Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ergens vermoed ik dat JCB dat wel doet met hun vloot verreikers. Dit lijkt gewoon een sponsordingetje te zijn.Blokker_1999 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Ik mag inderdaad hopen dat ze dat niet de wereld rondverschepen. Dat is echt zinloos en een enorme verspilling.
Of dachten jullie dat elke locatie standaard een dozijn van die apparaten heeft staan? Dat is economisch niet haalbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door DJTimo op 11-03-2020 10:58 ]
En het werkt nog ook, de JCB staat nu op de shortlist voor de volgende leaseautoDamian schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:55:
Gewoon reclame stuntje van Sponsor JCB.
Met die roze stickers eropgarriej schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:58:
[...]
En het werkt nog ook, de JCB staat nu op de shortlist voor de volgende leaseauto
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Want die kunnen ze voor een GP weekend niet huren bij een lokaal verhuurbedrijf? En het zijn ook niet lang alle races waar JCBs gebruikt worden (door de marshells althans, ga even er vanuit dat je daar op doelt).DJTimo schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:56:
[...]
Ergens vermoed ik dat JCB dat wel doet met hun vloot verreikers. Dit lijkt gewoon een sponsordingetje te zijn.
Of dachten jullie dat elke locatie standaard een dozijn van die apparaten heeft staan? Dat is economisch niet haalbaar.

~150L? Afhankelijk van hoe vol ze zitten natuurlijknachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
Even snel geteld zie ik 15 vaatjes brandstof? Hoeveel zit er in zo'n vaatje en hoeveel verbruiken ze dan in een heel weekeinde? Ziet eruit als een te ruime voorraad.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 11-03-2020 11:25 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Als ze een longrun doen, (met volle tank) zullen ze die niet leeg rijden.nachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
Even snel geteld zie ik 15 vaatjes brandstof? Hoeveel zit er in zo'n vaatje en hoeveel verbruiken ze dan in een heel weekeinde? Ziet eruit als een te ruime voorraad.
[Afbeelding]
Maar alles wat er weer uitgepompt word, zal niet nog een keer gebruikt worden.
vat is 50/60 liter als ik het zo zie.
en is voor 2 auto's he
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FER kijkt niet zo nauw met brandstofnachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Drie leden van de teams van Haas en McLaren vertonen Corona-verschijnselen en worden nu getest. Ze zijn in zelf-quarantaine gegaan. Het is nog niet duidelijk wat het betekent voor de race als ze positief worden getest.
Misschien eerst even terug lezen en dan"nieuwe" dingen postenzilver7 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:26:
https://www.nation.co.ke/...ix/464918-5486874-q7l9s4/
Drie leden van de teams van Haas en McLaren vertonen Corona-verschijnselen en worden nu getest. Ze zijn in zelf-quarantaine gegaan. Het is nog niet duidelijk wat het betekent voor de race als ze positief worden getest.
Dit zijn 60 liter vatennachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
[Afbeelding]
Waiting on the world to change
Die is wel gevatpinda powerrr schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:51:
Ze kunnen in ieder geval eens uit een ander vaatje tappen
Mijn boefje is liev!
Je moet alleen niet in liters maar in kilo denken, race is iig 105-110kg.basvn schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:25:
[...]
Als ze een longrun doen, (met volle tank) zullen ze die niet leeg rijden.
Maar alles wat er weer uitgepompt word, zal niet nog een keer gebruikt worden.
vat is 50/60 liter als ik het zo zie.
en is voor 2 auto's he
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Liever 100 liter teveel dan 1 liter te weinig. Staat zo lullig als ze de race niet kunnen rijden wegens een gebrek aan brandstofnachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:22:
[Afbeelding]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Benieuwd of ze bij de GP van Frankrijk ook de Eiffeltoren laten zien op de poster
Ik zou het doen!
https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1
Zondag droog waarschijnlijk dus dan gaan ze met FP1 niet veel rijden ben ik bang.angerblub schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:19:
Zouden we een natte FP1 krijgen en een opdrogende baan in FP2?
https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1
kunnen we mooi in bed blijven liggen.stijn1309 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:30:
[...]
Zondag droog waarschijnlijk dus dan gaan ze met FP1 niet veel rijden ben ik bang.
Ik zou het doen!
Denk dat ze hem gaan afblazen.. jammer maar helaas.zilver7 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:26:
https://www.nation.co.ke/...ix/464918-5486874-q7l9s4/
Zeker weten van niet! Omdat er 3 een hoestje hebben? Zelfs al zouden ze positief op Corona dan gaat Melbourne gewoon door hoor.Jackson6 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:45:
[...]
Denk dat ze hem gaan afblazen.. jammer maar helaas.
Ja inderdaad, de rest van de paddock wordt dan toch pas over 2 weken ziekTakeAway schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:49:
[...]
Zeker weten van niet! Omdat er 3 een hoestje hebben? Zelfs al zouden ze positief op Corona dan gaat Melbourne gewoon door hoor.
Komt 't allemaal weer goed uit. Bahrein is dan nog net niemand ziek en door het wegvallen van China, hebben ze tijd om uit te zieken voor Vietnam is. Ik denk dat het allemaal zo geplanned is.garriej schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:50:
[...]
Ja inderdaad, de rest van de paddock wordt dan toch pas over 2 weken ziek
Ik zat net het zelfde te denken. Besmet iedereen gewoon tijdens Bahrein, zijn ze allemaal ziek de twee weken erna. En dan kun je daarna overal heen vliegen omdat je al hersteld bent van Corona!DeKaerften schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:51:
[...]
Komt 't allemaal weer goed uit. Bahrein is dan nog net niemand ziek en door het wegvallen van China, hebben ze tijd om uit te zieken voor Vietnam is. Ik denk dat het allemaal zo geplanned is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Das wel een interessante inderdaadChiron schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:55:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen draaiboeken zijn voor als bijv. een deel van de crew een voedselvergiftiging oploopt.
Mijn boefje is liev!
Dit dus. Er zullen genoeg reserven mensen opgeleid en getraind zijn, die kunnen ze in het ergste geval nog laten invliegen indien het nodig is. Ik zie zelfs Gunther Steiner nog een band wisselen als hij daar een goede plaats mee kan halen.Chiron schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:55:
Bij 3 zieken gaan ze echt niet cancellen. Zeker als je de halve wereld over vliegt kan je al snel een griepje oppikken. Ik kan me niet voorstellen dat er geen draaiboeken zijn voor als bijv. een deel van de crew een voedselvergiftiging oploopt.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ja, daar hebben ze goede ervaringen mee, bij Haas. Onervaren monteurs wielen laten verwisselen tijdens de GP van Australië.Slavy schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:57:
[...]
Dit dus. Er zullen genoeg reserven mensen opgeleid en getraind zijn, die kunnen ze in het ergste geval nog laten invliegen indien het nodig is. Ik zie zelfs Gunther Steiner nog een band wisselen als hij daar een goede plaats mee kan halen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geen rijders??
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die koala is er ook bang van geworden.
Waiting on the world to change
due to corona all drivers receive a remote control to race their cars.
Ik zou het doen!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Tenzij dit met een zweefvliegtuig is gefixed, is dit een uiterst droevige actieDamian schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:31:
https://www.nu.nl/algemee...telt-met-coronavirus.html
[Afbeelding]
Word wel steeds grimmiger allemaal
Lekker duurzame actie ookDamian schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:31:
[Afbeelding]
zeker van dezelfde dude die ook tegen het vuurwerk was met oud/nieuwDamian schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:31:
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Een seizoen met alleen maar 3e rijders en simulator rijders omdat de vaste rijders ziek zijn.rammes schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:08:
[...]
due to corona all drivers receive a remote control to race their cars.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ja en die vliegt nu rond in Australië?rammes schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:48:
[...]
zeker van dezelfde dude die ook tegen het vuurwerk was met oud/nieuw

ja want daar waren ook de protesten
Ik zou het doen!
En vooral delen op social media zodat de rest van de groene gekte zich er ook op kan storten. In plaats dat ze zich even in de F1 verdiepen.Damian schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:31:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!

Ftfyrammes schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:07:
"t wordt tijd dat de vrije training begint, kunnen WE daar over schrijven.
Met het kleine verschil dat een voedselvergiftiging niet besmettelijk is en er geen wereldwijde paniek over is.Chiron schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:55:
Bij 3 zieken gaan ze echt niet cancellen. Zeker als je de halve wereld over vliegt kan je al snel een griepje oppikken. Ik kan me niet voorstellen dat er geen draaiboeken zijn voor als bijv. een deel van de crew een voedselvergiftiging oploopt.
Mocht het daadwerkelijk corona zijn kon de politiek het wel eens gaan overrulen als de F1 zijn verantwoording zelf niet neemt.
Het zou me zeer verbazen als de F1 zonder consequenties door kan gaan met het verslepen van mensen over de hele wereld terwijl er bekend is dat er besmetting binnen het paddock is. Ze zitten toch al in Australie, dus dat zou misschien nog door gaan, maar het volgende land zal wel zeer terughoudend zijn met ze binnen laten.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Misschien moet je jezelf toch iets beter inlezen... Het is namelijk wel iets meer als een simpel griepje.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:19:
[...]
Zielig dit zeg, en wat een hype met dat Corona virusVan een simpel griepje overlijden al duizenden mensen per jaar, en vooral de oudjes, poeh poeh. Lekker bannen dat Nu.nl, kijk er al jaren niet meer naar.
I served in a company of heroes.
[ZT] Nieuwe variant van coronavirus, veroorzaakt Covid-19Vuvuzela schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:23:
Kan er geen apart Corona topic komen?
Verwijderd
Nee, maar toch bedankt.garriej schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:22:
[...]
Misschien moet je jezelf toch iets beter inlezen... Het is namelijk wel iets meer als een simpel griepje.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hoe luidt het gezegde ook alweer, ignorance is a bless toch?Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:19:
[...]
Zielig dit zeg, en wat een hype met dat Corona virusVan een simpel griepje overlijden al duizenden mensen per jaar, en vooral de oudjes, poeh poeh. Lekker bannen dat Nu.nl, kijk er al jaren niet meer naar.
Melbourne gaat door en wat daarna gebeurd zien we wel. Ajax Feijenoord wordt al sinds mensenheugenis zonder publiek gespeeld, toch zit iedereen voor de buis voor het voetbal. Dat gaat met lege F1 circuits niet anders zijn.
@Outerspace sorry, ik was nig aan het typen tijdens de modbreak
[ Voor 21% gewijzigd door onsgeluk op 11-03-2020 14:31 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 90% gewijzigd door Damian op 11-03-2020 15:57 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zie post hieronder
[ Voor 24% gewijzigd door basvn op 11-03-2020 16:26 ]
owh hmm.. werd neergezet als een speciaal iets
zal post aanpassen
Pff tussen 5-6, 8-9 en 10-11 mogen er ook wel een paarbasvn schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:16:
Dit jaar ook weer 3x DRS net als vorig jaar
[Afbeelding]
Zie post hieronder
Overal DRS is geen DRSpoor Leno schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:28:
[...]
Pff tussen 5-6, 8-9 en 10-11 mogen er ook wel een paar
Jup. Ik heb ook alweer zitten "oefenen"Razr schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:22:
[...]
Volgens mij ook, in mijn F1 2019 game sowieso wel
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 11-03-2020 16:35 ]
I served in a company of heroes.
Beste gast van de Formule 1 RACE van Australië ,
Vanuit Ziggo Sport volgen wij uiteraard de berichtgeving en maatregelen rondom het COVID-19 virus. Gezien de recentelijke maatregelen in de provincie Brabant, het dringende verzoek dat mocht u uit Brabant komen, u zich houdt aan de gevraagde sociale onthouding. Wij zullen ervoor zorgen dat u later in het Formule 1 seizoen alsnog een uitzending bij kunt wonen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ach bekijk het van de positieve kant, misschien hoef je voor de "race later in het seizoen" niet om 2u aan te rijdenRivanov schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:23:
Zondag helaas niet naar de Ziggo Sport studio.
Ahw sneuRivanov schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:23:
[...]

Maar t scheelt dat je op een andere keer mag
Redelijk naïef om te denken dat het virus niet al buiten Brabant is.Rivanov schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:23:
[...]
Ja ma da is nie!Glorfindel76 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:28:
[...]
Redelijk naïef om te denken dat het virus niet al buiten Brabant is.
Maar inderdaad, vrije quarantaine
Zolang de race maar doorgaat!
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 11-03-2020 20:35 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja met zo'n smalle baan wordt inhalen dus helemaal niks dit weekend
Ik heb een nergens op gebaseerd voorgevoel dat dit een leuk en spannend seizoen gaat worden. Hopelijk ervaar ik het hetzelfde als mijn eerste F1 seizoen, te weten 2016 (vanaf Spanje), toen verstappen de ene na de andere wtf-actie maakte.
Normaliter is dit een van de saaiste races maar we hebben nu Zandvoort waardoor dit iets minder erg is
Hopen op regen voor wat spektakel want ik vrees het ergste, Ham gewoon op 1 als het een saaie rit wordt.
* Humma Kavula hoopt uiteraard dat het geen Mercedes seizoen wordt maar ja, na zoveel dominante jaren..
Heb je het artikel gelezen? Er wordt met geen woord gerept over milieu/klimaat/whatever. Puur en alleen dat de mensen hier in Australië angstig beginnen te worden en liever niet zien dat er een vergroot risico is op besmettingsjaool schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:02:
[...]
En vooral delen op social media zodat de rest van de groene gekte zich er ook op kan storten. In plaats dat ze zich even in de F1 verdiepen.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
The Guardian meldt het nu ook. Bevestiging kan even duren. Er blijkt maar één test faciliteit te zijn in Melbourne.nachtnet schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:36:
Peter Windsor zegt dat nog 3 (andere) team members in quarantaine zitten i.v.m. Corona verdenking. (naast de eerdere drie)
https://www.theguardian.c...-of-australian-grand-prix
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Hier hebben ze met de testdagen mee getest, en is blijkbaar goed bevallen in plaats van zo statisch aan een tafel
Het vierkantje op donderdag; 4 ploegen maken “alles voor iedereen”. Wij doen hier even niet mee...😢 pic.twitter.com/jkFzSnecaV
— Jack Plooij (@jackontracks) 12 maart 2020
Ted/ (/Sky dan), F1TV? Fox? En ik vermoed dan bv een Sky Italia?
Edit:
Met inzoomen zie ik 3x een F1 plopkap, dus laat maar
[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 12-03-2020 07:22 ]
Helemaal gemist tijdens de testdagen. Straks eens de persco van vanmorgen eens terugkijken. Het ziet er in ieder geval een stuk informeler uit en dat mag ik welbasvn schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:14:
[...]
Hier hebben ze met de testdagen mee getest, en is blijkbaar goed bevallen in plaats van zo statisch aan een tafel
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 12-03-2020 07:22 ]
Mijn boefje is liev!
Zelfs “Stop F1” in de lucht vanwege het C-woord, maar geeneens van milieu en de impact hierop door F1.
Opzet nieuwe persconferentie
Erg leuk gedaan, weet alleen niet of het echt wat is. Voor beide oplossingen is iets te zeggen. Achter de tafel of in grote stoelen was ook prima geweest.
Zeker nu HAM zich zo heeft uigesproken tijdens de persco.
[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 12-03-2020 07:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk dat dat nu te laat is om het te annuleren. Ik verwacht dat de race doorgaat, maar dat Bahrein en Vietnam geannuleerd worden. Zandvoort staat ook op losse schroeven.Rivanov schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:49:
Ik geef het 70% kans dat het zondag niet doorgaat. Denk dat de druk te hoog gaat worden.
Zeker nu HAM zich zo heeft uigesproken tijdens de persco.
Mwa, te laat om te annuleren weet ik niet. Aangezien er nu al enkele teamleden in quarantaine zit.. hoe groot risico wil je nog gaan lopen?demo31051987 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:50:
[...]
Ik denk dat dat nu te laat is om het te annuleren. Ik verwacht dat de race doorgaat, maar dat Bahrein en Vietnam geannuleerd worden. Zandvoort staat ook op losse schroeven.
Then again, ze hadden dit al veel eerder moeten zien aankomen. Italië is in volledige lock-down, maar hey; kom maar gewoon naar Australië Ferrari! Geen probleem.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Current mood? #F1 #AusGP pic.twitter.com/sijB9N3EZc
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 maart 2020
Entre esta tarde y mañana se deberían recibir resultados de test hechos ayer a personal de McLaren y Haas.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 maart 2020
Between this evening and tomorrow doctors should receive results from coronavirus test done yesterday to Haas and McLaren personnel.
Entiendo que si hay algún positivo todo/mayoría del equipo y parte de otros debería entrar en cuarentena y ser sometido a tests de coronavirus.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 maart 2020
I understand that if there is a positive all/big part of the team should go to quarantine and go through a coronavirus test.
[ Voor 29% gewijzigd door basvn op 12-03-2020 07:57 ]
Uhm, het virus was al aanwezig in Australie... Dus nee, dit heeft niets met Ferrari, Alpha Tauri of Pirelli te maken. En zolang de overheden het reizen gewoon toelaat, wie is de F1 dan om die richtlijnen niet te volgen. Net als met de KNVB. Mensen vinden het raar dat de voetbalwedstrijden dit weekend gewoon doorgaan m.u.v. Brabant, maar vergeten even dat dit de richtlijn van de RIVM is, dus niet de schuld van de KNVB maar van de RIVM. Deze situatie geldt ook voor Australie.Rivanov schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 07:53:
[...]
Mwa, te laat om te annuleren weet ik niet. Aangezien er nu al enkele teamleden in quarantaine zit.. hoe groot risico wil je nog gaan lopen?
Then again, ze hadden dit al veel eerder moeten zien aankomen. Italië is in volledige lock-down, maar hey; kom maar gewoon naar Australië Ferrari! Geen probleem.
Zolang de overheden van Bahrein, Vietnam en Nederland geen verdere maatregelen nemen, kunnen die races gewoon doorgaan. Echter verwacht ik dat de maatregelen nog wel gaan komen.
The higher they climb, the harder they fallHumma Kavula schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:20:
* Humma Kavula hoopt uiteraard dat het geen Mercedes seizoen wordt maar ja, na zoveel dominante jaren..
Snap ik, maar zeg dat dan! Dit zet de mensen op andere ideeën. Ik durf te wedden dat die foto vaker voor andere doeleinden gaat opduiken om de F1 in een kwaad daglicht te stellen. Iets met fake news enzo.Zwerver schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 05:05:
[...]
Heb je het artikel gelezen? Er wordt met geen woord gerept over milieu/klimaat/whatever. Puur en alleen dat de mensen hier in Australië angstig beginnen te worden en liever niet zien dat er een vergroot risico is op besmetting
Ik verwacht eerder maatregelen zoals Bahrain dan dat het seizoen wordt stilgelegd.Exocet schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:08:
De kans dat het doorgaat wordt gewoon steeds kleiner, competities in andere sporten worden stilgelegd om minder.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Wel lullig als je al naar Melbourne bent gevlogen

[ Voor 20% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2020 08:14 ]
Publiek is een ding. Maar het paddock is een grote mierenhoop. Als daar iemand onverhoopt met covid-19 is de shit ook aan zeg maar. Want je hoort nu al vaak genoeg "er gaat een griepje door het paddock". En met covid-19 zal dat net zo makkelijk gaan.FirePuma142 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:12:
[...]
Ik verwacht eerder maatregelen zoals Bahrain dan dat het seizoen wordt stilgelegd.
Coureurs persconferentie, helaas nog niet compleet.
Doe eens niet.Jackson6 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:13:
Het kan echt niet doorgaan, ik zei het gisteren al. Helaas jongens, vandaag komt waarschijnlijk het bericht.
Wel lullig als je al naar Melbourne bent gevlogen
[ Voor 49% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-03-2020 09:42 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.