Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Het krijgt iedere sport klein. Het EK zal vermoedelijk ook niet plaatsvinden in 2020. Wel goed voor het milieu.3x3 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:02:
Wat een deceptie![]()
Hoe zo'n minuscuul virusje zo'n grote sport klein kan krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2020 00:03 ]
Work hard & be brave.
De eerste race van het seizoen is dus gewonnen door #TeamVleermuis3x3 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:02:
Wat een deceptie![]()
Hoe zo'n minuscuul virusje zo'n grote sport klein kan krijgen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mercedes statement: "The Mercedes-AMG Petronas F1 Team has today sent a letter to the FIA and F1 requesting the cancellation of the 2020 Australian Grand Prix. We no longer feel the safety of our employees can be guaranteed if we continue to take part in the event." #F1 #AusGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 12 maart 2020
Jos Verstappen net gesproken. Pakken nu spullen in en gaan zsm naar Nederland. Het is gedaan! 😢@Olav_Mol
— Jack Plooij (@jackontracks) 12 maart 2020
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 13-03-2020 00:04 ]
Mijn boefje is liev!
Ook zonder publiek net als de komende 2 in NASCARdeCube schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:03:
Gelukkig gaat de eerste Indycar race, met "onze" eigen Rinus, wel door, a.s. zondag om half 9 's avonds!
Jos Verstappen net gesproken. Pakken nu spullen in en gaan zsm naar Nederland. Het is gedaan! 😢@Olav_Mol
— Jack Plooij (@jackontracks) 12 maart 2020
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mercedes confirms it has sent a letter to the FIA and F1 requesting cancellation. "We no longer feel the safety of our employees can be guaranteed if we continue to take part in this event."
— Phillip Horton (@PHortonF1) 12 maart 2020
Dit is dus de beste bron, waar we nu vanuit gaan? Enige translation please voor de mensen zonder geluid
GP geannuleerd door FIA.LoeWn schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:05:
[...]
Dit is dus de beste bron, waar we nu vanuit gaan? Enige translation please voor de mens en zonder geluid
Het blijft een heel moeilijk dilemma. Medewerkerveiligheid en topprestaties. Als fan baalt iedereen gigantisch. Zeker omdat voor gezonde medewerkers onder de 70 het virus vaak niet dodelijk is. Maar als ik werkgever was, dan had ik misschien wel dezelfde keuze gemaakt.
| live and give like no one else |
Testing, one, two ...
"This event", ben benieuwd of / wat Bahrein anders maakt. Lijkt mij net zo onveilig. Of is het pas onveilig na een "positieve" test?
En dat het onveilig is betekent dus ook dat het los staat van McLaren. Ook met 10 teams zou Mercedes dus niet rijden omwille van veiligheid.
Of je loopt het op tijdens het race weekend zonder publiek of in het vliegtuig of alleen in het vliegtuig...
Het zal wel logica zijn die ik niet begrijp.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zonde!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Formula 1 and the FIA, with the full support of the Australian Grand Prix Corporation (AGPC), have taken the decision that all Formula 1 activity for the Australian Grand Prix is cancelled pic.twitter.com/rHbc7hlNvH
— Formula 1 (@F1) 12 maart 2020
Mercedes continued: "We share the disappointment of the sport’s fans that this race cannot go ahead as planned. However, the physical and mental health and wellbeing of our team members and of the wider F1 community are our absolute priority." 2/
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 12 maart 2020
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Eindelijk zeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
Ik vraag mij dan ook echt af of ze zo naïef zijn geweest te denken dat er niemand met het corona-virus op het paddock zou zijn...RobertMe schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:07:
En dat het onveilig is betekent dus ook dat het los staat van McLaren. Ook met 10 teams zou Mercedes dus niet rijden omwille van veiligheid.
Er komt een gemengd gezelschap van verschillende nationaliteiten bij elkaar. Dat er iemand positief getest zou worden, kon ik ze ook wel op een blaadje geven.
Het is gewoon stuitend dat hier geen afspraken over zijn gemaakt op voorhand.
-
Alle F1-activiteiten dus. Wellicht dat andere events wel doorgaan?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Waarom zou dat los moeten staan van McLaren?RobertMe schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:07:
[...]
"This event", ben benieuwd of / wat Bahrein anders maakt. Lijkt mij net zo onveilig. Of is het pas onveilig na een "positieve" test?
Who cares...RoD schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:10:
[...]
Daar heeft het corona virus geen grip op zeker?RoD schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:10:
[...]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik snap hier dus ook geen reet van. Het lijkt dus puur te gaan om de teams die zich terugtrekken zo lijkt?Gé Brander schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:11:
[...]
Daar heeft het corona virus geen grip op zeker?
Mijn boefje is liev!
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
#Faal
Als ze dan maar niet gaan doen alsof het voor de veiligheid van de fans wasJB schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:11:
[...]
Ik snap hier dus ook geen reet van. Het lijkt dus puur te gaan om de teams die zich terugtrekken zo lijkt?
I served in a company of heroes.
Ben stiekem wel heel benieuwd wat voor F1 Café uitzending het vanavond gaat worden
Voor eeuwig open!pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:12:
Nou, dan gooi ik deze er nog maar even in![]()
Inderdaad. En dan lijkt het scenario dat de organisatie omwille van de kosten de knoop niet wilde doorhakken, aannemelijker te zijn geworden.JB schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:11:
[...]
Ik snap hier dus ook geen reet van. Het lijkt dus puur te gaan om de teams die zich terugtrekken zo lijkt?
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, dit gaat nu wel een lastige worden. Ad infinitum is wat lastig.pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:12:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ftfypinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:12:
Dit topic sluit ergens in de week na een race.
"When you grow up your heart dies"
Zou het nog even open laten zodat mensen lekker kunnen klagen... anders loopt het algemene topic zo volDaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:13:
[...]
Tja, dit gaat nu wel een lastige worden. Ad infinitum is wat lastig.
Kunnen jullie als mods met een statement komen? Wel een beetje opschieten danDaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:13:
[...]
Tja, dit gaat nu wel een lastige worden. Ad infinitum is wat lastig.
Scheelt mij weer copy pasten voor het komende seizoen
- DaniëlWW2
- Niet online
We gaan gewoon een FIA'tje doen.pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:16:
[...]
Kunnen jullie als mods met een statement komen? Wel een beetje opschieten dan
Ik bedoel dus het terugtrekken van McLaren. Anders zeggen ze wel "of 20 auto's, of we doen niet mee". Want dat McLaren zich terugtrekt heeft natuurlijk geen invloed op de veiligheid van het Mercedes personeel. Dat er een covid-19 besmetting is, bij McLaren personeel, uiteraard wel.NotSoSteady schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:11:
[...]
Waarom zou dat los moeten staan van McLaren?
Okee, stuur maar een DM met een idee hoe we de users zo lang mogelijk in spanning houden
Wel met een geheime schikking hoor!
Komt de MoaM er toevallig aan? Dat ineens iedereen weg is?DaMarcus schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:18:
[...]
Okee, stuur maar een DM met een idee hoe we de users zo lang mogelijk in spanning houden
Of moeten juist de users vertrekken en dat jullie mods je afvragen waar iedereen is
BronWe appreciate this is very disappointing news for the thousands of fans due to attend the race and all ticket holders will receive a full refund and a further announcement will be communicated in due course.
Je bedoelt, wie betaalt het meeste om de schuld op zich te nemen. Dat is pas een FIA'tje!
Ga er maar vanuit dat Bahrain ook van de kalender geschrapt kan worden.BasvanS schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:20:
En Mercedes heeft tenminste een week extra om het brakeduct probleem op te lossen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, meer totale willekeur toepassen, misschien wat voortrekkerij en vooral jullie allemaal negeren.pinda powerrr schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:21:
[...]
Je bedoelt, wie betaalt het meeste om de schuld op zich te nemen. Dat is pas een FIA'tje!
Ik hoop dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de Bahrain GP.
* nachtnet voelt zich alsof hij wel fp1 & fp2 heeft doorgekeken..
Ik zit klaar voor ronde 2 deze week
Because this is #F1, we'll now start panicking about the pack-up and freight and whether there is going to be a race in Bahrain next weekend and how everyone will get there.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 12 maart 2020
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Dan weet je hoe goed fysiek contact vermijden is opgevolgdDoeEensGek schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:22:
Dus dit weekend geen F1 geen Voetbal, geen sociale contacten... Hmm benieuwd hoe Nederland er over 9 maanden uitziet.
Mijn boefje is liev!
Heb de vrijdag en maandag vrij alle sociale dingen zijn zowat afgelast waaronder voetbal en m'n vriendin is in Wales.DoeEensGek schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:22:
Dus dit weekend geen F1 geen Voetbal, geen sociale contacten... Hmm benieuwd hoe Nederland er over 9 maanden uitziet.
Tsja, duidelijkheid. In principe waren ze in dit geval ook duidelijk tot half een vanmiddag. Het zou doorgaan, en toen.... Als er negatief nieuws komt is er duidelijkheid, als er positief nieuws komt ("gaat door") heb je nog geen garantie.sloth schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:22:
Erg balen, maar het lag in de lijn van de verwachtingen natuurlijk.
Ik hoop dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de Bahrain GP.
Kijk je toch de herhalingen van vorig jaar?nachtnet schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:23:
Ik moet gaan rebooten en even mijn ram leegmaken.
* nachtnet voelt zich alsof hij wel fp1 & fp2 heeft doorgekeken..
-
Oei, sterkte!Viswinkel schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:24:
[...]
Heb de vrijdag en maandag vrij alle sociale dingen zijn zowat afgelast waaronder voetbal en m'n vriendin is in Wales.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ga ook slapen. Topic blijft nog even open en gaat waarschijnlijk morgen of zaterdag dicht. Ligt er een beetje aan hoeveel nieuws er nog gaat komen dat echt relevant is en niet in het algemene F1 topic kan.
Wel knap dat we ruim 1500 reacties hebben weten vol te lullen, zonder dat er een meter gereden isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:26:
Maar Mercedes haar beste circuit is nu wel geannuleerd.![]()
![]()
Ik ga ook slapen. Topic blijft nog even open en gaat waarschijnlijk morgen of zaterdag dicht. Ligt er een beetje aan hoeveel nieuws er nog gaat komen dat echt relevant is en niet in het algemene F1 topic kan.
-
Het lijkt zo onderhand meer op een politiek spelletje dan dat het om het Corona virus gaat.kr4t0s schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:33:
Beetje raar. Ze waren er toch hadden ze net zo goed kunnen racen. Zonder publiek en pers op afstand.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 13-03-2020 00:45 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Mompelt iets over plots afnemende vergrijzingDoeEensGek schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:22:
Nee, donderdagavond lokale tijd is er een bijeenkomst geweest met de teams nadat McLaren zich had teruggetrokken. Dat was al bekend. Eerst was het 5-5, later 8-2 geloof ik dat teams de race niet door wilden laten gaan. Maar de uiteindelijke beslissing is niet op dat moment genomen, die is namelijk aan de FIA en de FOM. En die beslissing is pas 3 kwartier geleden genomen. Dat was nou juist het hele punt qua onduidelijkheid...WhatsappHack schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:45:
Yo wacht es ff, staat er in die FIA statement nou dat het besluit gisteravond (lokale tijd) al is genomen? Waarom dan nu pas, vlak voor FP1, met fans aan de gate, het publiceren? Wauw. Ik hoop dat ze “Thursday evening” bedoelen in Europese tijd ofzo, anders is het nog schandaliger dan het al is hoe ‘t gegaan is.
[ Voor 3% gewijzigd door Icephase op 13-03-2020 00:52 ]
Misschien dat we ergens in het land een plek kunnen bespreken om daar de grote F1 quiz te gaan houden. Met alle Tweakers bij elkaar zal het best gezellig worden.DoeEensGek schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:22:
Max. 100 deelnemers uiteraardBvZwolle schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:54:
[...]
Misschien dat we ergens in het land een plek kunnen bespreken om daar de grote F1 quiz te gaan houden. Met alle Tweakers bij elkaar zal het best gezellig worden.
Ik denk nog heel veel meer. Het is natuurlijk begrijpelijk maar gewoon als liefhebber die het al sinds de seventies volgt een grote bummer. Graag gezien hoe Max ervoor staat t.o.v. Hamilton. Kan ook weleens heel nadelig zijn voor Max dit. En die had ik graag toch dit jaar kampioen zien worden. En als Zandvoort dit jaar niet doorgaat? Hoop niet dat het circuit dan failliet gaat.nachtnet schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:21:
[...]
Ga er maar vanuit dat Bahrain ook van de kalender geschrapt kan worden.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Dan zal ik maar snel even reageren...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:26:
Wat ik me nou afvraag eigenlijk, de omstandigheden waaronder Kimi en Sebastiaan vertrokken zijn.
Wisten ze al eerder dat de race niet meer doorging? Of was dat uit solidariteit met McLaren?
Ik vind het al met al een beetje vreemde gang van zaken.
(sowieso zeggen dat F1 gewoon doorgaat maar dan meteen de stekker eruit trekken zodra er iemand positief getest is.
/teleurgesteld.
Dat hadden ze imho dan toch wat beter mogen omschrijven. Zoals het nu geformuleerd is klinkt het alsof de beslissing donderdagavond al was gemaakt. Als je weet dat die beslissing enkel van de teams was maar daarmee de kous nog niet af was: dan is ‘t een logische statement ja. Als je dat niet weet, dan klinkt ‘t net alsof het besluit toen al genomen was.Icephase schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:52:
[...]
Nee, donderdagavond lokale tijd is er een bijeenkomst geweest met de teams nadat McLaren zich had teruggetrokken. Dat was al bekend. Eerst was het 5-5, later 8-2 geloof ik dat teams de race niet door wilden laten gaan. Maar de uiteindelijke beslissing is niet op dat moment genomen, die is namelijk aan de FIA en de FOM. En die beslissing is pas 3 kwartier geleden genomen. Dat was nou juist het hele punt qua onduidelijkheid...
Geen idee of dit een andere reden kan hebben (ben niet heel erg thuis in websites en coding), maar dat zou het nog pijnlijker maken.
#F1 By the way, @Racingnews365 just spotted this. We all could have had a much easier day and fans wouldn't need to go to the circuit as the article is how many hours old ?? https://t.co/uUCE3Zaa0h #MsportXtra @ChrisMedlandF1 @JennieGow @benjhunt @andrewbensonf1 pic.twitter.com/YcoSEQJ6i3
— #MsportXtra © (@MsportXtra) 12 maart 2020
Failliet zullen ze niet gaan. Als de FIA afzegt hoeft het circuit ze niet te betalen.MrMarcie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 00:58:
[...]
En als Zandvoort dit jaar niet doorgaat? Hoop niet dat het circuit dan failliet gaat.
Maar ik baal wel dat een lekker weekendje F1 niet doorgaat. Zeker als je weet dat er daar maar 14 zieken zijn en andere grote evenementen wel door zijn gegaan.
Verwijderd
Zijn beide vader en familiemannen.Hippocampus schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:00:
Wat ik me nou afvraag eigenlijk, de omstandigheden waaronder Kimi en Sebastiaan vertrokken zijn.
Wisten ze al eerder dat de race niet meer doorging? Of was dat uit solidariteit met McLaren?
Dat ze het al klaar hadden staan is logisch. Dat scheelt een hoop gestress bij degenen die de website beheren.neocon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:01:
Blijkbaar is het statment op de website van F1 al uren geleden geschreven.
Geen idee of dit een andere reden kan hebben (ben niet heel erg thuis in websites en coding), maar dat zou het nog pijnlijker maken.
[Twitter]
[Afbeelding]
-edit- dat zou betekenen dat Zandvoort ook niet doorgaat denk ik. Ik hoop dat ze ‘t mis heeft.
https://mobile.twitter.co...tatus/1238241346193743877
[ Voor 32% gewijzigd door WhatsappHack op 13-03-2020 01:10 ]
Ja, dat lijkt mij ook. Het zat eraan te komen, maar je moet wachten op de uiteindelijke beslissing. Dan zet je het bericht vast in je content management systeem en dan hoef je alleen maar op 'publish' te drukken als het officiëel is. Maar goed, er zullen wel de nodige types hier een samenzwering in ziensjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:03:
[...]
Dat ze het al klaar hadden staan is logisch. Dat scheelt een hoop gestress bij degenen die de website beheren.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En in die 4 weken "pauze" halen ze de eerder gecancelde races weer in?WhatsappHack schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:05:
Volgens een Spaanse journaliste heeft Helmut Marko net tegen een stel journalisten gezegd dat het seizoen wordt uitgesteld om te starten met Baku en dat er dan geen zomerbreak is.
-edit- dat zou betekenen dat Zandvoort ook niet doorgaat denk ik. Ik hoop dat ze ‘t mis heeft.
Testing, one, two ...
Ik zie ook al een lijstje van een prognose voorbij komen:WhatsappHack schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:05:
Volgens een Spaanse journaliste heeft Helmut Marko net tegen een stel journalisten gezegd dat het seizoen wordt uitgesteld om te starten met Baku en dat er dan geen zomerbreak is.
My guess on the 2020 #F1 calendar:
— Formula Money (@FormulaMoney) 12 maart 2020
• AZ 7 June
• CA 14 June
• FR 28 June
• AU 5 July
• GB 19 July
• HU 2 Aug
• ES 9 Aug
• MC 16 Aug
• NL 23 Aug
• BE 30 Aug
• IT 6 Sep
• SIN 20 Sep
• RU 27 Sep
• JP 11 Oct
• US 25 Oct
• MX 1 Nov
• BR 15 Nov
• AD 29 Nov
• BH 6 Dec
6 back to back lijkt me wel wat veel. Het zal me niet verbazen als ze nog in december verder doorgaan, bv met de races in warme landen. Australië kan bv ook prima in december worden verreden. Misschien de seizoensafsluiter daar?
Het seizoen pas in juni beginnen? Dat lijkt mij vrij aan de late kant. Ik denk dat de teams dan problemen krijgen met overspannen personeelsleden. 0ok zal het een behoorlijke druk leggen op het transport van circuit naar circuit. Ik moet het nog zien gebeuren.WhatsappHack schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:05:
NotSoSteady schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 23:59:
Baku zou weleens de eerste race kunnen worden.
El doctor Marko acaba de contarnos en un grupo de prensa que el inicio del mundial se aplaza hasta Bakú, que el calendario se ajustará y no habrá parón veraniego.
— Noemí de Miguel (@Noemidemiguel) 12 maart 2020
Es la información desde @redbullracing pero seguimos sin anuncio oficial de FOM o fia
Zo gek is dat niet. Het heeft China ook drie maanden gekost om de situatie onder controle te krijgen (als dat al het geval is). Je wil nu natuurlijk niet dat je over 6-8 weken weer met exact hetzelfde gedoe krijgt te maken.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:17:
[...]
Het seizoen pas in juli beginnen? Dat lijkt mij vrij aan de late kant. Ik denk dat de teams dan problemen krijgen met overspannen personeelsleden. 0ok zal het een behoorlijke druk leggen op het transport van circuit naar circuit. Ik moet het nog zien gebeuren.
[ Voor 55% gewijzigd door NotSoSteady op 13-03-2020 01:20 ]
@NotSoSteady Ik doel er meer op dat een seizoen dan wel in een heel rap tempo afgewerkt moet worden.
Klopt, maar het is niet anders. Nood breekt wetten. Ze zullen vermoedelijk nog wel een aantal extra maatregelen treffen om de werkdruk te verlagen. Misschien dat het weekend een dag later begint.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:22:
Goed, geen Australië dus. Ik ga nu Hongarije maar weer eens kijken op Ziggo Sport Racing.
@NotSoSteady Ik doel er meer op dat een seizoen dan wel in een heel rap tempo afgewerkt moet worden.
Zoals je het uitlegd lijkt het me ook een logische verklaring (een soort placeholder?).mphilipp schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:11:
[...]
Ja, dat lijkt mij ook. Het zat eraan te komen, maar je moet wachten op de uiteindelijke beslissing. Dan zet je het bericht vast in je content management systeem en dan hoef je alleen maar op 'publish' te drukken als het officiëel is. Maar goed, er zullen wel de nodige types hier een samenzwering in zien
Ik wil er niet gelijk een samenzwering van maken, maar ik denk dat de communicatie vanuit de organisatie vandaag om te huilen was dus gaan mensen overal op letten.
Daar heb je over ‘t algemeen een functie voor om de tijd van het concept aan te passen naar de werkelijke tijd van posten. Scheelt ook gedoe zoals dit.mphilipp schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 01:11:
[...]
Ja, dat lijkt mij ook. Het zat eraan te komen, maar je moet wachten op de uiteindelijke beslissing. Dan zet je het bericht vast in je content management systeem en dan hoef je alleen maar op 'publish' te drukken als het officiëel is. Maar goed, er zullen wel de nodige types hier een samenzwering in zien
I served in a company of heroes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.