If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Sorry weet dat er veel oneens met me zijn, maar respecteer elkaars mening
Ik ben bang dat onze grote angst wel uit gaat komen en dat deze race afgezegd gaat worden.
Steeds meer teamleden in quarantaine

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2020 08:19 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Samsung Flip 7
LOL. Sluit dan het complete forum / internet dan maar.dave1972 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:19:
Speculeren heeft geen zin, laten we het gewoon afwachten, onze mening heeft totaal geen invloed op het wel of niet doorgaan van de race. 🙃
Want niemands mening heeft invloed ergens op.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit.dave1972 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:19:
Speculeren heeft geen zin, laten we het gewoon afwachten, onze mening heeft totaal geen invloed op het wel of niet doorgaan van de race. 🙃
Gewoon het statement van F1 of Circuit zelf afwachten.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat ben ik dan weer met je eens. Maar ik volg dit topic voor de info wat racen betreft. Het nieuws wat betreft Corona volg ik wel weer ergens andersRivanov schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:20:
[...]
LOL. Sluit dan het complete forum / internet dan maar.
Want niemands mening heeft invloed ergens op.

Samsung Flip 7
Toch geen Mission Winnow reclame meer? Die zullen wel balen.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:14:
[YouTube: F1 2020 Australian GP - Drivers Press Conference (Incomplete)]
Coureurs persconferentie, helaas nog niet compleet.
[...]
Phuse is you that?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Man man hoe moeilijk is het om de mic in en uit te schakelen...sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:14:
[...]
Phuse is you that?
Mijn boefje is liev!
Audioguy: YesJB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:43:
[...]
Man man hoe moeilijk is het om de mic in en uit te schakelen...
Nouuuu "That occurs prior to...thursday" Gezien donderdag al bijna voorbij is in Australië weet ik niet zo zeker of ze geen geld willen zien.nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:53:
Bij wel of niet aflasten is geld iig geen reden voor de Australische overheden om ja of nee te zeggen. Hosting fee's worden niet betaald bij Civil unrest.
[Afbeelding]
Via @FormulaMoney
Lijkt me ook dat dit nu wel een beetje te laat wordt voor een algehele afgelasting? Dat had eerder gekund lijkt me...garriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:57:
[...]
Nouuuu "That occurs prior to...thursday" Gezien donderdag al bijna voorbij is in Australië weet ik niet zo zeker of ze geen geld willen zien.
Mijn boefje is liev!
Zonder vrije trainingen, kwali gewoon op de gok, zondag instappen en gas!alexbl69 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:17:
[...]
Ze kunnen het probleemloos door laten gaan, maar dan zonder publiek en zonder die (imho toch al debiele) promo activiteiten (Verstappen op zo'n elektrisch winkelwagentje) en nietszeggende perspraatjes.
Gewoon, alleen racen.
Een virus uitbraak is geen civil unrest en het is nog maar de vraag of het onder force majeure valt. Ik ben die discussie nu dagelijks aan het voeren vanwege mogelijk stilleggen van bouwprojecten. Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk want interpretatie verschilt vaak per land maar het is niet glashelder in ieder geval (helaas)..nachtnet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:53:
Bij wel of niet aflasten is geld iig geen reden voor de Australische overheden om ja of nee te zeggen. Hosting fee's worden niet betaald bij Civil unrest.
[Afbeelding]
Via @FormulaMoney
Was vorig jaar ook al in Australië. Specifiek in sommige landen mag niet alleen tabaksreclame niet, maar ook geen andere reclame door tabaksfabrikanten. Australië was er een van, maar er waren er meer, vorig jaar.Gekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:38:
[...]
Toch geen Mission Winnow reclame meer? Die zullen wel balen.
Zelfde geld voor "A better tomorrow" dinges van BAT / McLaren.
Zal ook niet compleet wordensjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:14:
I'm seeing some suggestions of a conspiracy to shut down coronavirus questions by the FIA presser cameras being shut down after 15 minutes. It's not. That's a new procedure for conferences this year: final 15 mins is for written media only. So it wasn't an attempt at censorship.
— Jon Noble (@NobleF1) 12 maart 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. We moeten hier een productielijn ombouwen, maar de personen die PLC aanpassingen moeten doen kunnen niet tot hier komen. En in Augustus moet die lijn toch echt gaan leveren, anders krijgen we dikke boetes (en die zijn in de Automotive fors). Is nu een leger juristen aan het kijken hoe en wat, maar dit wordt billenknijpen. Grijs haar krijg ik er van.Grimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Een virus uitbraak is geen civil unrest en het is nog maar de vraag of het onder force majeure valt. Ik ben die discussie nu dagelijks aan het voeren vanwege mogelijk stilleggen van bouwprojecten. Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk want interpretatie verschilt vaak per land maar het is niet glashelder in ieder geval (helaas)..
Maarrrr, ergens vind het wel bijzonder mocht de race doorgaan eerlijk gezegd. Zou er ook alle begrip voor hebben mocht men toch cancellen. Los van dat het rijkelijk laat zou zijn en het kwa effect een minimale verbetering gaat zijn.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En daarna een hele tijd niks...
Weet je het zeker?..
Ik vind het ook een beetje naïef dat er al een week geroepen wordt dat het sowieso door gaat terwijl er wereldwijd juist steeds meer evenementen worden afgezegd..Maarrrr, ergens vind het wel bijzonder mocht de race doorgaan eerlijk gezegd. Zou er ook alle begrip voor hebben mocht men toch cancellen. Los van dat het rijkelijk laat zou zijn en het kwa effect een minimale verbetering gaat zijn.
Heel de wereld is gek, al dat gezeik van experts, het is maar een griepjeG_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:18:
[...] Word zo gek van Corona hier en daar, terwijl het natuurlijk sneller verspreid dan een griepje en iets agressiever is maar meer is het ook niet.[...]
https://www.bbc.com/sport/formula1/51848193
Weet niet of deze van Hamilton al voorbij gekomen is, maar je ziet dat er ook daar steeds meer onrust komt. Wellicht op het laatste moment het weekend zonder publiek?
Hamilton neem ik in dit soort zaken niet zo serieus. Die heeft wel vaker van dit soort reacties. Zie bijvoorbeeld het vegan worden.R.van.M schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:26:
[...]
Heel de wereld is gek, al dat gezeik van experts, het is maar een griepje![]()
Weet niet of deze van Hamilton al voorbij gekomen is, maar je ziet dat er ook daar steeds meer onrust komt. Wellicht op het laatste moment het weekend zonder publiek?
De organisatie en de FIA weten heus wel wat ze doen. Die zijn trouwens ook weer afhankelijk van de autoriteiten in Australië.
"When you grow up your heart dies"
Sorry dat ik het zeg maar Hamilton is naast zijn sportieve kant ook zo'n showmannetje die nu gewoon mee praat voor de show, geloof best dat hij er iets van meent maar niet alles. De grootste onrust word helaas aangewakkerd en veroorzaakt door de media,R.van.M schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:26:
[...]
Heel de wereld is gek, al dat gezeik van experts, het is maar een griepje![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat Corona niet niks is maar het word langzaam wel te overdreven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De FIA? Zouden ze Corona, het Mexicaanse biermerk, al een schikkingsvoorstel hebben gedaan?sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:28:
De organisatie en de FIA weten heus wel wat ze doen.
Zoals ik een paar dagen terug al schreef. De FIA lijkt er niet veel aan te doen en kijkt voornamelijk naar de organisatie. Terwijl ik toch zou zeggen dat alles wat zich in het paddock afspeelt de verantwoordelijkheid van de FIA is. Dat daar dus honderden mensen op een mierenhoop zitten terwijl er intussen een pandemie is van een (zeer?) besmettelijk virus waarbij het zomaar twee weken kan duren voordat je in de gaten hebt dat je het hebt. Als de FIA verantwoording zou nemen hadden ze al lang gecanceld en niet alle teampersonel, journalisten, etc aan de risico's blootgesteld.
Of is er binnen de FIA ook weer verschil per tak van sport en mbt van beslissingen nemen?
Teveel andere belangen... Geld doet gekke dingen... Champions League gaat ook gewoon door.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:34:
[...]
De FIA? Zouden ze Corona, het Mexicaanse biermerk, al een schikkingsvoorstel hebben gedaan?
Zoals ik een paar dagen terug al schreef. De FIA lijkt er niet veel aan te doen en kijkt voornamelijk naar de organisatie. Terwijl ik toch zou zeggen dat alles wat zich in het paddock afspeelt de verantwoordelijkheid van de FIA is. Dat daar dus honderden mensen op een mierenhoop zitten terwijl er intussen een pandemie is van een (zeer?) besmettelijk virus waarbij het zomaar twee weken kan duren voordat je in de gaten hebt dat je het hebt. Als de FIA verantwoording zou nemen hadden ze al lang gecanceld en niet alle teampersonel, journalisten, etc aan de risico's blootgesteld.
Mijn boefje is liev!
https://www.fia.com/champ...020/australian-grand-prix
event & timing
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Compleet OT: maar dit is overduidelijk overmacht. Tenzij je voor je bedrijfsvoering afhankelijk bent van deze fabrikant (vervolgopdrachten) hoef je je juridisch geen zorgen te maken.Wom schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:13:
[...]We moeten hier een productielijn ombouwen, maar de personen die PLC aanpassingen moeten doen kunnen niet tot hier komen. En in Augustus moet die lijn toch echt gaan leveren, anders krijgen we dikke boetes (en die zijn in de Automotive fors).
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
DJTimo in "[F1] Racemanagers/pools 2020"RBH schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:49:
Excuseer mij als het al is gevraagd, maar is er eigenlijk dit jaar weer een Fantasy F1 GoT league?
als dit niet het geval is gaat het door, als het wel het geval is gaan ze stoppen, want dan hebben ze een excuus om het zo laat af te blazen.
Ik heb wel medelijden met mensen die alles er aan gedaan hebben om het op zandvoort in orde te maken, want ik zie dat het zeker tot de zomerstop niet meer doorgaan.
Dit betekend dan ook dat deze GP's niet meer allemaal ingehaald kunnen worden, dus kunnen de motoren worden opgeschroefd want ze hoeven geen 7 GP's meer mee
Heel graag!!DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:46:
[modbreak] Wederom mensen, alleen over de GP en het virus. [/]
Laat dit het enige stukje internet zijn waar ik het idee heb, dat alles is zoals het hoort te zijn.
Je weet wel. Waar we Max de hemel in prijzen en waar Ham alleen kan winnen in een Merc.
Dit jaar kan HAM ook winnen in een RB16streamnl schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:02:
[...]
Heel graag!!
Laat dit het enige stukje internet zijn waar ik het idee heb, dat alles is zoals het hoort te zijn.
Je weet wel. Waar we Max de hemel in prijzen en waar Ham alleen kan winnen in een Merc.
Die gaan dit door laten gaan, alleen al omdat ze willen laten zien dat die bosbranden en het corona virus ze niet klein krijgen.sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:28:
[...]
Hamilton neem ik in dit soort zaken niet zo serieus. Die heeft wel vaker van dit soort reacties. Zie bijvoorbeeld het vegan worden.
De organisatie en de FIA weten heus wel wat ze doen. Die zijn trouwens ook weer afhankelijk van de autoriteiten in Australië.
HAM lult weer lekker in zijn eigen voordeel. Ook die bullshit over de bosbranden tijdens press conference; hij is toch zo betrokken..sjaool schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:28:
[...]
Hamilton neem ik in dit soort zaken niet zo serieus. Die heeft wel vaker van dit soort reacties. Zie bijvoorbeeld het vegan worden.
Mijn boefje is liev!
Hij is zich alvast aan het indekken, waarom hij niet gaat winnenJB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:09:
[...]
HAM lult weer lekker in zijn eigen voordeel. Ook die bullshit over de bosbranden tijdens press conference; hij is toch zo betrokken..
Ja ik was er gewoon niet bij met mijn hoofd, al die arme koala's, kangoeroes en corona... virus
Door dat downplayen en het individualistische om niet in te willen inleveren op je eigen vreugde hebben veel landen geen IC bedjes meer en worden er keuzes gemaakt wie een behandeling mag.
Volledig eens. Zo veel mensen downplayen het, ik vind het mooi dat Ham daar tegen in durft te gaan.Franco10 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:21:
Ik vind het juist goed dat een Hamilton zich over (welk onderwerp dan ook) zo durft uit te spreken. Of je het er mee eens bent of niet, niet alles in de wereld hoeft te wijken voor je eigen plezier. Hij heeft een vreselijk irritante bingo-kaart elke race, maar heeft in dit soort situaties ook wel het lef voor een afwijkende mening.
Door dat downplayen en het individualistische om niet in te willen inleveren op je eigen vreugde hebben veel landen geen IC bedjes meer en worden er keuzes gemaakt wie een behandeling mag.
En dan heb je echt een probleem. Als de bedden op zijn, dan overlijden niet alleen meer de mensen die "op omvallen staan".
Ik wil alleen puur egoïstisch niet dat de race wordt afgelast, want ik heb er enorm veel zin in. Rationeel gezien is het hele circus afblazen of zonder publiek door laten gaan de enige juiste optie.
Ben het voor een groot deel met je eens, maar... ik vind het vreemd dat hij nu op donderdag tijdens de persconferentie pas zijn mond open doet. Als het je allemaal zo zwaar valt en je vindt dat de race moet worden afgelast zeg dat dan gewoon vorige week.Franco10 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:21:
Ik vind het juist goed dat een Hamilton zich over (welk onderwerp dan ook) zo durft uit te spreken. Of je het er mee eens bent of niet, niet alles in de wereld hoeft te wijken voor je eigen plezier. Hij heeft een vreselijk irritante bingo-kaart elke race, maar heeft in dit soort situaties ook wel het lef voor een afwijkende mening.
Nu komt het op veel mensen niet helemaal oprecht over als je op het laatste moment je straatje probeert schoon te vegen en de vermoorde onschuld speelt dat je niet begrijpt waarom de FIA de race door laat gaan.
HAM acteert wel vaker niet naar zijn principes.Grimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:26:
[...]
Ben het voor een groot deel met je eens, maar... ik vind het vreemd dat hij nu op donderdag tijdens de persconferentie pas zijn mond open doet. Als het je allemaal zo zwaar valt en je vindt dat de race moet worden afgelast zeg dat dan gewoon vorige week.
Nu komt het op veel mensen niet helemaal oprecht over als je op het laatste moment je straatje probeert schoon te vegen en de vermoorde onschuld speelt dat je niet begrijpt waarom de FIA de race door laat gaan.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
En dan tóch winnen.. Want bovennatuurlijke skills.TrekDr0p schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:13:
[...]
Hij is zich alvast aan het indekken, waarom hij niet gaat winnen
Ja ik was er gewoon niet bij met mijn hoofd, al die arme koala's, kangoeroes en corona... virus
Of net zoals vorig jaar, toen hij zo ziek zwak misselijk was bij een race.. och drama...
Doet me altijd denken aan die ene persoon in je klas vroeger, die altijd net deed alsof hij/zij heel zenuwachtig en in paniek was, want "ze hadden helemaal niet geleerd".. en vervolgens altijd gewoon een 9 of 10 haalden..

Ja Laura, ik heb het over jou
Als het op zijn imago aankomt is HAM in de regel toch best wel opportunistisch.Franco10 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:21:
Ik vind het juist goed dat een Hamilton zich over (welk onderwerp dan ook) zo durft uit te spreken.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dat was dan ook z'n slechtste race in jaren.. Daarnaast is in de Netflix docu goed te zien dat hij echt niet topfit was.poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:30:
[...]
En dan tóch winnen.. Want bovennatuurlijke skills.
Net zoals vorig jaar, toen hij zo ziek zwak misselijk was bij een race.. och drama...
Doet me altijd denken aan die ene persoon in je klas vroeger, die altijd net deed alsof hij/zij heel zenuwachtig en in paniek was, want "ze hadden helemaal niet geleerd".. en vervolgens altijd gewoon een 9 of 10 haalden..![]()
Ja Laura, ik heb het over jou
Die persoon was ik ook, leerde nooit wat omdat geen agenda en gewoon vergeten. En haalde toch goede cijfers.
Dat was toch de GP van Duitsland? Die waar hij hem in de muur had gezet?poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:30:
[...]
Net zoals vorig jaar, toen hij zo ziek zwak misselijk was bij een race.. och drama...
Wat Hamilton ook zegt, er zijn er hier altijd genoeg die als enige doel hebben om wat hij ook zegt negatief uit te leggen. Dus een week eerder had echt helemaal geen verschil gemaaktGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:26:
[...]
Ben het voor een groot deel met je eens, maar... ik vind het vreemd dat hij nu op donderdag tijdens de persconferentie pas zijn mond open doet. Als het je allemaal zo zwaar valt en je vindt dat de race moet worden afgelast zeg dat dan gewoon vorige week.
Hou toch op, wijf dat het is. Was dan thuis gebleven.
Blijft toch een afweging. Als je alles stil gaat leggen terwijl advies van overheden of instanties die daar over gaan nog gewoon toelaten om door te gaan? Kijk naar ons eigen RIVM, die geven ook nog geen negatief advies voor evenementen. Dat zal vast nog wel komen, maar tot die tijd... wie is Hamilton om hier iets over te zeggen? Bepaald geen professional op het gebied van virussen. Als je alles stil gaat leggen en teams moeten daarom gaan bezuinigen en personeel ontslaan en/of komen volledig op de tocht te staan omdat ze te weinig vlees op de botten hebben. Kijk naar een team als Williams. Hamilton is wat mij betreft niet de persoon in deze om zich hierover uit te laten. Ik ben persoonlijk meer van mening, dat als je geen verstand van het issue hebt dan moet je je er ook niet publiekelijk over uitlaten. Dan heb ik meer respect voor iemand als Jurgen Klopp (voetbalcoach Liverpool als ik me niet vergis) die gewoon zegt dat je bij de professionals moet aankloppen met deze vragen.Franco10 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:21:
Lol, ik ging voor @Puc van S. even uitzoeken welke race t was en hoe het ook al weer zat..AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:34:
Hou toch op, wijf dat het is. Was dan thuis gebleven.
En blijkt jouw uitspraak toch verrassend te kloppen

Zolang Hamilton zondag de race wint vind ik het allemaal prima
Dat doet ie niet, hij heeft pas 1x gewonnen in Melbourne. Wel 6x pole.Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:45:
De Hamilton bashers hebben zich weer verzameld.
2Arvado schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Dat doet ie niet, hij heeft pas 1x gewonnen in Melbourne. Wel 6x pole.
en 8x pole
Je bedoelt FP1?Peter F schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:58:
Het is nog minder dan 16 uur voor Q1,
Mwah, ik vind het daadwerkelijk een vd beste...ooit zelfs. Maar als mens zo’n misselijk gedrocht. 99,9% van wat hij zegt is omwille van z’n social media en het beeld wat hij van zichzelf aldaar wil creëren. Zoals aangehaald, had je hier dan eerder over uitgelaten of nog beter, was lekker thuisgebleven. In dat opzicht is Vettel vele malen intelligenter.Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:45:
Das ook de reden dat Max zo populair is; niet dat hij slimme dingen zegt, maar er zit gewoon geen filter op. Daar hou ik van en velen met mij
[ Voor 10% gewijzigd door onsgeluk op 12-03-2020 10:51 ]
Blijkbaar doet het wel iets met de mensen, aangezien zelfs de 'intelligente' Tweakers zich er druk om maken.onsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:49:
[...]
Mwah, ik vind het daadwerkelijk een vd beste...ooit zelfs. Maar als mens zo’n misselijk gedrocht. 99,9% van wat hij zegt is omwille van z’n social media en het beeld wat hij van zichzelf aldaar wil creëren. Zoals aangehaald, had je hier dan eerder over uitgelaten of nog beter, was lekker thuisgebleven. In dat opzicht is Vettel vele malen intelligenter.
Overigens denk ik dat niet komen opdagen geen reële optie is of denken we dat Mercedes dat wel prima zou vinden?
Ohja, hij heeft een half miljoen gedoneerd aan Wires Wildlife Rescue
https://www.racefans.net/...bushfire-wildlife-causes/
[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-03-2020 10:54 ]
Is dit niet wat overdreven als je dit nu terugleest? Je kunt je afvragen of alles even oprecht is, maar als je mensen uit zijn directe omgeving spreekt zijn die wel wat positiever dan het beeld wat jij nu schetstonsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:49:
[...]
Mwah, ik vind het daadwerkelijk een vd beste...ooit zelfs. Maar als mens zo’n misselijk gedrocht. 99,9% van wat hij zegt is omwille van z’n social media en het beeld wat hij van zichzelf aldaar wil creëren. Zoals aangehaald, had je hier dan eerder over uitgelaten of nog beter, was lekker thuisgebleven. In dat opzicht is Vettel vele malen intelligenter.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het principe achter directe omgeving, dat zijn mensen die 'accepteren' hoe iemand is, zelfs van de slechtste mensen op aarde zal je positievere reacties uit 'directe omgeving' krijgen dan de rest van de wereldWom schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:51:
[...]
Is dit niet wat overdreven als je dit nu terugleest? Je kunt je afvragen of alles even oprecht is, maar als je mensen uit zijn directe omgeving spreekt zijn die wel wat positiever dan het beeld wat jij nu schetst
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oke die is grappig..poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:40:
[...]
Lol, ik ging voor @Puc van S. even uitzoeken welke race t was en hoe het ook al weer zat..
En blijkt jouw uitspraak toch verrassend te kloppen![]()
![]()
[Afbeelding]
Maar je loopt maar wat te roepen dus, Toen hij ziek was reed hij een belabberde race. Al heeft hij hem wel gewoon op pole gezet toen hij ziek was
Als de trend van de laatste paar topics wordt doorgezet kan dit het jaar worden waarin de mensen die voor de goede sfeer komen afhaken. Ben wel benieuwd wat de nieuwe plek voor goede sfeer gaat zijn dan.
Nee serieus, als coureur vind ik m geweldig. Als mens daarentegen...Ik vind m ‘nagemaakt’, alles voor de bühne. Komt zelden oprecht over op mij.Wom schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:51:
[...]
Is dit niet wat overdreven als je dit nu terugleest? Je kunt je afvragen of alles even oprecht is, maar als je mensen uit zijn directe omgeving spreekt zijn die wel wat positiever dan het beeld wat jij nu schetst
Deze toevallig gezien? https://www.netflix.com/watch/81034498 (My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman)onsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:56:
[...]
Nee serieus, als coureur vind ik m geweldig. Als mens daarentegen...Ik vind m ‘nagemaakt’, alles voor de bühne. Komt zelden oprecht over op mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-03-2020 11:00 ]
Ik loop niet 'zomaar wat te roepen'.. maar het was vooral ook die hele (melo)drama eromheengarriej schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:53:
[...]
Oke die is grappig..
Maar je loopt maar wat te roepen dus, Toen hij ziek was reed hij een belabberde race. Al heeft hij hem wel gewoon op pole gezet toen hij ziek wasIk twijfelde ook aan zijn ziek zijn, maar in de Netflix zie je echt aan hem dat hij niet fit is.

"Ik heb boven de 40 koorts... maar ik moet rijden..iedereen rekent op me"
Tuurlijk jochie.
Wel de hele tijd gewoon vooraan rijden, niets aan het handje en dan tegen t einde door een foutje crashen, en dan alsnóg finishen..
En het drama erna weer, "I'm only human" en dat dramatische weglopen tijdens de analyse omdat ie zich 'schuldig' voelde dat ie dat foutje had gemaakt..

Nee, de moeite waard?Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:59:
[...]
Deze toevallig gezien? https://www.netflix.com/watch/81034498 (My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman)
Ik vind van wel, maar ik ben redelijk subjectief
Anders ik welDj-sannieboy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:02:
[...]
Ik vind van wel, maar ik ben redelijk subjectief
@FirePuma142 Dit dus, dank je. Had het niet beter kunnen verwoorden.
[ Voor 15% gewijzigd door onsgeluk op 12-03-2020 11:07 ]
Oneens /= bashen.Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:45:
Het lastige is dat er meerdere versies van Hamilton lijken te bestaan. De Hamilton zoals in Beyond the Grid: welbespraakt, intelligent, bedachtzaam. De Insta-Hamilton: een soort van rockstar-persona met bijbehorende buikspierfoto's en levensstijlpromo's. De race-Hamilton: mindgames galore, doet dingen die Insta-Hamilton verafschuwt, best crowd ever. Je weet nooit welke je voor je hebt op welk moment (Insta uitgezonderd) en dat is echt knettervervelend.
En om een of andere reden (ik heb niet alles van hem gezien natuurlijk) mis ik vaak de "Passie voor het racen"-Hamilton, die bij andere coureurs veel meer aanwezig is..FirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Oneens /= bashen.
Het lastige is dat er meerdere versies van Hamilton lijken te bestaan. De Hamilton zoals in Beyond the Grid: welbespraakt, intelligent, bedachtzaam. De Insta-Hamilton: een soort van rockstar-persona met bijbehorende buikspierfoto's en levensstijlpromo's. De race-Hamilton: mindgames galore, doet dingen die Insta-Hamilton verafschuwt, best crowd ever. Je weet nooit welke je voor je hebt op welk moment (Insta uitgezonderd) en dat is echt knettervervelend.
Het lijkt bij hem vooral te gaan om het winnen, de populariteit etc.
Of dat nou bij racen is of wie de lekkerste sandwich maakt.. Het lijkt bij hem niet uit te maken.
De lol en passie voor racen, komt soms nauwelijks aan bod, of lijkt maar een klein gedeelte van het personage.
(Eigen invulling, zo komt hij vaak op mij over iig..)
indeling paddock
Die mis ik totaal niet. Hamilton is een racer pur sang. Als je bijvoorbeeld ziet hoe pislink en teleurgesteld hij was na de GP van Duitsland in DtS2.poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:12:
[...]
En om een of andere reden (ik heb niet alles van hem gezien natuurlijk) mis ik vaak de "Passie voor het racen"-Hamilton, die bij andere coureurs veel meer aanwezig is..
Het lijkt bij hem vooral te gaan om het winnen, de populariteit etc.
Of dat nou bij racen is of wie de lekkerste sandwich maakt.. Het lijkt bij hem niet uit te maken.
De lol en passie voor racen, komt soms nauwelijks aan bod, of lijkt maar een klein gedeelte van het personage.
(Eigen invulling, zo komt hij vaak op mij over iig..)
Ja, omdat ie verloren heeft. Dat heeft elke sporter.FirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Die mis ik totaal niet. Hamilton is een racer pur sang. Als je bijvoorbeeld ziet hoe pislink en teleurgesteld hij was na de GP van Duitsland in DtS2.
Natuurlijk is het een fantastische racer, maar ik hoor hem er gewoon bar weinig over.. zoals anderen over het racen zelf kunnen praten.
Hij lijkt vooral bezig met alles eromheen.
Heel uitgekiend, berekenend.. op de automaat-stand ofzo..
Waarom heeft Ferrari 4 garageboxen en bijvoorbeeld Alfa Romeo maar 2?
Bepalen de teams dat zelf? Geldkwestie?
www.steamloco.info

Wordt steeds gekker hier.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dat oogde voor mij meer als een verwend joch dat normaal alles wint (want Merc) en nu opeens z'n zin niet krijgt. Nee, een puur racer wil ik nog zien als hij echt moet gaan vechten, zoals het jaar met Rosberg. Het is al jaren geen geheim dat grootste deel van 'winnen' komt van de auto, de driver is het restant (zonder Ham was het altijd nr.2 van Merc die WDC zou zijn geworden).FirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:16:
[...]
Die mis ik totaal niet. Hamilton is een racer pur sang. Als je bijvoorbeeld ziet hoe pislink en teleurgesteld hij was na de GP van Duitsland in DtS2.
Helaas, een jaar waar wij Merc op niveau Ferrari zouden zien (of lager) en écht moet vechten voor z'n puntjes, zullen we nooit meemaken, dus 'de andere' kant van hem zullen we ook nooit zien.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
May I remind you:poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Ik loop niet 'zomaar wat te roepen'.. maar het was vooral ook die hele (melo)drama eromheen
Dus winnen en "net zoals vorig jaar" matcht dan niet. Want bij GP Duitsland is die gecrasht, gespint, heeft ie gesmeekt of ze hem niet uit de race konden halen, is die buiten de top 10 gefinisht, en na DSQ van de Alfas 9e geclassificeerd.poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:30:
[...]
Zie hierboven. Hij is aan het begin van de race gecrasht, en daarna nog eens gespint (terwijl die al buiten top 10 reed?)Wel de hele tijd gewoon vooraan rijden, niets aan het handje en dan tegen t einde door een foutje crashen, en dan alsnóg finishen..
Hamilton is echt een briljant racer en een briljant coureur die al heel lang op een fantastisch hoog niveau acteert. De verschillen zijn zo klein, zonder tomeloze toewijding en arbeid blijf je ook een mindere god als Bottas niet voor.SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:25:
[...]
Dat oogde voor mij meer als een verwend joch dat normaal alles wint (want Merc) en nu opeens z'n zin niet krijgt. Nee, een puur racer wil ik nog zien als hij echt moet gaan vechten, zoals het jaar met Rosberg. Het is al jaren geen geheim dat grootste deel van 'winnen' komt van de auto, de driver is het restant (zonder Ham was het altijd nr.2 van Merc die WDC zou zijn geworden).
Helaas, een jaar waar wij Merc op niveau Ferrari zouden zien (of lager) en écht moet vechten voor z'n puntjes, zullen we nooit meemaken, dus 'de andere' kant van hem zullen we ook nooit zien.
2017 en 2018 vergeten?SinergyX schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:25:
[...]
Het is al jaren geen geheim dat grootste deel van 'winnen' komt van de auto, de driver is het restant (zonder Ham was het altijd nr.2 van Merc die WDC zou zijn geworden).
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dat 'net zoals' was idd niet perse over t winnen zelf, had dat iets beter moeten verwoorden. Maar ging gewoon over alle tegenslagen en dan toch goed presteren.RobertMe schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:26:
[...]
May I remind you:
[...]
Dus winnen en "net zoals vorig jaar" matcht dan niet. Want bij GP Duitsland is die gecrasht, gespint, heeft ie gesmeekt of ze hem niet uit de race konden halen, is die buiten de top 10 gefinisht, en na DSQ van de Alfas 9e geclassificeerd.
[...]
Zie hierboven. Hij is aan het begin van de race gecrasht, en daarna nog eens gespint (terwijl die al buiten top 10 reed?)
En crash/spin en dan vervolgens toch nog finishen. In een race waarbij bij velen er van alles misging. Het was niet alleen hij die door zn ziekte niet meer kon rijden.
En dat 'smeken' om eruit gehaald te worden.. ja toen er niets meer inzat om hoog te eindigen.
Als het echt allemaal zo'n grote ramp was, dan had ie gewoon niet moeten starten, klaar.
Kijk, de waarheid zal ongetwijfeled genuanceerder zijn, maar het gaat me vooral om het hele toneelstukje eromheen.
Ferrari heeft er zelfs 4 en een halfSpoetnik385 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:22:
[...]
Waarom heeft Ferrari 4 garageboxen en bijvoorbeeld Alfa Romeo maar 2?
Bepalen de teams dat zelf? Geldkwestie?
alfa 3 (2 hele, en 2 halve)
Hoe het verdeeld word weet ik niet (waarom een team meer of minder heeft)
[ Voor 3% gewijzigd door onsgeluk op 12-03-2020 11:36 ]
Huh? Want het is gebruikelijk dat Hamilton opdracht geeft aan Wolff welke rijder er voor zijn team zou moeten rijden?!onsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:35:
HAM had mijn eeuwige respect verdiend wanneer hij Toto had opgedragen om Max koste wat het kost vast te leggen. Hoogstwaarschijnlijk de 2 snelste coureurs van het moment die allebei capabel zijn om meer uit een auto te halen dan een engineer bedacht heeft. En dan maar racen in gelijke auto’s (dus geen mindfucks zoals Rosberg) voor het wdc.

Alsof het Hamilton (of welke top coureur dan ook) ene fuck interesseert wie zijn teamgenoot is..
Ja en bij zoiets vraag ik me dan weer af "waarom?"onsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:35:
HAM had mijn eeuwige respect verdiend wanneer hij Toto had opgedragen om Max koste wat het kost vast te leggen. Hoogstwaarschijnlijk de 2 snelste coureurs van het moment die allebei capabel zijn om meer uit een auto te halen dan een engineer bedacht heeft. En dan maar racen in gelijke auto’s (dus geen mindfucks zoals Rosberg) voor het wdc.
Waarom zou je je grootste getalenteerde concurrent in godsnaam willen binnenhalen en in een nog betere auto willen stoppen
"Keep you enemies close"? Kan hij op die manier nog steeds Max achter zich houden, omdat hij dan de nr1 rijder van het team blijft?
Het is natuurlijk minder erg om een keer van je teammate te verliezen dan van een geduchte concurrent van een ander team..
Maar goed, misschien lees ik er weer te veel in.. maar wederom komt het zo berekenend over.
Nee hoor, ik praat over 'zonder' hamilton, dus ook het slachtofferen van Bottas (2017 had dit het verschil kunnen overbruggen, 2018 mogelijk minder) was niet aan de orde geweest, dan was Mercedes nog steeds het ongeslagen team.
Nee, maar wel wie ze absoluut niet naast zich willen hebbenGrimmie187 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:40:
[...]
Huh? Want het is gebruikelijk dat Hamilton opdracht geeft aan Wolff welke rijder er voor zijn team zou moeten rijden?!![]()
Alsof het Hamilton (of welke top coureur dan ook) ene fuck interesseert wie zijn teamgenoot is..
"We hope it can give us an advantage" @ValtteriBottas says Mercedes are 'happy to run' DAS in Melbourne#AusGP 🇦🇺 #F1 https://t.co/Vo14LeXO7A
— Formula 1 (@F1) 12 maart 2020
RBR zal het protest team al klaar hebben staan
Dat protest staat ongetwijfeld al klaar, om met één druk op de knop verstuurd te worden op het moment dat RBR beslist dat ze willen protesterenbasvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:50:
[Twitter]
RBR zal het protest team al klaar hebben staan
Er is nog wel iets in mij, die Mercedes ervan verdenkt om dit allemaal in scene te hebben gezet. Dat ze helemaal niet met dat systeem gaan rijden, maar gewoon iedereen gek gemaakt hebben
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die aanpassing komt niet zomaar uit de lucht vallen en zal een hoop tijd en geld gekost hebben. Lijkt me sterk dat ze die dan niet willen gebruiken.naitsoezn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Dat protest staat ongetwijfeld al klaar, om met één druk op de knop verstuurd te worden op het moment dat RBR beslist dat ze willen protesteren![]()
Er is nog wel iets in mij, die Mercedes ervan verdenkt om dit allemaal in scene te hebben gezet. Dat ze helemaal niet met dat systeem gaan rijden, maar gewoon iedereen gek gemaakt hebben
BOT met een one-off:

[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-03-2020 12:07 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Onzin, als je wereldkampioen wil worden moet je iedereen kunnen verslaan dus is het helemaal niet belangrijk wie er naast je rijdt.onsgeluk schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:47:
[...]
Nee, maar wel wie ze absoluut niet naast zich willen hebben
Kijk maar naar de huidige kampioenen en coureurs die graag kampioen willen worden (Hamilton, Vettel, Max, etc), die antwoorden altijd hetzelfde bij de vraag wie ze als teamgenoot willen: don't care..
Jouw gedachte dat de 6-voudig kampioen bang is voor Max als teamgenoot is eerder een gevalletje wishful thinking denk ik...
Er zijn genoeg dingen die in F1 (en daarbuiten) worden ontwikkelt maar uiteindelijk nooit worden ingezet om diverse redenen.Gekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:06:
[...]
Die aanpassing komt niet zomaar uit de lucht vallen en zal een hoop tijd en geld gekost hebben. Lijkt me sterk dat ze die dan niet willen gebruiken.
Eerder een afleidingsmanoeuvre van iets andersGekkenhuis schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:06:
[...]
Die aanpassing komt niet zomaar uit de lucht vallen en zal een hoop tijd en geld gekost hebben. Lijkt me sterk dat ze die dan niet willen gebruiken.
Mijn boefje is liev!
McLaren Racing withdraws from the 2020 Formula 1 Australian Grand Prix. pic.twitter.com/BZvHVKQoev
— McLaren (@McLarenF1) 12 maart 2020
/f/image/lL7FKyX7lqugXwnViTt6IajW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door nachtnet op 12-03-2020 12:25 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Grimmie187 op 12-03-2020 12:25 ]
Mijn boefje is liev!
Misschien als non-championship race, net als vroegah!JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:26:
Klaar dus. Die race gaat niet meer door.
Maar ik zie het verder ook somber in idd..
Denk dat je daar wel gelijk in gaat krijgen.JB schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:26:
Klaar dus. Die race gaat niet meer door.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.