Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
13:37
Alleen als de kaarten terugbetaald moeten worden, geen idee wat voor clausules daarover staan.Nibbz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:52:
Financieel lijkt me dat toch ook een groot probleem, voor de circuits? Geen F1 race, is geen inkomsten (en bv Zandvoort, compleet verbouwd, speciaal voor de F1). Of zal de FIA ze hier tegemoetkomen?
8x bahrein dan dusGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:54:
Ik dacht dat er minimaal 8 races moeten worden gereden voor een volwaardig seizoen? Er is dus nog best wat speling..
CorrectGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:54:
Ik dacht dat er minimaal 8 races moeten worden gereden voor een volwaardig seizoen? Er is dus nog best wat speling..
Voor zover ik weet niet.Nibbz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:52:
Financieel lijkt me dat toch ook een groot probleem, voor de circuits? Geen F1 race, is geen inkomsten (en bv Zandvoort, compleet verbouwd, speciaal voor de F1). Of zal de FIA ze hier tegemoetkomen?
Als de scrutineering niet geweest is, hoeven ze in iedergeval geen Fee aan FOM te betalen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Clockwise, counter-clockwise, reverse grid, sprinkler-system en dat x2
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En dan achter elkaar in 24H, doet me ergens anders aan denken?
Heeft Max al gewonnen zonder dat ik het weet?
Normaal lees ik alles netjes terug maar 19 pagina's... sorry, dat is zelfs voor mij te veel.
Gaat het nu wel of niet door? Ik lees verschillende koppen op diverse clickbaits sites?
Of is het nog helemaal niet zeker?
Scrutineering is op donderdag dus vandaag geweest?basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:55:
[...]
Correct
[...]
Voor zover ik weet niet.
Als de scrutineering niet geweest is, hoeven ze in iedergeval geen Fee aan FOM te betalen.
Niks is nog definitief en teruglezen is niet heel nuttigstreamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:57:
Zo! van pagina 18 naar pagina 37!
Heeft Max al gewonnen zonder dat ik het weet?![]()
Normaal lees ik alles netjes terug maar 19 pagina's... sorry, dat is zelfs voor mij te veel.
Gaat het nu wel of niet door? Ik lees verschillende koppen op diverse clickbaits sites?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
20 paginas verder en we weten het eigenlijk nog steeds niet..streamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:57:
Kans van 99.9% dat de race postponed zal worden. Meest verstandige keuzestreamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:57:
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik vraag me dus ook af hoe dat het werkt.Nibbz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:52:
Volgens mij kijgt het circuit een fooi van de FIA. De rest komt uit kaartverkoop. Ondertussen regent het geld bij de FIA van de uitzendrechten.
Een wedstrijd zonder publiek is dan bijna onhaalbaar?
Kans van 100% van mensen onder de 150 doodgaan, met of zonder corona-besmetting,Hugo schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:58:
[...]
Kans van 99.9% dat de race postponed zal worden. Meest verstandige keuze
Rumor has it dat Sky uit bronnen had dat het doorging en BBC uit bronnen had dat het werd afgelast. Intussen heeft Sky gedraaid dus beiden komen dan uit op afgelassen. Maar FIA/FOM zwijgt nog steeds.streamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:57:
MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:59:
[...]
Kans van 100% van mensen onder de 150 doodgaan, met of zonder corona-besmetting,
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Postponed lijkt mij zeer complex. Vergeet niet dat het Albert Park is. Een stadspark omgetoverd tot stratencircuit. Dat gaan ze lijkt mij niet afbreken en weer opbouwen. En of ze het twee? drie? vier? weken zo erbij laten liggen? Lijkt mij niet in ieder gevalHugo schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:58:
[...]
Kans van 99.9% dat de race postponed zal worden. Meest verstandige keuze
#SkySportsF1 now reporting, that the #AustralianGP is off. #AusGP🇦🇺 #F1 https://t.co/WhPn0Q1Ham
— Mr Lawrence🇬🇧🇬🇩 (@Mr_Lawrence4) 12 maart 2020
tweet van 31min geleden..
Dus als ze cancelen, moeten ze als het goed is wel betalen aan de FOM.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:58:
[...]
Scrutineering is op donderdag dus vandaag geweest?
of er moet een uitzondering gemaakt worden..
[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 18:06 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En gezien de hele jaarkalender zullen ze races die niet gereden kunnen worden annuleren. Het is geen doen om alles door te schuiven, een idee als in Bahrein doe je ook maar 1 keer denk ik. Als dat nog wel doorgaat. Moet het nog zien als er teams besmettingen hebben (zoals nu). Steeds meer landen gooien alles plat. Sport zonder publiek net zo goed. Dus dan zal er voor F1 echt geen uitzondering komen.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Waiting on the world to change
Maar mensen die vaak jarig zijn, leven langer
Doornbos had t ook al gepost op zn insta.pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:14:
RTL GP heeft een bericht op Facebook geplaatst dat het afgelast is. Daaronder een hoop vragen om de bron, of ze gokken goed, of ze gaan nu flink de mist in.
maar die is wel vaker te vroeg met zulke dingen posten.
er is nog niks langskomen in mijn twitter tijdlijn qua bevestiging.
maar zoals @Bastien zegt, het is daar nu midden in de nacht.
ze zouden 07.00 locale tijd volgens mij weer bij elkaar komen
Kan mij niet voorstellen dat er teams zijn die nutteloos (min of meer) vele miljoenen over de schutting gooien, kans hebben dat coureurs de auto's afschrijven etc. als er niets tegenover staat.Bart-Willem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:13:
De optie om wél gewoon te racen maar dan zonder puntentelling was toch eerder een optie volgens Brawn? Zou wat zijn als de race toch doorgaat (zonder punten dus) en dan blijkt dat Renault een teringonbetrouwbare motor gebouwd heeft en zondag alles wat Renault heet uit zou vallen, maar dat de gp-uitslag niet geldig is in verband met Mclaren die niet meedoet (die anders toch wel uitgevallen waren).![]()
Maar goed, allemaal speculeren en FIA heeft nog nooit (vziw) een uitspraak gedaan of een hint gegeven in het geval van waar ze nu in zitten. Die waren alleen maar druk met het commerciële deel: geld verdienen, maakt niet uit hoe.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wat gaan we dán doen zondagochtend?
Kunnen we niet met z'n alle een gouwe oude kijken op youtube?
Dan zetten we hem precies om 06:10 aan en dan gaan we daarover buurten.
Voor mij is dat niet moeilijk maar dan doen we net of we niet meer weten wat er gebeurd.
Waarom kan dat niet om 4 uur 's nachts? Of beter gezegd, waarom niet eerder? De teambazen zijn ook om half 1 nog aan tafel gaan zitten.Bastien schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:06:
Het is in Melbourne 4 uur in de morgen op dit moment. Dan kun je toch niet verwachten dat de mensjes van de FIA etc. wakker zijn, laat staan besluiten nemen. Dus ik verwacht pas laat in onze avond een reactie, net voordat FP1 gereden moet worden.
En daarnaast heeft de FIA/FOM/organisator/overheid al 24 uur+ de tijd gehad. Gistermiddag was al bekend dat er drie personeelsleden in isolatie zaten en getest werden. Toen hadden ze zich al kunnen voorbereiden op een positief (of negatief
In principe is het geld voor de GP al uitgegeven. Alles is er al. Het enige vervelende zou zijn als er een auto wordt afgeschreven zonder dat je punten kunt halen. Aan de andere kant heb je wel weer kostbare testtijd.Bastien schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:17:
[...]
Kan mij niet voorstellen dat er teams zijn die nutteloos (min of meer) vele miljoenen over de schutting gooien, kans hebben dat coureurs de auto's afschrijven etc. als er niets tegenover staat.
Maar ik denk niet dat ze het voor de grap gaan doen, maar ik ben dan ook weer niet de FIA.
Het staat overigens ook op Autosport.com en die doen doorgaans niet aan ongefundeerde geruchten. De andere teams zouden hebben aangegeven zeer ongelukkig te zijn met de situatie dat McLaren niet meedoet. Daarom zouden zij zelf hebben gezegd dat ze dit liever willen uitzitten.
Voor de fans zou het overigens wel leuk zijn natuurlijk. Alles is er al, dus als de coureurs een beetje voorzichtig doen, heeft iedereen toch nog een race gezien en het geld is dan niet helemaal voor niets opgefikt. Anders moeten ze iedereen nog een kaartje gaan restitueren ook...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zullen we met de hele club gezellig afspreken op een kartbaan?streamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:21:
Niet meer dan 100 man heMAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:22:
[...]
Zullen we met de hele club gezellig afspreken op een kartbaan?
Wel met minder dan 100 man dan.MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:22:
[...]
Moeten ze wel met nieuwe motoren komen. Slijtage op deze en officieel in de pool hebben is ook wel een dingetje waar de teams niet al te positief over zullen zijn.mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:21:
[...]
In principe is het geld voor de GP al uitgegeven. Alles is er al. Het enige vervelende zou zijn als er een auto wordt afgeschreven zonder dat je punten kunt halen. Aan de andere kant heb je wel weer kostbare testtijd.
Maar ik denk niet dat ze het voor de grap gaan doen, maar ik ben dan ook weer niet de FIA.
Het staat overigens ook op Autosport.com en die doen doorgaans niet aan ongefundeerde geruchten. De andere teams zouden hebben aangegeven zeer ongelukkig te zijn met de situatie dat McLaren niet meedoet. Daarom zouden zij zelf hebben gezegd dat ze dit liever willen uitzitten.
Voor de fans zou het overigens wel leuk zijn natuurlijk. Alles is er al, dus als de coureurs een beetje voorzichtig doen, heeft iedereen toch nog een race gezien en het geld is dan niet helemaal voor niets opgefikt. Anders moeten ze iedereen nog een kaartje gaan restitueren ook...
Ik ben voor!streamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:21:
Oke, worst case scenario...
Kunnen we niet met z'n alle een gouwe oude kijken op youtube?
Dan zetten we hem precies om 06:10 aan en dan gaan we daarover buurten.
Voor mij is dat niet moeilijk maar dan doen we net of we niet meer weten wat er gebeurd.
En mijn stem gaat uit naar deze..
Die ene glazen met 3 verdiepingen, ben even kwijt waar die ook alweer zit.MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:22:
[...]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Delft, prima ligt om de hoekGekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:25:
[...]
Die ene glazen met 3 verdiepingen, ben even kwijt waar die ook alweer zit.
[ Voor 0% gewijzigd door Moofnor op 12-03-2020 18:27 . Reden: Auw, licht ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Thuis je helm op en na afloop thuis weer afzetten dan zit je redelijk veilig, ook op de route naar de kartbaan toe.MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:22:
[...]
Vizier dichthouden!
Jij bent in de war met Eindhoven
Edit: ninja Edit
[ Voor 5% gewijzigd door Kassad op 12-03-2020 18:31 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Vraag het ze (https://www.fia.com/contact-0)RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:21:
[...]
Waarom kan dat niet om 4 uur 's nachts? Of beter gezegd, waarom niet eerder? De teambazen zijn ook om half 1 nog aan tafel gaan zitten.
Die hebben maar 1 draaiboek: Racen. Oke, misschien mist daar wat nuance maar het is vast niet het uitgangspunt geweest de afgelopen dag om de race eventueel te annuleren. Daarvoor hangen er veel te veel commerciële belangen aan vast en geld gaat overal voor alles, totdat mensen (gedwongen) verstandig worden.En daarnaast heeft de FIA/FOM/organisator/overheid al 24 uur+ de tijd gehad. Gistermiddag was al bekend dat er drie personeelsleden in isolatie zaten en getest werden. Toen hadden ze zich al kunnen voorbereiden op een positief (of negatief) resultaat. Plus dat ze zeker de laatste dagen al iets van een draaiboek hadden kunnen opstellen voor een "wat als in paddock...", want dat het virus steeds wijdverspreider de wereld over ging is niks van vandaag, noch gisteren.
Dat van een race waarbij de punten niet meetellen is wel door Brawn geopperd:Bastien schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:17:
[...]
Kan mij niet voorstellen dat er teams zijn die nutteloos (min of meer) vele miljoenen over de schutting gooien, kans hebben dat coureurs de auto's afschrijven etc. als er niets tegenover staat.
Maar goed, allemaal speculeren en FIA heeft nog nooit (vziw) een uitspraak gedaan of een hint gegeven in het geval van waar ze nu in zitten. Die waren alleen maar druk met het commerciële deel: geld verdienen, maakt niet uit hoe.
https://www.gpupdate.net/...-tien-teams-present-zijn/"Geen race voor het wereldkampioenschap in elk geval, want dat zou niet eerlijk zijn. Als een team zelf besluit om niet naar een race af te reizen, dan is dat uiteindelijk hun eigen beslissing. Maar als een team door een maatregel van een land wordt verhinderd om naar een race af te reizen, wordt het moeilijk om een eerlijke competitie te hebben."
[ Voor 20% gewijzigd door Bart-Willem op 12-03-2020 18:36 ]
Dat is natuurlijk ook beetje 'oneerlijk' vanwege het gemis aan data en ervaring die de andere teams dan wel opdoen.Bart-Willem schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:36:
[...]
Dat van een race waarbij de punten niet meetellen is wel door Brawn geopperd:
[...]
https://www.gpupdate.net/...-tien-teams-present-zijn/
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Genoemde link is van 3 mrtHelp!!!! schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:39:
[...]
Dat is natuurlijk ook beetje 'oneerlijk' vanwege het gemis aan data en ervaring die de andere teams dan wel opdoen.
"Beautiful Clean Coal"
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ze moeten 16 races rijden,anders geen kampioen.FastFred schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:26:
Als er genoeg races niet door gaan dan kunnen ze de motoren wat verder open schroeven omdat er minder races te rijden zijn. Ik voorspel een spannend seizoen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
At the very least, a statement saying there will be an official announcement at 8am (for example) surely would have helped solve a lot of this outcry and people could actually go to bed? https://t.co/icfxoFfEBR
— Jess Medland (@jessmedlandf1) 12 maart 2020
4.40am in Melbourne and no official line on anything. Know from colleagues that some personnel will be heading into the circuit, as planned, in around two hours - if nothing changes #F1
— Phillip Horton (@PHortonF1) 12 maart 2020
Bahrein is al zonder publiek, daarna Vietnam was gisteren gerucht dat die vandaag terug de fles in zou gaan, daarna China, maar die was dus al een maand geleden op postponed / cancelled gezet. Zandvoort met een "geen evenementen met meer dan 100 man" zie ik ook niet snel gebeuren. Daarna Spanje zit volgens mij ook op slot?NoahAmber schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:55:
Lijkt mij dan ook wel konsekwent dat als je Australië cancelled, dat je dat de eerst komende 3 maanden minstens met alle op de agenda staande races doet.
Idd en vooral omdat men het hoogte punt van het virus ergens in mei pas verwacht...NoahAmber schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:55:
Lijkt mij dan ook wel konsekwent dat als je Australië cancelled, dat je dat de eerst komende 3 maanden minstens met alle op de agenda staande races doet.
Misschien maar heel 2020 naar 2021 verschuiven (en de reglementswijziging ook naar 2022)
Precies. Kost wel een pak geld, maar ik verneem dat Trump 1500 miljard in de economie gaat pompen. Misschien dat een deel daarvan wel betaald kan worden aan het F1 circus..ArcticWolf schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:00:
[...]
Idd en vooral omdat men het hoogte punt van het virus ergens in mei pas verwacht...
Misschien maar heel 2020 naar 2021 verschuiven (en de reglementswijziging ook naar 2022)
Het is natuurlijk niet zo dat ze dit doen omdat ze het graag willen. Het is imo eerder sociaal naar de andere teams en betrokkenen toe.Blokker_1999 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:41:
En hier op dit moment neit van toepassing. Het is namelijk McLaren dat op eigen initiatief beslist heeft van zich terug te trekken en niet, zoals Brawn daar aangaf, omdat het team het land niet in kon. Daarnaast is alles zo snel aan het veranderen dat een uitspraak van een week geleden al een stuk minder waarde heeft vandaag.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die liep 3 jaar geleden nog rond met een BlackBerry.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:18:
even wat lucht als tussendoortje:
[Twitter]
[Afbeelding]
HAM
| live and give like no one else |
Waarom gelijk 3 maanden?NoahAmber schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:55:
Mijn boefje is liev!
NoahAmber schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:55:
konsekwent ? Really?

Waarom? Kijk het gewoon van week tot week aan. Ik snap überhaupt niet waarom China direct gecanceld werd, volgens mij kun je daar nu prima racen
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Omdat we er niet vanaf zijn als alle McLaren medewerkers weer beter zijn.... Dit duurt nog wel even

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Tuurlijk... en gelijk eenasing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:15:
[...]
Omdat we er niet vanaf zijn als alle McLaren medewerkers weer beter zijn.... Dit duurt nog wel even

Mijn boefje is liev!
Maar moet iedereen 'beter' zijn voordat we weer races kunnen organiseren? Of wil je gewoon de uitbraak ingedamd hebben? Voor dat laatste heb je volgens mij geen drie maanden nodig: Ga je zes weken terug dan was er nog niet eens sprake van cancellen van "China", en inmiddels is er daar nauwelijks nog sprake van een probleem. Dus waarom drie maanden is geen rare vraagasing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:15:
[...]
Omdat we er niet vanaf zijn als alle McLaren medewerkers weer beter zijn....
Dit duurt nog wel even
In april is iedereen zich weer aan het storten op iets anders

[ Voor 11% gewijzigd door naitsoezn op 12-03-2020 19:22 ]
Heeft China niet voor een aantal maanden de boel op slot gegooid? In eerste instantie in ieder geval tot 1 april meen ik mij te herinneren. Nu was de GP uiteraard later, maar ik kan mij best indenken dat ze i.v.m. die drastische maatregelen meteen de boel stop hebben gezet.naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:14:
[...]
offtopic:
konsekwent ? Really?
Waarom? Kijk het gewoon van week tot week aan. Ik snap überhaupt niet waarom China direct gecanceld werd, volgens mij kun je daar nu prima racen
Hetzelfde als dat de overheid hier nu tot 31 maart "tegen" evenementen met 100+ man is. Voor hetzelfde geldt is het volgende week al over en is 31 maart ook "te lang".
https://www.gpupdate.net/...doorgaan-australische-gp/
(misschien was deze al voorbij gekomen, maar dan heb ik hem gemist)
[ Voor 8% gewijzigd door BeyondThunder op 12-03-2020 19:36 ]
Zolang er mensen zijn die anderen kunnen besmetten is het een probleem. Zodra iedereen beter is, of indien besmet in quarantaine. kan je verder. Dat weet je zeker als tijdens en na de incubatietijd geen nieuwe gevallen komen. Dat moment komt, maar dat zal niet binnen 2 maanden zover zijn.naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:20:
[...]
Maar moet iedereen 'beter' zijn voordat we weer races kunnen organiseren? Of wil je gewoon de uitbraak ingedamd hebben? Voor dat laatste heb je volgens mij geen drie maanden nodig: Ga je zes weken terug dan was er nog niet eens sprake van cancellen van "China", en inmiddels is er daar nauwelijks nog sprake van een probleem. Dus waarom drie maanden is geen rare vraag
[...]
offtopic:
In april is iedereen zich weer aan het storten op iets anders
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Onzin. Verder off-topic hierasing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:35:
[...]
Zolang er mensen zijn die anderen kunnen besmetten is het een probleem.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Coronavirus is fighting to keep Schumacher's records standing for another year
— ever suffering ferrari fan (@VebSettel) 12 maart 2020
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
https://twitter.com/racef.../1238171403721080838?s=09
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, het is op het randje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
post van 2 uur geledenBeyondThunder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:33:
Steeds meer signalen dat we toch kunnen uitslapen die weekend.
https://www.gpupdate.net/...doorgaan-australische-gp/
(misschien was deze al voorbij gekomen, maar dan heb ik hem gemist)
Merci à @olivier593002 et toute l’équipe du Hainaut Business Club pour leur accueil aujourd’hui à Valenciennes. J’ai apprécié de partager mon expérience avec les membres de ce dynamique réseau de chefs d’entreprise pic.twitter.com/Evn5thHhw7
— Jean Todt (@JeanTodt) 12 maart 2020

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 19:47 ]
Serieus in het Frans?

@naitsoeznthanks to
@olivier593002
and the entire Hainaut Business Club team for their welcome today in Valenciennes. I enjoyed sharing my experience with the members of this dynamic network of business leaders
Bla bla business bla bla, of het nu in het frans of engels is.
Heeft die gast nu niets beters te doen?Dank aan @ olivier593002 en het hele Hainaut Business Club-team voor hun welkom vandaag in Valenciennes. Ik heb genoten van het delen van mijn ervaring met de leden van dit dynamische netwerk van bedrijfsleiders.

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-03-2020 19:49 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Is the 2020 Formula 1 season over???

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2020 19:56 ]
Doe de tekst er dan ook even bij
Is the 2020 Formula 1 season over???
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Nothing more important to be doing Mr Todt? Perhaps Formula 1? That sport you govern...
— Motorsport Week (@MotorsportWeek) 12 maart 2020
[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 12-03-2020 19:54 ]
[embed] tweet [/.embed]AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:51:
[...]
https://twitter.com/Motor...tatus/1238174310352723971
Hoe embed je zo'n tweet?![]()
zonder punt
En waarom is dat zo vreselijk? Hij is op een of andere business netwerk bijeenkomst geweest, so what?nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:46:
En dan post jean todt dit zojuist
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Nou jah ehhh je sport wordt gecancelled door corona en jij zit te socializen met allemaal mensen??mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:54:
[...]
En waarom is dat zo vreselijk? Hij is op een of andere business netwerk bijeenkomst geweest, so what?

Ik weet niet hoor...

Serieus?mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:54:
[...]
En waarom is dat zo vreselijk? Hij is op een of andere business netwerk bijeenkomst geweest, so what?
Mijn boefje is liev!
gepost door Lando op twitter
Nee te druk met belangrijkere zaken...Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:57:
Hij was nog niet op de hoogte van de ontwikkelingen
Mijn boefje is liev!
Enerzijds wel muf, anderzijds ligt de sport niet echt in zijn handen. Liberty is de eigenaar, FIA doet alleen het management. Ik heb zo'n vermoeden dat hij er ook weinig over te zeggen heeft. En wellicht dat het daarom ook zo'n shitstorm is, nu.
Kimi kan zich toch ook lekker rustig afzonderen op z'n bootje? Ik vrees dat Bernie, gezien zijn leeftijd, zich ook allang verschanst heeft op zijn megayacht, op zo'n ding houd je het wel een tijdje vol, desnoods vaar je naar even een arabier om ff lekker goedkoop te tanken...
Finland heeft meer besmettingen dan Australië?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik weet het ook niet hoor....het is 2020, er bestaan dingen als teleconference, telefoons enzo. Jean kan prima de zaken regelen vanuit wherever hij ook is. Ik denk dat er genoeg gedelegeerden zijn om een dergelijke beslissing te nemen. De stewards of the meeting, race director, de circuitleiding, noem maar op. En wie weet wanneer die meeting precies was? Misschien zit ie nu al in het vliegtuig. Zo'n man heeft een planning die al maanden vast staat, dus ik denk dat ie gewoon gepland had om misschien wel vandaag naar Australië af te reizen en eerst nog even die meeting te doen. McLaren heeft zich ook pas net teruggetrokken.AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:55:
[...]
Nou jah ehhh je sport wordt gecancelled door corona en jij zit te socializen met allemaal mensen??![]()
Ik weet niet hoor...
Dus...niet zo'n koude drukte maken om niets. De FIA kan ook prima draaien zonder de lijfelijke aanwezigheid van Jean.
Dus Lando is degene die besmet is...
Of was dat al bekend.
PC Specs
Hun wonen in Zwitserland. Geen idee hoe het er daar mee staat.YakuzA schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:59:
[...]
Finland heeft meer besmettingen dan Australië?
ik zie wel dat het pas 6:00 in de ochtend is daar, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Maarja dat de FIA niet snel is met beslissingen weten we al langer...
Finland 70 dus die heeft iets minder dan Australië iigGekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Hun wonen in Zwitserland. Geen idee hoe het er daar mee staat.
Zwitserland 650. Dus 6x zoveel als Australië.
[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 12-03-2020 20:02 ]
PSN
Waar lees je dat?Help!!!! schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Dus Lando is degene die besmet is...![]()
Of was dat al bekend.

I served in a company of heroes.
Als de besluiteloosheid leid door het doorgaan van de race doen ze iig iets positiefs.Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:01:
ER is volgens mij nog nergens officieel afgekondigd dat het niet door gaat, en het is nog 6 uur tot FP1 (ja nu zeg ik het goed)
ik zie wel dat het pas 6:00 in de ochtend is daar, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Maarja dat de FIA niet snel is met beslissingen weten we al langer...
PSN
De zinsnede "that involved me being around as few people as possible" klinkt idd als dat hij de source is.
De tekst van zijn bericht heeft het over dat hij niet bij veel mensen in de buurt wil komen om besmettingen te voorkomen. Zoals het verwoord is lijkt het er dus wel op dat Lando het is.
nee.Help!!!! schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Of was dat al bekend.
zover ik weet een monteur. maar dat is wat ik gelezen heb, dat is nergens officieel gemeld.
Technically six hours until FP1... #F1
— PlanetF1 (@Planet_F1) 12 maart 2020
ofzo, ongeveer misschien
Hoe kom je daarop? Hij geeft aan dat ie niet kan/mag racen, niet dat hij besmet is?Help!!!! schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Of was dat al bekend.
En met hoe minder mensen hij contact heeft hoe minder het virus zich kan verspreiden. Zo zal hij het bedoelen neem ik aan.
[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 12-03-2020 20:06 ]
Dan zijn ze tenminste wel consequent in hun beslissingen...YakuzA schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:03:
[...]
Als de besluiteloosheid leid door het doorgaan van de race doen ze iig iets positiefs.
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.