Thx Mr. obviousBensel15 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:02:
Kleine tip voor de act 1 boss: zodra deze in de laatste fase zit heeft hij een moment waarin hij zijn zwaard in de grond plaats en een vrij gemakkelijk te ontwijken aoe fase volgt. Daarna creëert deze een ring die uitbreid, en veel schade doet (oneshot). Je kunt door deze ring heen rollen zonder schade te krijgen met een beetje timing.
Zo'n gameplay elementen zaten al in 90's games denk ik
Maar goed, 'k heb met m'n mage er een dik uur op liggen vloeken en dan maar respec gedaan in wat meer toughness en dan was die van de eerste keer neer... van 700hp 600shield naar 1000hp 900shield... Iets meer hitpoints waren dus nodig om nog enkele andere one shot mechanics uit te sluiten.
Ik denk dat spell casters serieus underpowered zijn? Ik zie geen enkele streamer een 'mage' spelen.
Ranger met pistols voor crazy damage of iets 'paladin' achtig met mega hoog block/dodge chance waardoor je ongenaakbaar bent lijken de OP combinaties en precies de enige waarmee je rustig door 'endgame' kan fietsen. Maar voor mij maakt het niet uit, game gekocht voor 25€ en ondertussen al 1€/1uur plezier, de baseline is al behaald