Na de race besluiten wat er gebeurd zekersjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:04:
[...]
Dan zijn ze tenminste wel consequent in hun beslissingen...
ora et labora
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Na de race besluiten wat er gebeurd zekersjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:04:
[...]
Dan zijn ze tenminste wel consequent in hun beslissingen...
ora et labora
True, maar deze tweet maakt wel duidelijk dat Todt geen enkele realiteitszin meer heeft... I.p.v. zich druk te maken over de huidige situatie, gooit-ie even op Twitter dat-ie gesubsidieerd gezopen en gevreten heeft, onderwijl samen met zijn businessvriendjes lachend om het plebs...mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Ik weet het ook niet hoor....het is 2020, er bestaan dingen als teleconference, telefoons enzo. Jean kan prima de zaken regelen vanuit wherever hij ook is. Ik denk dat er genoeg gedelegeerden zijn om een dergelijke beslissing te nemen. De stewards of the meeting, race director, de circuitleiding, noem maar op. En wie weet wanneer die meeting precies was? Misschien zit ie nu al in het vliegtuig. Zo'n man heeft een planning die al maanden vast staat, dus ik denk dat ie gewoon gepland had om misschien wel vandaag naar Australië af te reizen en eerst nog even die meeting te doen. McLaren heeft zich ook pas net teruggetrokken.
Dus...niet zo'n koude drukte maken om niets. De FIA kan ook prima draaien zonder de lijfelijke aanwezigheid van Jean.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
DAs wel heel bot, maar je hebt gelijkWok schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:06:
[...]
True, maar deze tweet maakt wel duidelijk dat Todt geen enkele realiteitszin meer heeft... I.p.v. zich druk te maken over de huidige situatie, gooit-ie even op Twitter dat-ie gesubsidieerd gezopen en gevreten heeft, onderwijl samen met zijn businessvriendjes lachend om het plebs...
Of hij wil voorkomen dat hij zelf besmet wordt? Monteurs kun je net iets makkelijker vervangen dan de coureurs.Terranova schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:04:
[...]
De tekst van zijn bericht heeft het over dat hij niet bij veel mensen in de buurt wil komen om besmettingen te voorkomen. Zoals het verwoord is lijkt het er dus wel op dat Lando het is.
We kunnen natuurlijk allemaal onze eigen interpretatie geven aan wat er staat, maar als ik niets aanneem en niets erbij verzin, staat er in die tweet gewoon dat HIJ bij zo min mogelijk mensen in de buurt moest zijn omdat dat de meest logische/natuurlijke maatregel was.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Nee, is het gevolg dat als iemand in je team besmet is en je niet weet of er meer zijn dan isoleer je jezelf. Gaat 2 kanten op, als je het hebt wil je het niet verspreiden maar als coureur wil je het zeker ook niet krijgen.mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:04:
[...]
De zinsnede "that involved me being around as few people as possible" klinkt idd als dat hij de source is.
I served in a company of heroes.
Season 3 of "Drive To Survive" will look wild pic.twitter.com/nwobxUmQLp
— Mattzel89 (@Mattzel89) 12 maart 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Door de manier zoals hij het opschrijft.basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:04:
[...]
nee.
zover ik weet een monteur. maar dat is wat ik gelezen heb, dat is nergens officieel gemeld.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik snap je wel. Het staat er erg vaag waardoor je wel degelijk de conclusie zou kunnen trekken dat hij diegene die besmet is.Help!!!! schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:12:
[...]
Door de manier zoals hij het opschrijft.
"We've been doing everything we can to limit spread and that has naturally involved me being around as few people as possible."
Het is wat ambigu maar vandaar mijn
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:14:
Is die post echt van Lando dan? Ik zie geen naam.
— Lando Norris (@LandoNorris) 12 maart 2020
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat kan. Dus we weten nog niets. Het lijkt erop, maar niet meer dan dat. Persoonlijk vind ik het meer klinken als iemand die de source is dan iemand die zich gewoon wil afzonderen om niets op te lopen. Ze weten immers wie het zijn binnen McLaren.Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:09:
[...]
Nee, is het gevolg dat als iemand in je team besmet is en je niet weet of er meer zijn dan isoleer je jezelf. Gaat 2 kanten op, als je het hebt wil je het niet verspreiden maar als coureur wil je het zeker ook niet krijgen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Kijk even 1 tweet verder op zijn tijdlijn op twitter, 22u geleden lag hij met 6 collega's op het asfalt tijdens de trackwalk.mphilipp schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:15:
[...]
Dat kan. Dus we weten nog niets. Het lijkt erop, maar niet meer dan dat. Persoonlijk vind ik het meer klinken als iemand die de source is dan iemand die zich gewoon wil afzonderen om niets op te lopen. Ze weten immers wie het zijn binnen McLaren.
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Gesubsidieerd zuipen? Geen realiteitszin? Waar heb je het over?Wok schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:06:
[...]
True, maar deze tweet maakt wel duidelijk dat Todt geen enkele realiteitszin meer heeft... I.p.v. zich druk te maken over de huidige situatie, gooit-ie even op Twitter dat-ie gesubsidieerd gezopen en gevreten heeft, onderwijl samen met zijn businessvriendjes lachend om het plebs...
Ik doe niet aan twittert.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:17:
[...]
Kijk even 1 tweet verder op zijn tijdlijn op twitter
Dat zegt niet alles. Je hoorde ook mensen die nog gewoon carnaval hebben gevierd en paar dagen later met klachten in het ziekenhuis lagen.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:17:
[...]
Kijk even 1 tweet verder op zijn tijdlijn op twitter, 22u geleden lag hij met 6 collega's op het asfalt tijdens de trackwalk.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Na ja, laten we er inderdaad vanuitgaan dat hij het niet is maar imo had hij het iets handiger kunnen opschrijven.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:17:
[...]
Kijk even 1 tweet verder op zijn tijdlijn op twitter, 22u geleden lag hij met 6 collega's op het asfalt tijdens de trackwalk.
[ Voor 56% gewijzigd door Help!!!! op 12-03-2020 20:25 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die van Haas toch ook? Die zijn ook niet besmet uiteindelijk.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:24:
DAt zegt wel alles, 22 uur geleden zat de besmette mcl medewerker al in quarantaine.
Daar reageert hij niet opredfoxert schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:27:
[...]
Die van Haas toch ook? Die zijn ook niet besmet uiteindelijk.
07.00 (over 30min) zouden ze weer in gesprek gaan.CousinBoneless schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:26:
Je zou denken dat langzaamaan toeschouwers naar het circuit gaan afreizen... Ze mogen in dat geval wel snel besluiten...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En hopelijk 0 punten, als er wel gereden gaat worden.basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:29:
[...]
07.00 (over 30min) zouden ze weer in gesprek gaan.
denk dat er daarna snel een besluit volgt.
dat is naar mijn inzien:
Evenement zonder toeschouwers
geen evenement
(toeschouwers zijn sowieso de dupe in dit geval)
Er zijn geheid al mensen onderweg...CousinBoneless schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:26:
Je zou denken dat langzaamaan toeschouwers naar het circuit gaan afreizen... Ze mogen in dat geval wel snel besluiten...
Mijn boefje is liev!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik denk ook dat de toeschouwers de sjaak zijnbasvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:29:
[...]
07.00 (over 30min) zouden ze weer in gesprek gaan.
denk dat er daarna snel een besluit volgt.
dat is naar mijn inzien:
Evenement zonder toeschouwers
geen evenement
(toeschouwers zijn sowieso de dupe in dit geval)
Ja diezelfde man stond een paar uur terug te roepen dat t wel door ging.Niveus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:32:
Op Sky wordt gemeld dat het hele event niet doorgaat..
https://www.skysports.com...ed-after-coronavirus-case
oud bericht. 5.55pm, UK timeNiveus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:32:
Op Sky wordt gemeld dat het hele event niet doorgaat..
https://www.skysports.com...ed-after-coronavirus-case
Work hard & be brave.
Ze zullen wel echt gaan racen dan, maar niet gaan strijden.deCube schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:34:
Wat is de race nog waard als het niet voor het "echie" is? Ik bedoel, zou je nog voluit gaan en daarmee jezelf en je materiaal in gevaar brengen?
Nee, dan liever geen race wat mij betreft.
Ik hoop toch wel met een uur iets te weten hoor!DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:35:
[...]
Het gebeurd. Het is een complete chaos, niemand weet echt iets en iedereen spreekt elkaar tegen. We zoeken ook allemaal naar een antwoord dat er nog even niet zal zijn, helaas.
[ Voor 29% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 20:36 ]
Het gebeurd. Het is een complete chaos, niemand weet echt iets en iedereen spreekt elkaar tegen. We zoeken ook allemaal naar een antwoord dat er nog even niet zal zijn, helaas.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als het niet voor punten is haken meer teams af denk ik. Misschien dat ze het gaan gebruiken om dingen te testen of zo.deCube schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:34:
Wat is de race nog waard als het niet voor het "echie" is? Ik bedoel, zou je nog voluit gaan en daarmee jezelf en je materiaal in gevaar brengen?
Nee, dan liever geen race wat mij betreft.
Mijn boefje is liev!
McLaren zegt af en ik meende dat er meerdere teams hebben aangeven niet te willen racen.Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:33:
Als eerste; ik hoop dat de race doorgaat maar dan zonder toeschouwers. Zal wel niet gebeuren want die beslissing had gewoon al veel eerder genomen moeten worden.
Als het niet doorgaat omdat McLaren zich terugtrekt uit de race dan zou ik dat wel raar vinden. Een team dat zelf de keuze maakt om niet mee te doen (om wat voor reden dan ook) mag niet de reden zijn om dan een hele race af te gelasten.
Als een race niet doorgaat vanwege het virus en de mogelijke besmettingen etc dan snap ik dat nog wel. Maar de besluitloosheid en gebrek aan communicatie en daadkracht is toch wel stuitend.
Een paar dagen geleden gewoon een besluit nemen om het zonder publiek te doen dan had misschien McLaren nog wel mee gedaan...
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dit virus beweegt enorm snel en veel organisaties hebben kop in zand gestoken. Dit had allang geannuleerd moeten zijn maar betekend niet dat het verantwoord is door te laten gaan.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:36:
Nu nog annuleren is ook te kansloos voor woorden. Hoeveel volk is er al in beweging nu... De hele stad zit al vol enz enz.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dan wordt het inderdaad een test. Lijkt me niet dat dat voor iemand een goede uitkomst is. Als je gaat racen, dan moet je ook racen. Dan is het jammer van MClaren, maar dan moet de race gewoon de race zijn. Of je annuleert de boel. Ik hoop niet dat ze zo'n halfslachtige beslissing gaan nemen.Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:36:
[...]
Als het niet voor punten is haken meer teams af denk ik. Misschien dat ze het gaan gebruiken om dingen te testen of zo.
Dit klinkt een beetje als de sunken cost fallacy inderdaadOsxy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:37:
[...]
Dit virus beweegt enorm snel en veel organisaties hebben kop in zand gestoken. Dit had allang geannuleerd moeten zijn maar betekend niet dat het verantwoord is door te laten gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 20:38 ]
Waar is de overheid? Misschien zien ze het daar gewoon niet zo?Osxy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:37:
[...]
Dit virus beweegt enorm snel en veel organisaties hebben kop in zand gestoken. Dit had allang geannuleerd moeten zijn maar betekend niet dat het verantwoord is door te laten gaan.
Mijn boefje is liev!
Dat is iets waar ik vanmiddag ook over zat te denken. Als de Australische overheid / stadsbestuur van Melbourne niet wil dat de Grand Prix doorgaat kunnen ze denk ik toch gewoon de exploitatievergunning intrekken of een maatregel zoals vandaag in Nederland afkondigen. Dan hoeft de FOM etc helemaal niet te overleggen want dan mag het gewoon simpelweg niet.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:38:
[...]
Waar is de overheid? Misschien zien ze het daar gewoon niet zo?
/post
puur $$$ niemand wil opdraaien voor de kosten.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:39:
Las voor mijn pauze ergens "hoe langer het duurt, hoe meer advocaten erbij betrokken zijn"
Ho ho ho dat mag niet meer heTAA schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:41:
Uiteindelijk gaat het allemaal om (verzekerings)geld. Reken maar dat er een hoop claims komen en dan is het de vraag wie de zwarte piet krijgt...
Denk eerder gewoon geen nieuws nog.Viswinkel schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:43:
Dat klinkt als goed nieuws
Wat kan FOM/FIA doen aan de uitbraak? Willen ze McLaren aansprakelijk stellen voor het feit dat zij hun medewerkers niet goed hebben kunnen beschermen?TAA schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:41:
Uiteindelijk gaat het allemaal om (verzekerings)geld. Reken maar dat er een hoop claims komen en dan is het de vraag wie de zwarte piet krijgt...
[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 12-03-2020 20:47 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lijkt mij an zich niet zo gek? Er is nog geen besluit, dus natuurlijk zeg je dan "gaat door". Ze kunnen moeilijk nu zeggen "we weten het niet", dat niemand komt opdagen, en FIA dan zegt dat het wel door gaat. Dan zit je daar zonder race officials.
Waar ik al hele tijd op hamer, maar zelfs dat gaat al niet meer door, omdat er nu ook teams zelf zijn met corona (dus spelers willen niet spelen), wordt gewoon alles afgelast. Het is pas FP1, daar is nooit zoveel publiek, de grote beslissing moet natuurlijk komen voor de Q en race, daar zit het grote volk. Maar hoe langer ze wachten, hoe meer mensen al onderweg zijn (je komt niet 10 voor 7 aan in australie om een race te kijken).Maarten_E schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:44:
, in het voetbal wordt dat nu ook gedaan, hoe kl*te het ook is voor de fans.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is toch ook gewoon geautomatiseerd sms spul lijkt me? Die oude knarren zijn hun kunstgebit nog aan het zoeken.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:46:
[...]
Lijkt mij an zich niet zo gek? Er is nog geen besluit, dus natuurlijk zeg je dan "gaat door". Ze kunnen moeilijk nu zeggen "we weten het niet", dat niemand komt opdagen, en FIA dan zegt dat het wel door gaat. Dan zit je daar zonder race officials.
Mijn boefje is liev!
Dat klopt, maar ik neem aan dat Australië door de ligging relatief weinig buitenlanders zal trekken, itt België, Duitsland, Italië enz.SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:47:
[...]
Waar ik al hele tijd op hamer, maar zelfs dat gaat al niet meer door, omdat er nu ook teams zelf zijn met corona (dus spelers willen niet spelen), wordt gewoon alles afgelast. Het is pas FP1, daar is nooit zoveel publiek, de grote beslissing moet natuurlijk komen voor de Q en race, daar zit het grote volk. Maar hoe langer ze wachten, hoe meer mensen al onderweg zijn (je komt niet 10 voor 7 aan in australie om een race te kijken).
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I served in a company of heroes.
Teams hebben volgend weekend nog een race op de planning staanMaarten_E schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:50:
[...]
Misschien is het zelfd beter om na de race de teams daar 2 weken te laten blijven en dan pas door te sturen naar huis, dan heb je wat dat betreft iig zekerheid.
Dacht dat Bahrein inmiddels ook op losse schroeven stond, blijkbaar niet. Foutje, bedankt!basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:51:
[...]
Teams hebben volgend weekend nog een race op de planning staan
Gisteren werd er nog geroddeld over twee races in Bahrein en teams zolang daar "opsluiten". Lijkt mij in die zin logischer om ze zo lang in een zandbak te zetten dan midden in een miljoenenstad.Maarten_E schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 20:50:
Misschien is het zelfd beter om na de race de teams daar 2 weken te laten blijven en dan pas door te sturen naar huis, dan heb je wat dat betreft iig zekerheid.
Technically five hours until FP1... #F1
— PlanetF1 (@Planet_F1) 12 maart 2020
weet wel hoe het gaat:basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:01:
[Twitter]
als het goed is, zouden ze nu weer met elkaar in gesprek moeten zijn..
Whilst some media outlets are reporting that the Australian Grand Prix is cancelled, I can confirm that is NOT the case. Yet. We've been told that unless we hear otherwise in the next 30 minutes, we're heading in. Meeting currently taking place to decide our fate... #F1PP
— F1 Paddock Pass (Back for 2024) (@F1PaddockPass) 12 maart 2020
[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 21:10 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-03-2020 21:11 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:01:
[Twitter]
als het goed is, zouden ze nu weer met elkaar in gesprek moeten zijn..
Dat klopt, maar volgens mij zijn er meer teams die er niet achter staan? Kwam ook nog tegen van Kimi die gezegd heeft dat eigenlijk het hele team liever niet daar was. Ze zijn dus daar omdat het miljoenen kost om niet daar te zijn. Ze zijn niet daar omdat ze het een geweldige sport vinden en willen racen. Zolang FIA/FOM/organisator niet aflast is het heel moeilijk voor een team om niet acte de présence te geven. En McLaren had nu min of meer een uitweg. En daarmee krijgen de andere teams ook wat speelruimte om te zeggen van "we vinden het niet verantwoord maar we zijn er nu toch". Iemand moet die eerste stap zetten.Damian schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:17:
Probleem in het hele verhaal is gewoon dat McLaren hem afgetaaid is. Volgens mij was het veel minder een discussie geweest als ze gewoon gezegd hadden; we doen het wel met een paar man minder, maar the show must go on, en ze dus gewoon mee hadden gedaan, al zij het met een "gehandicapt" team.
Nu ga je gewoon gezeik krijgen als je hem wel door laat gaat gaan op een normale manier, dus met alle teams en volle punten...
Ik zou het doen!
Lijkt de uitslag van de GP van Oostenrijk wel...rammes schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:24:
wel..niet...wel...niet...tick..tock...tick..tock.
[ Voor 45% gewijzigd door hoevenpe op 12-03-2020 21:25 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat zijn ze nu dus denk aan het overleggenhoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:24:
Waarom doet men het niet zonder publiek? Voor de teams lijkt het me niet zo'n groot extra risico zolang ze in de pitboxen blijven.
alles kan off-topic
Ik kan me vanuit de titelsponsoren van de teams ook wel voorstellen dat ze niet geassocieerd wil worden met de huidige problematiek. Dus vind het wel logisch klinken wat je stelt.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:22:
[...]
Dat klopt, maar volgens mij zijn er meer teams die er niet achter staan? Kwam ook nog tegen van Kimi die gezegd heeft dat eigenlijk het hele team liever niet daar was. Ze zijn dus daar omdat het miljoenen kost om niet daar te zijn. Ze zijn niet daar omdat ze het een geweldige sport vinden en willen racen. Zolang FIA/FOM/organisator niet aflast is het heel moeilijk voor een team om niet acte de présence te geven. En McLaren had nu min of meer een uitweg. En daarmee krijgen de andere teams ook wat speelruimte om te zeggen van "we vinden het niet verantwoord maar we zijn er nu toch". Iemand moet die eerste stap zetten.
It’s early morning Melbourne. Meetings taking place about what #F1 does next, but Melbourne may push on with other categories. I think I hear the F1 two-seater running now.
— Jon Noble (@NobleF1) 12 maart 2020
Buenos días. 7h25 am y aún no hay confirmación oficial de nada. Mientras tanto el Minardi biplaza de exhibición ya da vueltas. Se oye desde hotel
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 maart 2020
Good morning. It's 7h25 am and still nothing official has been said. Meanwhile the 2 seater Minardi is already running. I can hear it pic.twitter.com/l2fY2lOTBK
[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 21:30 ]
Tenzij het betreffende teamlid een onmisbare is, bijvoorbeeld één van de coureurs.Damian schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:17:
Probleem in het hele verhaal is gewoon dat McLaren hem afgetaaid is. Volgens mij was het veel minder een discussie geweest als ze gewoon gezegd hadden; we doen het wel met een paar man minder, maar the show must go on, en ze dus gewoon mee hadden gedaan, al zij het met een "gehandicapt" team.
Nu ga je gewoon gezeik krijgen als je hem wel door laat gaat gaan op een normale manier, dus met alle teams en volle punten...
Of gewoon het feit dat die persoon in contact is geweest met heel veel anderen en je dus een enorm verspreidingsrisico neemt?Richard117 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Tenzij het betreffende teamlid een onmisbare is, bijvoorbeeld één van de coureurs.
Iemand in de catering of zelfs een monteur zal wel wat makkelijker gemist kunnen worden.
Friday at present going ahead as normal. Despite a confirmed case of coronavirus for a team member and a full paddock yesterday, and sources saying race will be off, FIA has "had no instructions to tell you otherwise" when asked if media should attend the track today #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 maart 2020
Daar heb je reserve rijders voorRichard117 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Tenzij het betreffende teamlid een onmisbare is, bijvoorbeeld één van de coureurs.
Iemand in de catering of zelfs een monteur zal wel wat makkelijker gemist kunnen worden.
Ik denk, en hoop, dat dat niet het grootste probleem is. Je kunt niet uitsluiten dat andere teamleden het nu niet hebben en brengt dus veel andere mensen potentieel in gevaar.Richard117 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Monteurs liggen sowieso al met 1 a 2 anderen op een kamer. En ze hebben waarschijnlijk ook vliegtuig gedeeld. En werken toch in relatief kleine ruimtes en dicht op elkaar (als ze aan e auto sleutelen)Tarabass schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:32:
[...]
Ik denk, en hoop, dat dat niet het grootste probleem is. Je kunt niet uitsluiten dat andere teamleden het nu niet hebben en brengt dus veel andere mensen potentieel in gevaar.
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 12-03-2020 21:36 ]
How do you save a random generator ?
Ik denk dat ze de beslissing nemen na de race.Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:20:
Ik denk dat ze de beslissing maken na de race ...
Da's ook tricky hoor. Als die daar is loopt die ook de hele dag met het team mee en kan dus net zo goed besmet raken.
Serieus?? Er gaat duizendmiljoenmilard in die fkk sport om, en jij als een van de belangrijke personen die de auto rijdende moet houden voor een rijk ventje met een gesponsord petje, mag een kamer met 2 anderen delen?? Wtf.. lekker dan.Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:34:
[...]
Monteurs liggen sowieso al met 1 a 2 anderen op een kamer. En ze hebben waarschijnlijk ook vliegtuig gedeeld. En werken toch in relatief kleine ruimtes en dicht op elkaar (als ze aan e auto sleutelen)
Die is 3 dagen geleden overgestapt naar Red Bull/Alpha Tauri
Wat een bazen bij de FIA
Kost miljoenen en je mag refund geven voor kaartjes? En gezien scrutineering is geweest mogen ze blijkbaar ook bij FOM een paar miljoen aftikken alsof de boel gewoon door is gegaan.enchion schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:35:
Waarom is de Australische regering / Melbourne hier eigenlijk geen bepalende factor in ?
Ja en vooral als dan vervolgens de karavaan de rest van de wereld rondtrekt en de boel verder verspreidt.Cubic X schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:38:
[...]
Wat een bazen bij de FIA. De hele wereld annuleert (sport)events maar de FIA beslist gewoon even anders
; the show must go on.
Mja, mijn 'wat een bazen' was meer van verbazing en domzinnigheid van de FIA dat ze dit dus doen, alsof de F1 groter is dan andere sporten in de wereldpoor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:42:
[...]
Ja en vooral als dan vervolgens de karavaan de rest van de wereld rondtrekt en de boel verder verspreidt. Wat een bazen..
Gewoon wakker blijven.pilskes schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:43:
Mmmm, dilemma....... komende nacht de wekker zetten voor de FP's?
Je wacht niet nog (even....) het nieuws af?pilskes schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:43:
Die Pilskes laten staan, wat koffie of energy drink, bijvoorkeur Red Bull (want Max #33 en niet Monster HAM) en gewoon wakker blijven!pilskes schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:43:
http://yor.minitroopers.com
Ik zou het doen!
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Oh haha. Ja het werkt wel hoor, maar dan moet je t misschien iets anders neerzettenCubic X schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:44:
[...]
Mja, mijn 'wat een bazen' was meer van verbazing en domzinnigheid van de FIA dat ze dit dus doen, alsof de F1 groter is dan andere sporten in de wereld. Maar ik was inderdaad even vergeten dat sarcasme niet zo goed werkt digitaal
.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mjah dat is dus wat ik net zei, het probleem is niet dat er een corona geval is, maar dat McLaren hem afgetaaid is. Dat weegt veel zwaarder volgens mij...naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:46:
Niet laten leiden door emotie, maar door feiten. En de feiten zijn dat het risico in Australië momenteel minimaal zijn. De situatie verschilt van locatie tot locatie, één zieke medewerker lijkt me niet echt tegen om de hele boel af te blazen. Ik hoop dat de FIA voet bij stuk houdt en niet meegaat in de massa hysterie
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq