"When you grow up your heart dies"
De kans is dan veel groter ja, maar je hoeft zeker niet de symptomen te hebben om het te dragen en te verspreiden.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:59:
[...]
Je kunt het pas overdragen als je symptomen hebt jongens en daarnaast infecteer je gemiddeld 2-3 andere.. het duurt wel even voordat je dan een hele paddock infecteert, zeker als je iedereen meteen isoleert zodra er klachten zijn.
Gewoon doen. Dit is dweilen met de kraan open.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:59:
[...]
Als het niet kan, dan gaat het topic dicht.
I served in a company of heroes.
Idem...sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:01:
[...]
Gooi maar dicht tot vanavond 22:30 uur als er meer informatie is. Tot nu toe zie ik geen zinnig nieuws meer voorbij komen.

Waiting on the world to change
Statement from the AGPC says: “The AGPC is currently in discussions with Formula 1, the FIA and the Department of Health and Human Services in relation to the broader implications of this test result.”
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 maart 2020
Again, suggests not being prepared #F1
Chris verwoord hier precies mijn gevoel, lijkt alsof F1/FIA drukker geweest zijn met andere zaken (lees $$) dan met reële scenario's voorbereiden.
Dat ze er niet op zijn voorbereid blijkt wel uit het feit dat de race überhaupt nog op de agenda staat.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:06:
[Twitter]
Chris verwoord hier precies mijn gevoel, lijkt alsof F1/FIA drukker geweest zijn met andere zaken (lees $$) dan met reële scenario's voorbereiden.
Geld, en natuurlijk bedenken hoe ze gaan reageren op de ontevreden teams....tja, dan is zo'n coronavirus wat op de loer ligt natuurlijk wat minder hoge prio...nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:06:
[Twitter]
In dit perspectief verwacht ik dat FIA niks afgelast. De China GP is ook niet door de FIA afgelast.
[ Voor 6% gewijzigd door Pathogen op 12-03-2020 14:10 ]
Ja en zal nog steeds voordeel van de twijfel het zwaarst laten wegen? Ik zie het nog gewoon doorgaan ook..nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:06:
[Twitter]
Mijn boefje is liev!
They just want to be told what they should do. Plenty of team members I’ve spoken to tonight don’t know what happens next and are as in the dark of the rest of us (literally - gone midnight here now) and angry about it #F1 https://t.co/nL8ds8TsDQ
Team principals are in a meeting right now to discuss the situation #F1 #AusGP
Interessant dat de teamleiders nu ook in gesprek zijn. Als ze zich allemaal terugtrekken zetten ze de F1 natuurlijk voor een voldongen feit. Ik zie de F1 in ieder geval de komende uren (gezien het tijdstip) niet meer met een uitspraak komen.
Edit:
Ik verwacht dat de komende races die doorgaan gewoon zonder publiek gereden gaan worden al dan niet voor het kampioenschap met of zonder bepaalde teams.
Als alle teambazen nu roepen dat ze zich ook terugtrekken dan is het duidelijk. Gewoon geen race. Ook veel te laat naar mijn idee.
[ Voor 35% gewijzigd door Gé Brander op 12-03-2020 14:22 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Maar dan had Mclaren zich alsnog teruggetrokken aangezien de beste meneer toen al besmet was... Dus dat zou ook niets opgelost hebben.Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:21:
Het is nu ook gewoon te laat om nog een race zonder publiek te doen. Zie je het al voor je dat iedereen morgen voor een dicht hek komt te staan? Ze hadden vorige week al gewoon moeten roepen dat publiek niet toegelaten wordt. Onbegrijpelijk dat dat niet gebeurd is.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik hoop toch niet dat alle teamleiders aan dezelfde deurklink hebben gezeten nuRoD schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:20:
[...]
Interessant dat de teamleiders nu ook in gesprek zijn. Als ze zich allemaal terugtrekken zetten ze de F1 natuurlijk voor een voldongen feit. Ik zie de F1 in ieder geval de komende uren (gezien het tijdstip) niet meer met een uitspraak komen.
Hoewel dat nu misschien een fout lijkt, verandert de status nogal snel en is het achteraf makkelijk praten. Ik zeg niet dat ze dat een week geleden niet hadden moeten zeggen, ik vind het alleen niet onbegrijpelijk.Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:21:
Het is nu ook gewoon te laat om nog een race zonder publiek te doen. Zie je het al voor je dat iedereen morgen voor een dicht hek komt te staan? Ze hadden vorige week al gewoon moeten roepen dat publiek niet toegelaten wordt. Onbegrijpelijk dat dat niet gebeurd is.
Can’t wait for the FIA to realease a statement saying how they’ve met with the virus and say that it is dangerous but couldn’t find conclusive evidence to cancel the race
— MARL (@FormuIaUno) 12 maart 2020
Dit kostte mij een klein scheutje koffie.. (voorraad genoeg.)
Verwijderd
Onwaar. Ik mis ze.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:26:
Gewoon racen, extra maatregelen nemen en naar aanleiding wat nu geleerd is een beslissing nemen voor de volgende GP. Race kan prima zonder McLaren niemand die ze mist.
Nou... Het midfield is soms leuker om naar te kijken en vorig jaar was t best lang spannend. Ik zou ‘t zonde vinden.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:26:
Gewoon racen, extra maatregelen nemen en naar aanleiding wat nu geleerd is een beslissing nemen voor de volgende GP. Race kan prima zonder McLaren niemand die ze mist.
Maar goed, 99% kans dat t hele weekend cancelled wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 12-03-2020 14:28 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Om 00:30 lokale tijd. Ja, dat is serieus.
Als de bijna onvermijdelijke annulering dan snel volgt, dan is het hier ook klaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Oneens. Midfield kan wel eens een leuke strijd worden en ik wil graag dat die evenwichtig gevoerd wordt tussen de teams en dat Corona nooit een deel van het gesprek kan worden als oorzaak waarom team A, B of C als winnaar uit de bus komt.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:26:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat de FIA of de FOM dan ingrijpt en er een einde aan maakt.Beaves schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:29:
Misschien trekt McLaren hun cancel in als ze merken dat de race én doorgaat én telt voor het kampioenschap
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De teambazen nemen het iig serieus. Die gaan dus wel midden in de nacht overleggen terwijl de FIA gewoon wacht tot de uitslag van een 9e test binnen is om dan vervolgens pas in crisis beraad te gaan.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:28:
[...]
Om 00:30 lokale tijd. Ja, dat is serieus.
Als de bijna onvermijdelijke annulering dan snel volgt, dan is het hier ook klaar.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nogmaals, ik snap niet waarom er niet gewoon de beslissing is genomen om zonder publiek te rijden. Dan is er al veel minder risico.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Op de golf van het schrappen van o.a. de FIA WEC race in Sebring en diverse Formule E races, steekt nu het gerucht de kop op dat de FIA overweegt om alle FIA sanctioned autoraces wereldwijd t/m eind mei preventief te schrappen. We gaan het zien; vooralsnog lijkt elk scenario denkbaar.
https://www.facebook.com/...279389500/?type=3&theater
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Verwijderd
Ja, laat de pitcrew vanaf thuis werkenGé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:30:
Toch mis ik nog wat achtergrond informatie over de terugtrekking van McLaren. Het is hetzelfde alsof er in een bedrijf 1 persoon is gevonden met het virus, deze in quarantaine is geplaatst en alsnog het hele bedrijf dicht gaat voor een week. In plaats van iedereen thuiswerken.
Nogmaals, ik snap niet waarom er niet gewoon de beslissing is genomen om zonder publiek te rijden. Dan is er al veel minder risico.
In de meeste bedrijven kun je mensen thuis laten werken en is het pand dus gesloten. Dat gaat in dit geval niet.
The British individual remains in quarantine at McLaren’s hotel. It is understood that at least 12 other team staff are in self-isolation after coming into contact with the ill man who arrived from England earlier this week. They're showing no symptoms. https://t.co/Xr6raVlsUC
— Philip Duncan (@PhilDuncanF1) 12 maart 2020
Contacten zijn vrij intensief tijdens een GP weekeinde. (ook ivm kleine ruimte en gezamelijk reizen/eten etc.)
./sarcarm.
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet een 1 op 1 vergelijking bedoel. Natuurlijk kan het niet. Ik doel op het publiek. Laat het publiek thuis en er is veel minder risico en problemen.garriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:32:
[...]
Ja, laat de pitcrew vanaf thuis werken
In de meeste bedrijven kun je mensen thuis laten werken en is het pand dus gesloten. Dat gaat in dit geval niet.
Ondanks dat we Corona serieus moeten nemen ligt de beste man ook niet ineens op sterven.
Je zal het dan maar zijn, met zoiets op je "geweten" bij wijze vanKenny_026 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:35:
De getroffen persoon zal ook wel niet willen dat door hem het hele circus niet door gaat.

Ja, die keuze was goed geweest, weken geleden...Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:33:
[...]
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet een 1 op 1 vergelijking bedoel. Natuurlijk kan het niet. Ik doel op het publiek. Laat het publiek thuis en er is veel minder risico en problemen.
Er is nu al iemand in een team ziek. Dat kan je niet meer terug draaien, ook zonder publiek is het onverantwoord om te rijden voor mclaren.
Een punt dat door velen wordt gemaakt in de Corona-discussie is "zo dodelijk is het helemaal niet".Kenny_026 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:35:
Het voelt voor mij meer als een statement dan een maatregel. De getroffen persoon zal ook wel niet willen dat door hem het hele circus niet door gaat.
Ondanks dat we Corona serieus moeten nemen ligt de beste man ook niet ineens op sterven.
Dat is dan ook NIET waarom iedereen probeert de verspreiding te vertragen!
Stel, 0,1% van de wereldbevolking sterft binnen 2 weken aan "iets". Dan zit je ineens met 7 MILJOEN doden. Dat valt niet te verwerken, met alle gevolgen van dien.
En dan zit hier nog een fase tussen: de 10-20% die daadwerkelijk medische assistentie nodig heeft. Als dat zich allemaal in zéér korte tijd afspeelt is het onmogelijk om adequaat, of uberhaupt, die mensen te helpen.
De race zou moeten worden afgelast om te voorkomen dat fans en teams bijdragen aan de verdere verspreiding van dit virus.
Wat is er dan zo anders aan McLaren tov Haas? Daar waren toch ook mensen ziek? Die hebben zich toch ook niet teruggetrokken?garriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:
[...]
Ja, die keuze was goed geweest, weken geleden...
Er is nu al iemand in een team ziek. Dat kan je niet meer terug draaien, ook zonder publiek is het onverantwoord om te rijden voor mclaren.
En als er normaal iemand een griep heeft en anderen niet wil aansteken dan wordt deze ook uit het team gezet, enigzins vergelijkbaar.
Waarom is de stap van McLaren dan zo anders dan Haas?
Ik zie de logica nog niet.
Als er een besmet is, is de kans groot dat er meerdere mensen besmet zijn; maar door de incubatietijd van het virus nog nog geen symptomen tonen. De getroffen medewerker is een nog geen week geleden overgevlogen. Als hij in tussentijd onbedoeld andere mensen besmet heeft, tonen die personen het mogelijk pas tussen nu en een week; of nog later. Je kunt wel raden wat er in tussentijd gebeurt kan zijn. Dat wordt een PR nachtmerrie voor McLaren, en mogelijk raken ze de komende dagen nog meer mensen "kwijt" door quarantaine. Voor McLaren was dit eigenlijk het enige wat ze konden doen.Kenny_026 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:35:
Het voelt voor mij meer als een statement dan een maatregel. De getroffen persoon zal ook wel niet willen dat door hem het hele circus niet door gaat.
Hadden ze de mensen die later kwamen/dichter op de race naar Australie gingen niet beter voor de zekerheid al in Engeland kunnen testen? Vaak ben je al viraal besmettelijk voordat je symptomen gaat vertonen, dus dan had de test die ze nu hebben gedaan dan ook al een "positieve" uitslag gegeven.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:33:
[Twitter]
Contacten zijn vrij intensief tijdens een GP weekeinde. (ook ivm kleine ruimte en gezamelijk reizen/eten etc.)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Leden van Haas blijken niet besmet te zijn.Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:41:
[...]
Wat is er dan zo anders aan McLaren tov Haas? Daar waren toch ook mensen ziek? Die hebben zich toch ook niet teruggetrokken?
En als er normaal iemand een griep heeft en anderen niet wil aansteken dan wordt deze ook uit het team gezet, enigzins vergelijkbaar.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Omdat er bij mclaren corona is vastgesteld, bij Haas niet.Gé Brander schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:41:
[...]
Wat is er dan zo anders aan McLaren tov Haas? Daar waren toch ook mensen ziek? Die hebben zich toch ook niet teruggetrokken?
Als je het verschil tussen de normale griep en corona nog niet snapt verwijs ik je graag naar het daarvoor bestemde topic.
Aha, dat had ik dan gemist zeker.Technomania ® schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:43:
[...]
Leden van Haas blijken niet besmet te zijn.
Helemaal waar!Pathogen schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:
[...]
Een punt dat door velen wordt gemaakt in de Corona-discussie is "zo dodelijk is het helemaal niet".
Stel, 0,1% van de wereldbevolking sterft binnen 2 weken aan "iets". Dan zit je ineens met 7 MILJOEN doden. Dat valt niet te verwerken, met alle gevolgen van dien.
En dan zit hier nog een fase tussen: de 10-20% die daadwerkelijk medische assistentie nodig heeft. Als dat zich allemaal in zéér korte tijd afspeelt is het onmogelijk om adequaat, of uberhaupt, die mensen te helpen.
De race zou moeten worden afgelast om te voorkomen dat fans en teams bijdragen aan de verdere verspreiding van dit virus.
Wat ik me dan afvraag is of ze niet snel alle teams kunnen testen. Ik heb begrepen dat een test enkele seconden duurt....
[ Voor 22% gewijzigd door Pathogen op 12-03-2020 14:45 ]
Het moet op kweek, dat duurt enige tijd.Pathogen schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:45:
Ik heb begrepen dat een test enkele uren duurt en arbeidsintensief is
Mijn boefje is liev!
Plus, je hebt het over 1.000+ mensen die je moet testen. Hoe ga je dat geordend doen? Opstellen in rijen? Lekker dicht tegen elkaar aan? Vooral in de elleboog hoesten iedereen!!Pathogen schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:45:
Ik heb begrepen dat een test enkele uren duurt en arbeidsintensief is. Het afnemen van speeksel is zo gedaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Niet online
Die 7miljoen zijn geen probleem, dat is maar 3.1x zo veel als normaliter sterft binnen dat tijdbestek.Pathogen schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:
[...]
Een punt dat door velen wordt gemaakt in de Corona-discussie is "zo dodelijk is het helemaal niet".
Hebben we nog niet meegerekend dat van die 7M er waarschijnlijk ook heel wat zonder covid-19 om zouden zijn gevallen.
Soms is de natuur grillig, enige aspect is dat we na moeten denken over hoe we als samenleving verder willen.
Ik ben totaal voorstander van een eventuele aflasting van de F1. Neem met zijn allen maar eens even een stapje terug en reflecteer wat we moeten veranderen om de samenleving in stand te houden. Enige vraag die rest, zijn de juiste personen hier voor aan de macht.
Bericht is nog geen uur oud.
Je rekent de verkeerde kant op.. die 7miljoen komen er nog eens bovenop het gewone aantal he..JPM85 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:47:
[...]
Die 7miljoen zijn geen probleem, dat is maar 3.1x zo veel als normaliter sterft binnen dat tijdbestek.
2e zin niet gelezen?poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:49:
[...]
Je rekent de verkeerde kant op.. die 7miljoen komen er nog eens bovenop het gewone aantal he..
Jawel, maar dat is niet echt relevant. die 7 mil zijn puur de Corona doden. Stel dat er van die 7 er 1 'toch wel waren doodgegaan' dan zit je nog met 6 mil extra erbovenop.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gewoon het slot er even op gooien, men leert het niet.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:55:
[modbreak] Ahum Corona... [/]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Heeft geen zin, dan gaat het door in het normale topic...Slavy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:57:
[...]
Gewoon het slot er even op gooien, men leert het niet.
Dat ook dicht dandemo31051987 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:58:
[...]
Heeft geen zin, dan gaat het door in het normale topic...
- DaniëlWW2
- Niet online

https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Dat is inderdaad een overweging.demo31051987 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:58:
[...]
Heeft geen zin, dan gaat het door in het normale topic...
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2020 15:01 ]

Was dit een kuchje?DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:55:
[modbreak] Ahum Corona... [/]
Kees van de Grint met wat boter op zijn hoofd:
https://racingnews365.nl/...en-dat-melbourne-doorgaat
Vind het wel een lastige hoor.
Aan de ene kant zou ik zeggen dat niet rijden weinig zoden aan de dijk gaat zetten in dit stadium.
Dan die race maar gewoon rijden zonder publiek.
[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2020 15:06 ]

"Daniel: f****n sore loser"DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:46:
Max gooide wel lekker wat shade naar Ricciardo en Renault.![]()
[Embed]
https://streamable.com/fh1uw
Alle F1 draadjes op slot? Als in een soort van... quarantaine?
Sorry, kon het niet laten..
Zo gaat het dus niet @DaniëlWW2 . Want Grosjean gaat terwijl hij op P1 ligt batshit crazy en knalt beide Haas auto's van de baan.DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:01:
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x
[...]
Dat is inderdaad een overweging.![]()
"Ericsson hit us!"dr.lowtune schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:10:
[...]
Want Grosjean gaat terwijl hij op P1 ligt batshit crazy en knalt beide Haas auto's van de baan.
voor alsnog: Go Max!
Grimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:09:
[...]
Alle F1 draadjes op slot? Als in een soort van... quarantaine?

Vrijdag de 13e

Ik niet, sommige mensen moeten werken op ZondagNotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:22:
We kunnen in ieder geval wel lekker uitslapen op zondag.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Jammer genoeg wel, had er liever gezeten om 6 uurNotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:22:
We kunnen in ieder geval wel lekker uitslapen op zondag.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

PSN: xMaurice93
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 27% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-03-2020 15:42 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
BREAKING - Hearing from close sources that @F1 TV broadcasters have been told not to go to the Melbourne Grand Prix Circuit tomorrow.... #AustralianGP
— Dave Nelson (@f1broadcasting) 12 maart 2020
Wie zijn dit?Gekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:41:
Live video van Kym Illman met de huidige stand van zaken
[YouTube: MELBOURNE F1 DRAMA]

Kym is een bekende in de paddock als fotograaf. Heeft ook veel lijntjes met teams en tv zenders.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ah ok.. ja, ik kom daar niet zo vaakGekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:52:
[...]
Kym is een bekende in de paddock als fotograaf.
Money rules the world zullen we maar zeggen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Eens kijken hoe die race gaat als alle andere teams ook zich terugtrekken uit consolidariteit.loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:02:
[Twitter]
The show must go on!loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:02:
[Twitter]
| live and give like no one else |
Vraag is van wie dit komt. Lokale overheid zou "morgenvroeg" pas gaan kijken?Bosmonster schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:03:
[...]
Eens kijken hoe die race gaat als alle andere teams ook zich terugtrekken uit consolidariteit.
Laatste gerucht was juist dat de teambazen "diep in de nacht" bij elkaar zijn gekomen.
Dan rijdt straks alleen Ferrari.Bosmonster schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:03:
[...]
Eens kijken hoe die race gaat als alle andere teams ook zich terugtrekken uit consolidariteit.
alles kan off-topic
Als onderdeel van een geheime schikking met de FIA
[Twitter: https://twitter.com/Jontys_Corner/status/1238119028964671491?s=20]
Zie verder nog geen bronnen/bevestiging van de skysport claim, maar dit zou echt

Zeg wat dan?! Waarom wordt er direct paranoïde het hele milieuverhaal bijgehaald? Ik zie echt alleen maar anti-klimaat figuren dit koppelen aan iets anders dan COVID-19sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:07:
[...]
Snap ik, maar zeg dat dan! Dit zet de mensen op andere ideeën. Ik durf te wedden dat die foto vaker voor andere doeleinden gaat opduiken om de F1 in een kwaad daglicht te stellen. Iets met fake news enzo.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.