[F1 2020] Race 1 GP van niet Australie, maar wel E-sport Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:46:
Niet laten leiden door emotie, maar door feiten. En de feiten zijn dat het risico in Australië momenteel minimaal zijn. De situatie verschilt van locatie tot locatie, één zieke medewerker lijkt me niet echt tegen om de hele boel af te blazen. Ik hoop dat de FIA voet bij stuk houdt en niet meegaat in de massa hysterie :Y)
Er was ooit een race waarbij de Michelin banden gingen ploffen. Hell or high water, de race ging door. Iedereen startte, op 3 teams na ging iedereen na de formatie ronde de pit in. Daarna werd gewoon gestart en geracet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Cubic X schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:38:
[...]

Wat een bazen bij de FIA _/-\o_ . De hele wereld annuleert (sport)events maar de FIA beslist gewoon even anders :D ; the show must go on.
De FIA heeft helemaal nog niks beslist. De pers is er op dit moment een potje van aan het maken. En dat dan Sky Sports F1 tegenstrijdige berichten naar buiten brengt helpt ook niet erg mee.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

asing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:48:
[...]

Er was ooit een race waarbij de Michelin banden gingen ploffen. Hell or high water, de race ging door. Iedereen startte, op 3 teams na ging iedereen na de formatie ronde de pit in. Daarna werd gewoon gestart en geracet.
Alsof hij dat niet weet.

En er is nu geen McLaren om de opwarmronde te doen en dan de pits in te gaan he.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:36:
[...]

Serieus?? Er gaat duizendmiljoenmilard in die fkk sport om, en jij als een van de belangrijke personen die de auto rijdende moet houden voor een rijk ventje met een gesponsord petje, mag een kamer met 2 anderen delen?? Wtf.. lekker dan. |:( :-(
Voor elke monteur zo 10 andere denk ik. Dus take it or leave it. Zullen ook vast niet in de meest luxe kamer slapen gok ik zo. In tegenstelling tot een coureur of staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Niet laten leiden door emotie, maar door feiten. En de feiten zijn dat de risico's in Australië momenteel minimaal zijn. De situatie verschilt van locatie tot locatie, één zieke medewerker lijkt me niet echt reden om de hele boel af te blazen. Ik hoop dat de FIA voet bij stuk houdt en niet meegaat in de massa hysterie :Y)
Wellicht voelt de overheid zich daar ook wel zo van “dat fixen wij hier wel even, AUS ligt afgezonderd genoeg.” :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

[...]

Vind dat niet helemaal een vergelijkbaar geval eigenlijk...

En ik vind trouwens echt dat Sky en eigenlijk ook de BBC echt een dikke flater begaan met de hele berichtgeving omtrent het wel of niet doorgaan. Ik verwacht van Sky echt meer, helemaal nu ze praktisch official F1 TV reporters zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door Damian op 12-03-2020 21:52 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Niet laten leiden door emotie, maar door feiten. En de feiten zijn dat de risico's in Australië momenteel minimaal zijn. De situatie verschilt van locatie tot locatie, één zieke medewerker lijkt me niet echt tegen om de hele boel af te blazen. Ik hoop dat de FIA voet bij stuk houdt en niet meegaat in de massa hysterie :Y)
Maar serieus.. je denkt toch niet écht dat er maar 1 zieke is?

Ik durf te wedden dat er morgen en overmorgen een flink aantal bijkomen. En als dat stil wordt gehouden om maar te kunnen racen, dan horen we na de race plotseling wel dat het halve circus ziek is.
Wat een toeval dat het net na de race is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:05

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Damian schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Vind dat niet helemaal een vergelijkbaar geval eigenlijk...
Totaal niet. Iets met feiten en emotie ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Maar serieus.. je denkt toch niet écht dat er maar 1 zieke is?

Ik durf te wedden dat er morgen en overmorgen een flink aantal bijkomen. En als dat stil wordt gehouden om maar te kunnen racen, dan horen we na de race plotseling wel dat het halve circus ziek is.
Wat een toeval dat het net na de race is..
Dit soort waarzegging en kristallen bol gedoe hoeft van mij niet zo hoor. Kun je helemaal niks van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]

JA dat kan ik me nog deels herinneren.

Ferrari reed toen wel , en ook nog een achterhoede team die niet eerder in de punten waren geëindigd dat jaar.

WEet niet meer wel team dat was, Minardi soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Jordan Minardi en Ferrari

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Heeft er iemand een tip voor een 'gouden' race die ik terug kan kijken van voor 2016 voor als de race niet doorgaat zondag? (als ik daar aan kan komen haha) geen spoilers dan graag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Bartske schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:52:
Heeft er iemand een tip voor een 'gouden' race die ik terug kan kijken van voor 2016 voor als de race niet doorgaat zondag? (als ik daar aan kan komen haha) geen spoilers dan graag ;)
Iets uit het Senna, Mansell & Prost tijdperk.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:36:
[...]

Serieus?? Er gaat duizendmiljoenmilard in die fkk sport om, en jij als een van de belangrijke personen die de auto rijdende moet houden voor een rijk ventje met een gesponsord petje, mag een kamer met 2 anderen delen?? Wtf.. lekker dan. |:( :-(
Ze nemen gemiddeld 100 man mee. ~40 kamers vs ~100 kamers is een flink verschil. Zeker gezien de traditionele race markups voor said kamer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Canada 2011

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vanochtend de wekker uitgezet en weer in slaap gevallen......en ja, ik moest wel werken!
Dat was dus zonder te poepen de auto in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:48

NMH

Moderator General Chat
Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:52:
Out of the 20 cars that entered the race, only the six cars from the teams using Bridgestone tyres (Ferrari, Jordan and Minardi) competed. The remaining fourteen entrants, all using Michelin tyres, completed the parade lap, but retired to the pits before the race started.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Maar serieus.. je denkt toch niet
Da's een beetje het grote probleem in dit topic. Er wordt telkens maar geextrapoleerd, geïnterpreteerd, gegokt en gesuggereerd, zonder te baseren op data. Stop daar gewoon mee.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
spa 98 ?

Net zo'zooi als nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hier een aantal regenraces... :P

https://racingnews365.nl/...de-formule-1-geschiedenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:51:
[...]

Dit soort waarzegging en kristallen bol gedoe hoeft van mij niet zo hoor. Kun je helemaal niks van weten.
naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:54:
[...]

Da's een beetje het grote probleem in dit topic. Er wordt telkens maar geextrapoleerd, geïnterpreteerd, gegokt en gesuggereerd, zonder te baseren op data. Stop daar gewoon mee.
Natuurlijk. Over de hele wereld gaat het in sneltreinvaart van persoon tot persoon, waarbij je ongeveer 3 mensen zelf aansteekt. En dan te denken wie die persoon heeft aangestoken? Waar ze met elkaar al een tijdje mee op pad zijn?
Maar nee, bij de F1 niet.

Nee hoor dat is geen kristallen bol, dat is gewoon wat feiten naast elkaar leggen. Die persoon gaat echt niet de enige zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:58
De bridgestone Teams!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook dat is niet zo gek. Prepare for every scenario. Als FIA/organisatie nu met afgelasting komt aanzetten wil je niet je andere kleren of wat dan ook nog moeten gaan ophalen in het hotel.

Wat mij overigens ook een serieus ding lijkt voor FIA/FOM/teams is wat er moet gebeuren als het wordt afgelast. Bahrein volgende week staat dan ook op losse schroeven. En blijft iedereen dan tot maandag in Melbourne en pakken ze dan de al geplande vlucht naar Bahrein? Tenzij ook dat niet doorgaat en ze nog wat vluchten richting bv UK mogen regelen.
De FIA/FOM had hier echt al lang een draaiboek voor moeten hebben. Wat als één race wordt afgelast, en wat als meerdere races op losse schroeven staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viswinkel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 22:21
Canada 2011

Oh ben 2e al. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Viswinkel op 12-03-2020 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Update 21:42
Australische Grand Prix opent deuren

Het teampersoneel is inmiddels binnen en de eerste race is van start gegaan. Het lijkt erop dat de coureurs gewoon van start zullen gaan in de eerste vrije training. In Nederland is het dan 02:00, maar wij zullen jullie van alle updates voorzien. Als dit het geval is, dan zullen er veel boze blikken gericht zijn op Liberty Media.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Graag ontopic en niet op de man.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:30
Canada. Duurde uren door slecht weer. Ik heb echt vanaf 13:00 tot ongeveer 22:00 bom stop gekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Amaze86 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:46:
Hmm denk dat het doorgaat dat is wat FIA wil,maar f1 teams gaan het weigeren....
Gerucht gaat dat de toeschouwers door gaan maar dat de F1 afgeblazen is :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Ondertussen lijkt op het circuit de voorbereidingen op een normale racedag gewoon door te gaan. Zo racen er momenteel diverse Formule 1-auto's over het circuit, mogelijk de tweezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Alles nog steeds totaal tegenstrijdig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* het lijkt me niet teveel gevraagd om ontopic te blijven.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en weer een uur dichterbij..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
We krijgen gewoon een raceweekend! Het duurt namelijk te lang en reporters en crew krijgen nu te horen dat het een normale dag is.

Raceweekend!!!!!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Graag ontopic en niet op de man.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:01:
Tweakers aan de censuur.... really... hele discussie gaat over corona wel of niet doorgaan en dan mijn bericht verwijderen waarin ik betoog eens normaal te gaan doen... im out tweakers zit net zo goed in de corona bangmakerij business als de hele media. Je mag alleen nog maar zeggen hoe erg corona is elk weerwoord wordt gelijk weg gefilterd... doei tweakers ik doe niet meer mee in deze csnsuur maatschappij.

Welkom in resident evil the movie.

Alles moet kapot want corona... dus einde f1 is ook in zicht dan maar f1 2020 cancelled due to corona.
Volgens mij gaat de discussie de laatste uren alleen maar over de gebrekkige (lees geen officiële) informatie of het nu wel of niet doorgaat. :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik vraag mij af of die nieuwssites niet gewoon keihard verzinsels de wereld in helpen om maar verkeer naar hun media te krijgen... In deze chaos zal niemand ze erop afrekenen mocht blijken dat ze er compleet naast zitten. Sterker nog, als de race wel door gaat brengt dat bij de meeste volgers grote blijdschap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Zoals al meerdere malen gevraagd: graag ontopic en lees even de topicwaarschuwing voordat je een bericht plaatst. Ik begrijp dat het een chaotische situatie is, maar laten we gewoon de ontwikkelingen en de feiten met betrekking tot de race blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Saturnus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:04:
Ik vraag mij af of die nieuwssites niet gewoon keihard verzinsels de wereld in helpen om maar verkeer naar hun media te krijgen... In deze chaos zal niemand ze erop afrekenen mocht blijken dat ze er compleet naast zitten. Sterker nog, als de race wel door gaat brengt dat bij de meeste volgers grote blijdschap.
Tuurlijk!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
sten123 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:02:
We krijgen gewoon een raceweekend!
Wat er ook gebeurd nu, een 'gewoon' raceweekend wordt het zeker niet...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16

Vuvuzela

My spire is forming

hoevenpe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:04:
[...]

Wat er ook gebeurd nu, een 'gewoon' raceweekend wordt het zeker niet...
En nu al helemaal niet meer :o

[Twitter: https://twitter.com/JaydeCotic/status/1238207476798898178?s=20]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

DutchCrownNL schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:03:
[...]

Volgens mij gaat de discussie de laatste uren alleen maar over de gebrekkige (lees geen officiële) informatie of het nu wel of niet doorgaat. :?
Nee het ging ook over hoeveel monteurs er in 1 vliegtuig/hotelkamer whatever zitten, en een discussie over hoeveel mensen er aangestoken kunnen worden. mrveenie heeft gewoon gelijk als hij daarop reageert.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Saturnus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:04:
Natuurlijk doen ze dat, kijk twitter, kijk youtube, monitisation is key in deze wereld. De aandelen kelderen, ze staan klaar flink in te kopen, #corona voor elke compleet irrelevante tweet gebruiken, buiten een griepje gaat de wereld gewoon door.. als je dan paar euro kan verdienen, waarom niet? :+

Plus dat er veel 'semi nieuws' is, niemand kan het bevestigen, niemand kan het ontkennen (i heard of a engineer, zonder naam zegt het werkelijk niets).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:29
De tweezitter is gecrashed.. Kon er ook nog wel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar geloof ik geen bal van. Dan zou het al uren bekend zijn geweest dat het is gecancelled en dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Al blijft het de F1 natuurlijk dus niets is onmogelijk :P
SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:07:
[...]

Natuurlijk doen ze dat, kijk twitter, kijk youtube, monitisation is key in deze wereld. De aandelen kelderen, ze staan klaar flink in te kopen, #corona voor elke compleet irrelevante tweet gebruiken, buiten een griepje gaat de wereld gewoon door.. als je dan paar euro kan verdienen, waarom niet? :+

Plus dat er veel 'semi nieuws' is, niemand kan het bevestigen, niemand kan het ontkennen (i heard of a engineer, zonder naam zegt het werkelijk niets).
Iedereen wil natuurlijk de eerste zijn die het nieuws brengt. Dit heeft voornamelijk de F1 aan zich te denken door een gebrek aan communicatie. Als ze bijvoorbeeld hadden gezegd "we hebben gehoord van het terugtrekken van Mclaren maar het gaat allemaal gewoon door", dan hadden we niet in deze situatie gezeten. Ook hadden ze simpelweg kunnen zeggen dat ze om [tijdstip] met een statement komen.

Wel weer typisch natuurlijk. Ik krijg weer flashbacks naar vorig jaar waarbij uren na de race de uitslag nog niet vast stond :)

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 12-03-2020 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Whahaha wat een sensatie gaat er los op social media en zelfs de officiële kanalen berichten niet bevestigde onzin _O- oOo *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:46

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

"yes hello im at melbourne airport i see seb and kimi enter airplane" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50
Andere races gaan wel door. https://twitter.com/S5000AU/status/1238208819236204546

Dit zou er voor kunnen zorgen dat het voor de FIA nog lastiger is om het af te gelasten.

[ Voor 3% gewijzigd door I_IBlackI_I op 12-03-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:06

Oekol

waka waka hey hey

nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:07:
Foto? Of bron?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Geloof dat bericht niet. Minttu had een post vanuit een vliegtuig waarin ze zegt dat ze hoopt dat Kimi snel thuis komt. Lijkt me niet dat Kimi een half uur later al in een vliegtuig zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:07:
Gecrashed of gewoon stilgevallen? Het is een blijft een Minardi ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

echt. Mark my words. dit word gewoon een start & park zondag.

Het is Indy all over again waar niemand DE beslissing wil nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
garriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:11:
[...]

"yes hello im at melbourne airport i see seb and kimi enter airplane" :+
Kimi zal wel eerst langs de taxfree shop gegaan zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ah jammer, als ik me relatie niet gestopt had kon ik haar nu vragen dit even in het systeem te controleren. :P

Even denken of ik nog andere contacten heb... Waarschijnlijk niet close genoeg om zulke privacyinbreuk te doen. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

DoeEensGek schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:12:
[...]

Kimi zal wel eerst langs de taxfree shop gegaan zijn. :+
Vervolgens zelf dronken opgebeld naar de padock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:08:
[...]

Daar geloof ik geen bal van. Dan zou het al uren bekend zijn geweest dat het is gecancelled en dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Al blijft het de F1 natuurlijk dus niets is onmogelijk :P
Kimi is Minttu achterna? Die was ook al gevlogen, letterlijk. Maar uiteraard verwacht je ze dan beiden op dezelfde vlucht.

Maar stiekem zou het mij ook niks verbazen als ze weg zijn, en ze voor zichzelf hebben beslist dat het wel welletjes is zo. En dat zou dan natuurlijk een betere actie zijn dan Hamilton die het bij alleen maar woorden houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:08:

Iedereen wil natuurlijk de eerste zijn die het nieuws brengt. Dit heeft voornamelijk de F1 aan zich te denken door een gebrek aan communicatie. Als ze bijvoorbeeld hadden gezegd "we hebben gehoord van het terugtrekken van Mclaren maar het gaat allemaal gewoon door", dan hadden we niet in deze situatie gezeten. Ook hadden ze simpelweg kunnen zeggen dat ze om [tijdstip] met een statement komen.

Wel weer typisch natuurlijk. Ik krijg weer flashbacks naar vorig jaar waarbij uren na de race de uitslag nog niet vast stond :)
Complete onzin, er is geen 'het nieuws', er is namelijk 0,0 officiele informatie of de race wel/niet doorgaat. Speculatie, van horen zeggen, geruchten en aannames, meer is er niet over de race te melden.. dan ben ik simpel, doe dat gewoon niet. Maar dat kan natuurlijk niet, 90% van nieuwssites (zeker in sport) draaien op deze 'informatie'.

Als onze 3 vrienden vanmiddag al 45 minuten nodig hadden om 4 simpele richtlijnen te bedenken, verwacht ik dat de FIA nog wel iets langer bezig is voor een beslissing als deze.
RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:13:

Maar stiekem zou het mij ook niks verbazen als ze weg zijn, en ze voor zichzelf hebben beslist dat het wel welletjes is zo. En dat zou dan natuurlijk een betere actie zijn dan Hamilton die het bij alleen maar woorden houd.
Een actie dan volledig sneaky te doen is een betere actie? Dan moet je gewoon een publieke statement maken, iets wat Ham (aldanniet met woorden) namelijk wel doet.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 12-03-2020 22:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:12:

Wat voor zin heeft het om na de start te parkeren dan? De toeschouwers zijn er al.. alles is dan al gaande. En dat alles is voor niets dan?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik denk dat Bernie achter alles zit.

Die heeft corona de wereld ingeholpen mbv een Chinees consortium, zodat de F1 minder waard wordt en hij de boel voor een appel en een ei kan terugkopen. :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afke
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:48
Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:52:
[...]

JA dat kan ik me nog deels herinneren.

Ferrari reed toen wel , en ook nog een achterhoede team die niet eerder in de punten waren geëindigd dat jaar.

Minardi deed ook mee

Wou niet meedoen, maar Jordan deed toch mee. Die waren hun rivalen voor de laatste plaats in WCC.

YouTube: Interview with Paul Stoddart during Indianapolis 2005

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:13:
[...]

Wat voor zin heeft het om na de start te parkeren dan? De toeschouwers zijn er al.. alles is dan al gaande. En dat alles is voor niets dan?
Dan krijgen ze geen boete voor het weigeren om te racen. Dan hebben ze meegedaan en een DNF behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Ok, en wat hebben de teams dan bereikt op het gebied van preventie? Immers de vrije trainingen, kwalificatie en race, inclusief bezoekers, zijn al gebeurd in jouw voorspelling. Nope, gaat hem niet worden start & park.

[ Voor 0% gewijzigd door Yor op 12-03-2020 22:15 . Reden: Typo kofschip ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57

Dat zou echt het allerdomste zijn dat kan gebeuren en misschien wel het begin van het einde van de F1....ze zijn in de US net het drama van Indy 2005 voorbij en nu opnieuw zoiets doen is echt een doodslag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik ga slapen
@nachtnet neem jij twitterdienst weer over? :+ heb mn best gedaan in je pauze

tot bij FP1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:13:
[...]

Stukje protest ook.
De teams willen niet maar worden gedwongen. Nou, dan gewoon voldoen aan wat er verwacht word en daarna inpakken en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Volgens mij kan het nog wel ff duren voordat er duidelijkheid is dus :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:32
Kimi mist zijn vrouw en kinderen en is er achteraan gevlogen. Den is zijn nieuwe helm vergeten in Bahrein en gaat die ff halen.

Allemaal onzin. Zolang er geen berichten van de FIA/FOM zijn dat het afgelast is gaat het gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

garriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:14:
[...]

Dan krijgen ze geen boete voor het weigeren om te racen. Dan hebben ze meegedaan en een DNF behaald.
Maar waarom zou je het doen als team? Omdat MCL niet mee doet? Dat kan niemand iets schelen. Helemaal niet als je denkt dat MCL sneller is.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

mrottjers schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:15:
[...]
Kimi mist zijn vrouw en kinderen en is er achteraan gevlogen. Den is zijn nieuwe helm vergeten in Bahrein en gaat die ff halen.

Allemaal onzin. Zolang er geen berichten van de FIA/FOM zijn dat het afgelast is gaat het gewoon door.
schrodinger's race. De race gaat op dit moment zowel wel als niet door :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 20:49
Lastige keuze

1 De Australische regering heeft nog geen afgelasting aangekondigd.
2 De Fia kan het dus nog niet op overmacht gooien.
3 De teams zullen dan moeten weigeren om te racen.
4 Thuis komen wordt nog leuk voor de teams. Beter om iedereen 2 weken in Quarantaine te latengaan waar ze nu zijn.

Harde keuzes helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:59

pinda powerrr

Slow down...

albino71 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:14:
Ik denk dat Bernie achter alles zit.

Die heeft corona de wereld ingeholpen mbv een Chinees consortium, zodat de F1 minder waard wordt en hij de boel voor een appel en een ei kan terugkopen. :+
Ach, zoals we Bernie kennen....hij zou het rustig doen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ok, maar even tussendoor: dit is wel spannender dan sommige races die we vorig jaar hebben gezien. Ik heb liever dit dan nog een race op Paul Ricard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
mrottjers schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:15:
[...]

Nouja, ik zie Kimi en Vettel er nog best voor aan om tijdens de vergaderingen en het bakkeleien, op te staan, hun biezen te pakken en een middelvinger te geven en gewoon te vertrekken :X

(Niet dat ik dat verwacht, maar toch..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50
D-dark schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:17:
Lastige keuze

1 De Australische regering heeft nog geen afgelasting aangekondigd.
En ik denk dat die er niet komt aangezien andere evenementen wel door gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:32
RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:18:
Ok, maar even tussendoor: dit is wel spannender dan sommige races die we vorig jaar hebben gezien. Ik heb liever dit dan nog een race op Paul Chicard :P
Foei! Geen naamsverbasteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

I_IBlackI_I schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:18:
[...]

En ik denk dat die er niet komt aangezien andere evenementen wel door gaan.
En daarom gaat het gewoon door. Wie is de FIA om het af te gelasten als de overheid geen statement afgeeft omtrent die "crisis-maker"...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:15:
[...]

Maar waarom zou je het doen als team? Omdat MCL niet mee doet? Dat kan niemand iets schelen. Helemaal niet als je denkt dat MCL sneller is.
De enige reden die ik kan bedenken is dat de teams niet willen racen en dat de middelfinger is naar de fia

Als dat zo is wordt de training ook rustig :+

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 12-03-2020 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:18:
Ok, maar even tussendoor: dit is wel spannender dan sommige races die we vorig jaar hebben gezien. Ik heb liever dit dan nog een race op Paul Chicard :P
Minstens zo spannend als brazil 16, ook eindeloze rode vlaggen en frustratie, en net als toen durf ik niet eens een koffie break te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Eerste toeschouwers staan klaar:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:17
Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:15:
[...]

Stukje protest ook.
De teams willen niet maar worden gedwongen. Nou, dan gewoon voldoen aan wat er verwacht word en daarna inpakken en wegwezen.
Ze hebben toch een rijdersbond .. als ze met zn allen zeggen we starten niet.. wat wil de FIA dan nog doen? Iedereen beboeten? en zo ja, so what? Dan betalen ze met zn alle de boetes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
R.van.M schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:22:
[...]

Ze hebben toch een rijdersbond .. als ze met zn allen zeggen we starten niet.. wat wil de FIA dan nog doen? Iedereen beboeten? en zo ja, so what? Dan betalen ze met zn alle de boetes
Superlicentie intrekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:17
Van alle rijders? Dan is de sport sowieso dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Suzuka 1995 was wel een toppertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
FIA/FOM en beslissingen nemen lukt ze nooit in korte tijd. Dat wisten we inmiddels toch wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Natuurlijk joh... De coureurs zitten al in de wagen en komen er de eerste anderhalf uur niet meer uit. Dan kunnen ze de race net zo goed de uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik hoorde iemand hoesten!!11111one

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Het is dus eigenlijk al veel te laat om het nu opeens af te zeggen, medische gronden als argument gaat nu niet meer echt op want deze mensen zouden dus nu ook besmet geraakt kunnen zijn als het zo erg was. Al met al heel slecht geregeld en zeker geen goed visitekaartje voor de F1 en de andere verantwoordelijke organisaties.

Edit: FIA zal het wel niet erg vinden dat het om deze rotzooi gaat en niet meer over hun Ferrari dealtje.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 12-03-2020 22:26 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Dit zijn echt de momenten dat Charlie had ingegrepen.

R.i.p. Charlie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mrottjers schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:19:
[...]

Foei! Geen naamsverbasteringen!
offtopic:
Oeps, honest mistake :X Beginnende koorts misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Pompi schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:24:
[...]

Het is dus eigenlijk al veel te laat om het nu opeens af te zeggen, medische gronden als argument gaat nu niet meer echt op want deze mensen zouden dus nu ook besmet geraakt kunnen zijn als het zo erg was. Al met al heel slecht geregeld en zeker geen goed visitekaartje voor de F1 en de andere verantwoordelijke organisaties.
Precies.. Voor het minste gezichtsverlies kan de FIA beter alles door laten gaan en zeggen dat alles onder controle is.. En voor de volgende GP's het wel goed doen.
Nu stoppen is een shitshow.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.