[PC] Wolcen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-05 17:10
Deadsmell schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:17:
[...]

Dat komt nog wel. Als je goede skills kiest en je attributes op de juiste manier instelt, dan doet een warrior ook een bak damage.
Wat zijn leuke skills, want die HotA skill (diablo 3) skill die je standaard hebt is maar zwak..

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Dat is juist mijn default attack :D

crit crit crit crit en nog meer crit.

Geen idee hoe de skill heet in de 2de ring (groen). Maar er is zo'n grote node die 100% crit damage doet, maar -30% normaal. Werkt voor mij tot nu toe prima met de crit modifiers van de skill zelf.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
boemmie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:51:
Ben gisteren avond gestopt bij act 3 boss.
ben zelf een melee speler, dus ga het leuk krijgen.. geen ranged aanval of passive autoattacks. enige wat ik kan doen is een ground attack aanzetten en hopen dat ie daar in loopt.
eens wat tactics opzoeken voor een 2hnd spec speler.
Bleeding Edge skill gebruiken :) De extra duration modifier er op en dan enkele laten spinnen en die crit bijna constant voor 15k damage...boss battle duurde 2 minuten max op lvl 37. Op het einde je ultimate poppen want er zit zo'n vervelende one shot mechanic in die moeilijk te dodgen is.

Bij deze de 3 acts dus uigespeeld en ik moet zeggen dat ik me al uitstekend vermaakt heb met deze game. Vette boss battles en paar leuke cinematics (zeker als je denkt dat het door een beperkt team is gemaakt en geen megacorp als Blizzard). Dit weekend zelfs een online potje met 3 andere random spelers heel act 2 en een stuk van act 3 doorlopen. Zowaar een gezellige groep en niks toxic... Als ik bij D3 in een random groep kom dan konden het net zo goed bots zijn...

Moet enkel eens een nieuwe build opzoeken die wat meer snelheid in m'n gameplay brengt. De spels die je buffen duren ook niet lang en moet je constant opnieuw casten, op trash mobs zijn ze niet nuttig want die one shot ik allemaal, en als ik ze in een elite pak of boss eerst moet casten dan loop ik al veel risico om zelf geoneshot the worden voor ik damage kan doen en m'n lifeleech me recht kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Inrage schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:18:
[...]

Bleeding Edge skill gebruiken :) De extra duration modifier er op en dan enkele laten spinnen en die crit bijna constant voor 15k damage...boss battle duurde 2 minuten max op lvl 37. Op het einde je ultimate poppen want er zit zo'n vervelende one shot mechanic in die moeilijk te dodgen is.

Bij deze de 3 acts dus uigespeeld en ik moet zeggen dat ik me al uitstekend vermaakt heb met deze game. Vette boss battles en paar leuke cinematics (zeker als je denkt dat het door een beperkt team is gemaakt en geen megacorp als Blizzard). Dit weekend zelfs een online potje met 3 andere random spelers heel act 2 en een stuk van act 3 doorlopen. Zowaar een gezellige groep en niks toxic... Als ik bij D3 in een random groep kom dan konden het net zo goed bots zijn...

Moet enkel eens een nieuwe build opzoeken die wat meer snelheid in m'n gameplay brengt. De spels die je buffen duren ook niet lang en moet je constant opnieuw casten, op trash mobs zijn ze niet nuttig want die one shot ik allemaal, en als ik ze in een elite pak of boss eerst moet casten dan loop ik al veel risico om zelf geoneshot the worden voor ik damage kan doen en m'n lifeleech me recht kan houden.
bleeding edge heb ik inderdaad, maar ultimate? je bedoeld dat ding wat je activeerd met R? die werkt niet bij mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:37
Heb je al wel met "F" geselecteerd welke ultimate vorm je wilt aannemen? :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Joarie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:22:
Heb je al wel met "F" geselecteerd welke ultimate vorm je wilt aannemen? :+
}:O nope, zo goed op lopen letten blijkbaar bij unlock....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
Geeft niet. Ik kwam er pas na lvl 30 en een Youtube tutorial achter dat de passive skill tree ringen heeft die kunnen draaien... :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:37

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
boemmie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:24:
[...]

}:O nope, zo goed op lopen letten blijkbaar bij unlock....
Ach je mist niks. Je hebt even een godmode (je bent zelfs immortal) die er wel vet uitziet maar in feite heb ik mijn Ascention skill (na 3x voor de lol) nooit meer gebruikt. De bleeding edge is behoorlijk OP. Vooral als je de juiste nodes (passives) erbij pakt. Ik gebruik Wings of Ishmir met de Stamina point. Elke jump kost 1 stamina i.p.v. Rage. Zo kan ik max 5x achter elkaar jumpen. Dus ik pop eerst 2 of 3 keer Bleeding Edge en dan jump ik tussen de mobs. Bij eindbazen kun je vrij gemakkelijk wegjumpen. Combineer dat met Juggernaut en eventueel Blood for Blood voor wat meer survivability.

Check gewoon een build op youtube zoals deze onderstaande build. Geeft sowieso veel info waar je je eigen draai aan kunt geven...

[ Voor 15% gewijzigd door FloydRaalte op 24-02-2020 14:37 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 13:47
Jurjen08 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:28:
[...]

Wat zijn leuke skills, want die HotA skill (diablo 3) skill die je standaard hebt is maar zwak..
Wat Inrage hieronder zegt: Bleeding Edge is heel tof en doet een enorme bak damage. Maar ook dat is weer afhankelijk van build keuzes en runes die je kiest. En combinaties die je maakt. Die Wings of Ishmir skill kan je damage bonusses geven. Als je daarmee in een groep springt, veel vijanden raakt en dan Bleeding Edge popt, dan is je damage veel hoger. Ook met meer ailment stacks en bonussen in je build. En het maakt uit of je one-hander of two-hander gebruikt.

Ik denk dat je die HotA skill ook best viable kunt krijgen, als je de juiste keuzes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:07
Toffe game!

Ik vind het wel heel erg jammer dat het resetten van de talents zo vreselijk duur is. Op level 10 heb je al 250 van de paarse currency nodig terwijl je tegen die tijd niet meer dan 30-40 bezit. Ik heb van iemand gold gekregen en kon daarmee dubbele spells kopen via de vendor en zo resetten. Maar dat zou niet nodig moeten zijn.

Alsnog zijn er wel wat zaken die ik early level wil proberen. Zo merk ik net dat de +60% critical hit chance score net anders werkt dan ik verwacht had. Dus nu zou ik bijvoorbeeld +25 ferocity willen proberen in plaats van die 60%, zou effectiever kunnen zijn op dit level, Maar dat kost weer 250 currency die ik niet heb.

Van mij mogen ze dit op de schop gooien en het de eerste pak hem beet 15 levels min of meer gratis maken, net als in Rift. In de endgame kun je er dan altijd nog een money sink van maken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
boss is bugged...
act 3 boss phase 2 blijft ie hangen op de helft....

EDIT:

Fixed, forum gelezen.
Blijkbaar kan act 3 boss niet tegen Aether dmg. Oftewel op zoek gegaan naar redelijk wapen zonder aether schade en bug kwam niet naar voren.

[ Voor 55% gewijzigd door boemmie op 25-02-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 08:30
Iemand die nog wat samen wil spelen, voeg me toe: basvdd.2017 Ik ben level 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:52
Ik heb best wel serverlag, iemand anders ook? Aan mijn PC kan het niet liggen en mijn ping is rond de 20..

EDIT: even uitloggen en weer inloggen en nu is de lag weg... ;)

[ Voor 24% gewijzigd door mentalozzie op 24-02-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 20:41
Gisteren een boost getest, 2e character van een vriend geboost: Level 100 expeditions (3 rondjes) en z'n character was al lvl 45 *O*

Ben nu zelf 76 en merk wel dat het een beetje een sleur wordt: dungeons zijn over het algemeen redelijk hetzelfde... zal ook maar eens een nieuw character aan moeten maken..

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Ben gisteren begonnen met het spel met online mode (weet niet of dit verstandig was). Vermaak me prima, maar tegelijkertijd merk ik wel dat ik soms enemies niet kan aanvallen... Moet ik een aoe gebruiken om ze neer te krijgen.

Je bent wel snel overpowered heb ik het idee. Eerste verhaallijn maar afmaken en dan endgame bekijken.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-05 10:47
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:52:

Je bent wel snel overpowered heb ik het idee. Eerste verhaallijn maar afmaken en dan endgame bekijken.
Wacht maar totdat je bij de bossfights komt. :P

Ik denk dat ik m'n mage volledig ga respeccen naar ailment based. Kwam wel een aardige build guide tegen. Nu hopen dat ik genoeg primordial dingetjes en gold heb daarvoor.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Mugwump schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:25:
[...]

Wacht maar totdat je bij de bossfights komt. :P

Ik denk dat ik m'n mage volledig ga respeccen naar ailment based. Kwam wel een aardige build guide tegen. Nu hopen dat ik genoeg primordial dingetjes en gold heb daarvoor.
hoe respec je anyway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
sdk1985 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:53:
Toffe game!

Ik vind het wel heel erg jammer dat het resetten van de talents zo vreselijk duur is. Op level 10 heb je al 250 van de paarse currency nodig terwijl je tegen die tijd niet meer dan 30-40 bezit.
Ik vind het zelf wel meevallen... ik heb de talenttree zelf 3x gereset. Ben nu lvl 49 geloof ik. Hopelijk verkoop je de gevonden skills niet? Altijd rechtermuisknop en ze 'gebruiken'. Je krijgt namelijk evenveel van die paarse poep voor het verkopen als voor het gebruiken ervan 8)7 Dan kun je ze beter gebruiken lijkt me. Bij mij kost het nu rond de 1500 van die paarse poep ofzo... daar zit je vrij snel aan wanneer je endgame dungeons doet. Je vindt veel van die skills, elke run minimaal een stuk of 5 tot 10. ik heb nu veel meer last van de gold-sinks in de game. Die dungeons leveren niet erg veel gold op m.i. en het respeccen van gear is gewoon frickin duur. Gisteren even snel een 2-hander great Axe met 3 sockets alle gems ge-removed. Kotsen 24.000 gold! Whut!? En dan nogwat: de endgame is puur gebaseerd rondom gold en die paarse-poep. Ik ben er zelf nog mee bezig om het te snappen maar je kunt dus gebouwen bouwen en upgraden in Stormfall en daardoor upgrades, items en buffs krijgen. Beetje zoals the blacksmith, jeweler en mystic in Diablo 3. Echter kun je hier meerdere van deze 'projects' doen die allemaal gold en/of paarse poep kosten. Je kunt op deze manier b.v. ook die 5de skillbar unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Press C. Je ziet je charactersheet. Onder je 4 main skills (ferocity, thoughness etc) zie je 2 knoppen: 1 voor respeccen mainskills en 1 voor respeccen passive skilltree. Beide kosten gold of paarse poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Zijn er trouwens goede sites met build informatie? "Kijk deze youtube video van 10-20 minuten voor m'n build" is nou niet echt de meest efficiënte manier om er een paar te beoordelen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Mugwump schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:00:
Zijn er trouwens goede sites met build informatie? "Kijk deze youtube video van 10-20 minuten voor m'n build" is nou niet echt de meest efficiënte manier om er een paar te beoordelen. :P
Lord_T schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:
https://wolcen-universe.c...-by=rating&order-dir=DESC

Website met wat builds... de rhykker build met pistol werkt mij te slecht bij boss fights :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:52:
Ben gisteren begonnen met het spel met online mode (weet niet of dit verstandig was). Vermaak me prima, maar tegelijkertijd merk ik wel dat ik soms enemies niet kan aanvallen... Moet ik een aoe gebruiken om ze neer te krijgen.

Ofwel die mobs gewoon skippen, tis toch maar trash. Ofwel shift inhouden en dan attack doen, dan raak je die soms met je range van je normal attack.

Bij de eerste echte boss heb je direct een skill check, dat overpowered gevoel is dan even weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
nou als het zo zie. Is bleeding edge echt te sterk.
eind boss was gisteren best makkelijk. zolang je maar niet die specifieke schade aan hem doet waardoor die bugt.
Gewoon facetanking en dood in een paar seconden per phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 10:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ailment, turrets en weglopen, dat was mijn tactiek op elke boss :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
FloydRaalte schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:46:
[...]

Ik vind het zelf wel meevallen... ik heb de talenttree zelf 3x gereset. Ben nu lvl 49 geloof ik. Hopelijk verkoop je de gevonden skills niet? Altijd rechtermuisknop en ze 'gebruiken'. Je krijgt namelijk evenveel van die paarse poep voor het verkopen als voor het gebruiken ervan 8)7 Dan kun je ze beter gebruiken lijkt me. Bij mij kost het nu rond de 1500 van die paarse poep ofzo... daar zit je vrij snel aan wanneer je endgame dungeons doet. Je vindt veel van die skills, elke run minimaal een stuk of 5 tot 10. ik heb nu veel meer last van de gold-sinks in de game. Die dungeons leveren niet erg veel gold op m.i. en het respeccen van gear is gewoon frickin duur. Gisteren even snel een 2-hander great Axe met 3 sockets alle gems ge-removed. Kotsen 24.000 gold! Whut!? En dan nogwat: de endgame is puur gebaseerd rondom gold en die paarse-poep. Ik ben er zelf nog mee bezig om het te snappen maar je kunt dus gebouwen bouwen en upgraden in Stormfall en daardoor upgrades, items en buffs krijgen. Beetje zoals the blacksmith, jeweler en mystic in Diablo 3. Echter kun je hier meerdere van deze 'projects' doen die allemaal gold en/of paarse poep kosten. Je kunt op deze manier b.v. ook die 5de skillbar unlocken.
Mijn ervaring is echt op het begin van de game gebaseerd. Op moment van schrijven level 1-14. In begin heb je iets van 40 paars terwijl je 250 nodig hebt voor een reset. Dit komt deels doordat er niet zo veel spells droppen, je een nieuwe char hebt en je dus weinig dubbele hebt én omdat een spell dubbel hebben slechts 10 punten oplevert. Je moet dan 25 spells a 2000 gold kopen = 50.000 gold. Op dat level heb je ongeveer 10K gold.

Ik krijg nu ineens +100 per dubbele spell, vermoed dat dit ergens tussen level 15 en 20 met factor 10 is verhoogd. Daarmee wordt het probleem een stuk kleiner. Reset kost iets van 500 en dan heb je dus maar 5 dubbele spells nodig. Tegelijkertijd begin ik nu vaker dubbele spells te vinden.

Wat mij betreft mogen ze het resetten in een quality of life update gewoon 10 punten maken tot level 15 :).

Overigens heb ik op mijn 2e character gemerkt hoe enorm krachtig die skilltree kan zijn. Heb gerespecced naar alle 'flat' bonussen, dus dan pak je de +25 keren toughness, ferocity, wisdom in plaats van bijvoorbeeld de +60% critical hit rate. Mijn mage is nu echt overpowered O-) . Ren met die plague circel op een groep af, vuur een paar ijspegels af en alles ontploft. Komt omdat ik door die flat bonusen standaard al 82 toughness had en via gear 70+ wisdom dus kon letterlijk alle resterende punten op level 13 in rood gooien :*) .

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2020 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Inrage schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:04:
[...]

Ofwel die mobs gewoon skippen, tis toch maar trash. Ofwel shift inhouden en dan attack doen, dan raak je die soms met je range van je normal attack.

Bij de eerste echte boss heb je direct een skill check, dat overpowered gevoel is dan even weg :)
Check, heb het gemerkt. 3e fase is een hel als ranged 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Act I baas was nog best pittig! In ieder geval met twee spelers. Want er zijn een aantal mechanics waarbij je in 1x neer gaat
spoiler:
Zoals de vuurcirkel in phase2
. Vervolgens is het best lastig iemand te reviven zonder gestoord te worden. Solo gaat het wellicht iets makkelijker wanneer je jezelf 3x kunt reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
zowel die paarse troep als gold krijg je in de endgame in overvloed. ben nu lvl 62 en mijn expeditions staan op champion. Die skills droppen echt vaak. Heb nu paarse troep in overvloed, maar heb ook veel nodig om de gebouwen te uppen. Ik vermaak me prima met de game en een party vinden is nog geen 1x mislukt.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
daltona schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:17:
zowel die paarse troep als gold krijg je in de endgame in overvloed. ben nu lvl 62 en mijn expeditions staan op champion. Die skills droppen echt vaak. Heb nu paarse troep in overvloed, maar heb ook veel nodig om de gebouwen te uppen. Ik vermaak me prima met de game en een party vinden is nog geen 1x mislukt.
Goed om te lezen dat je je nog vermaakt met de endgame. Wellicht doe ik wat fout :) Ben lvl 50+ maar tot nu toe nog niet erg onder de indruk van de end-game... ik doe constant expeditions en dan gebruik ik 4 modifiers van 2500 gold per stuk plus die Wrath of nogwat om meer rewards te krijgen. Twee vingers in de neus. Ik kom echter ooit hoger dan het eerste blauwe vakje Adept nr 43. Hoe werkt dit? Daarnaast kun je die kortere missions doen maar die leveren ook niet veel op. Ik probeer wel wat project te doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen... al met al begint het een sleur te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
FloydRaalte schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:25:
[...]

Goed om te lezen dat je je nog vermaakt met de endgame. Wellicht doe ik wat fout :) Ben lvl 50+ maar tot nu toe nog niet erg onder de indruk van de end-game... ik doe constant expeditions en dan gebruik ik 4 modifiers van 2500 gold per stuk plus die Wrath of nogwat om meer rewards te krijgen. Twee vingers in de neus. Ik kom echter ooit hoger dan het eerste blauwe vakje Adept nr 43. Hoe werkt dit? Daarnaast kun je die kortere missions doen maar die leveren ook niet veel op. Ik probeer wel wat project te doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen... al met al begint het een sleur te worden.
Als je adept selecteert moet je ook de 43 aanklikken, dan 3 portals achter elkaar doen, dan gaat ie naar 46,49,52 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
boemmie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:00:
[...]

Als je adept selecteert moet je ook de 43 aanklikken, dan 3 portals achter elkaar doen, dan gaat ie naar 46,49,52 etc
Ah, ik kom er zojuist achter dat je dan alleen de 4 dungeon modifiers aan moet klikken van 2500 gold each. Die laatste, welke paarse currency kost, moet je dan niet doen aangezien je dan niet 3 levels krijgt maar 1 level met aan het einde een ranking o.i.d.... waar is dat dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
waar ik tegen aan loop is dat ik de 2de baas niet helemaal lekker verslagen krijg, ik kom wel steeds iets verder. Wat ik nu dus doe is de stukken die ik al doorlopen heb nog maar een keer doen om XP en gear te farmen. alleen voelt dat een beetje been there, done that aan.

Wat ik toch wel mis is zoiets als rifts, lekker in springen en direct knallen, en aan het einde dan je rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
hellfighter87 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:13:
waar ik tegen aan loop is dat ik de 2de baas niet helemaal lekker verslagen krijg, ik kom wel steeds iets verder. Wat ik nu dus doe is de stukken die ik al doorlopen heb nog maar een keer doen om XP en gear te farmen. alleen voelt dat een beetje been there, done that aan.

Wat ik toch wel mis is zoiets als rifts, lekker in springen en direct knallen, en aan het einde dan je rewards
die krijg je na verslaan van de story

wat voor build ben je?
meest belangrijke wat ik heb gemerkt is dat je wapen hoge dmg nodig heeft.
Dus probeer een added dmg wapen te vinden. Hierdoor werden de bosses een stuk makkelijker merkte ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
sdk1985 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:14:
[...]

Mijn ervaring is echt op het begin van de game gebaseerd. Op moment van schrijven level 1-14. In begin heb je iets van 40 paars terwijl je 250 nodig hebt voor een reset. Dit komt deels doordat er niet zo veel spells droppen, je een nieuwe char hebt en je dus weinig dubbele hebt én omdat een spell dubbel hebben slechts 10 punten oplevert. Je moet dan 25 spells a 2000 gold kopen = 50.000 gold. Op dat level heb je ongeveer 10K gold.

Ik krijg nu ineens +100 per dubbele spell, vermoed dat dit ergens tussen level 15 en 20 met factor 10 is verhoogd. Daarmee wordt het probleem een stuk kleiner. Reset kost iets van 500 en dan heb je dus maar 5 dubbele spells nodig. Tegelijkertijd begin ik nu vaker dubbele spells te vinden.
Je krijgt 10 punten voor een skill die je gekocht hebt. Raap je en skill op en is hij dubbel dan krijg je 100 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:58
Blijkbaar heb ik een paar jaar geleden Umbra gebacked en heb ik zojuist een Wolcen CD key ontvangen :)

Ben dat spel echt al jaren geleden uit het oog verloren en wist niet eens dat het nu Wolcen is geworden.

Dit weekend maar eens spelen, ben erg benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door kwdtje op 26-02-2020 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
Vorige week was ik nog vrij enthousiast over deze game, en ondanks alle bugs en server issues er toch plezier aan beleefd. Maar na 2 avondjes de expeditions (rifts) te doen, heb ik een enorm gevoel van herhaling en lijkt het allemaal plots vrij saai en nutteloos, en dan begin je je ook te ergeren aan de talloze bugs.

Als je dan eens gaat lezen van wat mensen vinden van de endgame die al max level zijn en vlotjes lvl 187 kunnen clearen, dan wordt het alleen maar erger. Skills die niet werken, builds die bugged zijn, crashes, items die verwijnen (nu nog steeds), eindeloze grind voor upgrades van je stadje zonder dat je er een reward voor krijgt, ...

Ik ben geen fan van z'n schreeuwerig gedoe, maar hij slaat wel de nagel op de kop...
YouTube: Quin69 - Wolcen: Lords of Mayhem Game Review

Binnen enkele weken toch nog maar eens D3 oppikken en Season 20 spelen, vloeiende game zonder bugs (PoE loot systeem staat me niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Inrage schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:05:
Vorige week was ik nog vrij enthousiast over deze game, en ondanks alle bugs en server issues er toch plezier aan beleefd. Maar na 2 avondjes de expeditions (rifts) te doen, heb ik een enorm gevoel van herhaling en lijkt het allemaal plots vrij saai en nutteloos, en dan begin je je ook te ergeren aan de talloze bugs.

Binnen enkele weken toch nog maar eens D3 oppikken en Season 20 spelen, vloeiende game zonder bugs (PoE loot systeem staat me niet aan).
Door dit bericht ben ik nu echt overtuigd, Wolcen zal niets voor mij zijn. Ik stoor me al zo erg aan de herhaling en de nutteloosheid van herhaaldelijk de rifts grinden in D3.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Inmiddels Lambach neergekregen. Respec naar ailment build met passives die ailments flink boosten en synergie veroorzaken waardoor de DPS eindelijk een beetje fatsoenlijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Worra schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:45:
[...]

Je krijgt 10 punten voor een skill die je gekocht hebt. Raap je en skill op en is hij dubbel dan krijg je 100 punten.
Bedankt voor de toelichting. Zou er dan wellicht een bugje in hebben gezeten? Ben er vrij zeker van dat ik zowel havoc orb als consuming embers dubbel voorbij heb zien komen.

Heb het getest op mijn level 10 archer en havoc orb gaf gewoon +10 ook al had ik die al. Het wordt dus toch pas +100 op een later moment. Kan wel bevestigen dat vendor spells op +10 blijven staan.

Oké even iets heel anders mijn tweede character, level 13, in ten onrechte naar act2 gezet na het joinen van iemand die in act2 bezig was. Volgens reddit kun je iets in een json aanpassen maar de map C:\Users\x\Saved Games\wolcen\savegames\characters is leeg en de overige files zijn het laatst op 18-2 aangepast. Zouden de saves verhuisd zijn?

edit: Is natuurlijk alleen voor offline |:(

Derde probleem: Iemand tip voor Mistshaper Malikia? Gelukt.

[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
double post
Daarstraks is 1.5 gepushed, krijg nu bericht dat ik moet updaten en ja hoor 1.6 is nu ook gepushed :D .
1.0.6.0 Hotfix:
Fixed Korean localization
Fixed a game-breaking event at the beginning of Chapter III.
1.0.5.0 Patch Notes:

Character incorrect gold values and Primordial Affinity resulting from bug exploits have been restored to a normal value.
Fixed an exploit allowing players to stack temporary productivity bonuses.
It is now impossible to put a Unique item into the Transmutation Forge or Dark Market item upgrade projects. Unique items that have been transformed this way prior to the update have been reset. If you already had a pending project with a Unique item in it, you will receive a legendary item but it will be updated after you reconnect in the game.
Fixed issues happening when quickly switching from online to offline.
Fixed one issue causing unlocked cosmetics to reset. We found another one so a reset can unfortunately still happen, but it will be much less frequent. We’re working on a fix.
Removed the ability to unstack items from the trade window.
Fixed a bug leading the player to turn very slowly after leaving a secondary dungeon.
Fixed the Force Shield network synchronization and several related bugs.
Fixed an issue where explosive barrels appeared to pass through the Force Shield.
Fixed an issue with globes appearing to give too much Force Shield when picked up.
Fixed an issue with Primordial Essence network synchronization when using the Parallel Convergence skill from the Aspect of Infinity.
Fixed a bug preventing players from interacting with the personal stash directly after talking to a merchant.
Fixed an issue causing inconsistent display of Force Shield value in character sheet detail panel when equipping and unequipping items and gems.
Fixed an issue preventing the stack number of items placed in the trade window to display correctly.
Removed unused cosmetic slots displayed in several game resolutions.

Fixed several issues with matchmaking.
Fixed a bug leading to an infinite black screen when joining a game in Champion of Stormfall mode.

Fixed an issue preventing the "Vignetting" setting to be saved when exiting the game.
Fixed an issue preventing the "Gilded Extravagance" achievement to work.

Fixed an issue preventing players to access the monolith during act 3 quest "Fury's ascent".

Fixed an issue causing players to get stuck in a charging skill when deselecting modifiers while using the skill.
The Minor Critical Damage Modifiers for Spells have been reduced from 30% to 25%.
The Medium Critical Damage Modifiers for Spells have been reduced from 40% to 35%.

Juggernaut : fixed an issue causing players to get stunned by their own Juggernaut when using the "Simulacra" and the "Strike Rebound" modifiers.
Sovereign Shout: fixed an issue preventing players to apply Weakness stacks when using the "Dawnbreaker" modifier.
Winter's Grasp now doesn't gain Cooldown Reduction per level.
Bulwark of Dawn: "Sacred Grounds" now only tick 2 times per second instead of 3.
Flight of Gaavanir: Fixed an issue that causes the Critical Chance from Block Chance of "Standing Boulder" to be way higher than expected.
Bleeding Edge "Unstoppable Momentum": increased the damage reduction from -100 to -150.
Bleeding Edge "Unstoppable Momentum": fixed the damage gain per level from 1 to 0.
Bleeding Edge "Unstoppable Momentum": now also adds a 10 seconds cooldown to the skill.
Bleeding Edge "Despotic Perseverance": reduced the Damage Multiplier per Ailment Stack from 20% to 2%.
Bleeding Edge "Self-adjusting Principle": reduced the Projectile Speed Multiplier from 1.75 to 1.3.

Summoning skills
Damage curve for summons
The damage of the summons is greatly increased in the first 15 levels (up to +100%).
Increased summons damage during the first 40 levels by around 20%.
Summons damage from level 40 to level 90 are also increased from + 20% to + 200%.

Health curve for summons
Increased the Health pool of the summons from level 1 to 55 (from +500% to 0%).
Reduced the Health pool of summons from level 55 to 90 (from 0% to -75%).

Summons AI
Summons should now move faster and stay ahead of their summoner when traveling.
Summons now engage targets from further.
Melee summons attack shape has been improved: they now hit a larger area.

Skills
Livor Mortis: the Immortal Maw’s base Health Multiplier is reduced by 30%.
Feeding Swarm: the base Health Multiplier for the summons has been increased by 50%.
Hunting Swarm: the base Health Multiplier for the summons has been increased by 100%.
Parasite: Increased base bonus damage to possessed monsters from 100% to 300%.
Parasite: Possessed monsters now have a bonus of 50% Attack and Cast Speed.
Parasite: Possessed monsters now have a bonus of 100% Movement Speed.
Parasite: "On Shoulders of Giants" modifier now increases the minion’s Health by 40% and the minion’s damage by 33%.
Fixed a bug where possessed monsters didn't have the base bonus applied by Parasite.

Arms Maester, Virtuose stance, and Probing weakness Stances now give -25% to All Resistance Score instead of 0%
The Critical Damage bonus has been reduced on many nodes: from 20% to 15%, from 14% to 10%, and from 10% to 5%.
Futile endeavor now increases block efficiency from 14% to 20%.
Merciless Lethality Critical Damage Modifier is reduced from 100% to 60%.
Fixed an issue causing the "Toxic Emanations" passive node to stop working after teleporting.
Fixed an issue with the "Faith Leech" passive node computation.
Fixed an issue causing the game to restore your Gate of Fates configuration after paying for a reset and quitting the game instantly.
Fixed an issue with the computation of the "Primordial Insights" passive node.
Fixed an issue with the computation of the "Academic Fieldwork" passive node.
Fixed an issue with the computation of the "Captured Velocity" passive node.
Fixed an issue with the computation of the "Eagerness" passive node.
Fixed bonus computation issue when using the "Virtuose Stance" passive node.
Fixed an issue preventing the "Slipping Shadow" passive node to work as intended.
Fixed damage computation bug when using the "Which Time Cannot Heal" passive node.
Fixed stat display issue when removing helmet if using the "Salvatory Anchor" passive node.

Noxious Swarmwings have been temporarily replaced by other creatures while we work on their hitbox issue.
Wealth Omens now give 1 stack of gold per hit instead of 3.
Pacified Brothers, Pacified Hierophants, Risen Brothers, Risen Hierophant are now correctly affected by the pull effects (such as Tracker's Reach)
Chapter III Boss: Reduced the range of the lightning ball by 20%.
Chapter III Boss: Reduced the range of Orbs by 15%.
Chapter III Boss: Increased the visibility of the visual effect warning about the activation of an orb.
Chapter I Boss: Leap speed has been reduced
Chapter I Boss: improved the Leap indicator, it is now more visible and more accurate.
Fixed an issue causing the Chapter III final boss to stay invulnerable and freeze when he should die.

Reduced the productivity multiplier from Expeditions levels by 50%.
It is now impossible to try to increase the quality of an item that quality is already maxed out.
Reduced Primordial Affinity prices for uber bosses projects at the Dark Market: from 10 000, 20 000, 30 000 to 2 000, 5 000, 10 000.
Fixed an issue causing loot level to be lower than expected during Expeditions.
Fixed a bug causing the productivity multiplier to be ignored when finishing an endgame expedition.
Fixed a bug preventing the productivity gain summary to refresh between endgame expeditions.
Removed the possibility to send stacks of items to endgame projects requiring items to complete.

Fixed an issue in the way the Genesis helmet skill casting effect was computed. Skills launched by this item cannot proc the effect themselves anymore.
Fixed specific tiers of helmet and boots that were able to have 2 sockets.
Fixed some low Tier of magic effects on armor being able to drop on chests at a higher level where they shouldn't.
Fixed a bug with Block Efficiency making it unable to roll on shields after the level 90
Tier 1 to 12 modifiers for accessories now have a Critical Damage value of [5-6] to [19-20] instead of [5-10] to 25-30]
Tier 1 to 12 modifiers for gems now have a Critical Damage value for Attacks and Spells of [9-9] to [20-20] instead of [14-14] to [25-25].
Tier 1 to 12 modifiers for gems now have a Global Critical Damage value of [4-4] to [15-15] instead of [9-9] to [20-20].

Fixed inventory equip weapon sound.
Fixed music stopping after certain cutscenes.
Fixed pacified human enemy voices.
Fixed Aurora Knight's sacred orb attack playing twice.
Fixed missing offering shrine interaction sound.
Fixed the Tormentor's big attack sound and his lost voice. He had a bad cold.
Fixed missing Yudai's convert corrupted Guardian energy beam and explosion sound.
Added a missing unlock dye sound.
Fixed an issue with Unique item drop sound sometimes not playing.
Improved Slayer's Flurry sound.
Improved skill learn sound.
Improved gameplay ingredient artillery explosion with debris detail.
Mixing improvements for item drops and level-ups.
Optimized positional sounds remaining active after having left a location.
Restored ambient sound to some areas where it failed to start.
Replaced Sinadrahel's voice.

Added Korean localization.
Updated English localization.
Updated German localization.
Updated Polish localization.
Updated Russian localization.
Updated Simplified Chinese localization.
Updated Brazilian Portuguese localization.
Updated French localization.
Updated Spanish localization
Gold is trouwens ook gereset naar 100/200k afhankelijk van het level.

[ Voor 255% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Er was nog 1 interessant ding in endgame, en dat was het modden van uniques.
Dat is er in deze patch uitgesloopt en daarmee schieten de devs zichzelf in de voet.
Uninstalled.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 26-02-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
unfor schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:41:
Er was nog 1 interessant ding in endgame, en dat was het modden van uniques.
Dat is er in deze patch uitgesloopt en daarmee schieten de devs zichzelf in de voet.
Uninstalled.

[YouTube: WOLCEN's Best & Most Unique Feature Might Be Removed Soon - Unique Upgrading]
Je hebt al betaald en er is geen subscription, stiekem is het voor de servers wellicht wel gunstig als er wat afhaken :X . Op steam zijn veel mensen boos over nerfs en dat hun gold is gereset. Vandaag ook weer meer negatieve dan positieve reviews op steam.

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2020 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Oef wat is hij laggy vanavond...bijna al mijn hits worden niet geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Joarie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:13:
Oef wat is hij laggy vanavond...bijna al mijn hits worden niet geregistreerd
Heb je een boog? Lijkt meer een bug te zijn met de boog, met melee gaat het prima (London).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik heb geen last van lag. Waar ik wel last van heb, Enemies spawnen niet bij mij.... Liep gewoon 1 gebied door zonder enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
sdk1985 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:03:
[...]

Heb je een boog? Lijkt meer een bug te zijn met de boog, met melee gaat het prima (London).
Yep mijn ranged ranger slaat geen deuk meer in een pakje boter. Ik denk dat ik maar een mêlee/tank ga maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Joarie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:09:
[...]

Yep mijn ranged ranger slaat geen deuk meer in een pakje boter. Ik denk dat ik maar een mêlee/tank ga maken
Spells gaan ook prima overigens. Raakte met de boog niet eens tonnetjes :+

Zelf baal ik vooral dat mijn online solo character met level 13 op Act II is gesaved en ik vermoedelijk dus weer op 0 kan gaan beginnen...

• boemmie
bleeding edge nerf is lastig, maar ja. Binnen 2 sec kleine aanpassing. Toestenbord is nu minder blij want ik ram nu vaker op 2. Voor de rest weinig aangepast in speelwijze so far, maar ben ook pas op lvl 55 "rifts"

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Ik ben helaas gekapt met Wolcen en dat vind ik eigenlijk best jammer. Dikke lol gehad om de campaign uit te spelen en het is ansich gewoon een mooie game. De end-game kan me helaas niet blijven boeien. Het wordt me te eentonig elke keer dezelfde dungeon, dezelfde mobs en dezelfde bosses. Daarbij vindt ik het uitbouwen van je stad niet zo geweldig. De bugs kunnen me nog niet eens zoveel schelen hoewel juist in de end-game de bugs irritant beginnen te worden. (geen loot drops van bosses, buiten levels spawnen, game crashes, legendary crafting kapot etc)

Het belangrijkste wat ik mis is de combat-flow. Ik heb niet zo heel veel builds geprobeerd, alleen melee, en juist melee buillds spelen gewoon net te traag en te geforceerd. Er zit geen snelheid in en dat komt mede door de besturing. Je kunt maar 1 skill tegelijk activeren en dan moet je wachten tot de animatie is uitgespeeld. Dat werkt zo ontzettend onderbrekend dat het gewoon je speelgenot beïnvloed. Als ik dat met D3 of PoE vergelijk dan spelen die games stukken vloeiender.

Efin, voor nu mijn lol gehad met de ze game en zeker geen spijt! Over een tijdje pakken we Wolcen weer uit de kast voor een re-match en dan zijn alle problemen natuurlijk opgelost! ;)

• boemmie
denk er inderdaad wel over na op offline te gaan spelen, online is nog wat iffy.
maar betekend een volledige reroll.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Online doet me echt denken aan een sessie die je joined in D3 met iemand uit USA ofzo, je bent de host niet dus sommige zaken komen niet door. Offline werkt voor mij een stuk beter, mits ik wel steeds backups maak van mijn saving, heb het probleem gevonden dat bij een crash er dus grote kans is dat je save corrupt gaat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boemmie
SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:31:
Online doet me echt denken aan een sessie die je joined in D3 met iemand uit USA ofzo, je bent de host niet dus sommige zaken komen niet door. Offline werkt voor mij een stuk beter, mits ik wel steeds backups maak van mijn saving, heb het probleem gevonden dat bij een crash er dus grote kans is dat je save corrupt gaat.
waar vind ik mijn savesgames voordat ik hier mee ga beginnen? geen zin om char kwijt te zijn waar ik te veel uur in heb gestopt

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zaten onder c:\users\<naam>\saves (of saved games, zoiets)\wolcen dacht ik, maar las nu op steam met de update van gisteren dat ze verplaatst zouden zijn? Ik heb gisteren niet meer gespeeld.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik denk dat ik het even tijdelijk opgeef. Heb redelijk wat ARPG's gespeeld als firemage en deze game is by far het meest oneerlijk voor een caster.

Trash mobs zijn extreem makkelijk, in tegenstelling tot bv grimdawn waar je ook voor de mobs toch wel de truckendoos moet openen. Vervolgens kom ik bij een boss van mijn level (56 oid). De boss oneshot me met veel atacks (17k forceshield + 11k health). Echter ik ben zelf 5 minuten bezig hem neer te krijgen met fireballs, solorfall, tear of nog wat en anomaly.

Probleem zit hem in dat de + spelldamage van een caster staff gewoon vrijwel niet bestaat, de staff doet vooral physical damage. Hierdoor krijg ik geen goede spell damage.

Gisteren ff Grim dawn maar weer gestart, maar dat speelt toch wel erg houterig vergelijken met Wolcen. Denk dat het spel gewoon nog een half jar ontwikkelingstijd nodig had.

Zeker een leuke tijd gehad met de campaign btw!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
evilpin0 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:26:
Ik denk dat ik het even tijdelijk opgeef. Heb redelijk wat ARPG's gespeeld als firemage en deze game is by far het meest oneerlijk voor een caster.

Trash mobs zijn extreem makkelijk, in tegenstelling tot bv grimdawn waar je ook voor de mobs toch wel de truckendoos moet openen. Vervolgens kom ik bij een boss van mijn level (56 oid). De boss oneshot me met veel atacks (17k forceshield + 11k health). Echter ik ben zelf 5 minuten bezig hem neer te krijgen met fireballs, solorfall, tear of nog wat en anomaly.

Probleem zit hem in dat de + spelldamage van een caster staff gewoon vrijwel niet bestaat, de staff doet vooral physical damage. Hierdoor krijg ik geen goede spell damage.

Gisteren ff Grim dawn maar weer gestart, maar dat speelt toch wel erg houterig vergelijken met Wolcen. Denk dat het spel gewoon nog een half jar ontwikkelingstijd nodig had.

Zeker een leuke tijd gehad met de campaign btw!
Daar heb ik andere ervaringen mee. Ik ben met een caster als tweede character begonnen en inmiddels halverwege Act 2. De Act 1 boss was een fluitje van een cent. Ik kon hem facetanken en mijn aoe haalde hem erg snel neer. Stuk rapper en veiliger dan mijn melee bleeding edge char.
De staff doet inderdaad weinig damage, maar die gebruik je ook alleen maar om je willpower weer op te laden of op peil te houden.
Het komt op mij over alsof je wat verkeerde keuzes in je skill tree hebt.

Waar ik het wel mee eens ben is het gemak waarmee alles behalve de bosses om valt. Dit spel mag best een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Deadsmell schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:20:
[...]

Daar heb ik andere ervaringen mee. Ik ben met een caster als tweede character begonnen en inmiddels halverwege Act 2. De Act 1 boss was een fluitje van een cent. Ik kon hem facetanken en mijn aoe haalde hem erg snel neer. Stuk rapper en veiliger dan mijn melee bleeding edge char.
De staff doet inderdaad weinig damage, maar die gebruik je ook alleen maar om je willpower weer op te laden of op peil te houden.
Het komt op mij over alsof je wat verkeerde keuzes in je skill tree hebt.

Waar ik het wel mee eens ben is het gemak waarmee alles behalve de bosses om valt. Dit spel mag best een stuk moeilijker.
Welke build gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Worra schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:22:
[...]

Welke build gebruik je dan?
Ik gebruik:
Plagueburst (1, 2, 3, 7, 8, 11, 12, 15)
Bulwark of Dawn (3, 9, 11, 13, 14, 15)
Liver Mortis (1, 4, 10, 12, 13, 15)
Aether Jump (1, 2, 3, 9, 10, 15, 16)
Anomaly (1, 3, 7, 10, 13, 16)

Ik heb nog niet de helft van de runes, maar het speelt al heerlijk.

Kent er iemand een goede endgame ranged build?

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 28-02-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mijn alt waar ik die gold exploit op gebruikt hebt is gereset. naar 100k ipv 12932492581851 gold ;p dus ze hebben het toch eindelijk kunnen fixen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:28:
[...]

Kent er iemand een goede endgame ranged build?
Ben zelf met m'n 2e character nu bezig met deze, wel erg gear afhankelijk...

https://wolcen-universe.c...ield-best-build-iruminati

[ Voor 7% gewijzigd door Apsie op 29-02-2020 11:53 . Reden: Verkeerde build (pre 1.0.5) ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Apsie schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 23:20:
[...]

Ben zelf met m'n 2e character nu bezig met deze, wel erg gear afhankelijk...

https://wolcen-universe.c...ield-best-build-iruminati
Thanks! Gear afhankelijk vind ik niet erg. Heb je iets om naar uit te kijken. En ik heb nog twee chars die totaal niet gear dependent zijn. Qua uniques tenminste.

Sinds gisteravond de endgame aan het verkennen en dat valt niet tegen. Best geinig, om al die zaken in je stad te unlocken. En die speciale vijanden waarvan je primorial affinity kan looten zijn solo gelukkig goed te doen. Tot nu toe (bijna level 50).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:02:
[...]

Thanks! Gear afhankelijk vind ik niet erg. Heb je iets om naar uit te kijken. En ik heb nog twee chars die totaal niet gear dependent zijn. Qua uniques tenminste.

Sinds gisteravond de endgame aan het verkennen en dat valt niet tegen. Best geinig, om al die zaken in je stad te unlocken. En die speciale vijanden waarvan je primorial affinity kan looten zijn solo gelukkig goed te doen. Tot nu toe (bijna level 50).
Ik ben, dankzij wat hulp :*) , nu lvl60 met m'n 2e character die ik gisteren begonnen ben waardoor ik end-game gear aan kan. Dat scheelt nogal in damage en overleefbaarheid 8)
Inderdaad is de stad een leuke toevoeging, zonder dat schiet het bijv. niet op met de Legendary re-agents, die het weer mogelijk maken om de legendary's te re-rollen... Helaas zijn de bugs af en toe game breaking waardoor je opnieuw moet opstarten, maar goed, de game is nog jong O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Apsie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:48:
[...]

Ik ben, dankzij wat hulp :*) , nu lvl60 met m'n 2e character die ik gisteren begonnen ben waardoor ik end-game gear aan kan. Dat scheelt nogal in damage en overleefbaarheid 8)
Inderdaad is de stad een leuke toevoeging, zonder dat schiet het bijv. niet op met de Legendary re-agents, die het weer mogelijk maken om de legendary's te re-rollen... Helaas zijn de bugs af en toe game breaking waardoor je opnieuw moet opstarten, maar goed, de game is nog jong O-)
Ja, precies. Ik til ook niet zo zwaar aan die bugs. Het is ondanks dat een toffe game.

Over je build: waarom equip je Warpath en Juggernaut? Die vereisen melee wapens. Of is een schild voldoende om ze te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:01:
[...]

Over je build: waarom equip je Warpath en Juggernaut? Die vereisen melee wapens. Of is een schild voldoende om ze te kunnen gebruiken?
Schild is voldoende, ja... Warpath is zo cool, je kan zo frickin snel de map doorcruisen _/-\o_
Juggernaut is vooral lekker tegen bosses.

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Apsie schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:19:
[...]

Schild is voldoende, ja... Warpath is zo cool, je kan zo frickin snel de map doorcruisen _/-\o_
Juggernaut is vooral lekker tegen bosses.
Jep. Ik gebruik ze beide in mijn melee build. Ik heb Juggernaut al sinds het begin in mijn build, maar activeerde het zelden. Totdat ik merkte dat het massive damage deed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:06

OMD

Ik heb het spel vaarwel gezegd. Wat een ongelooflijk k*t game qua mechanics.

De boss (lamach ofzo) is voor mij niet te doen, meer dan 80x!!!!!! geprobeerd (weet je wat voor een dedication daar voor nodig is). Ik ga alleen maar dood door het niet reageren van de toetsen. Er gebeurt gewoon niet wat ik wil.

Het is een schijt boss voor melee characters. Afstand cahracters hebben hier minder moeite mee.

[ Voor 15% gewijzigd door OMD op 01-03-2020 14:14 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik heb steeds random game freezes in offline mode. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
OMD schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:09:

De boss (lamach ofzo) is voor mij niet te doen, meer dan 80x!!!!!! geprobeerd (weet je wat voor een dedication daar voor nodig is). Ik ga alleen maar dood door het niet reageren van de toetsen. Er gebeurt gewoon niet wat ik wil.

Het is een schijt boss voor melee characters. Afstand cahracters hebben hier minder moeite mee.
Dat valt reuze mee. Ik heb hem inmiddels met twee melee characters voltooid en dat ging heel snel. De eerste keer was lastig, maar toen ik de build wat omgooide en meer op toughness ging was het prima te doen. Ik vind Edric lastiger dan Lambach.

Positionering is heel belangrijk. Hij gooit veel slijm op de grond, wat heel snel dodelijk is. Maar als je in de witte cirkels gaat staan, dan ontwijk je dat. En zorg dat je niet vast komt te staan in een groep monsters, recht voor de boss. Verder een beetje rollen als hij met die tentakels gaat meppen.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2020 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
OMD schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:09:

Wat ook wel helpt naast bovengenoemde:
- zorg dat je een fatsoenlijk wapen hebt, iets van 150 - 250 damage helpt al heel veel.
- zorg dat je die dingen aan de zijkant sloopt, die kan je ook preventief slopen (dus voordat ze rode signalen geven)
- stage 2: zorg dat je shit ontwijkt, overleven is belangrijker dan damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ga vanavond maar eens kijken of ik die gunslinger build kan doen. ben nu bezig met tank build met blood for blood, maar dat vind ik weinig doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Inmiddels een paar dagen met expeditions bezig en dat gaat heel lekker. Vanavond kan ik mijn vijfde skill slot vrij spelen!

Ik vind die stad ontwikkelen wel toffe endgame. Leuke bonussen en het geeft een goed gevoel dat er telkens iets is om naartoe te werken. Het is nog steeds hersenloos dungeons grinden, maar wel met een doel dat meer is dat betere gear vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
wtf...ik heb opeens sinds gisteren act 3 schijnbaar afgerond zonder de boss daadwerkelijk omgelegd te hebben. En nu moet ik beginnen met de endgame. Raarrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 10:19

SideShow

Administrator

Joarie schreef op maandag 2 maart 2020 @ 20:55:
wtf...ik heb opeens sinds gisteren act 3 schijnbaar afgerond zonder de boss daadwerkelijk omgelegd te hebben. En nu moet ik beginnen met de endgame. Raarrrr
Toevallig met anderen samengespeeld? Ik heb in elk geval en net voor die reden de story solo gedaan.
Heb me ferm geamuseerd met het spel. Enige dat ik me aan stoor en noemenswaardig is, is de queueing van spells en actions die toch redelijk gaar is.

Nu ik in de endgame zit, weet ik niet zeker als ik motivatie heb om die "projects" te doen ... ik snap het ook nog niet zo goed met dat hamer ikoontje ofzo, maar we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Net level 60 geworden en de Astral Orbit mod op Bleeding Edge in gebruik kunnen nemen. De bosses die ik eerst uitdagend vond, zijn dat nu opeens niet meer. Het systeem met de modifiers zit echt fijn in elkaar! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
SideShow schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:02:
[...]

Toevallig met anderen samengespeeld? Ik heb in elk geval en net voor die reden de story solo gedaan.
Ja ik had de dag ervoor een public game gedaan voor de Act3 boss, maar die kregen we niet om. Andere speler leaved, ik ben nog een beetje aan het klooien met mijn cosmetics en prompt knalt de game eruit. De game erna die ik maak heeft opeens de boss niet meer en meteen door naar de endgame.
Ik vind het maar een rare manier hoor als dit bedoeld was. Bij Diablo kon je alleen maar verder als je zelf daadwerkelijk de waypoint of kill had gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hey een topic :D

Heb het ooit gekickstart en de alpha gespeeld, en nu met de release weer begonnen. Mooi om te zien hoe veel beter het is geworden de afgelopen jaren :)

Gisteren net act 3 afgerond.

Bossfights waren maar meh, was meer een kwestie van mechanics bestuderen dan leuk vechten. Act 3 boss heb ik zo hard zitten buttonbashen _O- Veel te veel op het beeld en had geen idee wat hij en de omgeving allemaal deden. :P Maar had hem wel in 1x neer :Y)

Vind het meest irritante in de game een gebrek aan DPS meter, vaak lastig te checken wat het effect is.

Was gisteren een Expedition gestart en daar stond een Vendor meteen aan het begin, waar ik uniques/legendaries kon kopen. De legendaries waren crap, maar er was wel een Pistol te koop die een verdubbeling van mijn FPS was. Speelde tot dan alleen met een boog. Nu Pistol+Shield.
Was deze maar dan met veel meer dmg (105-250 oid)
Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/umbra_gamepedia/thumb/4/49/Regicide_Mark_III.jpg/300px-Regicide_Mark_III.jpg?version=9d82340aa567ce06d86134310ccaf28a

Nu iets van level 45 ofzo :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Angeloonie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:37:
Hey een topic :D

Vind het meest irritante in de game een gebrek aan DPS meter, vaak lastig te checken wat het effect is.
Je kan over je main skill hoveren en zien wat je avarage damage is. (en wat verschillende stukken gear doen voor je damage)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Apsie schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:24:
[...]

Je kan over je main skill hoveren en zien wat je avarage damage is. (en wat verschillende stukken gear doen voor je damage)
Telt hij daarin alles mee als CHC, CHD en %elemental/occult/material damage enzo?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Angeloonie schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:09:
[...]

Telt hij daarin alles mee als CHC, CHD en %elemental/occult/material damage enzo?
ik heb wat gems gebruikt om m'n ChC te verhogen en dat registreert niet, de rest, vooralsnog wel, het is in ieder geval een waarde waar je je op kunt richten om te verbeteren _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18
Ik ben nu bij die eerste baas aan gekomen , die Edric of zo iets maar elke keer reset hij zichzelf 2 keer houd ik het wel vol maar bij de derde keer ben ik snel dood , hoe kom je hier door heen , ik ben een Mage met 4 sums en nog krijg ik hem niet plat

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
ravw schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 00:12:
Ik ben nu bij die eerste baas aan gekomen , die Edric of zo iets maar elke keer reset hij zichzelf 2 keer houd ik het wel vol maar bij de derde keer ben ik snel dood , hoe kom je hier door heen , ik ben een Mage met 4 sums en nog krijg ik hem niet plat
Healing en health regen. En al je attribute punten in toughness stoppen. Ik kon hem op die manier tanken. Ging gemakkelijker dan de warriors.

En ook zijn moves leren kennen. Niet in explosies blijven staan, dat soort dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 07-03-2020 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Deadsmell schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:58:
[...]

Healing en health regen. En al je attribute punten in toughness stoppen. Ik kon hem op die manier tanken. Ging gemakkelijker dan de warriors.

En ook zijn moves leren kennen. Niet in explosies blijven staan, dat soort dingen.
het is me inmiddels gelukt even 2 levels hoger geleveld en nu had ik hem zo , het was nu een makkie .. de eerste twee gingenw el geen probleem , maar die derde ronden is en was zwaar .. nu gewoon die minions gewoon full power geven en gaan
die eerste mini bos was in 2 klappen dood :o

maar ik moet er ook wer even in komen na bijna 20 uur Last Epoch gespeeld te hebben :D

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 07-03-2020 17:27 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
ravw schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:26:
[...]

het is me inmiddels gelukt even 2 levels hoger geleveld en nu had ik hem zo , het was nu een makkie .. de eerste twee gingenw el geen probleem , maar die derde ronden is en was zwaar .. nu gewoon die minions gewoon full power geven en gaan
die eerste mini bos was in 2 klappen dood :o

maar ik moet er ook wer even in komen na bijna 20 uur Last Epoch gespeeld te hebben :D
Gratz! Werken de minions een beetje goed? Qua AI? Ik heb alleen de grote golem en die doet het wel redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Deadsmell schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Gratz! Werken de minions een beetje goed? Qua AI? Ik heb alleen de grote golem en die doet het wel redelijk.
ja ik had die golum ook maar is nu een zwaardvechter geworden (dual) ook maar ook twee boogschutters en ik heb iets van een dnavirus , dan kan je een van je vijanden aan jou kant laten mee vechten :-) _/-\o_ of hoe die spel ook heet

maar ze werken wel aardig mee , alleen bij die eerste eind baas pakken ze niet die grote maar gaan achter de kleintjes aan , dat is wel minder , dus je moet ze meer schade geven zo dat ze die kleine dingen snel weg hebben en dus met je mee gaan vechten

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 07-03-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ik speel met livor mortis, die grote Golem, voor wat afleiding. Verder een ailment build en net het vijfde skill slot unlocked en daar Bulwark of Dawn in gestopt. Moet zeggen dat ik daarmee echt bijna alles wel kan face tanken en dan speel ik lvl 67 expeditions als lvl 62.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Mugwump schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:36:
Ik speel met livor mortis, die grote Golem, voor wat afleiding. Verder een ailment build en net het vijfde skill slot unlocked en daar Bulwark of Dawn in gestopt. Moet zeggen dat ik daarmee echt bijna alles wel kan face tanken en dan speel ik lvl 67 expeditions als lvl 62.
Dat heb ik ook met de wizard. Met mijn fighter speelde ik vijf levels onder mijn eigen niveau (tussen 50 - 60), maar mijn de wizard heb ik net level 51 aangetikt en doe ik met een grootste gemak een 58. Kan zelfs tijdens een gevecht weg lopen van de pc en blijf in leven door de health regen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Toevallig iemand online die tijd heeft om een 2e char van me te boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Worra schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:16:
Toevallig iemand online die tijd heeft om een 2e char van me te boosten?
Hoe kan je in deze game precies boosten ? Zelfde als in D3?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
ja eerste char moet je campaign spelen daarna kun je gewoon in de end-game starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Mijn Mage Level 27

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W4jN542W/MAGE.jpg

Zo nu al weer level 34 maar hoe krijg ik dat 2 eindbaas door die bakbeest , de eerste gaat wel dat vrouwtje maar die tweede ... :-(
dit beest

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8zfkyTZ2/20200309003113-1.jpg

hoe krijg je veel schade op hem?

en vinden jullie ook niet dat sommige levels zo uit Diablo kunnen komen .... hopelijk gaat Blizzard ook deze kant op met Diablo want de sfeer zit er goed in en het verhaal en tussen filmpjes zijn er mooi gedaan :-)

[ Voor 126% gewijzigd door ravw op 09-03-2020 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Ik ben lvl 26 nu, als je zin hebt om wat samen te spelen add me dan even: basvdd.2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Worra schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:07:
[...]

Ik ben lvl 26 nu, als je zin hebt om wat samen te spelen add me dan even: basvdd.2017
oke ik ben ravw.5939
mensen die nog willen mogen me ook toevoegen :)

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 09-03-2020 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het is wel heel erg leeg aan het worden in de game...

Ben nu bezig met de endgame, maar moet zeggen dat het wel traag gaat. Het is echt een grind om je productiviteit omhoog te krijgen zonder goede gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Joarie schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:26:
Het is wel heel erg leeg aan het worden in de game...

Ben nu bezig met de endgame, maar moet zeggen dat het wel traag gaat. Het is echt een grind om je productiviteit omhoog te krijgen zonder goede gear
Yup, it is...

Maar volhouden en je word beloond! ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
Echt zo jammer, ik kom niet verder dan sessies van een uurtje, max. Altijd wel een freeze of disconnect ;(.

Na Act 1 is het nu helemaal erg. Ik kom met geen mogelijkheid verder. Begin act 2 blijf ik disconnecten. Wat ik ook doe...

Ik spawn, loop naar de stad of het fort toe en weg. De ene keer 10 meter er in, dan 50 meter, maar hij komt niet verder. Zo jammer ik had een leuke rogue-achtige build gevonden waar je een beetje rondom de mobs heen kon dansen. Maar wachten op de volgende patch.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BjornE schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:50:
Echt zo jammer, ik kom niet verder dan sessies van een uurtje, max. Altijd wel een freeze of disconnect ;(.

Na Act 1 is het nu helemaal erg. Ik kom met geen mogelijkheid verder. Begin act 2 blijf ik disconnecten. Wat ik ook doe...

Ik spawn, loop naar de stad of het fort toe en weg. De ene keer 10 meter er in, dan 50 meter, maar hij komt niet verder. Zo jammer ik had een leuke rogue-achtige build gevonden waar je een beetje rondom de mobs heen kon dansen. Maar wachten op de volgende patch.
Ik heb geen last meer van disconnects of freezes. Maar wellicht dat dat komt omdat ik nu alleen in de eindgame-fase aan het spelen ben en niet meer de storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ook geen last van disconnects of freezes. Wel van een gebrek aan motivatie om nog verder te spelen. Zit nu op lvl 70, maar het is inmiddels wel echt een grind geworden en echt een hele boeiende item hunt is er verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Mugwump schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:36:
Ook geen last van disconnects of freezes. Wel van een gebrek aan motivatie om nog verder te spelen. Zit nu op lvl 70, maar het is inmiddels wel echt een grind geworden en echt een hele boeiende item hunt is er verder ook niet.
Zelfde probleem, op uniques na is er verder niks... en er zijn niet eens zoveel uniques..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
DragonChaser schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:49:
[...]

Zelfde probleem, op uniques na is er verder niks... en er zijn niet eens zoveel uniques..
Het voelt heel erg als het begin van Diablo 3 aan, daar waren de uniques ook niet bijzonder waardoor de gameplay veel herhaling gaf. Ik hoop dat ze snel daar wat wijzigingen gaan aanbrengen. Ik vrees echter dat het te laat is en dat de playerbase alweer vertrokken is.

Ik dacht even na de update van gisteren dat er opeens weer vrienden online waren, bleek het een bug te zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Joarie schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 10:09:
[...]

Het voelt heel erg als het begin van Diablo 3 aan, daar waren de uniques ook niet bijzonder waardoor de gameplay veel herhaling gaf. Ik hoop dat ze snel daar wat wijzigingen gaan aanbrengen. Ik vrees echter dat het te laat is en dat de playerbase alweer vertrokken is.

Ik dacht even na de update van gisteren dat er opeens weer vrienden online waren, bleek het een bug te zijn ;(
Ja ik snapte ook niet waarom ze bij D3 weer in die valkuil getrapt waren. Gewoon kleurloze 'rare' met de meest perfecte stats zoeken boeit gewoon niet dat voelt echt zo doelloos. Dat zie je hier ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Spel speelt lekker weg,maar dat spel zit onder de bugs,ben nu lvl 37 maar heb al een paar levels geen betere wapen dan een 81-101 damage.
Pagina: 1 2 3 Laatste