Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
@Wekkel ik denk niet dat ik hem ga gebruiken. Ik heb hem cadeau gekregen van Coolblue als compensatie omdat ze de s20u 512gb niet konden leveren. Dus waarschijnlijk verkoop ik hem👍

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Zondag 8 maart een Samsung Ultra besteld en vandaag binnen gekregen via mobiel.nl.
Prima verlopen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Iemand al een ultra gehad van vodafone , deze zwijgen namelijk in alle talen :( .......

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
11 februari besteld in de Samsung Shop, verwachte levering: 20 mei...

Moet nog eventjes wachten dus op mijn Samsung Galaxy Ultra 5G 512GB...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De Ultra 512GB variant lijkt het meest vertraagd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Grandisimo schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:47:
Zondag 8 maart een Samsung Ultra besteld en vandaag binnen gekregen via mobiel.nl.
Prima verlopen allemaal.
Welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
De grijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij mij staat er op de KPN bestel pagina nu dat de kleur die ik besteld heb (cloud blue) niet leverbaar is op het moment. De zwarte en de grijze volgens mij wel als de site zo bekijk. Beetje jammer altijd neem ik een zwarte telefoon doe ik eens wat anders is die uit verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Hmm, mijn Buds+ aanvraag is voorlopig niet goedgekeurd. Reden: er is geen aankoopdatum zichtbaar op het aankoopbewijs en er is geen pre-orderbewijs aangeleverd. Ik heb adviezen van vorig jaar in het S10-topic opgevolgd en m'n contract met Tele2 (direct daar besteld) ingeleverd. Zal Tele2 morgen eens bellen hoe ik de juiste documenten aanlever, want ik heb niets van ze gehad dat aan alle voorwaarden voldoet. Mocht er iemand in hetzelfde schuitje zitten, let me know!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

BeefHazard schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 23:32:
Hmm, mijn Buds+ aanvraag is voorlopig niet goedgekeurd. Reden: er is geen aankoopdatum zichtbaar op het aankoopbewijs en er is geen pre-orderbewijs aangeleverd. Ik heb adviezen van vorig jaar in het S10-topic opgevolgd en m'n contract met Tele2 (direct daar besteld) ingeleverd. Zal Tele2 morgen eens bellen hoe ik de juiste documenten aanlever, want ik heb niets van ze gehad dat aan alle voorwaarden voldoet. Mocht er iemand in hetzelfde schuitje zitten, let me know!
Mocht het helpen:
Ik heb de factuur van belsimpel aangeleverd, zonder het gedeelte van mijn contract. Puur de factuur van aankoop.
Verder een foto van de doos met IMEI sticker.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Laatst online: 08:53
@BeefHazard
Ik heb ook gewoon de factuur van mobiel.nl zonder contract samen met de foto verstuurd en dat was in orde.
Dus gewoon even je factuur downloaden bij Tele2 en dan zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

Bijzonder... Ik had hem al veel eerder besteld en bij mij was ie niet voorradig... 8)7 Echt een stelletje mafklappers bij dat mobiel.nl Wat een ballentent... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGAdrenA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 10:23
12 feb de ultra 125GB grey besteld bij GSMweb,
tot nu toe alleen een email gehad dat de levering verstraagd is.
Geen zicht op wanneer er weer levering mogenlijk is.

Daarnaast verloopt alle contact met de klantenservice stroef met telkens een zeer ongeïnteresseerde medewerkster.
Laatste keer dat ik een toestel bestel bij gsmweb!

Krijg ik net een email dat coolblue ze weer op voorraad heeft, dus vandaag bestellen is morgen in huis. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:14
@BeefHazard
Wat de andere er niet bij hebben gezegds is dat op de factuur van mobiel.nl niet alleen de factuurdatum staat (is de datum van verzending), maar ook de orderdatum. En die moet Samsung natuurlijk hebben. Dus als die er bij de factuur van Tele2 niet bijstaat, dan is alleen de factuur niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT Marty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
CGAdrenA schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:51:
12 feb de ultra 125GB grey besteld bij GSMweb,
tot nu toe alleen een email gehad dat de levering verstraagd is.
Geen zicht op wanneer er weer levering mogenlijk is.

Daarnaast verloopt alle contact met de klantenservice stroef met telkens een zeer ongeïnteresseerde medewerkster.
Laatste keer dat ik een toestel bestel bij gsmweb!

Krijg ik net een email dat coolblue ze weer op voorraad heeft, dus vandaag bestellen is morgen in huis. 🤔
Hier ook de S20 Ultra (128GB) Cosmic Grey bij GSMweb besteld op 29 februari. Op de site staat nu "In bestelling" en "Vandaag besteld, binnen 3 dagen in huis.". Het lijkt me sterk, maar wie weten krijgen we hem komende week alsnog binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 11:56
Eldro19 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:02:
Zojuist al terugkoppeling gehad van Coolblue (In 2 uur tijd)
Buds worden nog steeds meegeleverd, maar moet me hiervoor aanmelden voor de actie in Belgie.
Als het niet lukt kon ik contact opnemen met Coolblue.

[...]
Inmiddels heb ik ook deze terugkoppeling van Coolblue ontvangen, neem contact op met Samsung België voor de buds + als je de rg versie hebt brsteld. Dit heb ik vrijdag gedaan en vandaag kreeg ik te horen dat ik niet in aanmerking kom voor deze actie. Nu weer contact met Coolblue gezocht met het vriendelijke doch dringend verzoek om dit op te lossen. Zal me benieuwen hoe dit afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
13 februari de S20 Ultra 128gb Cosmic Grey besteld bij Vodafone (via Friends & Family), ze gaven eerst aan dat de levering eind week 11 zou plaatsvinden maar daarna hoorde ik niets meer. Zelf contact opgenomen met ze en ze gaven aan dat het deze week zou gaan gebeuren... Ik hoop dat het klopt.

Wat ik vreemd vind is dat een collega een paar dagen na mij hetzelfde toestel besteld had bij Vodafone maar dan zonder F&F en die heeft hem wel geleverd gekregen (vrijdag al)... Misschien is F&F lagere prioriteit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
EnigmaNL schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:51:
13 februari de S20 Ultra 128gb Cosmic Grey besteld bij Vodafone (via Friends & Family), ze gaven eerst aan dat de levering eind week 11 zou plaatsvinden maar daarna hoorde ik niets meer. Zelf contact opgenomen met ze en ze gaven aan dat het deze week zou gaan gebeuren... Ik hoop dat het klopt.

Wat ik vreemd vind is dat een collega een paar dagen na mij hetzelfde toestel besteld had bij Vodafone maar dan zonder F&F en die heeft hem wel geleverd gekregen (vrijdag al)... Misschien is F&F lagere prioriteit ofzo?
Friends & Family is een ander verkoopkanaal wellicht dat het daardoor langer duurt?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
Megapaul schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:01:
[...]

Friends & Family is een ander verkoopkanaal wellicht dat het daardoor langer duurt?
Zou kunnen, ik vind de communicatie over mijn bestelling echt betreurenswaardig. Je kunt nergens de status van je bestelling inzien.

Elke keer wanneer ik mijn abbo verleng denk ik "volgende keer geen Vodafone" en toch trap ik er keer op keer weer in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Via mobiel.nl was je in combinatie met Vodafone veel goedkoper uit geweest en ze hebben keurig op de 13e geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit meer iets bestellen bij t-mobile. S20 ultra grijs 128gb besteld die 13maart zogenaamd leverbaar zou moeten zijn(onzin) er staat nu levertijd 2weken. Ben er ook niet van op de hoogte gehouden ben er zelf achteraan moeten gaan. Elke keer andere smoesjes aan de telefoon. Hoe kan je iets verkopen als je het niet hebt?? Elke medewerker verteld me iets anders. Zeer slecht georganiseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 16:35

Mimiix

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 04:57:
Nooit meer iets bestellen bij t-mobile. S20 ultra grijs 128gb besteld die 13maart zogenaamd leverbaar zou moeten zijn(onzin) er staat nu levertijd 2weken. Ben er ook niet van op de hoogte gehouden ben er zelf achteraan moeten gaan. Elke keer andere smoesjes aan de telefoon. Hoe kan je iets verkopen als je het niet hebt?? Elke medewerker verteld me iets anders. Zeer slecht georganiseerd
Exact hetzelfde bij KPN.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
D3nnisd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:05:
[...]

Exact hetzelfde bij KPN.
Vodafone ook ..... :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik moet zeggen ben heel tevreden over Belsimpel. Snelle levering en goede klantenservice. Elke keer uitstekend te woord gestaan en ook nooit lang wachten voordat men iemand aan de lijn kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Net een bevestiging/goedkeuring gehad van mijn registratie voor de Galaxy Buds promotie, nu kan het nog 6 weken duren voordat ze er zijn.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 04:57:
Klagen is natuurlijk makkelijk. Ik denk dat je vergeet dat T-Mobile afhankelijk is van wat Samsung aanleverd. Op basis van die verwachting communiceren ze een levertijd of wellicht direct beschikbaar.
Als er echter wijzigingen zijn in de te ontvangen aantallen kan het dus zomaar zijn dat jij van direct leverbaar ineens en op een heel laat moment te horen krijgt dat er een levertijd is.
Denk niet dat de providers dit bewust doen, schieten zij immers ook niets mee op.
Snap dat je erg uitkijkt naar je nieuwe toestel, maar heb geduld, je krijgt hem echt wel.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mijn toestel is zojuist binnengekomen, straks mooi mee aan de slag :)

Ook gelijk de Buds+ besteld, helaas zijn het wel weer de witte :(

[ Voor 33% gewijzigd door EnigmaNL op 18-03-2020 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kreeg vandaag vanuit het niets een SMS dat mijn S20+ Cloud Blue onderweg is (morgen komt ie binnen), Ben benieuwd dan gelijk even die Buds+ bestellen maar dat zal ook wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

EnigmaNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:40:
Mijn toestel is zojuist binnengekomen, straks mooi mee aan de slag :)

Ook gelijk de Buds+ besteld, helaas zijn het wel weer de witte :(
Inderdaad, had hier liever ook een keuze gehad en voor de zwarte gekozen, maarja het "gegeven paard" principe hè, dus ik ben er stiekem toch maar heel blij mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03-2020
Pre-order van de S20 Ultra Cosmic Grey bij Mobiel.nl, geplaatst op 7 maart, wordt na enige tijd gewacht te hebben vandaag verzonden. Met andere woorden; de tweede levering is vandaag bij hun binnen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGAdrenA
GSMweb zwijgt nog aan alle kanten. Ik vraag me af of die überhaupt al een eerste zending hebben binnengekregen.
Gisteren contact opgenomen of ze al wisten wanneer een levering verwacht kan worden, maar de verveelde medewerkster had nog geen idee.
Waarschijnlijk interesseert het ze ook niks

[ Voor 8% gewijzigd door CGAdrenA op 19-03-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Laatst online: 08:53
Zojuist ontvangen van Samsung:

"Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S20 promotie met registratienummer .... is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen 6 weken jouw cadeau te versturen.

Wij sturen je een bericht zodra wij jouw cadeau versturen naar:"

Dus nu wachten we af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGAdrenA
Even aan vraag aan de overige tweakers,
Zijn er nog veel van jullie die nog een pre order open hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT Marty
CGAdrenA schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:38:
Even aan vraag aan de overige tweakers,
Zijn er nog veel van jullie die nog een pre order open hebben staan?
Ja, ik ben nog in afwachting van de levering van mijn op 29 februari bij GSMweb.nl bestelde Galaxy S20 Ultra Cosmic Grey. Ik ben niet de enige aan de eerdere reacties te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door CT Marty op 21-03-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGAdrenA
CT Marty schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 14:35:
[...]

Ja, ik ben nog in afwachting van de levering van mijn op 29 februari bij GSMweb.nl bestelde Galaxy S20 Ultra Cosmic Grey. Ik ben niet de enige aan de eerdere reacties te zien.
Ik wacht op hetzelfde toestel ook van gsmweb, ze beweren dat zij niet de enige zijn die niet kunnen leveren, maar daar krijg ik zo mijn twijfels over. Ik zie steeds meer aanbieders waar het toestel uit voorraad leverbaar is.
Na mijn vraag waarom ze adverteren met "vandaag bestel, binnen 3 dagen in huis" zeggen ze dat ze nog bezig zijn de website aan te passen. Een aanpassing die blijkbaar een een week moet duren.
Lijkt mij eerder een valse marketing truc (iets wat in strijd is met de wet).

Zit er onderhand aan te denken mijn overeenkomst te herroepen (waarbij is dus het recht op de buds+ zal verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT Marty
CGAdrenA schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:29:
[...]

Ik wacht op hetzelfde toestel ook van gsmweb, ze beweren dat zij niet de enige zijn die niet kunnen leveren, maar daar krijg ik zo mijn twijfels over. Ik zie steeds meer aanbieders waar het toestel uit voorraad leverbaar is.
Na mijn vraag waarom ze adverteren met "vandaag bestel, binnen 3 dagen in huis" zeggen ze dat ze nog bezig zijn de website aan te passen. Een aanpassing die blijkbaar een een week moet duren.

Zit er onderhand aan te denken mijn overeenkomst te herroepen (waarbij is dus het recht op de buds+ zal verliezen).
Ik heb ze een week geleden ook al aangesproken op die 3 dagen en of dit betekende dat ik deze week mijn toestel zou ontvangen, maar toen gaven ze aan dat ze het nog aan moesten passen. Is nog steeds niet gebeurd en is volgens mij een marketing / sales truc om maar te voorkomen dat bestellingen uitblijven. Misleiding dus. Ik zit zelf ook met de Buds+, anders had ik mijn bestelling ook allang verplaatst naar Mobiel of Belsimpel; dan maar iets duurder. Maar nu verlies je inderdaad het pre-order voordeel, dus dan wacht ik nog maar wat langer... Mobiel en Belsimpel hebben beide het toestel alweer in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Wacht hier nog steeds op pre order van S20 ultra via friends&family , laatste communicatie vanuit Vodafone was 18 februari :( . Zit er inderdaad ook over na te denken om hem maar te annuleren en elders weer te bestellen zonder de buds . 8)7

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Welke versie? 512gb komt niet eerder dan medio mei.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
Nee , de 128gb versie .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT Marty
CGAdrenA schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:29:
[...]

Voor alle bestellers van de S20 Ultra bij GSMweb: ik heb zonet bericht gehad dat mijn mobiel (S20 Ultra 128GB Cosmic Grey) klaar ligt voor verzending (besteld 29 februari). Ik hoop hem dus op korte termijn te ontvangen. Voor iedereen die nog geen bericht heeft ontvangen (van GSMweb): nog even volhouden dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-09 09:46
Is de snapdragon versie s20+ op eglobal de G986?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 22:33
denoli74 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:41:
Is de snapdragon versie s20+ op eglobal de G986?
De G9860 versie die ze verkopen is een China Unlocked S20+ met Snapdragon inderdaad. eGlobal heeft echter niet een al te goede reputatie dus ik kan ze niet echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik zou daar ook niet dergelijke dure producten vandaan halen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5wutifjRAKi1R5Viqw2J6v8GQy0=/f/image/biqx7F4NOETiGe3uSfYcmhvx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
Nee hoor was ik zeker niet van plan deze daar te bestellen.
In augustus staat er wel een weekje New York op de planning(als dit doorgaat tenminste met het corona virus)en zou ik er mij misschien wel 1 tje kunnen aanschaffen.😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CGAdrenA
CT Marty schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:14:
[...]

Voor alle bestellers van de S20 Ultra bij GSMweb: ik heb zonet bericht gehad dat mijn mobiel (S20 Ultra 128GB Cosmic Grey) klaar ligt voor verzending (besteld 29 februari). Ik hoop hem dus op korte termijn te ontvangen. Voor iedereen die nog geen bericht heeft ontvangen (van GSMweb): nog even volhouden dus! :)
Hier hetzelfde bericht ontvangen van GSMweb, vond het erg toevallig aangezien ik ze vanochtend een klachtmail heb gestuurd, verwijzend naar een aantal wetten waar ze niet aan voldoen. In dezelfde mail GSMweb vermeld dat als ze niet spoedig zouden leveren ik het product zou herroepen.

Nu ik lees dat andere GSMweb klanten hetzelfde bericht ontvingen denk ik echt dat het toeval is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net bericht van Samsung, Buds+ worden morgen geleverd. Gelukkig geen 6 weken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:28
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:26:
Kreeg net bericht van Samsung, Buds+ worden morgen geleverd. Gelukkig geen 6 weken dus :)
Hier ook, vandaag einde middag dag zouden ze met PostNL mee moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 21:39
heb op 19 februari de s20 Ultra 128GB besteld bij GSM web.
echter tot op heden nog niks gehoord.
bij een vodafone abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:32
SeveS schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:07:
[...]

Hier ook, vandaag einde middag dag zouden ze met PostNL mee moeten komen :)
Ik heb zondag wel bericht gehad van Samung de buds+ promotie actie is goedgekeurd, echter nog niks vernomen van PostNL. wel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

nosfertu schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:53:
[...]

Ik heb zondag wel bericht gehad van Samung de buds+ promotie actie is goedgekeurd, echter nog niks vernomen van PostNL. wel vreemd.
Na goedkeuring krijg je nog een mailtje van samsung dat ze verzonden zijn, heeft bij mij ook een week ofzo geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 22:25
Ik wil hier even vermelden dat mijn S20Ultra 512GB nog steeds niet geannuleerd kan worden door Samsung. Blijkbaar moet nu de ICT afdeling het gaan fixen zelfs.

Geschiedenis:
Ik had de S20 Ultra 512GB besteld. Ik kreeg 2 dagen voor de release te horen dat deze variant 2 maanden is uitgesteld. Ik kreeg verschillende opties wat hiermee te doen. Ik koos ervoor om voor de 128GB versie te gaan van de Ultra en de 512GB te annuleren.
Hiervoor moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en betalen voor de 128GB versie. Ik had dus al €1549 betaald voor de S20 Ultra 512GB en nu dus ook nog eens €1349 voor de S20 Ultra 128GB. De S20 Ultra 128GB heb ik netjes binnen gekregen op de release dag.

Helaas lukt het Samsung nog niet de S20 Ultra 512GB te annuleren. Na meerdere keren van support te horen gekregen te hebben dat het naar een andere afdeling wordt doorgezet kreeg ik vandaag te horen dat dit nog wel even gaat duren omdat de ICT afdeling ervoor nodig is. Oftewel ik wacht nog steeds op €1549,- van Samsung. Ik vind het echt niet normaal dat Samsung dit niet anders kan regelen.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 25-03-2020 18:06 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:52
Ach, als ze niet binnen 14 dagen na annulering het bedrag terugbetalen kun je wettelijke rente vragen. Dat levert een stuk meer op dan een spaarrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
evdakker schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:08:
Ach, als ze niet binnen 14 dagen na annulering het bedrag terugbetalen kun je wettelijke rente vragen. Dat levert een stuk meer op dan een spaarrekening.
Behalve dat nergens nog staat dat hij geannuleerd is. Want dat lukt dus niet. Alleen in hun support systeem staat dat ik hem wil annuleren. Maar ze krijgen hem niet geannuleerd, waardoor op de website staat dat hij nog in bestelling is voor mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
MrBlueEyes schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:03:
Ik wil hier even vermelden dat mijn S20Ultra 512GB nog steeds niet geannuleerd kan worden door Samsung. Blijkbaar moet nu de ICT afdeling het gaan fixen zelfs.

Geschiedenis:
Ik had de S20 Ultra 512GB besteld. Ik kreeg 2 dagen voor de release te horen dat deze variant 2 maanden is uitgesteld. Ik kreeg verschillende opties wat hiermee te doen. Ik koos ervoor om voor de 128GB versie te gaan van de Ultra en de 512GB te annuleren.
Hiervoor moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en betalen voor de 128GB versie. Ik had dus al €1549 betaald voor de S20 Ultra 512GB en nu dus ook nog eens €1349 voor de S20 Ultra 128GB. De S20 Ultra 128GB heb ik netjes binnen gekregen op de release dag.

Helaas lukt het Samsung nog niet de S20 Ultra 512GB te annuleren. Na meerdere keren van support te horen gekregen te hebben dat het naar een andere afdeling wordt doorgezet kreeg ik vandaag te horen dat dit nog wel even gaat duren omdat de ICT afdeling ervoor nodig is. Oftewel ik wacht nog steeds op €1549,- van Samsung. Ik vind het echt niet normaal dat Samsung dit niet anders kan regelen.
Hadden ze niet gewoon de order kunnen aanpassen en dat ze 200 euro terugstorten?
In plaats van dat je nogmaals eerst moet betalen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Megapaul schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:17:
[...]

Hadden ze niet gewoon de order kunnen aanpassen en dat ze 200 euro terugstorten?
In plaats van dat je nogmaals eerst moet betalen.
Ja dat was dus niet mogelijk. Dat maakte het allemaal zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verkeerde topic, oeps :)

[ Voor 110% gewijzigd door EnigmaNL op 26-03-2020 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
S20+, te mooi om waar te zijn?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2bk-2b4A0aMPX9szpqtR7CjxIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LURtu2DqP7IDJXzZltxXv8JL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo1337
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKKviLfVVvPkuZb3Dhdx14L27I8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bVvo7vWEe64zEMiqyCBaahb1.jpg?f=fotoalbum_large

Dag later nog lager, het bedrijf die het verkoopt bekeken. En ze verkopen alleen tweedehands of refurbished telefoons. Wellicht een nieuw 'tweedehands'

[ Voor 18% gewijzigd door leo1337 op 29-03-2020 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 14:23
Goed om te zien dat de prijzen inmiddels langzaam omlaag gaan en de reguliere S20 (4G) zelfs onder de 800 euro is gedoken. Wel een beetje jammer dat dit zich nog niet vertaald heeft naar lagere prijzen van de combinatie abo + telefoon, wat onder de streep meestal toch wat voordeliger uitpakt. Even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bij GSMWeb is het vooralsnog stil (S20 Ultra 128Mb).

Verder afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 22:31
Maandagvond (voor 20:00 uur) nieuwe telefoon besteld via Mobiel.nl, deze zou de volgende dag (gister dus) geleverd worden.
Helaas niet aan gedacht om de bestelling te plaatsen met mijn Credit Card maar direct via iDeal afgerekend.
Helaas, dinsdagmiddag om half 3 een email dat de zending vertraagd was en het een dag later (vandaag dus) zou worden.
Balen, maar ach, kan gebeuren en die ene dag meer...

Vandaag op het PostNL pakket punt geweest om het doosje, letterlijk het doosje, op te halen.
Ze zetten het doosje voor me neer, scannen mijn legitimatie, ik teken, pak het doosje en loop naar buiten.
Ik vond het doosje echter wel verdacht licht aanvoelen dus ik maakte het doosje meteen open in de auto.
Ik had het goed gevoeld, het doosje was inderdaad te verdacht licht, want er zat geen telefoon in.
Meteen daarna zag ik een sticker van PostNL (poststuk incompleet en/of beschadigd) en zag ik dat de onderkant open was gemaakt en weer dichtgeplakt.

Meteen mobiel.nl gebeld en moest wat foto's van het doosje aanleveren en een formulier invullen.
Nu gaan ze een onderzoek starten bij PostNL.

Nu dus afwachten op de uitkomst van het onderzoek :-( ;w
Hopelijk binnen een paar dagen goed nieuws.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

GSMWeb update: mijn telefoon is onderweg (S20 Ultra 128Mb). Dus er is kennelijk weer voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
Zojuist de earbuds binnen.
Straks uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 16:33
Rensjuh schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:31:
Maandagvond (voor 20:00 uur) nieuwe telefoon besteld via Mobiel.nl, deze zou de volgende dag (gister dus) geleverd worden.
Helaas niet aan gedacht om de bestelling te plaatsen met mijn Credit Card maar direct via iDeal afgerekend.

Nu dus afwachten op de uitkomst van het onderzoek :-( ;w
Hopelijk binnen een paar dagen goed nieuws.
Al iets gehoord van PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Laatst online: 12-09 22:31
Toekan schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 10:28:
[...]

Al iets gehoord van PostNL?
Nee nog niks.
Alleen van mobiel.nl een standaard mailtje terug met dat ze t gingen onderzoeken.
Hoop in de loop van volgende week te horen hoe of wat...

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ik zag op mobiel.nl dat de s20 4G meedoet aan de galaxy fit actie, echter op belsimpel staat niet dat de s20 4G meedoet aan de galaxy fit actie, alleen de 5G s20 doet volgens de site van belsimpel mee.

Als ik op de samsung site kijk dan staat er bij de actie inderdaad s20 4G er ook bij. Weet iemand hoe het zit met belsimpel s20 4G galaxy fit actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 17:34
Tim2010 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:40:
Toevallig gaat een Amerikaanse collega van mij deze week terug naar Amerika en komt ie in eerste week van april weer terug (als dat nog kan kijkende naar wat er gaande is). Ik heb hem gevraagd een unlocked S20+ met SD mee terug te nemen voor me. Ik ben zeer benieuwd om te zien hoe groot het verschil zal zijn tov de Exynos variant.
Je bent geinteresseerd in de S20+ Snapdragon variant.
Ik ben aan 't kijken voor de S20 ultra snapdragon variant. Ik zie op Amazon.com de SM-G988N.
Die heeft Snapdragon, maar ook 256GB, en dat voor $1200,- (€ 1150,-).

Ik ben even bij de verkoper navragen hoe dat zit.
Mogelijk dat ik die versie koop via Amazon (2 weken levertijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
DaveCool schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 19:17:
[...]

Je bent geinteresseerd in de S20+ Snapdragon variant.
Ik ben aan 't kijken voor de S20 ultra snapdragon variant. Ik zie op Amazon.com de SM-G988N.
Die heeft Snapdragon, maar ook 256GB, en dat voor $1200,- (€ 1150,-).

Ik ben even bij de verkoper navragen hoe dat zit.
Mogelijk dat ik die versie koop via Amazon (2 weken levertijd).
Let wel dat Amazon.com momenteel niet levert naar Europa vanwege CoVID-19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
Noresponse schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 23:21:
snap ook niet dat ze de exynos in Europa er in drukken.De nieuws snapdragon is veel beter idd. en die hele pixelbinding is allemaal software matig en ze werken met man en macht om die software te verbeteren. Toestel is wellicht te snel op de markt gezet en voor de verkeerde prijs.

Als ik alleen al naar de note 10+ of P30 pro kijk doen die niet echt onder, nog sterker ik heb foto;s gezien waarbij je wat meer scherpte zag bij de P30 pro en dat is 1300 vs 600 euro en om eerlijk te zijn wifi 6 en 5G is leuk in 2021 of later en dat is het ook wel.

De mi 10 pro is te duur en de P40 pro is een mooie sony sensor en zekers een goed toestel , maar geen google en dan ook 1000 euro vragen. Ik weet niet, zou eerder voor de P30 pro gaan en afwachten tot Huawei ook apps zoals ING,ABN-AMRO heeft en wat andere populaire apps.

Wat me het meest boos maakt is die bluetooth headset van 150 euro erbij en een smartwatche erbij van 200 euro. Waarom gooit xiaomi het toestel gewoon niet op 849 euro en Huawei de P40 pro niet op 849 euro en laat die extra gadgets lekker zitten. Ik zit niet te wachten op een watch of bluetooth headset die ik al heb van 150 euro.

Samsung heeft ook van die deals. gooi die prijs maar 100 euro naar beneden. Komt er gewoon op neer een paar maanden wachten en dan net in juni/julie voor een paar honderd euro goedkoper aanschaffen.
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B086B585SF

799 Inc buds en smartwatch

-Edit-

De pro is 999

Horloge kan je wel makkelijk voor 100 verkopen en de buds ook wel...

Heb je hem toch voor 800

Schopje naar levertijden en prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 05-04-2020 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Aggressor schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 23:23:
[...]

Dat is de P40 en niet de P40 pro :) De P40 is minder dan de p30 pro qua foto;s die ik heb gezien, maar wel natuurlijker dan de p30 pro

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B086B585SF

799 Inc buds en smartwatch

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 05-04-2020 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Tec7lol schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:51:
[...]

In de US hebben ze dan nog de snapdragon versie die een heel stuk beter werkt.
Moet je kijken hoe onze europese Exynos juist presteert :'( :'( :'( .

- YouTube: The TRUTH about Snapdragon vs Exynos! [Samsung Galaxy S20] | The Tec...
- YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra - Exynos vs Snapdragon.
- YouTube: Exynos 990 vs Snapdragon 865 Samsung Galaxy S20+ GPU performance hea...

Ik kan alvast zeggen, na het bekijken van bovenstaande reviews, dat de Exynos-versie het zeker niet zal worden! :(
Iemand een link om een SD versie te bestellen ? (k*t Samsung!)

Vergeet btw niet de petitie te tekenen !
https://www.change.org/p/...us-inferior-exynos-phones

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 05-04-2020 10:40 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Ga die petitie alleen tekenen als ze de prijs naar beneden gooien :) Kunnen we daar geen petitie van maken of allemaal afspreken de S20 pas te kopen rond 1000 euro en de S20 + voor 849 euro.

We moeten nu echt de prijzen boycotten anders betalen we volgend jaar 1500 euro voor een Ultra en een S30 voor 1300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
Q_7 schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:33:
[...]

[mbr]Schopje naar levertijden en prijzen.[/]
Je kon er eentje bij Amazon.com bestellen maar vanwege CoVID-19 maatregelen levert Amazon.com momenteel niet naar Europa.Je zou nog bij andere grote Amerikaanse webwinkels kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Laatst online: 09:55
@ iedereen: Vergeet niet dat de S20 SnapDragon USA versie, heel andere 5G banden doet dan de EU versie.
Ja hij is misschien sneller, maar houdt er rekening mee dat de USA versie op vele EU 5G banden niet gaat werken!

https://www.pcmag.com/new...cked-all-carrier-5g-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Q_7 schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:33:
[...]

[mbr]Schopje naar levertijden en prijzen.[/]
Zie Amazon.com. Daar leveren 3e partijen met Amazon voorwaarden gewoon naar de EU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 14:37
neeecht schreef op zondag 5 april 2020 @ 14:02:
@ iedereen: Vergeet niet dat de S20 SnapDragon USA versie, heel andere 5G banden doet dan de EU versie.
Ja hij is misschien sneller, maar houdt er rekening mee dat de USA versie op vele EU 5G banden niet gaat werken!

https://www.pcmag.com/new...cked-all-carrier-5g-phone
Is de Koreaanse versie dan een optie?

SM-G988N (Korea)
Qualcomm Snapdragon 865
5G band n78 only
LTE bands 1/2/3/4/5/7/8/12/13/18/19/20/25/26/28/38/39/40/41/66

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2010
Guids schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:08:
[...]

Is de Koreaanse versie dan een optie?

SM-G988N (Korea)
Qualcomm Snapdragon 865
5G band n78 only
Nederland zal 3 frequenties gebruiken voor 5G (volgens EU regels):
700Mhz voor grote zendmasten die voor landelijke dekking zorgen maar een lage snelheid hebben
3500Mhz voor lokale zenders op straat, het bereik is kleiner maar heeft een hoge snelheid
26000Mhz voor kleine gerichte zenders, zeer klein bereik maar zeer hoge snelheid

n78 is een band in de 3500Mhz dus ja technisch gezien zou je met een Koreaanse versie 5G hebben, maar alleen van straatmasten binnen steden bebouwde gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
@Guids @Tim2010 en vanaf 2022-2023 pas. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2010
Net mijn Galaxy S20+ 5G uit Korea ontvangen. Dit was volgens de verkoper op Amazon.com een 'Korean International Factory Unlocked SM-G986N' versie met 256GB opslag en een Snapdragon 865 SoC.

Kan uit mijn eerste korte ervaring (batterij was maar 10%) inderdaad bevestigen dat telefoon met SD865 komt. Tele2/T-Mobile simkaartjes worden probleemloos geaccepteert en 4G doet het uitstekend. Telefoon staat standaard op Engels, idem voor voice assist. Oplader komt met F-type stekker die we ook in Europa gebruiken, oplaadkabel is USB-C aan beide uiteinden, er zit geen USB A naar C kabel bij. Grappige is wel dat oplader en kabel allebei wit zijn omdat ik een Cloud White S20+ had gekocht. Leuke touch Samsung. Je krijgt ook een doorzichtig zacht plastic beschermhoesje.

Qua bloatware valt het enorm mee, ik heb tot nu toe alleen 5 Koreaanse apps gespot die ik niet kan verwijderen, 3 daarvan zijn games maar er zijn natuurlijk andere manieren om deze toch te kunnen verwijderen.

Tot nu toe niks te klagen dus. Maar ik zal hem eens een paar dagen wat uitgebreider moeten gebruiken voor ik een definitief oordeel kan vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Tim2010 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:43:
Net mijn Galaxy S20+ 5G uit Korea ontvangen. Dit was volgens de verkoper op Amazon.com een 'Korean International Factory Unlocked SM-G986N' versie met 256GB opslag en een Snapdragon 865 SoC.

Kan uit mijn eerste korte ervaring (batterij was maar 10%) inderdaad bevestigen dat telefoon met SD865 komt. Tele2/T-Mobile simkaartjes worden probleemloos geaccepteert en 4G doet het uitstekend. Telefoon staat standaard op Engels, idem voor voice assist. Oplader komt met F-type stekker die we ook in Europa gebruiken, oplaadkabel is USB-C aan beide uiteinden, er zit geen USB A naar C kabel bij. Grappige is wel dat oplader en kabel allebei wit zijn omdat ik een Cloud White S20+ had gekocht. Leuke touch Samsung. Je krijgt ook een doorzichtig zacht plastic beschermhoesje.

Qua bloatware valt het enorm mee, ik heb tot nu toe alleen 5 Koreaanse apps gespot die ik niet kan verwijderen, 3 daarvan zijn games maar er zijn natuurlijk andere manieren om deze toch te kunnen verwijderen.

Tot nu toe niks te klagen dus. Maar ik zal hem eens een paar dagen wat uitgebreider moeten gebruiken voor ik een definitief oordeel kan vellen.
Kijk, dat was ook mijn idee.
En heeft hij dus ook inderdaad 256GB opslag?

Hoe heb je hem besteld?
Via Amazon.com bij 'NEECELLPHONE' als verkoper?

En tenslotte, hoe lang duurde het tussen betalen en ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
DaveCool schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:59:
[...]

Kijk, dat was ook mijn idee.
En heeft hij dus ook inderdaad 256GB opslag?

Hoe heb je hem besteld?
Via Amazon.com bij 'NEECELLPHONE' als verkoper?

En tenslotte, hoe lang duurde het tussen betalen en ontvangen?
Was inderdaad bij 'NEWCELLPHONE'. Opslag is ook gewoon keurig 256GB versie. Ik had op vrijdagavond 3 april besteld en hij kwam dus vandaag in de ochtend aan. Bezorging was met DHL en ik had express delivery voor 20 USD extra gekozen. Let wel dat als je bij NEWCELLPHONE besteld je ook nog BTW moet bijbetalen zodra het in Europa bij de douane aankomt. In mijn geval denk ik dat ik geluk heb gehad want als ik snel even reken heeft DHL mij echt geen 21% BTW gerekend, sterker nog het was amper 6%. Geen idee waarom, maar ik zou er niet vanuit gaan dat je ook maar 6% betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Tim2010 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:13:
[...]

Was inderdaad bij 'NEWCELLPHONE'. Opslag is ook gewoon keurig 256GB versie. Ik had op vrijdagavond 3 april besteld en hij kwam dus vandaag in de ochtend aan. Bezorging was met DHL en ik had express delivery voor 20 USD extra gekozen. Let wel dat als je bij NEWCELLPHONE besteld je ook nog BTW moet bijbetalen zodra het in Europa bij de douane aankomt. In mijn geval denk ik dat ik geluk heb gehad want als ik snel even reken heeft DHL mij echt geen 21% BTW gerekend, sterker nog het was amper 6%. Geen idee waarom, maar ik zou er niet vanuit gaan dat je ook maar 6% betaald.
Da's een goeie, die was ik even vergeten...

Kan trouwens ook zijn dat je enkel het belastingverschil betaald, en dat het dan +/- 6% is

[ Voor 5% gewijzigd door DaveCool op 08-04-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
DaveCool schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:13:
[...]

Da's een goeie, die was ik even vergeten...

Kan trouwens ook zijn dat je enkel het belastingverschil betaald, en dat het dan +/- 6% is
Geen idee, ik durf je geen garantie te geven dat je BTW ervaring hetzelfde zal zijn. Maar de webshop en telefoon zijn (voor mijn beperkte ervaring tot nu toe) prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
Tim2010 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:43:

Jouw '5G' zal waarschijnlijk alleen geen 5G gaan doen.
Wederom: https://www.pcmag.com/new...cked-all-carrier-5g-phone

SM-G988N (Korea)
Qualcomm Snapdragon 865
5G band n78 only

De antennes voor de andere banden zijn niet meegeleverd.
Misschien mazzel met een custom rom, maar daar durf ik niets over te zeggen.

Band n78 is 3500 MHz, deze wordt pas in 2022/2023 geveild actief.

Verder wel alle gangbare 4G banden, dus iets merken van minder snelheid/dekking ga je bijna niet of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
neeecht schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:05:
[...]

SM-G988N (Korea)
Qualcomm Snapdragon 865
5G band n78 only

Verder wel alle gangbare 4G banden, dus iets merken van minder snelheid/dekking ga je bijna niet of helemaal niet.
Eh ja dat wist ik? Dit hebben we al een aantal posts terug besproken? 5G is niet echt de reden waarom ik deze Korean versie heb gehaald het ging mij om de SD865 chip. Tegen de tijd dat 5G interessant gaat worden zijn we alweer 3 jaar verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Tim2010 op 08-04-2020 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
Tim2010 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:32:
[...]

Eh ja dat wist ik? Dit hebben we al een aantal posts terug besproken? 5G is niet echt de reden waarom ik deze Korean versie heb gehaald het ging mij om de SD865 chip. Tegen de tijd dat 5G interessant gaat worden zijn we alweer 3 jaar verder.
Ah okay, gelukkig maar. :)
Ohja, zie nu de @Tim2010 was ik al helemaal weer vergeten.
Iets meer slapen denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door neeecht op 08-04-2020 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Laatst online: 12-09 16:36
Damn, ik mocht afgelopen dinsdag verlengen en wilde de S20 ultra.
Bij mobiel.nl en belsimpel was deze voor een prikkie, relatief dan he :) , te krijgen t/m afgelopen zondag. Nu is ie 200 euro duurder geworden. Heeft te maken met een bepaalde korting die KPN t/m afgelopen zondag gaf blijkbaar.
Nu maar weer wachten tot er weer een soort van actie is.
Weet iemand of ze dat vaker doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denoli74
Ik heb zonet de snapdragon versie besteld bij wondamobile.
Gekozen voor dhl levering dus hopelijk heb ik hem snel binnen.
Het gaat hier om de G9860 dual sim 128 gb model(unlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
mytheory schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:46:
Damn, ik mocht afgelopen dinsdag verlengen en wilde de S20 ultra.
Bij mobiel.nl en belsimpel was deze voor een prikkie, relatief dan he :) , te krijgen t/m afgelopen zondag. Nu is ie 200 euro duurder geworden. Heeft te maken met een bepaalde korting die KPN t/m afgelopen zondag gaf blijkbaar.
Nu maar weer wachten tot er weer een soort van actie is.
Weet iemand of ze dat vaker doen?
Als je lang genoeg wacht zeker, de prijzen gaan bij dit soort toestellen altijd nog een stuk naar beneden. Daarnaast zal Samsung eerder gaan dalen met de prijzen verwacht ik gezien de corona crisis. Mensen stellen duurde en onnodige aanschaffen nu uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tythor Zeth
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-03 21:59
denoli74 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:02:
Ik heb zonet de snapdragon versie besteld bij wondamobile.
Gekozen voor dhl levering dus hopelijk heb ik hem snel binnen.
Het gaat hier om de G9860 dual sim 128 gb model(unlocked).
Kun je laten weten als hij binnen is gekomen? Geen extra importkosten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Laatst online: 12-09 16:36
renzo4000 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:35:
[...]

Als je lang genoeg wacht zeker, de prijzen gaan bij dit soort toestellen altijd nog een stuk naar beneden. Daarnaast zal Samsung eerder gaan dalen met de prijzen verwacht ik gezien de corona crisis. Mensen stellen duurde en onnodige aanschaffen nu uit.
Klopt daar heb ik toch maar niet op gewacht.
Heb de Oneplus 8 pro besteld met een...snapdragon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Ook een leuk toestel natuurlijk maar kan niet tippen aan de s20u al komt het een beetje in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tythor Zeth
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-03 21:59
Tythor Zeth schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:53:
[...]

Zou hij trouwens ook over bijvoorbeeld een maand in prijs dalen op die site? Scheelt nogal veel in Nederland. Je kunt de S20 4G nu al voor 750 euro krijgen i.p.v. 900 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
Tythor Zeth schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:53:
[...]

Toestel is onderweg en gaat vandaag nog geleverd worden.🥳
Toestel dinsdagavond besteld en gisteren toch nog 22 euro moeten betalen aan douane.
Heb deze rekening naar wondamobile doorgemaild en zij hebben deze netjes terugbetaald.Super service.
Heb wel express delivery gekozen wat nog es 40 euro was maar dan gaat het snel hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door denoli74 op 17-04-2020 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
neeecht schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:05:
[...]

SM-G988N (Korea)
Qualcomm Snapdragon 865
5G band n78 only

Welke Snapdragon variant zou je dan moeten nemen als je ook hier in EU 'gedekt' wilt zijn?

Waar het nu op lijkt enkel die n78 dus, maar die komt later pas..

[ Voor 3% gewijzigd door Deurstopper op 17-04-2020 15:27 ]

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denoli74
Toestel is aangekomen!
Mooi toestel zeg...dat scherm.
Wil je snapdragon,bestel bij wondamobile,supersnel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
denoli74 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:24:
Toestel is aangekomen!
Mooi toestel zeg...dat scherm.
Wil je snapdragon,bestel bij wondamobile,supersnel geleverd.
Doet je 4G het zonder problemen? Geen bloatware op telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denoli74
Tim2010 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:34:
[...]

Doet je 4G het zonder problemen? Geen bloatware op telefoon?
Werkt perfect,zonet even laatste softwareupdate gedaan.
Geen chinese bloatware en ben met package disabler pro wat apps aan het uitzetten.
Batterijduur ga ik echt pas binnen een week weten,benieuwd naar snapdragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2010
denoli74 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:38:
[...]

Werkt perfect,zonet even laatste softwareupdate gedaan.
Geen chinese bloatware en ben met package disabler pro wat apps aan het uitzetten.
Batterijduur ga ik echt pas binnen een week weten,benieuwd naar snapdragon.
Nice, veel plezier ermee! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 10:12
Is er nog verschil tussen S20+ 4G en 5G? Behalve 4/5G dan? Bij Samsung.com/nl staat de 4G versie niet een vermeld.
Bij BS hebben ze de +4G wel, voor 749 euro. Is dat een grijze import of zo?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic