-Bereik in koud weer (0c )was veel beter, ik had 225km op 75% (SR RWD) dit was voorheen denk ik eerder rond de 180km of zelfs minder.

So far so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
MarcelGo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:49:
[...]

Als je op je icoontje tikt bovenin het scherm krijg je alle potentiële tegels, nu nog actief maken?
Super, het is gelukt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vema
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-08 17:54
MME_Maurice schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:04:
[...]

Een Soft reset heeft niet geholpen, dat had ik al geprobeerd. Weer de boel terugzetten naar de fabrieksinstellingen kan ik nog proberen. Je wil niet weten hoe vaak ik sinds mei alles opnieuw heb moeten instellen omdat updates telkens mislukten, maar het is zeker een optie. Ik zal kijken of ik weer een keer een avondje in de avond wil zitten om de boel weer eens opnieuw in te stellen ;-)
Zelfde probleem hier na update van sync naar v21174_168, fabrieksinstellingen of master reset hebben geen resultaat.
Volgende week een afspraak maken voor de 21P22 update en andere openstaande updates, hoop dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Jarune schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:56:
Vandaag mijn Mach-e opgehaald bij de dealer na een update beurt.

Wat werkte niet :
-Keyless Entry werkte ineens niet
-Het bekende oplaad geluid
-Windgeruis bij snelweg snelheden aan passagiers kant (eerdere post was duidelijk rubber in de deur afwijkend)

Vandaag 2-3 uurtjes rondgereden :
-Keyless Entry werkt weer, de dealer zei nog dat wellicht Bluetooth verbindingen zoals mijn FM One kunnen storen.....Lijkt me niet maar goed.
-Oplaad geluid niet kunnen testen maar vertrouw wel dat de update erop staat
-Windgeruis lijkt voor mijn gevoel weg, ze hebben de deur afgesteld en de rubberen rand is inderdaad steviger en meer vergelijkbaar met de passagiers kant dan hiervoor.
-Settings waren voornamelijk bewaard, paar kleine dingen aangepast, wat opties bijgekomen voor mijn gevoel, telefoon was nog steeds gekoppeld.
-Fordpass nog wel op 1.6
-Bereik in koud weer (0c )was veel beter, ik had 225km op 75% (SR RWD) dit was voorheen denk ik eerder rond de 180km of zelfs minder.

So far so good.
Zo te zien een zinvolle update geweest, je leest wel eens tegenovergestelde berichten (y) .
Het windgeruis kan bij mij ook beter heb ik het idee dus die zal ik ook op het lijstje zetten. Voor de rest had ik de genoemde klachten gelukkig niet.
Het bereik is overigens fictief, de boordcomputer is gereset en geeft nu data obv standaard parameters. Over een week is het weer gewoon de vertrouwde 180km ;)

[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 22-12-2021 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:07
Iemand nog tips voor de eerste keer door de wasstraat? Ik lees zoveel verschillende verhalen en begin het een beetje spannend te vinden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
NightWidow schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:54:
Iemand nog tips voor de eerste keer door de wasstraat? Ik lees zoveel verschillende verhalen en begin het een beetje spannend te vinden 😂
Al een keer of 5 door de wasstraat geweest. Z’n XXL waarin je wordt voortgetrokken aan het linker voorwiel.

Auto in de goot gereden, in N gezet en op L gedrukt. Is elke keer prima gegaan. O ja ruitenwisssers uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Ronald_Kou schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:46:
[...]

Al een keer of 5 door de wasstraat geweest. Z’n XXL waarin je wordt voortgetrokken aan het linker voorwiel.

Auto in de goot gereden, in N gezet en op L gedrukt. Is elke keer prima gegaan. O ja ruitenwisssers uit.
ja hier ook, ik klap meestal ook de spiegels in...

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Even iets heel anders, gebruikt bij iedereen die fordpass app zo achterlijk veel stroom?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKArennv_dHQtwbgVMXhV11hl50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxCET3GFYpBWxkiZqUhU0Dc7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaai
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:22
Yep, top ontwikkelde app, maar wel redelijk in lijn met de overige software van Ford :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_Kou
FordPass is bij mij slecht goed voor 1%.
In vergelijk mySolarEdge (zonnepanelen) app is goed voor 3% en daar kijk ik nooit naar 😂

Ik heb wel mij PAAK er uit gehaald, nutteloze software die incidenteel werkt. Mijn oude Opel Kadett van vroeger had ik nog sneller open…, PAAK vereiste bij mij bijna altijd dat ik de telefoon moest pakken, FordPass openen, wachten, wachten, wachten, auto open. Binnen herhaalde deze waanzin zich dan nog een keer.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZClTuAp6vPYBfh8QKYB26wMXz4M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xRhq79ccxCUy0bg9oVBu668V.png?f=fotoalbum_large
Bij mij in ieder geval niet

• marcelt4
  • Laatst online: 30-03-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EA-BGnUlkq9t2WF73GuNUzqeFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ujNHyC3W04qFaienhTnkMBj.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe up2date Ford Etis is? Mijn (toekomstige) auto staat nog steeds bij de dealer (inmiddels al bijna een maand) en ze hebben het volgens mijn tussenpersoon over een ABS storing die niet weg wil. Maar als ik dan kijk op Ford Etis, hebben ze de 21P22 update nog niet eens uitgevoerd, terwijl daarin juist de issues beschreven staan die tijdens en na de proefrit zich openbaarden. Maar is deze melding via Etis ook direct weg als de update is gedaan? Voordat ik straks onterecht uit mijn dak ga....

Linkje : https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ronald_Kou schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:29:
FordPass is bij mij slecht goed voor 1%.
In vergelijk mySolarEdge (zonnepanelen) app is goed voor 3% en daar kijk ik nooit naar 😂

Ik heb wel mij PAAK er uit gehaald, nutteloze software die incidenteel werkt. Mijn oude Opel Kadett van vroeger had ik nog sneller open…, PAAK vereiste bij mij bijna altijd dat ik de telefoon moest pakken, FordPass openen, wachten, wachten, wachten, auto open. Binnen herhaalde deze waanzin zich dan nog een keer.
Ja, ik heb PAAK wel aanstaan. Heb nog geen moment gehad dat ik het idee had dat het niet werkte. Altijd tegen de tijd dat ik bij de auto ben is die al van het slot af. Erg fijn.

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 14:46
Hi allen, ben ik zo onwetend qua specs of mis ik iets. Onze Mustang heeft geen 'lopende' knipperlichten maar vast aan/uit? Is dat versie afhankelijk alsin enkel bij AWD +? Ik dacht dat dat toch wel een standaardfeature was, zeker in combinatie met technology plus pakket.

• Brotuck
Tedillac schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:14:
Hi allen, ben ik zo onwetend qua specs of mis ik iets. Onze Mustang heeft geen 'lopende' knipperlichten maar vast aan/uit? Is dat versie afhankelijk alsin enkel bij AWD +? Ik dacht dat dat toch wel een standaardfeature was, zeker in combinatie met technology plus pakket.
Dit is enkel aanwezig op de AWD en GT modellen

Just here for the fun

• m24

m24

Brotuck schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:15:
[...]

Dit is enkel aanwezig op de AWD en GT modellen
huh? dit effect bedoel je toch? YouTube: Rear lights effect | Ford Mustang Mach E

dat heeft mijn RWD TP+ ook .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
m24 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:23:
[...]

huh? dit effect bedoel je toch? YouTube: Rear lights effect | Ford Mustang Mach E

dat heeft mijn RWD TP+ ook .....
Ik dacht dat voor en achter hetzelfde was op de RWD ? Maar kennelijk is achter dus op de RWD wel "lopend"

Weer wat geleerd

Just here for the fun

• m24

m24

Tedillac schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:14:
Conclusie: achter zou dit wel moeten, voor niet.... :)

• Brotuck
Als je zoekt naar de verschillen (details) tussen de RWD, AWD en GT op de Ford site, dan mis ik wel meer punten die niet besproken zijn. Zeker toen we een paar weken geleden de AWD naast de GT hadden gezet viel er bijvoorbeeld ook op dat de voorkant ook andere details heeft. De grill uiteraard, maar ook de spoiler is anders.

Just here for the fun

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcelGo
Gelukkig is niet alles wat geschreven wordt waar ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPH_TUXJEgzbHEkLqUuLGcnX6r0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPgW1i2g229ikal6NDCXtHLT.jpg?f=fotoalbum_large

• Brotuck
Thuis opladen vanaf ongeveer 49% op een 11 kWh lader. Dan lijkt me dit een geval van er klopt iets niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2Ncdbk8RaDN3X8BiUjsbUuGzF0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GpbrCP4Tf2H9GUoiS3gXFl8t.png?f=fotoalbum_large

Just here for the fun

Pagina: 1 ... 114 ... 179 Laatste