[PC] Wolcen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:27

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Iemand al Wolcen kunnen spelen na de release van gisteren rond 18:00? Ik heb de early acces gekocht en gespeeld. Gisteravond wilde ik vol enthousiasme aan de full-game beginnen maar helaas liepen de servers vol en kon niemand meer inloggen om online te spelen. Door de avond heen een aantal keer gechecked of de servers al gefixed waren maar helaas. Jammer zo'n slechte launch! Je zou toch verwachten dat er, gezien de voorverkoopaantallen, een prognose gemaakt wordt waarop ze de server inrichten. Hopelijk kan er vanavond gespeeld worden! Ben toe aan een nieuwe Diablo clone :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ben het zelf ook aan het spelen. Maar dan wel in offline mode :P Erg leuk zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchite
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-05-2024
Mij bevalt het ook wel, wel nog maar 2 uurtjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb de game tijden geleden (volgens mij kleine 2 jaar terug, toen het nog Umbra was) in Early Access aangeschaft. Heel blij dat de game dan nog redelijk goed uit de verf is gekomen. Dat van die inlog problemen was te verwachten, het is ook nog een relatief klein team wat erachter zit dus die hebben de middelen er niet voor.

Wel jammer dat je offline character niet online kan. Daarom wacht ik nog even met verder spelen. Op de subreddit staan hele geinige maar ook serieuze posts, aan te raden om ook even op te kijken. Wist je dat als je een baard neemt en dan pas switch naar female, de baart gewoon blijft? :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 12:11

Waywaith

Tja

Seroczynski schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:24:
Wel jammer dat je offline character niet online kan. Daarom wacht ik nog even met verder spelen. Op de subreddit staan hele geinige maar ook serieuze posts, aan te raden om ook even op te kijken. Wist je dat als je een baard neemt en dan pas switch naar female, de baart gewoon blijft? :P
Dus als je offline speelt, kan je met die character daarna niet meer online? Want ik ben gister lekker aan de slag gegaan, lvl 12 geraakt

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
Wel jammer dat het zo gigantisch overduidelijk een warhammer 40k rip off is.. die armor en alles is gewoon te duidelijk. :-( beetje originaliteit was leuk geweest

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:47:
Wel jammer dat het zo gigantisch overduidelijk een warhammer 40k rip off is.. die armor en alles is gewoon te duidelijk. :-( beetje originaliteit was leuk geweest
Als je vanaf Umbra zou hebben gespeeld, dan heb je ook de evolutie van de game gezien, dit is verre van een rip-off, maar een game die behoorlijk lang op basis van feedback en spelers is aangepast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:47:
Grappig dat jij er een warhammer gevoel bij krijgt, als ik die dierlijk gear zie denk ik direct aan de look van Diablo 3! Allemaal hoorns en stekels, vreselijk naar mijn mening, maar gelukkig zijn er ook andere thema's. Ik ben benieuwd naar de verschillende levels, de early acces was een behoorlijk grind aan het worden om telkens dezelfde dungeon. Aan de trailer te zien zit dat wel goed. Ik begin ook steeds meer het 'next-gen' gevoel te krijgen als het gaat om de graphics. Niet dat dit de toon voert maar ik ken verder eigenlijk geen enkele Hack&Slash game die er zo goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 15:31

Luukwa

o/

Afgelopen weekend aangeschaft en de alpha even kunnen spelen, so far so good.
Gister avond even de release geprobeerd en zie nu al een bult verbeteringen t.o.v. vorige week.
UI is goed onderhanden genomen en een stuk duidelijker.

Skills tree is behoorlijk overweldigend maargoed er zullen vanzelf wel build guides voor komen.
Zie enorm veel potentie in deze game, ben benieuwd wel richting te op gaan in de toekomst.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:53:
[...]

Als je vanaf Umbra zou hebben gespeeld, dan heb je ook de evolutie van de game gezien, dit is verre van een rip-off, maar een game die behoorlijk lang op basis van feedback en spelers is aangepast.
nou..

YouTube: Wolcen: Lords of Mayhem - Release Trailer

die gast die in de eerste paar seconde loopt:

1.) Space Wolves kleuren
2.) Mix van Stormcast Eternal/Space Marine armor
3.) Space wolves hairstyle/omgeving

Nee hoor, het lijkt er niet op |:(

Vanaf wanneer ik speel is totaal irrelevant. Als een spel eruit ziet als onderwerp A, ziet het er zo uit. Maakt niet uit vanaf wanneer je speelt. Of veranderen de trailers dan opeens? :+

Ik wacht voorlopig even af met kopen, ik hoop op een nieuwe grim dawn. Maar dat hoopte ik met Inquisitor ook, en we weten hoe dat is gegaan.

En voor de zekerheid, want er zal vast geroepen worden "Ja maar dat is maar 1 character! hoe durf je!"

Guns uit de gameplay die ik al heb kunnen zien

Las Rifle
Bolter cannon

Nog iemand met vergelijkbare armor.

En laat maar.. geen open world, gewoon 1 korte campaign en dan repeatable content. Hetzelfde als inquisitor dus :-( jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 14-02-2020 10:55 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees je wel?
YouTube: Umbra Kickstarter Trailer

Probeer op basis van deze beelden nog een keer je lijstje. Deze game is al bijna 5 jaar in de maak.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:55:
[...]

Lees je wel?
YouTube: Umbra Kickstarter Trailer

Probeer op basis van deze beelden nog een keer je lijstje. Deze game is al bijna 5 jaar in de maak.
Nogmaals, dus?

Warhammer 40k is al wat jaren ouder dan 5 jaar.. ik zie nog steeds de relevantie niet in. Om exact te zijn 1987.. dus ik snap niet helemaal waar je precies heen wilt met de 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:03:
[...]

Nogmaals, dus?

Warhammer 40k is al wat jaren ouder dan 5 jaar.. ik zie nog steeds de relevantie niet in. Om exact te zijn 1987.. dus ik snap niet helemaal waar je precies heen wilt met de 5 jaar.
Dus blijkbaar kijk jij geen filmpjes, of verder dan hoe de game is was of zal worden. Maargoed, je vind het een rip-off, je wacht het lekker af, best en laat de rest nu maar gewoon over de game gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:07:
[...]

Dus blijkbaar kijk jij geen filmpjes, of verder dan hoe de game is was of zal worden. Maargoed, je vind het een rip-off, je wacht het lekker af, best en laat de rest nu maar gewoon over de game gaan.
Nee, je roept ongefundeerde dingen omdat iemand kritiek heeft op de stijl, en als ik snel op google/discords kijk ben ik niet de enige :+

Ik hoop echt dat het een goed spel wordt, maar daarbuiten mag ik de artwork/stijl echt wel ergens op vinden lijken. Of is dat verboden tegenwoordig? Een game kan nog steeds goed zijn als de art/assets een kloon zijn van.
Zie de zoveel varianten van Doom clones die er waren. Of de 85000 Build Engine games die allemaal op elkaar lijken.

Dus ja ik heb het over de game ;) Die overigens ook gewoon in mijn collectie zit. Dus net zoveel recht op kritiek/aanmoediging als jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ik heb gisteravond wel online kunnen spelen. De veranderingen zijn allemaal positief naar mijn mening. Elk stukje gear dat je loot komt in een transmorph tabje terecht. Dus je kan al heel vroeg een vette look hebben. Ik ben nog niet zo heel ver, maar wat ik tot nu toe gezien heb is heel erg vet!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zullen we het even leuk houden hier jongens? :D Zou leuk zijn als we het hier vooral gaan hebben over wat we wél leuk vinden aan de game, en eventueel kritisch discusseren wat er minder leuk is en wat er verbeterd moet worden. Dat in de plaats van elkaar aan te spreken op persoonlijke voorkeuren en meningen ;-)

Btw, opening posts mag wel wat meer moeite in gestoken worden :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Waywaith schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:45:
[...]

Dus als je offline speelt, kan je met die character daarna niet meer online? Want ik ben gister lekker aan de slag gegaan, lvl 12 geraakt
Klopt, daarmee kan je niet online.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Seroczynski schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:15:
Zullen we het even leuk houden hier jongens? :D Zou leuk zijn als we het hier vooral gaan hebben over wat we wél leuk vinden aan de game, en eventueel kritisch discusseren wat er minder leuk is en wat er verbeterd moet worden. Dat in de plaats van elkaar aan te spreken op persoonlijke voorkeuren en meningen ;-)

Dat probeer ik ook, maar ja :)

om maar even constructief nieuwe poging te wagen;

Hoewel de armor en wapens vrij veel van 40k weg heeft, kan je er genoeg leuke dingen mee doen. Juist omdat het wat minder alledaagse wapens zijn. De laatste ARPG die ik heb gespeeld met gunplay was Inquisitor, en daar werkt het gewoon niet lekker. Het was allemaal te quirky, te vreemd, en er was geen "klik" met de speler.

Wat Grim Dawn, Diablo 3, voor mij deden was dat je acties effect hadden. Je drukte op Q, en er gebeurde iets. Dat is wat ik heel erg mis bij huidige pogingen in het genre. Natuurlijk heb je Path of Exile, maar het hele "constant online want we moeten een MMO gevoel forceren anders tellen we niet mee" is verdomd frustrerend.

Juist daarin is mijn hoop beetje op Wolcen gevestigd:

1.) Goede singleplayer ervaring bieden waarbij responsiveness, snappy gevoel en gewoon lekker spelen centraal staat
2.) Een goede coop feature zou mooi zijn maar geen verplichting
3.) Een wereld die sfeer ademt, die roept "ontdek, en leer meer". Dat hebben ze toch al wel goed zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Snap ziet zo goed waarom hier een discussie wordt gevoerd of de game wel of niet op een andere game lijkt.
What the fuck maakt dat uberhaupt uit? Je hebt altijd aspecten die op andere games lijken.

Om iedereen voor te zijn, hier wat dingetjes die op andere ARPGS lijken /s:
- Skill tree lijkt veel op PoE
- Town portal is gejat van Diablo
- Health globes zijn gejat van Diablo
- Potions lijken op Path of Exile

Moet ik even doorgaan of gaan we het nu over de game hebben?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Luukwa schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:28:
Snap ziet zo goed waarom hier een discussie wordt gevoerd of de game wel of niet op een andere game lijkt.
What the fuck maakt dat uberhaupt uit? Je hebt altijd aspecten die op andere games lijken.

Om iedereen voor te zijn, hier wat dingetjes die op andere ARPGS lijken /s:
- Skill tree lijkt veel op PoE
- Town portal is gejat van Diablo
- Health globes zijn gejat van Diablo
- Potions lijken op Path of Exile

Moet ik even doorgaan of gaan we het nu over de game hebben?
We hadden het alweer over de game.. Bedankt spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:52:
[...]

YouTube: Wolcen: Lords of Mayhem - Release Trailer

die gast die in de eerste paar seconde loopt:

1.) Space Wolves kleuren
2.) Mix van Stormcast Eternal/Space Marine armor
3.) Space wolves hairstyle/omgeving

Nee hoor, het lijkt er niet op |:(
Snap de associatie met WH40K helemaal, maar misschien dat dit filmpje je iets beter stemt, of juist niet :P

Check trouwens die wizard achtige dame... lijkt echt sprekend op D3 wiz qua gear....

[ Voor 41% gewijzigd door FloydRaalte op 14-02-2020 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
FloydRaalte schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:41:
[...]

Snap de associatie met WH40K helemaal, maar misschien dat dit filmpje je iets beter stemt, of juist niet :P
[YouTube: Wolcen: Lords of Mayhem - Cosmetic Inventory preview]
Ik bedoel het zeker ook niet als een "omg dit is zo slecht" meer dat het me opviel, dat mensen daar gelijk op happen, niet mijn probleem.

Armor systeem in de game blijft echt cool! maar ik blijf erbij, ik kan alleen maar hopen dat het mij hetzelfde gevoel geeft als Grim Dawn of Diablo 2/3 (3 dan weer alleen in coop helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Seroczynski schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:15:
Eerst maar eens zien of dit topic gaat lopen of niet.... iemand die zich geroepen voelt mag natuurlijk direct aan de slag, volgens mij kun je andere ook TS maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:30:
[...]

We hadden het alweer over de game.. Bedankt spuit 11 :+
Merk ik bar weinig van :/

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 12:11

Waywaith

Tja

daltona schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:16:
[...]
Klopt, daarmee kan je niet online.
wtf, lekker duidelijk :|

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:19
Vanwege de problemen met de server (die nog niet helemaal opgelost zijn volgens mij) gister niet veel kunnen spelen , maar wat ik gezien heb is het toppie. Als na-launch support goed is zou dit best wel eens the next big thing kunnen worden in aarpg land.

Had het spel al lang in mijn library en ook wel actief gevolgd, was een beetje verbaasd dat dit spel nog geen topic op Tweakers had :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:48:
Vanwege de problemen met de server (die nog niet helemaal opgelost zijn volgens mij) gister niet veel kunnen spelen , maar wat ik gezien heb is het toppie. Als na-launch support goed is zou dit best wel eens the next big thing kunnen worden in aarpg land.

Had het spel al lang in mijn library en ook wel actief gevolgd, was een beetje verbaasd dat dit spel nog geen topic op Tweakers had :)
hier nog wat nieuws over de huidige problemen (niet alleen server issues):

Wolcen: Lords of Mayhem launched mid-morning and within an hour its developers posted a message about ongoing authentication issues. The team pointed to the "massive amount of players trying to connect" to the game. Unfortunately, it doesn't seem that Wolcen Studios has an answer for this other than to wait and let players continue to slowly log in through the bottleneck. The server issues ended up being just the start of Wolcen's launch day problems, though.

Within minutes of its first update regarding Wolcen's server issues, the team also acknowledged "several different error messages" which players could encounter at various points while trying to start a game. At the time, the Wolcen team said the errors would resolve alongside the server congestion. However, shortly thereafter again Wolcen made a decision. The team decided to disable certain "network features related to your friend list."

Since then, the Wolcen team has remained transparent about the game's issues and how they were being corrected. The team has apparently upgraded Wolcen's server capacities and is working to address the other problems. In the past four hours, the team has said that Wolcen's authentication issues are "progressively being resolved," and that upgrades to the "servers and server capacities" are being rolled out. The dev team says the hotfix should be pushed "in a few hours." This last update was made at around 4:00 pm PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@FloydRaalte wel mooi om te zien dat ze er ook echt wat aan doen, dat er stappen worden ondernomen om de problemen op te lossen. Nu hopen dat het over een half jaar, een jaar of langer nog steeds goede support krijgt. Maar, het is zeker een goede start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:54:
@FloydRaalte wel mooi om te zien dat ze er ook echt wat aan doen, dat er stappen worden ondernomen om de problemen op te lossen. Nu hopen dat het over een half jaar, een jaar of langer nog steeds goede support krijgt. Maar, het is zeker een goede start
Idd, dat vind ik ook. voor een Indie dev doen ze het zeer goed. ik gun het ze ook wel, dus ben wel geduldig. ga straks nog ff kijken of het werkt, anders ga ik wel wat anders doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:05:
[...]

Idd, dat vind ik ook. voor een Indie dev doen ze het zeer goed. ik gun het ze ook wel, dus ben wel geduldig. ga straks nog ff kijken of het werkt, anders ga ik wel wat anders doen :)
Hou me op de hoogte! Ik moet nog tot 17:00 op mijn kantoor zitten :o daarna gelukkig vakantie en tijd zat voor Wolcen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Status update: New servers are now deployed and the situation has improved. We also pushed a hotfix last night for character progression saving.
We're still working on game creation issues and we're preparing another hotfix that should be pushed later today.

Ik heb geprobeerd een game te maken, maar so far no luck helaas.

Het inloggen gaat dan wel weer als een speer, en er zijn schijnbaar toch 50,000 mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Speel dit al sinds Umbra. Heb aardig wat versie voorbij zien komen, aardig wat ideeen. Maar gisteren dus de launch, dus gelijk maar een paar uurtjes weer gespeeld.

Wat me opvalt is dat je als spell caster meer moeite hebt met mikken dan in vorige versies. Melee is geen probleem en je hakt lekker alles weg zolang je maar rekening houd met de range van de attack. Ranged geen idee, want dat soort builds vind ik vaak niks.

Boss fights zijn soms lekker moeilijk, of lang, maar met betere gear en een betere verdeling van je stats kan je sommige steamrollen (Toughness is erg belangrijk). Dit vind ik ook denk ik het leukst (net zoals PoE). Je begint blanco, en maak maar een class die je leuk vind. Success d:)b

Het ziet er ook goed uit, al mag persoonlijk de oude balk beneden terug komen vanuit de beta. Ook omdat je willpower/rage toen beter zichtbaar was omdat het in het midden van de balk zat.

Maar ik vrees dat als je de campaign hebt uitgespeeld, er niet al te veel te doen is dan wat dungeons. Maar dit was ook zo in PoE jaren terug. Dus als de devs niet stil gaan zitten verwacht ik nog een berg content/features/skills in de toekomst. Al waren de dungeons in de alpha en beta vaak best leuk en moeilijk na een tijdje.

Al met al ben ik blij dat Wolcen eindelijk is uitgekomen nadat ik de kickstart gesteund had. En ik ben nog niet teleurgesteld. Maar nog zeker geen niveau PoE of Grim Dawn, of de makkelijke besturing zoals D3.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-PassY- schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:56:

Al met al ben ik blij dat Wolcen eindelijk is uitgekomen nadat ik de kickstart gesteund had. En ik ben nog niet teleurgesteld. Maar nog zeker geen niveau PoE of Grim Dawn, of de makkelijke besturing zoals D3.
Vind het wel jammer dat vorig jaar al bekend werd dat controller support pas na launch zou komen, was toch iets wat ik al in 2016 dolgraag zou willen hebben (ben een console D3 speler, geen point&clicker :P), wat ook raar was uit veel reacties toen op het forum dat het gros PC gamers zijn en dit niet zou horen bij en arpg. reWASD werkt dan wel aardig, maar het is dan nog ver van D3 controller besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
aRPG met een controller .... 1x geprobeerd in D3. Geef mij maar een muis en keyboard :)

Maar ik begrijp je punt. Controller support lijkt mij niet al te moeilijk in te bouwen (iets met assumptions en moeders ;) )

Maar aan de andere kant, het dev team is vrij klein. Dus geef ze een beetje tijd nog :) Ambities hebben ze zeker. Soms had ik het gevoel dat ze ook teveel hooi op de vork namen.
Maar wellicht dat ze net zoals PoE een groot bedrijf achter hun kunnen krijgen?

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ik heb nu al ruime tijd zonder enig probleem kunnen spelen door in de netwerk opties een gateway uit USA te kiezen. Je hebt dan wel iets meer ping (80-100) maar ja, dat is beter dan helemaal niet spelen.

Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaak met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:07:
Ik heb nu al ruime tijd zonder enig probleem kunnen spelen door in de netwerk opties een gateway uit USA te kiezen. Je hebt dan wel iets meer ping (80-100) maar ja, dat is beter dan helemaal niet spelen.

Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaak met het spel.
Goeie tip, maakt dat verder nog uit? B.v. dat ik mijn buurman straks niet kan vinden omdat ik op de US server zit en hij opde EU server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 11:04
Zijn er nog plannen om dit spel naar consoles te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 10:19

SideShow

Administrator

Ik word zo moe van al dat geroep en gezeur op steam. "Doesn't work" "Fail" "Nice start" "GG" ... jemig hoe zielig vind ik dat.

Ontopic, de game belooft wel wat, gisteren 2 leuke uurtjes gespeeld (ook online)
Helaas ook wel 2 hard crashes gehad waarbij de 2de een harde reset van mn PC nodig had.
Hopelijk kunnen ze vlot bugs pletten de volgende dagen/weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 20:41
SideShow schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:48:
Ik word zo moe van al dat geroep en gezeur op steam. "Doesn't work" "Fail" "Nice start" "GG" ... jemig hoe zielig vind ik dat.
Als niemand wat roept weten ze ook niet dat er wat mis is... _/-\o_

Heb vandaag eindelijk kunnen inloggen om na 2 uur uit de game (Online) te worden gesmeten... Problemen zijn helaas nog steeds niet voorbij...

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Malt007 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:41:
Zijn er nog plannen om dit spel naar consoles te brengen?
29 jun. 2019
@WolcenGame
Any chance to bring #wolcen to xbox one game preview program?? Would be a good fit and a bit of revenue. Thanks , game looks great.

WolcenGame
@WolcenGame
Als antwoord op
@LMB0923
If the game is successful this is something that we would like to do, yes :) But first we have to finish it for PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
FloydRaalte schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:31:
[...]

Goeie tip, maakt dat verder nog uit? B.v. dat ik mijn buurman straks niet kan vinden omdat ik op de US server zit en hij opde EU server?
Dat weet ik niet, moet je proberen. schijnt dat de EU servers het ook doen nu maar snel vol lopen. zijn ze mee bezig. stond op Twitter iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wolcen zegt me niks. Soort dungeon crawler dus?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
SnoeiKoei schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:10:
Wolcen zegt me niks. Soort dungeon crawler dus?
Feitelijk klopt dat, het is een actiopn RPG in de zin van Diablo, path of exile, titanquest en grim dawn. Oftewel, veel monsters doden om beter te worden qua skills en uitrusting om meer monsters te kunnen doden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bensel15 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:34:
[...]

Feitelijk klopt dat, het is een actiopn RPG in de zin van Diablo, path of exile, titanquest en grim dawn. Oftewel, veel monsters doden om beter te worden qua skills en uitrusting om meer monsters te kunnen doden ;)
Een Arpg dus... *O*

Apsie's profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-05 12:57
Ik wilde graag wat anders dan diablo, en wolcen kwam op mijn radar toen vlak voor de release. Heb de beta gespeeld om er een gevoel bij te krijgen en ik vond het wel verfrissend.

Maar man o man wat is de release een zootje. Server issues aside...Het is gewoon niet speelbaar. Er zijn bugs die het volledig nutteloos maken om het nu te spelen.

1. Mogelijke crashes die er voor zorgen dat je game progress volledig wordt verwijderd
2. Mogelijke bug bij een switch van ACT1 naar ACT2 en daarna zelfde als punt1.
3. Bugs met Bosses waarbij je geinstakilled wordt, elke keer weer (zelf meegemaakt).
4. Door de maps heen zakken, en daarna niet meer terug kunnen in een gevecht met een boss, en dus moet je uitloggen en het hele level weer opnieuw doen.
5. Hitbox issues waar sommige skills gewoon geen DMG doen maar je vijand wel...
6. Control issues, zelf ook gehad, je pivot point kan zich verplaatsen, zodat je character bijna niet kan draaien, na aan paar gekke muisbewegingen draai je weer om de midden van je karakter zijn as.
7. bij town portals teleport je niet altijd precies waar de portal is, en dat is vet verwarrend, zelf ook meegemaakt.
8. Ambient geluid en muziek dat er gewoon ineens mee kapt, en soms ook meer, zoals voetstappen, en dan hoor je bijna alleen nog maar de audio van de stemmen in het spel.

Mijn plezier in de game is er nu wel wat van af, vooral nadat ik een boss niet kan killen omdat ik steeds van een platform val, of geinstakilled wordt zonder dat ik in de buurt van de boss ben.

Kleine studios krijgen altijd meer liefde voor het maken van fouten/of een brakke launch omdat ze klein zijn, op steam etc kom ik ook van die 'gossie koetsie koetsie'comments tegen. Maar er zijn standaarden voor een release. Dit is gewoon geen versie 1.0, maar nog steeds dikke alpha/beta kwaliteit. Er is wel wat meer mis dan alleen server issues.

Naast gezeur worden er ook serieus veel bugs gemeld, we zitten nu al op 42 pagina's aan bugreports op de wolcen site zelf (korreltje zout dus).

https://wolcengame.com/forum/bugs-issues/bug-reports/

[ Voor 10% gewijzigd door maradesign op 14-02-2020 18:40 ]

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
vanaf een uur of 7 zonder enige problemen kunnen spelen. mijn poppetje is nu level 15 en het speelt geweldig leuk. Vermaak me er uitstekend mee :D servers lijken nu redelijk goed te werken, de keren dat ik uit het spel ging kon ik prima een nieuwe game maken op EU. kan ook geluk geweest zijn , maar het belooft wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:48:
vanaf een uur of 7 zonder enige problemen kunnen spelen. mijn poppetje is nu level 15 en het speelt geweldig leuk. Vermaak me er uitstekend mee :D servers lijken nu redelijk goed te werken, de keren dat ik uit het spel ging kon ik prima een nieuwe game maken op EU. kan ook geluk geweest zijn , maar het belooft wel wat :)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik kon gisteren ook prima spelen en heb mijn char nu op level 13 zitten. Het spel speelt heerlijk weg en ziet er goed uit. De bugs die hierboven beschreven zijn zullen vast waar zijn, ik ben er zelf een paar tegengekomen zoals het wegvallen van geluid en ik ben een keer geinsta-killed. Nou als dat alles is dan teken ik ervoor!

Ik merk wel dat ik totaal geen idee heb waar het verhaal over gaat. Ja, je uit de kluitengewassen paps heeft je met 2 andere kids geadopteerd en opgeleid tot killers. Okokokay... maar ik mis toch wel een beetje de diepgang van D3. Ik ga me eerst verdiepen in het verhaal anders wordt het zo'n ram-feest net als Path of Exile... (na jaren spelen heb ik nog steeds geen idee waar dat spel over gaat)

Tot nu toe in ieder geval tevreden! Helaas krijg ik nu een 'maintanance error server are down' dus staan we weer in de wachtstand 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 15-02-2020 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maradesign
[quote]FloydRaalte schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Wacht maar tot je level 19/20+ wordt. Dan kom je ook in delen van de game waar nog meer bugs in voorkomen. Bugs zitten niet continue in elke area van de game. Maar ook in kleine stukken zoals een Boss Arena etc.

Echter kan je nu niet spelen tot de server maintenance klaar is. En ze hebben het op dit moment nogal ruim genomen, tot 18:00 zeggen ze. Die lui moeten ook wel slapen dus wellicht dat ze het daarom hebben gedaan :) Persoonlijk kijk ik eerst de kat even uit de boom tot er een goed aantal fixes zijn geweest zodat ik het spelen kan zonder game-breaking bugs.

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
maradesign schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:17:
[quote]FloydRaalte schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Wacht maar tot je level 19/20+ wordt. Dan kom je ook in delen van de game waar nog meer bugs in voorkomen. Bugs zitten niet continue in elke area van de game. Maar ook in kleine stukken zoals een Boss Arena etc.

Echter kan je nu niet spelen tot de server maintenance klaar is. En ze hebben het op dit moment nogal ruim genomen, tot 18:00 zeggen ze. Die lui moeten ook wel slapen dus wellicht dat ze het daarom hebben gedaan :) Persoonlijk kijk ik eerst de kat even uit de boom tot er een goed aantal fixes zijn geweest zodat ik het spelen kan zonder game-breaking bugs.
Tsja laten we hopen dat ze deze bugs gaan oplossen. Maar inderdaad, wel zonde. Duurt die maintenance echt tot 6 uur vanavond?! Crap man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
FloydRaalte schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:20:
[...]

Tsja laten we hopen dat ze deze bugs gaan oplossen. Maar inderdaad, wel zonde. Duurt die maintenance echt tot 6 uur vanavond?! Crap man!
Jup...

https://twitter.com/Wolce.../1228539814833803265?s=20

Ik hoop dat het toch ergens voor 18:00 wel klaar is, ben benieuwd of ik act 1 kan afronden. Want er zitten bugs in, maar ik heb niet last van ALLE bugs, ze zijn natuurlijk ook gebonden aan classes, skills etc. En ze zeggen dat ze de progressionbugs etc hebben opgelost, al zijn er nu ook mensen die zeggen dat als je gewoon ff van character switched, of offline/online mode switched je char die je dacht dat je kwijt was, er weer gewoon is.

Maar fingers crossed!

edit, en ja ik spreek mijzelf nu tegen omdat ik de kat uit de boom zou kijken. Maar wil ERG graag act1 afronden :P

[ Voor 6% gewijzigd door maradesign op 15-02-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:48

OMD

Heb vanmorgen even 2 character geprobeerd in offline mode. Ik vind het toch wel wat meer "vibe" hebben dan D3 en daar heb ik "ik wil het niet weten" uur in zitten.

Ranged vind ik niet echt denderend, mage is echt heel cool en ga straks nog even kijken bij de melee character. Wat is jullie favoriet?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:36
OMD schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:23:
Heb vanmorgen even 2 character geprobeerd in offline mode. Ik vind het toch wel wat meer "vibe" hebben dan D3 en daar heb ik "ik wil het niet weten" uur in zitten.

Ranged vind ik niet echt denderend, mage is echt heel cool en ga straks nog even kijken bij de melee character. Wat is jullie favoriet?
Ik vind juist bij mage het heel moeilijk om mana te recoveren, eigenlijk wil je als mage je zwakke generator niet gebruiker maar gewoon knallen met skills :P. zie je net dat als de monsters om je heen staan dat je mana op is

Voorlopig vind ik whirlwind 2 handed het beste werken, lekker overal inspringen en whirlewind aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik heb online een uber black brother aangemaakt met witte ogen en witte baard :+ Die ging ik als warrior levelen...
Offline heb ik een female hunter aangemaakt met rood haar :p Die pistooltjes zijn in het begin wel fun maar ik begin nu twijfelen, zeker na even met die staff te spelen ... die wel vet is idd.
Ik kan dus niet beslissen eigenlijk... we zien wel.

Sommige animaties en dingetjes mogen ze wel nog opschonen. Ook is de animation canceling niet zo goed als in diablo 3.

Wel leuk dat je met je char eigenlijk alle wapens en spells kan gebruiken.
De spells kan je levelen, en als je wil veranderen kan je andere spells op je actionbar plaatsen om die te levelen, maar... uiteindelijk word je toch gelockt op 1 bepaalde speelstijl door je passive points? Lijkt me ook heel duur om die te resetten in elk geval. We zien wel.

Vast staat al zeker dat ik nog ettelijke uurtjes in deze game stop, maar wil het ook niet te vlug doen want eerlijk is eerlijk de game is toch nog steeds een soort beta en heeft zeker nog veel patches nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ai, jammer van de downtime maar ik snap het wel. Als nu straks het server probleem definitief opgelost is en wellicht nog een hotfix gepushed wordt, zijn al weer veel meer mensen blij.

Hoop dat ik straks rond 6u kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:43
Gisteren tot level 18 geraakt voor ik moest eten, toen ik terug kwam waren de servers offline.
Wat ik tot nu toe gespeeld heb is wel prachtig, op een grote bug na.
Bij de eerste boss teleport die mij gewoon uit de arena, zat gewoon stuk.
Kon niet via de trap naar beneden of terug in de arena want die was afgeblokt ( blauw doorzichtig schild )
Wilde er over springen maar mijn character was ineens weg.

En ook die reset na act 1 is wel iets dat ik bang voor was, ook de reden dat ik het gewoon niet meer aanraak tot ze dit gefixed hebben.
Op steam zitten toch echt weners man, bij elke game dat ze launchen met wat problemen zitten ze daar te wenen.
Je vraagt je af hoe oud sommige zijn eigenlijk, refund de game voor 2u speeltijd en hou je klep en move on. Of wees volwassen en wacht en geef de devs tijd voor het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

KBE91 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:27:
Op steam zitten toch echt weners man, bij elke game dat ze launchen met wat problemen zitten ze daar te wenen.
Je vraagt je af hoe oud sommige zijn eigenlijk, refund de game voor 2u speeltijd en hou je klep en move on. Of wees volwassen en wacht en geef de devs tijd voor het op te lossen.
Ik denk eigenlijk gewoon dat veel mensen in het algemeen van laag allooi zijn, of dom. Of beide.
Mensen hebben geen geduld, zijn onmiddellijk boos, en weten over het algemeen ook niet waarmee ze bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Zijn over het algemeen laag opgeleide mensen of mensen met een schietlont. Hecht ik sowieso geen waarde aan. Laat de devs maar hun werk doen, ik vind het echt heel knap wat ze hebben gemaakt. Ik vind het tot nog toe erg leuk :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Is zeker een knappe game, daarom dat ze maar hun tijd nemen.
Ook al is wachten niet leuk, als we terug gaan kunnen spelen zullen we des te meer plezier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Twitter:

WolcenGame:
The server maintenance is still ongoing and we want to make sure that everything works properly and is back to normal. The maintenance is extended and we will keep you informed as soon as we have an ETA to share with you. Thank you for your understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-05 19:53
Hoop dat de servers nog even online komen zo. Gisteren even een uurtje kunnen spelen en het is echt een toffe game. Begonnen als mage, maar ik vond een leuke pistol, dus daar maar een mee verder.

[ Voor 26% gewijzigd door Mugwump op 15-02-2020 20:08 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 16:54
nou lekker...
Had hem in alpha/beta gekocht op gog.
kom ik er zojuist achter dat hij daar een jaar geleden op verwijderd is...
Krijg dus niet de release versie nu.
https://www.gog.com/forum...cen_lords_of_mayhem/page1

[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 15-02-2020 20:27 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch jammer dat ze doorgezet hebben met hele stats principe, het was zeker in de eerste jaren het leuke aspect dat een battlemage (tank) prima te doen was, maar de rampup van stats is nu wel extreem geworden.

3 fase gevecht verderop was altijd zeer goed te doen, maar one-shots is nu bijna nonstop, weet niet helemaal of ze nu echt de goeie kant op zijn gegaan hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
We continue our efforts day and night with our partner to bring back Online servers. We can already share with you that the servers will not come back Online before tomorrow 12 PM UTC. We will keep you informed if anything changes. Thank you for your patience and understanding.

https://twitter.com/WolcenGame/status/1228763670718668803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
KBE91 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:01:
We continue our efforts day and night with our partner to bring back Online servers. We can already share with you that the servers will not come back Online before tomorrow 12 PM UTC. We will keep you informed if anything changes. Thank you for your patience and understanding.

https://twitter.com/WolcenGame/status/1228763670718668803
Is tomorrow 12pm nu over een paar uur of echt nog een ruime dag verder?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Mugwump schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:12:
[...]

Is tomorrow 12pm nu over een paar uur of echt nog een ruime dag verder?
13u onze tijd, morgen middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-05 21:08
En dan nog is het bericht: sowieso niet voor 13u onze tijd morgen. Maar het kan ook maar zo zijn dat het serverbedrijf waar ze mee samen werken gewoon weekend heeft en maandag pas weer werkt bijv. Of dat ze andere problemen tegen komen...

Ik heb nog geen hoop.

Overigens was ik zelf lvl 23, net in act 2. Speelde een 2hander build spin2win, beviel goed.

Al 3 keer die random merchant tegen gekomen, toch maaar een unique ring van hem gekocht uiteindelijk.
Via twitch zag ik iemand (admiralbahoo ofzo) een pistol build spelen.

Heb een beetje research gedaan. Nu blijkt dat als je een pistol combineert met shield, dat de pistol een soort aoe shotgun wordt voor close range, best cool! Wil echt die build eens proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Odysseus87 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:51:

Heb een beetje research gedaan. Nu blijkt dat als je een pistol combineert met shield, dat de pistol een soort aoe shotgun wordt voor close range, best cool! Wil echt die build eens proberen
Plus dat al je skils wel blijven werken, zeker die snipe en die (rain of arrows) doen aardig nette damage.

Gewoon shift in houden en maar lekker rond schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Wat uurtjes verder en ik vind het echt heel erg goed. Enige wat ik persoonlijk jammer vind, is de creativiteit van de units. Sommige zijn te veel gekopieerd van Diablo 3. Omgevingen zijn prachtig en ik vind het tempo prettiger dan bij D3 (alhoewel veel mensen denk ik dat anders vinden)

Ik mis ook een beetje de classes. Leuk dat je een wapen kiest en een richting maar het voelt niet als een echt eigen class. Bij melee heb je eigenlijk bruiser en heavy, het had leuke geweest als ze gewoon 2 classes hadden gemaakt zoal een barb en paladin (maar dan anders natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:36
update vanuit de devs:

https://steamcommunity.co...etail/3241965989308668872
Hello everyone,

After applying a hotfix last friday, users reported that their characters were missing, their stashes emptied, and their endgame progression wiped.

Immediately, we took the decision to shut down servers to prevent this from happening to a large amount of players while we find a way to fix it.

This issue was caused by a too large amount of requests leading the database to drop. We contacted our partners and looked for a solution with them, but that implied rolling back to a previous save of the database shortly before the hotfix.

Since then, we are working with our partners to restore the database and merge it with the current one, while fixing the issues that caused these incidents.

Unfortunately, other complications appeared in the process that led us to continuously push back the ETAs we provided for the resolution of the situation, and we're still working hard to fix these issues and make sure that the game works properly Online, which can still take some time.

Know that we're aware of other issues, including issues impacting the game's economy, and we're also working on them.

We want to sincerely apologize for the inconvenience, and to assure you that we're working around the clock to fix everything and ensure that you will have a pleasant experience when the Online mode comes back.

We will keep you informed on the evolution of the situation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat dus betekend dat mijn offline char nu ook foetsie is :D Ach ja, lvl27 gehaald, was leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
SinergyX schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:36:
Wat dus betekend dat mijn offline char nu ook foetsie is :D Ach ja, lvl27 gehaald, was leuk :P
Dat blijft toch vreemd. Je zou zeggen dat een offline karakter ook gewoon lokaal opgeslagen wordt.

Misschien toch maar overstappen op AWS voor de servers. Dat schaalt tenminste fatsoenlijk als je de boel goed inricht. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

SinergyX schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:36:
Haal ik niet echt uit de tekst? Ben jij je offline char al kwijt of is die er nog. Die van mij zijn er nog iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is echt weg, je lokale characters zijn gewoon json bestanden (ja, editen kan ook), mijn hele bestand staat gewoon vol met lege spaties nu, wordt niet meer herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the.lion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-01 17:40
Mijn character is er nog (lvl 29) maar ik moet wel zeggen dat ik alleen nog maar
offline gespeeld heb.

Battlenet: TheLion#2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ik krijg niet de indruk dat de problemen op de hele korte termijn opgelost gaan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

SinergyX schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:52:
Hij is echt weg, je lokale characters zijn gewoon json bestanden (ja, editen kan ook), mijn hele bestand staat gewoon vol met lege spaties nu, wordt niet meer herkend.
Apart, gelukkig zijn ze er bij mij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
OMD schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:47:
[...]

Apart, gelukkig zijn ze er bij mij nog.
Misschien even een kopietje van de saves maken dan, voordat een cloud sync ze overschrijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Ik hoop bij mij niet, heb net act 3 afgerond en ben aan de "adventure" mode begonnen .. :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 20:24
Ik kan nu wel gewoon weer online spelen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier werkt het ook weer online. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van het combat systeem (werkt lekker soepel, maar is toch weer niet te snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:34
Afgelopen dagen ook wat lopen stoeien in de game. Offline warrior aangemaakt. Best nog wel pittig. Nog aan het zoeken hoe je het beste gear kan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Pittige boss aan einde act 1... ofwel suck it gewoon erg hard :)
Ben lvl 22, mssn eerst effe nog wat sterker worden.

Werkt die online matchmaking eigenlijk? ik vind nooit een groepje... (zoals bij D3 dus...)

[ Voor 53% gewijzigd door Inrage op 16-02-2020 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 08:30
basvdd.2017 voeg me toe dan kunnen we kijken of we samen kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damn wat speelt dit lekker weg nu zeg als het eenmaal werkt online :P

Wilde geen offline character levelen.

Leuk verhaal opzich ook wel en de combat trekt me een stuk meer dan PoE ondanks dat ik daar heel veel plezier mee heb altijd.

Er is 1 ding waar ik wel echt bang voor ben en dat is dat er trading in zit. en dan in samenwerking met wat bugs/exploits die er miss nog komen kan dat gelijk de economy in een game verkloten. (denk aan duping enzo)

Ik heb nu meerdere games mee gemaakt waar de trading er voor zorgte dat speciale dingen niet meer speciaal waren en waarde gewoon niet echt meer relevant was..hoop dat dat in deze game niet het geval gaat zijn. We zullen zien.

Tot nu toe in ieder geval blij verrast. Op de launch na dan ofcourse.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Geraak er al een uur niet in, heb het opgegeven. Zal straks binnen een uurtje nog eens zien dat ik kan inloggen. 122k spelers, servers zullen het moeilijk hebben voor de moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

KBE91 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:35:
Geraak er al een uur niet in, heb het opgegeven. Zal straks binnen een uurtje nog eens zien dat ik kan inloggen. 122k spelers, servers zullen het moeilijk hebben voor de moment.
Als je er eenmal in zit merk je er niks van. ben al een aantal uur lekker bezig.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 20:24
Het meest waar ik mij aan erger is dat het voelt alsof je achter een 286 zit qua toetsenbord combo's.. Als ik 2 skills pop werkt dat gewoon niet (Bij een 286 kreeg je nog een mobo-beep)... Je moet echt de ene skill los laten om de andere skills te poppen.. Het voelt zo clunky aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 21-05 14:27
RedHat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:37:
Het meest waar ik mij aan erger is dat het voelt alsof je achter een 286 zit qua toetsenbord combo's.. Als ik 2 skills pop werkt dat gewoon niet (Bij een 286 kreeg je nog een mobo-beep)... Je moet echt de ene skill los laten om de andere skills te poppen.. Het voelt zo clunky aan.
Dit is echt irritant, ik gebruik een Bladestorm build en tijdens Bladestorm kan je dus geen andere skills gebruiken zoals buffs. Ook potions werken niet. Je moet dus stoppen met Bladestorm te casten, andere skills gebruiken, één voor één en niet te snel en dan weer verder Bladestormen.

Eerste act boss was pitting. Maar dat kwam omdat ik nog een lvl 9 wapen had. Even door gaan farmen tot level 22 en legendary Great Axe (The Edgy) gevonden waardoor ik opeens 4x zoveel damage ging doen. De act boss was daarna vrij makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

RedHat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:37:
Dit dus! Als je in je uppie speelt dan mag je nog eens een potion missen want je kan 3 keer reviven, maar speel je met z'n 2e dan moet de ander je reviven en daar heb je ook nog eens beperkte tijd voor. Is dat te laat dan moet wachten tot de ander klaar is met combat of ook dood gegaan is en de enige plek waar je kan respawnen is dan in town. (laatste waypoint komt niet altijd erbij)
Hoe kom je dan weer bij je maatje? Nou laatste Waypoint pakken en er opnieuw heenlopen.

Spel verder speelt heel erg goed weg en ik gok dat ik er nog vele uren in zal steken, maar ik hoop echt dat ze een paar dingen flink verbeteren. O.a. het 286 gevoel weghalen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 07:06

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zo! We moesten even wachten, maar het was het wachten waard! Gisteren ACT1 afgerond en het speelt toch echt wel lekker. Ik ga me hier wel weer mee vermaken schat ik zo in! Eerste keer rustig aan de story doorlopen en dan eens kijken wat de multiplayer mogelijkheden zijn :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-10-2024
Iemand enig idee of je je offline characters mee online kan nemen?

Heb Wolcen destijds gekocht toen hij net aangekondigd werd. Wil toch wel eens mezelf hierin gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

KwepsjIrrpel schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:25:

Heb Wolcen destijds gekocht toen hij net aangekondigd werd. Wil toch wel eens mezelf hierin gaan verliezen.
Op dit moment niet en ik hoop dat ze dat ook nooit gaan doen want je kan heel eenvoudig (heb ik gelezen) je eigen character offline cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
KwepsjIrrpel schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:25:

Nee, dat kan niet omdat het kinderlijk eenvoudig is om offline te cheaten.
Je character save file bevat alle informatie zoals gear, skill points en stats die je kan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
Xanthian schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:29:
[...]

Nee, dat kan niet omdat het kinderlijk eenvoudig is om offline te cheaten.
Je character save file bevat alle informatie zoals gear, skill points en stats die je kan bewerken.
anc schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:28:
[...]

Op dit moment niet en ik hoop dat ze dat ook nooit gaan doen want je kan heel eenvoudig (heb ik gelezen) je eigen character offline cheaten.
Meh, balen. Snap het wel. Naja dan maar wachten totdat de servers online zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
KwepsjIrrpel schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:37:
[...]

[...]

Meh, balen. Snap het wel. Naja dan maar wachten totdat de servers online zijn. :+
Ik heb op één character mijn boots +50% movement speed gegeven omdat ik de movement in dit spel iets te langzaam vind, dat is wel geinig. Af en toe moet je best ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
Xanthian schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:42:
[...]

Ik heb op één character mijn boots +50% movement speed gegeven omdat ik de movement in dit spel iets te langzaam vind, dat is wel geinig. Af en toe moet je best ver lopen.
Ik dodge meestal door het level heen haha. Wel jammer dat ik dadelijk online opnieuw moet beginnen. Zonde van mn tijd gisteren. Zoveelste character die ik niet kan gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26
Zaterdag (toen het nog kon) online begonnen met een ranged build waarna ik een rage-quit deed omdat ik de bats niet kon raken en ze mij opsloten voor een easy kill. De ranger voelde early game niet sterk aan en miste veel AoE.
Gisteren maar eens offline met een mage begonnen. Man man, die vliegt er doorheen en alles gaat zo neer met de AoE effecten en relatief weinig mana(?)-drain. Je ziet dan wel de bat-bug, maar je hebt zo een spell om ze alsnog neer te krijgen.

Ik begin langzaam de skill-tree-opbouw te begrijpen en hoe je nieuwe skills verzamelt + upgrade. Wel een leuk systeem t.o.v Diablo

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
Tijdje offline gespeeld, en ik vind het een goed spel, al ben ik van mening dat er een aantal zaken zijn die beter kunnen. Zo vind ik de levels vrij eentonig en vrij lang (al kan dat komen omdat je char default vrij traag is, wellicht helpt movement speed wat daarin), Dat zorgt ervoor dat ik bij een waypoint wel even nadenk of ik nog verder kan in mijn sessie, omdat ik mogelijk voortgang kwijt raak en een stuk opnieuw moet spelen.

De batbug is trouwens niet zozeer een bug, maar dat de hitbox van de bat op de grond is, terwijl de bat zelf vliegt. Als je dat doorhebt wordt het wat makkelijker. En andere oplossing is idd AoE (mijn rend skill was erg handig daarbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 13:47
Dat was een fijn weekend Wolcen, ondanks alle bugs en downtime. Offline een stuk of zes builds uitgeprobeerd om te zien wat me het beste ligt en alvast een beetje in te komen voor online play. Uiteindelijk besloten iets Paladin achtigs te proberen. Ook omdat melee chars in mijn ervaring het minst moeite hebben met dat hitbox probleem.

Spel heeft geen hoge learning curve. Waar ik in het begin beste moeite had met sommige bosses, is het nu een walk in the park. Dat merk ik vooral als ik een mage speel. Alles is dood voordat het in de buurt komt. Ik hoop dat het spel vanaf Act 2 een stuk moeilijker gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
Kleine tip voor de act 1 boss: zodra deze in de laatste fase zit heeft hij een moment waarin hij zijn zwaard in de grond plaats en een vrij gemakkelijk te ontwijken aoe fase volgt. Daarna creëert deze een ring die uitbreid, en veel schade doet (oneshot). Je kunt door deze ring heen rollen zonder schade te krijgen met een beetje timing.
Pagina: 1 2 3 Laatste