Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Wolcen

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:47:
Wel jammer dat het zo gigantisch overduidelijk een warhammer 40k rip off is.. die armor en alles is gewoon te duidelijk. :-( beetje originaliteit was leuk geweest
Als je vanaf Umbra zou hebben gespeeld, dan heb je ook de evolutie van de game gezien, dit is verre van een rip-off, maar een game die behoorlijk lang op basis van feedback en spelers is aangepast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-05 20:19

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Topicstarter
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:47:
Wel jammer dat het zo gigantisch overduidelijk een warhammer 40k rip off is.. die armor en alles is gewoon te duidelijk. :-( beetje originaliteit was leuk geweest
Grappig dat jij er een warhammer gevoel bij krijgt, als ik die dierlijk gear zie denk ik direct aan de look van Diablo 3! Allemaal hoorns en stekels, vreselijk naar mijn mening, maar gelukkig zijn er ook andere thema's. Ik ben benieuwd naar de verschillende levels, de early acces was een behoorlijk grind aan het worden om telkens dezelfde dungeon. Aan de trailer te zien zit dat wel goed. Ik begin ook steeds meer het 'next-gen' gevoel te krijgen als het gaat om de graphics. Niet dat dit de toon voert maar ik ken verder eigenlijk geen enkele Hack&Slash game die er zo goed uit ziet.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:03
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:07:
[...]

Dus blijkbaar kijk jij geen filmpjes, of verder dan hoe de game is was of zal worden. Maargoed, je vind het een rip-off, je wacht het lekker af, best en laat de rest nu maar gewoon over de game gaan.
Nee, je roept ongefundeerde dingen omdat iemand kritiek heeft op de stijl, en als ik snel op google/discords kijk ben ik niet de enige :+

Ik hoop echt dat het een goed spel wordt, maar daarbuiten mag ik de artwork/stijl echt wel ergens op vinden lijken. Of is dat verboden tegenwoordig? Een game kan nog steeds goed zijn als de art/assets een kloon zijn van.
Zie de zoveel varianten van Doom clones die er waren. Of de 85000 Build Engine games die allemaal op elkaar lijken.

Dus ja ik heb het over de game ;) Die overigens ook gewoon in mijn collectie zit. Dus net zoveel recht op kritiek/aanmoediging als jij

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• corset
Seroczynski schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:15:
Zullen we het even leuk houden hier jongens? :D Zou leuk zijn als we het hier vooral gaan hebben over wat we wél leuk vinden aan de game, en eventueel kritisch discusseren wat er minder leuk is en wat er verbeterd moet worden. Dat in de plaats van elkaar aan te spreken op persoonlijke voorkeuren en meningen ;-)

Btw, opening posts mag wel wat meer moeite in gestoken worden :P
Dat probeer ik ook, maar ja :)

om maar even constructief nieuwe poging te wagen;

Hoewel de armor en wapens vrij veel van 40k weg heeft, kan je er genoeg leuke dingen mee doen. Juist omdat het wat minder alledaagse wapens zijn. De laatste ARPG die ik heb gespeeld met gunplay was Inquisitor, en daar werkt het gewoon niet lekker. Het was allemaal te quirky, te vreemd, en er was geen "klik" met de speler.

Wat Grim Dawn, Diablo 3, voor mij deden was dat je acties effect hadden. Je drukte op Q, en er gebeurde iets. Dat is wat ik heel erg mis bij huidige pogingen in het genre. Natuurlijk heb je Path of Exile, maar het hele "constant online want we moeten een MMO gevoel forceren anders tellen we niet mee" is verdomd frustrerend.

Juist daarin is mijn hoop beetje op Wolcen gevestigd:

1.) Goede singleplayer ervaring bieden waarbij responsiveness, snappy gevoel en gewoon lekker spelen centraal staat
2.) Een goede coop feature zou mooi zijn maar geen verplichting
3.) Een wereld die sfeer ademt, die roept "ontdek, en leer meer". Dat hebben ze toch al wel goed zitten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-03 09:30
Snap ziet zo goed waarom hier een discussie wordt gevoerd of de game wel of niet op een andere game lijkt.
What the fuck maakt dat uberhaupt uit? Je hebt altijd aspecten die op andere games lijken.

Om iedereen voor te zijn, hier wat dingetjes die op andere ARPGS lijken /s:
- Skill tree lijkt veel op PoE
- Town portal is gejat van Diablo
- Health globes zijn gejat van Diablo
- Potions lijken op Path of Exile

Moet ik even doorgaan of gaan we het nu over de game hebben?

Soundcloud!

• corset
FloydRaalte schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:41:
[...]

Snap de associatie met WH40K helemaal, maar misschien dat dit filmpje je iets beter stemt, of juist niet :P
[YouTube: Wolcen: Lords of Mayhem - Cosmetic Inventory preview]
Ik bedoel het zeker ook niet als een "omg dit is zo slecht" meer dat het me opviel, dat mensen daar gelijk op happen, niet mijn probleem.

Armor systeem in de game blijft echt cool! maar ik blijf erbij, ik kan alleen maar hopen dat het mij hetzelfde gevoel geeft als Grim Dawn of Diablo 2/3 (3 dan weer alleen in coop helaas)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Malt007 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:41:
Zijn er nog plannen om dit spel naar consoles te brengen?
29 jun. 2019
@WolcenGame
Any chance to bring #wolcen to xbox one game preview program?? Would be a good fit and a bit of revenue. Thanks , game looks great.

WolcenGame
@WolcenGame
Als antwoord op
@LMB0923
If the game is successful this is something that we would like to do, yes :) But first we have to finish it for PC.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
FloydRaalte schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:31:
[...]

Goeie tip, maakt dat verder nog uit? B.v. dat ik mijn buurman straks niet kan vinden omdat ik op de US server zit en hij opde EU server?
Dat weet ik niet, moet je proberen. schijnt dat de EU servers het ook doen nu maar snel vol lopen. zijn ze mee bezig. stond op Twitter iig :)

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Bensel15
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14-05 13:41
SnoeiKoei schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:10:
Wolcen zegt me niks. Soort dungeon crawler dus?
Feitelijk klopt dat, het is een actiopn RPG in de zin van Diablo, path of exile, titanquest en grim dawn. Oftewel, veel monsters doden om beter te worden qua skills en uitrusting om meer monsters te kunnen doden ;)

• maradesign
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-05 15:06
Ik wilde graag wat anders dan diablo, en wolcen kwam op mijn radar toen vlak voor de release. Heb de beta gespeeld om er een gevoel bij te krijgen en ik vond het wel verfrissend.

Maar man o man wat is de release een zootje. Server issues aside...Het is gewoon niet speelbaar. Er zijn bugs die het volledig nutteloos maken om het nu te spelen.

1. Mogelijke crashes die er voor zorgen dat je game progress volledig wordt verwijderd
2. Mogelijke bug bij een switch van ACT1 naar ACT2 en daarna zelfde als punt1.
3. Bugs met Bosses waarbij je geinstakilled wordt, elke keer weer (zelf meegemaakt).
4. Door de maps heen zakken, en daarna niet meer terug kunnen in een gevecht met een boss, en dus moet je uitloggen en het hele level weer opnieuw doen.
5. Hitbox issues waar sommige skills gewoon geen DMG doen maar je vijand wel...
6. Control issues, zelf ook gehad, je pivot point kan zich verplaatsen, zodat je character bijna niet kan draaien, na aan paar gekke muisbewegingen draai je weer om de midden van je karakter zijn as.
7. bij town portals teleport je niet altijd precies waar de portal is, en dat is vet verwarrend, zelf ook meegemaakt.
8. Ambient geluid en muziek dat er gewoon ineens mee kapt, en soms ook meer, zoals voetstappen, en dan hoor je bijna alleen nog maar de audio van de stemmen in het spel.

Mijn plezier in de game is er nu wel wat van af, vooral nadat ik een boss niet kan killen omdat ik steeds van een platform val, of geinstakilled wordt zonder dat ik in de buurt van de boss ben.

Kleine studios krijgen altijd meer liefde voor het maken van fouten/of een brakke launch omdat ze klein zijn, op steam etc kom ik ook van die 'gossie koetsie koetsie'comments tegen. Maar er zijn standaarden voor een release. Dit is gewoon geen versie 1.0, maar nog steeds dikke alpha/beta kwaliteit. Er is wel wat meer mis dan alleen server issues.

Naast gezeur worden er ook serieus veel bugs gemeld, we zitten nu al op 42 pagina's aan bugreports op de wolcen site zelf (korreltje zout dus).

https://wolcengame.com/forum/bugs-issues/bug-reports/

[Voor 10% gewijzigd door maradesign op 14-02-2020 18:40]

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
vanaf een uur of 7 zonder enige problemen kunnen spelen. mijn poppetje is nu level 15 en het speelt geweldig leuk. Vermaak me er uitstekend mee :D servers lijken nu redelijk goed te werken, de keren dat ik uit het spel ging kon ik prima een nieuwe game maken op EU. kan ook geluk geweest zijn , maar het belooft wel wat :)

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• maradesign
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-05 15:06
[quote]FloydRaalte schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Wacht maar tot je level 19/20+ wordt. Dan kom je ook in delen van de game waar nog meer bugs in voorkomen. Bugs zitten niet continue in elke area van de game. Maar ook in kleine stukken zoals een Boss Arena etc.

Echter kan je nu niet spelen tot de server maintenance klaar is. En ze hebben het op dit moment nogal ruim genomen, tot 18:00 zeggen ze. Die lui moeten ook wel slapen dus wellicht dat ze het daarom hebben gedaan :) Persoonlijk kijk ik eerst de kat even uit de boom tot er een goed aantal fixes zijn geweest zodat ik het spelen kan zonder game-breaking bugs.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Odysseus87 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:51:

Heb een beetje research gedaan. Nu blijkt dat als je een pistol combineert met shield, dat de pistol een soort aoe shotgun wordt voor close range, best cool! Wil echt die build eens proberen
Plus dat al je skils wel blijven werken, zeker die snipe en die (rain of arrows) doen aardig nette damage.

Gewoon shift in houden en maar lekker rond schieten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
SinergyX schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:36:
Wat dus betekend dat mijn offline char nu ook foetsie is :D Ach ja, lvl27 gehaald, was leuk :P
Haal ik niet echt uit de tekst? Ben jij je offline char al kwijt of is die er nog. Die van mij zijn er nog iig.

R7 3700X // Corsair H115 RGB // MSI B450 Mortar Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Adata XPG 1TB

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:31
Ik kan nu wel gewoon weer online spelen eigenlijk

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• RedHat
  • Laatst online: 15:31
Het meest waar ik mij aan erger is dat het voelt alsof je achter een 286 zit qua toetsenbord combo's.. Als ik 2 skills pop werkt dat gewoon niet (Bij een 286 kreeg je nog een mobo-beep)... Je moet echt de ene skill los laten om de andere skills te poppen.. Het voelt zo clunky aan.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:59
RedHat schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:37:
Het meest waar ik mij aan erger is dat het voelt alsof je achter een 286 zit qua toetsenbord combo's.. Als ik 2 skills pop werkt dat gewoon niet (Bij een 286 kreeg je nog een mobo-beep)... Je moet echt de ene skill los laten om de andere skills te poppen.. Het voelt zo clunky aan.
Dit is echt irritant, ik gebruik een Bladestorm build en tijdens Bladestorm kan je dus geen andere skills gebruiken zoals buffs. Ook potions werken niet. Je moet dus stoppen met Bladestorm te casten, andere skills gebruiken, één voor één en niet te snel en dan weer verder Bladestormen.

Eerste act boss was pitting. Maar dat kwam omdat ik nog een lvl 9 wapen had. Even door gaan farmen tot level 22 en legendary Great Axe (The Edgy) gevonden waardoor ik opeens 4x zoveel damage ging doen. De act boss was daarna vrij makkelijk.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Bensel15 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:58:
De 2 grootste minpunten die ik heb met deze game is dat het vrij traag is qua (level)progressie en speelgevoel (wachten tot animaties uitgespeeld zijn). Maakt wel dat het wat tactischer voelt, maar komende vanaf diablo 3 en PoE is het wel even schakelen. Ik weet overigens niet of dit in endgame anders wordt, dat zou goed kunnen natuurlijk.
Mee eens. Ik vermaak me prima met deze game maar als ik ff mag zeiken dan voelt de game inderdaad clunky aan tijdens de combat.
  • Wachten tot animaties uitgespeeld zijn voor je een andere skill kunt doen
  • Je kunt geen buffs of pots poppen tijdens de uitvoering van een skill
  • De combat voelt traag aan omdat er altijd 1 of 2 mobs overblijven die je 'apart' van elkaar moet killen
  • Hitbox van mobs kloppen niet (je klikt op een vliegende mob en dan blijkt de hitbox op de grond er net onder te zijn)
Verder erger ik me dood aan het killen van elites/uniques in dungeons. Je moet ze echt tot het laatst bewaren want je kijgt een loot-window in je snuffert die het beeld blokkeert. Ben je dan nog bezig om mobs te killen heb je pech. SNEL KIES EEN REWARD MAAKT NIE UIT WAT!

Ondanks dat, vette game!

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-05 18:41
Alle acts gedaan en nu de end game aan het doen.
Had mij gisteren een warrior gemaakt, bladestorm genomen als skill en gewoon spinnend door de acts gegaan. Die cosmetic sectie is toch hemels.

• NL-RaVeR
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:11
Mijn char is inmiddels lvl 51 en nu bezig met de end-game content. Speelt nog steeds heerlijk weg en ook die cosmetics zijn idd gaaf.

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
Geeft niet. Ik kwam er pas na lvl 30 en een Youtube tutorial achter dat de passive skill tree ringen heeft die kunnen draaien... :+

Without engineers science is just philosophy. Elk welkwoord zijnt gelijk!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Press C. Je ziet je charactersheet. Onder je 4 main skills (ferocity, thoughness etc) zie je 2 knoppen: 1 voor respeccen mainskills en 1 voor respeccen passive skilltree. Beide kosten gold of paarse poep.

• Inrage
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-05 10:54
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:52:
Ben gisteren begonnen met het spel met online mode (weet niet of dit verstandig was). Vermaak me prima, maar tegelijkertijd merk ik wel dat ik soms enemies niet kan aanvallen... Moet ik een aoe gebruiken om ze neer te krijgen.

Je bent wel snel overpowered heb ik het idee. Eerste verhaallijn maar afmaken en dan endgame bekijken.
Ofwel die mobs gewoon skippen, tis toch maar trash. Ofwel shift inhouden en dan attack doen, dan raak je die soms met je range van je normal attack.

Bij de eerste echte boss heb je direct een skill check, dat overpowered gevoel is dan even weg :)

• Inrage
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-05 10:54
Vorige week was ik nog vrij enthousiast over deze game, en ondanks alle bugs en server issues er toch plezier aan beleefd. Maar na 2 avondjes de expeditions (rifts) te doen, heb ik een enorm gevoel van herhaling en lijkt het allemaal plots vrij saai en nutteloos, en dan begin je je ook te ergeren aan de talloze bugs.

Als je dan eens gaat lezen van wat mensen vinden van de endgame die al max level zijn en vlotjes lvl 187 kunnen clearen, dan wordt het alleen maar erger. Skills die niet werken, builds die bugged zijn, crashes, items die verwijnen (nu nog steeds), eindeloze grind voor upgrades van je stadje zonder dat je er een reward voor krijgt, ...

Ik ben geen fan van z'n schreeuwerig gedoe, maar hij slaat wel de nagel op de kop...
YouTube: Quin69 - Wolcen: Lords of Mayhem Game Review

Binnen enkele weken toch nog maar eens D3 oppikken en Season 20 spelen, vloeiende game zonder bugs (PoE loot systeem staat me niet aan).

• Apsie
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:38
Deadsmell schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:28:
[...]

Kent er iemand een goede endgame ranged build?
Ben zelf met m'n 2e character nu bezig met deze, wel erg gear afhankelijk...

https://wolcen-universe.c...ield-best-build-iruminati

[Voor 7% gewijzigd door Apsie op 29-02-2020 11:53. Reden: Verkeerde build (pre 1.0.5)]

Apsie's profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:32
OMD schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:09:
Ik heb het spel vaarwel gezegd. Wat een ongelooflijk k*t game qua mechanics.

De boss (lamach ofzo) is voor mij niet te doen, meer dan 80x!!!!!! geprobeerd (weet je wat voor een dedication daar voor nodig is). Ik ga alleen maar dood door het niet reageren van de toetsen. Er gebeurt gewoon niet wat ik wil.

Het is een schijt boss voor melee characters. Afstand cahracters hebben hier minder moeite mee.
Wat ook wel helpt naast bovengenoemde:
- zorg dat je een fatsoenlijk wapen hebt, iets van 150 - 250 damage helpt al heel veel.
- zorg dat je die dingen aan de zijkant sloopt, die kan je ook preventief slopen (dus voordat ze rode signalen geven)
- stage 2: zorg dat je shit ontwijkt, overleven is belangrijker dan damage doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hey een topic :D

Heb het ooit gekickstart en de alpha gespeeld, en nu met de release weer begonnen. Mooi om te zien hoe veel beter het is geworden de afgelopen jaren :)

Gisteren net act 3 afgerond.

Bossfights waren maar meh, was meer een kwestie van mechanics bestuderen dan leuk vechten. Act 3 boss heb ik zo hard zitten buttonbashen _O- Veel te veel op het beeld en had geen idee wat hij en de omgeving allemaal deden. :P Maar had hem wel in 1x neer :Y)

Vind het meest irritante in de game een gebrek aan DPS meter, vaak lastig te checken wat het effect is.

Was gisteren een Expedition gestart en daar stond een Vendor meteen aan het begin, waar ik uniques/legendaries kon kopen. De legendaries waren crap, maar er was wel een Pistol te koop die een verdubbeling van mijn FPS was. Speelde tot dan alleen met een boog. Nu Pistol+Shield.
Was deze maar dan met veel meer dmg (105-250 oid)

Nu iets van level 45 ofzo :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 15:52
Deadsmell schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Gratz! Werken de minions een beetje goed? Qua AI? Ik heb alleen de grote golem en die doet het wel redelijk.
ja ik had die golum ook maar is nu een zwaardvechter geworden (dual) ook maar ook twee boogschutters en ik heb iets van een dnavirus , dan kan je een van je vijanden aan jou kant laten mee vechten :-) _/-\o_ of hoe die spel ook heet

maar ze werken wel aardig mee , alleen bij die eerste eind baas pakken ze niet die grote maar gaan achter de kleintjes aan , dat is wel minder , dus je moet ze meer schade geven zo dat ze die kleine dingen snel weg hebben en dus met je mee gaan vechten

[Voor 27% gewijzigd door ravw op 07-03-2020 23:34]

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,RTX 2070 oc mini ,Crucial BX200 240GB, WD 1TB SSD,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 15:52
Mijn Mage Level 27

Zo nu al weer level 34 maar hoe krijg ik dat 2 eindbaas door die bakbeest , de eerste gaat wel dat vrouwtje maar die tweede ... :-(
dit beest

hoe krijg je veel schade op hem?

en vinden jullie ook niet dat sommige levels zo uit Diablo kunnen komen .... hopelijk gaat Blizzard ook deze kant op met Diablo want de sfeer zit er goed in en het verhaal en tussen filmpjes zijn er mooi gedaan :-)

[Voor 126% gewijzigd door ravw op 09-03-2020 01:06]

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,RTX 2070 oc mini ,Crucial BX200 240GB, WD 1TB SSD,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True