De 4 verdachte gevallen bij Haas hebben overigens Negatief getest.
De beste beslissing van McLaren na een positieve test. Bescherm je team en de rest van de grid

Verwacht binnen enkele uren een gezamelijk bericht van de overige teams: "we kunnen zo niet racen"
Dan telt de uitslag van deze race toch überhaupt al niet meer als MClaren niet meedoet?
Had me zo verheugd zondag

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Precies, mensen moeten eens snappen dat het virus overal al is. Het nu annuleren (tov rijden zonder publiek) heeft echt geen meerwaarde. In plaats van dat mclaren eerst de overige staff members test plaatsen ze meteen een bom onder de GP.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:27:
De 4 verdachte gevallen bij Haas hebben overigens Negatief getest.
Kan het niet zo snel terugvinden, was er niet een uitspraak dat we óf racen met alle teams, of helemaal niet?JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:26:
Klaar dus. Die race gaat niet meer door.
Daarmee is gelijk de kous af dus

Waiting on the world to change
Of we kunnen niet zonder Mclaren, maar gaan het toch proberennachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:31:
Verwacht binnen enkele uren een gezamelijk bericht van de overige teams: "we kunnen zo niet racen"
Verwacht het nog wel eerder eigenlijk nu Mclaren het voortouw heeft genomen.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:31:
Jep.pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:32:
[...]
Kan het niet zo snel terugvinden, was er niet een uitspraak dat we óf racen met alle teams, of helemaal niet?
was wel in de context dat als er 1 team het land niet in kon, maar denk dat het in dit geval daar ook wel op neer komt.
[ Voor 41% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 12:33 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bah, begrijpelijke maar flinke domper zou dat zijn thoughnachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:31:

Die race zal dus idd niet doorgaan zo. Jammer, heb er erg naar uitgekeken, maar gezondheid is belangrijkste.
Ja dat verwacht ik wel van de overige teams en terecht.pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:32:
[...]
Kan het niet zo snel terugvinden, was er niet een uitspraak dat we óf racen met alle teams, of helemaal niet?
Mijn boefje is liev!
Klein beetje speling, het is daar nu 22:30..basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:32:
[...]
Verwacht het nog wel eerder eigenlijk nu Mclaren het voortouw heeft genomen.
Dat was alleen in het geval dat 1 team de toegang geweigerd zou worden (aan de grens dus)pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:32:
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 12:34 ]
"wij hebben ze nooit gevraagd zich terug te trekken"pinda powerrr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:32:
[...]
"Het is hun eigen keuze"
"blablabla bullshit verhaal blablabla"
Alvast wat redenen waarom ze het toch gewoon door laten gaan (vooralsnog)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat betekent dus ook volgens spaans protocol zodra Carlos Sainz terugkeerd naar Spanje hij automatisch 14 dagen in quarantaine moet .
"Beautiful Clean Coal"
Ben bang dat de race inderdaad niet doorgaat...
Blijft wel lekker lang dit topic open
Blijft wel lekker lang dit topic open
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Hij woont in de UK vziw.leekers schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:35:
Dat betekent dus ook volgens spaans protocol zodra Carlos Sainz terugkeerd naar Spanje hij automatisch 14 dagen in quarantaine moet .
I served in a company of heroes.
De top teams kunnen dit nooit zelf doen want dat zetten ze het kampioenschap op het spel. Dus waarschijnlijk gaat de FIA nu zeggen dat ze race alsnog gecanceld word.
Ik denk even vooruit maar als de piek van de corona besmettingen in Europa niet snel voorbij is zou je het halve seizoen wel eens vaarwel kunnen zeggen..
Gaan we voorlopig maar niet van uit, maar het zou bijv. wel mega zonde zijn voor Zandvoort na alle moeite die ze erin hebben gestoken.
Gaan we voorlopig maar niet van uit, maar het zou bijv. wel mega zonde zijn voor Zandvoort na alle moeite die ze erin hebben gestoken.
Heeft hij toch gelijk......cash is kingArvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:35:
De top teams kunnen dit nooit zelf doen want dat zetten ze het kampioenschap op het spel. Dus waarschijnlijk gaat de FIA nu zeggen dat ze race alsnog gecanceld word.
Zandvoort in de herfst (regen en wind) lijkt mij ook prima.
Ja want die laat zich chanteren door Mclaren..? Ik snap echt niet dat je op basis van een test van 1 van je werknemers je terug trekt, maar je wel het risico neemt met 100 mederwerkers de hele wereld rond de te vliegen.. dat moet toch een calculated risk zijn?Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:35:
Idem voor Vietnam, daar zullen ze ook wel eea aan investeringen gedaan hebben. We zitten met een hoop dingen in een twijfelfase, zowel in NL als ook andere landen. Dan is Trump best wel duidelijkGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:36:
Ik denk even vooruit maar als de piek van de corona besmettingen in Europa niet snel voorbij is zou je het halve seizoen wel eens vaarwel kunnen zeggen..
Zekere voor het onzekere nemen. Kan mij voorstellen dat je als werkgever ook een plicht hebt waar je in zo'n situatie je personeel op 1 zet en niet het evenement.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:38:
[...]
Ja want die laat zich chanteren door Mclaren..? Ik snap echt niet dat je op basis van een test van 1 van je werknemers je terug trekt, maar je wel het risico neemt met 100 mederwerkers de hele wereld rond de te vliegen.. dat moet toch een calculated risk zijn?
Je er ook een draai aan geven. Cancel de eerste helft van het seizoen en doop de 2e helft om tot de F1 sprint cup.
Croissant in hand, I was alone.
Nou die hebben van te voren al aangegeven dat als 1 team niet mee kan doen de race dan wordt geschrapt.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:38:
[...]
Ja want die laat zich chanteren door Mclaren..? Ik snap echt niet dat je op basis van een test van 1 van je werknemers je terug trekt, maar je wel het risico neemt met 100 mederwerkers de hele wereld rond de te vliegen.. dat moet toch een calculated risk zijn?
Nu hou je dan nog de discussie of ze echt niet mee kunnen doen of dat ze het niet willen.
En dan met 300km/u zo hop rechtdoor de kombocht uit gelanceerd worden zeker?nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:37:
Zandvoort in de herfst (regen en wind) lijkt mij ook prima.

[YouTube: 'Heel fijn dat het weer gaat beginnen' | Verstappen op de donderdag in Australië | Formule 1 2020]
Ben alleen bang dat het niet (meer) gaat beginnen...
Ben alleen bang dat het niet (meer) gaat beginnen...
[ Voor 14% gewijzigd door JB op 12-03-2020 12:41 ]
Mijn boefje is liev!
Ga dan NIET!? Maar ga niet eest wel, en dan weer niet.. Dan heb je iedereen in gevaar gebracht en is het resultaat zelfde..stijn1309 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:39:
[...]
Zekere voor het onzekere nemen. Kan mij voorstellen dat je als werkgever ook een plicht hebt waar je in zo'n situatie je personeel op 1 zet en niet het evenement.
Er is wel even een groot verschil tussen kunnen en willen. Ze kunnen best mee doen, maar willen niet mee doen..Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:40:
[...]
Nou die hebben van te voren al aangegeven dat als 1 team niet mee kan doen de race dan wordt geschrapt.
Nu hou je dan nog de discussie of ze echt niet mee kunnen doen of dat ze het niet willen.
[ Voor 34% gewijzigd door BasvanS op 12-03-2020 12:42 ]
*Dubbel*
[ Voor 97% gewijzigd door BasvanS op 12-03-2020 12:42 ]
imho zijn ze nu eigenlijk al te laat. Het hele circus is daar al.. en over 14 uur is FP1.
Dat er besmettingen zijn onder F1 personeel is niet heel verrassend. Maar als je je personeel wilt beschermen ga dan helemaal niet.
Dat er besmettingen zijn onder F1 personeel is niet heel verrassend. Maar als je je personeel wilt beschermen ga dan helemaal niet.
maar interviewers wel op een microfoon spugen en die bij andere mensen onder hun neus drukken..... 
Dat mag dan nog wel steeds?
McLaren weet nu überhaupt niet of ze zondag mee kunnen doen. Probleem met één positief geteste werknemer is namelijk dat ze geen idee hebben wat de staat van hun personeel dit weekend is. De incubatietijd ligt ergens tussen de 2 en 14 dagen. Als de werknemer op woensdag voor het eerst ziekteverschijnselen vertoonde en op dat moment besmettelijk was, is er een gerede kans dat er op zondag meer werknemers van het team ziek zijn en dus in quarantaine moeten.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]
Ga dan NIET!? Maar ga niet eest wel, en dan weer niet.. Dan heb je iedereen in gevaar gebracht en is het resultaat zelfde..
[...]
Er is wel even een groot verschil tussen kunnen en willen. Ze kunnen best mee doen, maar willen niet mee doen..
Be yourself, no matter what they say ...
"Thuis" bescherm je ze ook niet...Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:42:
imho zijn ze nu eigenlijk al te laat. Het hele circus is daar al.. en over 12,5 uur begint FP1.
McLaren krijgt volgend jaar Mercedes motoren. Wie wilde er ook alweer niet rijden?
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 12-03-2020 12:44 ]
Mijn boefje is liev!
Tjah dat is de "makkelijkste" reactie en wellicht achteraf de juiste.BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]
Ga dan NIET!? Maar ga niet eest wel, en dan weer niet.. Dan heb je iedereen in gevaar gebracht en is het resultaat zelfde..
Ik wil geen discussie hier starten, maar ik denk dat er een weloverwogen besluit is genomen toen ze gingen.
De situatie veranderd elke dag en hij is nu zo veranderd dat ze zich alsnog terug trekken.
Wellicht gewoon één van de vooraf bedachte scenario's die nu in werking is getreden.
Wij zullen het nooit precies weten.
Het is nu aan de rest en/of organisatie om te kijken hoe ze hier mee om gaan.Vuvuzela schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:42:
imho zijn ze nu eigenlijk al te laat. Het hele circus is daar al.. en over 12,5 uur begint FP1.
als er meer teams zeggen we doen niet mee, is het beter om te cancelen.
als het hier bij blijft, misschien beter om het gewoon door te laten gaan.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja dat bedoel ik ook, mogelijk zegt de FIA doordat ze er zelf voor gekozen hebben waardoor dat de race gewoon door gaat. Laten we het hopen...BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]
[...]
Er is wel even een groot verschil tussen kunnen en willen. Ze kunnen best mee doen, maar willen niet mee doen..
Het is maar de vraag wat alle zenders gaan doen natuurlijk. Ik neem aan dat ze wel een scenario hebben klaarliggen?Paulus07 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:43:
maar interviewers wel op een microfoon spugen en die bij andere mensen onder hun neus drukken.....
Ook de zendtijd enzovoort zullen ze (hopelijk?) aan gedacht hebben?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
In het nieuws zag ik dat ze een mondkapjes om de microfoon hadden geknoopt.... wellicht een idee voor de F1Paulus07 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:43:
Het is nog steeds niet officieel door F1/GP zelf bevestigd.Jackson6 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:44:
Zie gisteren al dat het niet door zou gaan, zeg maar dag tegen de F1 dit jaar.
alleen door Mclaren dat ze zelf niet mee doen.
Dit dus, voor de zomer hoeven we geen GP meer te verwachten.Jackson6 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:44:
Ow, ze kunnen dus nu ineens wel vooruit kijken? Dan hadden ze wel kunnen bedenken dat als je met 100 man de hele wereld overvliegt je iemand gaat hebben die een (Corona)Virusje op pikt. Dan ga je er dus nu ineens vanuit dat er wel meer zullen volgen en trek je je terug.. Sorry maar ik blijft dat echt heel dom vinden.voske schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:43:
[...]
McLaren weet nu überhaupt niet of ze zondag mee kunnen doen. Probleem met één positief geteste werknemer is namelijk dat ze geen idee hebben wat de staat van hun personeel dit weekend is. De incubatietijd ligt ergens tussen de 2 en 14 dagen. Als de werknemer op woensdag voor het eerst ziekteverschijnselen vertoonde en op dat moment besmettelijk was, is er een gerede kans dat er op zondag meer werknemers van het team ziek zijn en dus in quarantaine moeten.
Quote Verstappen :basvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:43:
[...]
Het is nu aan de rest en/of organisatie om te kijken hoe ze hier mee om gaan.
als er meer teams zeggen we doen niet mee, is het beter om te cancelen.
als het hier bij blijft, misschien beter om het gewoon door te laten gaan.
Mocht er straks bij een van de races een team onverhoopt niet mee kunnen doen, dan is het voor Verstappen echter meteen klaar. ,,Iedereen moet mee kunnen doen. Als er één team niet kan racen, dan niemand.”
"Beautiful Clean Coal"
Nogal makkelijk om nu te roepen dat ze dan niet hadden moeten gaan. Je neemt altijd een beslissing op de dan beschikbare info + inschatting van de komende tijd. De inschattingen die nu worden gemaakt tav het virus zijn op z'n zachtst gezegd onbetrouwbaar.
PSN: Sluuz
Bensimpel
Positieve meneer
Nou cancel het hele seizoen dan maar, nieuwe regels kunnen dan 2022 ingaan..
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat was voor het geval er grenzen gesloten zouden worden. McLaren kan gewoon meedoen maar kiest ervoor om dat niet te doen. (zullen ze wel een flinke boete voor krijgen)Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:40:
[...]
Nou die hebben van te voren al aangegeven dat als 1 team niet mee kan doen de race dan wordt geschrapt.
alles kan off-topic
Het scheelt dat Verstappen daar niets over te zeggen heeftleekers schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:45:
[...]
Quote Verstappen :
Mocht er straks bij een van de races een team onverhoopt niet mee kunnen doen, dan is het voor Verstappen echter meteen klaar. ,,Iedereen moet mee kunnen doen. Als er één team niet kan racen, dan niemand.”
Verwacht later dit jaar gewoon nog wel races. De afgelaste races zie ik ze niet meer ergens inhalen.Jackson6 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:44:
Vraag me vervolgens ook af of een Zandvoort zo'n klap kan opvangen en zich tegen heeft (en kunnen) verzekert.
Een Vietnam word gewoon door de staat betaald, zie ik hier zo 123 niet gebeuren.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bensimpel
Positieve meneer
Jawel hoor, gewoon niet instappenArvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:46:
[...]
Het scheelt dat Verstappen daar niets over te zeggen heeft
😆 - Denk ook eens om ;)
Wel gloeiende g.......
!!!
Oh wat zúúr dit
Oh wat zúúr dit

Zeker makkelijk, je kunt toch als team niet zoveel geld uit geven als je zeker weet dat je toch niet gaat rijden, je wil niet weten hoe groot de kans is dat 1 van de medewerkers getroffen word door Corona, zeker niet als je met 100 man de hele wereld over vliegt dwars door alle besmette gebieden.Sluuz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:45:
Nogal makkelijk om nu te roepen dat ze dan niet hadden moeten gaan. Je neemt altijd een beslissing op de dan beschikbare info + inschatting van de komende tijd. De inschattingen die nu worden gemaakt tav het virus zijn op z'n zachtst gezegd onbetrouwbaar.
Wat ik me nu afvraag:
Heeft Mclaren dit op eigen initiatief, zonder samenspraak met de overige teams en de FIA besloten? Dan zie ik het feest nog wel doorgaan.
Inderdaad de juiste beslissing nemen als team leidt altijd tot een forse boete van de FIAAnkona schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:46:
[...]
Dat was voor het geval er grenzen gesloten zouden worden. McLaren kan gewoon meedoen maar kiest ervoor om dat niet te doen. (zullen ze wel een flinke boete voor krijgen)

"Beautiful Clean Coal"
Dat zal niet zomaar gaan. Hij heeft namelijk een contract. Als het team besluit te rijden zal hij gewoon moeten instappen.
Zandvoort? Wat denk je van de teams?Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:46:
[...]
Verwacht later dit jaar gewoon nog wel races. De afgelaste races zie ik ze niet meer ergens inhalen.
Vraag me vervolgens ook af of een Zandvoort zo'n klap kan opvangen en zich tegen heeft (en kunnen) verzekert.
Een Vietnam word gewoon door de staat betaald, zie ik hier zo 123 niet gebeuren.
Zie er zomaar een stuk of wat omvallen als ze wel kosten maar geen (of minder) inkomsten hebben.
Ben benieuwd ook wat Haas gaat doen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Welke inkomsten lopen de teams nu mis? Krijgen ze per race geld overgemaakt dan?MikeyMan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:49:
[...]
Zandvoort? Wat denk je van de teams?
Zie er zomaar een stuk of wat omvallen als ze wel kosten maar geen (of minder) inkomsten hebben.
Mijn boefje is liev!
Echter iemand van de FIA heeft geroepen: als iemand niet kan racen door corona, gaat er niemand racen. Kan het ff niet zo snel vinden.Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:48:
[...]
Dat zal niet zomaar gaan. Hij heeft namelijk een contract. Als het team besluit te rijden zal hij gewoon moeten instappen.
Beste wat ze kunnen doen, is alle races t/m april of zelfs mei schrappen. So be it.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jullie vergeten even dat er ook nog 2 van Haas in quarantaine zitten.....
Ik denk dat ze het weloverwogen doen. De medewerker zit al 2-3 dagen in quarantaine. Dus ze moeten ergens bedacht hebben dat de medewerker corona kan hebben en daar een actie aan koppelen.
Ik denk dat ze het weloverwogen doen. De medewerker zit al 2-3 dagen in quarantaine. Dus ze moeten ergens bedacht hebben dat de medewerker corona kan hebben en daar een actie aan koppelen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Onze mooie raceweek valt helemaal in het water

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
4 teamleden van Haas zijn negatief getestasing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:50:
"Beautiful Clean Coal"
Kun je tenminste aan je bezigdheidstherapie voor je kinderen (als je die hebt) gaan werken. Gaan geruchten dat scholen toch op slot gaan. Wachten is op de persco van onze handenschuddende "oilijke" premier.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zijn getest, negatief.asing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:50:
En terecht natuurlijk dat het niet opgevangen zou worden door de samenleving. Winsten privatiseren en verliezen op de samenleving afwentelen is niet de manier.Player1S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:46:
[...]
Zoals hierboven al aangegeven geldt dit alleen als een team in een land geweigerd wordt doordat de grenzen op slot zitten. Hier trekt Mclaren zichzelf terug. Dat is heel wat anders.loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:50:
[...]
Echter iemand van de FIA heeft geroepen: als iemand niet kan racen door corona, gaat er niemand racen. Kan het ff niet zo snel vinden.
Beste wat ze kunnen doen, is alle races t/m april of zelfs mei schrappen. So be it.
Nu verwacht ik niet dat er alsnog gereden gaat worden.
Nu snap ik waarom Italie het zo zwaar heeft met corona!
Toen na de wintertests bleek dat de Ferrari PU niet goed genoeg was kwam er plotseling een patient 0 vanuit de omgeving van Maranello. En tadaa, F1 seizoen voorbij en op naar 2021!
/s aluhoedje
Toen na de wintertests bleek dat de Ferrari PU niet goed genoeg was kwam er plotseling een patient 0 vanuit de omgeving van Maranello. En tadaa, F1 seizoen voorbij en op naar 2021!
/s aluhoedje
Van de sponsoren neem ik aan dat daar wel afspraken over gemaakt zijn ja.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:50:
[...]
Welke inkomsten lopen de teams nu mis? Krijgen ze per race geld overgemaakt dan?
En de FOM zal wat televisiegeld mis lopen ook misschien?
@Grimmie187 Stylish…
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2020 12:54 ]
Heb geen kinderen haha, wat een gedoe allemaal om die corona.loekf2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:52:
[...]
Kun je tenminste aan je bezigdheidstherapie voor je kinderen (als je die hebt) gaan werken. Gaan geruchten dat scholen toch op slot gaan. Wachten is op de persco van onze handenschuddende "oilijke" premier.
Helemaal flauw van

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je snapt nu dat er mensen zijn die dit FER die echt gaan verwijtenGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:53:
/s aluhoedje![]()
"Hier Guiseppe, vlieg even op en neer naar China.. take one for the team"Grimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:53:
/s aluhoedje![]()
Ze hebben die paar miljoen dus betaald aan de FIA zodat die patient 0 kon inhuren en er heerlijk bij kon laten zitten gedurende zijn quarantaineGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:53:
/s aluhoedje![]()
Over zo'n 9 maanden ook nog niet? Dit gaat een babyboom tot gevolg hebben, je moet tenslotte wat met je tijd nietwaar?G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:54:
[...]
Heb geen kinderen haha, wat een gedoe allemaal om die corona.
Helemaal flauw van
Testing, one, two ...
Het nu tegen 2300 in melbourne. F1 teams , FOM of de regering van Victoria zullen morgen geheid knopen moet hakken. Wij niet, we zullen moeten wachten tot er iets echt officieel besloten gaat worden. Zal ergens rond 21.30-23.00 ned tijd zijn verwacht ik
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 12 maart 2020
Zelfspot grapje voor de sfeer.. moet kunnen toch?MikeyMan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:54:
[...]
Van de sponsoren neem ik aan dat daar wel afspraken over gemaakt zijn ja.
En de FOM zal wat televisiegeld mis lopen ook misschien?
@Grimmie187 Stylish…
Duidelijk zo, en beterschap gewenst. Veel ijs laten eten en wie weetG_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:56:
[...]
haha nee zit niet in de planning, me vriendin is net geopereerd aan de keelamandelen.
Die heeft in zulke dingen nu ook geen zin
Testing, one, two ...
Geen idee hoe Twitter hyperlinken hier werkt, Mol tweet "De 4 teamleden van Haas zijn allemaal schoon van corona na medische testen in Melbourne"
https://twitter.com/Olav_Mol/status/1238071783028293632
https://twitter.com/Olav_Mol/status/1238071783028293632
[ Voor 66% gewijzigd door Slavy op 12-03-2020 13:00 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Zonder McLaren aan de start zal het feest wel niet doorgaan toch. Lijkt me sterk iig...
Eerste reactie van mijn vrouw: Meer tijd om drive-to-survive af te kijken voor het seizoen begint (we hebben niet veel tijd
)
hardware-lover schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:58:
[...]
Duidelijk zo, en beterschap gewenst. Veel ijs laten eten en wie weet
Die ijsjes gaan erdoor alsof het niks is
Maar even weerontopic:
Hopelijk kunnen ze het seizoen gewoon 2 maand naar voren verschuiven, dan behoud je alle races.
Maar hoeveel mensen van Mclaren (en het hele f1 circus) hebben contact gehad met degene die besmet is. Dit is niet snel voorbij..
of gewoon het F1 seizoen van 2019. lekker de race van Australie er op zetten.lolgast schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:59:
Eerste reactie van mijn vrouw: Meer tijd om drive-to-survive af te kijken voor het seizoen begint (we hebben niet veel tijd)
Ik zou het doen!
Ik hou er serieus rekening mee dat het niet door gaat, hoe zuur het ook is. Bij de MotoGP zijn al diverse races uitgesteld, het seizoen is daar nog steeds niet van start gegaan.
Met publiek erbij is al niet verantwoord en als de teams zelf ook al kampen met besmettingen, wordt het toch erg moeilijk.
https://www.gpblog.com/nl...ini-wordt-uitgesteld.html
Met publiek erbij is al niet verantwoord en als de teams zelf ook al kampen met besmettingen, wordt het toch erg moeilijk.
https://www.gpblog.com/nl...ini-wordt-uitgesteld.html
Oef. Rare situatie heb je nu. Imo kunnen ze het niet laten doorgaan gezien alles wat er is gebeurd en een team dat zich terugtrekt. Maar het is nu al bijna vrijdag in Australië dus dan zou alles op het laatste moment gecancelled moeten worden.
Ik ben benieuwd wat er de komende uren gaat gebeuren.
Ik ben benieuwd wat er de komende uren gaat gebeuren.
Vertel mij wat, lekker thuis werken. Zit je als single achter je monitor van 09:00 - 17:30 zonder pauze met je collega's te Skypen. Als dit nog zo tot eind April moet.... hellup.G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:54:
[...]
Heb geen kinderen haha, wat een gedoe allemaal om die corona.
Helemaal flauw van
Begrijpelijk als de race niet doorgaat die weekend, maar wel ongelooflijk balen... Had er weer echt zin in

https://www.flickr.com/photos/tosemime/
El problema es ahora mayúsculo. Gran parte del paddock (o todo) es potencial infectado,por el contacto y proximidad equipos/FIA/periodistas/etc
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 maart 2020
The problem now is enormous. Big part of the paddock (or all) is a potential infected,due the close contact between teams/FIA/media/etc
Y entiendo que autoridades sanitarias locales no van a dudar en poner cuarentenas, como en otros casos. Esto bloquearía la F1 inmediatamente
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 maart 2020
And I understand that local authorities will start to apply quarantines, like other cases. This could block F1 inmediatelly
Als het niet doorgaat, scheelt het voor mij de zorgen hoe ik dit weekend mijn werk kan doen met nauwelijks wat slaap door Q en Race te willen zien. Voor mij toch iets positiefs in iets wat heel zuur is. Je leeft toch een beetje naar de eerste races toe, en dan gaat het niet door
Voor de FIA wordt het wel makkelijker nu de race te annuleren. Iedereen verwacht het nu namelijk al. Er zullen meer mensen verbaasd zijn als ze nu gewoon zeggen we gaan toch lekker racen.
Maar staat Bahrein nu ook op losse schroeven?
Leuk dat ze daar zonder toeschouwers willen rijden maar het virus is blijkbaar al binnen de teams/personeel. 
edit: En dan nog los van de eventuele quarantaine regels van Australie
edit: En dan nog los van de eventuele quarantaine regels van Australie
[ Voor 19% gewijzigd door Razr op 12-03-2020 13:08 ]
Ik neem aan dat er nu inderdaad werkelijk iets moet gebeuren zelfs op het moment van aflasting kunnen de Australische Autoriteiten ook niet zomaar iedereen van de teams zonder testen en quarantaine het land laten uitreizen .
"Beautiful Clean Coal"
Had er echt heel veel zin in maar ze kunnen de race toch niet gewoon door laten gaan?!?
De rest van het seizoen dan maar tegen elkaar racen in de simulator?
De rest van het seizoen dan maar tegen elkaar racen in de simulator?
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
"Hope for the best, but expect the worst."Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:06:
Voor de FIA wordt het wel makkelijker nu de race te annuleren. Iedereen verwacht het nu namelijk al. Er zullen meer mensen verbaasd zijn als ze nu gewoon zeggen we gaan toch lekker racen.
Dat is het denk ik voor een groot deel een beetje.
schuif de f1 kalender gewoon 2 maand vooruit, probleem voor nu opgelost en geen teleurstellingen meer voor de fans.
Dat is volgend weekend al.. lijkt me niet dat Mclaren dan wel weer kan. Mensen zullen langer in isolatie moeten zitten..Razr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:07:
Maar staat Bahrein nu ook op losse schroeven?Leuk dat ze daar zonder toeschouwers willen rijden maar het virus is blijkbaar al binnen de teams/personeel.
Ik zeg ook niet dat het moet. Punt is wel dat de organisatie nu eigenlijk buiten eigen toedoen in grote financiële problemen kan komen en er dus volgend jaar mogelijk ook geen Dutch GP is. Wat enorm zuur is voor de Nederlandse fans.Napo schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:52:
[...]
En terecht natuurlijk dat het niet opgevangen zou worden door de samenleving. Winsten privatiseren en verliezen op de samenleving afwentelen is niet de manier.
Plus dat andere GP's tegen hetzelfde aan kunnen lopen en ook geen steun vanuit de regering zullen ontvangen. Gevolg dat we straks alleen maar in twijfelachtige oorden racen.
Doen we even!G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:08:
schuif de f1 kalender gewoon 2 maand vooruit, probleem voor nu opgelost en geen teleurstellingen meer voor de fans.

Je weet niet eens wie besmet is. Kan ook zomaar 1 vd 2 coureurs zijn...BasvanS schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:41:
[...]
[...]
Nouja, als iedereen het heeft, kunnen ze dit weekend gewoon racen.. zijn dan toch allemaal besmet.
Dan na de race kunnen ze een paar weken uitzieken en op naar de volgende race
Dan na de race kunnen ze een paar weken uitzieken en op naar de volgende race
Dit is iets groter dan je standaard verjaardagsfeestje, dat snap je wel he.. Er zit ontzettend veel logistiek en manuur aan vast.G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:08:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.