Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Enige verschil is nog 8Gb vs 12Gb intern geheugen. Ik heb hem inderdaad in Duitsland besteld, omdat die in Nederland niet beschikbaar was bij introductie. Bijkomend voordeel was dat direct de oortjes meegestuurd werden, en ik hem al 10 dagen eerder kreeg dan in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wenzel schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:46:
Is er nog verschil tussen S20+ 4G en 5G? Behalve 4/5G dan? Bij Samsung.com/nl staat de 4G versie niet een vermeld.
Bij BS hebben ze de +4G wel, voor 749 euro. Is dat een grijze import of zo?
de S20+ 4G is € 849, de S20 4G is € 749 (daar heb ik hem voor, leek me stug dat de + even duur was). Bij Belsimpel doen ze inderdaad aan grijze import. Mijn toestel had als CSC BGL/BGL, ofwel Bulgarije. Als je de SIM kaart vast in het toestel doet voordat je hem aanzet, wordt dat vanzelf veranderd naar PHN/PHN (unbranded Netherlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-05 10:49
gwystyl schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:48:
[...]

de S20+ 4G is € 849, de S20 4G is € 749 (daar heb ik hem voor, leek me stug dat de + even duur was). Bij Belsimpel doen ze inderdaad aan grijze import. Mijn toestel had als CSC BGL/BGL, ofwel Bulgarije. Als je de SIM kaart vast in het toestel doet voordat je hem aanzet, wordt dat vanzelf veranderd naar PHN/PHN (unbranded Netherlands).
Maakt het uit dan of het toestel op Bulgarije of NL staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sikman schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:16:
[...]

Maakt het uit dan of het toestel op Bulgarije of NL staat?
Voor de werking waarschijnlijk niet. Als de CSC codes niet hetzelfde zijn als die van het land waar je SIM-kaart vandaan komt, kan het zijn dat je geen over-the-air updates krijgt.

Ik had mijn toestel eerst ingesteld zonder SIM-kaart erin, waardoor hij op BGL/PHN stond. Ik heb toen zelf de laatste PHN firmware geflasht en het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu staat er PHN/PHN. Tegenwoordig zitten er heel veel verschillende CSC's bij elkaar, waardoor hij bij het instellen vanzelf de goede CSC pakt als die ook in dat pakket zit.

Soms heeft een andere CSC tot gevolg dat je bijvoorbeeld niet kan bellen over Wi-Fi, of NFC/betalen niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:15
Deurstopper schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:07:
[...]

Welke Snapdragon variant zou je dan moeten nemen als je ook hier in EU 'gedekt' wilt zijn?

Waar het nu op lijkt enkel die n78 dus, maar die komt later pas..
Geen voor 5G. En voor 4G alleen de Korea variant, die hierboven te lezen het blijkbaar prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 19:05
gwystyl schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:27:
[...]

Voor de werking waarschijnlijk niet. Als de CSC codes niet hetzelfde zijn als die van het land waar je SIM-kaart vandaan komt, kan het zijn dat je geen over-the-air updates krijgt.

Ik had mijn toestel eerst ingesteld zonder SIM-kaart erin, waardoor hij op BGL/PHN stond. Ik heb toen zelf de laatste PHN firmware geflasht en het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu staat er PHN/PHN. Tegenwoordig zitten er heel veel verschillende CSC's bij elkaar, waardoor hij bij het instellen vanzelf de goede CSC pakt als die ook in dat pakket zit.

Soms heeft een andere CSC tot gevolg dat je bijvoorbeeld niet kan bellen over Wi-Fi, of NFC/betalen niet goed werkt.
Mijn Koreaanse S20+ staat nog op SKC/SKC maar OTA updates, bellen, sms'en, WiFi calling en NFC doen het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tythor Zeth
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-03 21:59
Hmm, de prijs bij Wondamobile is in 2 dagen elk dag 10 euro hoger geworden. Ik wil eigenlijk nog een maand wachten en dan zo'n 75eu minder betalen. Iemand enig idee of die prijs gaat droppen? Dat gebeurt wel in Nederland enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-03 15:26
Tythor Zeth schreef op zondag 19 april 2020 @ 01:49:
Hmm, de prijs bij Wondamobile is in 2 dagen elk dag 10 euro hoger geworden. Ik wil eigenlijk nog een maand wachten en dan zo'n 75eu minder betalen. Iemand enig idee of die prijs gaat droppen? Dat gebeurt wel in Nederland enzo.
Deze kan ook zakken hoor,heb de s20+(5g snapdragon) geweten aan 1030 en paar dagen later stond hij 994 en deze dan gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44

M2M

medicijnman

Iemand enig idee waar ik een snapdragon variant vandaan kan halen?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
M2M schreef op woensdag 22 april 2020 @ 00:35:
Iemand enig idee waar ik een snapdragon variant vandaan kan halen?
Lees even een paar berichten terug. Staat uitgebreid besproken waar je ze kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Ik heb een Snapdragon variant SM-G9860 besteld via WondaMobile. Als ik 'm binnen heb, zal ik het even laten weten

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Puur naar prijs/kwaliteit gekeken, welke Samsung Galaxy van deze heeft de beste deal qua camera: S10+, S20 4G of S20 5G?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:56
Blaze85 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:47:
Puur naar prijs/kwaliteit gekeken, welke Samsung Galaxy van deze heeft de beste deal qua camera: S10+, S20 4G of S20 5G?
2e hands: S10+
nieuwprijs: s20 4g

Geen idee waarom je de 5g erbij zet als je puur naar de camera/prijs combi vraagt aangezien die 170 euro duurder is dan de 4g met precies dezelfde camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
m0ridin schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:38:
[...]

2e hands: S10+
nieuwprijs: s20 4g

Geen idee waarom je de 5g erbij zet als je puur naar de camera/prijs combi vraagt aangezien die 170 euro duurder is dan de 4g met precies dezelfde camera.
Had verkeerd gekeken op de Samsung site; camera van S20 G4 en G5 zijn inderdaad hetzelfde :+
Thanks voor het antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

M2M schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:51:
Ik heb een Snapdragon variant SM-G9860 besteld via WondaMobile. Als ik 'm binnen heb, zal ik het even laten weten
Verzendbvestiging en track&trace zijn er. Fingers crossed

Edit: levering op de 29e. Even wachten nog

[ Voor 7% gewijzigd door M2M op 27-04-2020 19:45 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33

aex351

I am the one

Het blijkt dat er een verschil is met S20 5G en de S20+ 5G. De S20 bevat een 5G chip dat niet het complete spectrum ondersteund en daarmee dus 5G niet volledig ondersteund en daarmee is 5G op de S20 iets sneller dan 4G. De S20+ heeft een 5G chip dat 5G volledig ondersteund.

https://www.theverge.com/...pported-carriers-coverage

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
edit: nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door Blaze85 op 25-04-2020 16:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gerske
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-01 17:26
Net een S20 4G cloud blue besteld via Samsung en ING korting. Er is nu dan 90 euro ING-korting + 100 inruilkorting + gratis Buds+.

Totaal S20 4G + Buds+ voor 709 euro incl opsturen. Niet slecht! Rechtstreeks op Samsung online winkel. Deze actie is alleen vandaag (26 april) nog maar, omdat de inruilkorting (je krijgt ook 100 euro inruilkorting als je niets inruilt) dan vervalt.

Ik wilde eigenlijk nog even wachten, maar dit maakte het nu goed genoeg, want ik wilde die Buds+ hebben. Effectief is de S20 dan maar 570 euro (de Buds+ zijn los vanaf 139 euro te koop). Dat scheelt niet eens zo heel veel meer met de S10.

Ik ga van een S7 naar een S20. Nauwelijks groter en toch van 5,1" naar 6,2". Erg benieuwd!

De S7 heb ik nooit een hoesje gebruikt, nooit folie, en ziet er nog vrijwel uit als nieuw na 4 jaar. Gewoon altijd in mijn spijkerbroek right pocket. Hopelijk is de S20 even stevig en krasbestendig. Is de beschermfolie die op de S20 zit echt nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Wondamobile heeft geleverd. Een hong-kong exemplaar van de S20+ met snapdragon (SM-G9860), inclusief niet-passende lader met een deathdaptor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXBglQdJVhDUKyr_Bs0_p0lIEPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdO6g5FZVCFSt6ltHaeinxxm.jpg?f=fotoalbum_large

Geen additionele UPS kosten en zelfs geen handtekening noodzakelijk. Levertijd uiteindelijk een weekje.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
M2M schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:47:
Wondamobile heeft geleverd. Een hong-kong exemplaar van de S20+ met snapdragon (SM-G9860), inclusief niet-passende lader met een deathdaptor.
[Afbeelding]

Geen additionele UPS kosten en zelfs geen handtekening noodzakelijk. Levertijd uiteindelijk een weekje.
Ga je veel plezier aan beleven hoor,heb dezelfde.😀
Enigste nadeel zijn de updates,die komen trager,ik zit nog op ATCT terwijl europese al op ATD5 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

niks wat een VPN connectie niet oplost :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
M2M schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:18:
niks wat een VPN connectie niet oplost :)
Kan je me dat even uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-06 21:59
M2M schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:47:
[Afbeelding]

Wat is een deathdaptor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

-_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tythor Zeth
  • Laatst online: 17-03 21:59
Mijn S20 van Wondamobile is gister ook binnengekomen! Het duurde slechts 6 werkdagen en ik heb geen extra kosten hoeven te betalen. OTA updates, maar wel die van Hong Kong. Ik hoop dat dat geen problemen gaat opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2010
denoli74 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:17:
[...]

Ga je veel plezier aan beleven hoor,heb dezelfde.😀
Enigste nadeel zijn de updates,die komen trager,ik zit nog op ATCT terwijl europese al op ATD5 zit.
ATD5 is gewoon the May 2020 security patch dus je mist niets nieuws qua features. Update zal waarschijnlijk volgende week worden vrijgegeven voor Aziatische models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:30
Kan iemand mij de link geven naar waar jullie je S20+ Snapdragon bij Wondamobile hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Tythor Zeth schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:06:
Mijn S20 van Wondamobile is gister ook binnengekomen! Het duurde slechts 6 werkdagen en ik heb geen extra kosten hoeven te betalen. OTA updates, maar wel die van Hong Kong. Ik hoop dat dat geen problemen gaat opleveren.
Wat voor oplader stuurt Wondamobile mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Inmiddels ook eens gekeken naar een variant uit Korea via Amazon.com.
Lijkt iets goedkoper te zijn dan Wondamobile en heeft 256 GB storage:
https://www.amazon.com/Sa...s&sr=1-16#customerReviews

Zijn er nog specifieke redenen om bij Amazon te bestellen t.o.v. Wondamobile of vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
X2X2X schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:11:
Inmiddels ook eens gekeken naar een variant uit Korea via Amazon.com.
Lijkt iets goedkoper te zijn dan Wondamobile en heeft 256 GB storage:
https://www.amazon.com/Sa...s&sr=1-16#customerReviews

Zijn er nog specifieke redenen om bij Amazon te bestellen t.o.v. Wondamobile of vice versa?
Ik heb zelf ook mijn S20+ (witte variant) bij deze verkoper op Amazon gekocht. Prima verkoper en snelle levering maar let wel dat de prijs zonder douanekosten is. Deze moet je zelf betalen zodra je pakketje aankomt hier in Europa. Bij Wondamobile hoorde ik dat er geen extra kosten bijkwamen, maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Tim2010 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:09:
[...]

Ik heb zelf ook mijn S20+ (witte variant) bij deze verkoper op Amazon gekocht. Prima verkoper en snelle levering maar let wel dat de prijs zonder douanekosten is. Deze moet je zelf betalen zodra je pakketje aankomt hier in Europa. Bij Wondamobile hoorde ik dat er geen extra kosten bijkwamen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Dank voor je reactie! En krijg je bij deze verkoper op Amazon de dual sim variant? Dit kon ik niet afleiden uit de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
X2X2X schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:11:
[...]

Dank voor je reactie! En krijg je bij deze verkoper op Amazon de dual sim variant? Dit kon ik niet afleiden uit de advertentie.
Dit is een single nanoSIM variant, er zit wel een tweede tray in je simkaarthouder maar daar kan je alleen een microSD kaart in stoppen. Volgens mij zit er echter ook een eSIM in maar daar ben ik niet 100% zeker van.

[ Voor 9% gewijzigd door Tim2010 op 05-05-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Tim2010 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:18:
[...]

Dit is een single nanoSIM variant, er zit wel een tweede tray in je simkaarthouder maar daar kan je alleen een microSD kaart in stoppen. Volgens mij zit er echter ook een eSIM in maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Goed om te weten. En weet je toevallig of 4g bellen (VOLTE) ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
X2X2X schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:47:
[...]

Goed om te weten. En weet je toevallig of 4g bellen (VOLTE) ook werkt?
VoLTE en Wi-Fi Calling zijn allebei aanwezig in mijn S20+, ik heb echter nog niet iemand gebeld tot nu toe dus ik weet niet of het ook echt werkt maar bij Phone staat wel een HD icoontje wanneer ik een nummer intoets wanneer ik verbonden ben met goed 4G bereik. Wanneer ik slecht bereik heb schakelt het bel + HD icoontje automatisch over naar een bel + Wi-Fi symbooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Heb 'm uiteindelijk bij Wondamobile besteld.
Bij Amazon heb je risico op een btw heffing boven op de originele prijs. Dan zit je rond de 1100. Wondamobile is 980 all in. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Tim2010 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:15:
[...]

VoLTE en Wi-Fi Calling zijn allebei aanwezig in mijn S20+, ik heb echter nog niet iemand gebeld tot nu toe dus ik weet niet of het ook echt werkt maar bij Phone staat wel een HD icoontje wanneer ik een nummer intoets wanneer ik verbonden ben met goed 4G bereik. Wanneer ik slecht bereik heb schakelt het bel + HD icoontje automatisch over naar een bel + Wi-Fi symbooltje.
Klinkt goed! Neig nu ook steeds meer naar een Wondamobile aankoop. Weet je al of VoLTE werkt? Loop je nog tegen andere dingen aan omdat het een non-Europees toestel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamtheone83
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-07-2020
Laat even weten hoe levering verloopt via Wonda Mobile. Welke vervoerder levert hem?

Had net berichtje gestuurd na ze en binnen 5 minuten reactie. Wow, impressive snelheid daar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
Iamtheone83 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:15:
Laat even weten hoe levering verloopt via Wonda Mobile. Welke vervoerder levert hem?

Had net berichtje gestuurd na ze en binnen 5 minuten reactie. Wow, impressive snelheid daar ;)
Wonda levert via UPS.
Heb zelf afgelopen dinsdag de s20+ bij hen besteld. Deze komt in de loop van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Kan je de G9860 HK variant gewoon op NL taal zetten? Kan dat nergens vinden, vraag wordt ook niet bij de Q&A bij Wondamobile gesteld/beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Ja je kan iedere taal die je maar wilt instellen.
Belangrijkste om te vooraf te checken is of de netwerkbanden waarop je telefoonprovider opereert ook door het toestel ondersteund worden. Ikzelf zit bij Tele2 en de HK variant ondersteunt alle door Tele2 gebruikte netwerkbanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Zit ik ook bij :), mooi! Werkt VoLTE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
Dat verwacht ik wel maar dat zal de praktijk moeten uitwijzen.
Ikzelf hecht niet veel waarde aan VoLTE. Zolang bellen werkt vind ik het prima :). Zo aan de reactie van @Tim2010 te zien werkt het gewoon maar hij heeft een Koreaanse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Zojuist hier Galaxy S20+ 5G G9860 Dual 12GB RAM 128GB besteld: https://www.t-dimension.c...2-128gb-cosmic-black.html

827,35 € incl. verzending en taxes etc (For shipping to EU countries, no hidden service costs would be charged; the shipping charge for EU delivery would include other costs e.g. freight costs, import duties, and taxes).

Webshop heeft relatief goede reviews:
https://www.productreview.com.au/listings/t-dimension
https://nl.trustpilot.com/review/www.t-dimension.com

Ik laat weten als 'ie binnen is!

[ Voor 4% gewijzigd door ChromeFR op 10-05-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
@ChromeFR Ik lees anders in reviews dat je foto's van je ID/paspoort naar ze moet sturen om je bestelling te bevestigen. Dat klinkt wel een beetje dubieus, vooral omdat je dus je paspoortgegevens aan een of andere vage Chinese webshop aan het geven bent.

Ik heb een call via Wi-Fi geprobeerd en dat klonk uitstekend moet ik zeggen. Maar ja ik heb inderdaad dus een Koreaanse versie en geen garantie dat de Chinese versies ook VoLTE ondersteunen. Dat zou je moeten vragen aan de mensen die een toestel via WondaMobile hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamtheone83
ChromeFR schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:33:
Zojuist hier Galaxy S20+ 5G G9860 Dual 12GB RAM 128GB besteld: https://www.t-dimension.c...2-128gb-cosmic-black.html

827,35 € incl. verzending en taxes etc (For shipping to EU countries, no hidden service costs would be charged; the shipping charge for EU delivery would include other costs e.g. freight costs, import duties, and taxes).

Webshop heeft relatief goede reviews:
https://www.productreview.com.au/listings/t-dimension
https://nl.trustpilot.com/review/www.t-dimension.com

Ik laat weten als 'ie binnen is!
Je zal je ID gegevens bij deze shop moeten geven als ik de reviews lees, in tegenstelling tot Wonda Mobile.

Komt bij mij heel dubieus over, waarom je dit moet doen voor een aankoop is mij volkomen duister.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

We gaan het zien, spannend! Gelukkig aankoopbescherming van PayPal en Amex indien nodig. Houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamtheone83
ChromeFR schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:15:
We gaan het zien, spannend! Gelukkig aankoopbescherming van PayPal en Amex indien nodig. Houd jullie op de hoogte.
Hou ons op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Dit is wat ze vroegen:

===========================================

Also, since we would do a random check of the order, would you please double confirm the order with us and provide below information for validating the delivery address?

We would pass that information to the Management Team for checking and approval. We appreciate your understanding.

Please provide below information for us to validate the shipping address and buyer identity?

1) Please provide proof of delivery address? For example the official documents such as a recent Utility bill or Government Documents or Bank / Credit card Statement which can show your name and delivery address, not the PayPal payment.

(P.S. Copy of driver license / ID card / Passport / Tax invoice which can show the name and the delivery address is the best documents)

If the delivery address is the company address, please provide a copy of Staff pass (or salary history) or sending an email to us by workplace email or any other related information as reference.

2) Between, please provide your landline number (such as your home phone number or work phone number) because we need to verify it and make sure the courier to be able to contact you?

We are looking forward to your reply.

===========================================

Ik heb een afschrift van Tele2 opgestuurd, daar stond mijn adres op. Dat was prima, bestelling bevestigd en wordt binnen 1-3 dagen verzonden. Tot op heden prettige contact, snel en duidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door ChromeFR op 11-05-2020 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De S20 4G kan nu met ING Rentepunten code direct bij Samsung voor 711 euro worden gekocht. Dat is dan inclusief de Galaxy Buds+. Mooie deal lijkt me, aangezien de laagste prijs in de pricewatch 748 euro is, maar dan zonder de Galaxy Buds+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
Inmiddels de snapdragon S20+ van Wondamobile ontvangen. Top toestel en alles werkt gewoon (4g, VoLTE etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Klinkt goed! Die van mij is vandaag verzonden, hopelijk snel binnen. Verpakking gesealed bij Wondamobile?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerske
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-01 17:26
VanRoyal schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:33:
De S20 4G kan nu met ING Rentepunten code direct bij Samsung voor 711 euro worden gekocht. Dat is dan inclusief de Galaxy Buds+. Mooie deal lijkt me, aangezien de laagste prijs in de pricewatch 748 euro is, maar dan zonder de Galaxy Buds+.
Ja, zo heb ik het 2 weken geleden ook gekocht voor 709 euro. Incl Buds+, incl opsturen. En heel snel geleverd door Samsung.

Vanwege die lage prijs is die Exynos iets minder erg. 5% trager mag als het 20% goedkoper is. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
ChromeFR schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:48:
Klinkt goed! Die van mij is vandaag verzonden, hopelijk snel binnen. Verpakking gesealed bij Wondamobile?
Ja ongesealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Oké dus geen seal erop bedoel je toch? Haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X2X2X
Sorry, ik bedoel gesealed inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 27-06 21:28

Tammesp

Next is now

Volgens mij heb ik een goeie deal bij Vodafone:

S20+ 5G Blauw eenmalig bedrag 530 euro.
Per maand 32 euro met 30GB aan data.

Wat een toestel is dit! :)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
X2X2X schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:59:
Inmiddels de snapdragon S20+ van Wondamobile ontvangen. Top toestel en alles werkt gewoon (4g, VoLTE etc.).
Hoelang was de levertijd voor jou en zit er veel korean bloatware op?
Heb je de laatste (security) updates?

[ Voor 7% gewijzigd door AleSyS op 15-05-2020 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
AleSyS schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:51:
[...]

Hoelang was de levertijd voor jou en zit er veel korean bloatware op?
Heb je de laatste (security) updates?
Levertijd was precies een week.
Zit geen bloatware op.
Heb alle laatste updates.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Mijn S20+ (Snapdragon) is inmiddels aangekomen. Goed verpakt en splinternieuw. Communicatie met T-dimension was bijzonder goed. Kreeg snel antwoord en vragen en in goed Engels.

Telefoon op hun site is nog nog goedkoper nu: 808€ incl shipping en taxes. Dus mocht je een Snapdragon willen, goed adres!

Zondagavond besteld vandaag aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
X2X2X schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Levertijd was precies een week.
Zit geen bloatware op.
Heb alle laatste updates.
Heb jij de May security patch? Ik zit op mijn S20+ nog te wachten totdat ze het vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb enkele maanden geleden de S20 ultra 512gb gepreordered die normaal geleverd ging worden op 13 maart, maar deze is dan uitgesteld naar 20 mei. Ik ben nu op zoek naar info wanneer deze exact geleverd zal worden maar support reageert voorlopig nog niet. Iemand anders in hetzelfde schuitje die al meer info heeft?

edit: support kan geen leverdatum geven :|

[ Voor 6% gewijzigd door BobbyDgtl op 20-05-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
@BobbyDgtl Bij welke webwinkel heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Pffff, vodafone en samsung zijn wel van de paarse krokodillen zeg

14 mei s20+ besteld

Nu is er een actie vanaf 18 mei dat je een AKG headset erbij krijgt..
Vodafone wil geen nieuwe factuur sturen met nieuwe datum
Samsung wil geen coulance tonen door te denken het is maar 4 dagen
Beide raden aan de telefoon terug te sturen en opnieuw te bestellen.....

Zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-05 20:40
BobbyDgtl schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:14:
Ik heb enkele maanden geleden de S20 ultra 512gb gepreordered die normaal geleverd ging worden op 13 maart, maar deze is dan uitgesteld naar 20 mei. Ik ben nu op zoek naar info wanneer deze exact geleverd zal worden maar support reageert voorlopig nog niet. Iemand anders in hetzelfde schuitje die al meer info heeft?

edit: support kan geen leverdatum geven :|
Ik had gisteren samsung gesproken hierover, de medewerkster gaf aan dat als alles op schema loopt ze vandaag verstuurd zullen worden, ik heb alleen niks ter bevestiging gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 13:13
ChromeFR schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:17:
Mijn S20+ (Snapdragon) is inmiddels aangekomen. Goed verpakt en splinternieuw. Communicatie met T-dimension was bijzonder goed. Kreeg snel antwoord en vragen en in goed Engels.

Telefoon op hun site is nog nog goedkoper nu: 808€ incl shipping en taxes. Dus mocht je een Snapdragon willen, goed adres!

Zondagavond besteld vandaag aangekomen.
@ChromeFR

Ik heb ook interesse om de S20+ daar te kopen. :)

Ben je in de tussentijd nog ergens tegenaan gelopen?
Je kunt de telefoon gewoon op Nederlandse taal zetten toch?
En werken de Nederlandse providers ook gewoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow88 op 21-05-2020 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Nee is gewoon prima. Het is alleen een Taiwanese variant ipv Hong Kong. Maar dat maakt niet uit. Technisch hetzelfde. Evt. met Samkey de CSC aanpassen. Maar hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
Mijn Koreaanse Galaxy S20+ heeft vandaag de May 2020 security patch ontvangen. Verder lijkt er niet echt iets nieuws te zijn toegevoegd in de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tim2010 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:38:
@BobbyDgtl Bij welke webwinkel heb je precies besteld?
Op de site van Samsung zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-05 20:40
BobbyDgtl schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Op de site van Samsung zelf.
Net een bericht gekregen van Dynalogic, stond in de planning om het zaterdag 23 mei af te leveren maar ik heb het gewijzigd naar 25 mei. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Inenting schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:11:
[...]

Net een bericht gekregen van Dynalogic, stond in de planning om het zaterdag 23 mei af te leveren maar ik heb het gewijzigd naar 25 mei. Ben benieuwd.
Ik heb jammer genoeg nog geen bericht gekregen, maar goed om te weten dat het (hopelijk) snel zal gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluuurb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03 08:41
@harrybeuker thanks voor de tip! Ik heb via die manier een bestelling gedaan bij whitestone dome voor S20 ultra screen protectors 2pack.

Mocht iemand nog interesse hebben in een 2pack, PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-06 19:49
Net contact gehad met Samsung omdat studentenkorting en ING korting niet te combineren valt op de website. Op basis daarvan hebben ze een persoonlijk aanbod gedaan (met een nieuwe link en code). Prijzen:

S20 4G + AKG headset: €662,- (met ING €699,-)
S10+ inclusief cashback: €519,- (met ING €529,-)

Misschien is bovenstaande een tip voor andere studenten. Studentenmail moest ik opgeven dus wordt waarschijnlijk gecontroleerd.

Is de meerprijs voor de S20 4G + AKG headset het overwegen waard vergeleken met de S10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:00
is de meerprijs voor de S20 4G + AKG headset het overwegen waard vergeleken met de S10+?
Nee s10+ betere accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Tammesp schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:19:
Volgens mij heb ik een goeie deal bij Vodafone:

S20+ 5G Blauw eenmalig bedrag 530 euro.
Per maand 32 euro met 30GB aan data.

Wat een toestel is dit! :)
530? Echt? Das wel heel goedkoop! Kan haast niet
De s20+ is toch 840 bij Vodafone, ik had er nog 120 euro afgepraat naar 720 en 10Gb gratis erbij per maand
Totaal 30 euro voor 30GB

1 Jaarabbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 27-06 21:28

Tammesp

Next is now

wimpie007 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 02:03:
[...]

530? Echt? Das wel heel goedkoop! Kan haast niet
De s20+ is toch 840 bij Vodafone, ik had er nog 120 euro afgepraat naar 720 en 10Gb gratis erbij per maand
Totaal 30 euro voor 30GB

1 Jaarabbo
Ja is echt zo. Belsimpel had de S20+ veel goedkoper dan bij Vodafone zelf. Dus ik heb de Belsimpel prijs voorgesteld aan Vodafone en daar zijn ze akkoord mee gegaan ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-06 19:49
Tammesp schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 07:53:
[...]

Ja is echt zo. Belsimpel had de S20+ veel goedkoper dan bij Vodafone zelf. Dus ik heb de Belsimpel prijs voorgesteld aan Vodafone en daar zijn ze akkoord mee gegaan ;)
Bij Belsimpel kom ik momenteel voor de S20+ voor de 4G variant op 587 euro uit en 32 euro p/m met 2 jarig Vodafone abbo met 20GB data (+ mogelijk 10GB extra bij Vodafone). Had je de prijs van de 4G variant voorgesteld aan Vodafone gezien deze niet beschikbaar is bij Vodafone? De 5G variant is namelijk fors duurder bij Belsimpel.

Ging het bij jou om de 5G variant? En 1 of 2 jarig abbo? Verder lijken de prijzen iets gestegen wanneer de AKG headset erbij zit. Had je nog buds bij de aanbieding zitten?

Alvast bedankt voor de info :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Mijn Snapdragon S20+ 128GB 5G Cloud Blue is vandaag geleverd. vorige week bestelt bij t-dimension voor ongeveer 800 euro. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:37
Aangezien accuduur voor mij zwaar weegt overweeg ik (net als een aantal Tweakers voor mij) een Snapdragon S20 te bestellen.

Ik begrijp dat het belangrijk is om daarbij de Hongkong variant te bestellen. Klopt het dat de volgende link de goede versie is, en dat deze prima zou moeten werken in NL? Afgezien van enkele 5G banden dan.

https://www.t-dimension.c...-8-128gb-cosmic-grey.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
thamm schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:50:
Aangezien accuduur voor mij zwaar weegt overweeg ik (net als een aantal Tweakers voor mij) een Snapdragon S20 te bestellen.

Ik begrijp dat het belangrijk is om daarbij de Hongkong variant te bestellen. Klopt het dat de volgende link de goede versie is, en dat deze prima zou moeten werken in NL? Afgezien van enkele 5G banden dan.

Lijkt de goede te zijn, maar cosmic grey? >:)
Mijn nieuwe toestel werkt prima in NL en is in 1 woord fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Top om te horen, veel plezier ermee! Ik ga 'm hier dan ook bestellen.

En tsja, het is een gruize muis inderdaad. Maar de andere kleuren doen het 'm ook niet voor me (afgezien van de Aura Blue variant van de S20+). En er komt toch een hoesje omheen, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoblietzS
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-06 14:58
Hoe zit het eigenlijk met de douanekosten bij wondamobile? Ik bestel zelf eigenlijk nooit dingen uit het buitenland maar ben wel geinteresseerd in een s20 van wondamobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:12
thamm schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:50:

Ik heb zojuist de plus variant (12/128 cosmic grey) hier besteld. Zal vermelden wanneer hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Dank! Ik heb hem zelf ook gelijk besteld na mijn bericht. Gisteren kreeg ik vervolgens het (aparte maar verwachte) verzoek om een bewijsstuk van mijn adres door te sturen, dat heb ik gelijk gedaan. Zal het laten weten als hij ontvangen is. Ben ook benieuwd of de seal verbroken is, dat ben ik in een aantal reviews tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
thamm schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 18:02:
Dank! Ik heb hem zelf ook gelijk besteld na mijn bericht. Gisteren kreeg ik vervolgens het (aparte maar verwachte) verzoek om een bewijsstuk van mijn adres door te sturen, dat heb ik gelijk gedaan. Zal het laten weten als hij ontvangen is. Ben ook benieuwd of de seal verbroken is, dat ben ik in een aantal reviews tegengekomen.
Wat heb jij opgestuurd als bewijslast van identiteit / adres als ik vragen mag? Zojuist dezelfde vraag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
ArjenIsM3 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:26:
[...]

Wat heb jij opgestuurd als bewijslast van identiteit / adres als ik vragen mag? Zojuist dezelfde vraag gekregen.
Ik heb een factuur van mijn abonnement bij Tele2 gestuurd (waarop zowel mijn telefoonnummer als adres staan) en een ongerelateerde factuur op mijn adres. Daarnaast nog een kopie van mijn paspoort die ik zodanig heb bedekt met het tekstpatroon 'ONLY FOR T-DIMENSION IDENTIFICATION PURPOSES' dat er bijna geen paspoort meer te zien was. Documentnummer en BSN uiteraard ook afgedekt. Er werd daarnaast gevraagd om een vast telefoonnummer, heb aangegeven dat ik dat simpelweg niet heb. Dat was blijkbaar prima.

Blijft apart dat het allemaal nodig is. Wat we al niet doen voor een telefoon met fatsoenlijke chipset erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
thamm schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb een factuur van mijn abonnement bij Tele2 gestuurd (waarop zowel mijn telefoonnummer als adres staan) en een ongerelateerde factuur op mijn adres. Daarnaast nog een kopie van mijn paspoort die ik zodanig heb bedekt met het tekstpatroon 'ONLY FOR T-DIMENSION IDENTIFICATION PURPOSES' dat er bijna geen paspoort meer te zien was. Documentnummer en BSN uiteraard ook afgedekt. Er werd daarnaast gevraagd om een vast telefoonnummer, heb aangegeven dat ik dat simpelweg niet heb. Dat was blijkbaar prima.

Blijft apart dat het allemaal nodig is. Wat we al niet doen voor een telefoon met fatsoenlijke chipset erin :+
Het blijft inderdaad apart. Ik heb een knipsel van mijn bankafschrift toegevoegd (zonder financiële informatie uiteraard) voor de adresgegevens en een foto van mijn rijbewijs (met afgedekt documentnr) voor de zekerheid toegevoegd. Vast telefoonnummer heb ik ook niet. Heb mijn werk 06 er nog even bijgezet. Zal wel goed zijn.

Inderdaad heel vervelend dat dit nodig is voor een telefoon met fatsoenlijke chipset erin. Bestel toch veel liever bij een fatsoenlijke Nederlandse shop zodat je wat meer zekerheid hebt, maar het is even niet anders. Laten we hopen dat Samsung snel van die Exynos SoC's afstapt.

Ben benieuwd wanneer hij aankomt en of we nog gezeur krijgen met de Douane :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Is al die moeite echt nodig voor een andere chip, maakt dat zoveel verschil uit? Bovendien mis je zo ook de promotie met de AKG headset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
gop1 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:04:
Is al die moeite echt nodig voor een andere chip, maakt dat zoveel verschil uit? Bovendien mis je zo ook de promotie met de AKG headset.
Of het nodig is moet ieder voor zich bepalen. Persoonlijk vind ik het niet acceptabel. Het verschil in prestaties kan oplopen tot wel 30% en de accuduur van de Snapdragon is ook aanzienlijk beter bij gelijk gebruik. Daarnaast is Samsung hier ook niet echt transparant over. Men doet alsof de toestellen gelijkwaardig zijn door dezelfde naam en prijs te hanteren terwijl dat duidelijk niet het geval is.

Overigens is de AKG koptelefoon die op Marktplaats al aangeboden wordt vanaf €50 en waarover qua informatie en reviews 0,0 te vinden is in mijn ogen niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Inderdaad, precies wat Arjen zegt, ook wat betreft die headphone. En met name het name het verschil in accuduur kan oplopen tot uren en zal voor mij vaak het verschil maken tussen 1x of 2x per dag opladen. Verder doe ik zelf jaren met een telefoon (ik upgrade nu vanaf de S7) dus dan is het die extra moeite wel waard.

Maar helaas zal ook ik de afweging opnieuw moeten maken. Zojuist namelijk het volgende bericht van T-Dimension ontvangen:
Thank you very much for your order. We have double confirmed with the supplier, Samsung Galaxy S20 5G G9810 Dual 12+128GB Cosmic Grey is no stock now. We are sorry about that.

Don’t you mind exchanging for the Pink one instead?

Or you would like to cancel the order and get the full refund?

Please accept our apology if any inconvenience is caused to you.

Also, we will update the website ASAP.
Jammer. Heb aangegeven dat ik toch echt graag de grijze wil en gevraagd wanneer deze weer in voorraad komt. Lijkt me dat dit niet op korte termijn zal zijn, dus dan toch maar op zoek naar alternatieven. Op Wonda is hij wéér 65 euro duurder, de meerprijs wordt dan wel erg overdreven.

Voor iedereen die meeleest: de + versie lijkt overigens wel gewoon op voorraad bij T-Dimension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
thamm schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:26:
Inderdaad, precies wat Arjen zegt, ook wat betreft die headphone. En met name het name het verschil in accuduur kan oplopen tot uren en zal voor mij vaak het verschil maken tussen 1x of 2x per dag opladen. Verder doe ik zelf jaren met een telefoon (ik upgrade nu vanaf de S7) dus dan is het die extra moeite wel waard.

Maar helaas zal ook ik de afweging opnieuw moeten maken. Zojuist namelijk het volgende bericht van T-Dimension ontvangen:

[...]

Jammer. Heb aangegeven dat ik toch echt graag de grijze wil en gevraagd wanneer deze weer in voorraad komt. Lijkt me dat dit niet op korte termijn zal zijn, dus dan toch maar op zoek naar alternatieven. Op Wonda is hij wéér 65 euro duurder, de meerprijs wordt dan wel erg overdreven.

Voor iedereen die meeleest: de + versie lijkt overigens wel gewoon op voorraad bij T-Dimension.
Jammer! Ik heb de + versie in het grijs besteld (€765) bij T-dimension en inmiddels een verzendbevestiging ontvangen. Wellicht het overwegen waard?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Update: zojuist bericht gekregen van DHL dat mijn S20+ van T-dimension als het goed is morgen wordt geleverd. Verzending vanuit Manchester, dus hopelijk geen gezeur met de douane. Levering dus op dag 5, keurig binnen de aangegeven 5-7 dagen.

Edit: gisterochtend stond DHL voor de deur met de telefoon. Geen douane kosten. Telefoon was netjes verpakt in een doos met luchtkussentjes als opvulling. Zegel was niet verbroken. Geen enkel probleem met het toestel, dus ook geen bloatware etc. Kan T-Dimension zeker aanraden!

[ Voor 36% gewijzigd door ArjenIsM3 op 11-06-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Top dat je de telefoon zo snel en in verzegelde staat hebt ontvangen, veel plezier ermee!

Tsja, de plus-variant is relatief gunstig geprijsd inderdaad. Maar een van de selling points van de S20 was voor mij juist flagship kwaliteiten in een klein jasje, ik ga echt het liefst voor de kleinere.

Overigens geeft T-Dimension de afgelopen dagen aan dat de reguliere S20 ook weer op voorraad is. Ik heb ze hierover gemaild, maar blijkbaar zou dat een fout zijn. Toch apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Gaan jullie voor de 5G variant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
gop1 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:28:
Gaan jullie voor de 5G variant?
Heb ik wel gedaan. Was in mijn geval even duur als de 4G variant dus dan is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Zelf ben ik ook voor de 5G variant gegaan, had van mij niet gehoeven, maar van de Snapdragon variant is geen 4G versie.

Ik heb gisteren de S20 besteld. Bij zowel T-Dimension als Techinthebasket (gevonden op een Duits forum) hadden ze nog steeds geen voorraad van de reguliere S20 (G9810). Toch maar bij Wondamobile besteld dus, ook al was die daar 75 euro duurder (800 euro inclusief shipping). Vanochtend kreeg ik de tracking gegevens, hopelijk is hij volgende week hier.

T-Dimension heeft het geld al teruggestort, dat doen ze in ieder geval wel netjes.

En ja, het is wat gedoe voor slechts een andere processor, maar batterijduur vind ik een van de belangrijkste punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel56
  • Laatst online: 01-06 12:13
Heeft iemand ervaring met Vianen telecom. Hun aanbieding is erg laag een nieuw ongebruikt Samsung S 20 plus 4g toestel voor €749 dat lijkt me toch wel erg goed koop hoe kan dit en word er in Nederland wel een 4g uitgebracht. De 5g versie kost daar €825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
Michiel56 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:43:
Heeft iemand ervaring met Vianen telecom. Hun aanbieding is erg laag een nieuw ongebruikt Samsung S 20 plus 4g toestel voor €749 dat lijkt me toch wel erg goed koop hoe kan dit en word er in Nederland wel een 4g uitgebracht. De 5g versie kost daar €825
In Nederland komt er geen 4G variant van de S20+ het is dus een import model.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thamm
Hierbij nog even mijn ervaring met het bestellen van de S20 Snapdragon (G9810) bij Wondamobile, misschien is iemand er mee geholpen. Ook bij mij stond precies een week na m'n bestelling DHL voor de deur. De verpakking was gesealed, zoals het hoort natuurlijk. Na het opstarten van de telefoon kon ik 'm gelijk op Nederlands zetten en daarna heb ik aan niets meer gemerkt dat het eigenlijk een Hong Kong versie is, alles werkt perfect.

De eerste avond spotte ik wel een blauwe subpixel die altijd aan is. Tsja, dan loop je gelijk tegen het nadeel van zo'n importactie aan, even omruilen kan zo weken duren lijkt me. Daar had ik weinig zin in en uiteindelijk toch besloten om daar geen aandacht aan te besteden, het valt alleen op in de donkerste situaties en zelfs dan eigenlijk nauwelijks. En verder is het een goed en uniform paneel. Hoogstens jammer voor de verkoop maar ik ben van plan de telefoon nog wel wat jaren te gebruiken.

All in all zeker blij dat ik toch voor de Snapdragon variant ben gegaan. De accuduur is top, de standby-drain inderdaad erg laag, en heb gisteren gewoon de OTA update van juli ontvangen. De enige nadelen die ik kan noemen zijn garantie (wel aanwezig maar meer gedoe) en mogelijk ook het niet kunnen laten repareren in Europa; dat laatste las ik op een forum maar kan ik zelf niet bevestigen.

[ Voor 6% gewijzigd door thamm op 04-07-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 13:13
Even voor de zekerheid;

Welk model S20+(5G) met Snapdragon hebben jullie bij T-Dimension bestelt?
Ik neem aan de G9860 ?

Ik zie er namelijk nog een, de G986B/DS (volgens de specs zonder Snapdragon)

[ Voor 66% gewijzigd door Shadow88 op 10-07-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
Shadow88 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:26:
Even voor de zekerheid;

Welk model S20+(5G) met Snapdragon hebben jullie bij T-Dimension bestelt?
Ik neem aan de G9860 ?

Ik zie er namelijk nog een, de G986B/DS (volgens de specs zonder Snapdragon)
Volgens mij is de S20 altijd dual sim, maar check het even. Ik zou sowieso voor de Snapdragon variant gaan, dat lijkt me het hele idee om daar te bestellen.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic