R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Er is werkelijk waar níks wat me bij Vodafone vertrouwen geeft.BeefHazard schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:14:
[...]
Tele2 is niet veel anders. Beetje geduld en vertrouwen en dan zit je vrijdag lekker met je telefoon in handen.
- De openingstijden op hun servicepagina kloppen niet
- De statuscheck van je order werkt in zijn geheel niet en meldingen daarover negeert men al geruime tijd
- Weigeren simpele vragen te beantwoorden, maar er voor kiezen om telkens dezelfde nietszeggende antwoorden te copy/pasten ook al stel ik daar een vervolgvraag op. En dat bij een zakelijk abonnement.
Ik heb nog nooit goede ervaringen gehad met Vodafone, zowel qua salesafdeling als klantenservice, maar gelukkig heb ik ze al geruime tijd ook niet meer nodig gehad qua contact.
Maar na dit contact besef ik me weer hoe onprettig en onprofessioneel het is. Zodra m'n abonnement af is gelopen, ben ik er weg.
Naar wie weet ik nog niet, maar zowel KPN als Tele2 bevielen op het gebied van service een stuk beter.
We zien het wel, met wat geluk zelfs een dagje eerder?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
want ik vraag me af of er een eerste batch was die geleverd gaat worden aan de vroege bestellers of helemaan geen 512 versies beschikbaar zijn
Hier ook. Contact gehad met mobiel.nl ze mogen een dag eerder uitleveren van samsungm0ridin schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:04:
Kreeg een uurtje geleden ongeveer een mail van mobiel.nl dat de bestelling vandaag is verzonden en ik hem morgen zou kunnen verwachten. Idd met track and trace die morgen middag aangeeft, maar ook dat het pakket nog niet in handen van postnl is.
We zien het wel, met wat geluk zelfs een dagje eerder?
Damn dan is er toch wat mis met mijn order.... Of toch te laat besteld??? (22 Feb/s20 Ultra)harrybeuker schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:59:
[...]
Hier ook. Contact gehad met mobiel.nl ze mogen een dag eerder uitleveren van samsung
Hier ook hoor.Leviathan23 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 17:27:
Ben toch bang dat ik moet blijven wachten..... Ach ja dan maar even door met m'n Huawei.....
Ik zit bij punt 2, bestelling niet op voorraad.
Vandaag een appje eraan gewaagd, en kreeg een iets wat snibbig berichtje terug dat het er vrijdag moet zijn.
Maar iets in me zegt dat dat niet goed komt als ik de rest hier zo zie.
Gaat om een Ultra.
Ik zie het wel.
Mobiel.nl was ook dik 100 goedkoper geweestSeveS schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:54:
Pff als ik dit zo lees had ik ook via mobiel.nl moeten bestellen. Mijn bestelling direct bij KPN geeft nog steeds de 13e aan
Ja, dat zag ik dus ook veel te laat. Iets te veel in een opwelling besteldharrybeuker schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:09:
[...]
Mobiel.nl was ook dik 100 goedkoper geweest
Verwachte bezorgdatum staat op morgen.
Edit: Zojuist de Track & Trace gehad.
Oh wat zonde. Ik had eerst ook bij KPN zelf gekeken om te bestellen, maar heb een uur besteed om het internet af te struinen en ben nu bijna 300 euro goedkoper uit dan rechtstreeks bij KPN bestellen.SeveS schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:12:
[...]
Ja, dat zag ik dus ook veel te laat. Iets te veel in een opwelling besteld
[ Voor 54% gewijzigd door Cafun op 11-03-2020 21:24 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Michiel BBB op 11-03-2020 20:50 ]
Schopje naar het levertijden topic, volgende keer graag zelf even goed kijken waar je wat post
[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 12-03-2020 07:36 ]
Nice!TDCCBB schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:46:
Zojuist een update in de order status online bij Belsimpel. Verzending morgen levering overmorgen. Nice. Twee weken terug bestelling geplaatst een S20+ in het grijs.
Heb op 12-02 een S20+ zwart besteld, nog geen enkele update van belsimpel...

Ik daar naartoe en toen stond er een week levertijd bij. Ik denk dat zat toch niet waar zijn maar ik denk toch maar even rustig afwachten.
Dinsdag weer gecontroleerd en nog steeds hetzelfde en vanochtend ook nog hetzelfde. Ik was van plan om te bellen maar kreeg vanmiddag een berichtje dat mijn toestel vrijdag geleverd ging worden en of ik een afspraak wilde maken.
Al met al toch nog goed gekomen maar wat mij betreft mag de communicatie wel wat beter over de status van de bestelling.
Waarom niet alle pre-orders uitsturen wanneer het kan?
Het is ondertussen wel duidelijk dat iedereen in het kanaal op een degelijke stock zit van toestellen, waarom niet uitleveren wat je kunt?
Mijn bestelling staat op "controleren" al een week, dus ik heb geen idee hoe dat zit.
Ik ben eigenlijk in staat om de bende te annuleren.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Same here, op 03-03 een S20+ bij ze besteld maar nog steeds geen enkele update of ik mijn toestel morgen kan komen ophalen of dat ie later pas komt.ymaenhout schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:52:
[...]
Nice!
"Deze e-mail ontvang je over je Samsung Galaxy S20 Ultra pre-order.
Niet meer op de website
De Samsung Galaxy S20 Ultra is op het moment erg populair. Het toestel is zelfs zo populair dat we door onze huidige voorraad heen zijn. Om teleurstelling bij andere klanten te voorkomen, hebben we de mogelijkheid om nieuwe pre-orders voor dit toestel te plaatsen uitgezet. Hierdoor is het toestel op dit moment niet meer vindbaar op onze website. Dit is geen reden tot paniek. We leveren je telefoon gewoon, zoals beloofd, op de afgesproken datum uit."
Dit zou betekenen dat ik hem morgen zou moeten krijgen. Ik ga zo maar even bellen of dit nog wel klopt
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 4% gewijzigd door wilmundo op 12-03-2020 10:09 ]
Voorstel was om hem om te zetten naar een S20 Ultra 128GB. Ter compensatie krijg ik van CB een 512GB geheugenkaart en een gratis Samsung Ultra ClearView cover (samen een waarde van €180). Hoewel ik liever een 512GB ultra zou willen heb ik ook geen zin om zo lang te moeten wachten dus ben ik hiermee akkoord gegaan. An sich een mooie compensatie van CB, wat overigens ook typerend is voor hen. Als ik alle berichten hier lees over andere webwinkels ben ik blij dat ik CB mijn spullen altijd bestel. Prima service!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Mooi dat coolblue weer doet waar het goed in is. Bizar eigenlijk dat een bedrijf als dit zo'n goede indruk op mij heeft achter gelaten dat ik blij wordt om dit soort dingen te lezen. Soms alleen net iets duurder, maar de geweldige service is het meer dan waard.renzo4000 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:58:
Net even contact gehad met Coolblue naar aanleiding van mijn post hierboven. De S20 Ultra 512GB is nergens beschikbaar (zoals eigenlijk wel bekend) en gaat dus ook niet geleverd worden. Naar verwachting pas in medio mei en misschien wel later ivm alle ontwikkelingen rondom Corona.
Voorstel was om hem om te zetten naar een S20 Ultra 128GB. Ter compensatie krijg ik van CB een 512GB geheugenkaart en een gratis Samsung Ultra ClearView cover (samen een waarde van €180). Hoewel ik liever een 512GB ultra zou willen heb ik ook geen zin om zo lang te moeten wachten dus ben ik hiermee akkoord gegaan. An sich een mooie compensatie van CB, wat overigens ook typerend is voor hen. Als ik alle berichten hier lees over andere webwinkels ben ik blij dat ik CB mijn spullen altijd bestel. Prima service!
OT:
Mijn bestelling bij belsimpel is eindelijk van status veranderd, staat nu op "abonnementsaanvraag wordt verwerkt door tele2" in plaats van "in afwachting van levering producten". Verder staat er ook als berzorgdatum morgen, dus ben benieuwd.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ze komen vanmiddag tussen 15.25 en 17.25u, gelijk een eSim aangevraagd bij T-Mobile en zojuist een backup gemaakt van mijn huidige toestel.
Ben er helemaal klaar voor!
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Oh lekker hoor zo op tijd! Veel plezier ermee en ben benieuwd naar je eerste indrukkenMichel242186 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:31:
Mijn S20 is binnen van mobiel.nl
Heb mijn KPN pagina al vele keren ververst, maar er blijft uiteraard op staan dat ik morgen pas de status kan checken
Staat bij mij nog steeds "niet op voorraad"Michel242186 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:31:
Mijn S20 is binnen van mobiel.nl
Volgens een appje komt het goed, maar ik vertrouw het niet meer.
https://twitter.com/KPNwebcare/status/1238028612160413696
Week 14 (!) pas.
Toch bijzonder de willekeur bij Mobiel.nlMeanDz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:41:
![]()
![]()
Postnl is onderweg!
Ze komen vanmiddag tussen 15.25 en 17.25u, gelijk een eSim aangevraagd bij T-Mobile en zojuist een backup gemaakt van mijn huidige toestel.
Ben er helemaal klaar voor!![]()
![]()
In mijn geval een pre-order van 12-02 voor de Ultra, staat nog op te verzenden.
Doe ik ook al de hele weekSeveS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:34:
[...]
Oh lekker hoor zo op tijd! Veel plezier ermee en ben benieuwd naar je eerste indrukken
Heb mijn KPN pagina al vele keren ververst, maar er blijft uiteraard op staan dat ik morgen pas de status kan checkenbeetje ongeduldig..
Maar goed denk dat we blij moeten wezen dat we het morgen krijgen... en niet pas week 14 als ik d3nnisd zijn bericht zo zie....
Dat maakt wel verschil, de verlengingen zijn vorige week al doorgezet want mijn contract is op 06/03 al vernieuwd.
Nieuwe aansluitingen zullen waarschijnlijk op orderdatum behandeld en uitgeleverd worden.
Of je belt ze even.
Volgende week een nieuwe levering verwacht.
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling. En uiteraard momenteel telefonisch onbereikbaar...
Bij mij exact dezelfde status update.....Erg jammer, vanochtend nog de vraag gesteld aan Mobiel.nl over uitlevering en toen gaf men aan dat het toestel vandaag verstuurd zou worden...R2L schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:41:
Grrrt... Bij mij staat bij mobiel.nl ineens: Product niet op voorraad. Verwachte levertijd Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Gray:
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling. En uiteraard momenteel telefonisch onbereikbaar...
Schopje naar levertijden.
[ Voor 47% gewijzigd door 13art op 12-03-2020 15:54 ]
Kijk naar de prijzen van de s10... maar nee, niemand weet datUltraInstinct schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:00:
Weet iemand hoe snel de prijzen zakken bij Samsung? Wil de S20 kopen maar het kost heel erg veel. Ik dacht dat het 600 euro zou kosten maar het zit al op de 820 euro momenteel.
Zojuist ook per mail de bevestiging dat de levering morgen plaats zal vinden.ymaenhout schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:52:
[...]
Nice!
Vind het toch een kwalijke zaak hoor. Geen mail, geen excuses of iets. Je moet er bij hun zelf maar achter zien te komen. Het gekke is dat ie bij belsimpel gewoon op voorraad schijnt te zijn??? Maar dan verlies je je "recht" op de gratis buds+.Michiel BBB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:44:
[...]
Bij mij exact dezelfde status update.....Erg jammer, vanochtend nog de vraag gesteld aan Mobiel.nl over uitlevering en toen gaf men aan dat het toestel vandaag verstuurd zou worden...
Volgende keer dus maar niet meer bij mobiel.nl bestellen...
Bij mij nu ook, morgen wordt ie bezorgdTDCCBB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:07:
[...]
Zojuist ook per mail de bevestiging dat de levering morgen plaats zal vinden.
Zal zo eens bellen met Mobiel.nl of ik mijn order kan cancellen. Dan bestel ik hem wel bij belsimpel....dan maar geen buds+R2L schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:10:
[...]
Vind het toch een kwalijke zaak hoor. Geen mail, geen excuses of iets. Je moet er bij hun zelf maar achter zien te komen. Het gekke is dat ie bij belsimpel gewoon op voorraad schijnt te zijn??? Maar dan verlies je je "recht" op de gratis buds+.
Volgende keer dus maar niet meer bij mobiel.nl bestellen...
Moet wel lukken dat die er morgen is verwacht ik dan.
Misschien een wat Off topic vraagje;
Mijn huidige abbo vernieuwt steeds op de 8e van de maand (origineel afgelopen in januari). Ik heb voor deze maand nog betaald, en mijn tele2 abbo begint vanaf 13 april pas (verwachte start datum). Ik heb expres de bestelling geplaatst voordat mijn nieuwe maand begon (ivm maand opzegtermijn) zodat ik in april niet dubbel hoef te betalen. Iemand hier ervaring mee en enig idee wat ik kan verwachten? (Overstap service van belsimpel gebruikt)
Zit ik nu 5 dagen zonder iets, betaal ik dubbel voor april of betaal ik alleen die overige 5 dagen extra?
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Je houdt gewoon recht op de promo actie, het gaat om de besteldatum dus als je hem hebt besteld voor 8 maart krijg je na ontvangst van het toestel volgende week gewoon de gratis buds+ als je de aankoop registreert op de Samsung website en dat kan tot uiterlijk 6 april.
Edit
Oh excuses zie nu dat je dan bij Belsmpel zou bestellen en daardoor het recht op de buds+ verliest, dat kan heel goed kloppen.
Maar voor zover ik weet staan ze wel tussen de aanbieders die mee doen aan de actie.
[ Voor 28% gewijzigd door MeanDz op 12-03-2020 14:38 ]
Klopt, maar die actie is na 8 maart niet meer geldig. Had mijn huidige buds al verkocht anders had ik direct gecanceld bij mobiel.nlMeanDz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:35:
@R2L
Je houdt gewoon recht op de promo actie, het gaat om de besteldatum dus als je hem hebt besteld voor 8 maart krijg je na ontvangst van het toestel volgende week gewoon de gratis buds+ als je de aankoop registreert op de Samsung website en dat kan tot uiterlijk 6 april.
Edit
Oh excuses zie nu dat je dan bij Belsmpel zou bestellen en daardoor het recht op de buds+ verliest, dat kan heel goed kloppen.
Maar voor zover ik weet staan ze wel tussen de aanbieders die mee doen aan de actie.
Jij hebt op tijd besteld en zij komen hun verplichtingen niet na waardoor jij de dupe bent.
Ik begrijp je frustratie volkomen. Hoop dat het toch goed komt.
Ze geven aan het megadruk te hebben door de vele (pre-)orders en doen hun uiterste best om alles vandaag nog uit te leveren. Geen zekerheid of dat daadwerkelijk gaat lukken, helaas.
PS Contact via de chat gaat megasnel, in tegenstelling tot via WhatsApp.
Verwijderd
Staat hij daar nog steeds op ?R2L schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:41:
Grrr... Bij mij staat bij mobiel.nl ineens: Product niet op voorraad. Verwachte levertijd Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Gray:
En wat stond er daarvoor ?
Inmiddels toch de verzend bevestiging gehad van Mobiel.nl en hij wordt morgen geleverd!Michiel BBB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:31:
[...]
Zal zo eens bellen met Mobiel.nl of ik mijn order kan cancellen. Dan bestel ik hem wel bij belsimpel....dan maar geen buds+
Blij verrast!
Hier ook !Michiel BBB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:52:
[...]
Inmiddels toch de verzend bevestiging gehad van Mobiel.nl en hij wordt morgen geleverd!
Blij verrast!
Ook erg blij mee !
Dikke
Overigens geen stijl hoe ze dit communiceren. Ik ga morgen langs de winkel in Utrecht en vragen of ze hem daar wel hebben. Als dit zo is, ga ik waarschijnlijk gewoon weg bij KPN. Het is toch vreemd dat je als je pre-ordered niets krijgt en in de winkel op de dag van de release wel?
Verwijderd
Wanneer heb je gepreordered en op welke status (1 t/m 4) staat je bestelling als ik vragen mag?D3nnisd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:57:
KPN levert pas week 14. Galaxy buds registratie is aangepast naar 01-06 ipv 06-04.
Overigens geen stijl hoe ze dit communiceren. Ik ga morgen langs de winkel in Utrecht en vragen of ze hem daar wel hebben. Als dit zo is, ga ik waarschijnlijk gewoon weg bij KPN. Het is toch vreemd dat je als je pre-ordered niets krijgt en in de winkel op de dag van de release wel?
5 maart, 1. Intern staat het op awaiting logisticsVerwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:26:
[...]
Wanneer heb je gepreordered en op welke status (1 t/m 4) staat je bestelling als ik vragen mag?

Back to the future!
Verwijderd
Hmm, bij mij stap 3 van de 4, 'activeren', preordered op 22 februari. Verder ook nog niks gehoord buiten het standaard bericht dat ik vanaf 13 maart de verzendstatus kan zien.D3nnisd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:35:
[...]
5 maart, 1. Intern staat het op awaiting logistics
Dan zal je hem wel krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:42:
[...]
Hmm, bij mij stap 3 van de 4, 'activeren', preordered op 22 februari. Verder ook nog niks gehoord buiten het standaard bericht dat ik vanaf 13 maart de verzendstatus kan zien.
Ik ga morgen langs de winkel in Utrecht en boos worden als hij daar wel blijkt te zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:01:
[...]
Het is te hopen, en hoop voor jou dat je m eerder binnen hebt dan week 14...
Ja inderdaad, ik kreeg net ook een bericht dat hij eindelijk onderweg is. Als ze op hetzelfde tijdstip afleveren als mijn Leather Cover vandaag ga ik morgen rond 10u het pakje ophalen vanaf het afleverpunt. #zinninV-rg schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:00:
Zo KPN heeft mijn pakketje nu daadwerkelijk verstuurd
Hopelijk is PostNL er gelijk om 10:45, zit al anderhalve week ongeduldig te wachten.
Ter verduidelijking, ik ga voor de S20 4G-versie, omdat de 5G die ondersteund wordt maar 20% sneller is dan 4G+ en dat in de praktijk dus niet merkbaar is (geen mmWave). Wellicht krikken ze dit de komende jaren nog omhoog, maar ik betwijfel of het echt een noemenswaardig verschil zal worden. Scheelt toch weer 100 euro. Iemand die iets op deze redenatie aan te merken heeft? Thanks!
[ Voor 3% gewijzigd door Tythor Zeth op 13-03-2020 05:54 ]
Hier ook nog geen bericht en ik zie in de mijnbestelling pagina nog steeds De verzendstatus van uw pakket kunt u vanaf 13 maart online volgen staan.V-rg schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:31:
Zelf heb ik nog geen bericht gehad van KPN... maar checkte gewoon mijn PostNL app.
Hopelijk is PostNL er gelijk om 10:45, zit al anderhalve week ongeduldig te wachten.
Heb hem op een PostNL punt laten bezorgen, dus kan hem helaas ook niet in de app zien. Wist in februari nog niet dat ik vandaag thuis zou werken
Ik wacht nog maar ff af dus
Heb het besteld op 19-02 via Vodafone Friends & Family icm Red abonnement.
Ah well, dat word morgen ophalen vrees ik.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Denk dat het gewoon zo'n standaard sjabloon is die ze gebruiken.
Edit: Bezorger is onderweg geeft de app aan, tussen 11:55 en 13:55... nou kan niet wachten
Edit: Ik heb hem! om 12:00 werd ie bezorgd.
[ Voor 22% gewijzigd door V-rg op 13-03-2020 12:08 ]
Die actie is verlengt naar 1 juni, dus ik verwacht dat je wel goed zit.WeAreLegion schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:17:
Ik heb de mijne op 8 maart besteld maar sta nog steeds op status 1 het zal dus nog wel even gaan duren ben ik bang als ik maar op tijd ben voor de buds+. Anders krijgen ze hem zo weet terug of ze maken maar 170 euro over
Mooi maar ze zijn gewaarschuwd hahaV-rg schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:23:
[...]
Die actie is verlengt naar 1 juni, dus ik verwacht dat je wel goed zit.
Mooi ding, nu lekker installeren dus
Verwijderd
/f/image/YiCjlZ8TUvaiJV3ym0UF9meo.jpg?f=fotoalbum_large)
Hebben we helaas weinig aan... Overigens: Ik heb de S20+ Sky blue besteld.Beste klant,
Dit is een update over uw bestelling van de allernieuwste Samsung S20. Door landelijke schaarste hebben wij uw Samsung S20 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere Samsung introductie doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Samsung.
Nog heel even geduld, uw gereserveerde toestel komt er bijna aan. Zodra wij de Samsung S20 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo spoedig mogelijk.
Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.
Met vriendelijke groet, KPN
NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.
Ik ben benieuwd wat je van deze cover vindt. Prijzig maar ik heb ‘m ook maar alvast besteld.renzo4000 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:41:
....clearcase cover. ...
In een t-mobile levertijden draadje zag ik dat de levertijd van de Ultra nu 2 weken zou zijn. Dat is overkomelijk.
Bij Amazon.de zijn ze een stuk goedkoper.Wekkel schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:47:
[...]
Ik ben benieuwd wat je van deze cover vindt. Prijzig maar ik heb ‘m ook maar alvast besteld.
In een t-mobile levertijden draadje zag ik dat de levertijd van de Ultra nu 2 weken zou zijn. Dat is overkomelijk.
Die mail ook gehad, ben ook even langs de winkel gelopen maar daar stond iemand waar ik niet mee kon praten kwam alleen maar standaard zinnetjes uit. Dan maar wachten het is niet anders.D3nnisd schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:02:
Zojuist deze mail gehad van kpn:
[...]
Hebben we helaas weinig aan... Overigens: Ik heb de S20+ Sky blue besteld.
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic