[PC] Wolcen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Bensel15 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:02:
Kleine tip voor de act 1 boss: zodra deze in de laatste fase zit heeft hij een moment waarin hij zijn zwaard in de grond plaats en een vrij gemakkelijk te ontwijken aoe fase volgt. Daarna creëert deze een ring die uitbreid, en veel schade doet (oneshot). Je kunt door deze ring heen rollen zonder schade te krijgen met een beetje timing.
Thx Mr. obvious :)
Zo'n gameplay elementen zaten al in 90's games denk ik :D

Maar goed, 'k heb met m'n mage er een dik uur op liggen vloeken en dan maar respec gedaan in wat meer toughness en dan was die van de eerste keer neer... van 700hp 600shield naar 1000hp 900shield... Iets meer hitpoints waren dus nodig om nog enkele andere one shot mechanics uit te sluiten.

Ik denk dat spell casters serieus underpowered zijn? Ik zie geen enkele streamer een 'mage' spelen.
Ranger met pistols voor crazy damage of iets 'paladin' achtig met mega hoog block/dodge chance waardoor je ongenaakbaar bent lijken de OP combinaties en precies de enige waarmee je rustig door 'endgame' kan fietsen. Maar voor mij maakt het niet uit, game gekocht voor 25€ en ondertussen al 1€/1uur plezier, de baseline is al behaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inrage schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:35:

Ik denk dat spell casters serieus underpowered zijn? Ik zie geen enkele streamer een 'mage' spelen.
Ranger met pistols voor crazy damage of iets 'paladin' achtig met mega hoog block/dodge chance waardoor je ongenaakbaar bent lijken de OP combinaties en precies de enige waarmee je rustig door 'endgame' kan fietsen. Maar voor mij maakt het niet uit, game gekocht voor 25€ en ondertussen al 1€/1uur plezier, de baseline is al behaald :D
Afhankelijk wat je wil spelen, ik betwijfel of iedere speler die streamt wel 'netjes' speelt (ja, die 99/99 shield had ik al gezien), andere kant is het maar wat ze leuk vinden.

Mage met summons (zeker die golum is een absolute tanker, 33k HP ofzo), die beam en die heal-ring (doet ook damage), was er bar weinig wat niet dood ging.

Maar die pistol met sniper/turret/rain of Arrow doet ook enorme damage, alleen bosses blijven soms wat irritant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 10:24
Inrage schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:35:
[...]
Ik zie geen enkele streamer een 'mage' spelen.
CohhCarnage is er doorheen gespeeld met een mage, is niet heel grote streamer met gemiddeld 10k viewers maar zeker vermakelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=cvnErUrCuZE

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:21

TTLCrazy

Listen to Frankie

Inrage schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:25:
Pittige boss aan einde act 1... ofwel suck it gewoon erg hard :)
Ben lvl 22, mssn eerst effe nog wat sterker worden.

[...]
Ik had ook bijzonder veel problemen met die Boss. Was blij dat ik hem dood had, komt er nog een fase waar je helemaal overnieuw kan beginnen met andere spel mechanics :'( Enfin, na hoop gekloot en veel doodgaan die uiteindelijk ook neer, komt er nog een fase ! WTF, hoe bedoel je op een kunstmatige manier een bossfight moeilijk maken. Ik heb het spel uiteindelijk op story mode gezet en toen was hij iets makkelijker en daardoor ook dood na de 1e poging.

Ik was trouwens lvl 19, nadat die dood viel kreeg ik genoeg xp om op lvl 21 te geraken. Dus waarschijnlijk had ik of een te laag level, of slechte gear/skills, of moet ik de boss mechanics wat langer leren. Of ik ben gewoon een noob :+

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
TTLCrazy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Ik had ook bijzonder veel problemen met die Boss. Was blij dat ik hem dood had, komt er nog een fase waar je helemaal overnieuw kan beginnen met andere spel mechanics :'( Enfin, na hoop gekloot en veel doodgaan die uiteindelijk ook neer, komt er nog een fase ! WTF, hoe bedoel je op een kunstmatige manier een bossfight moeilijk maken. Ik heb het spel uiteindelijk op story mode gezet en toen was hij iets makkelijker en daardoor ook dood na de 1e poging.

Ik was trouwens lvl 19, nadat die dood viel kreeg ik genoeg xp om op lvl 21 te geraken. Dus waarschijnlijk had ik of een te laag level, of slechte gear/skills, of moet ik de boss mechanics wat langer leren. Of ik ben gewoon een noob :+
ik had hem in 1 keer, als melee (met turret), je dient 2k aan health + shield te hebben om niet al te vaak oneshots te krijgen. Dat samen met de dodgeroll en het valt te doen. Op zich is het wel fijn dat je niet door alles steamrolled natuurlijk, en dat het forceert om toch wat na te denken over je build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Bensel15 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:45:
[...]

[...]
Op zich is het wel fijn dat je niet door alles steamrolled natuurlijk, en dat het forceert om toch wat na te denken over je build.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar ik had gisteren toch wel even wat momentjes waar ik dacht, hmm het moet wel leuk blijven. Ik speel met een mage en die is toch wel wat kwetsbaarder, wellicht toch mijn melee build wat verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 17:42
Erg leuke game - gisteren rond een uurtje of 8 weer online kunnen komen. Helaas wel moeten farmen om de summoner build die ik aan het maken was te resetten :(

Iemand bezig toevallig met een Annihilation ailment build?

Ryzen 3700X | Corsair 32Gb 3600Mhz | Asus Strix RTX 2080 Ti OC | Acer XB271HU 1440P 144Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Leuk spel. Al in de Alpha fase aangekocht en toen even gespeeld. Daarna bewust aan de kant geschoven tot de final release.
Lvl23 geloof ik en ook behoorlijk wat problemen met de eerste eindbaas. Heb wat veranderd maar moet nog kijken of dat wat soelaas bied vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
ShellGhost schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:16:
Leuk spel. Al in de Alpha fase aangekocht en toen even gespeeld. Daarna bewust aan de kant geschoven tot de final release.
Lvl23 geloof ik en ook behoorlijk wat problemen met de eerste eindbaas. Heb wat veranderd maar moet nog kijken of dat wat soelaas bied vanavond. :)
Die Edric was echt een draak van een boss 8)7 ik ondervond wel enige ui lag in de fight, ik weet niet of andere mensen dit ook hadden..

Ryzen 3700X | Corsair 32Gb 3600Mhz | Asus Strix RTX 2080 Ti OC | Acer XB271HU 1440P 144Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
Zo inmiddels alle 3 de acts uitgespeeld en beetje met de endgame content bezig. Lvl 47 op dit moment. Ook online met anderen even getest. Werkte wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 20-06 15:14
Wacht tot je boss 2 moet doen, dan is Edric nog een leuke boss.

Erger me wel aan skills die niet activeren, heb al serieus liggen rammen op men toetsenbord.
Nu beginnen aan act 3, mijn mentalist is gewoon een tank met die golem er nog eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
KBE91 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:31:
Wacht tot je boss 2 moet doen, dan is Edric nog een leuke boss.
Ja, ik snap wat je bedoelt...:( hij is niet heel erg moeilijk, maar door de nogal houterige manier van abilities gebruiken krijgt zo'n fight een onnodige verhoging qua moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik had zowel met een mage als met een melee geen probleem met de 1e baas op ongeveer lvl 19.
Ik geniet echt van het spel!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
De 2 grootste minpunten die ik heb met deze game is dat het vrij traag is qua (level)progressie en speelgevoel (wachten tot animaties uitgespeeld zijn). Maakt wel dat het wat tactischer voelt, maar komende vanaf diablo 3 en PoE is het wel even schakelen. Ik weet overigens niet of dit in endgame anders wordt, dat zou goed kunnen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-07 14:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Topicstarter
Bensel15 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:58:
De 2 grootste minpunten die ik heb met deze game is dat het vrij traag is qua (level)progressie en speelgevoel (wachten tot animaties uitgespeeld zijn). Maakt wel dat het wat tactischer voelt, maar komende vanaf diablo 3 en PoE is het wel even schakelen. Ik weet overigens niet of dit in endgame anders wordt, dat zou goed kunnen natuurlijk.
Mee eens. Ik vermaak me prima met deze game maar als ik ff mag zeiken dan voelt de game inderdaad clunky aan tijdens de combat.
  • Wachten tot animaties uitgespeeld zijn voor je een andere skill kunt doen
  • Je kunt geen buffs of pots poppen tijdens de uitvoering van een skill
  • De combat voelt traag aan omdat er altijd 1 of 2 mobs overblijven die je 'apart' van elkaar moet killen
  • Hitbox van mobs kloppen niet (je klikt op een vliegende mob en dan blijkt de hitbox op de grond er net onder te zijn)
Verder erger ik me dood aan het killen van elites/uniques in dungeons. Je moet ze echt tot het laatst bewaren want je kijgt een loot-window in je snuffert die het beeld blokkeert. Ben je dan nog bezig om mobs te killen heb je pech. SNEL KIES EEN REWARD MAAKT NIE UIT WAT!

Ondanks dat, vette game!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
FloydRaalte schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:03:
Verder erger ik me dood aan het killen van elites/uniques in dungeons. Je moet ze echt tot het laatst bewaren want je kijgt een loot-window in je snuffert die het beeld blokkeert. Ben je dan nog bezig om mobs te killen heb je pech. SNEL KIES EEN REWARD MAAKT NIE UIT WAT!

Ondanks dat, vette game!
Heel herkenbaar, dat zijn de momenten waarop er een random spervuur van vuurballen/mortieren in den rondte gestrooid wordt in de hoop de laatste mobs neer te halen. :+

Voor degene die met de act 1 baas moeite hebben; gebruik je roll om over bepaalde AoE spells heen te rollen, en overweeg om de teleport skill te nemen (geeft je net wat meer mogelijkheid om aanvallen te ontwijken). De golem(?) is trouwens ook erg handig aangezien die voor wat afleiding kan zorgen. De eerste keer haalde ik het niet, maar de tweede keer wel (met bovenstaande skills).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:10
Hitbox van mobs kloppen niet (je klikt op een vliegende mob en dan blijkt de hitbox op de grond er net onder te zijn)
Hier liep ik ook vaak tegenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Speelt erg leuk en lekker, maar het is ook wel de makkelijkste ARPG die ik gespeeld heb. Geen extra moeilijkheidsgraad en de bosses zijn ook makkelijk omdat je 3x (!) kan respawnen.

Bij Grim Dawn kon je nog wat aan aanvinken om het moeilijker te maken in al je games.

Nu mijn tweede (online ipv offline) char gemaakt als mage. Ik speel eigenlijk altijd een firemage in dit soort games en de grafische en geluidseffecten zijn echt ongekend!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

evilpin0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:15:
Speelt erg leuk en lekker, maar het is ook wel de makkelijkste ARPG die ik gespeeld heb. Geen extra moeilijkheidsgraad en de bosses zijn ook makkelijk omdat je 3x (!) kan respawnen.

Bij Grim Dawn kon je nog wat aan aanvinken om het moeilijker te maken in al je games.

Nu mijn tweede (online ipv offline) char gemaakt als mage. Ik speel eigenlijk altijd een firemage in dit soort games en de grafische en geluidseffecten zijn echt ongekend!
Maak je borst maar nat dan! :P Mage heeft helaas heel veel issues.
Waarbij bijvoorbeeld +spelldamage op gear niet werkt enzo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Ik speel een mage (offline dan wel)
Als online (beter) werkt ga ik maar een Ranger levelen of misschien een soort tank paladin build.

Zeer leuke timesink deze game maar zeer zeker geen topper imo.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De kracht van de game komt pas echt bij heel die 'skillpoints' (de 3 grote ringen). Met weet ik hoeveel 'supernodes' welke bepaalde abilities of zelfs style (-50% crit, +50% psn dmg) veranderen, dat is flink wat puzzelen. Van 'thorn' damage (bij block) tot rage ipv willpower regen (dus handig voor melee/gun/bow), aoe status effect, aoe buffs, hele pet-tak, moet toegeven dat ze daar wel bizar breed zijn gegaan met wat je met slechts 1 (bv) mage zou kunnen doen.

Volgens mij zit de reset er nog steeds niet in, dus daar moet je goed over nadenken.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2020 16:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-07 11:05
SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:31:
De kracht van de game komt pas echt bij heel die 'skillpoints' (de 3 grote ringen). Met weet ik hoeveel 'supernodes' welke bepaalde abilities of zelfs style (-50% crit, +50% psn dmg) veranderen, dat is flink wat puzzelen. Van 'thorn' damage (bij block) tot rage ipv willpower regen (dus handig voor melee/gun/bow), aoe status effect, aoe buffs, hele pet-tak, moet toegeven dat ze daar wel bizar breed zijn gegaan met wat je met slechts 1 (bv) mage zou kunnen doen.

Volgens mij zit de reset er nog steeds niet in, dus daar moet je goed over nadenken.
jawel, je kan die attributes resetten voor gold en de passive skill points voor die paarse currency ( even naam vergeten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klopt dat kan je gewoon vanuit je character screen (C) doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
[...]

Mee eens. Ik vermaak me prima met deze game maar als ik ff mag zeiken dan voelt de game inderdaad clunky aan tijdens de combat.
  • Wachten tot animaties uitgespeeld zijn voor je een andere skill kunt doen
  • Je kunt geen buffs of pots poppen tijdens de uitvoering van een skill
  • De combat voelt traag aan omdat er altijd 1 of 2 mobs overblijven die je 'apart' van elkaar moet killen
  • Hitbox van mobs kloppen niet (je klikt op een vliegende mob en dan blijkt de hitbox op de grond er net onder te zijn)

Ondanks dat, vette game!
Dat laatste is idd bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marshalty schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:35:
[...]

jawel, je kan die attributes resetten voor gold en de passive skill points voor die paarse currency ( even naam vergeten :P)
Aaah daar was hij neergezet :D Wordt weer even flink puzzelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Vanmiddag lekker een paar uurtjes gespeeld. Log ik net weer in, stash inventory leeg!
Paar keer opnieuw inloggen schijnt te werken :o

[ Voor 25% gewijzigd door FloydRaalte op 18-02-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-06 12:12
De chat werkt ook nog niet, erg lastig om zo samen met anderen te spelen. Het lukt mij ook niet om een public game te krijgen. Is dit iemand al gelukt?

[ Voor 56% gewijzigd door Worra op 18-02-2020 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Worra schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:20:
De chat werkt ook nog niet, erg lastig om zo samen met anderen te spelen. Het lukt mij ook niet om een public game te krijgen. Is dit iemand al gelukt?
Mij nog niet, speel puur online in mijn uppie de eerste playthrough. Weet iemand of dual wielding 2-handers uit het spel is gelsoopt? Ik kan het nergens meer vinden... de skill zal vroegah altijd onder de Gladiator tree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
ik ben nu halverwege act 2 en doe lekker rustig aan. Irriteer me ook een beetje aan het vendoren van items. Sommige items moet ik wel 8x aanklikken voor hij daadwerkelijk verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vette boss in act 2. Beetje kitava vibes maar zag er erg dik uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Alle acts gedaan en nu de end game aan het doen.
Had mij gisteren een warrior gemaakt, bladestorm genomen als skill en gewoon spinnend door de acts gegaan. Die cosmetic sectie is toch hemels.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gcKmy9X8/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

KBE91 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 03:39:
Die cosmetic sectie is toch hemels.

[Afbeelding]
Ziet er erg dik uit inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-06 10:00
KBE91 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 03:39:
Alle acts gedaan en nu de end game aan het doen.
Had mij gisteren een warrior gemaakt, bladestorm genomen als skill en gewoon spinnend door de acts gegaan. Die cosmetic sectie is toch hemels.

[Afbeelding]
Ik voel een Diablo mod aankomen, nu je Leoric hebt nagebouwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Deadsmell schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:24:
[...]

Ik voel een Diablo mod aankomen, nu je Leoric hebt nagebouwd. :P
Haha, sowieso lijkt deze game op veel fronten op Diablo (wat overigens prima is m.i.) Armor lijkt wel exact CRT C+V, treasure goblin = Treasure Scarab en zelfs het Act overgangs flimpjes met ' Act 2' in beeld is gewoon PRECIES hetzelfde. Heerlijke déjà vu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:40
Mijn char is inmiddels lvl 51 en nu bezig met de end-game content. Speelt nog steeds heerlijk weg en ook die cosmetics zijn idd gaaf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oOrAkFCytDEVOah9tfA6VMbs/full.jpg

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren act 3 complete en een paar expedition levels gedaan om even te kijken hoe het werkt. Wel leuk bedacht met het stukje city building. Maar denk dat ik hem binnekort ook weer even aan de kant leg tot wat later. Vooral de stash bug vind ik uiterst irritant. Kan gewoon alleen dingen bewaren in me inventory. Stash word echt elke relog gereset bij mij.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:16

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ricmaniac schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 07:13:
Gisteren act 3 complete en een paar expedition levels gedaan om even te kijken hoe het werkt. Wel leuk bedacht met het stukje city building. Maar denk dat ik hem binnekort ook weer even aan de kant leg tot wat later. Vooral de stash bug vind ik uiterst irritant. Kan gewoon alleen dingen bewaren in me inventory. Stash word echt elke relog gereset bij mij.
Ik ben gisteren ook bezig geweest met wat expeditions en in combinatie met de projecten die je kunt uitvoeren vermaakt ik me nog wel even met Wolcen. Momenteel level 47 en speel een melee build met focus op Bleeding Edge.

Wat me wel opviel is dat de Uniques niet zo heel erg unique zijn. Er dropte er 1 en had de mogelijkheid om er 3 te kopen bij een merchant in een expidition (helaas nog niet genoeg gold :) ). Aan de andere kant is het de kunst om ze straks op level 90 te vinden met waarschijnlijk betere specs... Die uniques voegen overigens wel wat toe. Zo had ik een chest welke het mogeljk maakt de railgun skill te gebruiken. Nu speel ik dus een two-hander met een railgun skill :)

Mijn stash is 1 keer gereset ben nu wel een beetje huiverig om de uniques en legendaries daar te plaatsen.

Battle.net || Strava

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had een paar kopietjes gemaakt van m'n 46, wat verschillende builds getest, toch wel flink verschil qua uiteindelijke damage output tussen de verschillende setjes, heb het idee dat bv raingun totaal niet schaalt met je wapen, terwijl bv bleeding edge dit wel doet obv 2h's (zonder specs 10k hits) en 1h (tegen de 2600).

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:13
Offline een mage gemaakt, ging erg soepel en makkelijk.
Nu toch online maar eens begonnen, met een warrior (melee), maar pff veel lastiger en zoveel minder damage.. hopelijk komt dit nog..
Wel redelijk wat lag, maar het werkt :)
Lastigste vind ik dat je geen meerdere skills tegelijk kan indrukken.. het moet echt om en om en erg precies, want anders activeert het niet..
Het ziet er wel prachtig uit.

Xencupio @ Battle.net

• Deadsmell
Jurjen08 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:27:
Offline een mage gemaakt, ging erg soepel en makkelijk.
Nu toch online maar eens begonnen, met een warrior (melee), maar pff veel lastiger en zoveel minder damage.. hopelijk komt dit nog..
Wel redelijk wat lag, maar het werkt :)
Lastigste vind ik dat je geen meerdere skills tegelijk kan indrukken.. het moet echt om en om en erg precies, want anders activeert het niet..
Het ziet er wel prachtig uit.
Dat komt nog wel. Als je goede skills kiest en je attributes op de juiste manier instelt, dan doet een warrior ook een bak damage.
Soms kan het casten van meerdere dingen tegelijk wel. Met de mage kan je Arctic Spears klaarzetten en tegelijk andere spells casten. Maar andere combinaties ben ik niet tegen gekomen.

Ik ben trouwens geen fan van de npc's die je af en toe bij je hebt, zoals Edric en Valeria. Ik kan mijn skill combo's niet fijn doen, omdat ze in de weg zitten. Jammer dat je ze niet uit kunt zetten. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 20-02-2020 14:21 ]

• KBE91
@Jurjen08 ik speel hier met een warrior, en one shot alles eigenlijk bijna. Bladestorm spammen en ze vliegen neer als vliegjes.

Gisteren op end game bezig, toen een mob mij naar hem toetrok van de andere kant.
Zat ik ineens vast op een rots, kon enkel op de rotsen lopen.
Van rollen ging niet en proberen van springen met mijn skill ook niet.
Enige manier was uitloggen.

Game zit toch met enorm veel bugs als je het mij vraagt eigenlijk.
Hoe dit in zo een staat is kunnen van early acces naar full release gaan is mij een raadsel.
Maar bon, het is nu zo en voor de rest is de game wel prima.

Benieuwd als ze alles wat kunnen fixen hoe deze game over paar maand is, er zit echt wel enorm veel potentieel in deze game.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar dat is nu voor mij ook 1 van de grootste problemen met deze game. Er zijn gewoon maar een handje vol (of minder nog) builds die viable zijn. De rest scaled gewoon helemaal niet goed.Als je streamers kijkt zie je eigenlijk maar 2 verschillende builds.

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:29:
Maar dat is nu voor mij ook 1 van de grootste problemen met deze game. Er zijn gewoon maar een handje vol (of minder nog) builds die viable zijn. De rest scaled gewoon helemaal niet goed.Als je streamers kijkt zie je eigenlijk maar 2 verschillende builds.
Nog geen gameplay bekeken van streamers. Welke builds laten ze zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 00:21
https://wolcen-universe.c...-by=rating&order-dir=DESC

Website met wat builds... de rhykker build met pistol werkt mij te slecht bij boss fights :X

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Lord_T schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:

Website met wat builds... de rhykker build met pistol werkt mij te slecht bij boss fights :X
Thx! Dat zocht ik nu net. Ik ga daar eens flink rondneuzen.
Goed te zien dat ze flink wat bugs vrij snel patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 22:11
voor de mensen die deze game minder vinden zouden eens naar Last Epoch moeten kijken ook op steam verkrijgbaar ..
maar persoonlijk vind ik hem wel een heel stuk beter dan deze game en veel meer aanpassingen voor je chars en veel meer mogelijkheden

https://store.steampowered.com/app/899770/Last_Epoch/

ik heb Wolcen vanaf het eerste moment gespeeld maar de lol is er nu wel een beetje er uit , mede door de bugs die steeds terug komen of dat ze weer een heel zooi veranderen waardoor je char waardeloos is geworden .. en je weer helemaal op nieuw kunt beginnen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 17:19
Ik heb toentertijd bij Wolcen (voorheen Umbra) de kickstarter gebackt, maar alleen de alfa gespeeld. Wil het wel weer gaan spelen, maar wacht eerst dat het spel wat stabieler is en gebalanceerd.

En voor de ARPG liefhebbers is Grim Dawn nu ook flink in de aanbieding en echt een top game. Basis game 75% korting. 1st expansion 30% en 2nd expansion 20% korting.

https://store.steampowered.com/search/?term=grimdawn

En als je de base game met alle expansions en Crucible wilt kopen. https://store.steampowere..._Dawn__Crucible_Mode_DLC/ (51% korting)

[ Voor 8% gewijzigd door Games op 21-02-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
ravw schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:44:
ik heb Wolcen vanaf het eerste moment gespeeld maar de lol is er nu wel een beetje er uit , mede door de bugs die steeds terug komen of dat ze weer een heel zooi veranderen waardoor je char waardeloos is geworden .. en je weer helemaal op nieuw kunt beginnen
Wat is dat nou weer voor een argument? Dat is het principe van een beta. Hele systemen overhoop gooien en daarna een hard reset uitvoeren (mede om het allemaal compatible te houden) zodat het opnieuw getest en getuned kan worden.
Dan had je er per definitie niet aan moeten beginnen als dit serieus een minpunt is. :X

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Heel veel spelers hadden hun build gefocused rond de bugged block node waar een komma verkeerd stond, iedereen wist dat die generfed ging worden.
Verder is het wel jammer dat de game nog vol met bugs en unbalance zit, eigenlijk nog niet klaar voor een full release.
De campaign was opzich okay en endgame bevalt me tot nu toe ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
enira schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:07:
[...]

Wat is dat nou weer voor een argument? Dat is het principe van een beta. Hele systemen overhoop gooien en daarna een hard reset uitvoeren (mede om het allemaal compatible te houden) zodat het opnieuw getest en getuned kan worden.
Dan had je er per definitie niet aan moeten beginnen als dit serieus een minpunt is. :X
het is niet alleen met de beta hoor :-)
maar het is wel storend , k ondervind het wel met meerdere games dat na een patch of update je char gewoon weer waardeloos is geworden , en dna heb ik het niet over games die in de beta zitten maar zelf al lang klaar zijn

:o maar goed het is dan wel weer leuk dat je weer helemaal opnieuw kan beginnen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Games schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:52:
Ik heb toentertijd bij Wolcen (voorheen Umbra) de kickstarter gebackt, maar alleen de alfa gespeeld. Wil het wel weer gaan spelen, maar wacht eerst dat het spel wat stabieler is en gebalanceerd.

En voor de ARPG liefhebbers is Grim Dawn nu ook flink in de aanbieding en echt een top game. Basis game 75% korting. 1st expansion 30% en 2nd expansion 20% korting.

https://store.steampowered.com/search/?term=grimdawn

En als je de base game met alle expansions en Crucible wilt kopen. https://store.steampowere..._Dawn__Crucible_Mode_DLC/ (51% korting)
dit is een van de beste ARPG _/-\o_

maar dit is de game die ik bedoel waarbij ze vaak je char waardeloos maken als er weer een patch of update uit komt

maar goed heb er nu wel iets meer dan 800 uur inzitten in die game :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:21
Jammer dat de game nog wat ongebalanceerd is,,one-shots zijn helaas niet echt te vermijden, end- bosses, zijn op z'n zachts gezegd nogal grillig... Je kan gelukkig op een gegeven moment de one-shots voorspellen waardoor je e.e.a. kan ontwijken...
Het zou prettiger zijn als de bosses wat consequenter damage deden...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Apsie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 18:16:
Jammer dat de game nog wat ongebalanceerd is,,one-shots zijn helaas niet echt te vermijden, end- bosses, zijn op z'n zachts gezegd nogal grillig... Je kan gelukkig op een gegeven moment de one-shots voorspellen waardoor je e.e.a. kan ontwijken...
Het zou prettiger zijn als de bosses wat consequenter damage deden...
Er is aan passive die zorgt dat je damage in stukken binnen komt ipv in een keer. Dit voorkomt veel van de oneshots.
Naam ben ik vergeten, het is een paarse node in het buitenste wiel. :)
Edit: even voor je gekeken: Heet Dire Junchture, zit in Time Weaver.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 23-02-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
unfor schreef op zondag 23 februari 2020 @ 13:27:
[...]
Er is aan passive die zorgt dat je damage in stukken binnen komt ipv in een keer. Dit voorkomt veel van de oneshots.
Naam ben ik vergeten, het is een paarse node in het buitenste wiel. :)
Edit: even voor je gekeken: Heet Dire Junchture, zit in Time Weaver.
Thx, had deze inderdaad al, desondanks, in een 130/140 is de damage nogal....onvoorspelbaar?
Maar inderdaad, ltp for me 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Raar maar offline speelt aanzienlijk stuk fijner, merk online dat regelmatig zut niets raakt, of vertraagt raakt, alsof je MMO style echt online speelt (met movement verificatie naar de server), online kan ik regelmatig 180-no-scopes doen met skills, maar online registreert heel de damage dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

SinergyX schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:11:
Raar maar offline speelt aanzienlijk stuk fijner, merk online dat regelmatig zut niets raakt, of vertraagt raakt, alsof je MMO style echt online speelt (met movement verificatie naar de server), online kan ik regelmatig 180-no-scopes doen met skills, maar online registreert heel de damage dan niet.
Ik heb hetzelfde, na alleen maar offline spelen heb ik van het weekend maar eens een online karakter aangemaakt. Het lijkt alsof de netcode nog niet helemaal zijn ding doet. Ik heb veel last van bats die je niet kan raken, in offline mode zelden gehad. Harde crashes een keer of 3 gehad, maar gek genoeg mijn laatste sessie zonder problemen 2 uurtjes kunnen spelen.

Ik vind het nog steeds een goed en leuk spel en amuseer mij nog genoeg. Als na een maandje of twee de meeste bugs eruit zijn wordt het alleen nog maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die bats zijn echt een game bug, die heb ik aan beide kanten. Was al blij dat er een story mode is waar het iets makkelijker is, offline was het al pittig maar online was het ronduit irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
Inmiddels aangekomen bij Lambach met m'n hobbymage, maar ik merk dat ik hier toch echt moet gaan respeccen en een echte build moet maken. Had qua stats eigenlijk een beetje een gelijkmatige distributie gedaan en qua passives gewoon wat in de blauwe trees, maar ik sla in die tweede fase echt geen deuk in een pakje boter terwijl de hoeveelheid spawns maar blijft groeien.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lambach is leuk, zoveel mogelijk passive aoe werkt daar ideaal, ik speel met een pistol en daar is het turrets, die arrow-aoe en twin blades (ghost blade?), voor de rest maar rond rennen en hopen dat die aoe's genoeg damage blijven doen.

Scheelde ook veel dat ik best veel op de dots zit (ailment), dus alle trashmobs gaan vanzelf neer zolang ik er maar dots op kan krijgen (snipershot spammen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Ben gisteren avond gestopt bij act 3 boss.
ben zelf een melee speler, dus ga het leuk krijgen.. geen ranged aanval of passive autoattacks. enige wat ik kan doen is een ground attack aanzetten en hopen dat ie daar in loopt.
eens wat tactics opzoeken voor een 2hnd spec speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
inmiddels ook aangekomen in Act3 nu ik dit weekend er voor ben gaan zitten nu de meeste bugs en problemen opgelost zijn. Had er zelf geen last van, maar wou toch wachten just in case.

Verhaal is tot nu toe redelijk leuk, al heeft het wel een beetje een Sacred 2 gevoel na Act1. Al verwacht ik geen vast gelopen computer op het einde :p Maar wie weet.

Paar pogingen nodig gehad voor de eind baas van act2 met mijn 2 handed melee meneer. Moet toch meer punten in toughness pompen. 8k crits is leuk op level 30, maar kan niet veel hebben merk ik.

Vanavond weer lekker verder, en wellicht een klein beetje respeccen waar nodig.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:13
Deadsmell schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:17:
[...]

Dat komt nog wel. Als je goede skills kiest en je attributes op de juiste manier instelt, dan doet een warrior ook een bak damage.
Wat zijn leuke skills, want die HotA skill (diablo 3) skill die je standaard hebt is maar zwak..

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Dat is juist mijn default attack :D

crit crit crit crit en nog meer crit.

Geen idee hoe de skill heet in de 2de ring (groen). Maar er is zo'n grote node die 100% crit damage doet, maar -30% normaal. Werkt voor mij tot nu toe prima met de crit modifiers van de skill zelf.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
boemmie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:51:
Ben gisteren avond gestopt bij act 3 boss.
ben zelf een melee speler, dus ga het leuk krijgen.. geen ranged aanval of passive autoattacks. enige wat ik kan doen is een ground attack aanzetten en hopen dat ie daar in loopt.
eens wat tactics opzoeken voor een 2hnd spec speler.
Bleeding Edge skill gebruiken :) De extra duration modifier er op en dan enkele laten spinnen en die crit bijna constant voor 15k damage...boss battle duurde 2 minuten max op lvl 37. Op het einde je ultimate poppen want er zit zo'n vervelende one shot mechanic in die moeilijk te dodgen is.

Bij deze de 3 acts dus uigespeeld en ik moet zeggen dat ik me al uitstekend vermaakt heb met deze game. Vette boss battles en paar leuke cinematics (zeker als je denkt dat het door een beperkt team is gemaakt en geen megacorp als Blizzard). Dit weekend zelfs een online potje met 3 andere random spelers heel act 2 en een stuk van act 3 doorlopen. Zowaar een gezellige groep en niks toxic... Als ik bij D3 in een random groep kom dan konden het net zo goed bots zijn...

Moet enkel eens een nieuwe build opzoeken die wat meer snelheid in m'n gameplay brengt. De spels die je buffen duren ook niet lang en moet je constant opnieuw casten, op trash mobs zijn ze niet nuttig want die one shot ik allemaal, en als ik ze in een elite pak of boss eerst moet casten dan loop ik al veel risico om zelf geoneshot the worden voor ik damage kan doen en m'n lifeleech me recht kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Inrage schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:18:
[...]

Bleeding Edge skill gebruiken :) De extra duration modifier er op en dan enkele laten spinnen en die crit bijna constant voor 15k damage...boss battle duurde 2 minuten max op lvl 37. Op het einde je ultimate poppen want er zit zo'n vervelende one shot mechanic in die moeilijk te dodgen is.

Bij deze de 3 acts dus uigespeeld en ik moet zeggen dat ik me al uitstekend vermaakt heb met deze game. Vette boss battles en paar leuke cinematics (zeker als je denkt dat het door een beperkt team is gemaakt en geen megacorp als Blizzard). Dit weekend zelfs een online potje met 3 andere random spelers heel act 2 en een stuk van act 3 doorlopen. Zowaar een gezellige groep en niks toxic... Als ik bij D3 in een random groep kom dan konden het net zo goed bots zijn...

Moet enkel eens een nieuwe build opzoeken die wat meer snelheid in m'n gameplay brengt. De spels die je buffen duren ook niet lang en moet je constant opnieuw casten, op trash mobs zijn ze niet nuttig want die one shot ik allemaal, en als ik ze in een elite pak of boss eerst moet casten dan loop ik al veel risico om zelf geoneshot the worden voor ik damage kan doen en m'n lifeleech me recht kan houden.
bleeding edge heb ik inderdaad, maar ultimate? je bedoeld dat ding wat je activeerd met R? die werkt niet bij mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:30
Heb je al wel met "F" geselecteerd welke ultimate vorm je wilt aannemen? :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Joarie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:22:
Heb je al wel met "F" geselecteerd welke ultimate vorm je wilt aannemen? :+
}:O nope, zo goed op lopen letten blijkbaar bij unlock....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:30
Geeft niet. Ik kwam er pas na lvl 30 en een Youtube tutorial achter dat de passive skill tree ringen heeft die kunnen draaien... :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
boemmie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:24:
[...]

}:O nope, zo goed op lopen letten blijkbaar bij unlock....
Ach je mist niks. Je hebt even een godmode (je bent zelfs immortal) die er wel vet uitziet maar in feite heb ik mijn Ascention skill (na 3x voor de lol) nooit meer gebruikt. De bleeding edge is behoorlijk OP. Vooral als je de juiste nodes (passives) erbij pakt. Ik gebruik Wings of Ishmir met de Stamina point. Elke jump kost 1 stamina i.p.v. Rage. Zo kan ik max 5x achter elkaar jumpen. Dus ik pop eerst 2 of 3 keer Bleeding Edge en dan jump ik tussen de mobs. Bij eindbazen kun je vrij gemakkelijk wegjumpen. Combineer dat met Juggernaut en eventueel Blood for Blood voor wat meer survivability.

Check gewoon een build op youtube zoals deze onderstaande build. Geeft sowieso veel info waar je je eigen draai aan kunt geven...

[ Voor 15% gewijzigd door FloydRaalte op 24-02-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Jurjen08 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:28:
[...]

Wat zijn leuke skills, want die HotA skill (diablo 3) skill die je standaard hebt is maar zwak..
Wat Inrage hieronder zegt: Bleeding Edge is heel tof en doet een enorme bak damage. Maar ook dat is weer afhankelijk van build keuzes en runes die je kiest. En combinaties die je maakt. Die Wings of Ishmir skill kan je damage bonusses geven. Als je daarmee in een groep springt, veel vijanden raakt en dan Bleeding Edge popt, dan is je damage veel hoger. Ook met meer ailment stacks en bonussen in je build. En het maakt uit of je one-hander of two-hander gebruikt.

Ik denk dat je die HotA skill ook best viable kunt krijgen, als je de juiste keuzes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:11
Toffe game!

Ik vind het wel heel erg jammer dat het resetten van de talents zo vreselijk duur is. Op level 10 heb je al 250 van de paarse currency nodig terwijl je tegen die tijd niet meer dan 30-40 bezit. Ik heb van iemand gold gekregen en kon daarmee dubbele spells kopen via de vendor en zo resetten. Maar dat zou niet nodig moeten zijn.

Alsnog zijn er wel wat zaken die ik early level wil proberen. Zo merk ik net dat de +60% critical hit chance score net anders werkt dan ik verwacht had. Dus nu zou ik bijvoorbeeld +25 ferocity willen proberen in plaats van die 60%, zou effectiever kunnen zijn op dit level, Maar dat kost weer 250 currency die ik niet heb.

Van mij mogen ze dit op de schop gooien en het de eerste pak hem beet 15 levels min of meer gratis maken, net als in Rift. In de endgame kun je er dan altijd nog een money sink van maken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
boss is bugged...
act 3 boss phase 2 blijft ie hangen op de helft....

EDIT:

Fixed, forum gelezen.
Blijkbaar kan act 3 boss niet tegen Aether dmg. Oftewel op zoek gegaan naar redelijk wapen zonder aether schade en bug kwam niet naar voren.

[ Voor 55% gewijzigd door boemmie op 25-02-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Iemand die nog wat samen wil spelen, voeg me toe: basvdd.2017 Ik ben level 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:12
Ik heb best wel serverlag, iemand anders ook? Aan mijn PC kan het niet liggen en mijn ping is rond de 20..

EDIT: even uitloggen en weer inloggen en nu is de lag weg... ;)

[ Voor 24% gewijzigd door mentalozzie op 24-02-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Gisteren een boost getest, 2e character van een vriend geboost: Level 100 expeditions (3 rondjes) en z'n character was al lvl 45 *O*

Ben nu zelf 76 en merk wel dat het een beetje een sleur wordt: dungeons zijn over het algemeen redelijk hetzelfde... zal ook maar eens een nieuw character aan moeten maken..

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-07 17:32
Ben gisteren begonnen met het spel met online mode (weet niet of dit verstandig was). Vermaak me prima, maar tegelijkertijd merk ik wel dat ik soms enemies niet kan aanvallen... Moet ik een aoe gebruiken om ze neer te krijgen.

Je bent wel snel overpowered heb ik het idee. Eerste verhaallijn maar afmaken en dan endgame bekijken.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:52:

Je bent wel snel overpowered heb ik het idee. Eerste verhaallijn maar afmaken en dan endgame bekijken.
Wacht maar totdat je bij de bossfights komt. :P

Ik denk dat ik m'n mage volledig ga respeccen naar ailment based. Kwam wel een aardige build guide tegen. Nu hopen dat ik genoeg primordial dingetjes en gold heb daarvoor.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Mugwump schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:25:
[...]

Wacht maar totdat je bij de bossfights komt. :P

Ik denk dat ik m'n mage volledig ga respeccen naar ailment based. Kwam wel een aardige build guide tegen. Nu hopen dat ik genoeg primordial dingetjes en gold heb daarvoor.
hoe respec je anyway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
sdk1985 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:53:
Toffe game!

Ik vind het wel heel erg jammer dat het resetten van de talents zo vreselijk duur is. Op level 10 heb je al 250 van de paarse currency nodig terwijl je tegen die tijd niet meer dan 30-40 bezit.
Ik vind het zelf wel meevallen... ik heb de talenttree zelf 3x gereset. Ben nu lvl 49 geloof ik. Hopelijk verkoop je de gevonden skills niet? Altijd rechtermuisknop en ze 'gebruiken'. Je krijgt namelijk evenveel van die paarse poep voor het verkopen als voor het gebruiken ervan 8)7 Dan kun je ze beter gebruiken lijkt me. Bij mij kost het nu rond de 1500 van die paarse poep ofzo... daar zit je vrij snel aan wanneer je endgame dungeons doet. Je vindt veel van die skills, elke run minimaal een stuk of 5 tot 10. ik heb nu veel meer last van de gold-sinks in de game. Die dungeons leveren niet erg veel gold op m.i. en het respeccen van gear is gewoon frickin duur. Gisteren even snel een 2-hander great Axe met 3 sockets alle gems ge-removed. Kotsen 24.000 gold! Whut!? En dan nogwat: de endgame is puur gebaseerd rondom gold en die paarse-poep. Ik ben er zelf nog mee bezig om het te snappen maar je kunt dus gebouwen bouwen en upgraden in Stormfall en daardoor upgrades, items en buffs krijgen. Beetje zoals the blacksmith, jeweler en mystic in Diablo 3. Echter kun je hier meerdere van deze 'projects' doen die allemaal gold en/of paarse poep kosten. Je kunt op deze manier b.v. ook die 5de skillbar unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Press C. Je ziet je charactersheet. Onder je 4 main skills (ferocity, thoughness etc) zie je 2 knoppen: 1 voor respeccen mainskills en 1 voor respeccen passive skilltree. Beide kosten gold of paarse poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Zijn er trouwens goede sites met build informatie? "Kijk deze youtube video van 10-20 minuten voor m'n build" is nou niet echt de meest efficiënte manier om er een paar te beoordelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Mugwump schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:00:
Zijn er trouwens goede sites met build informatie? "Kijk deze youtube video van 10-20 minuten voor m'n build" is nou niet echt de meest efficiënte manier om er een paar te beoordelen. :P
Lord_T schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
Desutoroiya schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:52:
Ben gisteren begonnen met het spel met online mode (weet niet of dit verstandig was). Vermaak me prima, maar tegelijkertijd merk ik wel dat ik soms enemies niet kan aanvallen... Moet ik een aoe gebruiken om ze neer te krijgen.

Ofwel die mobs gewoon skippen, tis toch maar trash. Ofwel shift inhouden en dan attack doen, dan raak je die soms met je range van je normal attack.

Bij de eerste echte boss heb je direct een skill check, dat overpowered gevoel is dan even weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
nou als het zo zie. Is bleeding edge echt te sterk.
eind boss was gisteren best makkelijk. zolang je maar niet die specifieke schade aan hem doet waardoor die bugt.
Gewoon facetanking en dood in een paar seconden per phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ailment, turrets en weglopen, dat was mijn tactiek op elke boss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
FloydRaalte schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:46:
[...]

Ik vind het zelf wel meevallen... ik heb de talenttree zelf 3x gereset. Ben nu lvl 49 geloof ik. Hopelijk verkoop je de gevonden skills niet? Altijd rechtermuisknop en ze 'gebruiken'. Je krijgt namelijk evenveel van die paarse poep voor het verkopen als voor het gebruiken ervan 8)7 Dan kun je ze beter gebruiken lijkt me. Bij mij kost het nu rond de 1500 van die paarse poep ofzo... daar zit je vrij snel aan wanneer je endgame dungeons doet. Je vindt veel van die skills, elke run minimaal een stuk of 5 tot 10. ik heb nu veel meer last van de gold-sinks in de game. Die dungeons leveren niet erg veel gold op m.i. en het respeccen van gear is gewoon frickin duur. Gisteren even snel een 2-hander great Axe met 3 sockets alle gems ge-removed. Kotsen 24.000 gold! Whut!? En dan nogwat: de endgame is puur gebaseerd rondom gold en die paarse-poep. Ik ben er zelf nog mee bezig om het te snappen maar je kunt dus gebouwen bouwen en upgraden in Stormfall en daardoor upgrades, items en buffs krijgen. Beetje zoals the blacksmith, jeweler en mystic in Diablo 3. Echter kun je hier meerdere van deze 'projects' doen die allemaal gold en/of paarse poep kosten. Je kunt op deze manier b.v. ook die 5de skillbar unlocken.
Mijn ervaring is echt op het begin van de game gebaseerd. Op moment van schrijven level 1-14. In begin heb je iets van 40 paars terwijl je 250 nodig hebt voor een reset. Dit komt deels doordat er niet zo veel spells droppen, je een nieuwe char hebt en je dus weinig dubbele hebt én omdat een spell dubbel hebben slechts 10 punten oplevert. Je moet dan 25 spells a 2000 gold kopen = 50.000 gold. Op dat level heb je ongeveer 10K gold.

Ik krijg nu ineens +100 per dubbele spell, vermoed dat dit ergens tussen level 15 en 20 met factor 10 is verhoogd. Daarmee wordt het probleem een stuk kleiner. Reset kost iets van 500 en dan heb je dus maar 5 dubbele spells nodig. Tegelijkertijd begin ik nu vaker dubbele spells te vinden.

Wat mij betreft mogen ze het resetten in een quality of life update gewoon 10 punten maken tot level 15 :).

Overigens heb ik op mijn 2e character gemerkt hoe enorm krachtig die skilltree kan zijn. Heb gerespecced naar alle 'flat' bonussen, dus dan pak je de +25 keren toughness, ferocity, wisdom in plaats van bijvoorbeeld de +60% critical hit rate. Mijn mage is nu echt overpowered O-) . Ren met die plague circel op een groep af, vuur een paar ijspegels af en alles ontploft. Komt omdat ik door die flat bonusen standaard al 82 toughness had en via gear 70+ wisdom dus kon letterlijk alle resterende punten op level 13 in rood gooien :*) .

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2020 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-07 17:32
Inrage schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:04:
[...]

Ofwel die mobs gewoon skippen, tis toch maar trash. Ofwel shift inhouden en dan attack doen, dan raak je die soms met je range van je normal attack.

Bij de eerste echte boss heb je direct een skill check, dat overpowered gevoel is dan even weg :)
Check, heb het gemerkt. 3e fase is een hel als ranged 8)7

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Act I baas was nog best pittig! In ieder geval met twee spelers. Want er zijn een aantal mechanics waarbij je in 1x neer gaat
spoiler:
Zoals de vuurcirkel in phase2
. Vervolgens is het best lastig iemand te reviven zonder gestoord te worden. Solo gaat het wellicht iets makkelijker wanneer je jezelf 3x kunt reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
zowel die paarse troep als gold krijg je in de endgame in overvloed. ben nu lvl 62 en mijn expeditions staan op champion. Die skills droppen echt vaak. Heb nu paarse troep in overvloed, maar heb ook veel nodig om de gebouwen te uppen. Ik vermaak me prima met de game en een party vinden is nog geen 1x mislukt.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
daltona schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:17:
zowel die paarse troep als gold krijg je in de endgame in overvloed. ben nu lvl 62 en mijn expeditions staan op champion. Die skills droppen echt vaak. Heb nu paarse troep in overvloed, maar heb ook veel nodig om de gebouwen te uppen. Ik vermaak me prima met de game en een party vinden is nog geen 1x mislukt.
Goed om te lezen dat je je nog vermaakt met de endgame. Wellicht doe ik wat fout :) Ben lvl 50+ maar tot nu toe nog niet erg onder de indruk van de end-game... ik doe constant expeditions en dan gebruik ik 4 modifiers van 2500 gold per stuk plus die Wrath of nogwat om meer rewards te krijgen. Twee vingers in de neus. Ik kom echter ooit hoger dan het eerste blauwe vakje Adept nr 43. Hoe werkt dit? Daarnaast kun je die kortere missions doen maar die leveren ook niet veel op. Ik probeer wel wat project te doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen... al met al begint het een sleur te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
FloydRaalte schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:25:
[...]

Goed om te lezen dat je je nog vermaakt met de endgame. Wellicht doe ik wat fout :) Ben lvl 50+ maar tot nu toe nog niet erg onder de indruk van de end-game... ik doe constant expeditions en dan gebruik ik 4 modifiers van 2500 gold per stuk plus die Wrath of nogwat om meer rewards te krijgen. Twee vingers in de neus. Ik kom echter ooit hoger dan het eerste blauwe vakje Adept nr 43. Hoe werkt dit? Daarnaast kun je die kortere missions doen maar die leveren ook niet veel op. Ik probeer wel wat project te doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen... al met al begint het een sleur te worden.
Als je adept selecteert moet je ook de 43 aanklikken, dan 3 portals achter elkaar doen, dan gaat ie naar 46,49,52 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
boemmie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:00:
[...]

Als je adept selecteert moet je ook de 43 aanklikken, dan 3 portals achter elkaar doen, dan gaat ie naar 46,49,52 etc
Ah, ik kom er zojuist achter dat je dan alleen de 4 dungeon modifiers aan moet klikken van 2500 gold each. Die laatste, welke paarse currency kost, moet je dan niet doen aangezien je dan niet 3 levels krijgt maar 1 level met aan het einde een ranking o.i.d.... waar is dat dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
waar ik tegen aan loop is dat ik de 2de baas niet helemaal lekker verslagen krijg, ik kom wel steeds iets verder. Wat ik nu dus doe is de stukken die ik al doorlopen heb nog maar een keer doen om XP en gear te farmen. alleen voelt dat een beetje been there, done that aan.

Wat ik toch wel mis is zoiets als rifts, lekker in springen en direct knallen, en aan het einde dan je rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
hellfighter87 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:13:
waar ik tegen aan loop is dat ik de 2de baas niet helemaal lekker verslagen krijg, ik kom wel steeds iets verder. Wat ik nu dus doe is de stukken die ik al doorlopen heb nog maar een keer doen om XP en gear te farmen. alleen voelt dat een beetje been there, done that aan.

Wat ik toch wel mis is zoiets als rifts, lekker in springen en direct knallen, en aan het einde dan je rewards
die krijg je na verslaan van de story

wat voor build ben je?
meest belangrijke wat ik heb gemerkt is dat je wapen hoge dmg nodig heeft.
Dus probeer een added dmg wapen te vinden. Hierdoor werden de bosses een stuk makkelijker merkte ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
sdk1985 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:14:
[...]

Mijn ervaring is echt op het begin van de game gebaseerd. Op moment van schrijven level 1-14. In begin heb je iets van 40 paars terwijl je 250 nodig hebt voor een reset. Dit komt deels doordat er niet zo veel spells droppen, je een nieuwe char hebt en je dus weinig dubbele hebt én omdat een spell dubbel hebben slechts 10 punten oplevert. Je moet dan 25 spells a 2000 gold kopen = 50.000 gold. Op dat level heb je ongeveer 10K gold.

Ik krijg nu ineens +100 per dubbele spell, vermoed dat dit ergens tussen level 15 en 20 met factor 10 is verhoogd. Daarmee wordt het probleem een stuk kleiner. Reset kost iets van 500 en dan heb je dus maar 5 dubbele spells nodig. Tegelijkertijd begin ik nu vaker dubbele spells te vinden.
Je krijgt 10 punten voor een skill die je gekocht hebt. Raap je en skill op en is hij dubbel dan krijg je 100 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 14:05
Blijkbaar heb ik een paar jaar geleden Umbra gebacked en heb ik zojuist een Wolcen CD key ontvangen :)

Ben dat spel echt al jaren geleden uit het oog verloren en wist niet eens dat het nu Wolcen is geworden.

Dit weekend maar eens spelen, ben erg benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door kwdtje op 26-02-2020 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
Vorige week was ik nog vrij enthousiast over deze game, en ondanks alle bugs en server issues er toch plezier aan beleefd. Maar na 2 avondjes de expeditions (rifts) te doen, heb ik een enorm gevoel van herhaling en lijkt het allemaal plots vrij saai en nutteloos, en dan begin je je ook te ergeren aan de talloze bugs.

Als je dan eens gaat lezen van wat mensen vinden van de endgame die al max level zijn en vlotjes lvl 187 kunnen clearen, dan wordt het alleen maar erger. Skills die niet werken, builds die bugged zijn, crashes, items die verwijnen (nu nog steeds), eindeloze grind voor upgrades van je stadje zonder dat je er een reward voor krijgt, ...

Ik ben geen fan van z'n schreeuwerig gedoe, maar hij slaat wel de nagel op de kop...
YouTube: Quin69 - Wolcen: Lords of Mayhem Game Review

Binnen enkele weken toch nog maar eens D3 oppikken en Season 20 spelen, vloeiende game zonder bugs (PoE loot systeem staat me niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Inrage schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:05:
Vorige week was ik nog vrij enthousiast over deze game, en ondanks alle bugs en server issues er toch plezier aan beleefd. Maar na 2 avondjes de expeditions (rifts) te doen, heb ik een enorm gevoel van herhaling en lijkt het allemaal plots vrij saai en nutteloos, en dan begin je je ook te ergeren aan de talloze bugs.

Binnen enkele weken toch nog maar eens D3 oppikken en Season 20 spelen, vloeiende game zonder bugs (PoE loot systeem staat me niet aan).
Door dit bericht ben ik nu echt overtuigd, Wolcen zal niets voor mij zijn. Ik stoor me al zo erg aan de herhaling en de nutteloosheid van herhaaldelijk de rifts grinden in D3.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Inmiddels Lambach neergekregen. Respec naar ailment build met passives die ailments flink boosten en synergie veroorzaken waardoor de DPS eindelijk een beetje fatsoenlijk was.

Pagina: 1 2 3 Laatste