Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik vind dit een beetje overdreven. Cancellen zou mijns inziens de beste oplossing zijn, maar dat betekent niet dat de andere teams "backstabbers" zijn. Zij hebben Mclaren namelijk niet geforceerd om zich terug te trekken. Het is aan de F1 om het af te gelasten.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:08:
* nachtnet copy-paste af en toe maar een relevante tweet..
[Twitter]
Zie verder nog geen bronnen/bevestiging van de skysport claim, maar dit zou echtzijn.
Vergeet niet dat het hele coronaverhaal iedereen ook maar overkomt. Hier zijn geen kant-en-klare draaiboeken voor. Dus ik neem het de teams niet kwalijk.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://streamable.com/4rwxf
Craig Slater's full report live on Sky Sports News on the details of how the Australian GP is still going ahead.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De FIA en de FOM zaten dus ook om tafel. Dan gaat het (voorlopig) door.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb me stuk gelachen, verbaasd, dat was een geweldige race qua entertainment value! Maar ik zou wel graag willen dat die beleving uniek blijft.Paulus07 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:10:
Als we maar niet zo'n start grid gaan krijgen als:
[Afbeelding]
Dan is kijken ook niet echt leuk meer.
Maar waarom moet/mag/kan SKysports dan dit bericht bekend maken? Dat zou toch juist een boodschap van Fia/F1 moeten zijn. Die zijn vooralsnog helemaal stil.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:26:
[...]
De FIA en de FOM zaten dus ook om tafel. Dan gaat het )voorlopig) door.
Jep, zoals dus door Craig bevestigd... lijkt door te gaan minus McLaren.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:26:
[...]
De FIA en de FOM zaten dus ook om tafel. Dan gaat het )voorlopig) door.
Two senior F1 sources tell BBC Sport the Australian Grand Prix has been called off. No official confirmation yet from F1 or the FIA
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 12 maart 2020
Iemand heeft zijn bronnen verkeerd:
SKy vs BBC ?
Dat zullen ze doen via de gebruikelijke kanalen. Het is niet voor niets dat SkySports geen namen noemt. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat er een GP zal worden gehouden, maar we zullen zien.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Maar waarom moet/mag/kan SKysports dan dit bericht bekend maken? Dat zou toch juist een boodschap van Fia/F1 moeten zijn. Die zijn vooralsnog helemaal stil.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 12-03-2020 16:28 ]
Er zijn geen kant en klare draaiboeken voor, maar teams, FIA, FOM, organisatoren, ... hebben zich afgelopen weken wel kunnen voorbereiden en zeker de laatste 24 uur waarin dus verschillende personen uit het paddock zijn getest en in isolatie zijn geplaatst hadden de FIA, FOM, organisator en (lokale) overheid zich beter kunnen voorbereiden. Omdat het "wel heel dichtbij" kwam.RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:21:
Vergeet niet dat het hele coronaverhaal iedereen ook maar overkomt. Hier zijn geen kant-en-klare draaiboeken voor. Dus ik neem het de teams niet kwalijk.
En ik heb ook niet het idee dat McLaren het besluit halsoverkop genomen heeft na de uitslag maar dat ze er meteen mee zijn begonnen. Het uitwerken van een "wat als...".
Als het dan ook nog eens zou kloppen dat de lokale overheid pas "morgenvroeg" overleg erover gaat hebben. De FIA nog niks heeft laten horen, FOM alleen een "persberichtje" en juist de teambazen elkaar midden in de nacht wel opzoeken dan moeten ze zich schamen (FIA/FOM/organisator/overheid).
Edit:
In de tijd dat ik dit tikte heb ik de streamable gemist waarin Craig vertelt dat FOM/FIA ook aanwezig waren.
Dat verandert de zaak lichtelijk. Maar ook dan had FIA/FOM beter voorbereid kunnen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door RobertMe op 12-03-2020 16:31 ]
Ik mag toch aannemen dat er wel draaiboeken voor calamiteiten klaar liggen zoals bosbranden, overstromingen, terreurdreiging, etc. Daar zit best wat overlap in.RoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:21:
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat was vast niet de bedoeling, maar als iemand van een team de uitkomst van de meeting aan ze vertelt en ze slingeren het de ether in, dan hang je natuurlijk.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Maar waarom moet/mag/kan SKysports dan dit bericht bekend maken? Dat zou toch juist een boodschap van Fia/F1 moeten zijn. Die zijn vooralsnog helemaal stil.

Mijn boefje is liev!
Het laat in ieder geval wel zien wat voor een puinhoop ze hebben gecreëerd.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:31:
Handig zeg dat meerdere reporters daar verschillende berichten communiceren
Latest news is that the #AusGP is set to go ahead...
— WTF1 (@wtf1official) 12 maart 2020
You really have to question what is being prioritised here
Blimey what a mess. Sky saying it’s on, BBC being told it’s off. Practice 1 is less than 12hrs away. One of the biggest sports in the world is incapable of communicating... #AusGP
— Max Turner (@maxturnerus) 12 maart 2020
Dus toch niet jeej..?nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:28:
[Twitter]
Iemand heeft zijn bronnen verkeerd:
SKy vs BBC ?

Irritant dit. Hoe kunnen ze nou compleet tegenovergestelde berichten verspreiden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Handig ook voor al het volk wat naar trainingen wil komen en wellicht al onderweg is/nog moet...AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:32:
[...]
Dus toch niet jeej..?![]()
Irritant dit. Hoe kunnen ze nou compleet tegenovergestelde berichten verspreiden.
Mijn boefje is liev!
Vanaf hoe laat? Vanmorgen 7:00u? succes danJasphur schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:34:
Rustig heren! Ik moet even bijlezen
Kogel lijkt door de kerk?
-edit- SkyNews lijkt het tegenovergestelde te beweren.
[ Voor 33% gewijzigd door WhatsappHack op 12-03-2020 16:41 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nadat er gezegd is, dat ze evt met zn allen dan zullen zullen stoppen, en dat er niemand zal rijden..kevlar01 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:27:
[...]
Jep, zoals dus door Craig bevestigd... lijkt door te gaan minus McLaren.
Voelt McLaren zich waarschijnlijk nu zo zoals die ene scene uit Braveheart

I was only told teams were meeting tonight, not that F1/FIA were necessarily in that meeting. Conflicting reports of what happens next could be because they're different camps - teams putting pressure on F1/FIA to make the call and not making it for them #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 maart 2020
BBC zegt dat het postponed is:
https://www.bbc.com/sport/formula1/51849163
Gaat door:Ich war dabei als das Sky UK News Team die Nachricht/ Info bekam. Waren die letzten, als wir vorhin von der Rennstrecke weg sind
— ingastrackeF1 🏎️🏁 (@ingastrackef1) 12 maart 2020
[Twitter: https://twitter.com/ParenRaval/status/1238126573162823681?s=20] Gaat niet door:
[Twitter: https://twitter.com/Jontys_Corner/status/1238127007621427207?s=20]
Over het op de BBC site plaatsen van breaking gaat niet door nieuws.
Conflicting reports out about this weekend's race going ahead. 2:38am here. No word from F1/FIA still. No information prior to this about what would happen should someone test positive.
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 12 maart 2020
F1 gambled. F1 lost. And god knows what the ramifications are gonna be...#F1
Just gone 0230am here and still massive confusion as to what happens next. When you really don't want people run down, there are going to be a lot of knackered people in the paddock tomorrow who flew halfway across the world this week... #F1
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 16:44 ]
Ja en Sky zegt dat het doorgaat.kevlar01 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:39:
[Twitter]
BBC zegt dat het postponed is:
Als twee betrouwbare nieuwsoutlets iets anders melden, dan is er nog geen duidelijke beslissing gemaakt.
Niet noodzakelijk, want zoals hier boven al gepost is geeft Sky juist aan dat het nog gewoon door gaat. Ik wacht rustig een offcieel bericht af, maar Sky lijkt mij iets betrouwbaarder omdat zij ook uitzendgerechtigde zijn en dus mogelijk meer horen dan de BBC.WhatsappHack schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:39:
https://www.skysports.com...espite-mclaren-withdrawalWhatsappHack schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:39:
niemand weet het
I served in a company of heroes.
Verder veel onduidelijkheid. Wat gaan ze doen als meer teamleden het virus lijken te hebben opgelopen?
[ Voor 65% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2020 16:47 ]
Ja, de F1/organisatie. Ik had het over de teamsFirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:30:
[...]
Ik mag toch aannemen dat er wel draaiboeken voor calamiteiten klaar liggen zoals bosbranden, overstromingen, terreurdreiging, etc. Daar zit best wat overlap in.
Maar we wachten de officiële verklaring van de FIA maar af dan.
"When you grow up your heart dies"
FIA/FOM liggen gewoon te slapen. Die kijken morgen wel weer verder, zijn ook al ouwetjes natuurlijk! Die hebben hun rust hard nodigMartinspire schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:44:
Het enige wat ik wil weten zijn feiten, dus ik neem aan dat de FIA/FOM nog in discussie zijn? Of zijn ze echt gewoon lekker naar bed gegaan en iedereen in het duister aan het laten? Mensen moeten morgenochtend toch op tijd naar de race toe? hoe gaan ze die op tijd bereiken?

Ah, ok, dan heb ik je niet goed begrepenRoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:44:
[...]
Ja, de F1/organisatie. Ik had het over de teamsHen is verteld dat het doorgaat en ze zien zich nu, zeer kort voor FP1, geconfronteerd met deze situatie. Dan vind ik het niet gek dat je als team niet zelfstandig het besluit neemt om het maar af te blazen. Mijns inziens is dat aan de organisatie, en om het nog maar eens te herhalen: die hadden het al eerder af moeten blazen want dan hadden we nu niet in deze ongelofelijke chaos gezeten.
Ga toch heen. Desnoods gaan ze verder zonder publiek. Het paddock is al besmet of ze zijn niet besmet, daar verandert nu niks meer aan. Ik stel voor dat de race door gaat, zonder publiek.
En de bron van Sky in deze zou senior team personel zijn. FIA/FOM heeft dus nog niks gemeld en ligt waarschijnlijk nog op een oor om morgenvroeg, een paar uurtjes voor aanvang van FP1, eens gaan te babbelen met de organisatoren en lokale overheid.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:47:
Je zou verwachten dat Sky Sport het echte nieuws brengt als close partners van de FIA. Zij verzorgen namelijk ook het commentaar voor de world feed etc. In deze vertrouw ik Sky Sports meer dan de BBC.
Maar we wachten de officiële verklaring van de FIA maar af dan.
Het is een grote chaos daar. En ik vraag me af wat de coureurs hier van vinden en hoeveel die überhaupt mee krijgen. Persbericht McLaren was om half 11? 's avonds, dus coureurs lagen wellicht ook al op een oor. Maar of je in deze situatie met toch een vorm van twijfels (want de tests waren al "gestart") lekker je bed in gaat... Laat staan als ze iets weten over terugtrekken McLaren.
Sky appear to be backtracking on their video. First screenshot was from before, second is later. Both go to SAME video.
— Peke_Formula1 (@Peke_Formula1) 12 maart 2020
They've now REMOVED the link to the video from their Videos section. URL still live but hidden. #F1 pic.twitter.com/T4HxtWAywp
Sky toch niet zo zeker van haar zaak
Een totaal gebrek aan leiderschap en communicatie rond het #coronavirus komt het management aan de vooravond van het nieuwe Formule 1-seizoen duur te staanhttps://t.co/w2Vs4yRIgh #F1 #AustralianGP
— Motorsport.com Nederland (@Motorsport_NL) 12 maart 2020
[ Voor 25% gewijzigd door kevlar01 op 12-03-2020 16:55 ]
Wat mij betreft heeft McLaren de enige juiste beslissing genomen, dus ze de kans op punten "afnemen" zou ik schandalig vinden.
Unibet heeft het waarschijnlijk allangpoor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:56:
Jongejonge, je kunt hier bijna een wedje over gaan leggen
Had a team principal tell me the teams were ready to carry on. Another senior source has since told me it’s off. It’s off.
— craig slater (@craigslatersky) 12 maart 2020
Mja ik denk alleen dat als ie niet geldt, elk team zijn biezen pakt. Geen reden om de kaarten al op tafel te leggen, zeker de topteams niet. Misschien nog even een paar rondjes op vrijdag (onderdelen testen), maar geen quali en raceRobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:57:
Ik hoop wel serieus één ding. En dat is dat áls het door gaat de race niet mee doet voor het kampioenschap.
Wat mij betreft heeft McLaren de enige juiste beslissing genomen, dus ze de kans op punten "afnemen" zou ik schandalig vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2020 16:59 ]
Dat was een korte pauze
Have been told the Australian Grand Prix is off. Expecting an official statement within an hour #F1
Ja ja, had nog niet eens tijd om mijn buro te ontdoen van koffiekopjes..
Even als advocaat van de duivel; je neemt ze toch niets af? Ze nemen zelf de beslissing?RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:57:
Ik hoop wel serieus één ding. En dat is dat áls het door gaat de race niet mee doet voor het kampioenschap.
Het mooie is dat ze elkaar niet eens tegen spreken
Teambaas een: als het doorgaat, kunnen we rijden
Teambaas twee: het gaat niet door
Ze hadden het moeten overleggen, dan was het nog beter geweest. Braaf met de FIA meelopen en naar AUS vertrekken, maar ineens op eigen initiatief besluiten weg te lopen, zonder de dialoog te zoeken. Het lijkt erop alsof Mclaren iets heeft willen forceren, dat lijkt me nooit de goede manier.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:57:
Zou het een optie zijn om McLaren dan de volgende race voor dubbele punten te laten rijden? Zou op zich wel kunnen denk ik..Martinspire schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:58:
[...]
Mja ik denk alleen dat als ie niet geldt, elk team zijn biezen pakt. Geen reden om de kaarten al op tafel te leggen, zeker de topteams niet. Misschien nog even een paar rondjes op vrijdag (onderdelen testen), maar geen quali en race
Als je het zo bekijkt, getuige dit besluit van McLaren van weinig collegialiteit.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:28:
En ik heb ook niet het idee dat McLaren het besluit halsoverkop genomen heeft na de uitslag maar dat ze er meteen mee zijn begonnen. Het uitwerken van een "wat als...".
poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:02:
[...]
Zou het een optie zijn om McLaren dan de volgende race voor dubbele punten te laten rijden? Zou op zich wel kunnen denk ik..
Hoe kom je op zoiets.
Om gezondheidszorgen omtrent hun eigen personeel... De FIA/FOM moet zich sowieso dood schamen als het doorgaat. En wat mij betreft zou het enige excuus, kunnen zijn: iedereen heeft hard gewerkt om hier te zijn, de fans zijn er, teams zijn vrij om te rijden als "dankjewel", maar we kunnen niemand verplichten om te rijden en die teams die willen inpakken "uit veiligheid" zijn vrij om dat te doen.Razr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:01:
[...]
Even als advocaat van de duivel; je neemt ze toch niets af? Ze nemen zelf de beslissing?
MClaren: grote problemen, ze willen niet eens starten
Mercedes: Ham klaagt over FIA en Corona, die willen ook meer ontwikkeltijd voor een nieuwe Brakeduct.
Andere teams: Staan er goed voor en willen rijden
Wedden dat je op unibet kunt wedden of de race wel of niet doorgaat? Oh wacht..poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:56:
Jongejonge, je kunt hier bijna een wedje over gaan leggen
[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 12-03-2020 17:10 ]
Omdat als het doorgaat voor de punten, een aantal teams punten voordeel zullen/kunnen hebben van het uitvallen van McLaren.
(Ervan uitgaande dat McLaren een geldige en geaccepteerde reden heeft om niet te starten.)
Dit is natuurlijk wel even een andere situatie dan dat je auto niet werkt he. Dit met het virus gaat tenslotte de hele wereld aan.
En als je ervan uitgaat dat Mclaren altijd stevig in het middenveld rijdt, zouden ze miss 1 punt pakken elke race. Dus de volgende krijgen ze 2 punten.. Zou dat echt een ramp zijn?
Of geef ze een gemiddelde van eerder behaalde punten op AUS ofzo.
Ik probeer gewoon te denken hoe je zoiets toch nog een beetje eerlijk kan oplossen

https://www.motorsport.co...virus-called-off/4743212/
[ Voor 47% gewijzigd door Miesjh op 12-03-2020 17:11 ]
Xbox Live: Miesjh NL
F1 is en blijft F1. Zie USA 2005 waar geen fatsoenlijk besluit werd genomen etc. Ik vind het juist goed en moedig van McLaren om te zeggen "we gaan ons personeel hier niet aan blijven blootstellen". Als ze dit met FIA/FOM/andere teams moeten overleggen weet je van tevoren dat het door gaat.Woudloper schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:03:
[...]
Als je het zo bekijkt, getuige dit besluit van McLaren van weinig collegialiteit.
En het kan natuurlijk best dat McLaren van tevoren onder het personeel (ter plekke) heeft geïnventariseerd wat ze willen. Ik kan mij best indenken dat er voldoende zullen zijn die niet willen doorgaan met een collega in quarantaine en eigenlijk zelf ook in onzekerheid over wel/niet wat opgelopen. Daarnaast zullen er ook de "zorgen" zijn of iedereen er wel met de kop bij is en of het überhaupt wel slim is om door te gaan.
Scherp! Dat had ik nog niet eens direct gezocht achter het statement van Hamilton...BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:06:
We kunnen op basis van de standpunten wel zien hoe goed de teams er voor staan natuurlijk:
MClaren: grote problemen, ze willen niet eens starten
Mercedes: Ham klaagt over FIA en Corona, die willen ook meer ontwikkeltijd voor een nieuwe Brakeduct.
Andere teams: Staan er goed voor en willen rijden
Moraalridders? Doe een kleine toelichting als je wil.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:10:
Wat een Moraalridders hier. Waar waren jullie met de klachten toen het topic geopend werd en er nog niks geannuleerd was?
Dan moeten ze die teams de motor etc ook laten vervangen. Niemand wil de motor etc belasten terwijl ze er niets mee winnen en het alleen maar extra belasting betekent en impact heeft op toekomstige races.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Ook op de BBC nuMiesjh schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:11:
The Australian Grand Prix is set to be called off following a team meeting in Melbourne on Friday night, high level sources have revealed.:
This weekend's season-opening Australian Grand Prix has been called off over coronavirus concerns, two senior F1 sources have told BBC Sport.
There has been no official confirmation as yet from F1 or governing body the FIA but the news follows a McLaren team member testing positive for the virus.
[ Voor 28% gewijzigd door R.van.M op 12-03-2020 17:13 ]
"There has been no official confirmation as yet from F1 or governing body the FIA but the news follows a McLaren team member testing positive for the virus."R.van.M schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:12:
[...]
Ook op de BBC nu
[...]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Beetje schreeuwen hoe verschrikkelijk de FIA wel niet is nu ze niet binnen 2 uur met een statement komen. Terwijl ze de keuze om te rijden al weken lang elke dag maken. En nu springt iedereen er boven op.FirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:11:
[...]
Moraalridders? Doe een kleine toelichting als je wil.
Dat hoeft niet want het weekend gaat toch niet doorpoor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:10:
[...]
Ik probeer gewoon te denken hoe je zoiets toch nog een beetje eerlijk kan oplossen
I served in a company of heroes.
Daar staat eigenlijk niks, alleen dat de teams ook kunnen besluiten dat het niet door gaat.. Maar niet dat dit gebeurd is..Miesjh schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:11:
The Australian Grand Prix is set to be called off following a team meeting in Melbourne on Friday night, high level sources have revealed.:
Ja daar staat niets.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:15:
[...]
Daar staat eigenlijk niks, alleen dat de teams ook kunnen besluiten dat het niet door gaat.. Maar niet dat dit gebeurd is..
Australian Grand Prix cancelled as F1 race halted by coronavirus
Mooie Mclaren kleurtjesNotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:51:
Gaat de GP van Australië door?
https://www.strawpoll.me/19523780/r
maar ik mis de keuze : FP´s gaan door, en dan word het evengoed afgelast
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik heb wel een vermoeden wie er dan op zn sloffen kampioen wordt (hint: begint met een M en eindigt op ax..)
Lando is ook geen pannekoekGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:18:
Ik zeg voorlopig een e-sports seizoen in F1 2020 rijden met zn allen!
Ik heb wel een vermoeden wie er dan op zn sloffen kampioen wordt (hint: begint met een M en eindigt op ax..)
It’s important to state that there has been no official word from F1 as to whether or not the Australian Gp will go ahead or not.
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) 12 maart 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit is wel precies het juiste account om dit bericht te brengen.
Psst: RobertMe in "[F1] Seizoen 2020" nog ruim voordat het race topic geopend was.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:10:
Wat een Moraalridders hier. Waar waren jullie met de klachten toen het topic geopend werd en er nog niks geannuleerd was?
Mogen die gewoon straks gewoon weer zomaar de wereld over terug vliegen naar hun eigen land? Gaat er preventief getest worden straks?

Ondertussen 1 van de weinige die nog een beetje logisch denkt..DoeEensGek schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:23:
[...]
Dit is wel precies het juiste account om dit bericht te brengen.f1 madness
die zaten in het zandvoort topic te roepen dat de duin kanarie vrij spel moet krijgen.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:10:
The FIA is gonna make us ruin our sleeping pattern only for them to cancel the race at the last moment
— MARL (@FormuIaUno) 12 maart 2020
It’s gonna be Lights Out and go back to sleep https://t.co/sQECVz64WL
— MARL (@FormuIaUno) 12 maart 2020
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 17:47 ]
Die wordt dan op de release dag gecanceld.BeyondThunder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:42:
Binnenkort op Netflix "Survive to Drive" S03
Bahrein was al zonder toeschouwers dus die kan wel doorgaan als er geen nieuwe besmettingen bij de teams zelf komen. 1.000 man is iets beter te controleren dan 300.000.BeyondThunder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:46:
Maar zonder grappen, als deze race niet doorgaat. Zal de volgende race waarschijnlijk ook niet doorgaan. Sneeuwbal effect. Dan kan het hele seizoen naar de kl*te gaan. De FIA moet hier een hele belangrijke keuze maken...
Waarom dan? Als er een paar races niet doorgaan kun je toch nog steeds een competitie hebben. En in de afgelopen jaren had het seizoen ook wel korter gekund op basis van de uitslagBeyondThunder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:46:
Maar zonder grappen, als deze race niet doorgaat. Zal de volgende race waarschijnlijk ook niet doorgaan. Sneeuwbal effect. Dan kan het hele seizoen naar de kl*te gaan. De FIA moet hier een hele belangrijke keuze maken...
Gelukkig hebben ze dit jaar extra races, dus ze kunnen er een paar schrappenBeyondThunder schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:46:
Want 1000 man personeel gaat via een luchtdichte buis van Melbourne naar Sakhir en komt verder met niemand in aanraking?mark-k schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:48:
[...]
Bahrein was al zonder toeschouwers dus die kan wel doorgaan als er geen nieuwe besmettingen bij de teams zelf komen. 1.000 man is iets beter te controleren dan 300.000.
Je hebt zeker gelijk; het aantal mensen is beter te behappen maar daar is het dan ook wel mee gezegd...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.