Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Wolcen

Pagina: 1
Acties:

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 08:56

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Topicstarter
Iemand al Wolcen kunnen spelen na de release van gisteren rond 18:00? Ik heb de early acces gekocht en gespeeld. Gisteravond wilde ik vol enthousiasme aan de full-game beginnen maar helaas liepen de servers vol en kon niemand meer inloggen om online te spelen. Door de avond heen een aantal keer gechecked of de servers al gefixed waren maar helaas. Jammer zo'n slechte launch! Je zou toch verwachten dat er, gezien de voorverkoopaantallen, een prognose gemaakt wordt waarop ze de server inrichten. Hopelijk kan er vanavond gespeeld worden! Ben toe aan een nieuwe Diablo clone :+

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:47:
Wel jammer dat het zo gigantisch overduidelijk een warhammer 40k rip off is.. die armor en alles is gewoon te duidelijk. :-( beetje originaliteit was leuk geweest
Grappig dat jij er een warhammer gevoel bij krijgt, als ik die dierlijk gear zie denk ik direct aan de look van Diablo 3! Allemaal hoorns en stekels, vreselijk naar mijn mening, maar gelukkig zijn er ook andere thema's. Ik ben benieuwd naar de verschillende levels, de early acces was een behoorlijk grind aan het worden om telkens dezelfde dungeon. Aan de trailer te zien zit dat wel goed. Ik begin ook steeds meer het 'next-gen' gevoel te krijgen als het gaat om de graphics. Niet dat dit de toon voert maar ik ken verder eigenlijk geen enkele Hack&Slash game die er zo goed uit ziet.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
corset schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:52:
[...]

YouTube: Wolcen: Lords of Mayhem - Release Trailer

die gast die in de eerste paar seconde loopt:

1.) Space Wolves kleuren
2.) Mix van Stormcast Eternal/Space Marine armor
3.) Space wolves hairstyle/omgeving

Nee hoor, het lijkt er niet op |:(
Snap de associatie met WH40K helemaal, maar misschien dat dit filmpje je iets beter stemt, of juist niet :P

Check trouwens die wizard achtige dame... lijkt echt sprekend op D3 wiz qua gear....

[Voor 41% gewijzigd door FloydRaalte op 14-02-2020 11:47]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Seroczynski schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:15:
Btw, opening posts mag wel wat meer moeite in gestoken worden :P
Eerst maar eens zien of dit topic gaat lopen of niet.... iemand die zich geroepen voelt mag natuurlijk direct aan de slag, volgens mij kun je andere ook TS maken toch?

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:48:
Vanwege de problemen met de server (die nog niet helemaal opgelost zijn volgens mij) gister niet veel kunnen spelen , maar wat ik gezien heb is het toppie. Als na-launch support goed is zou dit best wel eens the next big thing kunnen worden in aarpg land.

Had het spel al lang in mijn library en ook wel actief gevolgd, was een beetje verbaasd dat dit spel nog geen topic op Tweakers had :)
hier nog wat nieuws over de huidige problemen (niet alleen server issues):

Wolcen: Lords of Mayhem launched mid-morning and within an hour its developers posted a message about ongoing authentication issues. The team pointed to the "massive amount of players trying to connect" to the game. Unfortunately, it doesn't seem that Wolcen Studios has an answer for this other than to wait and let players continue to slowly log in through the bottleneck. The server issues ended up being just the start of Wolcen's launch day problems, though.

Within minutes of its first update regarding Wolcen's server issues, the team also acknowledged "several different error messages" which players could encounter at various points while trying to start a game. At the time, the Wolcen team said the errors would resolve alongside the server congestion. However, shortly thereafter again Wolcen made a decision. The team decided to disable certain "network features related to your friend list."

Since then, the Wolcen team has remained transparent about the game's issues and how they were being corrected. The team has apparently upgraded Wolcen's server capacities and is working to address the other problems. In the past four hours, the team has said that Wolcen's authentication issues are "progressively being resolved," and that upgrades to the "servers and server capacities" are being rolled out. The dev team says the hotfix should be pushed "in a few hours." This last update was made at around 4:00 pm PST.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:05:
[...]

Idd, dat vind ik ook. voor een Indie dev doen ze het zeer goed. ik gun het ze ook wel, dus ben wel geduldig. ga straks nog ff kijken of het werkt, anders ga ik wel wat anders doen :)
Hou me op de hoogte! Ik moet nog tot 17:00 op mijn kantoor zitten :o daarna gelukkig vakantie en tijd zat voor Wolcen!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:07:
Ik heb nu al ruime tijd zonder enig probleem kunnen spelen door in de netwerk opties een gateway uit USA te kiezen. Je hebt dan wel iets meer ping (80-100) maar ja, dat is beter dan helemaal niet spelen.

Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaak met het spel.
Goeie tip, maakt dat verder nog uit? B.v. dat ik mijn buurman straks niet kan vinden omdat ik op de US server zit en hij opde EU server?

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Malt007 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:41:
Zijn er nog plannen om dit spel naar consoles te brengen?
29 jun. 2019
@WolcenGame
Any chance to bring #wolcen to xbox one game preview program?? Would be a good fit and a bit of revenue. Thanks , game looks great.

WolcenGame
@WolcenGame
Als antwoord op
@LMB0923
If the game is successful this is something that we would like to do, yes :) But first we have to finish it for PC.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Visgek82 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:48:
vanaf een uur of 7 zonder enige problemen kunnen spelen. mijn poppetje is nu level 15 en het speelt geweldig leuk. Vermaak me er uitstekend mee :D servers lijken nu redelijk goed te werken, de keren dat ik uit het spel ging kon ik prima een nieuwe game maken op EU. kan ook geluk geweest zijn , maar het belooft wel wat :)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik kon gisteren ook prima spelen en heb mijn char nu op level 13 zitten. Het spel speelt heerlijk weg en ziet er goed uit. De bugs die hierboven beschreven zijn zullen vast waar zijn, ik ben er zelf een paar tegengekomen zoals het wegvallen van geluid en ik ben een keer geinsta-killed. Nou als dat alles is dan teken ik ervoor!

Ik merk wel dat ik totaal geen idee heb waar het verhaal over gaat. Ja, je uit de kluitengewassen paps heeft je met 2 andere kids geadopteerd en opgeleid tot killers. Okokokay... maar ik mis toch wel een beetje de diepgang van D3. Ik ga me eerst verdiepen in het verhaal anders wordt het zo'n ram-feest net als Path of Exile... (na jaren spelen heb ik nog steeds geen idee waar dat spel over gaat)

Tot nu toe in ieder geval tevreden! Helaas krijg ik nu een 'maintanance error server are down' dus staan we weer in de wachtstand 8)7

[Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 15-02-2020 10:13]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
maradesign schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:17:
[quote]FloydRaalte schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Wacht maar tot je level 19/20+ wordt. Dan kom je ook in delen van de game waar nog meer bugs in voorkomen. Bugs zitten niet continue in elke area van de game. Maar ook in kleine stukken zoals een Boss Arena etc.

Echter kan je nu niet spelen tot de server maintenance klaar is. En ze hebben het op dit moment nogal ruim genomen, tot 18:00 zeggen ze. Die lui moeten ook wel slapen dus wellicht dat ze het daarom hebben gedaan :) Persoonlijk kijk ik eerst de kat even uit de boom tot er een goed aantal fixes zijn geweest zodat ik het spelen kan zonder game-breaking bugs.
Tsja laten we hopen dat ze deze bugs gaan oplossen. Maar inderdaad, wel zonde. Duurt die maintenance echt tot 6 uur vanavond?! Crap man!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Twitter:

WolcenGame:
The server maintenance is still ongoing and we want to make sure that everything works properly and is back to normal. The maintenance is extended and we will keep you informed as soon as we have an ETA to share with you. Thank you for your understanding.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Bensel15 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:58:
De 2 grootste minpunten die ik heb met deze game is dat het vrij traag is qua (level)progressie en speelgevoel (wachten tot animaties uitgespeeld zijn). Maakt wel dat het wat tactischer voelt, maar komende vanaf diablo 3 en PoE is het wel even schakelen. Ik weet overigens niet of dit in endgame anders wordt, dat zou goed kunnen natuurlijk.
Mee eens. Ik vermaak me prima met deze game maar als ik ff mag zeiken dan voelt de game inderdaad clunky aan tijdens de combat.
  • Wachten tot animaties uitgespeeld zijn voor je een andere skill kunt doen
  • Je kunt geen buffs of pots poppen tijdens de uitvoering van een skill
  • De combat voelt traag aan omdat er altijd 1 of 2 mobs overblijven die je 'apart' van elkaar moet killen
  • Hitbox van mobs kloppen niet (je klikt op een vliegende mob en dan blijkt de hitbox op de grond er net onder te zijn)
Verder erger ik me dood aan het killen van elites/uniques in dungeons. Je moet ze echt tot het laatst bewaren want je kijgt een loot-window in je snuffert die het beeld blokkeert. Ben je dan nog bezig om mobs te killen heb je pech. SNEL KIES EEN REWARD MAAKT NIE UIT WAT!

Ondanks dat, vette game!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Vanmiddag lekker een paar uurtjes gespeeld. Log ik net weer in, stash inventory leeg!
Paar keer opnieuw inloggen schijnt te werken :o

[Voor 25% gewijzigd door FloydRaalte op 18-02-2020 20:09]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Worra schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:20:
De chat werkt ook nog niet, erg lastig om zo samen met anderen te spelen. Het lukt mij ook niet om een public game te krijgen. Is dit iemand al gelukt?
Mij nog niet, speel puur online in mijn uppie de eerste playthrough. Weet iemand of dual wielding 2-handers uit het spel is gelsoopt? Ik kan het nergens meer vinden... de skill zal vroegah altijd onder de Gladiator tree...

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Deadsmell schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:24:
[...]

Ik voel een Diablo mod aankomen, nu je Leoric hebt nagebouwd. :P
Haha, sowieso lijkt deze game op veel fronten op Diablo (wat overigens prima is m.i.) Armor lijkt wel exact CRT C+V, treasure goblin = Treasure Scarab en zelfs het Act overgangs flimpjes met ' Act 2' in beeld is gewoon PRECIES hetzelfde. Heerlijke déjà vu :+

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Lord_T schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:
https://wolcen-universe.c...-by=rating&order-dir=DESC

Website met wat builds... de rhykker build met pistol werkt mij te slecht bij boss fights :X
Thx! Dat zocht ik nu net. Ik ga daar eens flink rondneuzen.
Goed te zien dat ze flink wat bugs vrij snel patchen.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
boemmie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:24:
[...]

}:O nope, zo goed op lopen letten blijkbaar bij unlock....
Ach je mist niks. Je hebt even een godmode (je bent zelfs immortal) die er wel vet uitziet maar in feite heb ik mijn Ascention skill (na 3x voor de lol) nooit meer gebruikt. De bleeding edge is behoorlijk OP. Vooral als je de juiste nodes (passives) erbij pakt. Ik gebruik Wings of Ishmir met de Stamina point. Elke jump kost 1 stamina i.p.v. Rage. Zo kan ik max 5x achter elkaar jumpen. Dus ik pop eerst 2 of 3 keer Bleeding Edge en dan jump ik tussen de mobs. Bij eindbazen kun je vrij gemakkelijk wegjumpen. Combineer dat met Juggernaut en eventueel Blood for Blood voor wat meer survivability.

Check gewoon een build op youtube zoals deze onderstaande build. Geeft sowieso veel info waar je je eigen draai aan kunt geven...

[Voor 15% gewijzigd door FloydRaalte op 24-02-2020 14:37]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
sdk1985 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:53:
Toffe game!

Ik vind het wel heel erg jammer dat het resetten van de talents zo vreselijk duur is. Op level 10 heb je al 250 van de paarse currency nodig terwijl je tegen die tijd niet meer dan 30-40 bezit.
Ik vind het zelf wel meevallen... ik heb de talenttree zelf 3x gereset. Ben nu lvl 49 geloof ik. Hopelijk verkoop je de gevonden skills niet? Altijd rechtermuisknop en ze 'gebruiken'. Je krijgt namelijk evenveel van die paarse poep voor het verkopen als voor het gebruiken ervan 8)7 Dan kun je ze beter gebruiken lijkt me. Bij mij kost het nu rond de 1500 van die paarse poep ofzo... daar zit je vrij snel aan wanneer je endgame dungeons doet. Je vindt veel van die skills, elke run minimaal een stuk of 5 tot 10. ik heb nu veel meer last van de gold-sinks in de game. Die dungeons leveren niet erg veel gold op m.i. en het respeccen van gear is gewoon frickin duur. Gisteren even snel een 2-hander great Axe met 3 sockets alle gems ge-removed. Kotsen 24.000 gold! Whut!? En dan nogwat: de endgame is puur gebaseerd rondom gold en die paarse-poep. Ik ben er zelf nog mee bezig om het te snappen maar je kunt dus gebouwen bouwen en upgraden in Stormfall en daardoor upgrades, items en buffs krijgen. Beetje zoals the blacksmith, jeweler en mystic in Diablo 3. Echter kun je hier meerdere van deze 'projects' doen die allemaal gold en/of paarse poep kosten. Je kunt op deze manier b.v. ook die 5de skillbar unlocken.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Press C. Je ziet je charactersheet. Onder je 4 main skills (ferocity, thoughness etc) zie je 2 knoppen: 1 voor respeccen mainskills en 1 voor respeccen passive skilltree. Beide kosten gold of paarse poep.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Mugwump schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:00:
Zijn er trouwens goede sites met build informatie? "Kijk deze youtube video van 10-20 minuten voor m'n build" is nou niet echt de meest efficiënte manier om er een paar te beoordelen. :P
Lord_T schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:48:
https://wolcen-universe.c...-by=rating&order-dir=DESC

Website met wat builds... de rhykker build met pistol werkt mij te slecht bij boss fights :X

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
daltona schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:17:
zowel die paarse troep als gold krijg je in de endgame in overvloed. ben nu lvl 62 en mijn expeditions staan op champion. Die skills droppen echt vaak. Heb nu paarse troep in overvloed, maar heb ook veel nodig om de gebouwen te uppen. Ik vermaak me prima met de game en een party vinden is nog geen 1x mislukt.
Goed om te lezen dat je je nog vermaakt met de endgame. Wellicht doe ik wat fout :) Ben lvl 50+ maar tot nu toe nog niet erg onder de indruk van de end-game... ik doe constant expeditions en dan gebruik ik 4 modifiers van 2500 gold per stuk plus die Wrath of nogwat om meer rewards te krijgen. Twee vingers in de neus. Ik kom echter ooit hoger dan het eerste blauwe vakje Adept nr 43. Hoe werkt dit? Daarnaast kun je die kortere missions doen maar die leveren ook niet veel op. Ik probeer wel wat project te doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen... al met al begint het een sleur te worden.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
boemmie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:00:
[...]

Als je adept selecteert moet je ook de 43 aanklikken, dan 3 portals achter elkaar doen, dan gaat ie naar 46,49,52 etc
Ah, ik kom er zojuist achter dat je dan alleen de 4 dungeon modifiers aan moet klikken van 2500 gold each. Die laatste, welke paarse currency kost, moet je dan niet doen aangezien je dan niet 3 levels krijgt maar 1 level met aan het einde een ranking o.i.d.... waar is dat dan voor?

• FloydRaalte

FloydRaalte

Topicstarter
Ik ben helaas gekapt met Wolcen en dat vind ik eigenlijk best jammer. Dikke lol gehad om de campaign uit te spelen en het is ansich gewoon een mooie game. De end-game kan me helaas niet blijven boeien. Het wordt me te eentonig elke keer dezelfde dungeon, dezelfde mobs en dezelfde bosses. Daarbij vindt ik het uitbouwen van je stad niet zo geweldig. De bugs kunnen me nog niet eens zoveel schelen hoewel juist in de end-game de bugs irritant beginnen te worden. (geen loot drops van bosses, buiten levels spawnen, game crashes, legendary crafting kapot etc)

Het belangrijkste wat ik mis is de combat-flow. Ik heb niet zo heel veel builds geprobeerd, alleen melee, en juist melee buillds spelen gewoon net te traag en te geforceerd. Er zit geen snelheid in en dat komt mede door de besturing. Je kunt maar 1 skill tegelijk activeren en dan moet je wachten tot de animatie is uitgespeeld. Dat werkt zo ontzettend onderbrekend dat het gewoon je speelgenot beïnvloed. Als ik dat met D3 of PoE vergelijk dan spelen die games stukken vloeiender.

Efin, voor nu mijn lol gehad met de ze game en zeker geen spijt! Over een tijdje pakken we Wolcen weer uit de kast voor een re-match en dan zijn alle problemen natuurlijk opgelost! ;)

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True